Forum VStromClub Strona Główna VStromClub
Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Regulacja linki gazu

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom / WARSZTAT
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
gregorio
Motocyklista



Dołączył: 16 Maj 2011
Posty: 499
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Nowy Sącz

PostWysłany: Czw 16:08, 03 Maj 2012    Temat postu: Regulacja linki gazu

Dziś regulowałem rollgaz ponieważ był zbyt duży luz, zrobiłem to wg instrukcji obsługi i zaskoczyła mnie trochę śruba regulacyjna nr 4. Żeby uzyskać luz 2mm musiałem wykręcić ja prawie do końca. Instrukcja mówi również, że śrubę nr 2 należy po ustawieniu luzu linki wykręcić "do wyczuwalnego oporu". powiem szczerze, że jest to pojęcie bardzo względne, bo ja swoimi topornymi palcami nie czuję żadnego oporu a zbyt duże wykręcenie tej śruby powoduje, że rozllgaz nie chce wracać. W końcu śrubę nr 2 ustawiłem "na wyczucie". Czy linka otwierająca przepustnice, ta regulowana śrubą nr 4 mogła się tak naciągnąć, że trzeba wykorzystać prawe cały skok gwintu, czy to ja coś źle robię? (przy okazji, w instrukcji obsługi po Polsku znalazłem błąd, śruba nr 4 jest mylnie opisana jako nr 2)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bibop
Maniak motocyklowy



Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 1741
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Sob 16:50, 05 Maj 2012    Temat postu:

Powiem Ci, że jak ja robię zgodnie z instrukcją to mi nic nie wychodzi Wink teraz robię na "czuja" i jest dobrze. Przy metodzie z serwisówki zawsze brakuje mi zakresu.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
voyte07
A2



Dołączył: 28 Kwi 2012
Posty: 92
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Sob 19:24, 05 Maj 2012    Temat postu:

bibop napisał:
robię na "czuja" i jest dobrze. Przy metodzie z serwisówki zawsze brakuje mi zakresu.



popieram !


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
gregorio
Motocyklista



Dołączył: 16 Maj 2011
Posty: 499
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Nowy Sącz

PostWysłany: Sob 22:44, 05 Maj 2012    Temat postu:

No to już mi lepiej Smile swoją drogą, że ustawiłem luz na min dopuszczalne czyli 2mm i jest dużo lepiej niż było i najchętniej jeszcze bym teraz go zmniejszył Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
konra.dzik
Administrator



Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 2386
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Sob 23:14, 05 Maj 2012    Temat postu:

Jeśli by podpasowała założył bym manetke 1/3 od jakiejś crossówki. Miałem taką w CR250. Przy dwusuwie sprawdza się idealnie, można ciągle w rezonansie ciągnąć. A w DLu Very Happy podskoczyło by spalanie na pewno Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
j23a
Motonita



Dołączył: 10 Lut 2014
Posty: 987
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Rybnik

PostWysłany: Śro 21:54, 29 Paź 2014    Temat postu:

Trochę odświeżę temat.
Ja też zrobiłem regulację linki gazu według instrukcji - zlikwidowałem nadmierny luz. Tyle, że zaraz przy najbliższej jeździe luz powrócił. Niech ktoś podpowie co z tym zrobić?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez j23a dnia Pon 22:36, 10 Lis 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom / WARSZTAT Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin