VStromClub

Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Forum VStromClub Strona Główna -> Akcesoria dla V-Stroma -> Osłona silnika DL Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 7, 8, 9 ... 11, 12, 13  Następny
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
PostWysłany: Pią 21:51, 28 Maj 2010
grabol
A

 
Dołączył: 31 Paź 2009
Posty: 157
Przeczytał: 38 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lidzbark Warmiński





Ja też muszę się pochwalić osłoną Wink Wczoraj zamówiona - dzisiaj u mnie!
Letko, chylę przed Tobą czoła Wink Dzięki bardzo za mistrzowską robotę. Osłona wygląda rewelacyjnie. Jutro będę chciał ją zamontować.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 8:44, 29 Maj 2010
radek
A1

 
Dołączył: 20 Mar 2010
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa/Ostrów Maz.





Dołączam się do słów uznania dla Letko. Paczka wyglądała super, pakowanie wyglądało super, zestaw w środku super. Osłona też wygląda super Smile.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 18:47, 29 Maj 2010
grabol
A

 
Dołączył: 31 Paź 2009
Posty: 157
Przeczytał: 38 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lidzbark Warmiński





I udało się osłonkę zamontować Wink Jednak brak stopki centralnej w tym przypadku jest odczuwalny. Przydałaby się jak nic. Ale jakoś sobie poradziłem. Jutro trzasnę fotki moto w pełnym rynsztunku i się pochwalęWink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 18:51, 29 Maj 2010
letko
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 28 Cze 2007
Posty: 1503
Przeczytał: 31 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Ustroń





grabol napisał:
IJednak brak stopki centralnej w tym przypadku jest odczuwalny. Przydałaby się jak nic.


Nic nie stoi na przeszkodzie zapraszam Very Happy Cieszę się że osłona Wam się podoba.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 22:01, 29 Maj 2010
grabol
A

 
Dołączył: 31 Paź 2009
Posty: 157
Przeczytał: 38 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lidzbark Warmiński





Letko, a można nabyć u Ciebie jeszcze centralkę?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 22:06, 29 Maj 2010
Tom
Motocyklista

 
Dołączył: 30 Sie 2009
Posty: 295
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa/Czechowice-Dziedzice





podpowiedzcie koledzy czy oryginalna osłona "suzukowa" spasi do gmoli Givi? teraz mam "suzukowe" i są trochę krótkie (nie chronią plastików) więc myślę o wymianie na Givi


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 1:33, 30 Maj 2010
konra.dzik
Administrator

 
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 2364
Przeczytał: 8 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





orgyginalna pasi, evobikes też a i moto-letko chyba pasuje Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 12:50, 30 Maj 2010
letko
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 28 Cze 2007
Posty: 1503
Przeczytał: 31 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Ustroń





grabol napisał:
Letko, a można nabyć u Ciebie jeszcze centralkę?


Tak bez problemu Wysyłkę biorę na siebie jako że kupowałbyś następną rzecz u mnie. Więcej na PW

Tom napisał:
podpowiedzcie koledzy czy oryginalna osłona "suzukowa" spasi do gmoli Givi? teraz mam "suzukowe" i są trochę krótkie (nie chronią plastików) więc myślę o wymianie na Givi


Tak jak mówi konra.dzik Wszystkie pasują tylko do Gmoli Givi trzeba będzie jakieś uchwyty (podjedziesz to dostaniesz- jestem Twoim dłużnikiem Very Happy mam takie w zapasie)


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez letko dnia Nie 12:55, 30 Maj 2010, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 20:25, 30 Maj 2010
wojtek
A1

 
Dołączył: 22 Maj 2010
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: oświęcim





Cześć Letko. Pisałem do ciebie na pw ale bez odzewu,więc może tu ud mi się zamówić osłonę do DL 650.Proszę daj znać czy jeszcze jest to możliwe.Pozdrawiam.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 20:55, 30 Maj 2010
grabol
A

 
Dołączył: 31 Paź 2009
Posty: 157
Przeczytał: 38 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lidzbark Warmiński





A oto efekt mojej wczorajszej pracy Wink
http://img193.imageshack.us/img193/8254/img5986n.jpg
Osłonę musiałem dać za gmolami, bo przed nie dało rady.Osłona musiałaby być dłuższa o jakieś 1-1,5cm.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 21:04, 30 Maj 2010
Tom
Motocyklista

 
Dołączył: 30 Sie 2009
Posty: 295
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa/Czechowice-Dziedzice





grabol napisał:
A oto efekt mojej wczorajszej pracy Wink


ale masz czystą maszynę Smile
zobacz tylko na poziom oleju, bo jeśli na zdjęciu moto stoi prosto to chyba masz sucho


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 21:07, 30 Maj 2010
grabol
A

 
Dołączył: 31 Paź 2009
Posty: 157
Przeczytał: 38 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lidzbark Warmiński





Stoi na bocznej podnóżce Wink Widocznie to ujęcie sprawia takie wrażenie.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 11:09, 31 Maj 2010
letko
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 28 Cze 2007
Posty: 1503
Przeczytał: 31 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Ustroń





grabol. Moja propozycja jest taka żeby osłona była montowana do gmoli przed rurką gmola. Trochę trzeba się bardziej pogimnastykować ale to lebiej wygląda i w razie uderzenia z przodu osłona jest zaparta za gmol i więcej ochroni. W takim mocowaniu jak Ty to zrobiłeś jest większa możliwośc cofnięcia sie oslony w razie uderzenia.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 11:42, 31 Maj 2010
grabol
A

 
Dołączył: 31 Paź 2009
Posty: 157
Przeczytał: 38 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lidzbark Warmiński





Tylko, aby obyło się bez zbędnego "szarpania" z osłoną, musiałbym wprowadzić 2 drobne modyfikacje:wydłużyć otworki fasolkowe w osłonie i/lub w mocowaniu pod silnikiem oraz troszkę zmienić kąt tego wąskiego paska osłony tuż przy gmolach.
Całą osłoną muszę się przesunąć do przodu.Myślę, że 1 cm mi wystarczy.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 20:44, 03 Cze 2010
wojtek
A1

 
Dołączył: 22 Maj 2010
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: oświęcim





Cześć Letko. Właśnie założyłem osłonę i wygląda super. Twoja instrukcja montażu ze str. 7 bardzo mi pomogła. Podnośnik samochodowy też się przydał.Polecam wszystkim.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 15:58, 10 Cze 2010
MaG
Administrator

 
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 3582
Przeczytał: 96 tematów

Pomógł: 20 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gocław, W-wa





Ja dzisiaj zmieniając olej odkręciłem swoją osłonę EVO BIKES i ... z zadumą dojrzałem 3 cm-owe pęknięcie wzdłuż prawego rantu "zaginania" aluminium. Faktem jest, że tuż przed nim widoczny był masywny ślad uderzenia kamieniem albo o wystający kamień...
Na szczęście 10 m obok w warsztacie stał śliczny TIG i po 15 minutach już szlifowałem fachowy spaw za friko. Wniosek - gdyby nie osłona to ten kamień by je.nął w kolektor wydechowy (bo to właśnie ta strona była). Znaczy się - znowu się sprawdziła...Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 22:23, 11 Cze 2010
jotes
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 25 Kwi 2010
Posty: 1814
Przeczytał: 167 tematów

Pomógł: 27 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Düsseldorf / Gdynia





letko napisał:
grabol. Moja propozycja jest taka żeby osłona była montowana do gmoli przed rurką gmola. Trochę trzeba się bardziej pogimnastykować ale to lebiej wygląda i w razie uderzenia z przodu osłona jest zaparta za gmol i więcej ochroni. W takim mocowaniu jak Ty to zrobiłeś jest większa możliwośc cofnięcia sie oslony w razie uderzenia.


Letko..ja swoja tez tak musialem zalozyc...nie da sie inaczej bez przerobek...
Mysle ze przyczyna jest zmiana rozstawu osi od modelu K 6 albo K 7...z 1540mm na 1555mm

I mamy brakujace 1,5 cm Smile

nawet jak ja brutalnie naciagnac to wyciecie pod tlumikiem nie pasuje i raczej moze go skaleczyc jak ochronic.

Ale po za tym oslona pierwsza liga !
jeszcze raz dzieki Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez jotes dnia Pią 22:24, 11 Cze 2010, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 23:12, 11 Cze 2010
letko
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 28 Cze 2007
Posty: 1503
Przeczytał: 31 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Ustroń





Jotes Dzięki za bardzo cenną informację. Muszę ją w przyszłości wykorzystać (tylko, że silnika nie wydłużyli Razz ).
Pozdr. letko


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez letko dnia Sob 8:10, 12 Cze 2010, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 8:20, 12 Cze 2010
cynek
Forumowy Poeta
Forumowy Poeta

 
Dołączył: 01 Lip 2009
Posty: 2357
Przeczytał: 26 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





letko napisał:
Jotes Dzięki za bardzo cenną informację. Muszę ją w przyszłości wykorzystać (tylko, że silnika nie wydłużyli Razz ).
Pozdr. letko


Ale ramę mogli wydłużyć Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 18:03, 15 Lip 2010
Adamar
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 1218
Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: CK





A mnie niestety pękła po raz drugi. po poprzednim wspawaniu tego małego kwadracika (zaznaczony na czarno) przejechałem jakieś 8 tyś. (pęknięcie zaznaczone na czerwono)



I parę dni temu strzeliła na otworze fasolkowym (zaznaczone na czerwono) drugie pęknięcie pojawiało się już wzdłuż wygiecia (zaznaczone na zółto) wstawiłem całkiem nowy kawałek alu, (zaznaczony na czarno) wystarczy opaskę wydechu troszkę przekręcić do środka i po zawodach, pasuje bez problemu. W nic raczej nie uderzyłem (nie było śladu i nie pamiętam nic takiego). Może jest to spowodowane „naciąganiem aluminium” osłony do montażu. Osłona rzeczywiście powinna być troszkę dłuższa, i może z alu 4 mm. Reasumując łącznie jestem do tyłu 160 zł za obie naprawy i malowanie.



Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 18:17, 15 Lip 2010
letko
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 28 Cze 2007
Posty: 1503
Przeczytał: 31 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Ustroń





Adamar dziękuję za cenne wskazówki. W następnej edycji muszę zmienić kilka szczególów. Dostaniesz nową Gratis Very Happy.
Zapraszsam na PW uzgodnimy co i jak.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez letko dnia Czw 18:20, 15 Lip 2010, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 21:54, 15 Lip 2010
pilot
A2

 
Dołączył: 13 Cze 2010
Posty: 74
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Skoczów





Niedawno zakupiłem u Letko osłonę i centralkę. Pełen profesjonalizm, a te logo M.L na osłonie też się super prezentuje. Jednak też mam założoną tą osłonę za rurami gmoli, a nie przed. Musiałbym zrobić dwie modyfikacje o których pisze "Grabol". Poza tym wszystko w najlepszym porządku. Dzięki serdeczne Letko Very Happy


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez pilot dnia Czw 22:04, 15 Lip 2010, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 9:55, 18 Lip 2010
avaloon
Motocyklista

 
Dołączył: 05 Lip 2010
Posty: 236
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Katowice





Witam szanownych

Właśnie wczoraj kupiłem Dl i myślę o wyposażeniu go również w taką płytę jeżeli ktoś ma taki schemat to po proszę na maila s.avaloon@chello.pl

z góry THX

Tak na marginesie 15 lat nie jeździłem i po zrobieniu pierwszych 300km nie chcę w ogóle z niego schodzić

pozdr.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 18:55, 18 Lip 2010
mater
A1

 
Dołączył: 12 Maj 2010
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wiskitki/k Żyrardowa





ja wykonałem osłonę silnika zgodnie ze schematem znajdującym się na blogu. jednak dokonałem pewnych małych zmian, a mianowicie płaskownik znajdujący się pod silnikiem, a do którego mocuje się płytę jest o 1cm dłuższy co powoduje iż poza obszar płyty nic nie wystaje, z zachowaniem wszelkich wyciec w płycie umożliwiających chodzenie. W ten weekend testowałem DL na bezdrożach wracając z Grunwaldu i pomimo pary ostrych starć z żywiołem wszystko jest ok.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 18:59, 18 Lip 2010
avaloon
Motocyklista

 
Dołączył: 05 Lip 2010
Posty: 236
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Katowice





gdzie na blogu?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 18:54, 02 Sie 2010
avaloon
Motocyklista

 
Dołączył: 05 Lip 2010
Posty: 236
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Katowice





Osłona zamontowana Made in Letko.
Letko dzięki za osłonę i za profesjonalny montaż.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 17:18, 27 Sie 2010
lasooch
Motonita

 
Dołączył: 07 Lut 2010
Posty: 941
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Pruszków





Jestem kolejnym szczęśliwym posiadaczem osłony "by Letko" Smile

Zamówiłem płytę pod silnik, bo wiedziałem, że DL'em zdarzy mi się nie raz wjechać do lasu i sądziłem, że głównie tam znajdzie ona swoje zastosowanie. A jednak... Podczas jazd po lesie nie zdarzyło mi się jeszcze przywalić osłoną o podłoże. Chyba, że podłoże było na tyle miękkie, że nie poczułem i nie usłyszałem.
Za to ku mojemu zdziwieniu przywaliłem osłoną zjeżdżając po niewielkich schodkach osiedlowych, a raz nawet o krawężnik, pod własną uczelnią Laughing
W takich sytuacjach niestety wychodzi mizerny prześwit i spory rozstaw osi DL'a Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 1:42, 04 Wrz 2010
pc
A2

 
Dołączył: 27 Cze 2010
Posty: 97
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2





ja zamontowalem cos takiego
z tego co wiem jest to jedyna oslona ktorej nie trzeba demontowac przy wymianie filtra oleju, ale czas pokaze czy cos jest warta


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez pc dnia Sob 1:44, 04 Wrz 2010, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 11:28, 06 Wrz 2010
MaG
Administrator

 
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 3582
Przeczytał: 96 tematów

Pomógł: 20 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gocław, W-wa





Osłona estetyczna, podobna do fabrycznych w Transalpie, podoba mi się, ale z tym niedemontowanie do wymiany filtra oleju to chyba jakaś ściema - na zdjęciu przynajmniej wygląda, że filtra nie wyjmiesz bez jej zdejmowania...Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 11:54, 06 Wrz 2010
Szuja
DeTox nie pomoże

 
Dołączył: 18 Lis 2008
Posty: 3135
Przeczytał: 118 tematów

Pomógł: 38 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: miejscowosc obok ktorej lezy Warszawa





ee tam nie da sie..., jak sie postarasz to wydlubiesz drania...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 12:15, 06 Wrz 2010
bibop
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 1751
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





a otwor do spuszczania oleju jest?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 12:53, 06 Wrz 2010
Szuja
DeTox nie pomoże

 
Dołączył: 18 Lis 2008
Posty: 3135
Przeczytał: 118 tematów

Pomógł: 38 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: miejscowosc obok ktorej lezy Warszawa





jak widac na obrazku taki otwor do spuszczania nie jest w ogole potrzebny, w okienku nie widac, zeby cos tam w srodku bylo


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 14:59, 06 Wrz 2010
MaG
Administrator

 
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 3582
Przeczytał: 96 tematów

Pomógł: 20 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gocław, W-wa





taaa... bo to sprzedają w pakiecie z tzw. "suchym" silnikiem do dl-a...Smile)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 17:29, 06 Wrz 2010
pc
A2

 
Dołączył: 27 Cze 2010
Posty: 97
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2





foto nie pokazuje filtra i przyznam sie bez bicia ze oleju nie wymienialem jeszcze, dowiedzialem sie tego z us forum, ale jak bedzie czas to dam znac co i jak. A co do oleju to na przezroczystym jezdze Laughing


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 10:52, 07 Wrz 2010
Grzesiek
A

 
Dołączył: 14 Gru 2008
Posty: 184
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: W-wa





Na bocznej "kosie" nie widać oleju w okienku, chyba ze jest ponad stan Razz


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 21:01, 07 Wrz 2010
gp69
A1

 
Dołączył: 01 Wrz 2009
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków





pc napisał:
ja zamontowalem cos takiego
z tego co wiem jest to jedyna oslona ktorej nie trzeba demontowac przy wymianie filtra oleju, ale czas pokaze czy cos jest warta


Gdzie taką osłonę można kupić ?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 8:16, 08 Wrz 2010
Peterp079
Motocyklista

 
Dołączył: 15 Lip 2010
Posty: 234
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kielce





Fajna. Musiałeś przyspawać uchwyt do gmoli? Gdzie kupiłeś?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 8:39, 08 Wrz 2010
marcz
Motocyklista

 
Dołączył: 24 Paź 2009
Posty: 441
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2





moja tez jest ładna z wzorkami i od Letko Wink , a tek naprawde to spisała sie w kopalni kredy. Silnik bez niej byłby cały usyfiony Laughing



Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez marcz dnia Śro 8:40, 08 Wrz 2010, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 1:43, 09 Wrz 2010
pc
A2

 
Dołączył: 27 Cze 2010
Posty: 97
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2





firma to moto angora (grecja) a produkt to skid plate podia. nie wiem ile kosztyje przesylka ja dalem chyba 50$ do us w europie jest taniej.
a i oslona jest chyba z nierdzewki bo alu to to nie jest .
aha zazepy przewidziane sa do wszystkich rodzajow gmoli( mozliwosc wyboru) koszt 190 E + wysylka


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 12:30, 06 Paź 2010
MaG
Administrator

 
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 3582
Przeczytał: 96 tematów

Pomógł: 20 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gocław, W-wa





Mnie dzisiaj spotkała miła niespodzianka:) Zagadał do mnie na GG Pit z Evobikes i powiedział, że czytał o pęknięciu mojej osłony i... zaprasza po nową, gdyż dają na nie dożywotnią gwarancję i nie znaczenia, że ja ją już kilka razy spawałem i piłowałem od tego pierwszego razu...Smile
Kurcze do Bożego Narodzenia jeszcze kawał a tu proszę prezent:)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
osłona silnika a wymiana oleju
PostWysłany: Śro 9:32, 03 Lis 2010
Corab
A

 
Dołączył: 04 Lip 2009
Posty: 148
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Otrębusy





czy trzeba osłonę by Letko demontować do zmiany oleju i wymiany filtra
Question


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 10:01, 03 Lis 2010
mradom
Motocyklista

 
Dołączył: 03 Sty 2009
Posty: 491
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa\Pruszków





tak

/mr/


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 12:57, 10 Lis 2010
jakubdl1000
Motonita

 
Dołączył: 14 Paź 2008
Posty: 719
Przeczytał: 8 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Bydgoszcz





kupie osłone, może byc używka, prosze pisać, a ile nowa teraz ma kosztowac czy sa dostępne "od ręki"?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 21:21, 14 Lis 2010
MarqSz
A

 
Dołączył: 02 Lis 2010
Posty: 103
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2





Jestem kolejnym szczęśliwym posiadaczem osłony "MOTO-Letko" Very Happy
Niezłe wykonanie, generalnie konstrukcja bardzo fajna. Niestety potwierdziło się, że do niektórych sprzętów jest za krótka. Po dokręceniu od spodu (instrukcja ze str 8 wątku bardzo się przydała), okazało się że aby zamocować do gmoli Givi, brakło ze 2cm. Zrobiłem jak któryś z kolegów w wątku, mocując po prostu "od wewnątrz". Przy okazji w sobotę wieczorem po montażu, korzystając z niezłej pogody (+12 stopni o 21 godzinie!) pojechałem na mała traskę. Osłona mimo zamocowania z wykorzystaniem 4 gumowych uszczelek dokładnie przy 5tys na każdym biegu wpadała w zaje*** rezonans. Niestety dodatkowo okazało się że osłona jest bardzo nisko! Dziś trochę pogrzebałem i efekty są na zdjęciach. Obejmy obróciłem. Osłona poszła na dobrą wysokość lub minimalnie wyższą od przewidzianej. Co prawda śruby opierają się o gmole, ale nie sądzę żeby powstał dodatkowy punkt korozyjny. Usunąłem dwie podkładki gumowe i zero rezonansu. Dziś (niedziela) poobiednio nawinąłem turystycznie 14okm, w tym kilka kawałków po szutrze (słychać dzwonienie kamieni. Jak nie miałem osłony to nie było słychać, ale kamyczki pewnie latały tak samo). Logo na osłonie tłumaczę teraz "MISTRZ - Letko" Smile






Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 21:51, 15 Lis 2010
letko
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 28 Cze 2007
Posty: 1503
Przeczytał: 31 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Ustroń





Następne osłony będą dłuższe o te 25 mm. Te były jeszcze w starej wersji. Przepraszam za niedogodności, ale chyba starsze roczniki miały trochę inne wymiary bo w moim DL'u K4 osłona jest przykręcona przed rurą gmoli.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 16:28, 16 Lis 2010
Majer
A

 
Dołączył: 13 Paź 2009
Posty: 199
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Namysłów / Brzeg





kiedy będą następne osłony ? Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 17:16, 16 Lis 2010
jakubdl1000
Motonita

 
Dołączył: 14 Paź 2008
Posty: 719
Przeczytał: 8 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Bydgoszcz





nie ma róznic wymiarów w DL 1000 pomiedzy rocznikami, moze ktos ma powypadkowy....


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 17:44, 16 Lis 2010
dario
A1

 
Dołączył: 25 Paź 2010
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: dzierżoniów





siema letko jakiś czas temu kontaktowałem się z tobą odnosnie osłony do literka czekam na małą odpowiedz


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 21:46, 16 Lis 2010
MarqSz
A

 
Dołączył: 02 Lis 2010
Posty: 103
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2





letko napisał:
Przepraszam za niedogodności, ale chyba starsze roczniki miały trochę inne wymiary bo w moim DL'u K4 osłona jest przykręcona przed rurą gmoli.


Nie ma problemu. Pozostaje mi czerpać satysfakcję z faktu że... "mam dłuższego" Mr. Green


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 22:52, 16 Lis 2010
letko
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 28 Cze 2007
Posty: 1503
Przeczytał: 31 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Ustroń





jakubdl1000 napisał:
nie ma róznic wymiarów w DL 1000 pomiedzy rocznikami, moze ktos ma powypadkowy....


Jakub ja pisałem o DL 650 Smile

dario będę miał osłony do DL 1000 3 szt w przyszłym tygodniu

MarqSz z tymi uchwytami to fajnie wymyśliłeś

Majer Jeżeli chodzi Ci o DL 650 to mam 1 szt na zbyciu

Zapraszam na PW Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez letko dnia Wto 23:06, 16 Lis 2010, w całości zmieniany 4 razy
Zobacz profil autora
Osłona silnika DL
Forum VStromClub Strona Główna -> Akcesoria dla V-Stroma
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 8 z 13  
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 7, 8, 9 ... 11, 12, 13  Następny
  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
Regulamin