VStromClub

Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom

Forum VStromClub Strona Główna -> Akcesoria dla V-Stroma -> Przewody w stalowym oplocie Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5  Następny
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
PostWysłany: Pią 21:37, 15 Mar 2013
lukaszt2
Motocyklista

 
Dołączył: 08 Paź 2012
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/2





a czy moze mi ktos powiedziec jak jest zbudowany przewod w oplocie stalowym vs zwykly gumiak? w sensie przekroju

06.04 - sa, przyszly Smile wygladaja tak ...




wybralem kombinacje CARBON/ZLOTY
pochwale sie tez efektem po zalozeniu


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez lukaszt2 dnia Sob 22:59, 06 Kwi 2013, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 17:30, 01 Maj 2013
goldi1978
A

 
Dołączył: 06 Sie 2012
Posty: 129
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wiry k/Poznania





Witam

Mam pytanie dla posiadaczy. Jaki wybraliście rodzaj tak jak jest w oryginale z trójnikiem, czy od razu 2 przewody od pompy.

Pozdrawiam
Goldi


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 19:10, 01 Maj 2013
OptimisticSailor
A2

 
Dołączył: 17 Lut 2013
Posty: 60
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gdańsk





goldi1978 napisał:
Witam

Mam pytanie dla posiadaczy. Jaki wybraliście rodzaj tak jak jest w oryginale z trójnikiem, czy od razu 2 przewody od pompy.

Pozdrawiam
Goldi


Poruszane już w wątku. Confused

1.Z tego co się orientuje to nikt nie oferuje wersji z "trójnikiem"
2. Ja mam wersje "O" 1 przewód do prawego zacisku i z tamtąd kolejny do lewego.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 19:36, 01 Maj 2013
Jacq
Motocyklista

 
Dołączył: 03 Sie 2012
Posty: 345
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Otwock/Warszawa





Ja kupowałem przewody Goodridge i mam normalnie trójnik.
Wygląda to jak zestaw fabryczny i montuje się w dokładnie taki sam sposób.
(kupowałem w Motorusie więc dla przykładu posłużę się linkami z tego sklepu).

Goodridge występuje w dwóch wersjach:
Tansza - dwa oddzielne przewody do każdego zacisku.
[link widoczny dla zalogowanych]

Droższa - zestaw z trójnikiem jak fabryczny.
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 19:40, 01 Maj 2013
MaciejW
Motonita

 
Dołączył: 04 Paź 2011
Posty: 606
Przeczytał: 13 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Piaseczno





A ja jeszcze 2 tygodnie temu nie wiedziałem, że DL650 zupełnie nie ma hamulców. Teraz już wiem.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 22:45, 01 Maj 2013
express
Administrator

 
Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 2386
Przeczytał: 92 tematy

Pomógł: 21 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków, VIII





OptimisticSailor napisał:

1.Z tego co się orientuje to nikt nie oferuje wersji z "trójnikiem"
2. Ja mam wersje "O" 1 przewód do prawego zacisku i z tamtąd kolejny do lewego.


1. Nieprawda. Układ typu "S". Oferowany jest.

Najlepiej wybrać układ typu "F" - dwa przewody od pompy do dwóch zacisków


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 23:35, 01 Maj 2013
OptimisticSailor
A2

 
Dołączył: 17 Lut 2013
Posty: 60
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gdańsk





express napisał:
OptimisticSailor napisał:

1.Z tego co się orientuje to nikt nie oferuje wersji z "trójnikiem"
2. Ja mam wersje "O" 1 przewód do prawego zacisku i z tamtąd kolejny do lewego.


1. Nieprawda. Układ typu "S". Oferowany jest.

Najlepiej wybrać układ typu "F" - dwa przewody od pompy do dwóch zacisków


HEL Może i oferowany jest, ale na 100% nie do V Stroma. Confused

Tzn. Na zamówienie wszystko można tylko nasuwa się pytanie "Po co?" Very Happy

Nie ma możliwości odłączenia przewodów od fabrycznego trójnika. Więc +10 do kosztów, +- 0 do różnicy w wyglądzie +- 0 do odpowietrzania

http://www.przewodywoplocie.pl/ napisał:
Układ S
Najczęściej w przypadku dwóch tarcz z przodu fabrycznie stosowany jest układ z rozdzielaczem i trzema przewodami (pompa-rozdzielacz + 2x rozdzielacz-zacisk). W przypadku tego typu układu ważne jest czy fabryczne przewody da się odkręcić od rozdzielacza. Jeżeli nie ma takiej możliwości to będzie należało zastosować nowy rozdzielacz.




+ link do Larsson
Typ "O" [link widoczny dla zalogowanych]
Typ "F" [link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez OptimisticSailor dnia Śro 23:48, 01 Maj 2013, w całości zmieniany 3 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 13:31, 25 Cze 2013
cynek
Forumowy Poeta
Forumowy Poeta

 
Dołączył: 01 Lip 2009
Posty: 2478
Przeczytał: 28 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





Koledzy, podbiję temacik.

Jak te przewody mają się do układu z ABS? Da się to połączyć?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 13:49, 25 Cze 2013
Kamil.Olkusz
Motonita

 
Dołączył: 03 Paź 2008
Posty: 1046
Przeczytał: 66 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Olkusz





cynek napisał:
Koledzy, podbiję temacik.

Jak te przewody mają się do układu z ABS? Da się to połączyć?


Napewno sie da Very Happy Swego czasu HEL nie oferwowal przewodow do ukladu z ABSem, moze teraz cos sie zminilo. Pewnie cena bedzie duzo wieksza, bo wiecej przewodow. Chcieli przewody na wzor i wtedy mogliby dorobic.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 13:51, 25 Cze 2013
lukaszt2
Motocyklista

 
Dołączył: 08 Paź 2012
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/2





te moje HELe pokazane na zdjeciu gdzies wyzej to wersja abs gdyz mam K9


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 16:07, 25 Cze 2013
cynek
Forumowy Poeta
Forumowy Poeta

 
Dołączył: 01 Lip 2009
Posty: 2478
Przeczytał: 28 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





lukaszt2 napisał:
te moje HELe pokazane na zdjeciu gdzies wyzej to wersja abs gdyz mam K9


I nie zakłócają pracy ABS? Hamują lepiej?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 16:09, 25 Cze 2013
scalmar
Motonita

 
Dołączył: 03 Paź 2011
Posty: 522
Przeczytał: 15 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gdynia





Cynek
W Motorusie są takie :
[link widoczny dla zalogowanych]
lukasz2- A te twoje HELe w jakiej cenie były ?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 21:21, 25 Cze 2013
lukaszt2
Motocyklista

 
Dołączył: 08 Paź 2012
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/2





@ cynek - wstyd sie przyznac ale jeszcze ich nie zalozylem, za duzo sie zawodowo dzialo. Juz powoli sie wyswobadzam wiec niebawem beda zalozone i zdam kompleksowa relacje. Jeszcze tydzien, dwa.
Przymierzalem je jednak i nie ma najmniejszego problemu z tym niefabrycznym ukladem, przy przednim lewym zacisku lacza sie dwa przewody na dlugiej srubie, trojnik z nad blotnika wypada i wszystko idzie do rozdzielacza nad chlodnica.

@ scalmar - 790zl, przod i tyl kompletny.

ps. istnieje mozliwosc odkupienia tych przewodow gdyz kupujac je dwa miesiace temu myslalem ze bede z Vee jeszcze z dwa lata, plany sie kilka tygodni temu zmienily i bede sprzedawal juz niebawem. Moze zaloze a moze nie jesli ktos z Forumowiczow chcialby odkupic. Przewody sa nowka funkiel, nie zakladane z ww powodu. Mozna sie dogadac, ja bym ew. nowemu nabywcy drogiego prezentu nie robil a ktos kto chce nabyc kupilby taniej.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 21:52, 25 Cze 2013
MaG
Administrator

 
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 3722
Przeczytał: 87 tematów

Pomógł: 21 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gocław, W-wa





cynek, jak sięgniesz wstecz w tym temacie to na 4 stronie pisałem relację z wrażeń po montażu oplotu w jeszcze wtedy moim DL650ABS... Nie ma problemu z pracą ABS, ale jakiegoś szału w efekcie końcowym też bym się nie spodziewał. To tylko przewód, jak chcesz coś naprawdę poprawić to raczej musisz iść tropem Młodego - pompa i zaciski od GSXR itp.... Smile
Ale jak masz wymieniać gumiaki to lepiej oplot, ja wymieniałem w Motochallenge u Pretora.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 10:27, 26 Cze 2013
cynek
Forumowy Poeta
Forumowy Poeta

 
Dołączył: 01 Lip 2009
Posty: 2478
Przeczytał: 28 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





MaG napisał:
cynek, jak sięgniesz wstecz w tym temacie to na 4 stronie pisałem relację z wrażeń po montażu oplotu w jeszcze wtedy moim DL650ABS... Nie ma problemu z pracą ABS, ale jakiegoś szału w efekcie końcowym też bym się nie spodziewał. To tylko przewód, jak chcesz coś naprawdę poprawić to raczej musisz iść tropem Młodego - pompa i zaciski od GSXR itp.... Smile
Ale jak masz wymieniać gumiaki to lepiej oplot, ja wymieniałem w Motochallenge u Pretora.


no to idę na stronę 4 Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 22:14, 26 Cze 2013
ANDRZEJ
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 15 Lip 2009
Posty: 2319
Przeczytał: 16 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Chojnów





Cynek nawet jak zmienisz na oplot przy układzie ABS nie będzie dużej poprawy , tu pracą układu steruje ABS . Wizja Młodego jest dobra .


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 13:33, 28 Cze 2013
cynek
Forumowy Poeta
Forumowy Poeta

 
Dołączył: 01 Lip 2009
Posty: 2478
Przeczytał: 28 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





ANDRZEJ napisał:
Cynek nawet jak zmienisz na oplot przy układzie ABS nie będzie dużej poprawy , tu pracą układu steruje ABS . Wizja Młodego jest dobra .


No ale ABS włącza się tylko przy zablokowaniu koła. A jeśli nie blokujesz koła, to chyba nie będzie sterował siłą hamowania? Tak na mój mały rozumek... Razz


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 14:39, 28 Cze 2013
ANDRZEJ
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 15 Lip 2009
Posty: 2319
Przeczytał: 16 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Chojnów





Okey a zmiana , zwiekszenie cisnienia w układzie i ABS zadziała . Na mój rozumek .


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 14:43, 28 Cze 2013
express
Administrator

 
Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 2386
Przeczytał: 92 tematy

Pomógł: 21 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków, VIII





ANDRZEJ napisał:
Okey a zmiana , zwiekszenie cisnienia w układzie i ABS zadziała . Na mój rozumek .


A niby od czego ma być większe ciśnienie?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 9:02, 14 Lip 2014
prostyelektryk
Motonita

 
Dołączył: 26 Mar 2012
Posty: 546
Przeczytał: 48 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Śląsk





Odświeżając temat.
Czy ktoś wymieniał przewody w nowym DL650 L2?
Co polecacie i czy warto?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 12:19, 17 Lis 2014
lucek79
Motocyklista

 
Dołączył: 02 Wrz 2014
Posty: 334
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2





Właściwie to już prawie wszystko wiem o oplocie i planuję wymianę przed przyszłym sezonem ale mam jeszcze dylemat w sprawie końcówek. Czy opłaca się dołożyć 80-100 PLN za nierdzewne lub aluminiowe? Czy ocynkowane komuś zaczęły rdzewieć ? Czytałem, że 3 lata temu komuś zardzewiały po kilku miesiącach ale może to wyjątek był.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 19:18, 18 Lis 2014
express
Administrator

 
Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 2386
Przeczytał: 92 tematy

Pomógł: 21 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków, VIII





Dla świętego spokoju wziąłem nierdzewne. Nie mam zamiaru ich wymieniać - w końcu po to odporne tworzywo a nie guma i nierdzewna stal anie ocynk. Alu bym nie brał.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 14:25, 15 Gru 2014
lucek79
Motocyklista

 
Dołączył: 02 Wrz 2014
Posty: 334
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2





No to zdecydowałem się na 3 przewody HELa z nierdzewnymi końcówkami. Widzę, że jest też możliwość zmiany przewodu sprzęgła na stalowy.

Czy ktoś zmieniał ? Są jakieś plusy?

EDIT: Cofam pytanie, wyszukałem temat na forum - co ciekawe nie przez forumową szukajkę a google.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez lucek79 dnia Pon 15:30, 15 Gru 2014, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 16:01, 15 Gru 2014
zorba79
Motocyklista

 
Dołączył: 20 Paź 2014
Posty: 397
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Częstochowa





OT przez google latwej coś znaleźć na forum niż przez wewnętrzną szukajkę Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 14:34, 23 Mar 2015
lesheq
A1

 
Dołączył: 16 Mar 2015
Posty: 32
Przeczytał: 9 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





Pani i Panowie,
który zestaw poleciacie/używacie/wydaje się Wam że będzie najlepszy do litra?

Znalazłem coś takiego (mówię o typie, nie koniecznie ten sklep, nie koniecznie ten model) na motofactory - HEL w stalowym oplocie, wersja opisana na stronie jako 3S (wkleilbym linka ale jestem zbytnim swiezakiem zeby forum mi na to pozwolilo Wink ).

Nie wiecie czy typ 3S będzie pasował do fabrycznego trójnika? Brać przód+tył czy tylko przód?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 14:36, 23 Mar 2015
Hermes
Motonita

 
Dołączył: 02 Lut 2014
Posty: 660
Przeczytał: 69 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków





Ja do DRki brałem tu: [link widoczny dla zalogowanych] - polecam


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 13:23, 19 Maj 2015
antyks
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 14 Paź 2014
Posty: 1494
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 2/2
Skąd: Jastrzębie Zdrój





Hermes napisał:
Ja do DRki brałem tu: [link widoczny dla zalogowanych] - polecam

Cennik na stronie cennikiem. Aby mieć pewność wysłałem zapytanie podając typ motoru, rok produkcji itd ( dl650, 2009, ABS itp).
A oto taką informację otrzymałem drogą powrotną :
"Do tego modelu mamy kilka rozwiązań jeśli chodzi o przewody przednie.
Pierwsze to rozwiązanie identyczne z fabrycznym, które wymaga zastosowania
nowego rozdzielacza. Cena kompletu przód + tył 920zł.
Druga opcja to zastąpienie trójnika dwoma przewodami w układzie O (przewody
łączą się na długiej śrubie przy zacisku). Cena 820zł.
Trzecia opcja polega na eliminacji łącznika przy chłodnicy. Występują tu 3
przewody na przedzie: pompa-ABS, ABS-lewy zacisk, lewy zacisk-prawy zacisk.
Cena 620zł.

Ceny zawierają koszt wysyłki kurierem przy wpłacie na konto. Pobranie +20zł.
Czas realizacji 1-2 dni robocze."

Chm.. A co sądzicie o tych rozwiązaniach? Którś z nich sprawdziliście?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 13:29, 19 Maj 2015
Hermes
Motonita

 
Dołączył: 02 Lut 2014
Posty: 660
Przeczytał: 69 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków





Ja do siebie będe ładował (nie mam ABS'u) dwa niezależne przewody pompa-zacisk.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 19:04, 19 Maj 2015
antyks
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 14 Paź 2014
Posty: 1494
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 2/2
Skąd: Jastrzębie Zdrój





A czy ktoś zastosował przewody w oplocie do moto z abs?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 10:07, 25 Wrz 2015
msabat
A1

 
Dołączył: 30 Wrz 2014
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: WAW/TSK





Czy ktoś z was wymieniał w dużym DLu przewód od sprzęgła na taki w oplocie? Musze wymienić swój i zastanawiam się czy nie trwalszym rozwiązaniem było by zastosowanie przewodu w stalowym oplocie.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 11:31, 25 Wrz 2015
lucek79
Motocyklista

 
Dołączył: 02 Wrz 2014
Posty: 334
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2





Ja się zastanawiałem nad wymianą przy okazji wymiany przewodów hamulcowych ale wyczytałem, że taka zmiana przewodu sprzęgła na stalowy nic nie wniesie.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 15:12, 11 Gru 2015
HelkaW
Motonita

 
Dołączył: 25 Kwi 2013
Posty: 561
Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków





Posiadam kupon na rabat w wysokości 200zł na przewody firmy Hel.
Raczej nie zamierzałem ich wykorzystać. Mam wersję z ABS, a to troszkę drogo wychodzi.
Zapytałem o cenę dla DL 650. Poniżej cytaty odpowiedzi:
Wersja z ABS:
"Do motocykla z abs mamy kilka opcji. Od identycznej z fabryczną w cenie 920zł poprzez pozbawioną trójnika przy błotniku na rzecz łączenia na długiej
śrubie przy zacisku (820 zł), aż po najbardziej uproszczoną wersję z trzema
przewodami na przód i dwoma na tył w cenie 620 zł"

Wersja bez ABS:
"Cena za komplet na sam przód to 299zł. Przód + tył 390zł.
Ceny zawierają koszt wysyłki kurierem przy wpłacie na konto. Pobranie +20zł. Czas realizacji 1 dzień.

Wszystkie przewody HEL Performance wyposażone są w końcówki ze stali
nierdzewnej (nie aluminium ani ocynk). HEL jest jedynym na świecie
producentem oferującym kolorowe końcówki z nierdzewki. Cena kompletu jest stała niezależnie od wybranej wersji kolorystycznej końcówek i przewodu.
Przewody dostarczane są wraz z kompletem śrub mocujących z nierdzewki i miedzianych podkładek. Najwyższa jakość potwierdzona jest dożywotnią gwarancją."

Jeśli ktoś planował kupić przewody to kupon oddam za dobrą flaszkę lub jej równowartośćSmile)
pzdr
Helka


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 15:53, 11 Gru 2015
Zaper
Motocyklista

 
Dołączył: 11 Wrz 2015
Posty: 201
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Nowy Sącz





Wysłane PW


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 16:39, 11 Gru 2015
HelkaW
Motonita

 
Dołączył: 25 Kwi 2013
Posty: 561
Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków





wstępnie zaklepane


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 20:29, 05 Kwi 2016
RysiekN
A1

 
Dołączył: 16 Lut 2016
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gdynia





Cześć,

jestem na świeżo po przesiadce ze starej Yamahy XJ600N na DL-a 650 i chciałbym poprawić jakość hamowania.
W moto z 2008 roku mam przewody fabryczne wyprodukowane w 2006 roku. Od początku eksploatacji nie były ruszane i dlatego domniemuję, że mogą puchnąć.

ze standardów HEL dla Suz z ABSem:

DL650 V-Strom ABS (2007-2012)
Ilość przewodów PRZÓD / TYŁ / CENA ŁĄCZNA / KOD / UKŁAD
6 / 2 / 920 zł SAMF060 - S
5 / 2 / 820 zł SAMF061 - O
3 / 2 / 620 zł SAMF062 - F

Producent reklamuje, że każdy układ się nadaje.
Czy ktoś z Was montował model w układzie F do moto z ABS-em?
Wystarczy F ?



"DL-650 ABS
Układ z dwoma tarczami z przodu

Układ S - układ z rozdzielaczem i trzema przewodami (pompa-rozdzielacz + 2x rozdzielacz-zacisk)

Układ O - Modyfikacją układu z dwoma przewodami pompa-zacisk jest układ z jednym przewodem od pompy do zacisku i drugim przewodem łączącym zaciski biegnącym nad błotnikiem. Przewody łączą się również na wspólnej śrubie, z tym że nie przy pompie a przy jednym z zacisków.

Układ F - poprowadzenie dwóch przewodów bezpośrednio od pompy do zacisków. Przy pompie końcówki oczkowe obu przewodów mocowane są na wspólnej śrubie. Eliminuje to konieczność stosowania trójnika."


PS: ma ktoś jeszcze może kupon zniżkowy do HELi ? Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez RysiekN dnia Śro 15:06, 06 Kwi 2016, w całości zmieniany 6 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 23:31, 05 Cze 2016
tra
A

 
Dołączył: 14 Maj 2014
Posty: 103
Przeczytał: 47 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Bydgoszcz





Przyłączam się do pytania. Moje przewody mają już ponad 4 lata, a serwisówka mówi że trzeba je wymienić...


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez tra dnia Nie 23:32, 05 Cze 2016, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 12:10, 06 Cze 2016
Suszny
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 09 Kwi 2013
Posty: 1370
Przeczytał: 66 tematów

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraśnik woj. Lubelskie





Gdyby ktoś potrzebował to mam śruby do łączenia dwóch przewodów przy pompie ( układ F).


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 15:20, 06 Cze 2016
express
Administrator

 
Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 2386
Przeczytał: 92 tematy

Pomógł: 21 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków, VIII





RysiekN napisał:

Producent reklamuje, że każdy układ się nadaje.
Czy ktoś z Was montował model w układzie F do moto z ABS-em?
Wystarczy F ?

Układ F - poprowadzenie dwóch przewodów bezpośrednio od pompy do zacisków. Przy pompie końcówki oczkowe obu przewodów mocowane są na wspólnej śrubie. Eliminuje to konieczność stosowania trójnika."


Nie wydaje mi się aby F pasował do układu z ABS.
Układ z ABS:
[link widoczny dla zalogowanych]

Układ bez ABS:
[link widoczny dla zalogowanych]
I do tego F jak najbardziej pasuje.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 10:33, 07 Lip 2016
taz1612
A1

 
Dołączył: 30 Maj 2016
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Legionowo





jeśli by ktoś potrzebował to ja mam 10% zniżki na przewody hela


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 11:11, 07 Lip 2016
Pyxis
Motocyklista

 
Dołączył: 14 Maj 2016
Posty: 476
Przeczytał: 9 tematów

Ostrzeżeń: 1/2
Skąd: Strzegom (dolnośląskie)





polsky napisał:

ps.Jak ktos moze myslec,ze ABS skraca droge hamowania? Skoro jego zadaniem jest popuszczenie zblokowanego kola Smile))


Skraca w lwiej czesci przypadkow. Zwlaszcza w tych trudnych. Hamowanie z zablokowaniem kola jest mniej skuteczne od tego na granicy przyczepnosci. Sa oczywiscie sytuacje na ktore ABS po prostu nie jest przewidziany i wtedy lepiej go wylaczyc.

Swiat nigdy nie jest czarno-bialy. Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 15:34, 07 Lip 2016
Suszny
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 09 Kwi 2013
Posty: 1370
Przeczytał: 66 tematów

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraśnik woj. Lubelskie





Mała rada dla tych którzy będą zamawiać przewody w stalowym oplocie. Poproście żeby zrobili je ze 3cm dłuższe, na wypadek gdyby ktoś kiedyś chciał zastosować podwyższenie kierownicy. O ile przy standardowych przewodach podniesienie kierownicy o 2cm nie stanowi problemu, to jeśli byście chcieli podnieść wyżej lub jeszcze ją odchylić do kierowcy, może być problem z za krótkimi przewodami.
Płaci się za ilość przewodów, nie za długość, więc dodatkowe 3 cm nie mają wpływu na cenę przewodów.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 21:14, 07 Lip 2016
krzysiekjx1
Motocyklista

 
Dołączył: 11 Lis 2012
Posty: 413
Przeczytał: 12 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: dolnośląskie/BLC





Suszny napisał:

Płaci się za ilość przewodów, nie za długość, więc dodatkowe 3 cm nie mają wpływu na cenę przewodów.


słuszna uwaga aczkolwiek przy stu kompletach z dwa mają z oszczędzonego materiału Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 10:43, 13 Sie 2016
Filip_V650
Motocyklista

 
Dołączył: 01 Kwi 2015
Posty: 222
Przeczytał: 86 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: ZK





Kilka dni temu założyłem u siebie oplot HELa na przód i tył. Przewód do pompy jest dłuższy, żeby skompensować zainstalowane podwyższenie kierownicy.
Trochę pojeździłem i stwierdzam, że teraz hamulce są jak żyleta. Very Happy O ile na tylnym kole o wiele częściej załącza mi się ABS (w porównaniu do podobnego operowania dźwignią jak przy przewodach gumowych), o tyle przód wyraźnie hamuje skuteczniej i jest lepiej dozowalny.
No i wizualnie też wyglądają fajnie. Smile
Informacyjnie:
Cena za komplet przewodów z rozdzielaczami do nowego DLa650 to 750,00PLN (wysyłka i dłuższy przewód w cenie). Zamawiane ze strony przewodywoplocie.pl

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Filip_V650 dnia Sob 10:44, 13 Sie 2016, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 23:29, 18 Sie 2016
m.adam
Motocyklista

 
Dołączył: 10 Wrz 2015
Posty: 493
Przeczytał: 15 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





Ja w swoim Staruszku zmieniłem przewody hamulcowe (przód i tył) na oplot. Na przód przewody podłączone bezpośrednio do pompy. Zmieniłem też i przewód do sprzęgła. Z korzyści to szybciej reaguje na nacisk klamki jak i ładniej wygląda Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 23:31, 18 Gru 2016
chrzanek
Motocyklista

 
Dołączył: 11 Gru 2016
Posty: 212
Przeczytał: 100 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





Odświeżam temat.

Jako że planuje wymianę płynu hamulcowego to chce od razu zmienić przewody hamulcowe na "oplot".
Z tyłu już mam takie przewody - zasługa poprzedniego właściciela.

O tym jakie są zalety wiem.

Chodzi mi o co innego - i tu moje pytania:

1) Który układ przewodów lepiej kupić: F (dwa bezpośrednie z pompy do zacisku) czy O (bezpośredni do jednego zacisku + "podkówka" na drugą stronę). Logika podpowiada że F, ale czy nie będzie problemu z przymocowaniem przewodów biegnących inaczej niż to fabryka wymyśliła ?

2) Czym różnią się przewody dedykowane do DL 650 od DL 1000 (mam KLV Smile ) ?

3) Czy ktoś z Was kto już ma "oploty" i mógłby mi podać długość przewodu od pompy do zacisku ? Chce porównać z fabrycznymi, a zarazem zamówić 3-4cm dłuższe zgodnie z sugestią w tym temacie że może się to przydać jezeli zastosuje podkładki pod "risery" kierownicy.

4) Na alledrogo w tej chwili sa tylko oferty przewodów HEL w cenie 299pln za zestaw na przód. Czy to rozsądna cena czy może ktoś ma dostęp do lepszej oferty.

Z góry dziękuje
(thanks from the mountain Razz )


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 1:40, 19 Gru 2016
express
Administrator

 
Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 2386
Przeczytał: 92 tematy

Pomógł: 21 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków, VIII





chrzanek napisał:
Odświeżam temat.

Chodzi mi o co innego - i tu moje pytania:

1) Który układ przewodów lepiej kupić: F (dwa bezpośrednie z pompy do zacisku) czy O (bezpośredni do jednego zacisku + "podkówka" na drugą stronę). Logika podpowiada że F, ale czy nie będzie problemu z przymocowaniem przewodów biegnących inaczej niż to fabryka wymyśliła ?

2) Czym różnią się przewody dedykowane do DL 650 od DL 1000 (mam KLV Smile ) ?

3) Czy ktoś z Was kto już ma "oploty" i mógłby mi podać długość przewodu od pompy do zacisku ? Chce porównać z fabrycznymi, a zarazem zamówić 3-4cm dłuższe zgodnie z sugestią w tym temacie że może się to przydać jezeli zastosuje podkładki pod "risery" kierownicy.


1. F
2. Bladego pojęcia
3. Do DL1000, wersja F były dłuższe niż fabryczne, tak ze 3 cm.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 9:58, 19 Gru 2016
Irek1970
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 29 Lip 2014
Posty: 1707
Przeczytał: 48 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Strzegom





Da się to wszystko samemu w garażu założyć do nowego 650 z ABS ?
Chodzi głównie o odpowietrzenie układu.
Wiem, że zmiana daje efekt psychologiczno wizualny większy od praktycznego, ale zima jest i coś bym pogrzebał przy moto.

Tu: [link widoczny dla zalogowanych]

są za 620 za komplet, to o tych jest mowa, że są ok ?


Ps
Filip_V650- podeślij mi te niewidzialne foty, to wrzucę je na [link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Irek1970 dnia Pon 10:24, 19 Gru 2016, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 10:37, 19 Gru 2016
miotacztruskawek
Motonita

 
Dołączył: 01 Mar 2011
Posty: 1012
Przeczytał: 8 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Choszczno, kiedyś Łobez, Szczecin





Irek. Efekt jest iście praktyczny. Zwłaszcza jak masz już stare przewody gumowe. Ja po wymianie odczułem bardzo wymierny efekt. Co prawda później i tak zmieniłem zaciski na 4 tłoczki, ale przewody w stalowym oplocie to temat wart kasy.

Co do montażu przewodów bez zapowietrzania ABSu jest to możliwe, choć trzeba to zrobić rozsądnie... Musisz tak kombinować, żeby nie wpuścić powietrza do ABSy. Nie wymieniać wszystkiego na raz, tylko powoli, sukcesywnie, za każdym razem uzupełniając płyn. Pytanie tylko, czy w twoim modelu można swobodnie odkręcić gumowe przewody. O ile pamiętam są one na stałe połączone z metalowymi rurkami biegnącymi do pompy ABS. Gumowe są jedynie odcinki do zacisków i kierownicy i nie da się tego od tak wymienić.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 10:56, 19 Gru 2016
Irek1970
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 29 Lip 2014
Posty: 1707
Przeczytał: 48 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Strzegom





No to kicha.
Gdyby było w miarę łatwo, to bym zainwestował.
Byłem w garażu, faktycznie przewody łączą się ( z tego co widać ) z metalowymi rurkami na stałe.
Pewnie da się to przerobić, ale to już nie takie proste będzie przy wymianie.
Jak to się mówi- po fabryce nie poprawiaj Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 11:11, 19 Gru 2016
miotacztruskawek
Motonita

 
Dołączył: 01 Mar 2011
Posty: 1012
Przeczytał: 8 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Choszczno, kiedyś Łobez, Szczecin





No nie tyle nie poprawiaj Wink , ale jak to jest na stałe zaciśnięte to lipa Crying or Very sad ... Patrząc po cenach tych przewodów można odnieść wrażenie, że cena takiego zestawu zależy nie tyle od samej długości przewodów, a raczej od ilości końcówek. I zapewne nie sama końcówka robi tu cenę, a właśnie samo zaciśnięcie jej na przewodzie... No chyba, żeby jeszcze spróbować popytać się w zakładach zajmujących się zaciskaniem przewodów hydrauliki siłowej.
Jako ciekawostkę dodam tylko, że w BMce mam z fabryki stalowy oplot, a do tego, z metalowymi rurkami do pompy ABSu wszystko połączone jest nie na stałe, a za pomocą śrub, jak przy klamce, czy w zacisku...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Przewody w stalowym oplocie
Forum VStromClub Strona Główna -> Akcesoria dla V-Stroma
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 4 z 5  
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5  Następny
  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
Regulamin