VStromClub

Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Forum VStromClub Strona Główna -> Akcesoria dla V-Stroma -> Olejarka lubrixa Idź do strony 1, 2  Następny
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
Olejarka lubrixa
PostWysłany: Czw 23:53, 07 Mar 2013
jardek
A

 
Dołączył: 05 Paź 2012
Posty: 152
Przeczytał: 12 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: SND (100-lica)





Witam
Już za chwileczkę , już za momencik (przyszły tydzień).......w garażu będę dopieszczał swoje własne 2oo.
I pytanie:
Czy ktoś moze już testował dozownik oleju na łańcuch firmy lubrixa (www.lubrixa.pl) z Piaseczna ?
Oglądałem ten zestaw na tegoroczniej Wystawie Motocykli (Warszawa 1 - 3 marca) i wygląda zachęcająco.
Cena (z allegro) jeszcze nie odstrasza (370 złociszy), co w porównaniu do Scottoiler'a jest na akceptowalnym poziomie.
Z wstępnych obserwacji jedynie zbiorniczek troszkę kusy ale reszta elementów wygląda zachęcająco.

Na forum przekopałem kilka tematów związanych z olejarkami (łącznie z tematem o zestawie konra.dzika) i wiem że, jest to jeden z pierwszych akcesoriów potrzebnych użytkownikowi DL'a.
Dlatego też zapytuje szanowne grono o opinie.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 9:07, 08 Mar 2013
null
A2

 
Dołączył: 10 Lut 2012
Posty: 80
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





Montowałem to ok 2 tygodni temu. Troche za gruby wąż, starczyłby spokojnie 4-5mm, przez co ciężko w pełni odpowietrzyć układ (mam kilkanaście cm powietrza w rurce przy zaworze). Całość udało się schować pod lewym boczkiem. Wszystko trzyma się na trytytkach (niestety) - jakiekolwiek mocowania trzeba organizować we własnym zakresie...

Jeśli chodzi o działanie, to... działa Smile Troche za bardzo mi chlapie na ustawieniu na miasto ale bede jeszcze kombinować. Troche krótkie kable, jedyny jaki mi wystarczył po zamocowaniu sterownika na kierownicy to ten do czujnika luzu (wpięte w kostkę idącą do zegarów). In plus chyba czujnik temperatury, który ma kompensować zmiany lepkości oleju oraz czujnik luzu.

Jakbym miał znowu kupować, to zastanowiłbym się nad wyrobem konra.dzika lub wilka (ma lepszy zbiorniczek, który można zamocować pod skosem - spust jest w narożniku).


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez null dnia Pią 9:09, 08 Mar 2013, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 14:52, 13 Mar 2013
crass
A2

 
Dołączył: 03 Paź 2012
Posty: 68
Przeczytał: 34 tematy

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warsaw





tez sie zastanwiam nad ta lubrixa, gdzie moge znalezc oferty wilka i konra.dzika ? w tematach nie zauwazylem


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 15:36, 13 Mar 2013
crass
A2

 
Dołączył: 03 Paź 2012
Posty: 68
Przeczytał: 34 tematy

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warsaw





crass napisał:
tez sie zastanwiam nad ta lubrixa, gdzie moge znalezc oferty wilka i konra.dzika ? w tematach nie zauwazylem


do konra.dzika juz znalazlem rozne tematy Smile poleci zapytanie Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 21:27, 22 Mar 2013
Rajmund
A1

 
Dołączył: 22 Mar 2013
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2





Hej. Dziękuję za tą uwagę i proszę o inne sugestie. Jeżeli chodzi o zbiorniczek to mam w tej chwili do wyboru dwa. Drugi jest prostokątny. Łatwiej go można schować. Średnica przewodów wynika z króćców na zbiorniczku i zaworze. Wezmę i to pod uwagę, choć średnica nie przeszkadza w odpowietrzaniu. Jeżeli czujesz, że za dużo leci to proponuję w nastawach w funkcji programowania dokonać zmiany zgodnie z instrukcją. Wtedy zmniejszysz częstotliwość kapania. Cały czas pracuję nad innymi udogodnieniami. Będę o nich informował. I jeszcze raz proszę o sugestie. Rajmund.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 15:36, 25 Mar 2013
baltex
Motocyklista

 
Dołączył: 26 Gru 2009
Posty: 298
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: ZACHODNIOPOMORSKIE





Sterownik wydaje się taki dziwny ja mam olejarkę v-oila jest prosta jak budowa cepa ale działa. Tu wydaje mi się taka bardziej komputerowa. Jak pojeździsz to daj znać jak się sprawuje


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 0:28, 04 Kwi 2013
maro
Motocyklista

 
Dołączył: 12 Lip 2010
Posty: 448
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: POLICE





Odgrzeje kotleta też planuję zakup jakiejś olejarki. Przyznam że ta lubrixa całkiem mi się podoba. Może ktoś z użytkowników jeszcze coś napisze jak się sprawuje.
Mógłby mi ktoś jeszcze napisać gdzie podpina się przewód do czujnika luzu?.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez maro dnia Czw 0:31, 04 Kwi 2013, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 8:55, 04 Kwi 2013
null
A2

 
Dołączył: 10 Lut 2012
Posty: 80
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





Jak wcześniej pisałem, wpialem go w kostke pod lewą owiewką, jest tam odpowiedni sygnał Smile O ile pamiętam to był to niebiesko-czarny kabel - wszystkie potrzebne dane są w schemacie elektryki.

A co do opinii... trzeba chyba poczekać na sezon, jak widać nikt więcej na forum nie ma tej olejarki.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez null dnia Czw 12:04, 04 Kwi 2013, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 10:04, 04 Kwi 2013
maro
Motocyklista

 
Dołączył: 12 Lip 2010
Posty: 448
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: POLICE





Pytanie czy z tą kostką jest podobnie w 1000 i 650. Z elektro elektroniką nie bardo mi po drodze więc tutaj mam największy dylemat aby niczego nie schrzanić.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 10:57, 04 Kwi 2013
Lapi
A1

 
Dołączył: 23 Wrz 2012
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





Ja się podpiąłem do wiązki wychodzącej z zegarów. Do kostki pod siedzeniem nie chciałem się wpinać , ale już nawet nie pamiętam dlaczego.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 17:47, 04 Kwi 2013
maro
Motocyklista

 
Dołączył: 12 Lip 2010
Posty: 448
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: POLICE





Jak lokalizowałeś który to przewód od kontrtolki neutral. Bo jak rozumiem do niego nalezało się wpiąć?.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 18:13, 04 Kwi 2013
null
A2

 
Dołączył: 10 Lut 2012
Posty: 80
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





1. http://www.vstrom.info/Smf/index.php/topic,1461.0.html
2. Schemat elektryczny z serwisówki (ostatnie strony) - połączenie jest opisane jako Bl/B (Blue/Black) przy kontrolkach
3. Test miernikiem Wink

Za pierwszym razem próbowalem namierzyć go sprawdzając wszystkie sygnały po kolei, ale co ciekawe po odpięciu kostki nie wykrywało nic na tym kablu... Dopiero jak była wpięta to dawało 0 lub 12V.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 10:19, 05 Kwi 2013
Lapi
A1

 
Dołączył: 23 Wrz 2012
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





null napisał:
Za pierwszym razem próbowalem namierzyć go sprawdzając wszystkie sygnały po kolei, ale co ciekawe po odpięciu kostki nie wykrywało nic na tym kablu... Dopiero jak była wpięta to dawało 0 lub 12V.

Żebyś wiedział ile łaciny stosowanej i piwa poszło zanim doszliśmy z sąsiadem, że trzeba kostkę wpiąć do sprawdzania Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 13:12, 05 Kwi 2013
maro
Motocyklista

 
Dołączył: 12 Lip 2010
Posty: 448
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: POLICE





No i teł łaciny bym chciał uniknąć bo szybko mi czacha zaczyna dymić jak muszę się z jakąś pierdołą mocować a jeszcze do tego nie wiem dokładnie czy robię to jak trzeba Smile.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 12:15, 06 Kwi 2013
jardek
A

 
Dołączył: 05 Paź 2012
Posty: 152
Przeczytał: 12 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: SND (100-lica)





Lapi: Czy możesz wrzucić fotki jak to zamontowałeś?
Zbiorniczek i inne elementy.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 11:55, 08 Kwi 2013
Lapi
A1

 
Dołączył: 23 Wrz 2012
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





jardek napisał:
Lapi: Czy możesz wrzucić fotki jak to zamontowałeś?
Zbiorniczek i inne elementy.


Postaram się wieczorem pstryknąć parę fotek. Niestety już na zmontowanym motocyklu.
EDIT: Z komórki i niestety przy kiepskim oświetleniu , ale wrzucam.





Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Lapi dnia Pon 21:56, 08 Kwi 2013, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 13:58, 08 Kwi 2013
null
A2

 
Dołączył: 10 Lut 2012
Posty: 80
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





Ja się przymierzam do wymiany zbiorniczka i porzadnego odpowietrzenia układu, mogę wtedy cyknąć parę fotek.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 19:29, 08 Kwi 2013
maro
Motocyklista

 
Dołączył: 12 Lip 2010
Posty: 448
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: POLICE





Chętnie oblukamy Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 20:04, 08 Kwi 2013
jotes
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 25 Kwi 2010
Posty: 1823
Przeczytał: 156 tematów

Pomógł: 27 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Düsseldorf / Gdynia





Moze komus sie przyda.
Zbiorniczek mozna samemu podpasowac. Poszukac w sklepie czegos o formie jaka chcemy miec,( dluzsza, szersza, wezsza, kwadratowa, okragla ) i z standartowego zbiorniczka zakupionego z systemem wykrecic dysze. nastepnie w odpowiednbim miejscu swojego zbiorniczka ( np na kancie dolnym. aby mogl byc zawieszony pod skosem- albo gdziekolwiek chcemy ja miec ) zrobic odpowiednia dziurke i wkrecic dysze na nowo. Mozna nawet wykorzystac stare podkladki.

Ja w tem sposob dopasowalem sobie zbiorniczek ( po jakims kwasie do mycia lancuchow rowerowych) wielkosciowo i kszatltnie do moich potrzeb.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 8:25, 16 Kwi 2013
jardek
A

 
Dołączył: 05 Paź 2012
Posty: 152
Przeczytał: 12 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: SND (100-lica)





Dzięki Lapi za foty, bardzo przydatne.

Jak patrzę na ten sterownik to wydawał się mniejszy.
Może czarny nie będzie tak się w oczy rzucał.

Jaki olej lejesz? Tez z zestawu czy ogólnie stosowany na forum hipol?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 11:08, 16 Kwi 2013
Lapi
A1

 
Dołączył: 23 Wrz 2012
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





Jardek, wstępnie zalałem tym z zestawu. Przy okazji uwaga na zbiorniczki. Lubrixa kupiliśmy we dwóch z sąsiadem i niestety w obu przypadkach delikatnie przeciekają zbiorniczki. Podejrzewamy, że jest problem z dolnym spawem (zgrzewem czy jak to nazwać).


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 11:11, 16 Kwi 2013
null
A2

 
Dołączył: 10 Lut 2012
Posty: 80
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





Lapi napisał:
Lubrixa kupiliśmy we dwóch z sąsiadem i niestety w obu przypadkach delikatnie przeciekają zbiorniczki. Podejrzewamy, że jest problem z dolnym spawem (zgrzewem czy jak to nazwać).

Też mam takie wrażenie, pod moto czasem były plamy i upaćkany podnóżek pasażera :/


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 12:44, 19 Kwi 2013
null
A2

 
Dołączył: 10 Lut 2012
Posty: 80
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





Obiecane fotki z montażu: https://plus.google.com/photos/107589702453648933080/albums/5868504217747793361?authkey=CMXZvJ60-rWADQ


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 21:44, 05 Maj 2013
swist007
A

 
Dołączył: 28 Cze 2011
Posty: 112
Przeczytał: 3 tematy

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Góra Kalwaria





null napisał:
Obiecane fotki z montażu: https://plus.google.com/photos/107589702453648933080/albums/5868504217747793361?authkey=CMXZvJ60-rWADQ


też zastanawiam się nad lubrixa i nie jestem jeszcze przekonany, kolego NULL a ten zbiorniczek z odejściem wężyka pod kątem 90' to można dostać też w zestawie lubrixa?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 13:05, 06 Maj 2013
null
A2

 
Dołączył: 10 Lut 2012
Posty: 80
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





Tak, od niedawna mają w ofercie. Przy zamawianiu trzeba podać który się chce (oba są od Ursusa C360 jako zbiorniki płynu hamulcowego).

Moja ocena po 4k km jest taka, że straszliwie chlapie :/ Zmniejszyłem smarowanie o 50% i niezależnie od trybu chlapało. Cały tył bocznych kufrów uwalony kropelkami, tablica czarna... Co ciekawe, po 3tyś km jakby przestało, aż miałem wrażenie że olej się skończył. Może to być spowodowane przesunięciem dyszy w inne miejsce. Mam mieszane uczucia co do tej olejarki.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez null dnia Pon 13:06, 06 Maj 2013, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 17:33, 06 Maj 2013
OptimisticSailor
A2

 
Dołączył: 17 Lut 2013
Posty: 60
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gdańsk





Chlapie bo dysza ustawiona jest przed rantem na zębatce > Podczas szybkich obrotów koła smar wylatuje poza łańcuch <
Proponuje przesunąć dysze bardziej na zewnątrz zębatki (żeby olej spływał po płaskim na łańcuch ), powinno pomóc. Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 22:39, 06 Maj 2013
swist007
A

 
Dołączył: 28 Cze 2011
Posty: 112
Przeczytał: 3 tematy

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Góra Kalwaria





faktycznie na tych zdjęciach instr. Scotoilera widać że dysza jest bliżej osi pionowej zębatki i daje olej w miejsce gdzie już łańcuch dotyka zębatki
nawet wrysowane są strzałki rozprowadzania oleju, a może da rade zmienić lepkość oleju na gęstszy,







u Ciebie może być trochę za wcześnie podawany olej i przez tą lukę między zębatką a łańcuchem może wpadać powietrze i rozchlapywać olej po wszystkim dookoła

tak bym sobie to tłumaczył,
mam nadzieje że to chlapanie to nie jest wada produktu,
a chciałbym kupić już coś z czego będę zadowolony, Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez swist007 dnia Pon 22:45, 06 Maj 2013, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 8:34, 07 Maj 2013
null
A2

 
Dołączył: 10 Lut 2012
Posty: 80
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





Też się nad tym zastanawiałem i jakiś czas temu przestawiłem dyszę na ten rant - mam wrażenie że jest lepiej, ale zrobiłem tak dopiero ~500km. Ale łańcuch w 1/3 jest czysty Razz


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez null dnia Wto 8:35, 07 Maj 2013, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 10:05, 07 Maj 2013
Lapi
A1

 
Dołączył: 23 Wrz 2012
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





Też mi się wydaje że to kwestia ustawienia dyszy. U mnie felga i koło są czyste.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 14:51, 11 Maj 2013
swist007
A

 
Dołączył: 28 Cze 2011
Posty: 112
Przeczytał: 3 tematy

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Góra Kalwaria





dzisiaj biorę się za montaż lubrixa, wrzucę jakieś foty na koniec:)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 12:21, 12 Maj 2013
maro
Motocyklista

 
Dołączył: 12 Lip 2010
Posty: 448
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: POLICE





Zrób dokładną fotę gdzie i jak wpinasz sie do czujnika luzu jesli taki wariant połączenia zastosujesz.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 13:48, 12 Maj 2013
letko
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 28 Cze 2007
Posty: 1505
Przeczytał: 39 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Ustroń





Panowie obojętnie jak ustawicie dyszę i tak będzie chlapać. Trzeba podawac odpowiednio mało oleju to wtedy jest lepiej. Każdy nawet najgęściejszy olej pod wpływem rozgrzania sie łańcucha robi się bardziej płynny i zaczyna chlapać. Tylko ograniczenie podawania ilosci oleju na łańcuch może mieć wpływ na to czy będziecie mieli koło ochlapane czy nie. Najgorzej jak zaczyna smarować oprócz łańcucha oponę to już jest niebezpieczne. \
Wiem coś na tet temat bo walczę juz ztym kilka lat ( przetestowałem 3 producentów olejarek). Faktem jest ,że po 32 tys km łańcuch naciągałem dopiero 1 raz !


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 15:37, 04 Lis 2013
Siv
A2

 
Dołączył: 29 Mar 2013
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gliwice





Witam Towarzysze
Rozglądam się za olejarką , ale chce pójść na łatwiznę i nie będę robił sam tylko zamierzam zakupić .
- Scottolier odpada bo to cenowy rozbój w biały dzień Smile
- Lubrixa bardziej przyjazna cenowo .

Moje pytanie w jednym zdaniu , polecacie Lubrixe czy też omijać szerokim łukiem ?
Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 8:41, 05 Lis 2013
Challenger
A

 
Dołączył: 08 Gru 2012
Posty: 152
Przeczytał: 5 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Łódź Ruda/Pabianice/Uk





Witam szanownych kolegow!
Zamieszam troche w glowach,
przegladam tematy olejowe od grudnia zeszlego roku
staralem sie przeanalizowac dzialanie tych wszystkich wymienionych olejarek i doszedlem do wniosku ze maja jedna wade:
podawanie oleju grawitacyjne
ale to moje przemyslenia
znalazlem taka olejarke ze dozowanie oleju jest wymuszone pompka
i elektronika jest zminimalizowana(jeden potencjometr).
nazywa sie Smarbike


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 9:54, 05 Lis 2013
ArturS
A2

 
Dołączył: 09 Sie 2010
Posty: 64
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Zabrze





A w czym to grawitacyjne podawanie oleju przeszkadza? Ideałem, no może poza możliwością szybkiej regulacji, jest scottoiler - zero elektroniki. Dla mnie nie tyle brak regulacji jest problemem, co brak możliwości wyłączenia olejarki podciśnieniowej, a podawanie oleju poza asfaltem powoduje tworzenie się papki ściernej - nie jeden tak zjechał niemal do zera zębatkę zdawczą na stosunkowo krótkim przebiegu. Lubrixa to dla mnie trochę porażka ze względu na sztywno ustalone czasy (choć nie wczytywałem się) - inna długość i rozmiar łańcucha, to potrzeba innego dawkowania. Zmiana temperatury powoduje zmianę gęstości oleju, więc też trzeba korygować. Dlatego wolę coś a'la motooiler. Pompka to kolejny element, który może się zdupczyć. A jakby nie było, raczej nie widzę możliwości umieszczenia zbiorniczka niżej niż dysza - zawsze jest wyżej, dużo wyżej, najczęściej gdzieś pod kanapą. Pompka więc jest zupełnie zbędna, co w zupełności zostało sprawdzone w tysiącach motocykli Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 10:27, 05 Lis 2013
Challenger
A

 
Dołączył: 08 Gru 2012
Posty: 152
Przeczytał: 5 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Łódź Ruda/Pabianice/Uk





Nie chcialem wszczynac dyskusji o wyzszosci takiego lub innego rozwiazania,podpowiadam tylko ze sa rowniez takie systemy zasilajace.
Kazdy wybierze to co mu sie podoba i pasuje.
a w odpowiedzi na twoj Arturze wywod to wlasnie ta zmiana parametrow w zaleznosci od temperatury spowodowala moje poszukiwania czegos innego niz "grawitacja"
Temat jest o olejarce Lubrix i tego sie trzymajmy a kolega Siv pytal pytal o alternatywe.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Challenger dnia Wto 10:32, 05 Lis 2013, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 11:11, 05 Lis 2013
ArturS
A2

 
Dołączył: 09 Sie 2010
Posty: 64
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Zabrze





Faktycznie, to nie miejsce na takie rozmowy Embarassed
Z alternatywy, przed chwilą znalazłem - smarowanie łańcucha grafitem http://www.carbonforbikes.com/shop_content.php?coID=1003&XTCsid=a429bf881656eb9049088c0f82706476
W PL zapewne niedostępne, nie bardzo się znam na takich materiałach, ale wygląda na to, że to w ogóle nic nie brudzi.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 20:38, 14 Lis 2013
stereo
A1

 
Dołączył: 10 Cze 2013
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2





Ja używałem przez cały sezon motooilera - jakbym nie ustawił i nie dozował, koło zawsze miałem zachlapane. Ot, taka uroda Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 11:33, 15 Lis 2013
Lapi
A1

 
Dołączył: 23 Wrz 2012
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





Ja na Lubrixę nie narzekam . Przez cały sezon oprócz jednego twardego resetu tylko dolewałem oleju . Co do chlapania to nie jest źle i ślady są widoczne tylko na tablicy rejestracyjnej.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 21:05, 12 Sty 2014
Siv
A2

 
Dołączył: 29 Mar 2013
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gliwice





Towarzysze czy macie jakieś informację na temat olejarki od Wilka ???
Czy może ktoś podesłać namiary kontaktowe ?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 11:39, 13 Sty 2014
Tipor
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 15 Mar 2010
Posty: 1243
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Łomianki





z tego co jakiś czas temu słyszałem to zaprzestał przynajmniej na razie działalności ale i u nas u Konradzika możesz próbować szczęścia z jego produkcją nieodbiegającą wcale od konkurencji (mam nadzieję że nie pomyliłem osób Confused )


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 11:59, 13 Sty 2014
Grzechu
A2

 
Dołączył: 26 Maj 2012
Posty: 63
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: 3miasto





Siv napisał:
Towarzysze czy macie jakieś informację na temat olejarki od Wilka ???
Czy może ktoś podesłać namiary kontaktowe ?



Używałem olejarki od Wilka w moim Dl650 i był to chyba najlepszy produkt w takiej cenie. Porównując z innymi użytkownikami - zero problemów z chlapaniem oleju. Zbiornik olejarki zalałem Hipolem z Orlenu.

Mały minus, to montaż... Chodzi o to, że cześć steownika przy kierownicy oraz centralka są połączone na stałe. Przeciągnięcie tego kabla pod zbiornikiem paliwa wymaga demontażu (w innych olejarkach, gdzie centralka i sterownik są rozłączane wystarczy tylko lekko unieść zbiornik).
Biorąc pod uwagę, że operację montażu olejarki wykonuje się tylko raz można tą niewygodę pominąć (a przy okazji zajrzeć do airboxa i filterek wyczyścić).

Nie wiem jak jest teraz, ale w zeszłym roku kolega chciał kupić od Wilka olejarkę i nie mógł złapać kontaktu. Wszystkie dane ze strony www producenta zostały usunięte, a na innym forum kolega ten znalazł informację, że Motooiler i Wilku gryzą się o patenty i dlatego Wilku musiał póki co ustąpić ... Nie wiem czy to prawda, ale biorąc pod uwagę nagłe zniknięcie nawet z danymi kontaktowymi na www, to coś w tym może być.

Jak ja zamawiałem dwa lata temu, to użyłem emaila: biuro@wilkuj.cba.pl - kontakt oraz przebieg transakcji był wzorowy.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 12:27, 13 Sty 2014
jardek
A

 
Dołączył: 05 Paź 2012
Posty: 152
Przeczytał: 12 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: SND (100-lica)





Tipor napisał:
z tego co jakiś czas temu słyszałem to zaprzestał przynajmniej na razie działalności ale i u nas u Konradzika możesz próbować szczęścia z jego produkcją nieodbiegającą wcale od konkurencji (mam nadzieję że nie pomyliłem osób Confused )


Zdecydowanie polecam wyrób Konradzika.
Proste, skuteczne i nie chlapie.
A i cenowo najkorzystniej.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 20:20, 13 Sty 2014
Siv
A2

 
Dołączył: 29 Mar 2013
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gliwice





Olejarki Wilka i Konradzika działają grawitacyjnie czy posiadają pompki ?
Jeszcze jedno pytanie czy ktoś testował Smarbike od Karalucha , smarowniczka z pompką ...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 21:14, 13 Sty 2014
nita
Motocyklista

 
Dołączył: 17 Sie 2011
Posty: 369
Przeczytał: 55 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Ruda Śląska





http://www.vstromclub.fora.pl/dostawcy-producenci-czesci-i-akcesoriow-sprzedam,60/smarbike-olejarka-inna-niz-reszta,12795.html
szukajka sie kłania


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 21:28, 13 Sty 2014
miotacztruskawek
Motonita

 
Dołączył: 01 Mar 2011
Posty: 939
Przeczytał: 47 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Choszczno, kiedyś Łobez, Szczecin





Siv napisał:
Jeszcze jedno pytanie czy ktoś testował Smarbike od Karalucha , smarowniczka z pompką ...


Praktycznie taką samą smarownicę zrobiłem w listopadzie, ale 3 dni później sprzedałem maszynę, więc nie wiem jak działa na dłuższą metę. Ale Fino jakiś już czas jeździ na tym patencie (też domowej roboty) i jego pytaj. Co nieco znajdziesz tu http://www.vstromclub.fora.pl/patenty-i-usprawnienia,28/oliwiarka-wlasnej-roboty,831-350.html


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 1:00, 14 Sty 2014
konra.dzik
Administrator

 
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 2364
Przeczytał: 36 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





Grawitacyjnie Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 21:58, 14 Sty 2014
Siv
A2

 
Dołączył: 29 Mar 2013
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gliwice





Dzięki Towarzysze za cenne uwagi .
Długo myślałem kombinowałem i w nocy nie spałem ,ale w końcu się zdecydowałem , na olejarkę z pompką od Karalucha. Wiadomo że pogoda na razie nie sprzyja testowaniu , ale jak tylko będę miał pierwsze doświadczenia na pewno podzielę się nimi .
Co mnie przekonało:
- Cena
- regulacja potencjometrem i możliwość dołożenia wyłącznika bez zmiany ceny
- chyba najbardziej nadje się do zamontowania na przedniej zębatce

Jak się będzie spisywać dam znać w sezonie:)
Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 14:17, 15 Sty 2014
nieprosty
Motonita

 
Dołączył: 12 Sie 2009
Posty: 687
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2





Siv napisał:

- chyba najbardziej nadje się do zamontowania na przedniej zębatce

Z tą przednią zębatką to się zastanów. Ona ma dużo mniejszą średnicę od tylnej. Może się okazać, że cały olej będzie rozchlapywany po silniku zamiast smarować łańcuch.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 22:56, 15 Sty 2014
Siv
A2

 
Dołączył: 29 Mar 2013
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gliwice





jestem świeży w temacie , wiec każdą sugestię biorę poważnie...
popróbuję, zawsze można przerzucić na tył wiadomo że wężyk będzie trzeba kupić nowy bo dłuższy będzie musiał być bo być musi Smile
Na pewno w sezonie podziele sie uwagami co jest Trumfem .
Chyba że ktoś przerabiał temat w podobnym temacie to proszę o wskazówki


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Olejarka lubrixa
Forum VStromClub Strona Główna -> Akcesoria dla V-Stroma
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 1 z 2  
Idź do strony 1, 2  Następny
  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
Regulamin