Forum VStromClub Strona Główna VStromClub
Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Stuk w silniku suzuki dl 1000

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom / Usterki i awarie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
tmk30
A1



Dołączył: 08 Paź 2010
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wrocław okolice

PostWysłany: Pią 8:04, 08 Paź 2010    Temat postu: Stuk w silniku suzuki dl 1000

NA początku chciałem wszystkich powitać.Od niedawna jestem użytkownikiem tego cuda dl 1000 z 2002 roku i powiem że jestem pod wrażeniem tego motocykla:)

Mój problem polega na tym że kiedy motocykl złapie noirmalną temperaturę co jakiś czas czasami raz na 30 sekun d a czasami raz na pare minut ale tylko na wolnych obrotach słychać taki stuk w silniku aż cały motocykl się ruszy.Podczas jazdy na wolnych obrotach na 1 i czasem 2 biegu 9obroty koło 2-2,5 tys) tez sie to zdaży.W każdym razie przy stuku towarzyszy szarpniecie wyczuwalne!!Zmieniłem swiece bo myslałem że to może zapłon jak to bywa w silnikach v ,ale po wymianie jest dalej to samo.Łańcuch rozrządu chodzi cicho , więc go raczej wykluczam.motocykl ma najechane 35 tys km.Czy może być to związane z zaworami czy też kosz sprzęgłowy bo w dl 1000 słyszałem że są z nimi problemy.Może mieliście podobny problem?????


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Basmanek
Motocyklista



Dołączył: 21 Wrz 2009
Posty: 206
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: W-wa, Jelonki

PostWysłany: Pią 9:19, 08 Paź 2010    Temat postu:

Tak, mielismy podobne problemy.
Do przywitania jest powitalnia.
Korzystaj z szukajki, np wątek- szarpie przy spokojnej jeździe


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
V-Told
Maniak motocyklowy



Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 2033
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Pią 12:12, 08 Paź 2010    Temat postu:

Część z nas miała to w 1000'cach. Niekiedy potrafi wysunąć się wtryskiwać i łapać lewe powietrze, ale u mnie to było co innego. Najpierw okazało się, że obejma trzymająca gumę idącą od airboxa się poluzowała i tamtędy szło lewe powietrze powodując te właśnie szarpnięcia i cyknięcia (do tego stopnia zgłupiał, że zaczął gasnąć w ogóle nie trzymając obrotów). Druga rzecz, którą trzeba było zrobić (i dopiero niedawno jeden z nas na to wpadł - Jakub), to synchronizacja. Obejmę sam możesz sobie sprawdzić i ewentualnie ją dobrze umiejscowić i dokręcić, a synchronizację można niewielkim kosztem zrobić u jakiegoś mechanika.

http://www.vstromclub.fora.pl/usterki-i-awarie,45/strzlanie-we-filter-powietrza,2597.html


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
tmk30
A1



Dołączył: 08 Paź 2010
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wrocław okolice

PostWysłany: Pią 12:20, 08 Paź 2010    Temat postu:

no tak ale moto jest na wtrysku.czyli te stuki mogą być od jakiegos lewego pwietrza????

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
roadrunner
Administrator



Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 3011
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa

PostWysłany: Pią 16:50, 08 Paź 2010    Temat postu:

tmk30 napisał:
no tak ale moto jest na wtrysku.czyli te stuki mogą być od jakiegos lewego pwietrza????



Oczywiście że tak!! A co ma piernik do wiatraka??! W motocyklu z wtryskiem, w miejscu gaźnika jest wtryskiwacz, no może nie koniecznie, ale tak to mniej-więcej działa. W związku z tym też może "brać" lewe powietrze i też mu to nie służy!!
No sorry, rozwalają mnie takie pytania...!
Brakowało jeszcze: "a to olej się wymienia??"


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez roadrunner dnia Pią 17:06, 08 Paź 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
V-Told
Maniak motocyklowy



Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 2033
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Pią 17:23, 08 Paź 2010    Temat postu:

tmk30 napisał:
no tak ale moto jest na wtrysku.czyli te stuki mogą być od jakiegos lewego pwietrza????


No przecież napisałem. Lewe powietrze na pewno nie pomaga - obejma przy airboxie (musisz zdjąć zbiornik, żeby porządnie się nią zająć. Czasem potrafi się zsunąć, a wraz z nią guma, przez którą idzie powietrze) do sprawdzenia. Jeśli wszystko jest ok i nadal strzela (prawie na pewno tak będzie), to zrób synchronizację, groszowa sprawa, a różnica spora (motocykl obroty trzyma równiuteńko). Jeśli nigdy nie robiłeś synchronizacji - a powinno się ją robić co 12/18kkm (jak to było Roadrunner?) - to polecam dokonać takiego zabiegu w serwisie. Na pewno gorzej nie będzie, a już po samym odchyle będzie można poznać, czy mogło to być przyczyną takich wariacji.

Podesłałem Ci link. Sam byłem w podobnej sytuacji i też zadawałem pytania - poczytaj.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
roadrunner
Administrator



Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 3011
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa

PostWysłany: Pią 19:06, 08 Paź 2010    Temat postu:

W/g mechanika co 12 tys. km, czyli co drugą wymianę oleju, w przypadku DL-a. W/g serwisówki, co 25 tys, czyli razem z zaworami i wymianą świec, albo jakś tak. Moim zdaniem, powinno się to zrobić w ramach przygotowania sprzęta do sezonu, czyli co roku.
Na dobrą sprawę potrzebny do tego jest tylko wakuometr i sprawa jest dużo prostsza niż synchro gaźników, bo tam ustawia się jeszcze skład mieszanki, w związku z tym, chyba pokuszę się o zrobienie tego we własnym zakresie...
I w tym miejscu drobna uwaga, w moim Viadrze synchro rozjeżdżało się strasznie już 10 km po regulacji! Na dobrą sprawę, przejechałem się pod okiem mechanika, żeby sprawdzić czy wszystko jest ok, i spowrotem można było regulować, bo już były znaczne różnice między podciśnieniami! Okazało się że w układzie wydechowym jest dziura! Na początku oczywiście była to drobna nieszczelnoć, dlatego została niezauważona, ale to wystarczyło żeby nie dało się ustawić poprawnie synchronizacji. Przez to pojawiały się strzały, na przemian, albo w wydech, albo w airbox i nierównomierna praca silnika.
Wniosek jest taki że przy okazji przeglądu czy diagnozowania usterki w układzie wtrysku , warto też sprawdzić wszystko z tej drugiej strony silnika Very Happy
Nadmienię że w moim DL-u też miałem takie problemy kiedy, przez własną głupotę, rozszczelniłem układ wydechowy, a konkretnie połączenie miedzy kolankiem a kolektorem wydechowym. Po uszczelnieniu połączenia wszystko wróciło do normy.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez roadrunner dnia Pią 19:29, 08 Paź 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
V-Told
Maniak motocyklowy



Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 2033
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Pią 19:35, 08 Paź 2010    Temat postu:

Cholera...

Nie tak dawno po myciu widziałem jak "mokre powietrze" wali z łączenia rur wydechów... nie wiedziałem, że to źle (sic!). Na szczęście wraz z akcesoryjnymi tubami dostałem jakiś taki specjalny silikon, trochę go tam dałem, ale widzę, że nie przyłożyłem się dostatecznie. Jutro naprawię swój błąd :/

Ile to się można dowiedzieć ciekawych rzeczy w Internecie, dzięki Roadrunner Smile. A te synchronizacje to chyba w takim razie co wymianę świec, czyli 12kkm.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez V-Told dnia Pią 19:36, 08 Paź 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
roadrunner
Administrator



Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 3011
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa

PostWysłany: Pią 19:45, 08 Paź 2010    Temat postu:

Nie ma sprawy! Przy czym ja bym Ci proponował kupić jakieś konkretne uszczelki do wydechu. Wszelkiego rodzaju uszczelniacze w paście są rozwiązaniem raczej tymczasowym, tak też twierdzi nasz znajomy mechanik Very Happy
Przy okazji... Byłem u niego wyciagnąć bieżnie "rozlecianego" łożyska z tylnego koła... Szybko, sprawnie, bezboleśnie!!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
V-Told
Maniak motocyklowy



Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 2033
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Pią 22:34, 08 Paź 2010    Temat postu:

roadrunner napisał:
Nie ma sprawy! Przy czym ja bym Ci proponował kupić jakieś konkretne uszczelki do wydechu. Wszelkiego rodzaju uszczelniacze w paście są rozwiązaniem raczej tymczasowym, tak też twierdzi nasz znajomy mechanik Very Happy
Przy okazji... Byłem u niego wyciagnąć bieżnie "rozlecianego" łożyska z tylnego koła... Szybko, sprawnie, bezboleśnie!!


Uszczelki do wydechu?! No to chyba będę się musiał do niego przejechać z wizytą Wink

Honda się buntuje? Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
roadrunner
Administrator



Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 3011
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa

PostWysłany: Pią 23:08, 08 Paź 2010    Temat postu:

V-Told napisał:
Uszczelki do wydechu?! ... Smile


Tak, np. taka:
[link widoczny dla zalogowanych]
Tylko że ta jest konkretnie do Hondy

V-told napisał:
Honda się buntuje?

Trochę się buntowała, ale już sobie z nią poradziłem. Zostało mi jeszcze rozrządem się zająć, ale to na długie zimowe wieczory Very Happy
Wkurzyło mnie trochę to łożysko na wyjeździe, ale też się już z tym uporałem.
Szkoda że Cię nie było na zlocie...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
tmk30
A1



Dołączył: 08 Paź 2010
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wrocław okolice

PostWysłany: Sob 17:44, 09 Paź 2010    Temat postu:

Nie wioedziałem po prostu roadrunner że wtryski sie jakos synchronizuje a wydaje mi się że forum jest właściwie po to żeby sobie wzajemnie pomagać w sprawach o których nie wiemy wszystkiego opierając się na doświadczeniu innych!!!Ale to nie rozwiązuje mojego problemu.Mi nie chodzi o strzały w tłumik czy gaznik tak jak pisałem kiedy moto się rozgrzeje to na luzie przy obrotach wolnych co jakiś czas słychać taki pojedynczy stuk jakby bieg chciał sie zazębić.może to też być kosz sprzęgłowy??????Mieliście coś podobnego???

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
V-Told
Maniak motocyklowy



Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 2033
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Sob 18:09, 09 Paź 2010    Temat postu:

tmk30 napisał:
Nie wioedziałem po prostu roadrunner że wtryski sie jakos synchronizuje a wydaje mi się że forum jest właściwie po to żeby sobie wzajemnie pomagać w sprawach o których nie wiemy wszystkiego opierając się na doświadczeniu innych!!!Ale to nie rozwiązuje mojego problemu.Mi nie chodzi o strzały w tłumik czy gaznik tak jak pisałem kiedy moto się rozgrzeje to na luzie przy obrotach wolnych co jakiś czas słychać taki pojedynczy stuk jakby bieg chciał sie zazębić.może to też być kosz sprzęgłowy??????Mieliście coś podobnego???


TAK!!!! MIELIŚMY!!! Przecież Raodrunner właśnie Ci wyjaśnił! Nie będziemy synchronizować gaźników tylko przepustnice. Zdejmij zbiornik i sprawdź obejmę airboxa, u mnie na wolnych obrotach strzelało często tylko wtedy, kiedy ta obejma się zsunęła. Tak to bardzo rzadko, za to podczas jazdy dosyć często. Popraw obejmę i wakuometrami zrób synchronizację przepustnic. Wtedy nie będzie tego stuku i szarpnięć.

EDIT: Przyznam szczerze, że o synchronizacji wtrysków nie słyszałem, ich się chyba nie synchronizuje, bo robi to komputer. A może jestem w błędzie?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez V-Told dnia Sob 18:10, 09 Paź 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
roadrunner
Administrator



Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 3011
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa

PostWysłany: Nie 19:39, 10 Paź 2010    Temat postu:

Oczywiście że nie synchronizuje się wtrysków, z resztą gaźników też nie, tak się potocznie mówi! Smile Synchronizuje się przepustnice, a w gaźnikowcu, oprócz tego, skład mieszanki. W zasilaniu wtryskowym już z tym nie poszalejemy, bo za ten parametr odpowiada komp i jego zmiana wiąże się ze zmianami w programie, czyli zmianą mapy zapłonu. Tego nie warto się czepiać, nie sprawdziwszy innych opcji.
Warto natomiast, jak już mówiłem, sprawdzić wczystko, co odpowiada za układ zasilania silnika, pod kątem mechanicznym.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez roadrunner dnia Nie 19:40, 10 Paź 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Wto 17:37, 12 Paź 2010    Temat postu:

tmk30 - przeczytaj sobie ten watek http://www.vstromclub.fora.pl/usterki-i-awarie,45/skad-ten-halas-wchodzenie-na-obroty,3706.html a szczegolnie ostatni post... troche mi to przypomina moj problem, ktory zostal rozwiazany:)

Pozdrawiam
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
V-Told
Maniak motocyklowy



Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 2033
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Wto 17:40, 12 Paź 2010    Temat postu:

sidthar napisał:
tmk30 - przeczytaj sobie ten watek http://www.vstromclub.fora.pl/usterki-i-awarie,45/skad-ten-halas-wchodzenie-na-obroty,3706.html a szczegolnie ostatni post... troche mi to przypomina moj problem, ktory zostal rozwiazany:)

Pozdrawiam


Na 95% to jest to, co razem z Roadrunnerem opisaliśmy wyżej. Szarpnięcie i "stuk" to typowe objawy opisanego wyżej problemu. Poza tym rzecz dotyczy 1000-ca Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
tmk30
A1



Dołączył: 08 Paź 2010
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wrocław okolice

PostWysłany: Nie 18:21, 17 Paź 2010    Temat postu:

No tak,ale ten link okazuje sie że to jakas luzna śruba podczas jazdy hałasuje a u mnie to wyrazny, nieregularny stuk w silniku na postuju i przy jezdzie do 3 tys obrotów powtarzający sie tylko przy nagrzanym motocyklu przy niskich obrotach.Sprawdze te przepustnice jeszcze.Czy wiecie w jakiej powinny być być pozycj przy zgaszonym moto???Przy wymianie świec widziełem że jedna jest nie domknieta i to dość sporo natomiast druga była zamknieta

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
roadrunner
Administrator



Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 3011
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa

PostWysłany: Nie 18:42, 17 Paź 2010    Temat postu:

Należałoby rozróżnić czy ten stuk to mechaniczny odgłos z silnika, czy eksplozja gazów w układzie dolotowym lub wydechowym. Czasem łatwo te dźwięki pomylić z tym że, za pierwszy odpowiada jakaś mechaniczna usterka w silniku, za drugi natomiast, to o czym z V-toldem piszemy czyli nieszczelność w układzie dolotowym lub wydechowym. Od razu powiem, że bardzo mało prawdopodobna jest usterka mechaniczna, ponieważ hałasy mechaniczne z silnika mają najczęściej charakter cykliczny lub stały, a nie nieregularny. Dlatego stawiam jednak na to o czym pisaliśmy. Taki nieregularny stuk w silniku mógłby dawać np. urwany trzonek zaworu, ale taka usterka, najczęściej prowadzi do natychmiastowego zniszczenia głowicy i czasami części układu korbowo-tłokowego.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez roadrunner dnia Nie 20:00, 17 Paź 2010, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
tmk30
A1



Dołączył: 08 Paź 2010
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wrocław okolice

PostWysłany: Nie 19:20, 17 Paź 2010    Temat postu:

Moto pali o chodzi wyśmienicie.Przy wyzszych obrotach nie słychać tego.Czasem tylko na rozgrzanym jak pisałem szgególnie w miescie na światłach stuknie casem raz na minute a czasem ze dwa razy na minute a czasem w ogóle nie.Mam wrażenie że stuk jest słabszy gdy mam wcisnięte sprzęgło.podejrzewam też że mopże mieć to związek z tym że moto był po lekkim szlifie na lewą strone i widze na nóżce zmiany biegów ślad po szlifie.Może coś jest podgiete np jakiś wodzik i bieg gdzieś zachodzi.A napisz mi jeszcze jak z tymi przepustnice bo jedna jest nie domknieta.jak powinny być ustawione???

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
roadrunner
Administrator



Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 3011
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa

PostWysłany: Nie 19:48, 17 Paź 2010    Temat postu:

Jak już pisałem, taką usterkę mechaniczną, trudno może być zlokalizować i nie wiem co może dawać takie dziwne objawy.
Najprościej by było spuścić olej i dokładnie sprawdzić czy nie ma w nim, lub w filtrze oleju, opiłków metalu. W przypadku stwierdzenia obecności takowych, można zawyrokować z dużą dozą prawdopodobieństwa, uszkodzenie mechaniczne.
Jeżeli chodzi o przepustnice, to pierwsze otwierane są przez cięgło gazu, natomiast drugie otwierane są przez komp, za pośrednictwem silnika krokowego. Moim zdaniem, obydwie powinny być zamknięte.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez roadrunner dnia Nie 19:59, 17 Paź 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
tmk30
A1



Dołączył: 08 Paź 2010
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wrocław okolice

PostWysłany: Pią 7:24, 04 Lut 2011    Temat postu:

Dla ciekawych powiem że to mó pierwszy dl 1000 i dokładnie nie wiedziełem jakie powinien mieć obroty!!!Miał koło 2200 na wolnych ustawiłem na 1200 i problem zniknął:)całe szczęście że to tylko pierdołka.Najwidoczniej mieszanka była zbyt uboga dla wysokich obrotów.Dodam że motocyklowi wcześniej zdarzało sie strzelić ale już jest ok

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pietia
Motonita



Dołączył: 26 Maj 2009
Posty: 742
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków

PostWysłany: Pią 8:18, 04 Lut 2011    Temat postu:

No to git że masz już problem rozwiązany. Proponuję ściągnąć sobie instrukcję obsługi i "serwisówkę" o ile jeszcze ich nie masz.Serwisówka występuje po angielsku ale na pewno jest przydatna. Jeżeli nie masz a chcesz to pisz na PW.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ologc
Administrator



Dołączył: 10 Sty 2008
Posty: 1620
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Monachium/Gdańsk

PostWysłany: Pią 9:09, 04 Lut 2011    Temat postu:

serwisówki i instrukcje są na naszej stronie:
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom / Usterki i awarie Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin