VStromClub

Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Forum VStromClub Strona Główna -> Akcesoria dla V-Stroma / Opony, koła -> OPONY Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 11, 12, 13  Następny
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
PostWysłany: Pon 20:58, 16 Sie 2010
avaloon
Motocyklista

 
Dołączył: 05 Lip 2010
Posty: 236
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Katowice





Biały napisał:

A składałeś się na zakrętach czy na "kwadratowo" Question

Różnie w zależności od sytuacji ale nawet przy złożeniu nie było żadnych niespodzianek


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez avaloon dnia Pon 21:00, 16 Sie 2010, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 22:39, 16 Sie 2010
jotes
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 25 Kwi 2010
Posty: 1815
Przeczytał: 165 tematów

Pomógł: 27 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Düsseldorf / Gdynia





Ja tez daje jeszcze na oryginalach, po prostu nie wywale dobrych opon, a mysle ze az taaakie zle nie sa mimo 12 tys... Nawet w deszczu dalo sie jechac...no moze nie jak Rossi Wink ale tez nie jak skuterem.
Po sezonie wciagne inne ( raczej Metzki ) aby miec porownanie.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 1:46, 04 Wrz 2010
Sit
A2

 
Dołączył: 03 Kwi 2010
Posty: 68
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Roztocze, Irlandia





avaloon napisał:
A czy Mich lub Metzeler?


Nie jeżdziłem na Metzelerach, ale Michałki to polecam i to bardzo, świetnie trzymają na suchym i w deszczu, mieszkam w IRL wiec tego ostatniego ci u nas dostatek Wink
Dosyc odpporne na ścieranie, zrobiłem juz na nich, ok. 9 tys.km i spokojnie zrobie tyle samo Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Sit dnia Sob 2:11, 04 Wrz 2010, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 0:34, 17 Wrz 2010
jawa
A

 
Dołączył: 30 Mar 2009
Posty: 182
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





Przyszedł czas zainteresować się oponami. W związku z tym pojawiły pytania:
1. Co sądzicie o Metzeler Enduro 4? Mam propozycję kupna używek (podobno przejechały ok. 600 km) za ~300zł. Przeznaczenie: głównie szosa, sporadycznie teren. Moje obecne Dunlopy skutecznie zniechęciły mnie do zjeżdżania z asfaltowego szlaku.
2. Z lektury jakiegoś testu opon endurowatych wyszło, że jeśli tylna opona wytrzyma 9k km, to jest to sukces. Ja na swoich Dunlop (chyba) Trailmax przejechałem prawie 20k km, a ile przejechał poprzedni właściciel - tego nie wiem. Skąd taka rozbieżność?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 9:40, 17 Wrz 2010
bibop
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 1751
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





1) bierz, za 300 zl to nawet jak bedzie badziew to wywalisz

2) o rozbierznosciach rozmawialismy juz, poszukaj. Wiekszosc (a moze i wszyscy) z nas na oponach robi grubo powyzej tego co w testach... jak oni wyliczaja to nie wiem, moze licza glebokosc bieznika i licza, ze srednio na 1000 km zuzywa sie np. 2mm? zyzycie tez zalezy od stylu jazdy i miejsca, wiadomo, po autostradzie przejedziesz wiecej niz po miescie.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 10:59, 16 Paź 2010
Marcin.BB
A

 
Dołączył: 10 Maj 2010
Posty: 170
Przeczytał: 9 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Bielsko-Biała





Pisałem wcześniej, że fabryczne gumy nie są takie złe i dają radę na deszczu i suchym i to prawda, choć do konkurentów na pewno im brakuje Smile
Muszę jednak dodać, że ta moja opinia dotyczyła lata. Niestety teraz przy temperaturach grubo poniżej 10 stopni, to nawet na suchym trzeba bardzo uważać. Choć z drugiej strony ma to plusy, czasem wydaje mi się że moc silnika skoczyła mi dwa razy, gdy z winkla wychodzę prawie jak żużlowcy Very Happy


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Marcin.BB dnia Sob 11:01, 16 Paź 2010, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 17:56, 16 Paź 2010
bibop
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 1751
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





Przy takich temperaturach rzadko jaka opone da sie dobrze rozgrzac... Opona ma swoja "temperature pracy" kiedy dobrze trzyma. Jak jest zimna to bardzo latwo o uslizg. Mozna to zauwazyc w wyscigach motocyklowych jak chlopaki wolno jada pierwsze kolka. Duzo tez zalezy od twardosci gumy... dobrze miec opone "dwuskladnikowa" (czy jak to sie tam zwie) gdzie boki sa z miekkszej mieszanki niz srodek (dodatkowo pozniej taka opona staje sie kwadratowa).
No i rozgrzanie opon nie polega tylko na przejechaniu 100 km prosto. Boki dalej beda zimniejsze dlatego przy niskich temperaturach lepiej jezdzic spokojniej Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez bibop dnia Sob 18:00, 16 Paź 2010, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 21:08, 17 Paź 2010
magrafb
Motocyklista

 
Dołączył: 26 Mar 2010
Posty: 386
Przeczytał: 28 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Olsztyn





na jesien - zime najlepiej zimowki. Haidenau dla modelu k60 robi wersje SNOW-TEX dedykowana dla temp ponizej +10. Pod koniec miesiaca powinienem miec takie na moto to napisze cos wiecej


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez magrafb dnia Nie 21:09, 17 Paź 2010, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 22:21, 17 Paź 2010
DICTUS
A

 
Dołączył: 27 Mar 2009
Posty: 199
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





Witam

Moje fabryczne opony właśnie pożegnałem co komunikuję z dużą satysfakcją Smile Moim zdaniem to max kupa Smile
Zakupiłem Metzelery Tourance exp i jestem bardzo zadowolony, zobaczymy jak będzie z trwałością?!

Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 23:04, 05 Lis 2010
Otzi
Moderator

 
Dołączył: 18 Paź 2009
Posty: 1156
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





Zamówiłem właśnie Conti Trail Attack na mynetmoto.de i jestem ciekaw jak będą się spisywać Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 20:20, 12 Gru 2010
Floydoo
Motonita

 
Dołączył: 18 Maj 2010
Posty: 1057
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Norwegia/Bieszczady/DL1000





Odkopie troszke temat....

szukam sobie oponek do mojego Urwisa i oczywiscie będzie to Anakee 2, ale zauważyłem że pojawiły sie jakieś oznaczenia poprzy nazwie 2CT, czy ktoś wie co to jest??

Ewentualnie bede wdzięczny za info gdzie można kupić w miarę tanio komplecik do dużego DLa


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 12:18, 04 Sty 2011
Cezar_LBN
Motocyklista

 
Dołączył: 23 Sty 2010
Posty: 395
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lublin





a widzieliście coś takiego?

http://allegro.pl/140-80-17-metzeler-tourance-bmw-honda-130-150-222-i1365197432.html

nowe-stare opony, w Polsce jak zawsze ściąga się złom, to wie każdy. Ale ciekawe jak po załataniu tej dziurki sobie radzą, pewnie i tak kupie Nowy komplet Metzeler Tourance, ale cena tej była kuszaca.
Co prawda zleżała (kilkuletnia po terminie) nie będzie miała takich właściwości jak nowa...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 12:39, 04 Sty 2011
Fredi
Motocyklista

 
Dołączył: 17 Paź 2010
Posty: 336
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2





Floydoo,

"Dwukomponentowa Technologia - 2CT

Technologia dwukomponentowa gwarantuje przyczepność i przebieg dokładnie tam, gdzie tego potrzebujesz"


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 15:48, 04 Sty 2011
Mlody
Motonita

 
Dołączył: 04 Maj 2009
Posty: 973
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków





Floydoo jeździłem na Anakee i na Anakee 2CT. Przyczepność na obu bardzo dobra nawet na mokrym choć 2CT nieco lepiej się trzyma. Największą różnicę widać w zużyciu. Anakee zjechałem w 17tys. Moja 2CT ma przejechane 11tys i "zeszła" z początkowych 9mm do ok 5,5-6mm. W tym był wyjazd do Grecji i Austrii (dużo autostrad), upalanie na szutrach w Bieszczadach, oraz jazda po mieście w różnych warunkach.

PS. Mowa cały czas o tylnej oponie. Przedniej jeszcze nie wymieniałem. Do tej pory przedni Anakee wytrzymał 26tys i na wiosnę już trzeba będzie go zmienić.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Mlody dnia Wto 15:49, 04 Sty 2011, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 22:23, 09 Sty 2011
krzysiek87
A1

 
Dołączył: 03 Sie 2010
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Twardogóra





Chciałbym kupić nowe michelin anakee 2CT, macie jakiegoś sprawdzonego sprzedawcę? moglibyście kogoś polecić?
dzięki za odp


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 22:30, 09 Sty 2011
Otzi
Moderator

 
Dołączył: 18 Paź 2009
Posty: 1156
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





www.mynetmoto.de
www.motogumy.pl


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 20:37, 10 Sty 2011
Floydoo
Motonita

 
Dołączył: 18 Maj 2010
Posty: 1057
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Norwegia/Bieszczady/DL1000





ja kupiłem na allegro http://allegro.pl/michelin-anakee-2-110-80r19-150-70r17-2ct-2010r-i1358629573.html i tam wyszło chyba najtaniej i najszybciej


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 23:04, 11 Sty 2011
andi.nb
A

 
Dołączył: 18 Gru 2009
Posty: 165
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: nowe brzesko-Szwecja/Husgvarna





[quote="jotes"]Ja tez daje jeszcze na oryginalach, po prostu nie wywale dobrych opon, a mysle ze az taaakie zle nie sa mimo 12 tys... Nawet w deszczu dalo sie jechac...no moze nie jak Rossi Wink ale tez nie jak skuterem.



Chyba nie jeżdziłeś dobrym skuterem-jak wogule jeżdziłeś Rolling Eyes


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 18:15, 19 Sty 2011
marcz
Motocyklista

 
Dołączył: 24 Paź 2009
Posty: 441
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2





Floydoo napisał:
ja kupiłem na allegro http://allegro.pl/michelin-anakee-2-110-80r19-150-70r17-2ct-2010r-i1358629573.html i tam wyszło chyba najtaniej i najszybciej


i tu sie mylisz Laughing
Brzo po małych negocjacjach zapodał mi taką cene za komplet anakee 2 że wymiutł wszystkich Shocked


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 23:27, 19 Sty 2011
Floydoo
Motonita

 
Dołączył: 18 Maj 2010
Posty: 1057
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Norwegia/Bieszczady/DL1000





marcz napisał:
Floydoo napisał:
ja kupiłem na allegro http://allegro.pl/michelin-anakee-2-110-80r19-150-70r17-2ct-2010r-i1358629573.html i tam wyszło chyba najtaniej i najszybciej


i tu sie mylisz Laughing
Brzo po małych negocjacjach zapodał mi taką cene za komplet anakee 2 że wymiutł wszystkich Shocked


moze i sie myle, a tam znalazlem najnizsza cene, a ze w Polsce bywam zadko wiec nie marudzilem i kupilem Very HappyVery HappyVery HappyVery Happy bede sie tam o pare groszy strzykal jak i tak te anakee ledwo sezon u mnie wytrzymaja Very HappyVery HappyVery HappyVery Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 21:41, 05 Lut 2011
Fredi
Motocyklista

 
Dołączył: 17 Paź 2010
Posty: 336
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2





Zaczaiłem się na stronkę mynetmoto.com o której pisaliście i mam już komplet nowych Conti Trail Attack za 720zł Smile

POLECAM!


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 9:41, 24 Lut 2011
R Point
Motocyklista

 
Dołączył: 19 Sie 2010
Posty: 244
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Bielsko-Biała





Przelecialem po postach ale nie trafilem sa inne. Zastanawiam sie nad zalozeniem Mitas E07 czy ktos jezdzil na takich i moze cos powiedziec, z gory dzieki ?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 10:19, 24 Lut 2011
MaG
Administrator

 
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 3582
Przeczytał: 82 tematy

Pomógł: 20 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gocław, W-wa





Mitasy 07 występują chyba tylko w wersji TT czyli dętkowe. Niby można dętki na nasze felgi na siłę pozakładać, tylko czy jest sens?
Poza tym nie występuje w rozmiarze 110/80 R19 czyli na nasz przód, ani 150/70 R17.
Jeżeli Mitasy to popatrz na E09 lub E10


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 10:20, 24 Lut 2011
Mlody
Motonita

 
Dołączył: 04 Maj 2009
Posty: 973
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków





Raczej nikt nie jeździł, bo nie ma ich w rozmiarze do V-Stroma. Z mitasów w naszym rozmiarze są tylko kostki E10


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 17:40, 24 Lut 2011
R Point
Motocyklista

 
Dołączył: 19 Sie 2010
Posty: 244
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Bielsko-Biała





Fakt Sad sorki nie pomyslalem ze nie bedzie majtasow w tym rozmiarze ale z heidenau k60 tez nie moge znalezc. Kumpel wsadzil do GS800 E07 i myslalem ze do naszego tez beda pasowac. Jeszcze gdzies pogrzebie za takimi oponami. Dzieki za info.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez R Point dnia Czw 17:44, 24 Lut 2011, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 19:25, 24 Lut 2011
Adamar
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 1218
Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: CK





Moje oryginały wytrzymały do dziś 16 tyś. przednia już jest praktycznie do wymiany (przód max. 2 tyś. tył może 5 tyś. jeszcze wytrzyma) , co za tym idzie wymienię przód i tył, raczej nie będę czekał aż druty wyjdą Smile A ile Wy zrobiliście na oryginałach ?? Chyba jednak kupię Anakee 2CT, przekonaliście mnie Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 19:52, 24 Lut 2011
Topinka
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 09 Lis 2009
Posty: 1763
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Chorzów MotoAvToSy





Adamar widzę, że mocniej hamujesz niż przyspieszasz Wink Nie słyszałem jeszcze o tym, żeby ktoś szybciej zjechał przód niż tył?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Topinka dnia Czw 19:54, 24 Lut 2011, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 22:27, 24 Lut 2011
Mlody
Motonita

 
Dołączył: 04 Maj 2009
Posty: 973
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków





Adamar napisał:
Moje oryginały wytrzymały do dziś 16 tyś. przednia już jest praktycznie do wymiany (przód max. 2 tyś. tył może 5 tyś. jeszcze wytrzyma) , co za tym idzie wymienię przód i tył, raczej nie będę czekał aż druty wyjdą Smile A ile Wy zrobiliście na oryginałach ?? Chyba jednak kupię Anakee 2CT, przekonaliście mnie Smile


Takie twarde a kiepsko z wytrzymałością. Mi przednia Anakee (zwykła) wytrzymała 29 000 km (!). Tylna 2CT po 12 000 ma jakieś 5-6mm z 9 oryginalnych. Po raz kolejny napiszę - polecam te opony. Adamar nie będziesz żałować wyboru.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 22:46, 24 Lut 2011
magrafb
Motocyklista

 
Dołączył: 26 Mar 2010
Posty: 386
Przeczytał: 28 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Olsztyn





Jesli chodzi o K60 ze starym wzorem bierznika byl nasz rozmiar, teraz K60 SCOUT jest 140/80/17. Na takim wlasnie latam. Swietna oponka i bezdetkowa, moim zdaniem plus ze wezsza(lepszy kontakt, nie plynie wierzchem ).Po trzech tysiacach km tylu ubylo 2mm, zostalo jeszcze 10mm. W chlodne dni zdecydowanie lepiej klei do asfaltu niz conti
Mitasa E7 z detka zalozysz ale + tania, wolno sie sciera, w suchym terenie daje rade. - sliska na mokrym, piekielnie sliska na bialym. Bierznik ma tendencje do odrywania, 1000 ja zabije, na 650 da rade.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 0:12, 25 Lut 2011
buli
A2

 
Dołączył: 25 Mar 2010
Posty: 75
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Myszków





w firmie mamy takie michały:
http://allegro.pl/110-80-19-150-70-17-michelin-anakee-2-czestochowa-i1472877418.html
poza ale ciut jeszcze można urwać

a jak się pokażą w PL Pilot Road 3 to też będą
tak to wygląda
http://www.michelin.co.uk/motorcycles/michelin-pilot-road-3


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez buli dnia Pią 0:21, 25 Lut 2011, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 14:11, 26 Lut 2011
Przemooo
A

 
Dołączył: 11 Sty 2011
Posty: 181
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Piotrków Trybunalski





cześć
czy ktoś z Was miał do czynienia z oponami Avon Distanzia AM 43, ceny tysz podobne do Michelinów czy metzelerów.Czy ktoś widział ktokolwiek wie Smile jak się sprawują
Bardziej Avon mi się kojarzy z płynem do higieny do kobitek Very Happy.
Pozdro


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 14:57, 26 Lut 2011
V-Told
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 2033
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa - Piaseczno





buli napisał:
a jak się pokażą w PL Pilot Road 3 to też będą
tak to wygląda
http://www.michelin.co.uk/motorcycles/michelin-pilot-road-3


Czy to:
oznacza, że nowy Pilot Road będzie dostepny na przód w naszym rozmiarze? Tylko dlaczego rozmiar przedniej opony zakwalifikowali do tylnych...

Ceny są już znane?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 21:47, 26 Lut 2011
buli
A2

 
Dołączył: 25 Mar 2010
Posty: 75
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Myszków





V-Told napisał:

oznacza, że nowy Pilot Road będzie dostepny na przód w naszym rozmiarze? Tylko dlaczego rozmiar przedniej opony zakwalifikowali do tylnych...

Ceny są już znane?


będzie, jest już w cenniku, ceny podam w poniedziałek
a na tej stronie jest więcej błędów, ten to jeszcze pikuś


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 1:20, 27 Lut 2011
Adamar
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 1218
Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: CK





Topinka napisał:
Adamar widzę, że mocniej hamujesz niż przyspieszasz Wink Nie słyszałem jeszcze o tym, żeby ktoś szybciej zjechał przód niż tył?


Pewnie jeszcze o wielu rzeczach nie słyszałeś, wszystko przed Tobą Laughing

Raczej to nie wynika ze zjechania bo bieżnik jest na obu podobny 4 mm do 5 mm na bokach opon.
Tył wygląda w miarę solidnie, oceńcie sami.



Natomiast przód prezentuje się wiele gorzej.
Pod koniec ubiegłego sezony przy puszczeniu kierownicy w zakresie 60-70 km/h dostawała lekkich wibracji, świadczy to już o wyząbkowaniu opony.
No i te małe pęknięcia w bieżniku, nie dają poczucia pewności na motocyklu.



Moto jest z 2007 r. i moje od nowości, opony maja przebieg 16 tyś.
Mają 5 lat i samo to kwalifikuje je do wymiany, są stare i twarde po prostu. A same opony może i są z 2006 r. Smile Nie wiem, nie chce mi się nawet sprawdzać.

Po co mi problemy jeśli koszt nowych to 850 zł.
A ewentualny problem może mnie kosztować o wiele więcej kłopotów, pieniędzy i zdrowia Smile

Ps: Wymontowałem przednie koło i zaczynam się rozglądać za nowymi oponami, to tak na wszelki wypadek żeby mi nie przyszło do głowy dojeżdżanie tych starych Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Adamar dnia Nie 1:24, 27 Lut 2011, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 10:52, 27 Lut 2011
jotes
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 25 Kwi 2010
Posty: 1815
Przeczytał: 165 tematów

Pomógł: 27 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Düsseldorf / Gdynia





Adamar, jakbys nie napisal ile maja km to bym Ci sam powiedzial Smile Tez mam K7 i moje wygladaja identycznie i kiera tez bila. Nowe opony leza juz gotowe do montazu Smile
poniewaz u mnie 80% to asfalty wiec kupilem Trail Attack ( przod z oznaczeniem "Z" pisalem o ich w temacie Conti )


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 13:44, 27 Lut 2011
express
Administrator

 
Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 2172
Przeczytał: 82 tematy

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków, VIII





V-Told napisał:


Ceny są już znane?


Zakres cenowy, tak dla orientacji
Przód: 660 PLN
http://www.netcar.pl/opony/motocyklowe/enduro/michelin+pilot+road+3+enduro+front+110+80r19+59v+m+c+tl,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,110%2080_19,1097,0,5-0,115575838,szi.html

Tył: 830 PLN
http://www.netcar.pl/opony/motocyklowe/enduro/michelin/michelin+pilot+road+3+enduro+rear+150+70r17+69v+m+c+tl,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,150%2070_17,1082,0,5-0,115575977,szi.html


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 14:17, 27 Lut 2011
jotes
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 25 Kwi 2010
Posty: 1815
Przeczytał: 165 tematów

Pomógł: 27 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Düsseldorf / Gdynia





1500 PLN za komplet !!! heavy ! Ciekawe czy beda dwa razy lepsze niz np. Conti Road Attack 2


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 15:44, 27 Lut 2011
express
Administrator

 
Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 2172
Przeczytał: 82 tematy

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków, VIII





R Point napisał:
heidenau k60 tez nie moge znalezc.


Heidenau K60 Scout w rozmiarze 150/70 B17 mają się pojawić w połowie czerwca 2011. Przynajmniej tu tak twierdzą:
http://www.mynetmoto.com/motorradreifen_details.cfm/artikelnr/mnm000007376/heidenau_150/70_b17_69t_tl_m+s_k_60_scout.html

Na przód są dostępne:
http://www.mynetmoto.com/motorradreifen_details.cfm/artikelnr/mnm000007146/heidenau_110/80_b19_m/c_59t_tl_k_60_m+s_scout.html


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 16:46, 27 Lut 2011
express
Administrator

 
Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 2172
Przeczytał: 82 tematy

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków, VIII





jotes napisał:
1500 PLN za komplet !!!


jakby taniej Smile
http://www.mynetmoto.com/motorradreifen_details.cfm/artikelnr/mnm000007350/michelin_110/80_r19_(59v)_pilot_road_3.html

edit(Otzi): poprawiłem link


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez express dnia Nie 17:10, 27 Lut 2011, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 17:14, 27 Lut 2011
V-Told
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 2033
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa - Piaseczno





express napisał:
V-Told napisał:


Ceny są już znane?


Zakres cenowy, tak dla orientacji
Przód: 660 PLN
http://www.netcar.pl/opony/motocyklowe/enduro/michelin+pilot+road+3+enduro+front+110+80r19+59v+m+c+tl,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,110%2080_19,1097,0,5-0,115575838,szi.html

Tył: 830 PLN
http://www.netcar.pl/opony/motocyklowe/enduro/michelin/michelin+pilot+road+3+enduro+rear+150+70r17+69v+m+c+tl,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,150%2070_17,1082,0,5-0,115575977,szi.html


W zeszłym roku kupowałem Pilot Road 2 na tył i kosztowała mnie 550zł (cennikowo było 850). Nie jeżdżę aż tyle i AŻ tak, żebym miał mega wyśrubowane wymagania. Nie wiem czy nie lepiej by było wziąć Pilot Roada 1, bo też jest w naszym rozmiarze (PR2 nie ma). U mnie przód ma jeszcze trochę bieżnika, ale to opona z 2006 i wygląda jak ta Adamarowa, więc pewnie powinienem ją już wymienić.

PR1 na przód kosztuje teraz 400zł - http://www.oponeo.pl/dane-opony-motocyklowej/michelin-pilot-road-110-80-r19-59-v-przod-tl-radial

Alternatywą może być jeszcze Continental Road Attack.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez V-Told dnia Nie 17:20, 27 Lut 2011, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 17:57, 27 Lut 2011
express
Administrator

 
Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 2172
Przeczytał: 82 tematy

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków, VIII





V-Told napisał:
Alternatywą może być jeszcze Continental Road Attack.


Mam Conti Road Attack.
Tył jest bardzo dobry (mam prawie nową sztukę).
Natomiast przednia to lekka porażka - w zakresie prędkości 45-75 km/h kierownica łapie drgania.
Po lekturze niemieckiego forum V-Stroma udało mi się ustalić, że te opony tak miały (były wymieniane na gwarancji). Ponoć Road Attack 2 został poprawiony i nie ma tego efektu.
Dodatkowo odnoszę wrażenie, że rzeźba bieżnika (skośne nacięcia) pomaga w powstawaniu drgań.

Z Conti ogólnie mam niezbyt dobre doświadczenia:
- zimówki w puszce (w sumie to w dwóch) - słabe, śliskie i nietrwałe - dwuletnie gumy z przebiegiem ok 20 000 km niezbyt nadają się do dalszej eksploatacji,
- rowerowe, model Escape - jak sama nazwa wskazuje - uciekały poza trasę (śmiem twierdzić, że model Explorer też miał ochotę na eksplorację okolic innych niż wybrany przez jeźdźca tor jazdy)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 21:14, 27 Lut 2011
V-Told
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 2033
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa - Piaseczno





express, dzięki za informację!!

Teraz przypominam sobie, że kiedyś czytałem coś podobnego, nie kojarzyłem natomiast, że chodziło o Continentale. Zostanę więc przy Michelinach. Pilot Roady 2 mogłyby być lepsze (dziwnie się zachowują na granicy przyczepności, o czym sam się przekonałem - nic strasznego, ale specyficznie miota Very Happy), ale ogólnie są baaardzo chwalone, a na zimnym i mokrym nie do przebicia. No i dobrze, teraz mam z głowy, przynajmniej wiem na czym stoję. W tym sezonie zmiana przedniej opony, napęd do wymiany, przegląd z regulacją zaworów, muszę jeszcze uszczelnić rury tłumików i przez to chyba znowu zrobić synchronizację przepustnic. Będzie ciekawie Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 16:22, 28 Lut 2011
szustylodz
Motonita

 
Dołączył: 24 Gru 2010
Posty: 507
Przeczytał: 25 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Łódź





Adamar powiedz..., czy na oryginałach można psy wieszać że są do dupy, szczególnie w deszczu czy też biorąc pod uwagę sposób jazdy i umiejętności kierowcy nie są wcale takie złe?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 16:41, 28 Lut 2011
MaG
Administrator

 
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 3582
Przeczytał: 82 tematy

Pomógł: 20 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gocław, W-wa





Heh... W Twoim pytaniu jest zawarta sugestia odpowiedzi jakiej oczekujesz...Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 16:47, 28 Lut 2011
buli
A2

 
Dołączył: 25 Mar 2010
Posty: 75
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Myszków





express napisał:
jotes napisał:
1500 PLN za komplet !!!


jakby taniej Smile
http://www.mynetmoto.com/motorradreifen_details.cfm/artikelnr/mnm000007350/michelin_110/80_r19_(59v)_pilot_road_3.html



ceny osiągalne w PL chciałem wkleić w ten temat, ale jakiś "wszechmogący" zrobił z mojego postu osobny temat w giełdzie.
http://www.vstromclub.fora.pl/gielda,19/s-michelin,4699.html


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez buli dnia Pon 16:48, 28 Lut 2011, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 21:51, 28 Lut 2011
Adamar
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 1218
Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: CK





szustylodz napisał:
Adamar powiedz..., czy na oryginałach można psy wieszać że są do dupy, szczególnie w deszczu czy też biorąc pod uwagę sposób jazdy i umiejętności kierowcy nie są wcale takie złe?


Tak naprawdę jeździłem tylko na tych oponach więc nie wiem jak się jeździ na innych Smile poprzednie moje motocykle były z przed paru ładnych lat i nie można tamtych opon porównywać do dzisiaj sprzedawanych Smile

Oczywiście jeździłem na wielu motocyklach ale to były przejażdżki po 30 max 50 na paru do 100 km, wszystko w super pogodzie, słoneczko i temperaturach od 10 do 30 st.
Przy tej pogodzie raczej wszystkie zachowują się tak samo, ale do końca nie mogę tego stwierdzić bo to były inne motocykle.
Jeśli chodzi o suchą nawierzchnię to nie mam nic do zarzucenia.
Natomiast w deszczu poślizgałem się troszkę na oryginałach, zobaczymy jak będzie na nowych, napiszę, może tak samo ?? Smile

jotes napisał:
... poniewaz u mnie 80% to asfalty wiec kupilem Trail Attack ( przod z oznaczeniem "Z" pisalem o ich w temacie Conti )


Jotes czy możesz coś więcej napisać o tym " Z " i dać link do takiej opony ?? Dziś w sklepie sprawdzali mi właśnie te opony i nie ma tych opon z "Z", dzwonili nawet do dystrybutora, powieszał że to jakieś mity ??

Ps: Napisałem że oryginały troszkę się ślizgają, aczkolwiek jeździłem ze znajomym po fajnych zakrętach (zaraz po deszczu, jezdnia bardzo mokra ale wymyta, bez problemów) Znajomy miał METZELER TOURANCE, jeździ od lat i raczej dobrze mu to idzie, ale mi nie uciekł, choć się bardzo starał. Co prawda żaden to test, ale na tych oryginalnych można zdążyć za innymi chyba Smile

Tu też troszkę piszą, ale czy prawdę ?? Smile

http://www.motocykl-online.pl/testy/Test_opon_enduro


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Adamar dnia Pon 22:37, 28 Lut 2011, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Anakee
PostWysłany: Nie 12:41, 06 Mar 2011
*jacek*
A2

 
Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Radom





Witam
Trochę poklikałem po sklepach z oponami i nigdzie nie ma info, że Anakee2 to technologia 2CT.
Ktoś coś z kolegów wie może na ten temat??
pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 17:53, 06 Mar 2011
Floydoo
Motonita

 
Dołączył: 18 Maj 2010
Posty: 1057
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Norwegia/Bieszczady/DL1000





ja na allegro kupilem anakee 2ct i nawet wyzej zadawalem pytanie jaka jest roznica, a CT samo w rece i tak wpadlo Very HappyVery Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 18:57, 06 Mar 2011
roadrunner
Administrator

 
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 2964
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa





Adamar napisał:

Ps: Napisałem że oryginały troszkę się ślizgają, aczkolwiek jeździłem ze znajomym po fajnych zakrętach (zaraz po deszczu, jezdnia bardzo mokra ale wymyta, bez problemów) Znajomy miał METZELER TOURANCE, jeździ od lat i raczej dobrze mu to idzie, ale mi nie uciekł, choć się bardzo starał. Co prawda żaden to test, ale na tych oryginalnych można zdążyć za innymi chyba Smile


Ja oryginalne Bridgeston-y też "pozamyałem" i to nie raz, ale jak było ciepło i sucho i tylko wtedy te opony są dobre. Jak jest mokro i chłodno jest tragicznie, poniżej +5 st. C i w głęboką kałużę lepiej w ogóle nie jeździć, wtedy te opony są wręcz nieobliczalne!
Gorąco polecam natomiast Michelin Anakee i Metzeler Tourance jako opony w pełni uniwersalne. Te pierwsze bardziej na asfalt niż w teren, te drugie może być lekki teren, no i ew. Pilot Road tylko na asfalt. Trzymają świetnie w każdych warunkach ale b. szybko "lecą"...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 20:55, 06 Mar 2011
V-Told
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 2033
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa - Piaseczno





Roadrunner, czemu Anakee bardziej na asfalt? Poza tym, że wiele osób je poleca, to w testach zajmują zazwyczaj ostatnie miejsca ze względu na chyba nieco bardziej terenowy bieżnik (?). Zresztą... moim zdaniem tylko w testach przeprowadzanych przez profesjonalistów te różnice są wyraźne, na suchym asfalcie nie ma aż tak dużych odstępstw w czołówce klasowej.

Po zastanowieniu patrzyłbym właśnie na
1) przeznaczenie opony (uniwersalna/enduro/szosowa, czyli nie porównywać Tourance, Anakee i reszty do w 100% szosowych Pilot Roadów - na przykład)),
2) zachowanie na mokrym (tu akurat bywają spore różnice - Pilot Roady to podobno fenomen),
3) trwałość (w miarę wiarygodne wydają się testy grupowe ze względu na dokładnie takie same warunki testowania).

Warto też poczytać zagraniczne fora, z których można dowiedzieć się o takich niedogodnościach, jakie zdarzają się na przykład wspomnianym wyżej Continentalom Road Attack (choć teraz jest to także i tutaj). Akurat jeśli chodzi o temat opon, to na naszym forum jest naprawdę wyjątkowo dużo przydatnych informacji!


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
OPONY
Forum VStromClub Strona Główna -> Opony, koła
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 6 z 13  
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 11, 12, 13  Następny
  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
Regulamin