VStromClub

Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Forum VStromClub Strona Główna -> Akcesoria dla V-Stroma -> Osłona silnika DL Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 9, 10, 11, 12, 13  Następny
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
PostWysłany: Sob 1:04, 28 Sty 2012
konra.dzik
Administrator

 
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 2364
Przeczytał: 36 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





Ja mam givi i suzukowską osłonę. Jaka śruba?
U mnie jest tak:
Przód do gmoli, tył: prawa strona uchwytu płyty jest przykręcona razem z uchem wydechu do ramy, lewa strona uchwytu pod jedną ze śrub od bocznej stopki.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 23:24, 02 Mar 2012
Kamil.Olkusz
Motonita

 
Dołączył: 03 Paź 2008
Posty: 1032
Przeczytał: 113 tematy

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Olkusz





Linchof napisał:
Witam.
czy ktoś z Was ma oryginalna osłonę Suzuki? i najlepiej gmole Givi ?Smile
Zakupiłem taka osłonę, lecz ona ma inne mocowania niż osłona którą Letko zaprojektował, prawa strona osłony nie jest przykręcana do rury wydechowej tylko wyżej do ramy, pod taka bardzo długa śrubę która przebija silnik Smile
Mam pytanie do użytkowników takiej osłony czy dostali w komplecie taka dłuższa srubeńke czy tuleje która nakręcili na standardowa i zakręcili jakaś krotka....?
Strasznie się zdziwiłem ze oryginał nie jest montowany jak to rozkminil Letko, życie byłoby łatwiejsze Smile
pozdrawiam



Montował moze ktos ostatnio oryginalna oslona Suzuki? Bo dzisiaj zaczalem i poleglem... Z przodu jest mocowana do gmoli, banalnie. Ale z tylu przeba zalozyc dluzsza szpilke przez caly silnik... Tylko jak odkrecic ta stara, jak z prawej strony dostep slaby... Od stopki jakos da rade... A pozniej jak ta szpilke wlozyc...? Moze trzeba cos demontowac? Wszelkie wskazowki mile widziane Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 23:35, 02 Mar 2012
letko
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 28 Cze 2007
Posty: 1505
Przeczytał: 39 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Ustroń





Kamil na litość Boską coś Ty to kupił za wynalazki. Sprężyna do centralki urwana, osłona nie wiadomo jaki wynalazek? Gdyby to był model 2012 to mógłbym uwierzyć że montaż osłony jest tak skomplikowany. Ale do starego modelu to większość jest tak montowana jak opisał konra.dzik


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 23:40, 02 Mar 2012
Kamil.Olkusz
Motonita

 
Dołączył: 03 Paź 2008
Posty: 1032
Przeczytał: 113 tematy

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Olkusz





Sprezyna byla urwana juz jak kupilem z moto Very Happy A plyta pod silnik oryginalna Suzuki i wlasnie nie jest mocowana w takim sposob jak Twoja, czyli pod wydech i z drugiej storny jadna sruba.... Tylko taka szpilka przez caly silnik i dwoma srubami od strony stopki.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 23:45, 02 Mar 2012
letko
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 28 Cze 2007
Posty: 1505
Przeczytał: 39 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Ustroń





Sorki rozumiem. Szkoda że nie mogę Ci pomóc. Chyba że zaryzykujesz założyć sprężynę o długości 12cm lecz o większej ilości zwoji.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 15:41, 19 Mar 2012
greentop
A

 
Dołączył: 29 Lut 2012
Posty: 138
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Połomia





Dużo tu napisane o osłonie by letko - gratulację autorowi !!

Czy możecie sprawdzić ile wynosi teraz prześwit DL650 z tą osłoną?
Jestem ciekaw, bo część z was miała przygody z zachaczeniem osłoną podczas zjeżdzania z krawężnika/schodów - zastanawiam się cyz prześwit marny czy przeszkody wysokie Rolling Eyes


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 17:21, 19 Mar 2012
nieprosty
Motonita

 
Dołączył: 12 Sie 2009
Posty: 687
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2





greentop napisał:
Dużo tu napisane o osłonie by letko - gratulację autorowi !!

Czy możecie sprawdzić ile wynosi teraz prześwit DL650 z tą osłoną?
Jestem ciekaw, bo część z was miała przygody z zachaczeniem osłoną podczas zjeżdzania z krawężnika/schodów - zastanawiam się cyz prześwit marny czy przeszkody wysokie Rolling Eyes

Wszystkie osłony do DL650 za wyjątkiem touratech zmniejszają prześwit i to znacznie.

Pisząc prześwit, nie chodzi mi o odległość osłony od gruntu tylko o to jak bardzo ta osłona jest wyprowadzona do przodu przed filtr oleju i kolanko wydechu.

Przy zjeździe z wysokiego krawężnika większość osób z tego powodu przyciera osłoną.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 22:49, 19 Mar 2012
roadrunner
Administrator

 
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 2964
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa





greentop napisał:
Dużo tu napisane o osłonie by letko - gratulację autorowi !!

Czy możecie sprawdzić ile wynosi teraz prześwit DL650 z tą osłoną?
Jestem ciekaw, bo część z was miała przygody z zachaczeniem osłoną podczas zjeżdzania z krawężnika/schodów - zastanawiam się cyz prześwit marny czy przeszkody wysokie Rolling Eyes


Nigdy nie miałem osłony, jeździłem po schodach, po krawężnikach, po lesie, po kamieniach, po szutrach, przez brody i nigdy o nic nie zaczepiłem i niczego nie rozwaliłem. Koledzy którzy mają osłonę ciągle nią o coś zaczepiają, więc odpowiedz sobie sam... Very Happy


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez roadrunner dnia Pon 22:50, 19 Mar 2012, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 23:31, 19 Mar 2012
konra.dzik
Administrator

 
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 2364
Przeczytał: 36 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





Ale ale Smile Ja mam i nie zaczepiam, ale jest jedno ale Wink Dużo się naciąłem i naspawałem żeby zgrać osłonę z akcesoryjnym układem wydechowym i stopką centralną. teraz mam o 2cm mniejszy prześwit niż z seryjnym wydechem i osłoną Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 11:28, 20 Mar 2012
greentop
A

 
Dołączył: 29 Lut 2012
Posty: 138
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Połomia





roadrunner napisał:
Nigdy nie miałem osłony, jeździłem po schodach, po krawężnikach, po lesie, po kamieniach, po szutrach, przez brody i nigdy o nic nie zaczepiłem i niczego nie rozwaliłem. Koledzy którzy mają osłonę ciągle nią o coś zaczepiają, więc odpowiedz sobie sam... Very Happy


Trochę straszy mnie jazda po kamenistych duktach i szutrach bez osłony ze względu na chłodnicę oleju zaraz za przednim kołem oraz sterczący filtr oleju. Pal sześć wydech - w obecnym moto też tak mam przeprowadzony i daje rade Laughing
Nie masz uszkodzeń chłodnicy Question
Do tej pory ogłądałem Transalpy i tam te elementy są jakoś ukryte - choć nie wiem czy jest tam chłodnica oleju...

konra.dzik napisał:
...teraz mam o 2cm mniejszy prześwit niż z seryjnym wydechem i osłoną ...

A pamiętasz jaki miałeś prześwit (myślę tu o odległośći od ziemi) przed modyfikacjami?

Z osłoną byLetko jaki wychodzi prześwit?
Chciałem sobie to zobrazować z obecnym moto i z konkurentem w postaci Trampka


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 11:34, 20 Mar 2012
konra.dzik
Administrator

 
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 2364
Przeczytał: 36 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





Jak założyłem Leo układ to miałem 120(!)mm prześwitu, z osłoną około centymetra mniej. Po praktycznie całkowitym pocięciu i zespawaniu do kupy udało mi się uzyskać wynik obecny. Ale to był układ pierwszej generacji, teraz jest EVO2 i nie ma tego problemu.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 13:03, 20 Mar 2012
greentop
A

 
Dołączył: 29 Lut 2012
Posty: 138
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Połomia





konra.dzik napisał:
Jak założyłem Leo układ to miałem 120(!)mm prześwitu, z osłoną około centymetra mniej. Po praktycznie całkowitym pocięciu i zespawaniu do kupy udało mi się uzyskać wynik obecny. Ale to był układ pierwszej generacji, teraz jest EVO2 i nie ma tego problemu.


Prześwit to odległość pomiędzy poziomem jezdni a najniżej (oprócz kół) położonymi elementami podwozia pojazdu - tak fornułuje to Wiki.

Seryjnie prześwit VStroma 165mm

wydech LEO i osłona Suzuki 110mm?
Po modyfiacji osłony Suzuki 120mm?
Jest kolejna wersja osłony byLetko?
Nie ma jakiego problemu?

Gdzie ja się zgubiłem i czego nie wiem Rolling Eyes


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez greentop dnia Wto 13:04, 20 Mar 2012, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 13:30, 20 Mar 2012
konra.dzik
Administrator

 
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 2364
Przeczytał: 36 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





Leo zabrał mi ok 4 cm z prześwitu 165mm, ponieważ rury od przedniego i tylnego cylindra mijały się w pionie (jedna nad drugą) a nie jak przy seryjnym układzie, obok siebie. Musiałem pociąć i pospawać, żeby wyszło podobnie jak w seryjnym. Udało się a nawet bardziej bo mam jeszcze bliżej silnika rury co zaowocowało zwiększeniem prześwitu. Jeżeli faktycznie jest 165mm to ja mam ok 2 cm wyżej, ale po dodaniu płyty pod silnik odejmuje ten centymetr. tak czy siak mam prześwit napewno nie mniejszy niż w wypadku standardowego DLa.
Problemu nie ma z nowym układem Leo, bo poprawili te mijanki i też zrobili w poziomie.
O osłonę byLetko pytaj Letko Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 14:40, 20 Mar 2012
lasooch
Motonita

 
Dołączył: 07 Lut 2010
Posty: 941
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Pruszków





Udało się komuś z was pogiąć tylne stalowe mocowania osłony czy tylko ja taki zdolny jestem? Very Happy
Prześwit zawsze można zmienić dog-bonesami Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 14:45, 20 Mar 2012
nieprosty
Motonita

 
Dołączył: 12 Sie 2009
Posty: 687
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2





greentop napisał:


Prześwit to odległość pomiędzy poziomem jezdni a najniżej (oprócz kół) położonymi elementami podwozia pojazdu - tak fornułuje to Wiki.

Seryjnie prześwit VStroma 165mm

wydech LEO i osłona Suzuki 110mm?
Po modyfiacji osłony Suzuki 120mm?
Jest kolejna wersja osłony byLetko?
Nie ma jakiego problemu?

Gdzie ja się zgubiłem i czego nie wiem Rolling Eyes

Czepiasz się słówek. Definicja oczywiście jest poprawna.
Tyle, że w kontekście jazdy terenowej taki prześwit można sobie w buty włożyć. Wink

W momencie jak dojedziesz do krawężnika albo innej przeszkody to się okaże, że fakt wyciągnięcia osłony w kierunku przedniego koła mocno ogranicza swobodę przejazdu.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 17:38, 20 Mar 2012
MaG
Administrator

 
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 3584
Przeczytał: 87 tematów

Pomógł: 20 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gocław, W-wa





Dlatego ja swoją Evo zamontowałem maksymalnie cofniętą do tyłu, mocując ją ZA gmolami Givi a nie przed nimi. W poziomie nie zyskuje się nic, ale przy zjeździe z krawężnika jakieś 1,5-2cm.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 17:56, 20 Mar 2012
letko
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 28 Cze 2007
Posty: 1505
Przeczytał: 39 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Ustroń





To może ja coś dodam Wink
Jak się dobrze osłonę zamontuje to prześwit do podłoża się nie zmniejsza nawet o 1 centymetr. Wycięcie w dnie osłony jest po to żeby w nim zmieściło się to łączenie jednej rury z drugą (takie kolanko). U mnie ta część układu wydechowego jest kilka milimetrów poniżej osłony. Trzeba przód osłony przy montażu podciągnąć na maksa do góry i wtedy prześwit się nie zmniejsza.
Zmierzyłem odległość osłony od kolanka rury wydechowej z przodu przed osłoną i wyszło 4cm. Gdybym przykręcił osłonę od wewnętrznej strony gmoli (od strony silnika)to wyszło by o 25mm mniej.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 8:21, 25 Kwi 2012
letko
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 28 Cze 2007
Posty: 1505
Przeczytał: 39 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Ustroń





Informacyjnie dla osób które nie mają możliwości wejścia na Giełdę.

Mam kilka osłon do sprzedania w kolorze czarny półmat w tym jedna szt srebrna (cena za 1 szt 450zł brutto)

Zapraszam na PW lub telefonicznie( nr kom w stopce)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 21:52, 29 Kwi 2012
Remigiusz
Motocyklista

 
Dołączył: 16 Lut 2012
Posty: 285
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Chester





Letko czy możesz mi podpowiedzieć czy ta osłona nadaje się do modelu z 2012,zrobiłem model kartonowy 1:1 przymierzałem i tak jakoś na OKO to mi nie pasuje lecz to moje może takie wrażenie bo z papieru i bez otworów na zamontowanie,czy będzie wszystko git do mojego modelu?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 22:02, 29 Kwi 2012
letko
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 28 Cze 2007
Posty: 1505
Przeczytał: 39 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Ustroń





Wysyłałem kilku ludkom i pasowała Smile
Pasuje do nowego modelu bez problemów.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 22:16, 29 Kwi 2012
Remigiusz
Motocyklista

 
Dołączył: 16 Lut 2012
Posty: 285
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Chester





O i wielkie dzięki,wysłałem tobie pytanie.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 22:13, 01 Maj 2012
nelson_20
Motocyklista

 
Dołączył: 01 Kwi 2011
Posty: 474
Przeczytał: 3 tematy

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Łowicz/Bełchów/Skierniewice





Po przejechaniu odcinka z Certizne - Jaśliska zbieram na osłonę. Badał ktoś ten odcinek? Ja zostałem namówiony przez rowerzystę.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 17:08, 02 Maj 2012
Benek
Motocyklista

 
Dołączył: 02 Paź 2011
Posty: 255
Przeczytał: 25 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Bydgoszcz





Właśnie zamontowałem sobie własnoręcznie wystruganą osłonę silnika:



a dumny jestem co niemiara Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 18:13, 02 Maj 2012
voyte07
A2

 
Dołączył: 28 Kwi 2012
Posty: 92
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wrocław





Wygląda świetnie !! Posiadasz jakiś projekt autorski na papierze, który można by bezczelnie skopiować ? Very Happy

rewelacja!

pzdr,
WK


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 22:59, 02 Maj 2012
nelson_20
Motocyklista

 
Dołączył: 01 Kwi 2011
Posty: 474
Przeczytał: 3 tematy

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Łowicz/Bełchów/Skierniewice





W zupełności wystarczyłaby mi taka osłonka, podłączamy się do pytania voyte07 Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 0:44, 03 Maj 2012
Benek
Motocyklista

 
Dołączył: 02 Paź 2011
Posty: 255
Przeczytał: 25 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Bydgoszcz





Posiłkowałem się tymi wątkami:
http://www.dl650.org/photos/pbsoluces/Laurent08-sabot/index.html
http://www.vstrom.info/Smf/index.php?topic=12618.0
http://www.whitehorsegear.com/sw-motech-v-strom-skid-plate
no i niniejszym wątkiem z wczesnych jego stron.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Benek dnia Czw 0:47, 03 Maj 2012, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 0:46, 03 Maj 2012
maro
Motocyklista

 
Dołączył: 12 Lip 2010
Posty: 448
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: POLICE





Benek priv.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 17:27, 03 Maj 2012
whitestok
A1

 
Dołączył: 09 Lis 2011
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Newington ct USA





Wyglada ciekawie . To reczna robota ? Czy wycinales gdzies na maszynie ?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 19:45, 03 Maj 2012
Benek
Motocyklista

 
Dołączył: 02 Paź 2011
Posty: 255
Przeczytał: 25 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Bydgoszcz





whitestok napisał:
Wyglada ciekawie . To reczna robota ? Czy wycinales gdzies na maszynie ?

Nie używałem wycinania wodą więc chyba ręczna. Za to dość żmudna.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 16:02, 07 Maj 2012
Remigiusz
Motocyklista

 
Dołączył: 16 Lut 2012
Posty: 285
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Chester





To i ja się pochwale pracą,z racji że w Anglii praco godzina wynosi 45-50 funta postanowiłem sam przypomnieć sobie szkołę i popracować nad tym i tamtym koszt w w zakładzie ślusarskim wycenili mi na 220 funta,osłona plastikowa oryginał na Ebayu to 170 funta czyli warto o coś walczyć przy pomocy własnych rąk.Moim zdaniem kwasówka była by super elementem (mam za darmo) do zrobienia tego co proponuje Francuska strona.Tak więc powoli bawimy się.


Uploaded with ImageShack.us


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 20:59, 07 Maj 2012
roadrunner
Administrator

 
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 2964
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa





Tylko jeszcze musisz to ładnie na krawędziarce poskładać i pospawać TIGiem...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 22:07, 07 Maj 2012
Remigiusz
Motocyklista

 
Dołączył: 16 Lut 2012
Posty: 285
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Chester





Dokładnie.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 20:17, 22 Maj 2012
Remigiusz
Motocyklista

 
Dołączył: 16 Lut 2012
Posty: 285
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Chester





...iiii skończone 5 godzin roboty i dwie rzeczy zamontowane,jeszcze tylko pozostaje malowanie a szkoda bo kwasówka jest elegancka


Uploaded with ImageShack.us


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 21:10, 22 Maj 2012
letko
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 28 Cze 2007
Posty: 1505
Przeczytał: 39 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Ustroń





A zważyłeś ile ta kwasówka waży? Wink Bo na pewno dużo więcej niż osłony z blachy aluminiowej. Wiem coś na ten temat bo z kwasówką też mam do czynienia.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 21:59, 22 Maj 2012
Despok
Motonita

 
Dołączył: 02 Kwi 2011
Posty: 697
Przeczytał: 31 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wrocław





Remigiusz napisał:
...iiii skończone 5 godzin roboty i dwie rzeczy zamontowane,jeszcze tylko pozostaje malowanie a szkoda bo kwasówka jest elegancka

Nie sądzisz że trochę na chłodzeniu stracisz? Może trzeba wyciąć jakieś dziury wtedy trochę na wadze ta osłona straci?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 22:05, 22 Maj 2012
gregorio
Motocyklista

 
Dołączył: 16 Maj 2011
Posty: 497
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Nowy Sącz





Kwasówkę wystarczy wypolerować i będzie pięknie lśniła, dodatkowo nie poobija się od kamieni farba.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 18:00, 24 Maj 2012
spyder
Motonita

 
Dołączył: 24 Maj 2010
Posty: 592
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Ruda Śląska, MotoAvToSy





Dzsiaj zamontowałem osłone od naszego magika Letko jak się dowiedziałem jest to najnowsze wydanie osłony
Zmiany do poprzednich wersji:
1) Spoiny nie szlifowane czyli wyglądają jak spoiny na ramie Wink
2) Innaczej zakończny przód, bardziej ukosowany oraz inne otwory bocze.

Sam montaż zajmuje 15 min i pasuje idealnie.

Będzie do zobaczenia w Pt Sob Niedz w Rogoźnie Smile

Więcej inforamcji udzieli wam sam Letko

Poniżej link do fotek osłonki (słaba jakość bo z phona):

https://picasaweb.google.com/113417992239358583985/OsOnaNEWEDITIONMotoLetko#


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez spyder dnia Czw 18:01, 24 Maj 2012, w całości zmieniany 3 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 19:25, 24 Maj 2012
Remigiusz
Motocyklista

 
Dołączył: 16 Lut 2012
Posty: 285
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Chester





Nie mam imadła oraz miejsca na roboty ręczne,cały warsztat pozostawiłem w Polsce "MOTORECKE" ,pracę wykonywałem na trawie przed domem,cięcia dokonywałem diamentówką a 3 różne otwory jednym wiertłem,tego czego nie udało się uciąć nawiercałem a puzniej przecinałem młotkiem i przecinakiem,takie rzeczy robiłem że moi nauczyciele ze szkół by się wstydzili za mnie.. ale-dzięki Letko za szczere chęci pomocy z dostarczeniem osłony,koszta to koszta,w sklepie osłona kosztuje od 180 do ponad 200 funta ja blachę dostałem a wszystkie moje koszta to 45 funtów oraz nie wliczona walka ręczna i satysfakcja że po latach nadal się ma fach w ręku.Teraz pozostaje jedynie pospawać do kupy całość oraz pomalować pod kolor motocykla bo jednak świeci się jak choper i dla mnie jest nie w pipe.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 19:49, 17 Cze 2012
letko
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 28 Cze 2007
Posty: 1505
Przeczytał: 39 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Ustroń





Proszę o decyzję która wersja osłony Wam najbardziej pasuje.

Pierwsza wersja srebrna i czarna:


Wersja poprawiona spłycona (wiem , że w srebrnej literki są w lustrzanym odbiciu Smile


Na prośbę użytkowników Nowego DL'a wersja mix starej i nowej wersji (też jeszcze do małej korekty).



Jako że w Nowym modelu zlikwidowano chłodniczkę oleju to zastosowanie osłony spłyconej powoduje że optycznie wydaje się że między osłoną ,a silnikiem jest puste miejsce gdzie zmieściłby się mały namiot wracam do bardziej zabudowanej wersji z trapezowymi otworami z boku.

Jaka Wasza opinia?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 20:33, 17 Cze 2012
voyte07
A2

 
Dołączył: 28 Kwi 2012
Posty: 92
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wrocław





Mi najbardziej podobają się te "głębokie" Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 22:48, 17 Cze 2012
maro
Motocyklista

 
Dołączył: 12 Lip 2010
Posty: 448
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: POLICE





Jak dla mnie to wersja bez wystających spawów, według mnie są mało estetycznie wykonane.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 22:56, 18 Cze 2012
grzegorz-d
A1

 
Dołączył: 19 Mar 2011
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Leżajsk





Również potwierdzam, te ze spawami po wewnętrznej stronie dużo lepiej się prezentują!


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 8:23, 19 Cze 2012
nelson_20
Motocyklista

 
Dołączył: 01 Kwi 2011
Posty: 474
Przeczytał: 3 tematy

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Łowicz/Bełchów/Skierniewice





Zdecydowanie wersja ze spoinami wewnętrznymi.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 14:53, 19 Cze 2012
letko
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 28 Cze 2007
Posty: 1505
Przeczytał: 39 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Ustroń





Pytając która wersja miałem na myśli kształt osłony.
Obawiam się,że spawy zostaną. Evo, albo SwMoech mają wzdłuż całego dna spawy jak płozy w saniach i jakoś to przeszło.
Przy tak wielkich "okienkach" zostaje mało "mięsa" wokół spawu i obawiam się,że osłona byłaby mocno osłabiona.
Tak więc na razie zostaje wersja ze spawami zewnętrznymi tak jak na ramie DL'a (fakt że na ramie spaw jest maszynowy).


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez letko dnia Wto 14:57, 19 Cze 2012, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 20:28, 24 Cze 2012
ANDRZEJ
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 15 Lip 2009
Posty: 2262
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Chojnów





Srebrna ładniej wygląda


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 21:56, 26 Lip 2012
Smykoo888
A1

 
Dołączył: 22 Lip 2012
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Mszana





Benek z jakiej grubości blachy to zrobiłeś?? Moim skromnym zdaniem wyszła ci zajebiaszczo i mam zamiar robić podobną..Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 14:06, 23 Sie 2012
letko
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 28 Cze 2007
Posty: 1505
Przeczytał: 39 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Ustroń





Tak informacyjnie mam kilka sztuk osłon w najnowszym wydaniu do sprzedania.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 21:35, 17 Wrz 2012
letko
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 28 Cze 2007
Posty: 1505
Przeczytał: 39 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Ustroń





Tak wygląda ostatecznie najnowszy wzór osłony







Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 20:31, 25 Wrz 2012
Juras
Motocyklista

 
Dołączył: 13 Maj 2012
Posty: 261
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wrocław





Pierwsza wersja i w srebrnym kolorze chyba wygląda lepie,cyfra za osłonę bez zmian? bo jestem zainteresowany?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Juras dnia Wto 20:54, 25 Wrz 2012, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 23:16, 25 Wrz 2012
letko
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 28 Cze 2007
Posty: 1505
Przeczytał: 39 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Ustroń





Proszę na PW


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Osłona silnika DL
Forum VStromClub Strona Główna -> Akcesoria dla V-Stroma
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 10 z 13  
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 9, 10, 11, 12, 13  Następny
  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
Regulamin