Forum VStromClub Strona Główna VStromClub
Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Sprzęgło DL1000 siłownik profilaktyka / naprawa, przeczytaj!
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom / WARSZTAT
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Konio
Maniak motocyklowy



Dołączył: 24 Lis 2010
Posty: 1420
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Londyn

PostWysłany: Śro 6:40, 05 Sty 2011    Temat postu:

a miało być tak fajnie....

a tu zonk!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Świder
A1



Dołączył: 23 Mar 2011
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wschowa

PostWysłany: Pon 8:56, 28 Mar 2011    Temat postu: w temacie sprzęgła....

Witam
jako że jestem "świeży i zielony" zarówno jako posiadacz Vstroma jak i tu na Forum niejeden z bardziej doświadczonych kolegów pewnie się lekko lub bardziej uśmiechnie ale od czegoś trzeba zacząć....
zabieram się właśnie za regenerację uszczelki przy pompce sprzęgła...u mnie akurat uszczelka osłaniająca była ale jakoś nie zdała egzaminu.Moto kupiłem w lipcu zeszłego roku i na jesień wymieniłem olej, filtry i płyn w sprzęgle. Po pierwszej wiosennej przejażdżce w garażu znalazłem plamę płynu a zbiorniczek był pusty.Zdemontowałem pompkę (a że nie mam podnóżka centralnego) "wyjechał" mi olej(około100-150ml)...po zapachu to przekładniowy.Teraz moje pytanie.czy mogę dolać (nie wiem jaki tam był)czy wymienić całkiem - jeśli tak to ile i jaki najlepszy. Będę wdzięczny za info.
pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
konra.dzik
Administrator



Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 2386
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pon 9:14, 28 Mar 2011    Temat postu:

Zapraszam do przywitalni, napisz tam coś o sobie.
Taki zwyczaj Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Floydoo
Motonita



Dołączył: 18 Maj 2010
Posty: 1057
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Norwegia/Bieszczady/DL1000

PostWysłany: Nie 17:10, 03 Kwi 2011    Temat postu:

popelnilem takie male cos, moze sie tu przyda Very HappyVery Happy

http://www.youtube.com/watch?v=fmG7VlupDzk


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Świder
A1



Dołączył: 23 Mar 2011
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wschowa

PostWysłany: Pon 11:37, 04 Kwi 2011    Temat postu: Dobry patent

Jak w temacie. ..bardzo dobry patent.tym bardziej że czeka mnie wymiana łańcucha. Idea
pozdrawiam i dzięki za nowinkę...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Basmanek
Motocyklista



Dołączył: 21 Wrz 2009
Posty: 206
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: W-wa, Jelonki

PostWysłany: Wto 14:02, 05 Kwi 2011    Temat postu:

@ Floydoo Jakiej długości i średnicy jest ta rurka?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Coliniak
Motonita



Dołączył: 21 Sty 2008
Posty: 866
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: in the middle of nowhere

PostWysłany: Wto 18:33, 05 Kwi 2011    Temat postu:

Basmanek napisał:
@ Floydoo Jakiej długości i średnicy jest ta rurka?


popychacz jest chyba 6tka wiec rurka musi miec ze 7 minimum w srodku i tyle, mysle, ze moze byc rownie dobrze z PCV


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Basmanek
Motocyklista



Dołączył: 21 Wrz 2009
Posty: 206
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: W-wa, Jelonki

PostWysłany: Wto 18:45, 05 Kwi 2011    Temat postu:

a długość? Idąc na parking chce byc przygotowany w 100% Wink Chyba zrobie to z długopisu Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Floydoo
Motonita



Dołączył: 18 Maj 2010
Posty: 1057
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Norwegia/Bieszczady/DL1000

PostWysłany: Wto 19:20, 05 Kwi 2011    Temat postu:

dlugopis, to raczej bedzie kicha, bo moze ci uszkodzic uszczelniacz, lepiej jest gdy jest to rurak wiekszej srednicy.
Moja to miedziana rurka o srednicy 10mm i dlugodci ok 35 - 36mm zalozylem na probe do nastepnego czyszczenia.
Lepiej jednak bedzie zalozyc rurke z tworzywa o wiekszej srednicy, by opierala sie na brzegach uszczelniacza, moze byc nawet sztywna guma, cos co bedzie lepiej przylegalo i nie odbijalo sie na uszczelniaczu.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
zlociutki
A2



Dołączył: 28 Wrz 2008
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kielce

PostWysłany: Pią 5:28, 15 Kwi 2011    Temat postu:

ja zrobiłem to samo tyle że z wężyka od paliwa, niestety nie mierzyłem długości skracałem wężyk metodą prób i błędu do momentu braku nacisku na plastikowa osłonę zębatki, Dodatkowo mam nowy tłoczek z aluminium utwardzanego z dodatkowym oringiem od strony zębatki. Jeśli patent będzie skuteczny porobię fotki i opisze......

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
tmk30
A1



Dołączył: 08 Paź 2010
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wrocław okolice

PostWysłany: Czw 8:43, 05 Maj 2011    Temat postu:

A ja panowie mam problem tego typu.Mianowicie od pewnego czasu puszcza mi płyn spod dekla zbiorniczka.Jak go uszczelniłem to zaczęło puszczać dołem przy siłowniku.Jakby za duże ciśnienie robiło.Czy to też będzie wina zabrudzenia i wystarczy uszczelniacze wymienić ????Muszę dolewać płynu raz na jakieś 300km

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lasooch
Motonita



Dołączył: 07 Lut 2010
Posty: 941
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Pruszków

PostWysłany: Czw 12:39, 05 Maj 2011    Temat postu:

Jak w ogóle musisz dolewać płyn, to widocznie cieknie Ci wysprzęglik -> uszczelka do wymiany. W założeniach układ powinien być szczelny, więc płynu nie powinno ubywać.
Natomiast jeśli płyn wylatuje ze zbiorniczka wyrównawczego, to może po prostu zbyt wiele lejesz?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
tmk30
A1



Dołączył: 08 Paź 2010
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wrocław okolice

PostWysłany: Czw 13:15, 05 Maj 2011    Temat postu:

zdaje mi się że tworzy się za duże ciśnienie.Dla próby zakleiłem silikonem z góry zbiorniczek to zaczęło siłownika z dołu dawać

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
tmk30
A1



Dołączył: 08 Paź 2010
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wrocław okolice

PostWysłany: Sob 6:07, 14 Maj 2011    Temat postu:

Panowie potrzebny uszczelniacz tłoczka jak najszybciej.We Wrocławiu trzeba czekać koło tygodnia aż dostaną mnie juz nosi.Może u Was mają na miejscu.Jakby co to dajcie jakiś namiar

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lasooch
Motonita



Dołączył: 07 Lut 2010
Posty: 941
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Pruszków

PostWysłany: Sob 12:39, 14 Maj 2011    Temat postu:

ASO suzuki w Piasecznie i Free&Fun w Sękocinie powinny mieć od ręki. Niedawno słyszałem też, że te uszczelki pojawiły się w larssonie. Jak potrzebujesz doraźnie naprawić, to na tłoczek pod uszczelką nawiń kilka zwojów taśmy teflonowej do uszczelniania hydrauliki czy chociażby pasek izolacji. Ja tak kiedyś reanimowałem izolacją pompę hamulcową w trasie, spokojnie dojechałem do domu Razz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
tmk30
A1



Dołączył: 08 Paź 2010
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wrocław okolice

PostWysłany: Pon 13:11, 16 Maj 2011    Temat postu:

Zamówione w ASO suzuki w Piasecznie.Za parę dni powino być u mnie.Mam tylko nadzieje że uszczelniacz pomoze bo pompevzka jest juz lekko wytarta ale papier wodny działa cuda.dzięki lasooch za pomoc.pozdro

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
tomano
Motocyklista



Dołączył: 16 Mar 2010
Posty: 478
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: zza biurka

PostWysłany: Czw 6:54, 21 Lip 2011    Temat postu:

A ja mam pytanie Smile

Czy mogę wsadzić do DL1000 siłownik sprzęgła od SV1000?

Czy ktoś już to robił?

Czy to na 100% pasuje?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ElViajero
Motocyklista



Dołączył: 15 Lut 2011
Posty: 314
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Czw 7:23, 21 Lip 2011    Temat postu:

Według katalogu numery części są te same więc powinien pasować.
nr: 23160-06G02


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Coliniak
Motonita



Dołączył: 21 Sty 2008
Posty: 866
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: in the middle of nowhere

PostWysłany: Czw 12:16, 21 Lip 2011    Temat postu:

zamowilem dzis uszczelke 23163-06B00 w serwisie w Toruniu..k. koszt 30PLNow i wysylaja jak nie mozna odebrac osobiscie..... wilmat.pl jakby ktos szukal kontaktu

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lasooch
Motonita



Dołączył: 07 Lut 2010
Posty: 941
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Pruszków

PostWysłany: Czw 13:42, 21 Lip 2011    Temat postu:

tomano napisał:
A ja mam pytanie Smile

Czy mogę wsadzić do DL1000 siłownik sprzęgła od SV1000?

Czy ktoś już to robił?

Czy to na 100% pasuje?


Pasuje zamiennie od DL1000/TL1000/SV1000 Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rodman
A



Dołączył: 26 Lip 2011
Posty: 115
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa / Kutno

PostWysłany: Śro 22:07, 05 Paź 2011    Temat postu:

Zauważyłem że mój DL zaczął się pocić w okolicy siłownika sprzęgła.
Najprawdopodobniej niedługo będzie mnie czekała wymiana uszczelki tłoczka siłownika.
Rozumiem ze numery którymi mogę się posłużyć przy zamówieniu to:
uszczelka tłoczka 23163-06B00
grzybek ochronny to 23166-02F20 ?

czy mógłby ktoś z Was dopisac jeszcze do tego mini manuala w jaki sposób to wszystko poźniej złożyć do kupy. Tzn. w jaki sposób, przy jaim ustawieniu tloczka,klamki instalować siłownik do obudowy silnika. Nie chciałbym się tak załatwić jak Gość z postu
http://www.vstromclub.fora.pl/motocykle-dl,32/tulejki-dystansowe-tylnej-zebatki,379.html


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
marlon777
Motonita



Dołączył: 11 Maj 2010
Posty: 1164
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Rybnik, Chwałęcice

PostWysłany: Czw 0:24, 06 Paź 2011    Temat postu:

No cóż nie ma co tu za wiele pisać.

Nasmarowany (dot-4) tłok wciskasz ile się da do pompy, nakładasz grzybek i skręcasz dwoma śrubami. Przy czym jedna idzie przez tulejkę dystansową i trzeba sobie dobrze ją ustawić.
Napuszczasz płyn do zbiorniczka i zaczynasz mozolne odpowietrzanie mechanizmu.
Montaż + odpowietrzanie to około 10 minut Very Happy
Na trasie już 2 razy wymieniałem uszczelnienie z powodu mocno wytartej pompy i cały proces zamykam w około 30 - 40 minutach.

Dźwigni sprzęgłą nie ruszałem przy całej operacji. No dopiero przy odpowietrzaniu.
Banał - spróbuj a sam przekonasz się Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Marek445
A2



Dołączył: 17 Kwi 2012
Posty: 94
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Szadek

PostWysłany: Śro 9:31, 04 Lip 2012    Temat postu:

Witam, czy ten zestaw naprawczy siłownika będzie pasował do naszych Dl-i 1000?

[link widoczny dla zalogowanych]

Z góry dzięki za odp.
Pozdrawiam.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Marek445 dnia Śro 9:32, 04 Lip 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Floydoo
Motonita



Dołączył: 18 Maj 2010
Posty: 1057
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Norwegia/Bieszczady/DL1000

PostWysłany: Śro 13:12, 04 Lip 2012    Temat postu:

niesprawdzalem po nomerach ale raczje nie, moze uda sie wcisnac uszczelniacz tloczka, ale oslona cylinderka jest calkiem inna Idea

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Marek445
A2



Dołączył: 17 Kwi 2012
Posty: 94
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Szadek

PostWysłany: Czw 8:13, 05 Lip 2012    Temat postu:

Koledzy gdzie mogę kupić tą uszczelkę na tłoczek i ewentualnie tą przeciwpyłkową na cylinderek?
Szykuje mi się wyjazd i chce wziąć zapasową, bo cylinderek już raz polerowałem, ale uszczelkę mam starą. Narazie nic nie cieknie jest wszystko ok nawet kropelka się nie uroni, tylko przeważnie jest tak że w najmniej nieoczekiwanym momencie coś złego się dzieje.

Pozdrawiam.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lasooch
Motonita



Dołączył: 07 Lut 2010
Posty: 941
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Pruszków

PostWysłany: Czw 8:34, 05 Lip 2012    Temat postu:

28zł w ASO za uszczelkę tłoczka, np. w Piasecznie. Przypadkiem nie u Jaskłowskiego, bo za ten sam element krzyczą prawie 60 Razz Nie wiem ile kosztuje przeciwpyłowa.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Marek445
A2



Dołączył: 17 Kwi 2012
Posty: 94
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Szadek

PostWysłany: Czw 8:55, 05 Lip 2012    Temat postu:

Dzięki za szybką odpowiedź. Dzwoniłem tam ale nie mogę się dodzwonić nikt nie odbiera tel na serwisie.
A nie wiesz przypadkiem czy wysłali by mi tą uszczelkę bo do nich mam prawie 200 km drogi?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Coliniak
Motonita



Dołączył: 21 Sty 2008
Posty: 866
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: in the middle of nowhere

PostWysłany: Czw 9:03, 05 Lip 2012    Temat postu:

wysylaja na 100% z serwisu z Torunia

kontakty tutaj:
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Łuki
A1



Dołączył: 12 Mar 2013
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Legionowo

PostWysłany: Wto 17:41, 07 Maj 2013    Temat postu:

Panowie a jak zdemontuje obudowę tłoczka bez jego wyciągania z cylinderka zostawię tłoczek po prostu w cylinderku to trzeba odpowietrzać układ po montażu? Muszę zdemontować obudowę tłoczka bo chcę wyczyścić całą komorę zębatki zdawczej a tłoczka nie mam zamiaru wyciągać bo niema takiej potrzeby.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
skov
A



Dołączył: 07 Kwi 2012
Posty: 118
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Ciechanów

PostWysłany: Wto 18:54, 07 Maj 2013    Temat postu:

nie trzeba odpowietrzać

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Łuki
A1



Dołączył: 12 Mar 2013
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Legionowo

PostWysłany: Wto 20:42, 07 Maj 2013    Temat postu:

A powiedz mi Skov jak zdemontuje obudowę tłoczka to tam powinno być generalnie sucho? no chyba że jest wyciek przez uszczelkę tłoczka? Kurde pytam bo wcześniej miałem trampka i nie było tam sprzęgła hydraulicznego a tu normalnie czarna magia Wink no nic będę walczyć. Człowiek uczy się na błędach Smile
Pozdr


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Floydoo
Motonita



Dołączył: 18 Maj 2010
Posty: 1057
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Norwegia/Bieszczady/DL1000

PostWysłany: Wto 22:17, 07 Maj 2013    Temat postu:

Nie wiem co masz na mysli piszac ''obudowa tloczka'', bo jezeli chodzi ci o cylinderek to po kolei:

odkrecasz cylinderek, nie musisz wyciagac tloczka jezeli wiesz ze nie cieknie, jak juz zdejmiesz cylinderek to sprawdz gumke ktora jest miedzy cylinderkiem (silownikiem), a obudowa zebatki, jezeli tam jest sucho to poczysc i jest oki. potem dobierzesz sie do oslony zebatki, tej plastikowej obudowy, i do syfu pod nia Idea


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Łuki
A1



Dołączył: 12 Mar 2013
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Legionowo

PostWysłany: Śro 8:36, 08 Maj 2013    Temat postu:

No właśnie chodzi mi o cylinderek Smile nic będę działać już teraz wiem co i jak dzięki Panowie za pomoc! Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
seku
A2



Dołączył: 07 Paź 2010
Posty: 70
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Pon 14:20, 24 Lut 2014    Temat postu:

Mam takie pytanie czy wymienialiście też uszczelniacz który znajduje sie w silniku przez który przechodzi popychacz (bolec) od sprzęgła? Pytam ponieważ wymieniałem napęd i jest to wszystko zdjęte,a gdzieś z tamtych okolic cieknie trochę olej(a ciężko dokładnie stwierdzić ponieważ tam jest wszystko uwalone).

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez seku dnia Pon 14:25, 24 Lut 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
geniusz
Motocyklista



Dołączył: 05 Wrz 2009
Posty: 473
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Poznań

PostWysłany: Pon 21:23, 24 Lut 2014    Temat postu:

Powiem tak.
Jeśli tam masz mokro to sprawdź zbiorniczek bo na na 100 procent masz już wyciek z tego uszczelniacza jak membrana będzie wyciągnięta a poziom opadnie to kup zestaw naprawczy i obie gumki wymienisz sobie.
A co do tej drugiej to warto też bo od płynu się rozciąga i trudno ją wsadzić na miejsce.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Coliniak
Motonita



Dołączył: 21 Sty 2008
Posty: 866
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: in the middle of nowhere

PostWysłany: Wto 21:20, 08 Kwi 2014    Temat postu:

tu ladnie Kolega pokazuje stepbystep jak temat ogarnac:

http://www.youtube.com/watch?v=4w03xQ0K5iM


....u mnie tez maintenance zrobiony...alez tam syfu bylo Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Coliniak dnia Pią 20:49, 11 Kwi 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Coliniak
Motonita



Dołączył: 21 Sty 2008
Posty: 866
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: in the middle of nowhere

PostWysłany: Śro 14:23, 30 Kwi 2014    Temat postu:

zadalem pytanie serwisowi z Torunia o ceny uszczelniacza i dust covera

23166-02f20 – 51,97zł dust cover

23163-06b00 – 29,31zł

52 zeta troche sporawo czy to promocyjna cena czy normalna, wie ktos moze? Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
marudi
A2



Dołączył: 02 Mar 2014
Posty: 58
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: z miasta łodzi się pochodzi

PostWysłany: Czw 13:06, 26 Cze 2014    Temat postu:

Witam. Własnie taki przegląd tego siłownika zrobiłem noi po wyczszczeniu cłego tego syfu ujawnił się następny problem a mianowicie jest wyciek oleu z pod popychacza sprzęgła. Czy może ktoś z was wymieniał ten uszczelniacz.
Wdzięczny bym był za podpowiedz bo w sobote wyjazd na wakacyjny szlak.
Shocked Pozdro


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Marek445
A2



Dołączył: 17 Kwi 2012
Posty: 94
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Szadek

PostWysłany: Czw 14:44, 26 Cze 2014    Temat postu:

Witam, czy siłownik od Gsxr 1000 K7 i K8 będzie pasował do Dl 1000?
Ogólnie wygląda identycznie jak ten od Dl 1000.
Z góry dzięki za odpowiedź.
Pozdrawiam.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Marek445
A2



Dołączył: 17 Kwi 2012
Posty: 94
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Szadek

PostWysłany: Wto 16:40, 01 Lip 2014    Temat postu:

Marek445 napisał:
Witam, czy siłownik od Gsxr 1000 K7 i K8 będzie pasował do Dl 1000?
Ogólnie wygląda identycznie jak ten od Dl 1000.
Z góry dzięki za odpowiedź.
Pozdrawiam.


Mogę już śmiało potwierdzić że siłownik od gsxr 1000 K7 i K8 pasuje idealnie do dl 1000. Wystarczy wyciągnąć ten trzpień który wchodzi podczas montażu w wpust z siłownika od dl 1000 i przełożyć do siłownika z gsxr 1000.
Można nie raz bardzo tanio kupić ten siłownik w bardzo dobrym stanie. Najwidoczniej w gsxr 1000 jest lepiej zabezpieczony przed tym całym syfem który leci z łańcucha.
Pozdrawiam.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kaciu
A1



Dołączył: 28 Gru 2013
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Sob 0:13, 12 Lip 2014    Temat postu:

Przy zmianie uszczelnienia tłoczka sprzęgła dodatkowo wsadziłem w osłonę popychacz/wodzik wykonaną z rurki zbrojonej ( sztywniejsza i łatwiej ją ustawić ) Odległośc między osłona plastikową a uszczelniaczem olejowym wynosi dokładnie 4 cm ... Ja zrobiłem rurkę osłonową na 4.2, żeby dokładnie było mocniej na końcach dociśnięte i przez to szczelniejsze. Wodzik ma 6m średnicy więc rurka jest na 8 mm.

Dodatkowy grzybek uczelniający tłoczek kupiłem w ASO bo fabrycznie go nie było niestety. Mam nadzieje, że po wyczyszczeniu i spolerowaniu drobnych wżerów więcej tam nie będę zaglądał.

Ułatwieniem jest zalewanie płynem DOT4 przez strzykawkę "90" podłączoną do odpowietrznika ( pamiętać o lekkim odkręceniu). Unikniemy tym samym konieczności odpowietrzania układu zalewając go od dołu....


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
polopim
A2



Dołączył: 06 Lis 2012
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Pon 9:57, 13 Paź 2014    Temat postu:

Zastosowałem metodę z honowaniem. Używałem drobniejszego papieru. Uszczelka w Lublinie ASO 30zł. Przeciwbrudową miałem. Wreszcie sucho!
Po tygodniu okazało sie że uszczelniacz wyciskacza cieknie. Koszt ASO lublin 70 Smile. Już wymieniony.
Dla lepszej ochrony przed brudem zastosowałem gumowy przewód paliwowy 40mm. o średnicy wew. 6,3mm. Dobrze jest zrobić fazkę wewnętrzna od strony silnika żeby rurka nie naciskała na wargę uszczelniacza. Przewód gumowy wewnątrz trzeba nasmarować.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Coliniak
Motonita



Dołączył: 21 Sty 2008
Posty: 866
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: in the middle of nowhere

PostWysłany: Pon 16:38, 13 Paź 2014    Temat postu:

marudi napisał:
Witam. Własnie taki przegląd tego siłownika zrobiłem noi po wyczszczeniu cłego tego syfu ujawnił się następny problem a mianowicie jest wyciek oleu z pod popychacza sprzęgła. Czy może ktoś z was wymieniał ten uszczelniacz.
Wdzięczny bym był za podpowiedz bo w sobote wyjazd na wakacyjny szlak.
Shocked Pozdro


zdaje mi sie, ze zebatke bedziesz musial zdjac, gdyz uszczelniacz w bloku jest docisniety za pomoca blaszanej podkladki.... potem uszczelniacz trzeba wydostac,,, wyczyscic i nabic lekko nowy...

widze, ze temat stary i pewnie juz jestes po robocie Smile ale dla potomnych


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Nasser
A1



Dołączył: 13 Maj 2015
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Krakow

PostWysłany: Czw 15:22, 14 Maj 2015    Temat postu:

Bardzo fachowo opisane Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
patryk
Motocyklista



Dołączył: 07 Lip 2014
Posty: 314
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Głogów

PostWysłany: Sob 18:34, 18 Lip 2015    Temat postu:

może się przydać pytającym o problemy z wrzuceniem biegu jałowego.
U mnie pojawił się znowu po 2 miesiącach od zmiany zestawu napędowego. Przez ten czas miałem spokój.
Postanowiłem zrobić najprostszą chyba rzecz - odpowietrzyć układ hydrauliczny sprzęgła.
Efekt - wszystkie biegi wskakują perfekcyjnie, jałowy wrzucany zarówno z jedynki jak i z dwójki jest bardzo łatwo wyczuwalny i wchodzi zawsze.


Jednocześnie mam pytanie.
Jak wysoko powinno łapać sprzęgło? Inaczej mówiąc w jakim położeniu klamki sprzęgła motocykl powinien ruszać?

U mnie w tej chwili łapie pod koniec (ok 70 % puszczonej klamki).
Czy to normalne, czy może to początki końca sprzęgła?
Nie czuję żadnego ślizgania się sprzęgła ani na niskich, ani wysokich biegach.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez patryk dnia Sob 18:38, 18 Lip 2015, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
patryk
Motocyklista



Dołączył: 07 Lip 2014
Posty: 314
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Głogów

PostWysłany: Czw 7:42, 30 Lip 2015    Temat postu:

Panowie i Panie, napiszcie kilka słów w temacie opisanym przeze mnie powyżej, bo nie wiem czego się spodziewać po moim sprzęgle

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MaG
Administrator



Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 4245
Przeczytał: 12 tematów

Pomógł: 27 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gocław, W-wa

PostWysłany: Wto 17:48, 06 Cze 2017    Temat postu:

Żeby nie zakładać nowego tematu odgrzebię ten bogaty w porady...Smile
Mogę oficjalnie potwierdzić, że Suzuki niczego nie poprawiło w temacie wysprzęglika w nowym DL1000 względem starego (przynajmniej w roczniku 2013 nie było to poprawione). Już przy poprzednim przeglądzie wysprzęglik był podejrzany, bo trzeba było uzupełnić płyn w zbiorniczku, ale nie widać było wyraźnych objawów wycieku, więc po oczyszczeniu został na miejscu.
W sobotę na przejażdżce po Podlasiu szlag trafił uszczelkę i płyn uciekał w zatraszającym tempie i ostatnie kilkadziesiąt km wracaliśmy z żoną bez sprzęgła - doświadczenie może i wzbogacające technikę jazdy, ale dość stresujące, szczególnie w mieście...Smile
Diagnoza - wysprzęglik, idzie do wymiany komplet, podobno jest nowa wersja "lepsza" Smile
Przebieg 44 tys km, z czego 20tys jako DEMO.
Zaglądajcie częściej do wysprzęglika niż ja to robiłem...Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Coliniak
Motonita



Dołączył: 21 Sty 2008
Posty: 866
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: in the middle of nowhere

PostWysłany: Wto 21:54, 06 Cze 2017    Temat postu:

Mag, a czy jest w nowym modelu ten dustcover czy tak samo jak w starym nieosłonięty siłownik?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MaG
Administrator



Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 4245
Przeczytał: 12 tematów

Pomógł: 27 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gocław, W-wa

PostWysłany: Czw 15:06, 08 Cze 2017    Temat postu:

U mnie nie było.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MAREK WASNIEWSKI
A1



Dołączył: 21 Paź 2017
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: GDYNIA

PostWysłany: Pon 10:55, 08 Sty 2018    Temat postu:

Na allegro są.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom / WARSZTAT Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin