VStromClub

Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom

Forum VStromClub Strona Główna -> Akcesoria dla V-Stroma -> Przewody w stalowym oplocie Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
PostWysłany: Pon 11:42, 19 Gru 2016
Irek1970
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 29 Lip 2014
Posty: 1849
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lower Silesia





Może odezwie się ktoś, kto wymieniał przewody w nowym V Stromie.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 11:44, 19 Gru 2016
express
Administrator

 
Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 2514
Przeczytał: 95 tematów

Pomógł: 22 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków, VIII





A to bardzo sie różni od poprzedniego modelu z ABS?
ZTCP to było tu (może nawet w tym wątku) o wymianie przewodów na oploty w 650 z ABS.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 15:07, 19 Gru 2016
Irek1970
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 29 Lip 2014
Posty: 1849
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lower Silesia





Robię drugie podejście do tego tematu.
Zadzwoniłem do kogoś, kto zna kogoś, kto pracuje w Anglii w serwisie Suzuki (Oczywiście motocykli).
Zjechał na święta do domu.
Facet mówi mi, żebym się nie dotykał do instalacji hydraulicznej ABS jak nie mam o tym pojęcia.
Zapowietrzenie układu (a jest to łatwe) skończy się w ASO, a to nie będzie tania zabawa. Smile
Dodał, że jak nie mam zamiaru jeździć na torze, lub wyczynowo w terenie, to wymiana przewodów, lub zacisków, to przerost formy nad treścią.
Podobno lepiej dobre opony kupić.
Daję sobie siana z tym tematem.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 20:56, 19 Gru 2016
MaG
Administrator

 
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 3899
Przeczytał: 64 tematy

Pomógł: 22 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gocław, W-wa





Odpowietrzenie układu z ABS zrobią Ci w każdym serwisie motocyklowym posiadającym dobrych serwisantów. W garażu jest to trudne ale nie w serwisie.. Zadzwoń do 2-3 polecanych na naszym forum speców od vstroma typu Szrama, myślę, że potwierdzą.
W ASO mają łatwiej bo mogą załączyć pompę ABS z poziomu programu serwisowego i w ten sposób pozbyć się ewentualnego powietrza, jeśli dostanie się do samej pompy, ale nie jest to jedyny sposób.
Tego speca z UK bym sobie jako eksperta chyba darował...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 23:03, 19 Gru 2016
Irek1970
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 29 Lip 2014
Posty: 1849
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lower Silesia





No ja właśnie rozmawiałem z nim w kwestii garażowego zabierania się do tematu.
Chodziło mi o samodzielne, bez znajomości tematu, zabranie się za układ z ABS.
Nie mówił, że to jest niemożliwe.
Facet, z tego co wiem zna się na rzeczy doskonale.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 1:06, 20 Gru 2016
krzysiekjx1
Motocyklista

 
Dołączył: 11 Lis 2012
Posty: 417
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: dolnośląskie/BLC





...... strzeliłem tu gafę bo przecież całość układu jest zbudowana z przewodów elastycznych ......


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez krzysiekjx1 dnia Wto 9:31, 20 Gru 2016, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 10:51, 20 Gru 2016
Irek1970
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 29 Lip 2014
Posty: 1849
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lower Silesia





Właśnie w nowych AL1 i AL2 nie jest w całości z przewodów elastycznych.
Nie wiem jak we wcześniejszych modelach, bo nie miałem.
Od ABS, który jest przy amortyzatorze wychodzi instalacja na rurkach i są one połączone z wężykami na stałe.
To znaczy kostki są na stałe, a rurki można wykręcić.
Pogrzebałem troszkę przy moto i stwierdziłem, że wężyków jest mało.
Większość instalacji jest z rurek.
Rurki kończą się nad chłodnicą, na prawdę najbliżej jak się dało od zacisków.
Wymiana wężyków, to wymiana 4 krótkich odcinków.
Z nad chłodnicy do zacisków, łącznik nad kołem i wężyk od pompy.
Oczywiście musiałyby być zrobione z kostkami do wkręcenia rurek, jak w oryginale.
Myślę, że zabieg byłby prosty.
Martwi mnie tylko możliwość wypłynięcia płynu z ABS.
Niby końce rurek są wyżej i nie powinien wypłynąć płyn, ale........

EDIT:
Napisałem do HEL zapytanie.
Oto co dostałem w odpowiedzi ( po 2 minutach Smile )

"Mamy zestaw identyczny z fabrycznym do tego modelu (nierdzewne kostki
połączeniowe zakute na przewodach). Cena za przewody na przód 530 zł.
Komplet przód + tył 750 zł. Ceny zawierają koszt wysyłki kurierem przy
wpłacie na konto. Pobranie +20zł. Czas realizacji 1dzień.

Chyba się skuszę na przód. Wink


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Irek1970 dnia Wto 11:11, 20 Gru 2016, w całości zmieniany 3 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 11:31, 20 Gru 2016
miotacztruskawek
Motonita

 
Dołączył: 01 Mar 2011
Posty: 1101
Przeczytał: 8 tematów

Pomógł: 20 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Choszczno, kiedyś Łobez, Szczecin





Irek, jeżeli znajdziesz elastyczne przewody w stalowym oplocie z końcówkami do tych metalowych rurek, to nie jest to już problem.

Najpierw ściągasz zaciski z tarczy i pompujesz klamką, żeby jak najwięcej płynu wtłoczyć do zacisków. Oczywiście musisz uważać, żeby nie wyskoczyły ci tłoczki Wink . Potem dopiero odkręć przewód gumowy między klamką a ABSem i zastąp go nowym w oplocie. Pompa ABS jak piszesz jest niżej, i cały czas będzie napełniona płynem. Jak wszystko skręcisz, wtedy wciśnij z powrotem tłoczki w zaciskach. Płyn zgromadzony w zaciskach odpowietrzy ci nowo zamontowany przewód.

Odcinek od metalowych rurek do zacisku robisz podobnie. Lekko zaciskasz klamkę i przytrzymujesz w tej pozycji jakąś gumką, czy sznurkiem. Wtedy płyn nie będzie ci swobodnie spływał z klamki. Następnie wymień przewód i puść klamkę. Płyn grawitacyjnie zaleje ci nowy przewód i zacisk. Tylko wtedy uważaj, żeby ci nie zabrakło płynu w zbiorniku wyrównawczym w klamce Smile .

Ja u siebie w ten sposób zmieniałem cała klamkę i wywaliłem jeden zacisk. Wszystko udało się bez zapowietrzenia układu. Tylko trzeba było to robić pojedynczo, a nie wszystko na raz Smile .


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 11:43, 20 Gru 2016
Irek1970
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 29 Lip 2014
Posty: 1849
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lower Silesia





Dzięki. Masz u mnie kosz truskawek do miotania Very Happy
Cenne rady zawsze w cenie.
Piszą z Hela, że komplet na przód za 530 złociszy jest identyczny z fabrycznym.
Nie powinno być problemów z podmianą.
Tył sobie daruję.
Najważniejsze pytanie, to czy to ma sens i przyniesie odczuwalne zmiany na lepsze.
Jak nie sprawdzę, to się nie dowiem Wink

Ps
Jaki kolor najfajniej wygląda ?
Stawiam na srebrny.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Irek1970 dnia Wto 11:44, 20 Gru 2016, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 14:39, 20 Gru 2016
krzysiekjx1
Motocyklista

 
Dołączył: 11 Lis 2012
Posty: 417
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: dolnośląskie/BLC





nie mam wersji z ABSem ale dwa bez i tylko jeden ma oplot Smile jest bardziej agresywny hamulec a czy ma to sens ? największy chyba ze względów bezpieczeństwa bo co do pozostałych kwestii to bardziej o samopoczucie chodzi i może faktycznie ktoś dobrze Ci radzi że zamiast tego tysiaka w przewody zainwestuj w dobre kapcie Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 15:18, 20 Gru 2016
Irek1970
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 29 Lip 2014
Posty: 1849
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lower Silesia





Przekonałeś mnie z tym porównaniem 2 motongów.
Daję sobie siana.
Te moje oryginalne przewody mają 5 lat i powinny być wymienione, ale kto tak na prawdę wymienia ?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 18:40, 20 Gru 2016
luthorhuss
A

 
Dołączył: 11 Mar 2016
Posty: 139
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2





Nie latam wyczynowo ( brak umiejętności) ani na torze ( brak zainteresowania) ale przewody wymieniłem na te w stalowym oplocie. Jestem z tego faktu bardzo zadowolony, duża poprawa w dozowalności i skuteczności hamowania. Rozważam teraz wymianę pompy bo ziarnko do ziarnka.....


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 12:25, 25 Gru 2016
miotacztruskawek
Motonita

 
Dołączył: 01 Mar 2011
Posty: 1101
Przeczytał: 8 tematów

Pomógł: 20 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Choszczno, kiedyś Łobez, Szczecin





W BuMie mam to tak rozwiązane...


Jak patrzyłem na znanym portalu aukcyjnym, to można dostać zestawy przewodów hamulcowych z takimi przejściówkami. Jak by się dobrze zakręcił, nawet i dosztukowałby te kawałki przewodów. Oczywiście mowa o używkach...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 9:05, 06 Kwi 2017
jan
A2

 
Dołączył: 23 Lip 2012
Posty: 75
Przeczytał: 7 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Trójmiasto





Cześć! Planuję wymianę przewodów na oplot Hel, ale zastanawiam się czy faktycznie poprawi się skuteczność hamulców. Pytałem tam i tu, ale opinie są podzielone, dlatego mam wątpliwości. Czy może ktoś z Was wymieniał w swoim Dlu z ABS i potwierdzi, że warto?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 15:16, 06 Kwi 2017
Suszny
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 09 Kwi 2013
Posty: 1504
Przeczytał: 35 tematów

Pomógł: 30 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraśnik woj. Lubelskie





Co prawda ABSu w K5 nie mam, ale założyłem stalowy oplot Hel i różnicę zauważyłem w dozowalności hamulca. Ale polepszonej skuteczności hamowania jakoś tak nie odczułem.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 20:42, 06 Kwi 2017
szuler57
A

 
Dołączył: 30 Cze 2016
Posty: 104
Przeczytał: 11 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Okolice Słupska





O DLu z wymienionymi przewodami jeszcze nic nie powiem - dopiero będę wymieniać. Natomiast jak wymieniłem w małym Varadero XL125 to dopiero ten motek zaczął hamować. Wcześniej jak zapakowałem kufry i pasażerkę hamowanie było bardzo mizerne. Dlatego też wymieniam w DLu Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 23:13, 06 Kwi 2017
jan
A2

 
Dołączył: 23 Lip 2012
Posty: 75
Przeczytał: 7 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Trójmiasto





Suszny napisał:
Co prawda ABSu w K5 nie mam, ale założyłem stalowy oplot Hel i różnicę zauważyłem w dozowalności hamulca. Ale polepszonej skuteczności hamowania jakoś tak nie odczułem.

Jeszcze mam watpliwosc, ponieważ dozowalnosc a skutecznosc robi roznice. Moze jeszcze ktoś poradzi.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 6:09, 07 Kwi 2017
Irek1970
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 29 Lip 2014
Posty: 1849
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lower Silesia





Daj sobie spokój.
Taka rada.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 7:10, 07 Kwi 2017
kitza
A

 
Dołączył: 29 Maj 2014
Posty: 140
Przeczytał: 41 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Nowy Sącz





I bądź tu mądry. Jedni chwalą, drugim nic się praktycznie nie zmieniło, inni jeszcze odradzają, a przewody pasowałoby zmienić bo te, które mam są chyba jeszcze fabryczne. Gumowych do DLa nigdzie nie mogę znaleźć więc pewnie i tak skończy się na oplocie. Tylko po co wywalać tyle kasy, skoro i tak na niewiele się to zda?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 7:14, 07 Kwi 2017
Irek1970
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 29 Lip 2014
Posty: 1849
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lower Silesia





No właśnie.
Znajomy wczoraj kupił TDM- a 850.
Motong ma 19 lat, nigdy nie były wymieniane przewody.
Hamulce jak żyleta i nic złego się nie dzieje z przewodami, z tego co widać.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 9:58, 07 Kwi 2017
jan
A2

 
Dołączył: 23 Lip 2012
Posty: 75
Przeczytał: 7 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Trójmiasto





Irek1970 napisał:
No właśnie.
Znajomy wczoraj kupił TDM- a 850.
Motong ma 19 lat, nigdy nie były wymieniane przewody.
Hamulce jak żyleta i nic złego się nie dzieje z przewodami, z tego co widać.

Sam mialem TDM. Hamulce ma lepsze od Dla, wiec nie ma co porownywac.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 10:10, 07 Kwi 2017
Irek1970
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 29 Lip 2014
Posty: 1849
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lower Silesia





No tak, ma lepsze, ale mi chodzi o kwestię przewodów i ich wymiany co 4 lata.
To jak wymiana filtra przy każdej wymianie oleju.
Są dwie szkoły, wymieniaj za każdym razem, albo co 3 - 4 wymianę oleju.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 11:50, 07 Kwi 2017
prebenny
A2

 
Dołączył: 28 Sty 2017
Posty: 61
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Poznań





Filtr oleju akurat bym wymieniał z olejem Wink

Przewody... Póki za mocno nie pęcznieją to powinny być ok. Nie zmienia to faktu, że w oplocie zawsze będą lepsze, bo w większej części siła płynu pójdzie na tłoczek a nie na 'rozpychanie' przewodu.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 21:53, 07 Kwi 2017
Turek
A

 
Dołączył: 28 Maj 2015
Posty: 119
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Koszalin





A co sądzicie o przewodach w oplocie od quadów ? Średnice, kąty zagięcia i długość powiedzmy identyczna, to czym się różnią od przewodów stricte dla motocykla ? Prócz kosztów oczywiście. Sklepy motocyklowe sprzedając takie przewody piszą w aukcjach, że pasują do quadów, motocykli...Myślicie, że jest to bezpieczne, teoretycznie niczym się nie różnią, i że może to być tylko marketing ? Koszt to 1/3 ceny tak naprawdę :/


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 6:40, 08 Kwi 2017
Irek1970
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 29 Lip 2014
Posty: 1849
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lower Silesia





Raczej teoretyczna sprawa.
Wątpię żeby długość i kostki na końcu, z na przykład 650 pasowały jeszcze gdziekolwiek indziej.
Wężyki to najmniej istotna sprawa.
Ważne są końcówki i długość.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 8:05, 08 Kwi 2017
Suszny
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 09 Kwi 2013
Posty: 1504
Przeczytał: 35 tematów

Pomógł: 30 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraśnik woj. Lubelskie





Na alledrogo można kupić jak @Turek mówi różne różniste przewody w stalowym oplocie. Napisane jest, że do quadów i innej chińszczyzny ale na to myślę, że nie trzeba patrzeć. Jeśli długość i końcówki pasują to czemu nie. Sam kupiłem do swojej Yamahy 125 taki przewód na przód, ale zbieram się już rok do jego założenia Razz

Mając przed sobą dwa przewody w stalowym oplocie, Hell i ten tańszy z allegro, nie bardzo widzę różnicę. Przewód taki sam, końcówki też. W dlu przecież są końcówki z otworem przez który wkłada się śrubę. Standardowe i najprostsze końcówki (mówię o modelach bez ABS). Stalowy oplot to stalowy oplot moim zdaniem.

Jeśli chodzi o przewody gumowe, to tak tu trzeba być ostrożnym. Powodem zakupu tego tańszego przewodu do 125tki był wcześniejszy nieudany zakup gumowego przewodu... Na oryginalnym gumowym przewodzie hamulec był ostry jak żyleta, po wymianie na nowy gumowy (nieoryginalny), nie jestem w stanie zablokować przedniego koła. Jestem w 100% pewny, że dobrze odpowietrzyłem jak równiez tego że nowy przewód puchnie i do niczego sie nie nadaje.

Taki tańszy przewód, założyłbym sobie na tył.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Suszny dnia Sob 8:09, 08 Kwi 2017, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 9:23, 08 Kwi 2017
bronek
A1

 
Dołączył: 22 Lip 2010
Posty: 30
Przeczytał: 10 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





Moim zdaniem:
Przewód w oplocie nie poprawia skuteczności hamulców. Może poprawić natomiast tzw. "dozowalność" czy "czucie" hamulca. Zmieniałem na oplot w poprzednim moto (XJ) i różnica była, jeździło mi się lepiej, ale.......
Jeśli problemem jest skuteczność hamowania to zamiast zabierać się za przewody (szczególnie w świeżych moto <8 lat) najpierw warto:
- przy następnej wymianie założyć normalne homologowane tarcze (a nie: "Heniek, załóż te najtańsze bo różnica w cenie duża") - tarcze są drogie i niestety wielu idzie "po kosztach" w tym temacie. A różnica w jakości jest.
- kupić porządne klocki hamulcowe
- obowiązkowo wymiana płynu hamulcowego,
- inspekcja pompy hamulcowej i ew. czyszczenie/regeneracja.
- regulacji klamki,
- inspekcja zacisków ew. czyszczenie/regeneracja.
W moto starszych gumowe przewody pęcznieją - w tym przypadku wystarczy wymiana na gumowe oryginalne nowe przewody (które powinny być tańsze niż markowe w oplocie) i problem z głowy na kolejnych kilka lat.
Zmierzam do tego, że jeśli coś boli to warto poszukać i rozwiązać przyczynę zamiast naklejać drogi plasterek z nadzieją, że się poprawi.
Inna sprawa jest taka, że sztormiak nie ma najlepszych hamulców na świecie i nawet po zmianie przewodów nie będzie miał.

Miłego sobotniego latania bo pogoda piękna! Ja startuję oglądać moto do kupna Very Happy

PS Przewody w oplocie do XJ kupiłem tutaj: [link widoczny dla zalogowanych] były tańsze od HEL, montaż i jakość bez problemów. Wytrzymały dużo i bezawaryjnie aż do sprzedaży moto.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez bronek dnia Sob 9:27, 08 Kwi 2017, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 12:33, 09 Kwi 2017
jan
A2

 
Dołączył: 23 Lip 2012
Posty: 75
Przeczytał: 7 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Trójmiasto





Dziękuję, sporo opinii.Muszę przemyśleć. Może wypowie się ktoś po wymianie w moto z ABS? Mój model to K7.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 22:55, 12 Kwi 2018
Meniu
A1

 
Dołączył: 07 Kwi 2015
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2





Czy ktoś zna długość przewodów hamulcowych przednich z zestawu HEL typu 2szt od pompki po zaciski ?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 7:01, 20 Kwi 2018
szary1977
A1

 
Dołączył: 14 Maj 2017
Posty: 48
Przeczytał: 30 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Krupski Młyn





Meniu napisał:
Czy ktoś zna długość przewodów hamulcowych przednich z zestawu HEL typu 2szt od pompki po zaciski ?

Lewy i prawy przewód ma inną długość , a dokładnie lewy jest troszkę dłuższy ale dokładnych wymiarów nie znam bo nie mierzyłem przy montażu.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Przewody w stalowym oplocie
Forum VStromClub Strona Główna -> Akcesoria dla V-Stroma
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 5 z 5  
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5
  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
Regulamin