VStromClub

Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom / WARSZTAT -> jaki olej po 48 tys?
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
jaki olej po 48 tys?
PostWysłany: Śro 9:48, 03 Sie 2011
raf
A1

 
Dołączył: 23 Sie 2008
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wwa





Koleżanki/Koledzy
Jaki olej proponujecie do malego po 48 tys. Srednio bierze 300-400 ml na 6 tys.

Dziekuję za podpowiedź,

Raf


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 10:18, 03 Sie 2011
MaG
Administrator

 
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 3582
Przeczytał: 80 tematów

Pomógł: 20 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gocław, W-wa





Ja proponuję ten sam, który lałeś do tej pory. Po co zmieniać skoro już 48 tys km skutecznie smarował?
Ja leję Castrol Power GPS.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 12:11, 03 Sie 2011
Coliniak
Motonita

 
Dołączył: 21 Sty 2008
Posty: 599
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: in the middle of nowhere





ja mam bardzo podobnie najechane i tez zalewam Castrol Power GPS,,,

zalej taki jak masz obecnie


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 22:14, 01 Wrz 2011
jawa
A

 
Dołączył: 30 Mar 2009
Posty: 182
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





Właśnie zbliżam się do tego przebiegu i konsekwentnie wymienię na Motula 5100. Już kilka razy zalałem tym olejem i wszystko gra. Nie zauważyłem ubytku między wymianami.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 0:34, 02 Wrz 2011
Majer
A

 
Dołączył: 13 Paź 2009
Posty: 199
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Namysłów / Brzeg





Ja mam przebieg 57000 i leje MOTUL 5100


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 1:51, 02 Wrz 2011
jacaw
Motocyklista

 
Dołączył: 20 Wrz 2009
Posty: 237
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wawa - Wola DL 650





Wczoraj wymieniałem olej z filtrami przy przebiegu 40 tyś, zmieniłem na Shella Advance Vsx 10W- 40 pół syntetyk który leje od zakupu motocykla. Ten olej zalewają w serwisie Suzuki do naszych motocykli a dlaczego to chyba wiadomo taka umowa .. Zastanawiam sie nad Motulem ..


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 7:50, 02 Wrz 2011
lasooch
Motonita

 
Dołączył: 07 Lut 2010
Posty: 941
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Pruszków





Hehe, bo Polska to kraj motulem płynący... Very Happy
Niestety motul technologicznie jest daleko w tyle za castrolem i shellem. Mnie akurat uświadomił kolega, który chyba zęby zjadł na porównywaniu specyfikacji oleju różnych firm. Sam bym się pewnie też dalej kierował tym, co jest najczęściej dostępne na półce i dalej bym lał motula. Ale jak się człowiek dobrze wczyta w etykietę, porówna właściwości w wysokich temperaturach, ilość syfu jaki olej pozostawia po sobie w silniku, no to nie ma złudzeń, motul jest niestety słaby :/
Od ponad 3 lat leję do swoich motocykli tylko i wyłącznie castrol power 1 racing (pełny syntetyk). SV650 dostała ten olej przy przebiegu 24tys i była nim zalewana do 38tys (sprzedaż), ale z tego co wiem, nowa właścicielka nadal go leje. Motocykl nie brał ani kropli oleju od zmiany do zmiany. V-strom u poprzednich właścicieli jeździł na motulu 5100, po zakupie (28tys) również zalałem go syntetykiem castrola i do dziś (45tys) nie mam żadnych problemów z braniem oleju.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 12:03, 02 Wrz 2011
jacaw
Motocyklista

 
Dołączył: 20 Wrz 2009
Posty: 237
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wawa - Wola DL 650





To Ja jednak zostane przy Shellu .. Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 20:11, 13 Lis 2011
paweł1111
A1

 
Dołączył: 05 Sie 2011
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wyszków





Witam. Potrzebuję podpowiedzi . Przed zimą muszę wymienić olej po 12.000km w moim motku. Po 6.000km serwis zalał Motula 5100 półsyntetyk , obecnie zastanawiam się jaki zalać czy dalej Motul, Castrol może jakiś inny, co byście polecili . Nie wiem czy przy 12.000km można przejść na pełen syntetyk , zastanawiam się dlaczego serwisy do nowych DL-ów nie leją pełnych syntetyków tylko połówki.Co wy na to?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 20:25, 13 Lis 2011
express
Administrator

 
Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 2173
Przeczytał: 88 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków, VIII





paweł1111 napisał:
Witam. Potrzebuję podpowiedzi . Przed zimą muszę wymienić olej po 12.000km w moim motku. Po 6.000km serwis zalał Motula 5100 półsyntetyk , obecnie zastanawiam się jaki zalać czy dalej Motul, Castrol może jakiś inny, co byście polecili . Nie wiem czy przy 12.000km można przejść na pełen syntetyk , zastanawiam się dlaczego serwisy do nowych DL-ów nie leją pełnych syntetyków tylko połówki.Co wy na to?


Coś było nie tak na Motulu? Nie? No to lej Motul.

Bardziej ogólnie: Lej olej spełniający wymagania producenta.
Producent wymaga oleju spełniającego konkretne normy (SF albo SG wg klasyfikacji API, lepkość SAE 10W40)
I dlatego serwisy leją półsyntetyk bo jest tańszy i wystarczający.
Olej w Stormie smaruje nie tylko silnik.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 20:29, 13 Lis 2011
Dober
DeTox nie pomoże

 
Dołączył: 11 Cze 2011
Posty: 3017
Przeczytał: 9 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Pobiedziska/Poznań





Niestety Motul w PL to najczesciej podrabiany olej. Ja tez w swoich moto dotychczas jezdzilem na Motulu, ale za namowa paru osob z FAT i FTA obecnie zmieniam na full syntetyk Liqui Moly.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 21:05, 13 Lis 2011
express
Administrator

 
Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 2173
Przeczytał: 88 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków, VIII





Tego nikt raczej nie podrabia:

http://www.sklep.platinumoil.pl/PLATINUM-MOTO-4T-SEMISYNT-10W-40-B4L%283,10969,7215%29.aspx

Normy spełnia, cena rozwala.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez express dnia Nie 21:10, 13 Lis 2011, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 21:14, 13 Lis 2011
Dober
DeTox nie pomoże

 
Dołączył: 11 Cze 2011
Posty: 3017
Przeczytał: 9 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Pobiedziska/Poznań





Trampiszony w Poznaniu na nim jezdza.
A jak wiadomo Poznaniaki i Krakukusy to oszczedne ludy Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 21:22, 13 Lis 2011
maciejza
A

 
Dołączył: 30 Sie 2009
Posty: 191
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Olsztyn, warmińsko-mazurskie





ostatnio zalałem tego orlena ... zdarzylem zrobić tylko ok 3tkm (http://www.motostat.pl/member/vehicles/stats/id/21674)
po pierwszych kilometrach myslalem ze trzeba użyć mlota pneumatycznego by wrzucić jedynke, przy opkazji towarzyszył temu potężny grzmot ... dopiero po jakichś 500km wsio się ułożyło i ja się chyba przyzwyczaiłem że biegi wchodzą juz normalnie Wink


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez maciejza dnia Nie 21:34, 13 Lis 2011, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 22:39, 14 Lis 2011
paweł1111
A1

 
Dołączył: 05 Sie 2011
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wyszków





A co wy na to co powiedział mi serwisant z AS . Stwierdził on że w motocyklu który pracował na Motulu , nie wolno zmieniać oleju na inny . Nie wiem czym on się sugerował stwierdzając coś takiego .


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 22:57, 14 Lis 2011
express
Administrator

 
Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 2173
Przeczytał: 88 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków, VIII





paweł1111 napisał:
A co wy na to co powiedział mi serwisant z AS . Stwierdził on że w motocyklu który pracował na Motulu , nie wolno zmieniać oleju na inny . Nie wiem czym on się sugerował stwierdzając coś takiego .


A fabrycznie było Motul?
Odpowiem: Na pewno nie.
Serwis sprzedaje Motula? Tak? No to masz odpowiedź.
Spokojnie można zmienić na inny, byle by spełniał normy wymagane przez producenta.
W mojej Zuzannie poprzedni właściciel lał w ASO Shella VSX.
Ja wlałem Motula. I nic złego się nie dzieje, pierwsze 100 km po zmianie nieco inaczej pracowało sprzęgło i skrzynia, ale się dotarliśmy i teraz jest bezproblemowo.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 23:05, 14 Lis 2011
Floydoo
Motonita

 
Dołączył: 18 Maj 2010
Posty: 1057
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Norwegia/Bieszczady/DL1000





marki oleji mozna zmieniac byle by parametry byly zachowane, choc niekiedy i parametry mozna zmieniac, ja w zaleznosci gdzie jezdze to uzywam dwoch typow oleji 10W40 i 15W50 w zaleznosci od kierunku w ktory sie wybieram i pory roku w ktorej jezdze, ale tym co nie maja rozszezonej wiedzy na temat olejow, polecam 10W40 niezaleznie od marki.
Motula podobno podrabiaja
Castrola ciezko trafic oryginal Very Happy
LiqyMoly jest raczej OKi z racji tego ze producent poki co sie szanuje
Platinum, dobre bo nikt nie chce go podrabiac Very HappyVery Happy Idea


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 23:44, 14 Lis 2011
pawel257
Motocyklista

 
Dołączył: 19 Kwi 2011
Posty: 352
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: okolice Krakowa





W moim poprzedni własciciel wlal Motul 7100 jak myslicie jezdzic na tym dalej czy zmienic np na 5100?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 0:22, 15 Lis 2011
Floydoo
Motonita

 
Dołączył: 18 Maj 2010
Posty: 1057
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Norwegia/Bieszczady/DL1000





jezeli jest to wciaz 10W40 to mozesz zostawic, a dokladniej sobie mozesz poczytac

http://www.motul-oleje.pl/product/index-id-98.html


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 11:39, 15 Lis 2011
lasooch
Motonita

 
Dołączył: 07 Lut 2010
Posty: 941
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Pruszków





pawel257 napisał:
W moim poprzedni własciciel wlal Motul 7100 jak myslicie jezdzic na tym dalej czy zmienic np na 5100?

A po co zmieniać z lepszego na gorszy?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 12:08, 15 Lis 2011
express
Administrator

 
Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 2173
Przeczytał: 88 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków, VIII





lasooch napisał:
A po co zmieniać z lepszego na gorszy?


Z lepszego na wystarczajaco dobry Smile
Po 50-70 PLN oszczędnosci...
Bo 7100 nie jest konieczny...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 12:52, 15 Lis 2011
lasooch
Motonita

 
Dołączył: 07 Lut 2010
Posty: 941
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Pruszków





Ja akurat wychodzę z założenia, że jak mamy na drogie zabawki za kilkanaście tysięcy, to oszczędność kilkudziesięciu złotych na oleju jest jakimś nieporozumieniem. Filtr wymieniam przy każdej zmianie oleju, nie co trzecią, jak zaleca producent. Olej leję tak samo o wiele lepszych parametrach, niż zalecane przez producenta. Dla jednego to marnowanie 50zł co 6tys km, dla mnie pewność, że silnik pociągnie jeszcze długo i bezawaryjnie Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 12:48, 16 Lis 2011
Coliniak
Motonita

 
Dołączył: 21 Sty 2008
Posty: 599
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: in the middle of nowhere





lasooch masz racje ale tu jak i w innych przypadkach nalezy sie tez troche zdrowego rozsadku... to tak jak z oponami w aucie ktore jedzie max 130... zakladanie opon z indexem predkosci V czy W mija sie zupelnie z celem.

ja tez uwazam, ze trzeba z pewnymi sprawami sie pogodzic i wydac na dobry olej ale bez przesady... sam trzymam sie castrola i jest git, pewnie cala reszta olei spelniajacych specyfikacje tez by dala rade... sadze, ze uczciwe terminowe zmiany i traktowanie maszyny na zimnym beda mialy wieksze znaczenie niz to czy zalejemy X czy Y...

pozdro


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 13:12, 16 Lis 2011
gregorio
Motocyklista

 
Dołączył: 16 Maj 2011
Posty: 497
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Nowy Sącz





A ja mam zawsze mieszane uczucia co do teorii na temat oleju silnikowego, w każdej jest trochę racji. Od wielu lat posiadam VW passata b3 z benzynowym silnikiem i ze względu na wartość samochodu i to, ze w końcu zaczął zjadać trochę oleju jakiś czas temu przeszedłem na najtańszy olej mineralny Lotos. Oczywiście część mechaników odradzała mówiąc że to olej słabszej jakości niż konkurencja a część powoływała się na normy które spełnia i dedykacje producentów samochodów z najwyższej półki. Ostatnio miałem okazję porównać wygląd klawiatury w mim silniku do klawiatury w silniku również passata b3 benzynowym, który przez cały czas jest eksploatowany na mineralnym elfie. Powiem szczerze, że aż mnie zamurowało, ten pracujący na elfie z przebiegiem porównywalnym do mojego samochodu wyglądał jak fabrycznie nowy, wszystko czyste i klarowne bez wizualnych śladów użycia, w moim zaś kopalnia nagaru, wszędzie czarny nalot, metalu praktycznie nie widać a nagar w części miękki dający się zeskrobać a w części spieczony i nie do ruszenia. Różnica kolosalna.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 14:50, 16 Lis 2011
Kostass
Motocyklista

 
Dołączył: 07 Paź 2011
Posty: 444
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Łódź





JA od lat do puszek wlewam mobil 1 i to niezaleznie od ich przebiegu . Nigdy nie miałem problemów z silnikiem . Zuzycie oleju w normie czylu najczesciej od przegladu do przegladu . CO do motocykli to wczesniej uzywałem Castrola 1 Racig . Ale od 3 wymian w MS wlewam Motula 7100 ester , zastanwiam sie czy wlac go tez do sztomiaka . Wg producenta jest to olej dedykowany do V-ek tylko w DL-ach silniki jednak wyzej kręcą niz w cruiserach . Jakie jest wasze zdnie?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 15:01, 16 Lis 2011
Floydoo
Motonita

 
Dołączył: 18 Maj 2010
Posty: 1057
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Norwegia/Bieszczady/DL1000





Kostass mozesz spokojnie zalac Motula 7100 do DLa i tez bedzie chodzil.
Skad stwierdzenie, ze w DLach silniki sie kreca wyzej niz w cruiserach?? akurat 2 cylindrowe Vki kreca sie tak samo, tzn w pewnym zakresie obrotow, ale jest to niewielka roznica (okolo 1000rpm). Tak wiec nie ma tego co az tak bardzo rozdzielac. Idea


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 15:25, 16 Lis 2011
Kostass
Motocyklista

 
Dołączył: 07 Paź 2011
Posty: 444
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Łódź





Wiem , ze bedize chodził ale idzie o to zeby chodził długo i bezawaryjnie .
Co do kręcenia to w moim MS max moc jest przy 5500t a w DL 8800 , moment odpowiednio 4000 i 6400 . Zreszta skoro z silnika 2xmnijeszego uzyskuje sie podobną moc to siła rzeczy musi on kręcić . Wiec pozwolisz ze nie zgodze sie z toba .


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 10:13, 05 Cze 2015
Kawka
A1

 
Dołączył: 07 Lut 2015
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2





Witam. Czytałem wątek o olejach, ponieważ mój bierze olej (przebieg 65 tys.) Wyczytałem gdzieś na innym forum, że w przypadku brania oleju, serwis zalecił zmianę oleju na gęściejszy. Aktualnie stosuję Motul 5100 10w40, ale zastanawiam się, czy nie zmienić na gęściejszy 15w40. Motul w swojej specyfikacji dopuszcza ten olej do dl 650. Mało tego dopuszcza nawet 20w40:
https://www.motul.com/pl/pl/products/recommendation

Co Koledzy na to?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Kawka dnia Pią 10:15, 05 Cze 2015, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 10:17, 05 Cze 2015
Matt
Motonita

 
Dołączył: 22 Maj 2013
Posty: 1072
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/2
Skąd: Jędrzejów/Kraków





Ile bierze?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 13:23, 05 Cze 2015
Kawka
A1

 
Dołączył: 07 Lut 2015
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2





Stan na 750 km mi wziął.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 14:26, 05 Cze 2015
Szuja
DeTox nie pomoże

 
Dołączył: 18 Lis 2008
Posty: 3135
Przeczytał: 129 tematów

Pomógł: 38 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: miejscowosc obok ktorej lezy Warszawa





jesli bierze olej a silnik jest sprawny to mozna faktycznie z syntetyka zmienic na polsyntetyk. Troche moze to to pomoc.

Nie wiem jak rozumiec "Stan na 750 km mi wzial"..., cale 2700 ml (z filtrem 2900 ml) lyknal? Jesli tak, to moto do warsztatu i szukac dziury w calym a nie olej wymieniac na gestszy.

Jakies minimalne zuzycie oleju dopuszcza producent kazdemgo sprzetu (moto, auta) czy to nowego, czy to po jakims przebiegu. Ale gdyby mi zniknely prawie 3 litry na niecaly 1000 km to nie byloby watpliwosci. Tak samo jakbym nie sluchal tlumaczen ministrantow, ze pol baniaka wina mszalnego po prostu samo wyparowalo w ciagu tygodnia.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 14:41, 05 Cze 2015
Matt
Motonita

 
Dołączył: 22 Maj 2013
Posty: 1072
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/2
Skąd: Jędrzejów/Kraków





Kawka napisał:
Stan na 750 km mi wziął.

Napisz ile dolałeś po tym dystansie, a nie jakieś dziwne miary... Jak 100ml i pałowałeś maszynę to nic nie zmieniaj i lej to samo.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 15:06, 05 Cze 2015
Kawka
A1

 
Dołączył: 07 Lut 2015
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2





Stan oleju na szkiełku. Miałem fula, a jak wróciłem było 0. To jest jak piszą na tym forum ok 300 ml, a może i trochę więcej. Nie pałowałem maszyny jakoś szczególnie. Na dwupasmówce max 140. ale większośc trasy 110 -120. Fakt, że w obie strony pod wiatr, ale to chyba nie jest główna przyczyna. Czyli cirka 300 ml na 750 km.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 19:30, 05 Cze 2015
bartek666
A

 
Dołączył: 02 Lip 2014
Posty: 138
Przeczytał: 44 tematy

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Łódź





Kumpel rozbierał silnik w SV 650.Brała tyle oleju co tobie.okazało się,że pierścienie olejowe są do wymiany.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 19:39, 05 Cze 2015
fino
A2

 
Dołączył: 26 Lis 2012
Posty: 60
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: KRK





Mój ssał olej, a po wymianie uszczelniaczy zaworowych (były jak z drewna) problem skończył się. Mogę polecić warsztat, który zrobiło to bez zdejmowania głowic. Tech-moto.pl {choć owiewkę mi porysowali Sad}


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 19:56, 05 Cze 2015
Matt
Motonita

 
Dołączył: 22 Maj 2013
Posty: 1072
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/2
Skąd: Jędrzejów/Kraków





Kawka napisał:
Stan oleju na szkiełku. Miałem fula, a jak wróciłem było 0. To jest jak piszą na tym forum ok 300 ml, a może i trochę więcej. Nie pałowałem maszyny jakoś szczególnie. Na dwupasmówce max 140. ale większośc trasy 110 -120. Fakt, że w obie strony pod wiatr, ale to chyba nie jest główna przyczyna. Czyli cirka 300 ml na 750 km.

400ml/1000km...

Kicha - koledzy wyżej napisali gdzie masz się udać...

Z ciekawości - jaki masz przebieg na liczniku?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Matt dnia Pią 19:58, 05 Cze 2015, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 21:15, 05 Cze 2015
Kawka
A1

 
Dołączył: 07 Lut 2015
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2





Mam 64 tysiące km... Tylko skąd mam wiedzieć, czy to uszczelniacze czy pierścienie? A ile sobie winszowali za wymianę uszczelniaczy bez demontażu głowicy?
A może ktoś podjął się samodzielnej wymiany uszczelniaczy?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Kawka dnia Pią 22:16, 05 Cze 2015, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 0:14, 07 Cze 2015
fino
A2

 
Dołączył: 26 Lis 2012
Posty: 60
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: KRK





Regulacja luzów zaworowych, wymiana uszczelniaczy, trochę drobiazgów 900 PLN. Ja zaryzykowałem w ciemno wymianę uszczelniaczy i to był dobry strzał


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 22:23, 07 Cze 2015
Kawka
A1

 
Dołączył: 07 Lut 2015
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2





Też brał Ci olej w podobnych ilościach? Prześlij mi na priva namiary na ten warsztat jeśli można.
A może ktoś sam podjął się wymiany i może podzielić się doświadczeniem...
Sam kiedyś wymieniałem uszczelniacze w ordzie Taunusie bez zdjęcia głowicy, ale to było dawno, jeśli ktoś pomięta, że taki model był...


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Kawka dnia Nie 22:28, 07 Cze 2015, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 22:58, 07 Cze 2015
krzysiekjx1
Motocyklista

 
Dołączył: 11 Lis 2012
Posty: 398
Przeczytał: 24 tematy

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: dolnośląskie/BLC





Kawka napisał:
Też brał Ci olej w podobnych ilościach? Prześlij mi na priva namiary na ten warsztat jeśli można.
A może ktoś sam podjął się wymiany i może podzielić się doświadczeniem...
Sam kiedyś wymieniałem uszczelniacze w ordzie Taunusie bez zdjęcia głowicy, ale to było dawno, jeśli ktoś pomięta, że taki model był...


pamięta bo miał Very Happy

w DLu będzie prościej wiec jak masz cierpliwość i czas to nie bój się roboty Laughing


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 23:55, 07 Cze 2015
Kawka
A1

 
Dołączył: 07 Lut 2015
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2





krzysiekjx1 napisał:
Kawka napisał:
Też brał Ci olej w podobnych ilościach? Prześlij mi na priva namiary na ten warsztat jeśli można.
A może ktoś sam podjął się wymiany i może podzielić się doświadczeniem...
Sam kiedyś wymieniałem uszczelniacze w ordzie Taunusie bez zdjęcia głowicy, ale to było dawno, jeśli ktoś pomięta, że taki model był...


pamięta bo miał Very Happy

w DLu będzie prościej wiec jak masz cierpliwość i czas to nie bój się roboty Laughing

Dzięki za wsparcie. Chyba muszę jeszcze zmierzyć ciśnienie w garnkach z próbą olejową :winkJęli łatwiej niż w Taunusie to łatwizna Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
jaki olej po 48 tys?
Forum VStromClub Strona Główna -> WARSZTAT
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 1 z 1  

  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
Regulamin