VStromClub

Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom / Usterki i awarie -> Czasem zgaśnie w czasie jazdy
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
Czasem zgaśnie w czasie jazdy
PostWysłany: Pon 21:24, 27 Maj 2013
Siv
A2

 
Dołączył: 29 Mar 2013
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gliwice





Witam Towarzysze

Nie wiem czy się martwić , ale przypadek miałem już drugi raz w odstępie około 600 - 700 km podobne warunki .
ale krótko :
mała prędkość 30 -50 km/h niewielkie obroty i nagle delikatne " Puch " jak pisze tak słychać i moto gaśnie... Odpalił po chwili bez żadnych problemów i potem jazda jakby się nic nie stało .
Czy ktoś miał już taką niespodziankę, czy mogłem go w jakiś sposób zdławić lub czy te modele tak mają ?
Choć dwa przypadki miały miejsce przy małych prędkościach obawiam się podobnego nieuzasadnionego zgaśnięcia np, przy wyprzedzaniu co mogło by się okazać nie fajne w skutkach ...
Jestem świeżakiem jeśli był już podobny wątek proszę o namiar

Dl 650 2005 rok przebieg 26000


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 22:54, 27 Maj 2013
Mario-Awario
Motocyklista

 
Dołączył: 12 Maj 2012
Posty: 226
Przeczytał: 20 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lublin





analogiczna sytuacja w Dl1000 04` ~30 tys
jednostajna jazda, parę kilometrów łapie za sprzęgło do redukcji i pufff
zgasł dwa razy brak wspólnych mianowników
jest powód do niepokoju?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 8:07, 28 Maj 2013
skov
A

 
Dołączył: 07 Kwi 2012
Posty: 115
Przeczytał: 18 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Ciechanów





gaśnięcie przy redukcji wyeliminowałem lekkim podkręceniem obrotów ale i tak czasami jak stoi odpalony przed garażem potrafi zrobić puff Very Happy .


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 12:43, 28 Maj 2013
magrafb
Motocyklista

 
Dołączył: 26 Mar 2010
Posty: 386
Przeczytał: 28 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Olsztyn





Takie puf to stawiałbym na zapłon mieszanki w fazie ssania(otwarte ssące zawory i zapłon w kolektory ssące). Silnik wtedy dostaje "jakby kopa w tył"
(na taki chlopski rozum porównałbym do gwałtownego ale krótkiego naciśniecia tylnego hamulca jadąc 30km/h na dwójce). Jadąc szybko raczej nie obawialbym sie o zgaśniecie, bezwład silnika jest zbyt duży.
Co to może powodować, na pewno zbyt niskie/wysokie ciśnienie paliwa/lejące wtryski. Słabe świece/uklad wysokiego napięcia. Zły odczyt z czujnika położenia wału/wałka rozrządu. Drobna nieszczelność w układzie dolotowym


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 20:49, 28 Maj 2013
Coliniak
Motonita

 
Dołączył: 21 Sty 2008
Posty: 599
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: in the middle of nowhere





sprawdzcie opaski na króćcach ssących


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 22:01, 28 Maj 2013
V-Told
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 2033
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa - Piaseczno





Coliniak napisał:
sprawdzcie opaski na króćcach ssących


Tak, w DL 1000 to się zdarza - opaski potrafią się luzować, szczególnie podczas jazdy po strasznych wertepach. Miałem tak i nie da się jechać, bo ciągle prycha łapiąc "lewe" powietrze i gaśnie co chwilę - ale to sytuacja, w której muszą się mocno zsunąć i dość rzadko się zdarza.

Druga opcja jest raczej niezwiązana z opaskami i też przez to przechodziłem - podczas dojazdu np. do skrzyżowania i wciśnięciu sprzęgła, obroty spadały i potwór gasł. W tej sytuacji powinno się skontrolować poziom wolnych obrotów, a druga sprawa to synchronizacja przepustnic Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 21:56, 07 Cze 2013
rommel
Motocyklista

 
Dołączył: 01 Cze 2012
Posty: 447
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Rzeszów





Ja miałem synchro przepustnic w tysiącu teraz - niebo a ziemia Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 13:12, 14 Cze 2013
Siv
A2

 
Dołączył: 29 Mar 2013
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gliwice





Dziś mam w planie rozebranie i zobaczenie co w trawie piszczy .
Dziękuje za cenne informację . Jeśli coś stwierdzę na pewno dam znać .


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 17:37, 16 Cze 2013
roadrunner
Administrator

 
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 2964
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa





Wykluczam opaski przy króćcach ssących! "Lewe powietrze" w układzie dolotowym daje objawy o charakterze ciągłym i jednostajnym a nie jednostkowym i nieprzewidywalnym.
Warto natomiast sprawdzić (zmierzyć) cewki i przewody wysokiego napięcia i same świece, bo mi to wygląda na "wypadanie zapłonów".
U mnie dzieje się to dosyć często podczas np. długotrwałej jazdy w deszczu...


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez roadrunner dnia Nie 17:38, 16 Cze 2013, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 14:40, 17 Cze 2013
Siv
A2

 
Dołączył: 29 Mar 2013
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gliwice





Witam wszystkich
ściągnąłem bak pierwszy raz od zakupu . W zasadzie nic nie stwierdziłem co mogło by nie grać .
Wymieniłem świece bo nie wiem czy w ogóle były wymieniane przez poprzedniego właściciela i na razie jest spokój . Może świece już były wypalone jak sugeruje roadrunner ....
Jeśli sytuacja się powtórzy na pewno dam znać ...
W każdym razie dziękuje wszystkim za cenne wskazówki


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 11:04, 18 Cze 2013
AGA
A1

 
Dołączył: 02 Maj 2011
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Żywiec





U mnie było podobnie, zawory świece wszysztko ok, pomogło czyszczenie i synchronizacja przepustnic.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 0:13, 22 Cze 2013
Siv
A2

 
Dołączył: 29 Mar 2013
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gliwice





Jednak problem nie ustąpił ....
Dziś miałem podbną sytuację ,przed skrzyżowaniem redukcja mała prędkość Klasyczne pufff i moto gasnie ,ale na tyle rozpędzone że odpalił bezwładnoscią rozpędu ....

Oriętujecie się ile powinno kodztować synchro przepustnic , wiadomo że co warsztat to inaczej , ale bardziej o rząd liczb .....


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 0:23, 22 Cze 2013
roadrunner
Administrator

 
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 2964
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa





100-150zł


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 0:31, 22 Cze 2013
Siv
A2

 
Dołączył: 29 Mar 2013
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gliwice





no to tragedii nie ma Smile

roadruner piątkowe problemy z zasnięciem ? Smile

dzięki


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 0:34, 22 Cze 2013
roadrunner
Administrator

 
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 2964
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa





Ja rzadko idę spać przed 1szą. No i miałem Mag-a motocykl rozbierać, niestety nie dojechał...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Czasem zgaśnie w czasie jazdy
Forum VStromClub Strona Główna -> Usterki i awarie
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 1 z 1  

  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
Regulamin