VStromClub

Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom / Usterki i awarie -> Strzlanie we filter powietrza. Idź do strony 1, 2  Następny
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
Strzlanie we filter powietrza.
PostWysłany: Sob 21:47, 20 Mar 2010
Gość

 





Cześć.
Byłem oglądać motora i zastanawia mnie fakt, że podczas odpalania strzelił we filter pow. skoro on ma wtryski i tyle elektroniki aby olecieć na księżyc to zastanawiam się co może być porzyczyną??? Boję się jak go kupię to będę mieć problemy w dodatku podczas wolnej jazdy też strzelałna niskich obrotach Crying or Very sad

Jak możecie to doradźcie dodam że to jest 1000-czek czy to coś poważniego zy standart bo ten typ tak ma??? Dodam że miał wymieniane filtry świece i oleje, jeśli to może pomóc.

Pozdrawiam i czekam na odpowiedź.


Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Sob 21:51, 20 Mar 2010, w całości zmieniany 1 raz
PostWysłany: Sob 21:55, 20 Mar 2010
Pietia
Motonita

 
Dołączył: 26 Maj 2009
Posty: 740
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków





Kolego ten typ nie ma tego typu problemów, przynajmniej mi nic takiego się nigdy nie wydarzyło a i nie jest to typowa przypadłość silników spalinowych jak sądzę ,ale nie będę się wymądrzał co może być tego przyczyną choć optował bym za świecami.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Pietia dnia Sob 21:58, 20 Mar 2010, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 22:49, 20 Mar 2010
cyryl DL1000
Motocyklista

 
Dołączył: 11 Lis 2008
Posty: 314
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kopanki, Wielkopolska





Ja obstawiam lewe powietrze pomiędzy przepustnicami a cylindrem. To częsty objaw w 1000 że luzuje się opaska trzymająca tę łączącą gumę.
To tylko moje zdanie.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 23:08, 20 Mar 2010
Pietia
Motonita

 
Dołączył: 26 Maj 2009
Posty: 740
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków





Teraz to się zacznie zabawa , ............ Laughing


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 23:50, 20 Mar 2010
Jenes
A2

 
Dołączył: 06 Paź 2009
Posty: 74
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: podkarpackie





Z tego co ja miałem w VFR to nieszczelność między przepustnicą a dolotem - a dokładnie brak zaślepki podciśnienia, to ładowało ale w rure, i to masakrycznie Shocked . W dl-u też mi pare razy walnął w rure i przy regulacji znalazłem że była zawinięta guma łącząca filtr i przepustnice, bo jakiś ciołek niedokładnie zrobił. W gaźnik,filter to lubiał np junak strzelić jak zapłon szalał Very Happy , ale tu z wtryskiem i kompem Rolling Eyes


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 8:26, 21 Mar 2010
vpawel
Motonita

 
Dołączył: 31 Maj 2006
Posty: 674
Przeczytał: 7 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa Pruszków





Gdzieś już ten temat był dokładnie opisywany przeze mnie i kolegów..Musisz poszukać .
Generalnie ta przypadłość dotyczy niektórych roczników od 2004.Nie jest to częste ale od czasu do czasu lubi walnąć w tzw gaźnik.Nie wiem jaki rocznik oglądałeś ale nie musi być to awaria.1000 czasem tak ma.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 16:29, 21 Mar 2010
Gość

 





To był rocznik 2006 z nowymi zegarami. przebieg około 16 000 km więc nie był wielki i żeby się porozkręcał.


Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Nie 16:40, 21 Mar 2010, w całości zmieniany 1 raz
PostWysłany: Nie 20:54, 21 Mar 2010
Gość

 





Ja mam 2005 , 10 tyś. przebiegu i też tak mam. Zwykle przed tem czuć zapach paliwa.
PostWysłany: Pon 14:34, 22 Mar 2010
Gość

 





Dzięki że piszesz a masz to przy odpalaniu czy podczas jazdy jęsli możesz to napisz czy też masz ak samo czyli przy niskich obrotach silnika między 3000 a 4000 obr/min???
PostWysłany: Pon 16:58, 22 Mar 2010
vpawel
Motonita

 
Dołączył: 31 Maj 2006
Posty: 674
Przeczytał: 7 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa Pruszków





Mój dokładnie przy takim przebiegu zaczął walić.Podokręcać tak jak koledzy radzą i bedzie ok,tzn żadziej i ciszej.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 20:21, 22 Mar 2010
Gość

 





Podczas jazdy, raz miałem po hamowaniu silnikiem i zatrzymaniu się na światłach w momencie ruszania.
PostWysłany: Wto 9:19, 23 Mar 2010
jacek_m
A1

 
Dołączył: 24 Wrz 2009
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wrocław





Mam DL-a 1000 z 2007r. Podczas hamowania silnikiem, na niskich obrotach, i niewielkim dodaniu gazu czasem strzeli w airboxa. Jak przygotowywałem motocykl do nowego sezonu to sprawdziłem nieszczelności na airboxie, opaskach i wszystkich innych miejscach gdzie mogło być zasysane 'lewe' powietrze. Wszystko wydaje sie szczelne. Dalej sobie strzela.
Bede szukał dalej. Teraz trzeba sprawdzić rozrząd oraz wtryski czy podczas hamowania i zamkniętej przepustnicy nie dostaje paliwa, które przedostaje się przez zawór ssący.
Pytałem mechanika (Suzuki) i odpowiedź 'ten typ tak ma" w ustach licencjowanego mechanika brzmi co najmniej dziwnie i mało profesjonalnie.
Na razie strzela rzadko (raz dwa razy dziennie) i strasznie mnie to nie wkurza. Ale powoli bede szukał jak zniwelować ta przypadłość.

Jeśli macie jakieś sugestie, doświadczenie to podpowiedzcie. Chętnie poczytam jak kto z tym walczył, aby nie wyważać otwartych drzwi.

Jacek


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 22:02, 23 Mar 2010
marcin2
A

 
Dołączył: 14 Cze 2008
Posty: 171
Przeczytał: 7 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa Tarchomin





Dużo nie wniosę do dyskusji, ale mój również tak ma, opaskę tą o której piszecie wymieniłem na inną nową "supermarketową", ponieważ fabryczna ciągle się luzowała, częstotliwość "strzelania" zmniejszyła się ale do końca nie została wyeliminowana i chyba ten typ faktycznie tak ma Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 22:10, 23 Mar 2010
Pietia
Motonita

 
Dołączył: 26 Maj 2009
Posty: 740
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków





Panowie,w takim razie przepraszam za wprowadzenie w błąd pisząc że ten typ tak niema ,gdyż mój ma 34 tys i jeszcze nic takiego mi się nie przydarzyło ,nic nie musiałem nigdy dokręcać itp. Życzę w takim razie powodzenia .


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 9:38, 24 Mar 2010
Przemol
Motocyklista

 
Dołączył: 05 Mar 2009
Posty: 307
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wrocław Trzebnica





Mój ma 30 tyś mil, dwa sezony przelatane przeze mnie, nigdy nawet nie prychnął więc z tym "ten typ tak ma", to chyba faktycznie nie do końca prawda.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 10:23, 24 Mar 2010
KAMIL
A2

 
Dołączył: 23 Mar 2010
Posty: 51
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Piaseczno





Najgorsze w tym jest nie to że strzela tylko że podczas tego zjawiska jest chwilowe opóźnienie w przyspieszaniu.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 23:39, 24 Mar 2010
jacek_m
A1

 
Dołączył: 24 Wrz 2009
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wrocław





Dziś dowiedziałem się od zaprzyjaźnionego mechanika z Suzuki, że w 1000 powyżej 2004 występują błędy w składzie mieszanki na niskich obrotach. Kiedyś Suzuki próbowało wymieniać komputery (była podobno akcja serwisowa) ale nic to nie dało. Teraz jedynym skutecznym rozwiązaniem jest wzbogacenie mieszanki o 5% przy niskich obrotach. Podjadę na regulację w przyszłym tygodniu. O postępach powiadomię.
Oby miał rację.
Jacek


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 8:24, 25 Mar 2010
KAMIL
A2

 
Dołączył: 23 Mar 2010
Posty: 51
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Piaseczno





Śmigałem wczoraj troszeczkę testując nową szybkę GIVI i na siłe chciałem to wywołać (strzelanie w filtr), ale nie dało rady. Sad Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 11:30, 26 Mar 2010
Laboko
A1

 
Dołączył: 16 Gru 2009
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lublin





A ja mam takie pytanie? Dlaczego strzelanie w wydech, czy tam filtr pojawia sie dopiero w motocyklach po 2004 r? Co było innego we wcześniejszym modelu. np. K3, co zabezpieczało przed tym zjawiskiem?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 12:15, 29 Mar 2010
Gość

 





Coś podłubali w komputerze sterującym i wyszła kiszka Sad
PostWysłany: Wto 14:55, 30 Mar 2010
jakubdl1000
Motonita

 
Dołączył: 14 Paź 2008
Posty: 719
Przeczytał: 8 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Bydgoszcz





na prychanie jest sposób, wiecej gazu, najgorze jest takie wlecznie sie np w korku jak nie można wyprzedzic, ale ja nie nazwałbym tego ze to jest uciażliwie poporstu jest sobie, wole zeby czasem prychnał a spalił powiedzmy pol litra mniej,
regulacja mieszanki na+5% miom zdaniem nic nie da, bo to nie mieszanka jest przyczyna ale dozowanie. Jedynie spalanie może wzrosnąć o te kilka % przez taki zabieg. Ja mam pierwszy model 1000ca. pali mi 5,5litra przy jeżdzie naprawde szybkiej w trasie.

Jacek koniecznie daj znać co po regulacjach??!! Wypytaj sie co dokładnie zrobili przy twoim motocyklu, niech Ci mechanior napisze albo sobie zanotuj szczegółowo - ok Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez jakubdl1000 dnia Wto 15:03, 30 Mar 2010, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 21:21, 30 Mar 2010
vpawel
Motonita

 
Dołączył: 31 Maj 2006
Posty: 674
Przeczytał: 7 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa Pruszków





marek76 napisał:
Coś podłubali w komputerze sterującym i wyszła kiszka :(



Co to znaczy ???


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 23:21, 30 Mar 2010
jscoolg
Motocyklista

 
Dołączył: 16 Paź 2009
Posty: 229
Przeczytał: 8 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





jakubdl1000 napisał:
Ja mam pierwszy model 1000ca. pali mi 5,5litra przy jeżdzie naprawde szybkiej w trasie.


Wow - moj 650 (brand new) ostatnio przy sporym wietrze, niewielkim obciażeniu i dosć ostrej jeździe w trasie spalił 5,8 Smile)))

Swoją drogą z tym spalaniem to zawsze jest ciekawie - jednemu ta sama fura pali 12 innemu 8


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 23:28, 30 Mar 2010
PETER
Motocyklista

 
Dołączył: 21 Sty 2008
Posty: 234
Przeczytał: 5 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: PRUSZKÓW





ale nikt ci nie broni mówić że leciałeś 220 km/h i spalił 3,5 l/100km też ładnie wygląda


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 7:29, 31 Mar 2010
Przemol
Motocyklista

 
Dołączył: 05 Mar 2009
Posty: 307
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wrocław Trzebnica





To tylko kwestia stylu jazdy. Ta sama fura w różnych rękach i diametralnie różne spalanie.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 12:57, 31 Mar 2010
jakubdl1000
Motonita

 
Dołączył: 14 Paź 2008
Posty: 719
Przeczytał: 8 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Bydgoszcz





Był tu na forum podany artykuł test kilku podróznych enduro, spalanie srednie w DL1000 wszyło 5,5litra, a przy 100km/h 4,0. wiec przy jeździ solo kretymi drogami gdzie momentami lecie 160 spalanie mi takie wychodzi, jak jade w długa trase z ładunkiem i pasażerką to wychodzi 5,2 przy spokojnej do 5,5 przy normalnej jeździe, moja srednia z 20000km 5,3/5,4 z czego po miescie moze 10% temat wałkowany byl na forum.
a ze spalaniem jest tak że jak komus za duzo pali to sie jedzie saprawdzić motocykl i regulacje. A sprzetach gaznikowych jak spalanie wzrastało to wiadomo było ze trzeba czyszczenia gaźnika(ów) i filtra powietrza, spalanie zwykle po takim zabiegu maleje


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez jakubdl1000 dnia Śro 12:59, 31 Mar 2010, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 13:42, 31 Mar 2010
ologc
Administrator

 
Dołączył: 10 Sty 2008
Posty: 1636
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Monachium/Gdańsk





nie wiem co mają strzały w filtrze powietrza do spalania, robi się OT. dywagacje na temat spalania są tu:
http://www.vstromclub.fora.pl/motocykle-dl,32/spalanie-dl-1000-5-8l-100km-katalizator-wydechy-leovince,704.html
http://www.vstromclub.fora.pl/motocykle-dl,32/spalanie-v-strom-650,389.html
http://www.vstromclub.fora.pl/motocykle-dl,32/przy-jakich-obrotach-dl1000-pali-najmniej,1293.html
http://www.vstromclub.fora.pl/motocykle-dl,32/spalanie,210.html
http://www.vstromclub.fora.pl/motocykle-dl,32/zuzycie-paliwa-w-dl-1000-2003r,199.html

a o strzałach było tu:
http://www.vstromclub.fora.pl/motocykle-dl,32/strzaly-w-dl100-2002,1343.html

przydatne funkcje forum:
http://www.vstromclub.fora.pl/search.php


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 13:49, 31 Mar 2010
Biały
Motonita

 
Dołączył: 10 Maj 2009
Posty: 1033
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wa-wa





troche się OT zrobił bo ze strzelania na spalanie zszedł Cool
To ja powiem, żeby było na temat Arrow w 650-ce nic nie strzela Wink a moja mała franca za nic nie chce mi zejść średnio poniezej ok. 6l/100 i myślę, ze to nie jest wina regulacji tylko jeźdźca Laughing bo przy spokojnych przelotach wychodzi mi 4,5 no ale najczęściej jakoś mi sie spieszy Laughing

P.S. do jeżdżących trasie Lubelską obwodnica Garwolina Arrow uwaga na czarna Vectrę kombi WG 23128- wczoraj za mna jechała Evil or Very Mad ale bylem czujny Twisted Evil


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 20:56, 06 Lip 2010
jakubdl1000
Motonita

 
Dołączył: 14 Paź 2008
Posty: 719
Przeczytał: 8 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Bydgoszcz





jeszcze w marcu pisałem ze u mnie to nic uciążliwego a teraz zaczeło strzelać
czytalem na forum ze trzeba wyczyscic styki od komputera - wyczyscilem, wyczyscilem swiece, sprawdziłem zamocowanie filtra powietrza i obejmy od airboksu, wyregulowałem obroty na okolo 1250 i linke gazu na 2-3mm jak w instrukcji, jest nowy olej, do paliwa wlałem dodatku do czyszczenia wtryskiwaczy,
strzelanie jest nadal, ewidentnie jak mam ponizej 3500obr i delikatnie jade. i to znacznie czesciej niz kiedyśi o wiele mocniej
Kiedys było to drobne cykanie i to rzadziej a teraz mocniejszy strzał do airboksu.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 1:14, 17 Lip 2010
jakubdl1000
Motonita

 
Dołączył: 14 Paź 2008
Posty: 719
Przeczytał: 8 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Bydgoszcz





Pozbyłem sie mojego problemu.
a wiec z tym strzelaniem to nie jest tak jak ktokolwiek pisal na tym forum, przetestowanie tych patentów nic nie da, zadne komputery, żadne inne patenty tu opisywane, żadne regulacje skladu mieszanki zubożone o 5%, podłaczanie pod komputer, zmiana map zapłonu i inne cuda.

Opisze moj przypadek i uwolnienie sie od strzelającego i cykającego problemu

Odkąd zaczolem jeździc moim 1000 pojawiały sie lekkie Cykniecia opisywane przez wielu uzytkownikow DL-i, jeździlem tak bo wszyscy pisza "ten typ tak ma" ale nie ma - o tym za chwile. Od pewnego czasu moje cykniecia przerodzily sie w strzały w Airbox tez opisywane na tym forum. A wiec strzały były spowodowane tym, że jeden z wtryskiwaczy akurat łapał fałszywe powietrze!!! 3razy sprawdzałem obejmy airboku, swiece, filtr powietrza, lalem najlepszej jakoaci paliwo ale to nic nie pomogło! dopiero wizyta w zaprzyjaźnionym serwisie pomogla, to ten cholerny wtryskiwacz. Wystarczy ze ktoś ostro pojeździł po szutrach(wstrząsy) albo przy zakladanie/zdejmowaniu zbiornika zbyt mocno odchylil airbok i wtrzyskiwacz mogl sie wysunac. Druga sprawa to regulacja przepustnic na cyfrowych wakometrach, w moim przypadku bardzo pomogło, teraz nie ma żadnych cykniec, strzelań, silnik chodzi idealnie równo, płynnie trzyma ustawione 1200obr/min. Nie pojawia sie tez tu opisywane przez niektórych dziwne gaśniecię niewiadomo skąd oraz wahnięcia obrotów poniżej 1000 obr/min poczym powrót do ok 1200-1300obr/min. nie ma wielkich trzałów przy schodzeniu na wolne obroty (a byłoby słychać-mam Leony)

a wiec Panowie, synchronizacja i dokręcenie/sprawdzenie wtrysków i zero problemów. u mnie w serwisie koszt 150zł, poprzednio jak byłem na przeglądzie po 24000km, gdzie wyraźnie jest napisane w instrukcji ze przepustnice sie sprawdza przy tym przebiegu ASO Suzuki w Toruniu nie raczył nawet ustawienia przepustnic sprawdzić, jak teraz do nich zadzwonilem podajac numer faktury, nie potrafili mi powiedziec co było przy motocyklu robione we wrzesniu 2009r, mieli moj motor w systemie, wiedzieli ze byl na przeglądzie ale nie wiedzieli co było zrobione! moim zdaniem to skandal, tym bardziej ze zaplacilem 550zł za tzw duży przegląd po 24000km, tak wiec ASO w Toruniu przy okazji nikomu nie polecam. Można u nich jedynie czesci zamówić, chociaz tez wiem gdzie można oryginały dostac i taniej, słowem zdzierstwo, partactwo, niekompetencja i bałagan.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez jakubdl1000 dnia Sob 1:26, 17 Lip 2010, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 7:53, 17 Lip 2010
Maro78
A

 
Dołączył: 02 Lis 2008
Posty: 100
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Białołęka





Oooo, chyba czas zastosować ten patent. DL zaczął mi ostatnio strasznie strzelać, a przy tym czasem czuć opary paliwa. Podejrzewałem więc, że może to być związane z wtryskiwaniem paliwa. Dzięki za patent Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 10:49, 17 Lip 2010
roadrunner
Administrator

 
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 2964
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa





To fakt... Kiedyś nawet zamieniałem się z kolegą na sprzęty (650 k6) bo niepokoiłem się czemu mi tak dużo pali w porównaniu z nim...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 22:02, 05 Sie 2010
jacek_m
A1

 
Dołączył: 24 Wrz 2009
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wrocław





Jakub, wielkie dzięki. Zrobiłem to samo co Ty, tak jak opisywałeś i jest super. Nie strzela, nie prycha i co dziwne, da się jechać na niskich obrotach. Dziś jechałem 80 na 6 biegu i nie szarpał. Rewalka. Teraz mam dopiero fajny motocykl. Jazda na 2500 obrotów jest możliwa. Jeszcze raz dzięki. Dobrze, że nie pojechałem na regulacje składu mieszanki do Suzuki bo bym wtopił.

Pozdrowienia

Jacek


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 19:34, 07 Sie 2010
jakubdl1000
Motonita

 
Dołączył: 14 Paź 2008
Posty: 719
Przeczytał: 8 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Bydgoszcz





hehe nie mialem pojecia jak ludzie kombinuja, wlasnie wrocilem z urlopu 5200km bez strzałów, hehe


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 20:37, 07 Sie 2010
V-Told
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 2033
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa - Piaseczno





Jacku, Ty masz 650, prawda?

(bo kurde w 80 na szóstce to nie uwierzę Very Happy)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 21:34, 07 Sie 2010
jacek_m
A1

 
Dołączył: 24 Wrz 2009
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wrocław





V-Told napisał:
Jacku, Ty masz 650, prawda?

(bo kurde w 80 na szóstce to nie uwierzę Very Happy)


Mam litra z 2007 roku. Do tej pory musiałem jechać powyżej 3000 obrotów aby nie szarpało. Przejechałem juz 300km od naprawy i nic nie strzela. Mogę jechać już od 2500 (oczywiście nie przyspieszac mocno) ale sie da. Sam nie wierzyłem.

Jacek


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 21:36, 07 Sie 2010
Floydoo
Motonita

 
Dołączył: 18 Maj 2010
Posty: 1057
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Norwegia/Bieszczady/DL1000





V-Told napisał:
Jacku, Ty masz 650, prawda?

(bo kurde w 80 na szóstce to nie uwierzę Very Happy)


przydalo by sie w profilu wstawic jeszcze pole motocykl i bylo by wszystko jasne Idea


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 7:26, 08 Sie 2010
jakubdl1000
Motonita

 
Dołączył: 14 Paź 2008
Posty: 719
Przeczytał: 8 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Bydgoszcz





spoko 2500obr na 6tce nawet z plecaczkiem i z tobołami mozna przyspieszczac byle nie bylo pod góre,


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 10:33, 08 Sie 2010
V-Told
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 2033
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa - Piaseczno





To ja nie wiem, co wy macie za 1000-ce. To znaczy dać się może i da, ale chyba tylko zatrzymując się do świateł i z wciśniętym sprzęgłem Very Happy

U mnie poniżej 120km/h szóstka sprawia, że motocykl wydaje taki dźwięk, jakby nie miał siły. Nie lubię tego więc... jeżdżę szybciej Smile

Ale dobrze, że głosicie "dobrą nowinę" - jest nadzieja. Ja zmieniam teraz tłumiki, więc na pewno będzie lepiej, może do tego pozbędę się dźwięku tzw. stalling bike.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 12:01, 08 Sie 2010
jakubdl1000
Motonita

 
Dołączył: 14 Paź 2008
Posty: 719
Przeczytał: 8 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Bydgoszcz





V-told cos musisz miec namieszana w napedzie, jakies szybkie przelozenie.
ja ma zebatki 17/42, wczesniej 16/41

tu sobie sprawdż coś namieszał
http://www.gearingcommander.com/


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 12:56, 08 Sie 2010
V-Told
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 2033
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa - Piaseczno





Kurcze, ja go już takiego kupiłem, miał 12kkm i był ze Stanów (może to coś zmienia, ale nie wiem co - jakieś przełożenie autostradowe?)... Dodam, że na szóstce przy 5100 obr./min. mam ok 150km/h, o ile dobrze pamiętam.

W przyszłym roku zrobię mu te wszystkie synchronizacje i sprawdzenie wtrysków, do tego regulację zaworów i tak dalej. Muszę mu teraz kilometrów napykać, żeby do 24kkm dojść Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 13:42, 08 Sie 2010
Floydoo
Motonita

 
Dołączył: 18 Maj 2010
Posty: 1057
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Norwegia/Bieszczady/DL1000





V-Told moj tak samo sie zachowuje jak i twoj i tez przy ok 5tys RPM mam 150 ale silnik pracuje zaskakujaco dobrze i naprawde niemam powodow do narzekania czy niepokoju, a no i ponizej 120-110 na 6 biegu tez juz sie buntuje Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 15:25, 08 Sie 2010
V-Told
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 2033
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa - Piaseczno





Aaa, no to czyli wszystko w porządku. Ogólnie szóstka przy mniejszej prędkości wywołuje dźwięk "wycieńczonego" motocykla i dlatego wolę wrzucić piątkę i nie męczyć Suzi. Ostatnio jednak dwa dni postała w nieswoim garażu i przestała trzymać obroty, cyka i raz nawet zgasła na rondzie... Nie lubię takich niespodzianek. Ale to i tak lepiej niż 1200 GS, którym nie da się spokojnie ruszyć bez wrażenia, że motocykl nie da rady i zaraz zgaśnie. V-Strom idzie jak z procy, a ten ma problemy, więc nie ma co narzekać.

A Ty Jakub masz akcesoryjne tłumiki, prawda? Czyli masz w pewnym sensie oddławiony silnik, możliwe, że to właśnie sprawia, że Twoja maszyna dodatkowo jeszcze lepiej chodzi (nawet na pewno). Lepiej wchodzi na obroty i mniej cyka, bo mniej rzeczy ściska jej gardło Smile. Ale synchronizacja przepustnic to i tak dobry pomysł.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 15:52, 08 Sie 2010
jakubdl1000
Motonita

 
Dołączył: 14 Paź 2008
Posty: 719
Przeczytał: 8 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Bydgoszcz





wątpie, że moje Leony az tyle daja,zróbcie regulacje i bedzie ok, nie ma mowy zeby silnik gasł.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 8:05, 10 Sie 2010
jacek_m
A1

 
Dołączył: 24 Wrz 2009
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wrocław





V-Told napisał:
Aaa, no to czyli wszystko w porządku. Ogólnie szóstka przy mniejszej prędkości wywołuje dźwięk "wycieńczonego" motocykla i dlatego wolę wrzucić piątkę i nie męczyć Suzi. Ostatnio jednak dwa dni postała w nieswoim garażu i przestała trzymać obroty, cyka i raz nawet zgasła na rondzie...


Dokładnie wszystkie te objawy miałem u siebie. Gasł, nie trzymał obrotów, cykał, czasem strzelał w airboxa. Ja głupi jeździłem popsutym motocyklem, bo wmówili mi że, ten typ tak ma. G.. prawda! Wcale tak nie ma. Może od drgań znowu się coś poluzuje, ale teraz wiem jak powinno być i mam skale odniesienia.
Powodzenia w pracach ręcznych.

Jacek


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez jacek_m dnia Wto 8:06, 10 Sie 2010, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 10:11, 10 Sie 2010
jakubdl1000
Motonita

 
Dołączył: 14 Paź 2008
Posty: 719
Przeczytał: 8 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Bydgoszcz





ludzie głupoty gadaja tez wiele razy słyszałem ten typ tak ma, tak sie składa ze nie ma, przejachalismy z kolega na dwód 1000cach ostatnio ponad 5000km i nic nie cykało i nie gasło, ale motocykle były po regulacji przepustnic, koszt 150zł, juz mi sie nie chce niektóych bredni czytac na tym forum jak sie wypowiadaja ludzi nie majacy pojecia w temacie


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 11:50, 10 Sie 2010
V-Told
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 2033
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa - Piaseczno





Radość mnie ogrania jak to czytam Smile

Wiedzieć, że zaraz skończy się wszystko (prawie), co mnie w DL'u irytowało, ale na razie będę się delektował tą chwilą Very Happy

Jacku, Ty piszesz o sprawdzeniu wtrysków czy synchronizacji przepustnic? Czy może o jednym i drugim? Bo Jakub widzę namawia głównie na synchronizację, ale wspominał wcześniej także o tych wtryskiwaczach.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 13:28, 10 Sie 2010
Iron
Motocyklista

 
Dołączył: 05 Mar 2009
Posty: 341
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Górnośląskie SD





No cóż , ludzie często powtarzają zasłyszane obiegowe opinie , które często nie maja pokrycia w rzeczywistości .
Gdyby nie to , że podałeś konkretne rozwiązanie problemu to ten pogląd jeszcze długo by pokutował Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 13:54, 10 Sie 2010
jakubdl1000
Motonita

 
Dołączył: 14 Paź 2008
Posty: 719
Przeczytał: 8 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Bydgoszcz





wtryskiwacze tez należy sprawdzic, oczywiscie zrobia ta w serwisie przed synchronizacja przepustnic, bo bez tego spradzenie nie biora sie za robote, chyba ze sa papudrakami, warto tez pamietac kiedy ostatni raz byłu sprawdzone/regulowane zawory.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 13:59, 10 Sie 2010
Adamar
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 1218
Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: CK





No i super że przyczyna została znaleziona !! Smile już się bałem że te nasze Dl-e to złomy, ciągle im coś dolega. Co prawda mój jeszcze chodzi niezawodnie, ale mam dopiero 13000 km nawinięte, zaczynałem się bać co dalej będzie Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Strzlanie we filter powietrza.
Forum VStromClub Strona Główna -> Usterki i awarie
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 1 z 2  
Idź do strony 1, 2  Następny
  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
Regulamin