Forum VStromClub Strona Główna VStromClub
Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

DL650 K9 - problem z kontaktowaniem zegarów.

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom / Usterki i awarie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pablo11162
A1



Dołączył: 25 Kwi 2015
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Ząbki

PostWysłany: Sob 4:06, 25 Kwi 2015    Temat postu: DL650 K9 - problem z kontaktowaniem zegarów.

Mam problem z tym, że podczas jazdy wolnej/szybkiej następuje niekontakt zegarów tzn. obydwie wskazówki (obrotomierz i predkościomierz) idą do zera, wskaźnik paliwa i temperatury silnika idą ba maksymalne wartości, czereona kontrolka „na środku zegarów zapala się na krótką chwilę wtedy jak wariują powyższe wskaźniki”. Jest to taki objaw jak podczas przykręcenia stacyjki na zapłon.
Podczas tej sytuacji silnik pracuje normalnie, ale występuje niewielkie przygaszenie świateł mijania.
Czy to jest niekontakt pomiędzy akumulatorem, a przewodami czy też niekontakt na przyłączu do deski zegarów czy też inna usterka ?
Mam nowy akumulator, ale wczoraj podczas jazdy miałem wiele razy takie objawy i po zatrzymaniu motocykla na 20 minut nie mogłem go ponownie uruchomić bo siadł akumulator. Alternator ładuje dobrze bo świata świecą bardzo jasno.
Bardzo proszę o radę czy ktoś już się z tym spotkał i jak ten problem rozwiązać.

Wcześniej ten problem występował rzadko, a teraz bardzo często - dla mnie jest to objaw poluzowania się jakiegoś złącza (klemy od akumulatora są oczywiście dobrze przykręcone Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
tlo1
A2



Dołączył: 18 Lis 2013
Posty: 62
Przeczytał: 11 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Grodzisk Maz

PostWysłany: Sob 6:03, 25 Kwi 2015    Temat postu:

Sprawdź kostkę elektryczną zegarów. Trzeba ją oczyść i powinno pomóc.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
miotacztruskawek
Motonita



Dołączył: 01 Mar 2011
Posty: 1126
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 21 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Choszczno, kiedyś Łobez, Szczecin

PostWysłany: Sob 6:44, 25 Kwi 2015    Temat postu:

Tak na szybko z opcji SZUKAJ

http://www.vstromclub.fora.pl/usterki-i-awarie,45/zegary-kontrolki-kierunkowskazy-nie-dziala,3496.html

http://www.vstromclub.fora.pl/usterki-i-awarie,45/liczniki-sie-restartuja-co-to,12750.html


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pablo11162
A1



Dołączył: 25 Kwi 2015
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Ząbki

PostWysłany: Sob 7:46, 25 Kwi 2015    Temat postu:

Dzięki. A tak przy okazji : jak mam taki restart zegarów podczas jazdy to nie ma to wpływu na działanie kierunkowskazów i świateł w tym stop-u. Lekko sciemnia się światło mijania.
Sprawdziłem już przewody do akumulatora, teraz sprawdzę kostki do zegarów. Dzięki jeszcze raz za pomoc Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
k0nrad
A



Dołączył: 29 Gru 2014
Posty: 128
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa/Chełm

PostWysłany: Sob 8:58, 25 Kwi 2015    Temat postu:

U mnie było to samo. Pod lewą owiewką (przynajmniej u mnie ) jest taka kostka w gumowej otoczce. Jak się nią poruszyło to zegary albo się zacinały, albo resetowały, albo w ogóle przestawały działać. Wszystko zostało wyczyszczone i ponownie podłączone i wszystko działa teraz bez zarzutu Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pablo11162
A1



Dołączył: 25 Kwi 2015
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Ząbki

PostWysłany: Sob 9:32, 25 Kwi 2015    Temat postu:

Pusta wiadomość Very Happy

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez pablo11162 dnia Sob 10:03, 25 Kwi 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pablo11162
A1



Dołączył: 25 Kwi 2015
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Ząbki

PostWysłany: Sob 9:32, 25 Kwi 2015    Temat postu:

Pojechałem rano zatankować i mam jeszcze następujące objawy. po uruchomieniu motocykla skręciłem kierownicą w lewo i prawo i nagle motocykl zgasł i zgasły w ogóle zagary. Paliła się tylko zielona kontrolka N od „luzu". Poruszałem nóżką od biegów tzn. 2-ka, 1-ka i ponownie luz po czym uruchomiłem. Po włączeniu 1-ki motocykl sam zgasł (oczywiście nóżka podpierająca motocykl nie była wysunięta. Po dwukrotnym uruchomieniu wszystko było już O.K., ale dalej migają zegary tak jak przy uruchamianiu silnika. Podczas jazdy w momencie migania zegarów silnik potrafił przerywać, raz nawet zgasł, gdy był „na sprzęgle” i zamigały zegary. Po puszczeniu sprzęgła na 4-ce ponownie go uruchomiłem - podczas jazdy. Co mi się z nim dzieje ??? Dotychczas wszystko było O.K., a miganie zegarów było z reguły 1 raz na każdy wyjazd, teraz zegary migają co 1-2 minuty. Może mam przetarte przewody od lag lub kolumny kierownicy. Pomóżcie Panowie zdiagnozować przyczynę bo taka jazda mnie wkurza Smile

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez pablo11162 dnia Sob 10:02, 25 Kwi 2015, w całości zmieniany 4 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jotes
DeTox nie pomoże



Dołączył: 25 Kwi 2010
Posty: 2514
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 49 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Düsseldorf / Gdynia

PostWysłany: Sob 13:28, 25 Kwi 2015    Temat postu:

tak jak koledzy Ci pisali, musisz sprawdzic wszystkie kostki. ( takze przy bocznej stopce i sczegolnie przy sprzegle oraz przewody do wylacznika zaplonu z prawej strony kierownicy )

Jezlei po skrecie kierownica moto zgaslo calkiem mozliwe ze gdzies masz obluzowane styki.

mysle ze bez rozebrania plastikow porzadnie tego nie sprawdzisz.

obadaj tez klemy akumulatora czy sa dobrze dokrecone.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez jotes dnia Sob 13:29, 25 Kwi 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pablo11162
A1



Dołączył: 25 Kwi 2015
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Ząbki

PostWysłany: Sob 22:29, 25 Kwi 2015    Temat postu:

Panowie, usterka znaleziona i wyeliminowana Smile Banan na twarzy bezcenny 😀.
Był problem z kontaktem na kostce z czarno-białym przewodem masowym dochodzącym do minusowej klemy akumulatora.
Po rozłączeniu, wyczyszczeniu i pokryciu specjalnym preparatem do styków problem jest wyeliminowany. Ciekawe było też to, ze pomiar miernikiem nie pokazywał ładowania akumulatora. Pomiar był taki sam nawet podczas tzw. przegazówki. Dzięki wszystkim za sugestie 😊.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom / Usterki i awarie Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin