Forum VStromClub Strona Główna VStromClub
Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Strzały w DL 1000

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom / Usterki i awarie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
vpawel
Motonita



Dołączył: 31 Maj 2006
Posty: 658
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa Pruszków

PostWysłany: Czw 20:57, 16 Sie 2007    Temat postu: Strzały w DL 1000

Problem dotyczy tylko DL 1000 od rocznika K4.Chodzi o lewe powietrze ,które dostaje się do komory dolotowej między airboksem a dolotem do cylindra.W tym miejscu Suzuki zastosowało metalowe opaski.opaski są skręcane na śruby które się luzują.Trzeba: 1-zdemontować zbiornik paliwa
2-Zdemontować owiewkę.
3-wyjąć filtr powietrza
Będą widoczne dwie przepustnice w kanałach dolotowych.Od strony zewnętrznej tych kanałów znajdują się opaski,które trzeba dokręcić na maxa.To pomoże na pewien czas,potem znów się poluzują.Generalnie przy każdej wymianie oleju(co 6000 km)trzeba dokręcać.Jak nie ustąpi a na motocykl jest gwarancja to trzeba dilera za mordę niech naprawia.Krośce które łączą cylinder z airboksem potrafią się przedziurawić.u mnie była całkiem mała dziurka.Wymieniłem i problem znikł.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Nie 13:32, 21 Gru 2008    Temat postu:

tak zgadza sie w tym roku niestety musiałem w hercegowinie te opaski dokrecać bo juz niemogłem jechać. ciągle mi gasł. ale miałem ze soba sprzet i nazedzia. 3 godzinki i po kłopocie.
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Xondz
Motocyklista



Dołączył: 14 Gru 2008
Posty: 205
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa/Tarchomin

PostWysłany: Nie 14:30, 21 Gru 2008    Temat postu:

A nie można by tych śrub wkręcić na Loctite ? Np. Loctite® 272 lub 262 (pierwszy zabezpieczanie śrub, ciężko demontowalny, odporny na wysokie temperatury. Drugi zabezpieczanie śrub, ciężko demontowalny, odporny na wibracje i drgania)

pzdr
X


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Bratek DL1000
Motocyklista



Dołączył: 10 Lis 2007
Posty: 240
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Rancho k/Wawy

PostWysłany: Nie 18:47, 21 Gru 2008    Temat postu:

ale lipa!!!!
szok normalnie, widze że muszę tam zajrzeć tam przed wiosną, bo lewe powietrze+pył i kurz z drogi = koniec silnika !!!!
chociaż nie zauważyłem objawu, to prewencja będzie mniej szkodliwa Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jakubdl1000
Motonita



Dołączył: 14 Paź 2008
Posty: 775
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Nie 20:46, 21 Gru 2008    Temat postu:

Koledzy a jak Wam sie zaczynały objawy łapania tego lewego powietrza? Jestem nowym uzytkownikiem DL wiec nie miałem takich problemow jeszcze, ale warto wiedziec ze cos takiego moze sie zdarzyc w DL. Napiszcie!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Bolek74
A1



Dołączył: 12 Paź 2008
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Częstochowa

PostWysłany: Czw 21:13, 15 Sty 2009    Temat postu:

Witam.Piszecie,że problem ze strzelaniem pojawia się od K4,ja mam K3.Co może być powodem strzelania u mnie? Pozdrawiam.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Bratek DL1000
Motocyklista



Dołączył: 10 Lis 2007
Posty: 240
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Rancho k/Wawy

PostWysłany: Pią 10:28, 16 Sty 2009    Temat postu:

mało paliwa w zbiorniku Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jakubdl1000
Motonita



Dołączył: 14 Paź 2008
Posty: 775
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Pią 19:41, 20 Lut 2009    Temat postu:

ale gdzie te strzały w airboxie czy jak?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Bolek74
A1



Dołączył: 12 Paź 2008
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Częstochowa

PostWysłany: Pon 19:56, 02 Mar 2009    Temat postu:

Jak lekko przygazuje strzela w wydech.Co to może być koledzy?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rommel
Motocyklista



Dołączył: 01 Cze 2012
Posty: 447
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Wto 11:54, 05 Cze 2012    Temat postu:

Dołaczam sie do pytania! u mnie to samo, jak wejdzie powyżej 5 tys obrotów, i hamuje silnikiem, to sa zawsze strzały z wydechów, a czasami taki pisk jakby ciśnienie gdzies sie uwalniało i dopiero wystrzał. To może być ta uszczelka pod kolektorem? Przedmuchy powietrza do przepustnicy? Ew. mieszanka zbyt bogata?


Ja podejrzewam właśnie tą uszczelkę Smile

Pozdrowienia


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez rommel dnia Wto 11:56, 05 Cze 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
grzegorz-d
A1



Dołączył: 18 Mar 2011
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Leżajsk

PostWysłany: Wto 14:57, 26 Cze 2012    Temat postu:

Witam, w zeszłym roku byłem na Bałkanach (Albania, Czarnogóra, Bośnia i Chorwacja). Miałem podobny problem a mianowicie najczęściej w Czarnogórze i Albanii. Myślę, że było to spowodowane jakością paliwa ponieważ w kraju nigdy mi się nie zdarzyło żeby strzelał, koledze we Viaderku 1000 też czasem strzelał. W każdym bądź razie w Albanii jak strzelił mocniej to wydmuchało gumę z pod opaski. Oczywiście jak wyżej(demontaż osłon, zbiornika, airboxa) i jest na wierzchu. Na szczęście tylko wydmuchało a nie rozerwało! Dlatego nie zgodzę się z vpawel że ma być dokręcone na maxa! Ponieważ jeżeli czasem strzeli a masz dokręcona na max to może rozerwać Ci gumę i d...a! Będąc w kraju to jeszcze pół biedy ale za granicą w mniej cywilizowanych krajach to może być mały problem;) Jeśli masz dokręcone z umiarem i na lock tajcie aby się nie poluzowało to najwyżej może ją wydmuchać, co zawsze możesz założyć i jechać dalej. Pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ciewek
A1



Dołączył: 06 Maj 2014
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Tczew

PostWysłany: Wto 23:27, 06 Maj 2014    Temat postu:

Cześć,
DL1000K2
Strzały w airbox, strzały w wydech, brak maocy, nie wkręcał się na obroty - przyczyna: zapchane syfem wtryskiwacze. Naprawa polegała tylko na wyjęciu wtryskiwaczy i po podłączeniu do zasilania przedmuchanie w odwrotna stronę. Po złożeniu pełny ogień!

Pozdrawiam.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom / Usterki i awarie Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin