VStromClub

Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Forum VStromClub Strona Główna -> Wiadomości -> Nowa rodzina Dl od Suzuki 650 i 1000 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
PostWysłany: Nie 19:00, 09 Paź 2016
Terminator
Motocyklista

 
Dołączył: 16 Paź 2015
Posty: 225
Przeczytał: 9 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: okolice Łodzi





biblo napisał:
ravka napisał:
Tak dlugo czekalem na vstrom'a 650, i sprzedawca nie chcial dac orginalnej pokrywy na silnik i gmoli w cenie moto czyli 32 tys, wiec teraz nie kupie wcale bo poczekam na nowke w nowym wydaniu bo jest ladniejszy Smile


Tylko zapewne cena nowej wersji będzie wyższa, a na wiosnę tym bardziej nie dostaniesz nic (lub bardzo niewiele) w gratisie. Z punktu widzenia sprzedawcy, ona zapewne zarobi więcej Cool



Niekoniecznie...
Ja też chciałem kupić u autoryzowanego dealera. Ale negocjacji nie było, nie chcieli dać nic dodatkowego, nawet grzanych manetek. I tylko ta argumentacja, że już jest bardzo, bardzo tanio. To poszedłem do dealera spoza sieci, kupiłem taniej i nowszy rocznik, a potrzebne akcesoria po prostu sobie dokupiłem...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 19:28, 09 Paź 2016
miotacztruskawek
Motonita

 
Dołączył: 01 Mar 2011
Posty: 938
Przeczytał: 52 tematy

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Choszczno, kiedyś Łobez, Szczecin





bacaoca napisał:
Nic specjalnego ten nowy V-Strom... Niestety, Stary motocykl w nowych fatałaszkach. Moim zdaniem po 12 latach Suzuki powinno się pokusić o zupełnie nowy motocykl. Nie sądzę by po raz kolejny odgrzanie kotleta mogło przynieść sukces. Owszem, jeśli podtrzymana zostanie jakość i bezawaryjność - super. Ale na tle konkurencji to wg mnie za mało.

Poza tym Suzuki powinno poważnie pomyśleć o czymś co mogłoby konkurować z Triumph'em 800 XC, BMW 800GS, czy też nadchodzącym KTM'em 800 Adventure. Coś nadal szosowego, ale jednak bardziej 'enduro'. Wystarczyło by coś bez sześciu map zapłonu, bez elektrycznie regulowanego zawiasu i innych wodotrysków. Dobry zawias ze sporym skokiem, dobre heble, w miarę prześwit, dobry silnik V2 - przy tym konkurencyjna cena. Do sukcesu nie są potrzebne wodotryski ☺

Amen Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 20:24, 09 Paź 2016
geniusz
Motocyklista

 
Dołączył: 05 Wrz 2009
Posty: 281
Przeczytał: 43 tematy

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Poznań





To mnie właśnie dobija w Suzuki.
Są zawsze za konkurencją.
Swiatła LED - brak
Silnik mocny i dynamiczny 120 PS - brak

Rozmawiałem z kuplem o moich planach związanych ze zmianą motocykla.
Powiedział wprost wydasz ponad 20 tyś i co z tego będziesz mieć?
I taka jest brutalna prawda.
KTM 990 adv i 1190 adv to dwie różne bajki kat w teren i super turysta (moim zdaniem)
W GSX-R potrafią zrobić rewolucję a naszym segmencie posucha Sad
Człowiek chętnie by kupił nowego DL-a ale właśnie zostaje to ale.
Starym już kulam się 7 lat u mega jestem zadowolony i myślę o zmianie tylko na co? Tenera KTM BMW Triumph odpada bo pisałem wcześniej o nim,
Włoskie sprzęty odpadają i klops.
Suzuki podstawili pod ścianą to zrobiłą silnik z Euro 4 a tek to nic by nie zrobili masakra Confused


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 23:15, 09 Paź 2016
biblo
DeTox nie pomoże

 
Dołączył: 08 Maj 2012
Posty: 2907
Przeczytał: 112 tematy

Pomógł: 37 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: W-wa





Śmiać mi się chce, jak czytam niektóre teksty Rolling Eyes

Są sprzęty, które spełniają Wasze wymagania, ale na dzień dobry trzeba wyłożyć z 10-15 tysi więcej... Atrakcyjna cena - czyli akceptowalna na takim rynku jak nasz i zapewniająca dobre wyniki sprzedażowe - wynika właśnie z tego, że V-Strom jest "starą" sprawdzoną konstrukcją (poniekąd prymitywną), a więc tanią w produkcji, tanią w utrzymaniu również dla producenta (gwarancja, logistyka dot. części zamiennych) i nie wymagającą dodatkowych opłat licencyjnych za nowe rodzaje ABS-ów lub innych opatentowanych technologii... Nie wymagającą również nakładów ze strony dilerów, którzy mogą nadal zadowalać się niską marżą...

Każdy by chciał, aby było nowocześnie, a jednocześnie tanio w zakupie, tanio w utrzymaniu, niezawodnie, itd. Ale tak się nie da! Nie ma takich motocykli, samochodów, w ogóle już nie ma takich produktów... Twisted Evil

Na nowym forum napisałem w podobnym wątku:
Suzuki raczej idzie inną drogą - mają sprawdzoną, niezawodną konstrukcję, którą wycenili odpowiednio do nakładów, która dzięki temu stała się jedną z najlepiej sprzedających się. I teraz dokonują zmian drobnymi krokami, aby utrzymać klientów, utrzymać sprzedaż, nie oddalać się zbytnio od konkurencji, ale jednocześnie nie podnosić ceny. Jedynie ze stylistyką coś im ostatnio nie wychodzi... Wink

A jak chcecie LED-ów, lepszego zawieszenia, silników 120-konnych i innych nowinek, to wiecie gdzie ich szukać Wink Tylko naszykujcie dwa razy większą kasę Cool


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez biblo dnia Nie 23:17, 09 Paź 2016, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 23:53, 09 Paź 2016
bacaoca
A

 
Dołączył: 05 Lut 2015
Posty: 193
Przeczytał: 90 tematów

Ostrzeżeń: 0/2





Nie zgodzę się tak do końca.

Nowa konstrukcja, nawet jeśli byłaby droższa, prawdopodobnie byłaby zdolna zatrzymać klientów, którzy dzisiaj szukają czegoś więcej w salonach BMW, Triumph'a, czy KTM'a.

Poza tym, tak jak pisałem wyżej, nie jest konieczne naszpikowane nowego modelu najnowszą technologią tam, gdzie to tylko możliwe, co za tym idzie cena nie musi równać się cenom GSów, Multistrad itd.

Wystarczyło by kilka zmian, niekoniecznie budowa zupełnie nowego modelu, co kosztuje i odbija się mocno na cenie produktu. Coś, co zatarłoby wrażenie wielokrotnego odgrzewania kotleta.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 0:04, 10 Paź 2016
biblo
DeTox nie pomoże

 
Dołączył: 08 Maj 2012
Posty: 2907
Przeczytał: 112 tematy

Pomógł: 37 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: W-wa





Ja z kolei nie zgodzę się z Tobą Smile

Widać gołym okiem, że z roku na rok przybywa V-Stromów, szczególnie na takim "rozwijającym" się rynku jak Polska. Uważam, że więcej przybywa nowych użytkowników, niż ubywa tych, którzy zmieniają motocykle na produkty konkurencji. A krajów podobnych do naszego jest jeszcze trochę, czyli Suzuki ma przed sobą jeszcze wiele rynków do nasycenia. Dopiero jak dynamika sprzedaży zacznie zwalniać, to wypuszczą coś nowego i bardziej "ambitnego". No chyba, że w międzyczasie akcjonariusze nabiorą apetytu na zwiększanie udziału w rynku motocykli z wyższej półki Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 0:12, 10 Paź 2016
geniusz
Motocyklista

 
Dołączył: 05 Wrz 2009
Posty: 281
Przeczytał: 43 tematy

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Poznań





Zerknąłem na inne motory ze znaczkiem Suzuki.
Obawiam się, że polityka jest podobna do naszej rodzimej motoryzacji, mam na myśli "FSO" zostają z tyłu z kilkoma modelami a konkurencja nie śpi. Jak się ockną to będzie za późno. Oby tak się nie stało. Bazowanie na sprawdzonych konstrukcjach
może źle się skończyć dla nich. A tak na poważnie to ile kosztuje technologia led? Grosze dla takiego koncernu. Nowoczesny ABS też pewnie nie zbyt dużo. A tak szczerze kto nie lubi gadżetów?
Wszyscy je lubią i zapłącą za nie w przyadku Suzuki i tak bedzie taniej niż u konkurencji. Myślę o nowym Dl-u mimo wszystko ale przeraża mnie to, że będę musiał za jakiś czas zrobić kosz sprzęgła bo go nie poprawili ochrona przed wiatrem jest gorsza niż w moim nie wiem jak z przednim oświetleniem pewnie jest gorsze niż w starym modelu.
Ciężko jest zdecydować się na coś teraz ale czas pokaże.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 0:38, 10 Paź 2016
biblo
DeTox nie pomoże

 
Dołączył: 08 Maj 2012
Posty: 2907
Przeczytał: 112 tematy

Pomógł: 37 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: W-wa





geniusz napisał:
Zerknąłem na inne motory ze znaczkiem Suzuki.
Obawiam się, że polityka jest podobna do naszej rodzimej motoryzacji, mam na myśli "FSO" zostają z tyłu z kilkoma modelami a konkurencja nie śpi. Jak się ockną to będzie za późno. Oby tak się nie stało. Bazowanie na sprawdzonych konstrukcjach może źle się skończyć dla nich. A tak na poważnie to ile kosztuje technologia led? Grosze dla takiego koncernu. Nowoczesny ABS też pewnie nie zbyt dużo. A tak szczerze kto nie lubi gadżetów?
Wszyscy je lubią i zapłącą za nie w przyadku Suzuki i tak bedzie taniej niż u konkurencji.


Nie bój, nie bój... Japońce świetnie potrafią analizować, a jednocześnie nie dokładają "ideologii" jak jakieś Apple, HD, czy inne BMW Wink Dzięki temu nie są może na podium, ale chyba również najmniej bankrutów wśród producentów motocykli, to firmy japońskie... O ile jakakolwiek zbankrutowała...

Nie rozumiem tylko, dlaczego w przypadku Suzuki ma być taniej, niż u konkurencji...?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 0:46, 10 Paź 2016
geniusz
Motocyklista

 
Dołączył: 05 Wrz 2009
Posty: 281
Przeczytał: 43 tematy

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Poznań





Taniej dla tego bo sami to robią a nie kupują opatentowane systemy.
Albo po prostu kopiują od innych i lekko poprawiają Cool


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 0:51, 10 Paź 2016
bacaoca
A

 
Dołączył: 05 Lut 2015
Posty: 193
Przeczytał: 90 tematów

Ostrzeżeń: 0/2





I tak zostanę przy opinii, że wystarczyło niewiele, by dać i wiernym i nowym klientom motocykl jakościowo zupełnie inny - lepszy. Po tylu latach byłby to rozsądny krok ☺


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 0:56, 10 Paź 2016
biblo
DeTox nie pomoże

 
Dołączył: 08 Maj 2012
Posty: 2907
Przeczytał: 112 tematy

Pomógł: 37 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: W-wa





geniusz napisał:
Taniej dla tego bo sami to robią a nie kupują opatentowane systemy.
Albo po prostu kopiują od innych i lekko poprawiają Cool


Chyba pomyliłeś Suzuki z jakimś chinolem... To już nie te czasy Wink
A w wymyślaniu i produkcji różnych nowatorskich konstrukcji (cornering ABS, elektronicznie regulowane zawieszenia, a chyba nawet felgi szprychowe) specjalizują się osobne firmy, które potem dostarczają gotowe podzespoły lub pobierają tantiemy.

bacaoca napisał:
I tak zostanę przy opinii, że wystarczyło niewiele, by dać i wiernym i nowym klientom motocykl jakościowo zupełnie inny - lepszy.


Lepsze jest wrogiem dobrego Smile A zresztą popatrz np. na BMW - regularnie robią "lepsze" motocykle, ale potem również regularnie ogłaszają akcje serwisowe Wink


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez biblo dnia Pon 0:59, 10 Paź 2016, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 9:31, 10 Paź 2016
bacaoca
A

 
Dołączył: 05 Lut 2015
Posty: 193
Przeczytał: 90 tematów

Ostrzeżeń: 0/2





A ludzie i tak biegną do salonów i zostawiają tam worki pieniędzy, bo ich ulubiony model się rozwija, oferuje coraz więcej itd Smile

Zresztą ja sobie zdaję sprawę, że budowa i wprowadzenie nowego modelu to gigantyczna forsa.

Ale w małym V-Strom'ie wystarczyło wrzucić jakiś lepszy zawias na przód, lepsze hamulce + zmiany, które zostały już wprowadzone i mamy NAPRAWDĘ ŚWIEŻY motocykl. Nadal stary-dobry maluch, ale ciut więcej, niż tylko nowe plastiki i lampa.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 9:42, 10 Paź 2016
Maciej74
A1

 
Dołączył: 18 Kwi 2016
Posty: 45
Przeczytał: 14 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Śląsk





Jak dla mnie nowy V strom 1000 ma wszystko to co jest na dzień dzisiejszy potrzebne czyli ABS, CT, wyświetlacz biegów, hydrauliczne sprzęgło czy widelec upside-down.
Reszta którą ma konkurencja to zbyteczne dodatki z których i tak 90% użytkowników nie korzysta a za które trzeba dość słono zapłacić.
Jedno co mi osobiście brakuje to technologi led.

Pozdrawiam
Romek


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 9:56, 10 Paź 2016
novy
Motonita

 
Dołączył: 03 Wrz 2013
Posty: 624
Przeczytał: 60 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Busko-Zdrój





A tak z ciekawości porównywał ktoś jak świeci lampa w nowym litrze w stosunku do starego modelu ?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 10:26, 10 Paź 2016
biblo
DeTox nie pomoże

 
Dołączył: 08 Maj 2012
Posty: 2907
Przeczytał: 112 tematy

Pomógł: 37 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: W-wa





Maciej74 napisał:

Jedno co mi osobiście brakuje to technologi led.


Mnie w moim Tigerze też trochę tego brakowało... No to sobie kupiłem za 5,5 stówy oryginalne LED-owe kierunki od nowszego modelu, poświęciłem 4 godziny na montaż i byłem dumny jak paw Smile

Do momentu, jak zobaczyłem podobne moto po lekkiej parkingówce z uszkodzonym migaczem, który na skutek pęknięcia płytki z diodami przestał całkiem działać... I od razu przypomniała mi się gleba na DL-u, gdy ułamałem migacz, ale wystarczyło użyć nowej żarówki za 2 zł, taśmy MacGyvera i można było śmigać dalej... Cool

Fakt, LED-y wyglądają i świecą bajerancko, ale oprócz podnoszenia ceny zakupu (bo póki co jest to nowość), to jeszcze mogą być bardzo kłopotliwe w opisanych sytuacjach - nawet nie myślę, co zrobić jak padnie/rozbije się główne światło. No i na pewno dużo, dużo droższe w zakupie, a kiedyś się w końcu zużyje lub uszkodzi...

Nie jestem przeciwnikiem takich rozwiązań, ale w wypadku V-Stromów moim zdaniem Suzuki idzie swoją drogą. Co nie przeszkadzałoby wprowadzeniu do katalogu akcesoriów np. fabrycznych lamp LED-owych... Cool I wówczas mieliby dwie pieczenie na jednym ruszcie: dodatkowa kasa do zarobienia, bo na takich akcesoriach "premium" marża jest z reguły większa, plus zadowolonych klientów lubiących takie bajery Very Happy Tak działa np. HD i poniekąd BMW ściśle współpracując z firmami typu Touratech lub Wunderlich...


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez biblo dnia Pon 10:27, 10 Paź 2016, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 12:25, 10 Paź 2016
Maciej74
A1

 
Dołączył: 18 Kwi 2016
Posty: 45
Przeczytał: 14 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Śląsk





biblo napisał:
Maciej74 napisał:

Jedno co mi osobiście brakuje to technologi led.


Mnie w moim Tigerze też trochę tego brakowało... No to sobie kupiłem za 5,5 stówy oryginalne LED-owe kierunki od nowszego modelu, poświęciłem 4 godziny na montaż i byłem dumny jak paw Smile

Do momentu, jak zobaczyłem podobne moto po lekkiej parkingówce z uszkodzonym migaczem, który na skutek pęknięcia płytki z diodami przestał całkiem działać... I od razu przypomniała mi się gleba na DL-u, gdy ułamałem migacz, ale wystarczyło użyć nowej żarówki za 2 zł, taśmy MacGyvera i można było śmigać dalej... Cool

Fakt, LED-y wyglądają i świecą bajerancko, ale oprócz podnoszenia ceny zakupu (bo póki co jest to nowość), to jeszcze mogą być bardzo kłopotliwe w opisanych sytuacjach - nawet nie myślę, co zrobić jak padnie/rozbije się główne światło. No i na pewno dużo, dużo droższe w zakupie, a kiedyś się w końcu zużyje lub uszkodzi...

Nie jestem przeciwnikiem takich rozwiązań, ale w wypadku V-Stromów moim zdaniem Suzuki idzie swoją drogą. Co nie przeszkadzałoby wprowadzeniu do katalogu akcesoriów np. fabrycznych lamp LED-owych... Cool I wówczas mieliby dwie pieczenie na jednym ruszcie: dodatkowa kasa do zarobienia, bo na takich akcesoriach "premium" marża jest z reguły większa, plus zadowolonych klientów lubiących takie bajery Very Happy Tak działa np. HD i poniekąd BMW ściśle współpracując z firmami typu Touratech lub Wunderlich...


Ja podobnie zrobiłem jak ty
https://www.youtube.com/watch?v=fSI57Fscb0E


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 13:54, 10 Paź 2016
miotacztruskawek
Motonita

 
Dołączył: 01 Mar 2011
Posty: 938
Przeczytał: 52 tematy

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Choszczno, kiedyś Łobez, Szczecin





@biblo... Kierunkowskazy led, to żadna wielka technologia... Niby bajer a cieszy. Mnie też wkurza, że to właściwie 3 odsłona małego i nie zmienili właściwie nic. Zwłaszcza, że pierwotnie mały był klonem dużego. Skoro więc Suzuki już zaprojektowało nowego dużego, to dlaczego nie przeszczepili tej technologii do małego Question Question Question Cena małego może by lekko podskoczyła, ale z kolei pozytywnie by też wpłynęło na cenę dużego. W końcu np przedni zawias i hamulce (mam na myśli zaciski radialne, a nie ABS) pchali by w jeszcze większej ilości maszyn, a przeróbki były by praktycznie żadne (pewnie musieli by zmienić półki...ale takie przeróbki to robi się nawet u przysłowiowego pana Henia). Do tego nie czarujmy się, taki zawias USD przy tym co w dalszym ciągu oferuje mały to przepaść. Zawieszenie w małym niby jest ok, ale jednak nie trzyma jakiejś wielkie sztywności. Hamulce też są jakie są. A nowy tysiąc wychodzi tu naprawdę ekstra. W zakrętach jest sztywny, do tego ma pełną regulację, dzięki czemu nie musi tak nurkować itd.

A co do ceny Question . Mniejsza o to jaka będzie, ważne, jeżeli będzie to najtańszy sprzęt na rynku. A wtedy zarobią jeszcze więcej...


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez miotacztruskawek dnia Pon 13:58, 10 Paź 2016, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 19:56, 10 Paź 2016
luthorhuss
A2

 
Dołączył: 11 Mar 2016
Posty: 66
Przeczytał: 30 tematów

Ostrzeżeń: 0/2





Ostatnio wymieniałem w małym vstromie przewody w stalowym oplocie, koszt 700zł + wymiana
teraz poleci pompa hamulcowa 1100zł + wymiana
kierunkowskazy led suzuki 800zł + wymiana
zmiana sprężyn z przodu na progresywne 700zł + wymiana
zawieszenie tylne od touratecha 3800zł
I te kilka drobnych rzeczy podniosa wartość moto o 8000 zł + robocizna. Przyjmując, że Suzuki dołożyłoby to w standardzie to pewnie koszt produkcyjny wyszedłby 5000zł
Takim oto sposobem nowy mały dl powinien kosztować około 40-41tyś bo cena rocznika 2017 z uwagi na dodanie kilku rzeczy na 100% też wzrośnie.
Mam takie przypuszczenie, że przy takiej cenie rzesza potencjalnych klientów delikatnie rzecz ujmując pomniejszyła by się i to znacznie. W cenie 46tyś jest triumph 800xcx za 49tyś bmwf800 adventure to już nie byłaby przepaść cenowa jak to jest obecnie.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 20:07, 10 Paź 2016
KAMAN
A2

 
Dołączył: 27 Maj 2012
Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa/Wyszków





Ja tez sprzedalem swojego DL650XT i steacilem na nim niewiele. To nie motocykle drozeja, to wartosc naszej zlotowki spada od czasu nastania dobrej zmiany. I mysle, ze za rok bedzie jeszcse drozej jak sie budzet sypnie i obniza nam ratingi. Tak wiec jak ktos chxe nowy motocykl, to mysle ze teraz musi sie decydowac jesli liczy kazda zlotowke.Ja wlasnie sie z Vstroma sie przesiadlem na F800gs adv. Ale...f800gs adv czy tiger xcx to jiz sa terenowki z kanapami 85 i 86 cm, wzrost dla wielu osob czyni je niedostepnymi, nie tylko cena. I nie ma sensu ich kupowac jesli ktos nie zamierza wjezdzac w powazny teren. Jako wlasciciel gs800adv moge powiedziec jedno: daleko bmw do kultury pracy jaka prezentuja motocykle japonskie. I jesli ktos uwaza, ze zawieszenie w Vstromie 650 stuka z przodu, to nie ma pojecia jak dopiero potrafi ppdczas jazdy off napierd..ać zawoeszenie w tigerze xcx i gs800adv.
Wrzucilem u siebie na bloga troche dluzsze info o nowych DLach na 2017. Jak kogos test nowej Afryki zainteresuje lub gs800 to tam tez znajdzie.

http://www.motocyklicznie.pl/motofakty/nowe-suzuki-v-strom-650-oraz-v-strom-1000-xt-ujawnione/#more-869


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez KAMAN dnia Pon 20:13, 10 Paź 2016, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 20:37, 10 Paź 2016
miotacztruskawek
Motonita

 
Dołączył: 01 Mar 2011
Posty: 938
Przeczytał: 52 tematy

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Choszczno, kiedyś Łobez, Szczecin





@Kaman zawieszenie w 800GSie to też nie jest dobre porównanie. Tigera nie znam... Ale BMka pcha tam całkiem fajne, ale mega skastrowane zawiasy. Ty masz tam WP43, czyli nie taki zły zawias. Ale jedyne co w nim zostało po kastracji BMW dobrego, to, że jest całkiem sztywny. Ale gdybyś porównał z kolei to co ma obecny litr Question . W niezaawansowanych szutrach byłbyś bardziej zadowolony niż to co ci oferuje teraz twój GS ADV. I chociażby to powinno się znaleźć w tym lifcie... Zwłaszcza, że w masie praktycznie różnic nie ma, więc pewnie można by nawet przeszczepić te zawiasy żywcem. Zaciski radialne wchodzą tym samym siłą rzeczy. I to jest konkret poprawa w motocyklu.

PS: a jak chcesz przerobić w 800tce zawias na pełne WP z kompletną regulacją, to jest to całkiem proste. Koszt ok 500pln Wink .


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 21:43, 10 Paź 2016
merc
A

 
Dołączył: 18 Paź 2015
Posty: 120
Przeczytał: 218 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: radzymin





bacaoca napisał:
A ludzie i tak biegną do salonów i zostawiają tam worki pieniędzy, bo ich ulubiony model się rozwija, oferuje coraz więcej itd Smile

Zresztą ja sobie zdaję sprawę, że budowa i wprowadzenie nowego modelu to gigantyczna forsa.

Ale w małym V-Strom'ie wystarczyło wrzucić jakiś lepszy zawias na przód, lepsze hamulce + zmiany, które zostały już wprowadzone i mamy NAPRAWDĘ ŚWIEŻY motocykl. Nadal stary-dobry maluch, ale ciut więcej, niż tylko nowe plastiki i lampa.


Przecież twój XT to też stary po lifcie , więc dlaczego nie pobiegłeś do konkurencji gdzie są ledy itp tylko wybrałeś tą starą konstrukcję?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 22:04, 10 Paź 2016
MaG
Administrator

 
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 3582
Przeczytał: 82 tematy

Pomógł: 20 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gocław, W-wa





DL650 po zmianach zgodnie z listą życzeń kosztowałby tylko z 6000 płn mniej niż DL1000. Z punktu widzenia zarządzania portfolio to nie miałoby sensu. DL650 bardziej ma konkurować z tanimi mt07 czy nc750x niż 800gs, o klientów z większym portfelem walczyć ma dl1000 który ma wszystko co chcielibyście wiedzieć w dl650. A dla tych z jeszcze większym portfelem i spragnionych nowinek Suzuki jeszcze coś pokaże... )


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 22:41, 10 Paź 2016
bacaoca
A

 
Dołączył: 05 Lut 2015
Posty: 193
Przeczytał: 90 tematów

Ostrzeżeń: 0/2





merc napisał:

Przecież twój XT to też stary po lifcie , więc dlaczego nie pobiegłeś do konkurencji gdzie są ledy itp tylko wybrałeś tą starą konstrukcję?


Bo mi nie zależy na ledach, aczkolwiek nie pogardziłbym gdyby wrzucili widelec USD, konkretne hamulce, czy też wersją XT różniącą się czymś więcej, niż szprychowymi kołami...

Poza tym jestem tak zakochany w prowadzeniu, że po prostu nie chciałem nawet myśleć o innym moto Smile

Nie twierdzę, że nowy V-Strom 650 nie jest dobry - bo jest genialny. Ale z czasem genialność w prostocie to ciut mało...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 23:06, 10 Paź 2016
merc
A

 
Dołączył: 18 Paź 2015
Posty: 120
Przeczytał: 218 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: radzymin





Gdy na wiosnę swojego kupowałem , to nawet nie jeździłem po salonach konkurencji.
Dl 650 w swojej klasie cenowo jest bezkonkurencyjny-może właśnie dzięki prostocie.

Szczerze to nawet przed kupnem nie jeździłem DL , zaufałem "internetowi" i legendzie Vstroma - nie zawiodłem się.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 23:44, 10 Paź 2016
geniusz
Motocyklista

 
Dołączył: 05 Wrz 2009
Posty: 281
Przeczytał: 43 tematy

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Poznań





Może niedługo będę mieć swoje 120 PS w Nowym Big-u.
Czas pokażę i może ledy dorzucą Cool
A tek na prawdę to szukałem wczoraj info jak wygląda sprzedaż motocykli Suzuki ale nic ciekawego nie znalazłem.
Patrzyłem na ofertę motocykli jaką oferują i nie jest ich zbyt dużo, może czas pokaże co mają w rękawie przygotowane. W końcu już dawno poprawili się z jakością i nie ustępują konkurencji na tym polu.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 12:18, 11 Paź 2016
KAMAN
A2

 
Dołączył: 27 Maj 2012
Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa/Wyszków





Do miotaczatruskawek: ja jezdzilem DL1000, ale nje na tyle dlugo, zeby spisca sobie jakis test. Wrazenia mialem takie, ze on plynie a nie jedzie, to zawieszenie w litrze jest naprawde klasowe, nie wiem czemu nie sprzedaje sie zbyt dobrze. Mysle, ze to wina Suzuki, ktore nawala z jego promocją.
Zawias w BMW gs800adv nie jest zly, ale w motocyklu za 50 kola w podstawce powinien byc lepszy. Tymczasem jak wjechalem na bruk to musialem sprawdzac xzy cos mi sie nie urwalo. Kumpel ma xcx i mowi ze ma ten sam zawias i tez pojechal do serwisu bo myslal ze to lozysko mu nawalilo. Wiem, ze moglbym taniej kuoic dl1000. Kocham motocykle Suzuki, ale.ta firma stanela w miejscu i nie maja dla mnie motocykla. PRZESWIT. To jest dla mnie slowo klucz. Dopoki nie wypuszcza czegos co bedzie mialo min 20 cm pod silnikiem to ja nje man tu czego szukac. Licze na DR Biga. Na gs800adv przwsiadlem sie bo dostalem zaje*isty rabat i jak na niego wsiadam to pod plyta man jeszcze 19 cm luzu. Mialem dosyc zawieszania sie na silniku malego Vstroma.
Co.to za patent z tym usprawnieniem zawiasu WP w gs800 za 500 zl?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 13:09, 11 Paź 2016
miotacztruskawek
Motonita

 
Dołączył: 01 Mar 2011
Posty: 938
Przeczytał: 52 tematy

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Choszczno, kiedyś Łobez, Szczecin





KAMAN napisał:
ja jezdzilem DL1000, [...]. Wrazenia mialem takie, ze on plynie a nie jedzie, to zawieszenie w litrze jest naprawde klasowe

Dlatego trochę mnie boli, że nie postarali się tego przeszczepić do malucha przy tym lifcie.

KAMAN napisał:
Co.to za patent z tym usprawnieniem zawiasu WP w gs800 za 500 zl?

Tak w skrócie, to od 2008 do 2012 do 800gs wkładali zawias Marcocha Shiver45, ale wykastrowaną wersję, bez żadnej regulacji. Od 2013 wkładają WP43 tak samo skastrowanego. Ja mam Shivera. Kupiłem używany zawias Marcocha ale z pełną regulacją i przełożyłem tylko bebechy. Mój pochodzi akurat od Husqvarny za 450pln. Górny kapsel pasuje P&P do tego co masz. Bebechy wchodzą idealnie. Dajesz jedynie swoją sprężynę. Najtrudniejsze to musisz obtoczyć otwór w stopach lag, żeby zamiast śruby wszedł tam tłumik dobicia. I masz w ten sposób pełną regulację zawiasu i zwiększony skok. Ty robisz to samo, tylko musisz znaleźć zawias od KaTa, które chodzą taniej.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 20:12, 11 Paź 2016
MaG
Administrator

 
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 3582
Przeczytał: 82 tematy

Pomógł: 20 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gocław, W-wa





Panowie, sio do jakiegoś tematu o F800 GS, tu jest o nowych DL-ach!


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 22:09, 11 Paź 2016
geniusz
Motocyklista

 
Dołączył: 05 Wrz 2009
Posty: 281
Przeczytał: 43 tematy

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Poznań





Wystarczyło by poprowadzić bokiem rurę wydechową od przedniego cylindra i było by zupełnie przyzwoicie z prześwitem.
Każdy tak robi poza Suzuki.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez geniusz dnia Wto 22:09, 11 Paź 2016, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 9:46, 12 Paź 2016
prostyelektryk
Motonita

 
Dołączył: 26 Mar 2012
Posty: 508
Przeczytał: 59 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Śląsk





geniusz napisał:
Wystarczyło by poprowadzić bokiem rurę wydechową od przedniego cylindra i było by zupełnie przyzwoicie z prześwitem.
Każdy tak robi poza Suzuki.

Może by zrobić taki akcesoryjny układ wydechowy? Zapotrzebowanie na większy prześwit jest spore.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 13:26, 12 Paź 2016
mar111cin
Motonita

 
Dołączył: 03 Sie 2013
Posty: 764
Przeczytał: 29 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: FSW





express napisał:
Irek1970 napisał:
Asystent niskich obrotów ?


....zabezpieczenie przed zgaśnięciem silnika z powodu zbyt niskich obrotów..... Na prostym moto to pikuś ale jak ruszasz do zakrętu to prawie pewna gleba.


potwierdzam :/


Jak się patrzę na tego małego XT, to wygląda cudnie - łącznie z oryginalnymi gmolami i tą fajnie wyprofilowaną płytą pod silnik Very Happy
wiadomo chciało by się z przodu USD i lepsze hamulce, no ale... może przez to warto się pokusić na dużego Wink
A co do ledów - kierunki mi tam wiszą, ale postojowe LED w przedniej lampie coś na wzór na KTMa było by super - w ogóle ten kształt V led z KTMa bardzo by pasował do V-stroma Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 15:50, 12 Paź 2016
gregornet
A1

 
Dołączył: 30 Sty 2016
Posty: 15
Przeczytał: 12 tematów

Ostrzeżeń: 0/2





Ciekawe jaka bedzie nowa cena skoro dodali pare nowych cudek !!!


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 21:20, 12 Paź 2016
Vorenus
Motonita

 
Dołączył: 12 Lis 2014
Posty: 927
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Piaseczno





MaG napisał:
A dla tych z jeszcze większym portfelem i spragnionych nowinek Suzuki jeszcze coś pokaże... )


Odniosłem wrażenie jakbyś wiedział coś więcej Smile Masz jakieś przecieki o nowych modelach adventure?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 22:55, 12 Paź 2016
MaG
Administrator

 
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 3582
Przeczytał: 82 tematy

Pomógł: 20 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gocław, W-wa





Skoro część kolegów ma wiedzę na temat strategii rynkowej gwarantującej sukces firmie Suzuki.... Smile to ja mogę mieć przecieki z Hamamatsu Smile
Internet huczy o nowym Dr Big:)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 23:15, 12 Paź 2016
bacaoca
A

 
Dołączył: 05 Lut 2015
Posty: 193
Przeczytał: 90 tematów

Ostrzeżeń: 0/2





Mam nieodparte wrażenie, że to będzie DR 1000 BIG V-Strom ☺


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 23:16, 12 Paź 2016
Vorenus
Motonita

 
Dołączył: 12 Lis 2014
Posty: 927
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Piaseczno





MaG napisał:
Skoro część kolegów ma wiedzę na temat strategii rynkowej gwarantującej sukces firmie Suzuki.... Smile to ja mogę mieć przecieki z Hamamatsu Smile
Internet huczy o nowym Dr Big:)


Faktycznie, jakoś mi to umknęło Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 0:30, 13 Paź 2016
mar111cin
Motonita

 
Dołączył: 03 Sie 2013
Posty: 764
Przeczytał: 29 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: FSW





ostatnio były zdjęcia niby nowego DR BIGa, może to o tym mowa?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 10:03, 13 Paź 2016
mar111cin
Motonita

 
Dołączył: 03 Sie 2013
Posty: 764
Przeczytał: 29 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: FSW





Dokładniej to coś takiego wyciekło do internetu:


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 11:36, 13 Paź 2016
miotacztruskawek
Motonita

 
Dołączył: 01 Mar 2011
Posty: 938
Przeczytał: 52 tematy

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Choszczno, kiedyś Łobez, Szczecin





mar111cin napisał:
Dokładniej to coś takiego wyciekło do internetu:



Jak się dokładniej przyjrzysz, to zobaczysz, że to nowy duży ubrany w owiewki z DR750...viva la fotoszop.

Sam powrót do idei dużego singla nie wypali. Nie dasz rady zbudować takiego silnika, żeby spełniał normy Euro. W tej chwili sens chyba miałaby tylko maszyna na bebechach dużego, ale w naprawdę terenowej wersji, koła 18"/21" zawieszenia po 220-230mm, rama rurowa i jakiś konkret prześwit. A tu masz cały czas poczciwego litra Crying or Very sad


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez miotacztruskawek dnia Czw 12:19, 13 Paź 2016, w całości zmieniany 4 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 20:22, 13 Paź 2016
mar111cin
Motonita

 
Dołączył: 03 Sie 2013
Posty: 764
Przeczytał: 29 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: FSW





na tym zdjęciu co wkleiłem widać oznaczenie 1200 i silnik V2 Wink wątpię żeby ktoś teraz zrobił jednocylindrowca Wink a i DR BIG miał sporo za uszami, odnośnie serwisu tego swojego silnika - aktualnie rozrząd do niego kosztuje więcej niż motocykl na rynku wtórnym...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 9:59, 14 Paź 2016
miotacztruskawek
Motonita

 
Dołączył: 01 Mar 2011
Posty: 938
Przeczytał: 52 tematy

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Choszczno, kiedyś Łobez, Szczecin





mar111cin napisał:
na tym zdjęciu co wkleiłem widać oznaczenie 1200 i silnik V2 Wink

No rama silnik zawieszenie to wybitnie duży V-Strom. Gdyby Suzuki zmontowało 1200ccm w widlaku to dużo bardziej by on pasował do V-Stroma, niż do BIGa. Dlatego oznaczenie 1200 nałożyłbym na karb radosnej twórczości photoshopa. Litr dwieście to jednak popularna pojemność ustawiająca tą maszynę w kontekście R1200GS, czy XT1200Z.

No niestety, zdjęcie BIGa wyszło ładnie, ale jak na razie to chyba internety wiedzą więcej o reaktywacji tej legendy niż samo Suzuki Crying or Very sad . To niestety zwykły dżołk...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 23:08, 16 Paź 2016
Ukasheq
A1

 
Dołączył: 29 Mar 2014
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2





Dołożę swoje trzy gorsze - dotyczą głównie wersji 650 Wink

Ogólnie zmiany oceniam na plus (na początku po lekkim szoku). Jednak jak już ktoś zauważył na jakimś innym forum, gdyby Suzuki zdecydowało się na dodanie do modelu XT (za opłatą) lepszego zawieszenia, koła 21 i powiedzmy wyżej poprowadzonego wydechu, w sumie to mógłby być rynkowy "game changer". Nie mówię, że chce to wszystko w cenie obecnego XT, ale dodatkowej opcji za opłatą Cool . Co nie zmienia faktu, że nowy 650 XT jak dla mnie bdb Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Ukasheq dnia Nie 23:09, 16 Paź 2016, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 19:42, 23 Paź 2016
ANDRZEJ
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 15 Lip 2009
Posty: 2262
Przeczytał: 18 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Chojnów





Panowie poczekamy do listopada na Enicmie się okaże co pokaże Suzuki . W/g informacji za oceanu mają pokazać 3, 4 nowe modele .


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Nowa rodzina Dl od Suzuki 650 i 1000
Forum VStromClub Strona Główna -> Wiadomości
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 3 z 3  
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
Regulamin