VStromClub

Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom / WARSZTAT -> Sprzęgło DL1000 siłownik profilaktyka / naprawa, przeczytaj! Idź do strony Poprzedni  1, 2
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
PostWysłany: Czw 9:34, 05 Lip 2012
lasooch
Motonita

 
Dołączył: 07 Lut 2010
Posty: 941
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Pruszków





28zł w ASO za uszczelkę tłoczka, np. w Piasecznie. Przypadkiem nie u Jaskłowskiego, bo za ten sam element krzyczą prawie 60 Razz Nie wiem ile kosztuje przeciwpyłowa.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 9:55, 05 Lip 2012
Marek445
A2

 
Dołączył: 17 Kwi 2012
Posty: 94
Przeczytał: 1 temat

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Szadek





Dzięki za szybką odpowiedź. Dzwoniłem tam ale nie mogę się dodzwonić nikt nie odbiera tel na serwisie.
A nie wiesz przypadkiem czy wysłali by mi tą uszczelkę bo do nich mam prawie 200 km drogi?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 10:03, 05 Lip 2012
Coliniak
Motonita

 
Dołączył: 21 Sty 2008
Posty: 599
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: in the middle of nowhere





wysylaja na 100% z serwisu z Torunia

kontakty tutaj:
http://wilmat.pl/index.php?strona=4


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 18:41, 07 Maj 2013
Łuki
A1

 
Dołączył: 12 Mar 2013
Posty: 22
Przeczytał: 4 tematy

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Legionowo





Panowie a jak zdemontuje obudowę tłoczka bez jego wyciągania z cylinderka zostawię tłoczek po prostu w cylinderku to trzeba odpowietrzać układ po montażu? Muszę zdemontować obudowę tłoczka bo chcę wyczyścić całą komorę zębatki zdawczej a tłoczka nie mam zamiaru wyciągać bo niema takiej potrzeby.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 19:54, 07 Maj 2013
skov
A

 
Dołączył: 07 Kwi 2012
Posty: 115
Przeczytał: 18 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Ciechanów





nie trzeba odpowietrzać


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 21:42, 07 Maj 2013
Łuki
A1

 
Dołączył: 12 Mar 2013
Posty: 22
Przeczytał: 4 tematy

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Legionowo





A powiedz mi Skov jak zdemontuje obudowę tłoczka to tam powinno być generalnie sucho? no chyba że jest wyciek przez uszczelkę tłoczka? Kurde pytam bo wcześniej miałem trampka i nie było tam sprzęgła hydraulicznego a tu normalnie czarna magia Wink no nic będę walczyć. Człowiek uczy się na błędach Smile
Pozdr


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 23:17, 07 Maj 2013
Floydoo
Motonita

 
Dołączył: 18 Maj 2010
Posty: 1057
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Norwegia/Bieszczady/DL1000





Nie wiem co masz na mysli piszac ''obudowa tloczka'', bo jezeli chodzi ci o cylinderek to po kolei:

odkrecasz cylinderek, nie musisz wyciagac tloczka jezeli wiesz ze nie cieknie, jak juz zdejmiesz cylinderek to sprawdz gumke ktora jest miedzy cylinderkiem (silownikiem), a obudowa zebatki, jezeli tam jest sucho to poczysc i jest oki. potem dobierzesz sie do oslony zebatki, tej plastikowej obudowy, i do syfu pod nia Idea


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 9:36, 08 Maj 2013
Łuki
A1

 
Dołączył: 12 Mar 2013
Posty: 22
Przeczytał: 4 tematy

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Legionowo





No właśnie chodzi mi o cylinderek Smile nic będę działać już teraz wiem co i jak dzięki Panowie za pomoc! Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 15:20, 24 Lut 2014
seku
A2

 
Dołączył: 07 Paź 2010
Posty: 54
Przeczytał: 1 temat

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Szczecin





Mam takie pytanie czy wymienialiście też uszczelniacz który znajduje sie w silniku przez który przechodzi popychacz (bolec) od sprzęgła? Pytam ponieważ wymieniałem napęd i jest to wszystko zdjęte,a gdzieś z tamtych okolic cieknie trochę olej(a ciężko dokładnie stwierdzić ponieważ tam jest wszystko uwalone).


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez seku dnia Pon 15:25, 24 Lut 2014, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 22:23, 24 Lut 2014
geniusz
Motocyklista

 
Dołączył: 05 Wrz 2009
Posty: 281
Przeczytał: 42 tematy

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Poznań





Powiem tak.
Jeśli tam masz mokro to sprawdź zbiorniczek bo na na 100 procent masz już wyciek z tego uszczelniacza jak membrana będzie wyciągnięta a poziom opadnie to kup zestaw naprawczy i obie gumki wymienisz sobie.
A co do tej drugiej to warto też bo od płynu się rozciąga i trudno ją wsadzić na miejsce.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 22:20, 08 Kwi 2014
Coliniak
Motonita

 
Dołączył: 21 Sty 2008
Posty: 599
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: in the middle of nowhere





tu ladnie Kolega pokazuje stepbystep jak temat ogarnac:

http://www.youtube.com/watch?v=4w03xQ0K5iM


....u mnie tez maintenance zrobiony...alez tam syfu bylo Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Coliniak dnia Pią 21:49, 11 Kwi 2014, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 15:23, 30 Kwi 2014
Coliniak
Motonita

 
Dołączył: 21 Sty 2008
Posty: 599
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: in the middle of nowhere





zadalem pytanie serwisowi z Torunia o ceny uszczelniacza i dust covera

23166-02f20 – 51,97zł dust cover

23163-06b00 – 29,31zł

52 zeta troche sporawo czy to promocyjna cena czy normalna, wie ktos moze? Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 14:06, 26 Cze 2014
marudi
A2

 
Dołączył: 02 Mar 2014
Posty: 58
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: z miasta łodzi się pochodzi





Witam. Własnie taki przegląd tego siłownika zrobiłem noi po wyczszczeniu cłego tego syfu ujawnił się następny problem a mianowicie jest wyciek oleu z pod popychacza sprzęgła. Czy może ktoś z was wymieniał ten uszczelniacz.
Wdzięczny bym był za podpowiedz bo w sobote wyjazd na wakacyjny szlak.
Shocked Pozdro


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 15:44, 26 Cze 2014
Marek445
A2

 
Dołączył: 17 Kwi 2012
Posty: 94
Przeczytał: 1 temat

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Szadek





Witam, czy siłownik od Gsxr 1000 K7 i K8 będzie pasował do Dl 1000?
Ogólnie wygląda identycznie jak ten od Dl 1000.
Z góry dzięki za odpowiedź.
Pozdrawiam.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 17:40, 01 Lip 2014
Marek445
A2

 
Dołączył: 17 Kwi 2012
Posty: 94
Przeczytał: 1 temat

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Szadek





Marek445 napisał:
Witam, czy siłownik od Gsxr 1000 K7 i K8 będzie pasował do Dl 1000?
Ogólnie wygląda identycznie jak ten od Dl 1000.
Z góry dzięki za odpowiedź.
Pozdrawiam.


Mogę już śmiało potwierdzić że siłownik od gsxr 1000 K7 i K8 pasuje idealnie do dl 1000. Wystarczy wyciągnąć ten trzpień który wchodzi podczas montażu w wpust z siłownika od dl 1000 i przełożyć do siłownika z gsxr 1000.
Można nie raz bardzo tanio kupić ten siłownik w bardzo dobrym stanie. Najwidoczniej w gsxr 1000 jest lepiej zabezpieczony przed tym całym syfem który leci z łańcucha.
Pozdrawiam.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 1:13, 12 Lip 2014
kaciu
A1

 
Dołączył: 29 Gru 2013
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wrocław





Przy zmianie uszczelnienia tłoczka sprzęgła dodatkowo wsadziłem w osłonę popychacz/wodzik wykonaną z rurki zbrojonej ( sztywniejsza i łatwiej ją ustawić ) Odległośc między osłona plastikową a uszczelniaczem olejowym wynosi dokładnie 4 cm ... Ja zrobiłem rurkę osłonową na 4.2, żeby dokładnie było mocniej na końcach dociśnięte i przez to szczelniejsze. Wodzik ma 6m średnicy więc rurka jest na 8 mm.

Dodatkowy grzybek uczelniający tłoczek kupiłem w ASO bo fabrycznie go nie było niestety. Mam nadzieje, że po wyczyszczeniu i spolerowaniu drobnych wżerów więcej tam nie będę zaglądał.

Ułatwieniem jest zalewanie płynem DOT4 przez strzykawkę "90" podłączoną do odpowietrznika ( pamiętać o lekkim odkręceniu). Unikniemy tym samym konieczności odpowietrzania układu zalewając go od dołu....


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 10:57, 13 Paź 2014
polopim
A2

 
Dołączył: 06 Lis 2012
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2





Zastosowałem metodę z honowaniem. Używałem drobniejszego papieru. Uszczelka w Lublinie ASO 30zł. Przeciwbrudową miałem. Wreszcie sucho!
Po tygodniu okazało sie że uszczelniacz wyciskacza cieknie. Koszt ASO lublin 70 Smile. Już wymieniony.
Dla lepszej ochrony przed brudem zastosowałem gumowy przewód paliwowy 40mm. o średnicy wew. 6,3mm. Dobrze jest zrobić fazkę wewnętrzna od strony silnika żeby rurka nie naciskała na wargę uszczelniacza. Przewód gumowy wewnątrz trzeba nasmarować.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 17:38, 13 Paź 2014
Coliniak
Motonita

 
Dołączył: 21 Sty 2008
Posty: 599
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: in the middle of nowhere





marudi napisał:
Witam. Własnie taki przegląd tego siłownika zrobiłem noi po wyczszczeniu cłego tego syfu ujawnił się następny problem a mianowicie jest wyciek oleu z pod popychacza sprzęgła. Czy może ktoś z was wymieniał ten uszczelniacz.
Wdzięczny bym był za podpowiedz bo w sobote wyjazd na wakacyjny szlak.
Shocked Pozdro


zdaje mi sie, ze zebatke bedziesz musial zdjac, gdyz uszczelniacz w bloku jest docisniety za pomoca blaszanej podkladki.... potem uszczelniacz trzeba wydostac,,, wyczyscic i nabic lekko nowy...

widze, ze temat stary i pewnie juz jestes po robocie Smile ale dla potomnych


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 16:22, 14 Maj 2015
Nasser
A1

 
Dołączył: 13 Maj 2015
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Krakow





Bardzo fachowo opisane Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 19:34, 18 Lip 2015
patryk
Motocyklista

 
Dołączył: 07 Lip 2014
Posty: 314
Przeczytał: 9 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Głogów





może się przydać pytającym o problemy z wrzuceniem biegu jałowego.
U mnie pojawił się znowu po 2 miesiącach od zmiany zestawu napędowego. Przez ten czas miałem spokój.
Postanowiłem zrobić najprostszą chyba rzecz - odpowietrzyć układ hydrauliczny sprzęgła.
Efekt - wszystkie biegi wskakują perfekcyjnie, jałowy wrzucany zarówno z jedynki jak i z dwójki jest bardzo łatwo wyczuwalny i wchodzi zawsze.


Jednocześnie mam pytanie.
Jak wysoko powinno łapać sprzęgło? Inaczej mówiąc w jakim położeniu klamki sprzęgła motocykl powinien ruszać?

U mnie w tej chwili łapie pod koniec (ok 70 % puszczonej klamki).
Czy to normalne, czy może to początki końca sprzęgła?
Nie czuję żadnego ślizgania się sprzęgła ani na niskich, ani wysokich biegach.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez patryk dnia Sob 19:38, 18 Lip 2015, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 8:42, 30 Lip 2015
patryk
Motocyklista

 
Dołączył: 07 Lip 2014
Posty: 314
Przeczytał: 9 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Głogów





Panowie i Panie, napiszcie kilka słów w temacie opisanym przeze mnie powyżej, bo nie wiem czego się spodziewać po moim sprzęgle


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Sprzęgło DL1000 siłownik profilaktyka / naprawa, przeczytaj!
Forum VStromClub Strona Główna -> WARSZTAT
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 2 z 2  
Idź do strony Poprzedni  1, 2
  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
Regulamin