VStromClub

Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Forum VStromClub Strona Główna -> Patenty i usprawnienia / Patenty elektryczne -> Modyfikacja czujnika podciśnienia IAP
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
Modyfikacja czujnika podciśnienia IAP
PostWysłany: Sob 11:32, 19 Lut 2011
cornmencita
A1

 
Dołączył: 11 Kwi 2010
Posty: 40
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: USTKA





Witam!
Napisze troche o jednym z usprawnień zrobionych w moim moto.

Ale najpierw troche musze wyjasnic .W silnikach naszych motocykli ilościa/czasem wtrysku oraz momentem zapłonu steruje ECU(komputer silnika).
Gdy silnik pracuje na wolnych obrotach(i przy częściowym obciążeniu) ECU oblicza wtrysk i zapłon w oparciu o dane z czujników.
Przy pełnym obciążeniu komputer oblicza dawkę wtrysku i zapłon na podstawie sygnału z czujnika wychylenia przepustnicy i prędkości obrotowej silnika.
Tak więc przy małym obciązeniu na pracę silnika mają wpływ czujniki m.in. IAP (Intake Air Pressure -czujnik cisnienia w kolektorze ssącym)
Fotka czujnika:

Jak widac na fotce czujnik jest podłączony do wężyka a wężyk jest połączony do przepustnicy przedniego cylindra.Pomiędzy czujnikiem a przepustnicą na wężyku jest zamontowany zbiorniczek kompensujący,Fotka oryginalnego podłączenia wężyka czujnika AIP z przepustnicą:

Z tego co do tej pory napisałem wynika,że ECU odczytuje wartość podciśnienia tylko z przedniego cylindra(poprzez IAP).Wiemy że podciśnienie w przepustnicach silnika może sie różnić.Więc jest możliwe że tylko przedni cylinder bedzie miał właściwe warunki pracy a tylny-nie.Modyfikacja polega na podłączeniu poprzez trójnik obu przepustnic z czujnikiem IAP.
Fotka trójnika:

Przepustnice posiadają mosiężne''nyple''.Dwia tylne są zaślepione gumowymi kapturkami,foto:

Jeden z przednich nypelków jest zaślepiony kapturkiem a do drugiego z nich przyłączony jest wężyk czujnika IAP.Foto:

Jest to pierwsza z modyfikacji mających usprawnić pracę silnika na wolnych obrotach oraz przy częściowym obciążeniu.W kolejnych dniach postaram sie zrobic posty z fotami na temat jak podłączyć i wyprowadzić wężyki do synchronizacji przepustnic (TBS) oraz jak wyeliminować system dopalania spalin PAIR.
Polecam i zapraszam na mój profil:
http://www.vstromclub.fora.pl/moj-dl,24/dl-1000-slupsk-rafal-stromtrooper,2801.html


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez cornmencita dnia Śro 19:04, 23 Lut 2011, w całości zmieniany 5 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 12:08, 19 Lut 2011
micek
Motocyklista

 
Dołączył: 16 Lis 2008
Posty: 237
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gorzów Wlkp





Bardzo ciekawe, a co w praktyce to zmieniło? Przestał na przykład strzelać z tłumika jak się powoli jedzie? Albo gasnąc nagle po zamknięciu przepustnicy i wciśnięciu sprzęgła?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 13:18, 19 Lut 2011
Pietia
Motonita

 
Dołączył: 26 Maj 2009
Posty: 740
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków





cornmencita,super,czekam na dalszą część, bo jak na razie to tematy techniczne strasznie kuleją na forum.
Dzięki.
ps.jakby się dało coś z tymi zdjęciami zrobić ,było by lux.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Pietia dnia Sob 13:20, 19 Lut 2011, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Modyfikacja czujnika podciśnienia AIP.
PostWysłany: Sob 17:41, 19 Lut 2011
cornmencita
A1

 
Dołączył: 11 Kwi 2010
Posty: 40
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: USTKA





Micek,silnik w moim moto miał objawy opisywane często tu na forum.
Na wolnych obrotach,rozgrzany czy zimny,co kilka sekund na jednym cylindrze zanikał zapłon,trwało to oczywiscie ułamek sekundy i silnik nie gasł a tylko na chwile jakby "przerywał".
W czasie wolnej jazdy takim powolnym toczeniu sie,tez to występowało,wtedy moto na ułamek sekundy tak jakby chcialo zgasnąć,oczywiscie w następnej chwili silnik znów zaskakiwal i tak do nastepnego razu.
Baaaardzo wkurzające.Zwłąszcza gdy jedziesz z posażerką i w czasie takiego "stęknięcia" uderza cie ona kaskiem w twój kask.
Pietia,napisz mi na prw o co by miało chodzić z tymi fotkami?Wiesz trudno zrobić na dużym zbliżeniu ostre foty, Zwłaszcza że to co chcesz uchwycić nie jest na pierwszym planie a wewnątrz plątaniny kabli,rurek i wsporników.
Wklejam miniaturki odsyłające do strony uploadowej bo tak jest wygodniej.
Po zrobieniu tej modyfikacji i usunięciu systemu PAIR silnik pracuje plynnie,a wolne obroty można ustawić na 850 RPM i nie gaśnie (oczywiście z prawidlowymi luzami zaworowymi i zsynchronizowaniu przepustnic na tą prędkość).
Wkrutce napisze posta o systemie PAIR i synchronizacji przepustnic.
Pozdro,RAF


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 18:04, 19 Lut 2011
micek
Motocyklista

 
Dołączył: 16 Lis 2008
Posty: 237
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gorzów Wlkp





cornmencita: czekam z niecierpliwością!!!! Dawaj dalej, naprawdę ciekawe rzeczy piszesz.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 11:43, 21 Lut 2011
mater
A1

 
Dołączył: 12 Maj 2010
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wiskitki/k Żyrardowa





ciekawe ciekawe czekam na więcej Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 19:45, 21 Lut 2011
andy250
A1

 
Dołączył: 09 Sty 2011
Posty: 35
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Namysłów/Wrocław





Czy możesz jeszcze podrzucić fotkę podłączenia tego wężyka do tylnego cylindra ? Tzn. skoro tam były dwa zaślepione nyple, to do którego ten wężyk należy podłączyć ?

Pozdrawiam

EDIT: jakiej średnicy jest ten wężyk ?

Czekam z niecierpliwością na fotki z TBS Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez andy250 dnia Pon 19:47, 21 Lut 2011, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 23:04, 21 Lut 2011
bezdomny
A1

 
Dołączył: 20 Wrz 2008
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków





wtrącę się i ja. Odnośnie poprawienia fabryki i modernizacji czujnika IAP jestem ZA. Generalnie zasada jest taka aby uśrednić wartości podciśnienia na pierwszym i drugim cylindrze, po czym ECU za pomocą IAP czyta średnia wartość. Modyfikacja jest banalnie prosta ale efekty są zaskakujące. Ta zasada jest od lat stosowna, i dla niedowiarków powiem,że w znaczący sposób poprawia kulturę pracy silnika. Nie słychać charakterystycznych strzałów czy "wypadania" zapłonów z kominów. Faktem jest to,że silnik dostaję lepszą dawkę i co najważniejsze taką sama na oba garnki. A jeżeli chodzi o sam czujnik IAP to cytując słowa "Przy pełnym obciążeniu komputer oblicza dawkę wtrysku i zapłon na podstawie sygnału z czujnika wychylenia przepustnicy i prędkości obrotowej silnika" kolegi cornmencita muszę powiedzieć,że się pomylił. Iap inaczej MAP Sensor na bieżąco czyta wartości podcienień i jest jednym z ważniejszych czujników w układnie. Na jego podstawie ECU sugeruje się w jakim stopniu silnik jest obciążony i w miarę spadania wartości podciśnienia zwiększa nie dawkę bo ona jest stała ale czas wtrysku.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Odpowiedz.
PostWysłany: Wto 0:19, 22 Lut 2011
cornmencita
A1

 
Dołączył: 11 Kwi 2010
Posty: 40
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: USTKA





Nie pisze postów żeby sie przechwalać wiedzą.Piszę na korzyść klubowiczów bo nie każdy ma możliwość dokopać sie do informacji.A skoro ja spędziłem czas na odkopaniu wiedzy(nie mojej) to sie z chęcią podziele.

I tak:być może wziąłem wybiórczo z manuala suzuki ale w takim razie to nie pomyłka:
Cyt. kol.Bezdomny"A jeżeli chodzi o sam czujnik IAP to cytując słowa "Przy pełnym obciążeniu komputer oblicza dawkę wtrysku i zapłon na podstawie sygnału z czujnika wychylenia przepustnicy i prędkości obrotowej silnika" kolegi cornmencita muszę powiedzieć,że się pomylił"
Skan z manuala rozdzial 4 fuel injection:



Całkowita ilość paliwa dostarczonego do spalania-to iloczyn wydatku wtryskiwacza i czasu trwania wtrysku.A manual podaje volume oraz injection time zamiennie.Więc wszyscy wiemy o czym mówimy.Również w polsce w języku mechaników operuje sie terminem- wielkość dawki paliwowej.Znowu skan z manuala v-stroma:

Bez urazy nie bawmy tu sie w szkołę bo w końcu i tak nie ważne kto miał rację.Specem od motocykli nigdy nie będe.Ale nikt mi nie pomógł na forum z moimi problemami,więc ze swojej strony chciałem sie podzielić tym co byłem w stanie wykopać.Jak ktoś ma coś ciekawego,prosze pisać na pewno ogół skorzysta.
Pozdro,Rafał


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez cornmencita dnia Wto 0:23, 22 Lut 2011, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 21:19, 22 Lut 2011
bezdomny
A1

 
Dołączył: 20 Wrz 2008
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków





cornmencita ma rację Smile nie ma co sie wymądrzać, trzeba działać i dogadywać sie między sobą nie stwarzając problemów. a swoja drogą to cornmencita, masz zaje..ście duża wiedzę. SZACUN bo to na 100 % przyda Ci się !!


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 21:55, 22 Lut 2011
Pietia
Motonita

 
Dołączył: 26 Maj 2009
Posty: 740
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków





Rafał ,tak trzymaj,do tego służy to forum ja bardzo chętnie i z przyjemnością czytam co piszesz, bo akurat to mnie bardzo interesuje.Swoje też wiem, ale zawsze dobrze się dowiedzieć czegoś nowego. Od dłuższego czasu nikt niestety nie pisze ciekawych info z tego tematu.
Pzdr.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 12:30, 23 Lut 2011
skalar
Motocyklista

 
Dołączył: 20 Lut 2010
Posty: 260
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





Ja chciałbym zgłosić tylko jedną uwagę.
DL 650 od modelu K7 posiada już 2 czujniki IAP (po 1 na cylinder) więc takich maszyn powyższa porada nie dotyczy.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Jaki wąż i kostka?
PostWysłany: Śro 18:51, 23 Lut 2011
cornmencita
A1

 
Dołączył: 11 Kwi 2010
Posty: 40
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: USTKA





andy250,
W dobrze zaopatrzonych sklepach dla samochodziarzy dostaniesz gumowy wąż paliwowy zbrojony włóknem syntetycznym.Średnica wewnętrzna 4mm.Jest tani jak barszcz.Do wyprowadzenia węża do synchronizacji przepustnic-metr powinien wystarczyć.Ja mam końcówki pociągnięte az pod siodło,pod tylny wspornik zbiornika paliwa.Wtedy metr może być mało.Lepiej kupić więcej i łądnie go poprowadzić z innymi przewodami (tak jakby profesjonalnie Laughing )
Sposób przyłączania. Patrz foto No.4(czwarte od góry)To widok z prawej strony,musisz patrzeć przez trójkątne "okno" wspornika .Po drugiej(lewej) stronie w dl 1000 jest w tym oknie zamocowany wkręt od regulacji wolnych obrotów.Jest obojętnie który nypel wykorzystamy do TBS(synchronizacji przepustnic) a który do czujnika IAP,jak nam będzie lepiej pasowało.
W sumie największa bieda polega na znalezieniu trójnika o średnicy rurek około 4.5-5mm.I nie może być on ze zwykego plastiku.Latem jest między cylindrami piekło i sie stopi.Ja zrobiłem go z aluminiowej kostki i trzech odcinków miedzianej rurki 5mm.W kostce wierciłem otworki wiertłem 4,8 i montaż na wcisk w imadełku.Tu widok na trójnik od prawej strony:

Pozdrawiam!
Rafał


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 9:42, 24 Lut 2011
andy250
A1

 
Dołączył: 09 Sty 2011
Posty: 35
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Namysłów/Wrocław





Wielkie dzięki za info. Teraz tylko czekać aż temperatura powietrza pozwoli spędzić parę godzin w garażu Smile

Pozdro


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 12:32, 24 Lut 2011
kaliw
A1

 
Dołączył: 02 Lip 2008
Posty: 29
Przeczytał: 1 temat

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: szczecin





Witam
A co myślicie na temat usunięcia górnych przepustnic??


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 21:07, 02 Mar 2011
zlociutki
A2

 
Dołączył: 28 Wrz 2008
Posty: 79
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kielce





W najbliższym czasie też spróbuję, musze tylko ten trójnik zdobyc.............


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 19:35, 03 Mar 2011
andy250
A1

 
Dołączył: 09 Sty 2011
Posty: 35
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Namysłów/Wrocław





Wbrew zapowiedziom Rafała trójnik wcale nie jest taki trudny do zdobycia, dostałem porządny trójnik 5mm z nierdzewki w dobrze zaopatrzonym sklepie samochodowym we Wrocławiu. A najbliższy weekend spędzam właśnie w garażu przy moto - po weekendzie dam znać jak mi poszło i może wrzucę jakieś foto-story.

Co do usuwania górnych przepustnic - na forach zagranicznych bardzo wiele osób pisze, że pomaga. Niektórzy pokusili się o zamontowanie ich z powrotem i wyregulowanie (tak aby każda z przepustnic była tak samo nachylona względem kanału) - po tej operacji stwierdzono znaczną poprawę kultury pracy silnika w niższym zakresie. Link Arrow http://www.stromtrooper.com/maintenance-how/19302-dl1000-how-adjust-secondary-throttle-plates.html. Chyba też spróbuję.

Pozdro


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 11:29, 18 Kwi 2011
Coliniak
Motonita

 
Dołączył: 21 Sty 2008
Posty: 599
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: in the middle of nowhere





nie wiem czy mi tylko czy poprostu fotki z pierwszgo postu sie skaszanily... mozesz poprawic, please?


juz wiem ocokaman.... w IT, sorki


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Coliniak dnia Pon 12:41, 18 Kwi 2011, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 11:40, 18 Kwi 2011
Otzi
Moderator

 
Dołączył: 18 Paź 2009
Posty: 1156
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





U mnie są


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 18:22, 19 Kwi 2011
Coliniak
Motonita

 
Dołączył: 21 Sty 2008
Posty: 599
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: in the middle of nowhere





mam pytanie odnosnie tych wezykow do synchro przepustnic: czy wystarczy pociagnacpo jednym od kazdej przepustnicy (od wolnego nypla) i zakanczajac pod siedzeniem, oczywiscie zaslepiajac je?

knock knock...anybody home? Laughing Laughing


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Coliniak dnia Śro 11:53, 20 Kwi 2011, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 20:34, 26 Kwi 2011
Coliniak
Motonita

 
Dołączył: 21 Sty 2008
Posty: 599
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: in the middle of nowhere





nikt sie nie kwapil, zeby sie odezwac w temacie wiec dzis zrobilem po swojemu to usrednienie podcisnienia z dwoch kolektorow. W polaczeniu z inspekcja dolotow i zaslepieniem PAIRow efekt jest niezly... FI mi sie nie zapala, moto duzo lepiej pracuje na wolnych obrotach. Podejrzewam, ze do pelni szczesci potrzebowalbym synchronizacji przepustnic. wyprowadzilem wezyki pod siodlo, skoro juz mialem dostep do przepustnic.

zrobilem jazde testowa wokol komina, silnik pracuje bez zadlawien w okolicy 3tys obrotow... jutro po powrocie z pracy pewnie bede mial wiecej informacji.

pozdrowienia


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 10:54, 29 Lip 2011
rodman
A

 
Dołączył: 26 Lip 2011
Posty: 115
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa / Kutno





Podpowiedzcie proszę czy ta modyfikacja z czujnikiem podciśnienia ma zastosowanie w DL 1000 z 2004 r. Czy może po lifcie wsadzali już dwa IAP?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 11:23, 29 Lip 2011
Coliniak
Motonita

 
Dołączył: 21 Sty 2008
Posty: 599
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: in the middle of nowhere





wloz reke pomiedzy cylindry i zobacz co masz podlaczone do kroccow wychodzacych z cylindrow, aczkolwiek nie sadze czy cos sie zmienilo w nowszych modelach, niech sie ich posiadacze wypowiedza


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 12:25, 29 Lip 2011
gregorio
Motocyklista

 
Dołączył: 16 Maj 2011
Posty: 497
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Nowy Sącz





ja mam DL1000 z 2005 i czujnik jest podpięty tylko pod przednia przepustnicę, właśnie przeczytałem watek, będę szukał trójnika i jak znajdę to zrobię to uśrednienie, wyprowadzenie do synchronizacji przepustnic i przyrząd już zrobione mam ale to inny wątek.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 13:22, 29 Lip 2011
rodman
A

 
Dołączył: 26 Lip 2011
Posty: 115
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa / Kutno





Dzięki za info.
Niestety organoleptycznie sprawdzić nie mogłem bo moto daleko a serwisówki do wersji po lifcie jeszcze nie udało mi się znaleźć.

Czy taki trójnik 5 mm będzie ok? czy może trzeba szukać mniejszego?
http://www.swistak.pl/a16713564,Trojnik-Metalowy-5-mm-x5x5-Podcisnienia-Gazu-Slask.html


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 18:35, 29 Lip 2011
gregorio
Motocyklista

 
Dołączył: 16 Maj 2011
Posty: 497
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Nowy Sącz





na moje oko ten powinien być idealny, niestety okaże się dopiero jak dotkniesz Wink http://allegro.pl/trojnik-metalowy-4-mm-x4x4-podcisnienia-gazu-slask-i1699030956.html


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 19:36, 06 Sie 2011
rodman
A

 
Dołączył: 26 Lip 2011
Posty: 115
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa / Kutno





Czy aby podłączyć ten trójnik, trzeba zdjąć zbiornik i air box?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 13:27, 07 Sie 2011
gregorio
Motocyklista

 
Dołączył: 16 Maj 2011
Posty: 497
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Nowy Sącz





zbiornik tak, airbox nie


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 15:55, 16 Sie 2011
rodman
A

 
Dołączył: 26 Lip 2011
Posty: 115
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa / Kutno





jeszcze jedno pytanie muszę zadać Smile

nigdzie nie mogę natrafić na wąż gumowy wzmacniany włóknem syntetycznym o średnicy 4-5mm w związku z tym mam pytanie:
Czy takie przewody będą odpowiednie do podłączenia drugiej przepustnicy pod czujnik IAP?
http://moto.allegro.pl/przewod-podcisnienia-sfs-dolot-nie-samco-4mm-i1750713256.html
http://moto.allegro.pl/przewod-podcisnienia-sfs-dolot-nie-samco-4mm-i1750713280.html

p.s. nie chodzi mi o srednicę tylko czy materiał i rodzaj przewodu da radę pracować poprawnie między cylindrami Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez rodman dnia Wto 16:17, 16 Sie 2011, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 17:53, 16 Sie 2011
gregorio
Motocyklista

 
Dołączył: 16 Maj 2011
Posty: 497
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Nowy Sącz





z opisu wygląda, że powinny dać radę, ja kupiłem taki i nim będę łączył http://allegro.pl/przewod-waz-semperit-fi4-4mm-do-wtryskiwaczy-slask-i1751477267.html


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 21:42, 03 Sty 2012
amigogpz
A1

 
Dołączył: 29 Lis 2010
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Tarnowskie Góry





Ma ktoś te foty z pierwszego posta? Bo nie trybią, chyba że nie umie się do nich dokopać i czy przy synchronizacji przepustnic trójnik o którym mowa wyżej ma zostać połączony czy nie?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 19:28, 07 Sty 2012
amigogpz
A1

 
Dołączył: 29 Lis 2010
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Tarnowskie Góry





już wszystko jasne, IAP zmodyfikowany a przy okazji filtr wymieniłem, wyciągnąłem wężyki do synchronizacji pod siodło no i same synchro zrobione


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 11:58, 16 Lut 2012
Mario38
A1

 
Dołączył: 13 Gru 2011
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Węgierska Górka





amigogpz, na pw przesłałem Ci wiadomość. Będę wdzięczny za odpowiedź!


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 23:32, 06 Lip 2014
Setniew
A

 
Dołączył: 07 Kwi 2014
Posty: 171
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





Wiem że odgrzebuję starego kotleta ale z chęcią bym sobie dłubnął taką modyfikację.

Ma ktoś foto-relacje co z czym spinać?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 20:00, 08 Lip 2014
Coliniak
Motonita

 
Dołączył: 21 Sty 2008
Posty: 599
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: in the middle of nowhere





to chyba powinno Ci pomoc troche:
http://www.vstromclub.fora.pl/patenty-i-usprawnienia,28/pair-z-czym-to-zjesc-zaszkodzi-czy-pomoze,4648.html


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Modyfikacja czujnika podciśnienia IAP
Forum VStromClub Strona Główna -> Patenty elektryczne
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 1 z 1  

  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
Regulamin