VStromClub

Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom / Usterki i awarie -> V STROM 1000 2005 PALI TYLKO NA JEDEN CYLINDER.........
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
V STROM 1000 2005 PALI TYLKO NA JEDEN CYLINDER.........
PostWysłany: Pią 8:26, 03 Kwi 2015
LEGION196486
A1

 
Dołączył: 01 Kwi 2015
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: WROCLAW - CALVI





Witam.Nie znalazlem w przedziale "szukaj" wiec napisze nowy post.
Mam problem z moto,pracuje tylko cylinder nr 2.
Zaczne od poczatku.Magneto kupione nowe ,bo odkleily sie magnesy,uszczelnione zawory ,glowica.Swiece nowe,szczelnosc cylindrow 9,7 w obu na zimno.Nie bierze oleju,CDi wymienilem,okazja ,ale sprawdzona i ciagle to samo...pali na 2 cylinder,i po paru sekundach strzela z rury i gasnie?Zapomnial bym,cewki terz sprawdzilem..
Czy ktos umialbym mi odpowiedziec ,co mu dolega?
pozdrawiam
bartek
Sad


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 9:12, 03 Kwi 2015
jargus2
Motocyklista

 
Dołączył: 16 Lis 2014
Posty: 200
Przeczytał: 119 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Podlaskie





Witaj
sprawdź poprawność ustawienia rozrządu
(skoro uszczelniałeś zawory to pewnie zdejmowałeś głowice)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 16:29, 03 Kwi 2015
LEGION196486
A1

 
Dołączył: 01 Kwi 2015
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: WROCLAW - CALVI





Witam.
3 razy sprawdzalem ,bo juz sam sobie nie wierze..


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 18:59, 03 Kwi 2015
jotes
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 25 Kwi 2010
Posty: 1821
Przeczytał: 162 tematy

Pomógł: 27 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Düsseldorf / Gdynia





wyjmowales walki rozrzadu ?
sprawdz synchronizacje przepustnic. Masz wszystkie klapy ?
pod nimi sa takie gumowe uszczelniacze - sa szczelne ?
senor ustawienia klap - ustawienie ?
wszystkie polaczenia elektryczne ?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
?
PostWysłany: Pią 19:22, 03 Kwi 2015
griba
A

 
Dołączył: 27 Mar 2015
Posty: 113
Przeczytał: 49 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gdynia





Nie mam V-Strom'a ale takie mi coś przyszło do głowy - jeśli się w czymś mylę to koledzy okażą wyrozumiałość i poprawią. Wink

  • Może coś jest nie tak z sygnałem z CKP po zmianie magneta (zakładam, że impulsy do ECM są brane właśnie z magneta - pewnie są tam dodatkowe magnesy?).
  • Druga sprawa - wtryskiwacz od tego cylindra, który nie pracuje, dostaje paliwo i jest dobrze podłączony?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Re: ?
PostWysłany: Pią 21:16, 03 Kwi 2015
jargus2
Motocyklista

 
Dołączył: 16 Lis 2014
Posty: 200
Przeczytał: 119 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Podlaskie





griba napisał:
Nie mam V-Strom'a ale takie mi coś przyszło do głowy - jeśli się w czymś mylę to koledzy okażą wyrozumiałość i poprawią. Wink

  • Może coś jest nie tak z sygnałem z CKP po zmianie magneta (zakładam, że impulsy do ECM są brane właśnie z magneta - pewnie są tam dodatkowe magnesy?).
  • Druga sprawa - wtryskiwacz od tego cylindra, który nie pracuje, dostaje paliwo i jest dobrze podłączony?

Dobry trop
przesunięcie magnesów w inne miejsce może mieć wpływ na pasek impulsu
warto by było podłączyć lampę stroboskopową i upewnić się ze iskra jest we właściwym punkcie


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Iskra
PostWysłany: Pią 21:49, 03 Kwi 2015
griba
A

 
Dołączył: 27 Mar 2015
Posty: 113
Przeczytał: 49 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gdynia





W takim przypadku nasuwa się jeszcze jedno pytanie - czy na tym nie pracującym cylindrze w ogóle jest jakaś iskra?

To łatwo można sprawdzić.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez griba dnia Pią 21:53, 03 Kwi 2015, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
Re: ?
PostWysłany: Pią 21:59, 03 Kwi 2015
KANGUR
Motonita

 
Dołączył: 12 Kwi 2013
Posty: 554
Przeczytał: 9 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: ŁÓDŹ





jargus2 napisał:
griba napisał:
Nie mam V-Strom'a ale takie mi coś przyszło do głowy - jeśli się w czymś mylę to koledzy okażą wyrozumiałość i poprawią. Wink

  • Może coś jest nie tak z sygnałem z CKP po zmianie magneta (zakładam, że impulsy do ECM są brane właśnie z magneta - pewnie są tam dodatkowe magnesy?).
  • Druga sprawa - wtryskiwacz od tego cylindra, który nie pracuje, dostaje paliwo i jest dobrze podłączony?

Dobry trop
przesunięcie magnesów w inne miejsce może mieć wpływ na pasek impulsu
warto by było podłączyć lampę stroboskopową i upewnić się ze iskra jest we właściwym punkcie


Trop co do samego koła magnesowego nie jest dobry bo zakupione jest nowe koło . Koła nie można założyć odwrotnie bo ma klin więc nie tędy droga.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 9:11, 04 Kwi 2015
jargus2
Motocyklista

 
Dołączył: 16 Lis 2014
Posty: 200
Przeczytał: 119 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Podlaskie





Jeżeli koło jest nowe (nie regerowane),to tak masz racje Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 9:11, 06 Kwi 2015
LEGION196486
A1

 
Dołączył: 01 Kwi 2015
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: WROCLAW - CALVI





Witam wszystkich i dziekuje za reakcje.Czasami nie moge odpisac odrazu,wiec dziekuje za wyrozumialosc.

Co do rozrzadu sprawdzalem jeszcze raz,to nie jest skomplikowane i wszystko pasuje...CDi kupilem uzywke ale z gwarancja ,bo myslalem ze moj jest skonczony,ale okazalo sie ze jest to samo.zadnej zmiany.Co do wtryskiwaczy,to sprawdzilem je w oto sposob.Wyciagnelem je z komory glowicy i zakrecilem rozrusznikiem.Widac bylo na oko,ze podaja taka sama ilosc paliwa ,zamienilem tez przod na tyl.Swiece sprawdzilem ,sa nowe ,a cewki zamienilem tyl na przod i znow bez zmian ,tylko tylnY cylinder pracowal.Magneto kupilem orginal nowe.W sobote byl u mnie mechanik specjalista harley:) i sprawdzal ustawienia klapek sterowania ect..tak jak jest ustawione dziala najlepiej.Ale zauwazylismy ,ze kiedy silnik pracuje ,to z cylindra ktory nie pracuje wydostaje sie cisnienie,i tak jakby,strzelalo pod filtrem .Sprawdze w tygodniu zawory ...Przeczytalem w ksiazce naprawy ,ze istnieje gniazdo serwisowe na dwa kable ,ale takiego nie znalazlem...Mam dwie rozne ksiazki i pokazane dwa rozne miejsca umieszczenia tego gniazda,ale w obu nie ma .Pierwsze to obok bezpiecznikow,drugie to pod siedliskiem pasarzera...jest tylko,na cztery kable ...wole nic tam nie laczyc ,bo nie wiem co to ..
ktos moze juz to robil?Chodzi mi o to zeby na wysfietlaczu pokazal mi sie kod bledu..
pozdrawiam
bartek Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 10:28, 06 Kwi 2015
LEGION196486
A1

 
Dołączył: 01 Kwi 2015
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: WROCLAW - CALVI





ok.znalazlem instrukcje na necie dotyczace wtyczki i jakie kable podlaczyc ,zeby sprawdzic kod bledu...zaraz ide do garazu Smile
napisze jak dowiem sie czegos wiecej.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 12:31, 06 Kwi 2015
LEGION196486
A1

 
Dołączył: 01 Kwi 2015
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: WROCLAW - CALVI





C 00 SUPER KOLKO SIE ZAMYKA Question


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
V STROM 1000 2005 PALI TYLKO NA JEDEN CYLINDER.........
Forum VStromClub Strona Główna -> Usterki i awarie
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 1 z 1  

  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
Regulamin