VStromClub

Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Forum VStromClub Strona Główna -> Akcesoria dla V-Stroma / Opony, koła -> OPONY Idź do strony 1, 2, 3 ... 11, 12, 13  Następny
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
OPONY
PostWysłany: Pon 9:31, 11 Cze 2007
Brzo
Administrator

 
Dołączył: 31 Mar 2006
Posty: 660
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





Panowie a jakie opony do DL-a?

Ja nie polecam Pirelli Scorpion MT 90 - dziadostwo na maxa.

Myślę o Michelinach Pilot Road - co Wy na to? A może macie jakieś inne sensowne propozycje?
Interesuje mnie przyczepność na winkle i deszcz.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 9:50, 11 Cze 2007
Buber dl 1000
Motonita

 
Dołączył: 30 Maj 2007
Posty: 526
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2





matzelery - po tym co było orginalnie to o dwa nieba lepiej, nie mam pojęcia o michasiach chociaż mówią, że są dobre ale czy to prawda ? hgw


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 13:57, 11 Cze 2007
blue K4 650
Gość

 





w testach: Michelin Anakee i metzeler tourance, nie mam doswiadczenia z nimi, ale prase maja najlepsza
PostWysłany: Pon 14:34, 11 Cze 2007
Brzo
Administrator

 
Dołączył: 31 Mar 2006
Posty: 660
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





Anakee nie bardzo podobno. W teście w motocyklu 7-2005 skrytykowano je trochę.

A ktoś pomykał na Michelin Pilot Road ? Korcą mnie te kapcie Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 15:18, 11 Cze 2007
Buber dl 1000
Motonita

 
Dołączył: 30 Maj 2007
Posty: 526
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2





jak Cię tak kręcą to je kup - dasz nam znać jakie są. z tego co mówiłeś gorszego szajsu od tego co masz dzisiaj i tak nie kupisz.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 15:31, 11 Cze 2007
motoszkodnik
Gość

 





witam was ja smigam na anake 4 kaplet i super.
PostWysłany: Pon 16:15, 11 Cze 2007
Brzo
Administrator

 
Dołączył: 31 Mar 2006
Posty: 660
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





Buber dl 1000 napisał:
jak Cię tak kręcą to je kup - dasz nam znać jakie są. z tego co mówiłeś gorszego szajsu od tego co masz dzisiaj i tak nie kupisz.


Hehehe nie kręcą tylko korcą Very Happy taka tam drobna różnica Wink Ale jest dylemat teraz weszły Pilot Road 2 i tu jest problem, które kapcie wyjąć na sprzęta.

Kupić najłatwiej a później ... śmigasz na pirelkach z czaszkami w oczach Sad
Za mało DLi jeździ na nowych oponach - większość jeszcze na fabrycznych z tego co widzę.

Motoszkodnik ile już na nich najechałeś? Napisz jak na mokrym i na winklach się sprawują Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 11:05, 12 Cze 2007
Buber dl 1000
Motonita

 
Dołączył: 30 Maj 2007
Posty: 526
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2





u mnie opony się kręcą Smile nie korcą chociaż jak to różnica. masz rację, że mało dl-ek ma nowe opony. jak oni to robią? a tak w ogóle i szczególe to w tym sezonie będę musiał kupić nowe kapcie i powiem szczerze, że jak ktoś nie powie mi prawdy jak się zachowują michasie to zostanę przy metzelerach bo już coś o nich wiem i oceniam dobrze. kupuj je kupuj bo ja też się zastanwaiałem co kupić i jesk ok chociaż zawsze może być lepiej


Post został pochwalony 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 15:55, 12 Cze 2007
Nowaczyk
Gość

 





A jak oceniacie fabryczne Bridgestony?
Moje wrażenie to są lekko za twarde i nie łapią jak jest zimno.
Pozdrawiam
PostWysłany: Śro 11:41, 13 Cze 2007
blue K4 650
Gość

 





pytanie jest troche: gdzie bedziesz jezdzil; pilot road'y to chyba bardziej szosowo-turystyczne obuwie glownie na utwardzone nawierzchnie, jesli wazne zeby tez po szutrze i piasku przepchnac sprzeta, to glebszy i bardziej poprzeczny bieznik jak anakee i tourance bedzie jak znalazl; rzeczywiscie szkoda, ze nie ma jeszcze wiecej praktycznych doswiadczen; moze sprobuj na forum innych 'endurakow' typu GS, Varadero, itp
proponuje tez wstukac w googlarke np.: 'metzeler tourance road test'
ja znalazlem link, ktory administrator nie pozwolil mi wyswietlic,
ale pewnie rozne ciekawe opinie sie tam znajda
PostWysłany: Śro 11:49, 13 Cze 2007
blue K4 650
Gość

 





jest taki test opon na stronie:
hondavaradero.pl/mambo2/images/stories/Varadero/064-070%20Opony%20enduro.pdf
pewnie go znasz, ale moze sie nada Smile
PostWysłany: Śro 15:59, 13 Cze 2007
Brzo
Administrator

 
Dołączył: 31 Mar 2006
Posty: 660
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





blue K4 650 właśnie na tym teście opieram swoją wiedzę ... niestety.
Nastawiam się na asfalt bo i tak 99% czasu na nim spędzam Smile

Co do oryginałów to są... lepsze od Pirelli i nic więcej... a potem jest przepaść (gdzieś to wyczytałem) ale mogę to potwierdzić z doświadczenia troszkę lepsze ale ... do zmiany.

Buber a Ty jakie masz kapcie w sensie chodzi o model.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 16:49, 13 Cze 2007
Gość

 





MAM ZAŁOŻONY JUŻ 4 KAPLET ANAKE. smigam praktycznie tylko trasy zawsze z moją kobieta, zawsze załadowany i zawsze przeładowany. w roznych warunkach czesto w deszczu. w naprawde anake sa na deszcz super. ostatnio smigałem z pełnym załadowaniem w ulewie na wegry i słowenie. ponad 800km w deszczu. naprawde super odprowadzają wode. smigałem na innych ale anake jak dlamnie sa super głównie żę są na rózne warunki. jak co to dzwońcie 600715434 podziele sie wiadomisciami artur.moto@wp.pl
PostWysłany: Czw 8:42, 14 Cze 2007
Buber dl 1000
Motonita

 
Dołączył: 30 Maj 2007
Posty: 526
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2





fabryczne gumy sa super inaczej - udalo mi sie je przezyc, czego i Wam zycze
ps jak jest zimno i pada deszczyk to jazda jak po szynach tramwajowych


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 12:09, 18 Cze 2007
Buber dl 1000
Motonita

 
Dołączył: 30 Maj 2007
Posty: 526
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2





Brzo napisał:
blue K4 650 właśnie na tym teście opieram swoją wiedzę ... niestety.
Nastawiam się na asfalt bo i tak 99% czasu na nim spędzam Smile

Co do oryginałów to są... lepsze od Pirelli i nic więcej... a potem jest przepaść (gdzieś to wyczytałem) ale mogę to potwierdzić z doświadczenia troszkę lepsze ale ... do zmiany.

Buber a Ty jakie masz kapcie w sensie chodzi o model.

Metzeler Tourance - czy jaktam się to pisze - jak pisałem wcześniej jestem zadowolony - jeśli nie dostane od szanownych kolegów wiążących info. dot. "michasi", które chcesz kupić to przy Metzelerach pozostanę.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 12:16, 18 Cze 2007
Buber dl 1000
Motonita

 
Dołączył: 30 Maj 2007
Posty: 526
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2





co ile kilometrów wymieniacie opony? Jakie to modele opon?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 14:20, 20 Cze 2007
Buber dl 1000
Motonita

 
Dołączył: 30 Maj 2007
Posty: 526
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2





nikt jeszcze nie wymieniał kapci?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 21:50, 21 Cze 2007
sly
Gość

 





witam
tak na gorąco jako nowy,pozdrawiam wszyskich.
w mojej karierze "przerobiłem"juz małego vee,po roku duży i w tym roku znów mały,trochę to zamieszane ale tak jest.
dwa pierwsze latały na brydzach, natomiast w aktualnym k4 650 założyłem metzelera touranca i jestem zachwycony.
oponki same sie prowadzą,świetne w winklach,na szuterku,i mokrym słowem cudo w porównaniu z trailwingsem.
polecam wszystkim.w razie pytań dodatkowych służe info,jestem na etapie drugiego tysiączka i nie widać śladów zużycia.
PostWysłany: Czw 17:03, 28 Cze 2007
vpawel
Motonita

 
Dołączył: 31 Maj 2006
Posty: 674
Przeczytał: 7 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa Pruszków





Ja miałem oryginalne Grigestony.Były ch....we.Teraz Mam Metzeler Tourance.W porównaniu z tamtymi to mistrzostwo świata.Polecam.Micheliny są podobno leprze(zwłaszcza na mokrej drodze)ale mniej trwałe jeśli chodzi o przebieg.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 14:05, 01 Lip 2007
kolodziejskim
A2

 
Dołączył: 26 Cze 2007
Posty: 70
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Bieniewice, k.Błonia





nie to zebym juz zmienial oponki (moto na razie w salonie Smile ) ale widzialem na stronach Metzelera nowe Tourance EXP (u polskich handlarzy tez juz gdzies widzialem)... wygladaja bardziej szosowo... poczekamy moze ktos zrobi testy...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 20:27, 04 Lip 2007
vpawel
Motonita

 
Dołączył: 31 Maj 2006
Posty: 674
Przeczytał: 7 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa Pruszków





na fabrycznych Bridgestone zrobiłem 28000 od nowości sprzęta i to wyłącznie turystycznie.Są ch....we.Teraz mam metzeler tourance w porównaniu z tamtymi to mistrzostwo świata.przednia opona nie kopie się w piachu tak jak B... tylnia dobrze odprowadza wodę (lepiej wchodzi w zakręty w i po deszczu).Nic nie wiem o Anakee ale podobno są jeszcze leprze,natomiast mniej trwałe.Wybór należy do ciebie.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 20:31, 04 Lip 2007
vpawel
Motonita

 
Dołączył: 31 Maj 2006
Posty: 674
Przeczytał: 7 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa Pruszków





No i za komplet na ostatnim motobajzlu w wawce za opony z maja 2007 wybecelowałem 825 zyla.Anakee były za 900.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 23:01, 05 Lip 2007
Gość

 





uwaga dzisiaj załozyłem juz 5 kaplet anake. kupiłem uzywane prawie nowe. jestem zadowolony z anake.
PostWysłany: Pią 10:53, 06 Lip 2007
Buber dl 1000
Motonita

 
Dołączył: 30 Maj 2007
Posty: 526
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2





vpawel napisał:
na fabrycznych Bridgestone zrobiłem 28000 od nowości sprzęta i to wyłącznie turystycznie.Są ch....we.Teraz mam metzeler tourance w porównaniu z tamtymi to mistrzostwo świata.przednia opona nie kopie się w piachu tak jak B... tylnia dobrze odprowadza wodę (lepiej wchodzi w zakręty w i po deszczu).Nic nie wiem o Anakee ale podobno są jeszcze leprze,natomiast mniej trwałe.Wybór należy do ciebie.


ku....wa jak Ty to robisz człowieku? Nosisz ten motocykl? Czy jak Shocked


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 12:10, 11 Sie 2007
konra.dzik
Gość

 





Witam, jezdze na anakee i moim zdaniem nic lepszego nie ma:)
zamierzam kupić DLa ale póki co jezdze na xtz750 ST na w/w oponkach.
moto wysokie wiec boje sie schodzic na kolano na winklach ale mało mi brakuje
opony polecam z całego serca bo nie raz mi na mokrym d...e uratowały
na suchym trzymaja wściekle
mam juz drugi kąplet na pierwszym zrobiłem 17tyś
a DL i varadero to raczej moto szosowe niz terenowe ziom dał mi sie varadero przejechac na miekkim i niestety to nie jest moto do terenu.
PostWysłany: Pią 14:15, 21 Gru 2007
Bratek DL1000
Motocyklista

 
Dołączył: 10 Lis 2007
Posty: 245
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Rancho k/Wawy





chciałem powrócić do dyskusji o oponach, muszę założyć komplet absolutnie nowych opon i tak sobie czytam i czytam i nic mi nie przychodzi do głowy, poza cenami z kosmosu (po 1100pln za komplet Miśków Pilot Road). 99,9% jazdy szosowej, raczej lubię szybko i żwawo, bez kompromisów, tak więc potrzebuję opony raczej do szybkiej jazdy szosowej. Powidzcie co najlepiej założyć?

p.s.
powiem tylko że jak śmigałem Hornetem 600tką to krzesałem po W-wie iskry z podnóżków i jestem ciekaw czy i tu da rade??!!??


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 14:45, 21 Gru 2007
letko
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 28 Cze 2007
Posty: 1505
Przeczytał: 39 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Ustroń





W testach Anake wyszły lepiej przy jeździe solo na mokrym, ale w dwie osoby tester który siedział z tyłu powiedział że drugi raz już nie da się namówić bo co przeżył to przeżył. Metzeler Tourance z kolei troszkę gorsze wyniki miał przy jeździe na mokrym solo, ale w dwie osoby Anake poległ.
Podsumowanie: Jeżeli w pojedynka to Anake a w duecie Tourance


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 15:12, 21 Gru 2007
Bratek DL1000
Motocyklista

 
Dołączył: 10 Lis 2007
Posty: 245
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Rancho k/Wawy





tyle, że obie wydają mi się oponami on/off patrząc na strukturę bierznika, zdecydowanie mam plan wozić moją małżonke (zobaczymy co z tego wyjdzie) i "trochę" bagażu , tak więc zdecydowanie we doje. A co z "ostrą jazdą bez trzymanki"?????


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 0:26, 22 Gru 2007
Brzo
Administrator

 
Dołączył: 31 Mar 2006
Posty: 660
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





Ja cały czas mysle o Pilotach tylko pytanie jedynki czy dwójki? Smigał ktos na nich?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 1:30, 23 Gru 2007
Grzegorz
A1

 
Dołączył: 05 Gru 2007
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Zielonka





Ja mam Metzeler Tourance . Są świetne w każdych warunkach,bardzo dobrze trzymają. Polecam! Wesołych Świąt i Szczęśliwego Nowego Roku dla wszystkich klubowiczów i ich rodzin!!!


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 13:55, 23 Gru 2007
ladzior
A

 
Dołączył: 18 Paź 2007
Posty: 110
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków





Brzo napisał:
Ja cały czas mysle o Pilotach tylko pytanie jedynki czy dwójki? Smigał ktos na nich?


W moim poprzednim moto (Fazer600) latałem na Pilot Road (jedynki).
IMHO rewelacja - idealny kompromis między przyczepnością a trwałością.
Zanim się pozbyłem tego masakrycznie nudnego motura to przelatałem na nich parę tyś. kilometrów. Ani razu mnie nie zaskoczyły.

pzdr,
ladzior


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 14:34, 23 Gru 2007
Gość

 





ladzior napisał:

Zanim się pozbyłem tego masakrycznie nudnego motura


no wiesz,co jak co, ale fazer nie jest masakrycznie nudny,sa tylko bikerzy nie potrafiący wykorzystać drzemiącego w nim potencjału Wink

I nie mówię tu o urodzie bo ta zmieniała się na lepsze do 2004 roku,pozatym o gustach się nie dyskutuje.

Natomiast zwarty dynamiczny silnik, w połączeniu z czterotłoczkowymi heblami rodem z r1,w połączeniu z duzą poręcznością powodują że doświadczony biker sie nie nudzi.
Ja po skasowaniu fazera w 2004 kupiłem .................................fazera(obowiązkowo niebieskiego),i żeby nie urok dl-a zapewne nadal bym jeździł fazerem.

miałem kiedyś prawdziwie nudny motocykl to gsxf 600 masssssakra.
PostWysłany: Czw 12:48, 27 Gru 2007
Bratek DL1000
Motocyklista

 
Dołączył: 10 Lis 2007
Posty: 245
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Rancho k/Wawy





własnie przeglądałem forum Varadero i znalazłem tam link do ciekawej stronki z oponami: http://www.mynetmoto.com/index.cfm . Niezłe mają ceny a i wysyłają po całej europie Smile do polski za 20€
jak nie znajde nic lepszego w naszym pięknym kraju to zakupie u niemców :/


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Polska kraj absurdów...
PostWysłany: Czw 13:15, 27 Gru 2007
Bratek DL1000
Motocyklista

 
Dołączył: 10 Lis 2007
Posty: 245
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Rancho k/Wawy





i niech mi ktos wreszcie wytłumaczy, dlaczego opona Michalin Pilot Road 150/70/17 do DLa w Polsce kosztuje 689,00pln a w Niemczech 130,00€ czyli x 3,7pln= 481,00pln Exclamation Exclamation Exclamation
a przednia 110/80/19 w Polsce 559,00pln a w Niemczech 97,0 x 3,7pln= 358,0pln Exclamation Exclamation Exclamation
przecież to dziecko policzy, że różnica na obu oponach to ponad 400,00 pln, to nawet kiedy doliczyc za przesyłkę 20,0€ x 3,7pln= 74pln to różnica to ponad 300 pln na komplecie Exclamation Question Exclamation Question Exclamation
a potem się dziwią, że firmy zajmujące się akcesoriami motocyklowymi co róż to padają, ale z takimi cenami to mam wrażenie, że jest to czychanie na głópków, którzy nie mają pojęcia o bożym świecie i dadzą się naciągnąć na marże 200%-owe... żałosne....


nosz qrwa mać, czy w tym kraju nic nie może byc normalne??????


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 15:06, 27 Gru 2007
Brzo
Administrator

 
Dołączył: 31 Mar 2006
Posty: 660
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





Przyczyna jest prosta - ilość sztuk sprzedana w danym kraju.
Tam się sprzedaje tysiące a u nas kilkadziesiąt nowych kompletów rocznie. Więc masz różnice w cenie u importera co za tym idzie niższa cena w sklepie.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 16:22, 27 Gru 2007
Bratek DL1000
Motocyklista

 
Dołączył: 10 Lis 2007
Posty: 245
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Rancho k/Wawy





nie do końca chyba jest to prawdą, dowiedziałem się, że dystrybutorem opon motocyklowych na Polskę nie jest firma Michelin Polska, tylko Polonia Cup. A za tym idzie polityka firmy Polonia Cup w kreowaniu cen a nie Michelin Polska. W ogóle jakaś dziwna sytuacja, to tak jakby samochody osobowe Mercedesa były importowane do Polski przez firmę Daimler-Benz Polska, a ciężarowe, przez firme Jan Kowalski Polska, heh, ale ktoś dobrze posmarował w Michelinie europejskim, że ma taki złoty układ....
może doczekamy się kiedyś normalności w naszym pięknym kraju... a może nie Question Question


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 16:25, 27 Gru 2007
ladzior
A

 
Dołączył: 18 Paź 2007
Posty: 110
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków





Brzo napisał:
Przyczyna jest prosta - ilość sztuk sprzedana w danym kraju.
Tam się sprzedaje tysiące a u nas kilkadziesiąt nowych kompletów rocznie. Więc masz różnice w cenie u importera co za tym idzie niższa cena w sklepie.


I z tego właśnie powodu nabijam komuś w Niemczech kieszeń.
Jeszcze ani jednej opony nie kupiłem w Polsce. Nawet po podliczeniu wszystkiego do kupy (prowizje SWIFT, przesyłka) wychodzi się na swoje.
Nie wspominając już o tym, że czesto przy mało popularnych rozmiarach opona z DE przychodzi szybciej Smile

pzdr,
ladzior


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Re: Polska kraj absurdów...
PostWysłany: Pią 9:32, 28 Gru 2007
Buber dl 1000
Motonita

 
Dołączył: 30 Maj 2007
Posty: 526
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2





ch...j z oponami zobacz ile mamy aso suzuki w RP i jak nas tam tarktuja, ile kosztuja motocykle, na jakich warunkach je sprzedaja itd.

Bratek DL1000 napisał:
i niech mi ktos wreszcie wytłumaczy, dlaczego opona Michalin Pilot Road 150/70/17 do DLa w Polsce kosztuje 689,00pln a w Niemczech 130,00€ czyli x 3,7pln= 481,00pln Exclamation Exclamation Exclamation
a przednia 110/80/19 w Polsce 559,00pln a w Niemczech 97,0 x 3,7pln= 358,0pln Exclamation Exclamation Exclamation
przecież to dziecko policzy, że różnica na obu oponach to ponad 400,00 pln, to nawet kiedy doliczyc za przesyłkę 20,0€ x 3,7pln= 74pln to różnica to ponad 300 pln na komplecie Exclamation Question Exclamation Question Exclamation
a potem się dziwią, że firmy zajmujące się akcesoriami motocyklowymi co róż to padają, ale z takimi cenami to mam wrażenie, że jest to czychanie na głópków, którzy nie mają pojęcia o bożym świecie i dadzą się naciągnąć na marże 200%-owe... żałosne....


nosz qrwa mać, czy w tym kraju nic nie może byc normalne??????


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 9:41, 28 Gru 2007
Brzo
Administrator

 
Dołączył: 31 Mar 2006
Posty: 660
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





ladzior i właśnie niemcy maja sprzedaż a my w kraju niestety nie. ALe ekonomia robi swoje.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 13:40, 28 Gru 2007
Buber dl 1000
Motonita

 
Dołączył: 30 Maj 2007
Posty: 526
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2





jak ktoś chce to niech przepłaca to jest jego sprawa. Moze jak będzie u nas taniej to i klientów przybedzie

Brzo napisał:
ladzior i właśnie niemcy maja sprzedaż a my w kraju niestety nie. ALe ekonomia robi swoje.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 1:31, 29 Gru 2007
konra.dzik
Administrator

 
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 2364
Przeczytał: 36 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





to tak jak z motocyklami. na wiosne moze w srodku sezonu kupuje nowego duzego DLa K8. powiedzcie czemu moge go kupic o 7-8 tys taniej a poland position dalej trzyma 38 kafli za ten sprzet? czy motocykl z poza sieci dilerskiej jest zły?
na poczatku roku 2007 kumpel w wyniku wypadku(nie ze swojej winy) stracil SV650. za trzy miesiace kupil od bogusławskiego nowego SVała o 9500zl taniej jeszcz na palecie. skladalismy sami. pierwsze przeglady w suzuki warszawa i nic nie mruczeli nawet. nie wiem czemu skoro taka konkurencja na rynku suzuki trzyma cene, przeciez za zaoszczedzona kaske kupuje kufry leovinca i dobry kask a reszta na wycieczke i to niezła zostaje. sorry ze mało na temat w tym temacie:)


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez konra.dzik dnia Sob 1:33, 29 Gru 2007, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 12:27, 29 Gru 2007
Bratek DL1000
Motocyklista

 
Dołączył: 10 Lis 2007
Posty: 245
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Rancho k/Wawy





myślę, że jeszcze nasi dealerzy się nie nauczyli, że lepiej zarobić 3-4 tys mniej a sprzedać kilka motorów więcej, jak trzymać cenę i sprzedać 2szt. Bez sensu, ale do póki to się nie zmieni to rynek się nigdy nie rozwinie. Ktoś powie zaraz, że przecierz są koszta, utrzymanie salonu, ludzi i takie tam. Ale przecierz na zachodzie też mają koszta i myślę, że nie mniejsze, a jakoś można się tam dogadać. Z resztą mam przykład mojego kolegi co jeździ motocrossem i zawsze kupował motocykl w niemczech ok.30-40% mniej od ceny krajowej, a w tym roku jak jeden z dealerów "znormalizował" ceny to kupił w Polsce, a wszystkie zamówione motocykle na magazyn na rok 2008 sprzedały się w listopadzie Exclamation Exclamation Exclamation czyli jednak można Question Question Question


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Bratek DL1000 dnia Sob 12:28, 29 Gru 2007, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 20:37, 29 Gru 2007
Brzo
Administrator

 
Dołączył: 31 Mar 2006
Posty: 660
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





Problem polega znowu na ilości sprzedanych moto na rynku. podniecać sie mozna jak salon sprzeda 200 -300 szt. rocznie a nie jak napisaliście kilka. Jaka fabryka da cene niższą niż np. francji niemczech czy włoszech ?? Nieda i juz bo nasz rynek nie nazywa sie rynkiem tylko mikro bazarkiem.
Więc biadolenie na temat cen w Polsce niema sensu dopóki kazdy z nas n kupi w tym kraju od autoryzowanego importera sprzeta tak aby japończyk czy włoch czy tez niemiec itp. policzyli, ze w oficjalnej sieci sprzedano kilka tysięcy szt. moto i obizy marzę dla importera. Importer znizy ceny co zmusi konkurencje do znizki ceny i świat moto zaczyna sie kręcić Wink przynajmniej mam taką nadzieje Very HappyVery Happy Shocked
Co sobie i Wam życze od 2008 roku Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 9:10, 02 Sty 2008
Buber dl 1000
Motonita

 
Dołączył: 30 Maj 2007
Posty: 526
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2





a ja myślę, że problem ma suzuki poland - bo nie chce / nie jest priorytetem rozwijanie sieci sprzedazy motocykli. w planach rozwojowych postawili na samochody a motorki - brak chęci / woli / kaski na rozbudowanie profesjonalnej sieci aso sami sobie strzelają w kolano tylko tyle że tak naprwdę na własne zyczenie. a przypominan że suzuki japan i tak sprzeda prawie tą samoa ilość motocykli bo jak nie w aso to u niemca albo u polaka z poza obrotu dealerskiego i tyle


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 0:04, 03 Sty 2008
Gość

 





Buber dl 1000 napisał:
a ja myślę, że problem ma suzuki poland - bo nie chce / nie jest priorytetem rozwijanie sieci sprzedazy motocykli.


I Suzuki i Honda maja chyba moto w tyle bo kiedy w lipcu 2007 szukalem sprzeta u oficjalnych to ani S DLa ani H CBF600 nie mieli w ofercie (w calej Polsce! tzn byly niedobitki, pojed egzemplarze bez absu i w niechcianym kolorze). Nawet Bandity w Poznaniu sie skonczyly. Byly dostepne Fazerki, ale ok 100KM na poczatek uwazalem za duzo. Tak wiec rynkiem jestesmy chlonnym, kupujacy byli tylko dilerzy zaspali i nie powinni potem biadolic ze nikt nie kupuje u nich tylko sciaga prywatnie. BTW - w Poznaniu nie ma oficjalnego dilera Suzuki od lata ubieglego roku. Cos niby teraz powstaje, ale co to bedzie? Ale do Wawy i tak sie nie przeniose! Wink
PostWysłany: Czw 0:56, 03 Sty 2008
Bratek DL1000
Motocyklista

 
Dołączył: 10 Lis 2007
Posty: 245
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Rancho k/Wawy





tak tylko powiem, że właśnie zdecydowałem się na Michelin Pilot Road'y, oczywiście z prywatnego importu i zobaczymy co to za kapcie i co są warte. Mam nadzieję że zaoszczędzone pieniądze będe mógł zainwestować w motocykl i coś sobie jeszcze dokupię przed sezonem.

pozdro 4 all


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
metzeler tourance or tourance exp ??
PostWysłany: Wto 10:57, 03 Cze 2008
Gość

 





witam,
jak w temacie co mam kupić ?
muszę czasami zjeżdzać z asfaltu i nawet trochę po wiejskich drogach się pomyka, te z exp. mają bardziej lajtowy bieżnik ale wszyscy je polecają
które będą bardziej uniwersalne on/off road ?? Question

dzięki
PIT
PostWysłany: Wto 11:12, 03 Cze 2008
mluko
A2

 
Dołączył: 04 Lis 2007
Posty: 76
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Dolnyśląsk





Wlasnie obrabialem ten temat ostatnio,
i wybralem Metzeler Tourance EXP (czyli te poprawione, widoczny na zdjeciach troche inny profil bierznika)
zastanawialem sie nad Anakee i tez trafilem na ten test, jednak nieporownywalnie wiecej jestem na asfalcie niz poza nim, z tego testu sa chyba bardziej uniwersalnymi oponami a z opini ludzi Tourance chyba sa sporo zywotniejsz niz Anakee no i dochodzi glosnosc na niekorzysc Michelin'ow z racji moim zdaniem lepszego sprawowania wlasnie w terenie w porownaniu do Touranc'ow.

Pozdrawiam
Marek


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 14:03, 03 Cze 2008
Buber dl 1000
Motonita

 
Dołączył: 30 Maj 2007
Posty: 526
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2





michsie - asfalt jak na przylepcu tak mowi z innych moto
metzelery piloty poprzednie jestem na 2 komplecie i jestem zadowolony na maksa i na asfalcie super i na mokrym nie pacze a i szuterku sie nie obawiam


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 16:39, 03 Cze 2008
Gość

 





Buber dl 1000 napisał:
michsie - asfalt jak na przylepcu tak mowi z innych moto
metzelery piloty poprzednie jestem na 2 komplecie i jestem zadowolony na maksa i na asfalcie super i na mokrym nie pacze a i szuterku sie nie obawiam


To co polecasz metzelery poprzednie czyli bez rozszeżenia exp ??
OPONY
Forum VStromClub Strona Główna -> Opony, koła
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 1 z 13  
Idź do strony 1, 2, 3 ... 11, 12, 13  Następny
  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
Regulamin