VStromClub

Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom / WARSZTAT -> Demontaż baku
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
Demontaż baku
PostWysłany: Pią 15:06, 23 Sie 2013
MichaelloEs
A

 
Dołączył: 07 Maj 2013
Posty: 105
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Bieruń





Witam, mam pytania może dla niektórych dosyć proste ale wolę od razu sie poradzić niż potem kupować na wymiane plastiki itd:)
Otóz ostatnio chcialem zrzucic bak, aby filtr sprawdzić (tak przy okazji dupiate rozwiazanie), odkreciłem wszystko jak w instrukcji i nie chciał zejsc, tzn. był luz ale bałem sie, ze plastiki po bokach pourywam a nawet jak sciagne to jak potem załozyc...
Jak Wy z tym problemem sobie radzicie??


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez MichaelloEs dnia Pią 15:20, 23 Sie 2013, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 15:23, 23 Sie 2013
Kojot85
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 12 Maj 2013
Posty: 2279
Przeczytał: 75 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Bydgoszcz





Ja bak zdejmuje bez demontowania bocznych plastików, tylko te czarne bumerangi.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 15:40, 23 Sie 2013
MichaelloEs
A

 
Dołączył: 07 Maj 2013
Posty: 105
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Bieruń





Chodzi CI o te plastiki co są połaczone z czasza?? Ja robiłem tj. w instrukcji, ale z tego co zauwazyłem to nie zchodzilo to jak powinno:P


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 16:45, 23 Sie 2013
Despok
Motonita

 
Dołączył: 02 Kwi 2011
Posty: 697
Przeczytał: 31 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wrocław





Proszę instrukcja http://goo.gl/pbuEh9


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 15:42, 24 Sie 2013
MichaelloEs
A

 
Dołączył: 07 Maj 2013
Posty: 105
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Bieruń





Wszystko pieknie ładnie ale w instr Suzuki pisze, ze nie trzeba zdejmować pół osłon...
Bez przesady, ze pół dnia bede osłony scigałSmile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 10:17, 28 Sie 2013
Despok
Motonita

 
Dołączył: 02 Kwi 2011
Posty: 697
Przeczytał: 31 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wrocław





MichaelloEs napisał:
Wszystko pieknie ładnie ale w instr Suzuki pisze, ze nie trzeba zdejmować pół osłon...
Bez przesady, ze pół dnia bede osłony scigałSmile
Zrobisz jak Ci wygodnie, plastiki zdejmuje się szybko i jest wtedy dobry dostęp, ginekolog by wyczyścił filtr nawet bez zdejmowania baku...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 21:00, 27 Paź 2015
Abso
A2

 
Dołączył: 05 Cze 2015
Posty: 51
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Oświęcim





Odświeżam temat.
Moje pytanie może z tych głupszych, ale nie znalazłem nigdzie odpowiedzi. Czy w DL650 K5 trzeba spuścić paliwo z baku przed demontażem czy nie? Zastanawiam się czy są tam jakieś zawory, które po rozłączeniu złączki zamykają się czy nie


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 21:12, 27 Paź 2015
jakubol
Motocyklista

 
Dołączył: 25 Sie 2015
Posty: 372
Przeczytał: 98 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Świebodzin





Jak kurna nie znalazłeś?W dziale Warsztat,tam gdzie jest Twój post,parę niżej jest fotorelacja z kontroli luzów zaworowych.Wszystko krok po kroku.Paliwa nie spuszczasz.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 21:44, 27 Paź 2015
Marulin
Motonita

 
Dołączył: 23 Paź 2011
Posty: 636
Przeczytał: 86 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lądek-Zdrój





nie spuszczasz, ale łatwiej jest zdjąć pusty...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 23:21, 27 Paź 2015
Szuja
DeTox nie pomoże

 
Dołączył: 18 Lis 2008
Posty: 3136
Przeczytał: 132 tematy

Pomógł: 38 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: miejscowosc obok ktorej lezy Warszawa





zatankowany na full zbiornik wazy ok 20 kg wiecej - to tyle niedogodnosci. Po odpieciu wezyka warto okrecic koncowke jakas szmatka, bo szkoda rozchlapywac te kilka kropel paliwa na moto. Po zdjeciu zbiornik stawiaj na szmatce, w pionie, oparty o sciane, mocowaniem przy siodle u gory.

Do rozpiecia masz plastiki boczne, odkrecenia i wyciagniecia srube od strony kiery, srube od strony siedziska, odpiecie wezyka doprowadzajacego paliwo, odpiecie wtyku przewodu elektrycznego i zdjecie wezyka przelewowego.

Nadmiarowo - ale mam nadzieje uprzedzilem ew. inne pytania

Jesli dzialasz sam latwiej zdemontujesz zbiornik calkowicie wyciagajac boczki - ale dla chcacego mozna tylko je rozpiac (ja tak robie, mimo ze sam).


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Demontaż baku
Forum VStromClub Strona Główna -> WARSZTAT
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 1 z 1  

  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
Regulamin