VStromClub

Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Forum VStromClub Strona Główna -> Akcesoria dla V-Stroma -> Osłona silnika DL Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 11, 12, 13  Następny
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
PostWysłany: Wto 14:50, 21 Kwi 2009
Oliwnik
Motocyklista

 
Dołączył: 08 Sty 2009
Posty: 309
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





No, i tam jest najcieńszy materiał. Z rysunków z wymiarami, wynika że 10 mm. Xondz opisz okoliczności. Czy to było przy standardowym wjeżdżaniu/zjeżdżaniu z krawężnika czy przy jakiejś specjalnej okazji?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 21:17, 21 Kwi 2009
Xondz
Motocyklista

 
Dołączył: 14 Gru 2008
Posty: 205
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa/Tarchomin





No to zapodaję ponure szczegóły crash testu.

Uderzenie miało miejsce podczas omijania korka, krótki zjazd po trzech schodkach na sąsiednią ulicę Very Happy Prędkość minimalna, jak stuknęło to wydawało mi się że to obcierka błotnika przedniego koła. Zawias przedni przy przyhamowaniu mocno się bujnął i stuknęło.
Prawda wyszła na jaw kilka godzin później podczas powrotu do domu. Motocykl zaczął rzęzić przeokropnie jak stary romet i wydaje te dźwięki do dziś, pęknięta osłona drga i gra donośnie.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Xondz dnia Wto 21:18, 21 Kwi 2009, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 22:01, 21 Kwi 2009
Iron
Motocyklista

 
Dołączył: 05 Mar 2009
Posty: 341
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Górnośląskie SD





Cytat:

Jakiej znowu blachy stalowej!??!
O blasze stalowej była mowa tylko w przypadku mocowania osłony!


Racja - szczerze mówiąc nie widziałem dotąd alu o takiej fajnej ryflowanej powierzchni Embarassed


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 15:04, 22 Kwi 2009
Grzesiek
A

 
Dołączył: 14 Gru 2008
Posty: 184
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: W-wa





roadrunner napisał:
Grzesiek napisał:
alu i pękło ? a nie wygięło się, dziwne dosyć


Nie ma nic dziwnego w tym że pękło. Po pierwsze aluminium, zwłaszcza grube, jest sztywne ale kruche a nie plastyczne, poza tym sama konstrukcja osłony dodatkowo usztywnia całą konstrukcję, dodatkowo pęknięcie powstało w miejscu podparcia, czyli standard.


A dla mnie dziwne Razz bo dobry materiał alu, wcale nie jest łatwo złamać to jedna rzecz, a druga to taka ze u Konrada, było jebnięte tak, ze kolektor się pogiął i uchwyt połamał, a płyta była wygięta, także piszta co chceta, w mojej opinii słaby materiał Cool


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 16:50, 22 Kwi 2009
roadrunner
Administrator

 
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 2964
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa





Stopka zmiany biegów i hamulca też się łamie a nie zgina, no ale pewnie jest ze słabego materiału Wink)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 17:01, 22 Kwi 2009
Tomo
A

 
Dołączył: 08 Cze 2008
Posty: 171
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Płock





Nie hamulec się wygina, kolega mi dzisiaj pokazał jak ładnie wygiął z rana Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 20:19, 22 Kwi 2009
Oliwnik
Motocyklista

 
Dołączył: 08 Sty 2009
Posty: 309
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





Tomo napisał:
Nie hamulec się wygina, kolega mi dzisiaj pokazał jak ładnie wygiął z rana Wink

Gdzieś na forum jest zdjęcie wygiętej dźwigni hamulca. Tak zdrowo wygiętej. Xondz mocno uderzył ale mimo to raczej nie powinna pęknąć. Może za twarde alu.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 23:26, 22 Kwi 2009
letko
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 28 Cze 2007
Posty: 1505
Przeczytał: 39 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Ustroń





Xondz masz to gdzie pospawać? Fakt w tym miejscu gdzie to pękło nie ma zbyt wiele "mięsa" , ale sam jestem ciekaw czy przy gładkiej blasze byłoby to samo czy ryflowana jest twardsza? sam nie mam pojęcia.
Jest mi głupio że tak się stało.
Tak w ogóle to zaczynam mieć tych oslon dosyć.
W produkcji nie można sie dogadać z kierownikiem mam wrażenie, że jestem tam intruzem (wstrzymał wykonanie na 2 tygodnie). Jak w końcu zrobili mi ostatnie kilka oslon dla osób które zakupiły na Allegro to nawaliła malarnia proszkowa i jest taki ogólny rozpiździel.
Teraz czekam na wykonanie oslony poszerzonej o 3cm do Dl 1000. Jak zrobię dla osób którym jestem te oslony winny to chyba sobie odpuszczę na jakiś czas.
Pozdr.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 23:00, 23 Kwi 2009
Xondz
Motocyklista

 
Dołączył: 14 Gru 2008
Posty: 205
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa/Tarchomin





Spoko Letko, ze spawaniem nie ma problemu. Dokonam przy okazji kilku modyfikacji. Poza wzmocnieniem w miejscu pęknięcia dodam jeszcze kilka wewnętrznych wzmocnień na obrzeżu, bo osłona ma tendencje do wpadania w drgania w okolicach 5-6 tys. obr., może się uda wytłumić rezonans.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 23:47, 23 Kwi 2009
tomo203
A

 
Dołączył: 29 Cze 2008
Posty: 114
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Płock





Widzieliście taka osłone ?? http://www.motoagora.com/podia650.html ciekawa ale droga propozycja


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 10:17, 24 Kwi 2009
Oliwnik
Motocyklista

 
Dołączył: 08 Sty 2009
Posty: 309
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





Xondz napisał:
Spoko Letko, ze spawaniem nie ma problemu. Dokonam przy okazji kilku modyfikacji. Poza wzmocnieniem w miejscu pęknięcia dodam jeszcze kilka wewnętrznych wzmocnień na obrzeżu, bo osłona ma tendencje do wpadania w drgania w okolicach 5-6 tys. obr., może się uda wytłumić rezonans.

A czy podkładki gumowe pod śruby mocujące nie załatwiłyby problemu drgań. Bo rozumiem, że brzęczy.
W jaki sposób dasz te wzmocnienia? Wg rysunku Francuza, w miejscu pęknięcia jest 10 mm materiału. Też dorabiam teraz płytę i poprosiłem o poszerzenie tego miejsca do 20 mm i dodatkowo boczna powierzchnia będzie przedłużona aż do końca płyta. Zmiany na niebiesko





Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Oliwnik dnia Pią 10:39, 24 Kwi 2009, w całości zmieniany 4 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 20:58, 24 Kwi 2009
Xondz
Motocyklista

 
Dołączył: 14 Gru 2008
Posty: 205
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa/Tarchomin





Coś takiego jak na rysunku, w rozmiarze takim żeby nie kolidowało z silnikiem.



Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 22:36, 24 Kwi 2009
Grzesiek
A

 
Dołączył: 14 Gru 2008
Posty: 184
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: W-wa





Panowie, sprawa jest prosta, aluminium ryflowane, jest samo w sobie naprężone przez ryfle, taki materiał, nadaje się tam, gdzie są obciążenia statyczne, blacha ryflowana przy obciążeniach dynamicznych, będzie pękać, ponieważ jest naprężona, a pęka w miejscu gdzie jest najmniej "mięsa" Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 22:49, 24 Kwi 2009
roadrunner
Administrator

 
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 2964
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa





Jeżeli problemem są naprężenia materiału samego w sobie to 2 godz. w piekarniku na 250 st. powinno załatwić sprawę.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 0:16, 25 Kwi 2009
Oliwnik
Motocyklista

 
Dołączył: 08 Sty 2009
Posty: 309
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





Xondz,
nie jestem metalurgiem ani tym bardziej konstruktorem ale wydaje mi się, że najwięcej pomoże tu "łatka" w miejscu pęknięcia. Te trójkątne wzmocnienia to chyba pomogą raczej na rozginanie na boki i zginanie do środka bocznych powierzchni. Ale może niech wypowie się ktoś bardziej obeznany w temacie.
A w ogóle, to ile będzie kosztowało spawanie?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 0:43, 25 Kwi 2009
Xondz
Motocyklista

 
Dołączył: 14 Gru 2008
Posty: 205
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa/Tarchomin





Łatka w miejscu pęknięcia jest niezbędna. Pozostałe wzmocnienia są raczej po to żeby osłona tak nie brzęczała. Zastanawiam się jeszcze nad wyklejeniem osłony od środka matą bitumiczną (służy do wytłumienia drgań w obudowach głośnikowych, jest też stosowana do wytłumienia wnętrza drzwi w samochodzie przy montażu głośników).

Co do kosztów spawania, to normalnie minimalna opłata to ze 20 zł, za mniej nikomu tego się nie będzie chciało robić, szczególnie że tu migomat albo tig jest potrzebny.
Być może że u "warszawskiego" rzemieślnika ta opłata minimalna będzie wynosiła 50 albo 100 zł Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Xondz dnia Sob 0:44, 25 Kwi 2009, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 11:16, 26 Kwi 2009
letko
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 28 Cze 2007
Posty: 1505
Przeczytał: 39 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Ustroń





Moja nie brzęczy, ale ja dałem podkładki gumowe między uchwyt pod silnikiem, a osłonę. Podkładki wykorzystałem z wentyli skręcanych do dętek sam. ciężarowych lub rolniczych.
Pomiędzy uchwyty do gmoli nie dawałem nic i jest cisza.
Pozdr.

P.S. Te wzmocnienia nie sa potrzebne to nie łódź Very Happy i chyba byłoby za ciasno.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez letko dnia Nie 21:43, 26 Kwi 2009, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 12:28, 27 Kwi 2009
misior
A2

 
Dołączył: 03 Mar 2009
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: KRAKÓW





Ja zamontowałem na sztywno, bez gumowych podkładek, tylko na zakrętkach kontrujących. Nic nie drga i nie brzęczy a przejechałem już z osłoną z 700km (ostatnio nawet w okolicach autora naszych osłon - pozdrowienia dla Ustronia). Cool
Owszem, alu jest miękkie i lekkie, no ale takie jego zadanie żeby zamortyzować uderzenie w dno silinka czy chłodnicy, a nie przesunięcie ramy czy gmoli....
xondz - przekalkujuj jakie miałbys koszty jakbyś tak silnikiem przywalił w te schodki..... Laughing u Ciebie osłona sie spisała, a u mnie spisuje
pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 12:31, 27 Kwi 2009
mradom
Motocyklista

 
Dołączył: 03 Sty 2009
Posty: 491
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa\Pruszków





Wg mnie material musial sie poddac, oslona jest usztywniona w punktach mocowania i pekla w najdelikatniejszym miejscu-tuz przy mocowaniu do sztywnego wieszka ze stalowej blachy.

Sam mocowalem bez jakichkowiek podkladek gumowych i nie widze ujemnych stron jazdy z oslona, nic nie szymi i nie drga.

/mr/


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez mradom dnia Pon 12:33, 27 Kwi 2009, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 20:49, 28 Kwi 2009
Xondz
Motocyklista

 
Dołączył: 14 Gru 2008
Posty: 205
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa/Tarchomin





Ale ja wcale nie narzekam że mi osłona pękła. Walnąłem to pękła, taka była i jest jej rola.
Co do brzęczenia to być może powodem jest to że została bardzo ścisło dopasowana, tj. musiałem się trochę napocić żeby ją przykręcić, bo dość nisko wywierciłem otwory z przodu.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 21:05, 29 Kwi 2009
mradom
Motocyklista

 
Dołączył: 03 Sty 2009
Posty: 491
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa\Pruszków





Dzisiaj zauwazylem, ze moja oslona tez sie poddala w miejscu jak u Xondz'a. Nie byla narazona na jakies uderzenie, drgania zalatwily sprawe.

/mr/


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 21:22, 29 Kwi 2009
letko
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 28 Cze 2007
Posty: 1505
Przeczytał: 39 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Ustroń





No nie teraz to mnie dobiłeś!

Patrzyłem dzisiaj pod motocykl i szczerze mówiąc tam to wycięcie nie jest potrzebne. Ta śruba czy obejma która jest w swietle tego wycięcia nie będzie dotykała oslony i chyba będzie trzeba zmienić to miejsce wycięcia.

Dzisiaj odebrałem i zawiozłem do malowania poszerzoną oslonę do 1000-ca i jak ją odbiorę to wyślę do kol. Stafforda. Jeżeli potwierdzi że pasuje to działam dalej.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 21:35, 29 Kwi 2009
mradom
Motocyklista

 
Dołączył: 03 Sty 2009
Posty: 491
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa\Pruszków





Spoko Letko, nic sie nie stalo.
Mowie, zeby kolejne oslony zmodyfikowac.
Tymbardziej, ze takie duze wyciecia jak zauwazyles nie sa konieczne.

/mr/


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 1:00, 01 Maj 2009
Adamar
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 1218
Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: CK





Dostałem dziś od Letko osłonę do mojego Dl 650, i jestem pod wrażeniem estetyki z jaką została wykonana, dzięki jeszcze raz !! ( to ten gość co czekał od połowy marca Smile). Mam tylko pytanie czy nie zauważyliście zmian jeśli chodzi o chłodzenie ?? a teraz może przesadzam ale czy tan dużo brudu na niej od wewnątrz się zbiera i zostaje ?? Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 9:23, 01 Maj 2009
Złoty
Motocyklista

 
Dołączył: 11 Wrz 2008
Posty: 371
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa/Jabłonna





jeśli chodzi o chłodzenie to nie ma różnicy przynajmniej u mnie. a brud trochę się zbiera ale jakoś sie tym nie martwię.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 21:36, 04 Maj 2009
Alan
A2

 
Dołączył: 28 Sie 2007
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa / Radość





Adamar napisał:
Dostałem dziś od Letko osłonę do mojego Dl 650, i jestem pod wrażeniem estetyki z jaką została wykonana, dzięki jeszcze raz !! ( to ten gość co czekał od połowy marca Smile).


I ja też dzisiaj dostałem, juz zamontowane, bezproblemowo. Wszystko pasowało super, dzięki.

Mam tylko pytanko do tej płytki pod boczną podnóżkę - jak ją mocować ? Coś mi nie za bardzo pasowała, po złożeniu centralnej i bocznej


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 22:10, 04 Maj 2009
Xondz
Motocyklista

 
Dołączył: 14 Gru 2008
Posty: 205
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa/Tarchomin





Osłona pospawana. Dorobione wzmocnienie na końcu (wspawany trójkąt) i pod spodem (wspawany prostokąt). Pomiędzy osłonę i mocowanie dodałem gumę i jakby mniej drży.





Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 13:57, 05 Maj 2009
epo
A1

 
Dołączył: 14 Mar 2009
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2





Alan napisał:
I ja też dzisiaj dostałem, juz zamontowane, bezproblemowo. Wszystko pasowało super, dzięki.

Mam tylko pytanko do tej płytki pod boczną podnóżkę - jak ją mocować ? Coś mi nie za bardzo pasowała, po złożeniu centralnej i bocznej


Dostałem i ja, wygląda jedwabiście Smile
Mam jednak również "mieszane" uczucia co do płytki, przykręcę bo wydaje mi się przydatna ale nie wiem czy nie będę musiał jej zeszlifować

Generalnie jestem zadowolony jak diabli, brak płyty pod spodem przeszkadzał mi jeździć po szutrach bez obaw o silnik i chłodnice

Letko, super robota, dzięki!!!


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 16:25, 10 Maj 2009
Tomo
A

 
Dołączył: 08 Cze 2008
Posty: 171
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Płock





Moja osłona tez się poddała, choć w nic nie uderzyłem. W czwartek-piątek będę już miał pospawaną.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 20:09, 10 Maj 2009
Grzesiek
A

 
Dołączył: 14 Gru 2008
Posty: 184
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: W-wa





apropo osłon, to jest na allegro, szczerze mówiąc wygląda całkiem profesjonalnie

http://moto.allegro.pl/item626279994_oslona_pod_silnik_plyta_dl650_v_strom_evobikes.html


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 0:07, 11 Maj 2009
polsky
Motonita

 
Dołączył: 17 Wrz 2008
Posty: 647
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Londyn/Wrocław





A dlaczego sa wyciecia na wydech? Nie moze byc pelna z od spodu? Mozna uszkodzic wydech..


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 8:36, 11 Maj 2009
letko
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 28 Cze 2007
Posty: 1505
Przeczytał: 39 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Ustroń





Tomo przepraszam że tak się stało. Dałęś pomiędzy uchwyt a oslonę podkładki gumowe? (pyta z ciekawości) Ja dałem podkładki z gumy o grubości ok2,5mm i na razie jest dobrze.

polsky niestety w DL650 żeby oslona była na odpowiedniej wysokości to kolektor wydechowy właśnie przez ten otwór wystaje troszkę poniżej osłony.

Nowe oslony już są poprawione. O ile dobrze pamiętam dołożyłem tam ok 2cm "mięsa" (mniejsze wcięcie.
Myślę że przy naszym uchwycie pod silnikiem to wycięcie ktore osłabia to nieszczęsne miejsce jest niepotrzebne bo uchwyt jest trochę niżej niż w fabrycznych osłonach.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 9:20, 11 Maj 2009
Tomo
A

 
Dołączył: 08 Cze 2008
Posty: 171
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Płock





Letko nie ma za co przepraszać. Nie zamontowałem tam żadnych gumowych podkładek. Wydaje mi się że podkładki tylko opóźnią pękanie, a nie zapobiegną. Przejechałem z osłoną jakieś 1800km.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 13:58, 12 Maj 2009
Złoty
Motocyklista

 
Dołączył: 11 Wrz 2008
Posty: 371
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa/Jabłonna





letko napisał:
[.
polsky niestety w DL650 żeby oslona była na odpowiedniej wysokości to kolektor wydechowy właśnie przez ten otwór wystaje troszkę poniżej osłony.
.


to ja dostałen do 650 osłonę bez wycięcia.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 19:12, 12 Maj 2009
Grzesiek
A

 
Dołączył: 14 Gru 2008
Posty: 184
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: W-wa





A ja zakupiłem ta z allegro co dałem linka, za 500 pln, i powiem szczerze ze jestem w szoku jak jest wykonana, jest to najlepiej wykonana płyta jaka widziałem do DL-a, może wieczorkiem mi się uda to wstawię foty jak wygląda na moto Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 22:37, 12 Maj 2009
Wojtala
A2

 
Dołączył: 17 Lut 2008
Posty: 90
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gdańsk





Ja należę Letko do klientów bardzo zadowolonych!


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 6:59, 13 Maj 2009
Stafford
A2

 
Dołączył: 23 Gru 2008
Posty: 86
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





Osłona zamontowana. Wielkie dzięki Letko. W końcu mogłem zdjąć ten plastikowy seryjny badziew - chce ktoś kupić? Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 9:01, 13 Maj 2009
letko
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 28 Cze 2007
Posty: 1505
Przeczytał: 39 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Ustroń





Kilka fotek które przesłał mi Stafford. Może jakość nie najlepsza, ale tak to wygląda na DL1000







Oslona do 1000-ca jest szersza i dłuższa od tej do 650 i teraz nie powinno być żadnych problemów z montażem.

I jeszcze jedna fotka na dowód że to jest DL1000 Very Happy



Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 9:53, 13 Maj 2009
thekamil
A

 
Dołączył: 25 Lip 2008
Posty: 188
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Katowice





osłona pomalowana, wszystko pięknie, ładnie. a jak z odpornościa na korozje gdy po kilku tyś km kamyki z przedniego koła zniszczą farbę osłony?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 13:56, 13 Maj 2009
letko
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 28 Cze 2007
Posty: 1505
Przeczytał: 39 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Ustroń





Aluminium się utlenia ale nie koroduje tak jak blacha stalowa Very Happy

Farba proszkowa jest dużo bardziej odporna na uderzenia od zwykłych lakierów ,a taką własnie farbą śa pomalowane osłony wykonane w całości z blachy aluminiowej.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez letko dnia Śro 13:58, 13 Maj 2009, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 16:37, 13 Maj 2009
marcin2
A

 
Dołączył: 14 Cze 2008
Posty: 171
Przeczytał: 5 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa Tarchomin





Cytat:
Kilka fotek które przesłał mi Stafford. Może jakość nie najlepsza, ale tak to wygląda na DL1000



ładnie wygląda Smile , a kiedy ja dostanę swoją Sad


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 16:37, 13 Maj 2009
thekamil
A

 
Dołączył: 25 Lip 2008
Posty: 188
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Katowice





coraz bardziej jestem przekonany do tej metalowej osłony Smile no, ale nie teraz, moze po sezonie Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 22:13, 17 Maj 2009
djfender
A2

 
Dołączył: 02 Maj 2009
Posty: 67
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Zielona Góra





Oto fotorelacja nt. mojej osłony od letko (moto DL 650, r.2006). Ale przede wszystkim - wielkie DZIEKI dla kolegi - osłona prezentuje się świetnie!!! Zdjęcia robione telefonem więc jakość taka sobie - na żywo jest znacznie lepiej.

Czas dostawy pocztą należy liczyć w godzinach - 48h. Zapakowana starannie w folię i piankę:



letko zadbał o wszystko co potrzebne do montażu (ja dodałem tylko gumowe podkładki):



tak wygląda "na sucho":



efekt końcowy po 1h montażu:



zbliżenie:



czarna rama, gmole Givi więc czarna gładka osłona mi przypasowała najbardziej:



ujęcie z drugiej strony:



więcej zdjęć tu:
http://picasaweb.google.pl/djfender/VStrom#

z praktycznych uwag:
- używałem do montażu podstawki Luisa,
- między tylny uchwyt montażowy a osłonę dodałem gumowe podkładki,
- przy mocowaniu do gmoli wspomagałem się podnośnikiem samochodowym umieszczonym pod osłoną.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 22:29, 17 Maj 2009
thekamil
A

 
Dołączył: 25 Lip 2008
Posty: 188
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Katowice





super foty!

a.. dlaczego KLV?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 22:55, 17 Maj 2009
djfender
A2

 
Dołączył: 02 Maj 2009
Posty: 67
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Zielona Góra





thekamil napisał:
super foty!

a.. dlaczego KLV?


osłona jest po kimś, komu nie pasowała do KLV (1000 wymaga większej osłony; ta moja jest z 1-szej serii - teraz letko robi inne dla 650 i 1000) wiec "wziąłem", żeby się nie zmarnowała. dla mnie te "KLV" to po prostu otworki...


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez djfender dnia Nie 23:07, 17 Maj 2009, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 22:58, 17 Maj 2009
letko
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 28 Cze 2007
Posty: 1505
Przeczytał: 39 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Ustroń





marcin2 napisał:
ładnie wygląda Smile , a kiedy ja dostanę swoją Sad


Marcin i pozostali koledzy którym jestem winny oslony do 1000 Jeżeli nie nawala podwykonawcy to myślę że do końca Maja wszyscy dostaną oslony. Dla Ciebie Marcin z napisem KLV.
Usztywnienie ramy chyba w tym przypadku nie wchodzi w rachubę Very Happy
Pozr.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez letko dnia Śro 22:09, 20 Maj 2009, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 21:24, 20 Maj 2009
Tomek
A1

 
Dołączył: 01 Lut 2008
Posty: 40
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Słupsk





Dzięki Letko za osłonę ,mam tylko pytanie po zamontowaniu osłony wyczuwam drgania od strony silnika.
Czy podłozenie gumowych uszczelek z tyłu mocowania załatwi problem.?
obejma na gmol jesat chyba trochę zamała wcisnąłem ją ledwo ,nie podkładałem nic w tym miejscu żadnej podkładki gumowej.
Po zamontowaniu osłony rama jest chyba sztywniejsza ,czy to nic nie za szkodzi?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 22:08, 20 Maj 2009
letko
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 28 Cze 2007
Posty: 1505
Przeczytał: 39 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Ustroń





Trzeba podłożyć podkładki gumowe pomiędzy uchwyt pod silnikiem a osłonę i wtedy drgania sa amortyzowane.
Dzisiaj kupiłem uszczelki gumowe 3mm grubości i w następnych wysyłkach będą już w komplecie ze śrubami i uchwytami.
Pomiędzy uchwyt (obejmę) gmola faktycznie jest problem cokolwiek wepchnąć.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 0:15, 21 Maj 2009
Adamar
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 1218
Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: CK





Dziwne, założyłem osłonę bez żadnych podkładek gumowych i nic mi nie brzęczy, nie wiem czy to jest może kwestia gmoli ? ja mam oryginalne, uchwyt pod silnikiem miałem trochę za szeroki, może dostałem do Dl-1000 ? nie wiem, lekko wygiąłem go w kształt litery U (podgięcia na otworach dla śrub) zrobiłem z osłoną około 500 km i wszystko jest OK sprawdzałem parę razy czy osłona dobrze się trzyma (dokręcenie śrub) i jak na razie wszystko gra !!


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 8:40, 21 Maj 2009
Tomek
A1

 
Dołączył: 01 Lut 2008
Posty: 40
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Słupsk





OK na dole z tyłu może coś wcisnę, ale z pprzodu przy gmolu pod obejmę, nie wiem cos wymyślę.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Osłona silnika DL
Forum VStromClub Strona Główna -> Akcesoria dla V-Stroma
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 5 z 13  
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 11, 12, 13  Następny
  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
Regulamin