VStromClub

Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom / Usterki i awarie -> Brak mocy 3tys obr
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
Brak mocy 3tys obr
PostWysłany: Nie 20:08, 15 Kwi 2012
mikaels
A1

 
Dołączył: 10 Mar 2011
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Tegoborze / Dublin





Panowie, podejrzewam ze "ten typ tak ma" ale u mnie dziura momentu obrotowego w zakresie 3-4tys obr pojawila sie dopiero teraz po uszczelnieniu wydechu. Serwisant wymienil uszczelke bo mi mocno dmuchalo z tylnego tlumika i teraz sie tym jezdzic nie da Sad Przy mocnym odkreceniu manetki tlucze sie jakbym z 6stki startowal. Chce sie upewnic czy to norma ?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 9:35, 16 Kwi 2012
jabko
A1

 
Dołączył: 13 Sty 2011
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Łódź/Włocławek





Nie wiem jak bardzo u Ciebie to jest uciążliwe ale u mnie lubi poprychac przey delikatnym głaskaniu manety gdzies tak miedzy przy 3800-3900 obrotow (np. wyjezdzam z terenu zabudowanego i delikatnie odkrecam), dzieje sie tak najczesciej na biegach od 4-ki w gore, duzo czesciej przy jezdzie z pasazerem.

Ponizej tych magicznych obrotow jest okej, powyżej także - ja z reguly ten rejon obrotomierza mijam energicznym ruchem manety i wtedy problemu nie ma a moto idzie jak głupie Very Happy
Jesli ktoś miał podobnie i udało mu się z tym uporać, to chętnie u siebie też wypróbuje - niby nauczylem sie z tym zyc ale jak by mialo byc gładziutko w tym rejonie obrotow to plakac nie bede Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 15:40, 08 Maj 2012
bearl
A1

 
Dołączył: 29 Gru 2010
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Poznań





jabko:
Ja miałem podobnie. Pomaga na to podłączenie "magicznego pudełka" sterującego ilością mieszanki podawanej przy określonym zakresie obrotów. Nie wiem jak to się nazywa (ale nie jest to PowerCommander ani nic instalowanego na stałe).


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 16:00, 08 Maj 2012
V-Told
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 2033
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa - Piaseczno





bearl napisał:
jabko:
Ja miałem podobnie. Pomaga na to podłączenie "magicznego pudełka" sterującego ilością mieszanki podawanej przy określonym zakresie obrotów. Nie wiem jak to się nazywa (ale nie jest to PowerCommander ani nic instalowanego na stałe).


Może chodzi ci o Power Commandera z Autotune'm lub Juice Boxa, ale tego akurat też montuje się na stałe. To samo można zrobić na hamowni i wtedy faktycznie nie wozi się ze sobą pudełka, ale też nie można mapy później modyfikować we własnym zakresie.

Dobrze wiedzieć, że jest ktoś, kto próbując uporać się z tą upierdliwością, pokonał ją w określony sposób. Póki co były tylko spekulacje na ten temat Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 18:27, 08 Maj 2012
mikaels
A1

 
Dołączył: 10 Mar 2011
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Tegoborze / Dublin





Mowicie o YOSHI BOX'ie, przerabialem kilka razy, poprzednio pomogl +5% mieszanki na wolnych obr, teraz takie same ustawienia i nie daje rady!


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 19:23, 08 Maj 2012
V-Told
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 2033
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa - Piaseczno





Jak nie chcesz bawić się w urządzonka, to zostaje hamownia Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 20:20, 08 Maj 2012
bearl
A1

 
Dołączył: 29 Gru 2010
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Poznań





No właśnie sprawa nie jest taka różowa, bo mam wrażenie że te zabawy z mieszanką to trochę jak leczenie syfa pudrem. Czyli zwalczają objawy a nie przyczynę.

Ja miałem tak, że efekt kaszlu albo duszenia się, niekiedy przy akompaniamencie strzałów, z czasem był narastający. I nie potrafię tego wytłumaczyć. Nie wydaje się, by warunki zewnętrzne miały jakiekolwiek znaczenie. Może jakość paliwa? Ale żeby aż tak?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 22:46, 08 Maj 2012
konra.dzik
Administrator

 
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 2364
Przeczytał: 8 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





Powercommander Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 8:00, 09 Maj 2012
bearl
A1

 
Dołączył: 29 Gru 2010
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Poznań





A jeśli hamownia, to jak to się robi?
Pewnie najpierw trzeba znaleźć odpowiednią, która potrafi obsłużyć dużego DLa?

Czy ktoś może doradzić? Jestem z Poznania.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Brak mocy 3tys obr
Forum VStromClub Strona Główna -> Usterki i awarie
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 1 z 1  

  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
Regulamin