VStromClub

Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Forum VStromClub Strona Główna -> Akcesoria dla V-Stroma -> szyba do v-stroma Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Następny
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
PostWysłany: Pią 10:39, 12 Sie 2011
lyko
A

 
Dołączył: 31 Paź 2010
Posty: 160
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2





Floydoo napisał:
ja dopiero po zamontowaniu GIVI AIRFLOW mam spokoj z turbulencjami i roznymi innymi dolegliwosciami oryginalnej szyby, czy nawet MRA,
Warto zauwazyc ze na kazdego kierownika oryginalna szyba dziala inaczej, tak samo kazda inna, ja przy MRA wciaz mialem turbulencje, a teraz mam goldwinga w pelni regulowanego Very HappyVery Happy

A napisz coś więcej o sposobie użytkowania i regulacji tej szybki. Jak wysoko sięga, jak duże są możliwości regulacji itp.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 14:56, 22 Wrz 2011
Renegade
A1

 
Dołączył: 19 Wrz 2011
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





Witam,
czy moze ktos sie jeszcze wypowiedziec na temat jazdy z szyba GIVI AIRFLOW?

Dzieki
J


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 15:08, 22 Wrz 2011
routerek
Motonita

 
Dołączył: 20 Lis 2010
Posty: 627
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: z kanapy w salonie/WAW





Kolego, zapraszamy do przywitalni Smile

m.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 19:01, 22 Wrz 2011
roadrunner
Administrator

 
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 2964
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa





I tak słowa uznania że kolega nie otworzył nowego tematu...

Ja miałem w Viaderku zwykłą szybę turystyczną Givi, straszny żagiel i tylko dla wysokich osób, niscy muszą patrzeć przez szybę a ta jak jest porysowana i w nocy powoduje pewne problemy, ochrona przed wiatrem ok. Ta nowa szyba daje możliwość dowolnego ustawienia ale moim zdaniem beznadziejnie wygląda.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez roadrunner dnia Czw 19:08, 22 Wrz 2011, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 21:46, 22 Wrz 2011
Floydoo
Motonita

 
Dołączył: 18 Maj 2010
Posty: 1057
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Norwegia/Bieszczady/DL1000





Szyba GIVI AIRFLOW jest przedwszystkim szersza dołem od oryginalnej czy nawet MRA.

Regulacji jest na tyle że w najniższym możliwym położeniu jest na tej samej wysokości co oryginał w najwyższym, a najwyższe położenie to jakieś 30cm wyżej więc naprawde sporo.
Ja zamontowałem tą szybe na najniższym ustawieniu w oryginalnej regulacji i już tak zostawiłem, natomiast teraz reguluje jedynie deflektorem bo sam deflektor ma około 15 cm regulacji Very Happy
Jeżeli zaś jedziemy gdzieś na off lub większe nierówności gdzie nie potrzeba szczelnej osłony przed wiatrem, można ściągnąć bardzo szybko deflektor i wtedy mamy coś jakby oryginalna szybę tylko w najniższym polożeniu i kiedyś nawet jak wyjechałem tak bez deflektora na droge to nawet przy 160 km/h nie miałem żadnych turbulencji choć juz było czuć napór powietrza.

Uważam w całej swej powadze że narawde warto kupić tę szybe jeżeli chcemy sobie spokojnie podrózować nie siłując się z wiatrem. Cisza w kasku jest bezcenna Very HappyVery HappyVery Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 11:09, 23 Wrz 2011
Renegade
A1

 
Dołączył: 19 Wrz 2011
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





Mam 191 cm wzrostu i na oryginalnej jazda w mieście lub na krótkich odcinkach jest spoko ale w trasie przy większych prędkościach przemieszczanie się odbiera przyjemność.
Mam N-coma ale przy tej oryginalnej i większych prędkościach jest mało użyteczny, ponieważ w kasku szumi tak okrutnie że nawet własnych myśli nie słyszę. i jak chcę go użyć, muszę zwalniać do 90 lub niżej.
Ramiona, bary i głowa dostają konkretnie a wieczorem siedząc na kanapie czuje jak mi się mózg kolepie z jednej strony czachy na drugą.
Zapoznałem się wcześniej z całym tematem i chyba najbardziej uniwersalna jak dla mnie byłaby właśnie GIVI AIRFLOW. Wygląd wyglądem ale mój obity mózg mówi dośćWink
Na korzyść GA przemawia dodatkowo możliwość bardzo szybkiego ściągnięcia deflektora co będzie korzystne przy off a może i w mieście.
Ale czy tak będzie rzeczywiście, to opowiem jak zakupie i przetestuje.

Zastanawiam się nie mniej jednak jak taki żagiel zachowuje się przy dość silnym wietrze bocznym?

J


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 11:51, 23 Wrz 2011
roadrunner
Administrator

 
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 2964
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa





Renegade napisał:

Zastanawiam się nie mniej jednak jak taki żagiel zachowuje się przy dość silnym wietrze bocznym?


Boczny wiatr raczej nie powoduje żadnych perturbacji samego moto, za to widać jak szyba "się majta".
Moim zdaniem, jeżeli zależy Ci na dobrej ochronie przed wiatrem, to lepsza będzie zwykła szyba turystyczna nawet w najniższym położeniu. W praktyce możliwość zdjęcia deflektora wygląda tak, że nigdy się go nie zdejmuje, bo się nie chce albo nie ma czasu, nawej jak jedziesz polatać po mieście...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 13:35, 23 Wrz 2011
Renegade
A1

 
Dołączył: 19 Wrz 2011
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





roadrunner napisał:
Renegade napisał:

Zastanawiam się nie mniej jednak jak taki żagiel zachowuje się przy dość silnym wietrze bocznym?


Boczny wiatr raczej nie powoduje żadnych perturbacji samego moto, za to widać jak szyba "się majta".
Moim zdaniem, jeżeli zależy Ci na dobrej ochronie przed wiatrem, to lepsza będzie zwykła szyba turystyczna nawet w najniższym położeniu. W praktyce możliwość zdjęcia deflektora wygląda tak, że nigdy się go nie zdejmuje, bo się nie chce albo nie ma czasu, nawej jak jedziesz polatać po mieście...


Kurcze, na początku właśnie myślałem o turystycznej ale w temacie dostała na tyle sporo negatywów że zainteresowałem sie GA. To co zakodowałem na temat turystycznej ze pomimo swojej wysokości to i tak przydałby się deflektor.
J


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 15:02, 23 Wrz 2011
roadrunner
Administrator

 
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 2964
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa





Szyba turystyczna jest na tyle wysoka że ja przy wzroście prawie 2m, w najwyższym położeniu się za nią chowam. Więc Ty nawet w najniższym nie będziesz miał żadnych problemów. Należy tez pamiętać, że szyba jest nie po to żeby się za nią całemu schować tylko po to, żeby odchylała strugę powietrza na tyle, żeby omijało ono kierowcę. Niniejszym uważam że deflektor w przypadku turystycznej szyby jest zupełnie zbędny. Ja w Dlu miałem szybę MRA z deflektorem i dawała radę. Szyba Givi, jak już wspomniał Floydoo, jest od niej szersza i wyższa innymi słowy napewno "będzie pan zadowolony" Laughing


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez roadrunner dnia Pią 15:03, 23 Wrz 2011, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 15:09, 23 Wrz 2011
Renegade
A1

 
Dołączył: 19 Wrz 2011
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





roadrunner napisał:
Szyba turystyczna jest na tyle wysoka że ja przy wzroście prawie 2m, w najwyższym położeniu się za nią chowam. Więc Ty nawet w najniższym nie będziesz miał żadnych problemów. Należy tez pamiętać, że szyba jest nie po to żeby się za nią całemu schować tylko po to, żeby odchylała strugę powietrza na tyle, żeby omijało ono kierowcę. Niniejszym uważam że deflektor w przypadku turystycznej szyby jest zupełnie zbędny. Ja w Dlu miałem szybę MRA z deflektorem i dawała radę. Szyba Givi, jak już wspomniał Floydoo, jest od niej szersza i wyższa innymi słowy napewno "będzie pan zadowolony" Laughing


A którego turystyka miałeś?
J


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 15:14, 23 Wrz 2011
roadrunner
Administrator

 
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 2964
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa





Taką:
http://www.motobagaz.pl/szyba-turystyczna-givi-d300st-do-honda-xl1000v-varadero-0311-p-463.html
Ale ta do DL'a jest b. podobna:
http://www.motobagaz.pl/szyba-turystyczna-givi-d260st-do-suzuki-vstrom-dl650-0411-vstrom-dl1000-0410-p-458.html
Bober jeździ z taką szybą, więc on pewnie coś więcej mógłby na jej temat powiedzieć...


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez roadrunner dnia Pią 15:21, 23 Wrz 2011, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 15:33, 23 Wrz 2011
Renegade
A1

 
Dołączył: 19 Wrz 2011
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





roadrunner napisał:
Taką:
http://www.motobagaz.pl/szyba-turystyczna-givi-d300st-do-honda-xl1000v-varadero-0311-p-463.html
Ale ta do DL'a jest b. podobna:
http://www.motobagaz.pl/szyba-turystyczna-givi-d260st-do-suzuki-vstrom-dl650-0411-vstrom-dl1000-0410-p-458.html
Bober jeździ z taką szybą, więc on pewnie coś więcej mógłby na jej temat powiedzieć...


Właśnie szybą Givi D260ST byłem wcześniej zainteresowany.
Cena przystępna i wygląda dobrze.
Może ktoś kto jeździ z ta szybką i ma wzrostu cosik w okolicach 190 cm mógłby napisać kilka słów o zaletach i wadach tego modelu?
Dzieki
J


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 17:12, 23 Wrz 2011
V-Told
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 2033
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa - Piaseczno





Renegade napisał:
Właśnie szybą Givi D260ST byłem wcześniej zainteresowany.
Cena przystępna i wygląda dobrze.
Może ktoś kto jeździ z ta szybką i ma wzrostu cosik w okolicach 190 cm mógłby napisać kilka słów o zaletach i wadach tego modelu?
Dzieki
J


Jeżeli 183 to cosik w okolicach 190 cm, to może mógłbym coś napisać... Ale lepiej zamieszczę jeszcze zdjęcie szyby po mojej przedwczorajszej podróży ~ 250km. Ale to jakoś później.

Tydzień temu eksperymentowałem sobie z szybami - jeździłem m.in. z oryginałem i w ogóle bez szyby. Oryginał wytwarza takie turbulencje, że nie słyszę tłumików, łeb lata na wszystkie strony i czasem ciężko skupić wzrok przez te drgania (jestem po prostu nieprzyzwyczajony). Wentylacja w kasku - JEST.

Bez szyby przy 180km/h przed zdjęciem kasku z głowy zabezpiecza tylko zapięcie. Wentylacja super, wibracji nie ma Very Happy, ale na dłuższą metę jest jak na streetfighterze. Jest fajne wrażenie "lekkiego przodu", w sam raz do stuntu Smile

Z GIVI praktycznie nie ma turbulencji, nie ma wiatru w kasku i na klacie. W środkowym położeniu 95% owadów przyjmuje szyba, 5% czubek kasku i ramiona, ale kurtka jest generalnie czysta. Wentylacji brak - nie będzie to przeszkadzać tym, którzy mają porządne kaski z pinlockiem. Ja w ciemnej szybie nie mam i na jesieni cierpię, bo muszę jeździć z uchylonym wizjerem. Problem każdej wyższej szyby to to, że jak już się trochę podrapie, to w nocy słabo przez nią widać, a jak się zabrudzi, to w ogóle nic przez nią nie widać.

Przy moim wzroście i średnim ustawieniu, patrzę jakieś 5-10cm nad nią, więc generalnie nie ma problemu, a na trasie jest po prostu bajka... no i nie wieje Smile. Poza tym ta GIVI jest moim zdaniem najładniejsza - dlatego ją kupiłem, później dopiero okazało się, że jest też bardzo wygodna Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 10:43, 26 Wrz 2011
Renegade
A1

 
Dołączył: 19 Wrz 2011
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





V-Told napisał:
Renegade napisał:
Właśnie szybą Givi D260ST byłem wcześniej zainteresowany.
Cena przystępna i wygląda dobrze.
Może ktoś kto jeździ z ta szybką i ma wzrostu cosik w okolicach 190 cm mógłby napisać kilka słów o zaletach i wadach tego modelu?
Dzieki
J


Jeżeli 183 to cosik w okolicach 190 cm, to może mógłbym coś napisać... Ale lepiej zamieszczę jeszcze zdjęcie szyby po mojej przedwczorajszej podróży ~ 250km. Ale to jakoś później.

Tydzień temu eksperymentowałem sobie z szybami - jeździłem m.in. z oryginałem i w ogóle bez szyby. Oryginał wytwarza takie turbulencje, że nie słyszę tłumików, łeb lata na wszystkie strony i czasem ciężko skupić wzrok przez te drgania (jestem po prostu nieprzyzwyczajony). Wentylacja w kasku - JEST.

Bez szyby przy 180km/h przed zdjęciem kasku z głowy zabezpiecza tylko zapięcie. Wentylacja super, wibracji nie ma Very Happy, ale na dłuższą metę jest jak na streetfighterze. Jest fajne wrażenie "lekkiego przodu", w sam raz do stuntu Smile

Z GIVI praktycznie nie ma turbulencji, nie ma wiatru w kasku i na klacie. W środkowym położeniu 95% owadów przyjmuje szyba, 5% czubek kasku i ramiona, ale kurtka jest generalnie czysta. Wentylacji brak - nie będzie to przeszkadzać tym, którzy mają porządne kaski z pinlockiem. Ja w ciemnej szybie nie mam i na jesieni cierpię, bo muszę jeździć z uchylonym wizjerem. Problem każdej wyższej szyby to to, że jak już się trochę podrapie, to w nocy słabo przez nią widać, a jak się zabrudzi, to w ogóle nic przez nią nie widać.

Przy moim wzroście i średnim ustawieniu, patrzę jakieś 5-10cm nad nią, więc generalnie nie ma problemu, a na trasie jest po prostu bajka... no i nie wieje Smile. Poza tym ta GIVI jest moim zdaniem najładniejsza - dlatego ją kupiłem, później dopiero okazało się, że jest też bardzo wygodna Smile


Dzięki Wielkie za opis. Myślę że ją zakupię i spróbuje z nią polatać i zobaczymy jak będzie;-)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 11:39, 26 Wrz 2011
Floydoo
Motonita

 
Dołączył: 18 Maj 2010
Posty: 1057
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Norwegia/Bieszczady/DL1000





GA przy bocznym wietrze nawet mocnym, sie nie majta Very Happy sprawdziem to niejednokrotnie smigajac po szwedzkich autostradach w zakresie predkosci od 0 do 200km/h Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 15:25, 26 Wrz 2011
V-Told
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 2033
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa - Piaseczno





Tak wygląda turystyczna GIVI po 250km:


Możecie sobie dopowiedzieć, gdzie to wszystko ląduje z normalną szybą Smile

EDIT: Krew mnie zalewa, kiedy pionowe zdjęcie wyświetla się w Operze poziomo. W Chrome i Firefoxie wyświetla się dobrze, także to nie moja wina! Very Happy


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez V-Told dnia Pon 15:28, 26 Wrz 2011, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 21:43, 26 Wrz 2011
roadrunner
Administrator

 
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 2964
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa





Floydoo napisał:
...w zakresie predkosci od 0 do 200km/h Very Happy


Shocked
Floydoo, Ty przestępco pospolity!! Laughing

A tak z czystej ciekawości... Ile sobie w Szwecji "życzą" za przekroczenie np. o 50?

V-Told, jeszcze apro-po twoich doświadczeń... Kiedyś na wyspach miałem okazję przejechać się DL-em z taką małą szybką jakby do street-a z takim pionownym ala wycięciem/przetłoczeniem na środku. Nie mogłem nigdzie namierzyć tej szybki więc nie wiem jakiej była firmy i czy w ogóle dedykowana jest do DL-a. W każdym razie o dziwo, przy moim wzroście jeździło się z nią świetnie. Nie wiem jakim cudem ale ta szybka tak odchyla strugę powietrza, że cała głowa jest "odsłonięta" - świetna wentylacja i nic poza tym! Nie ma efektu ściągania z motocykla nawet powyżej 160 i nie ma żadnych turbulencji znanych z orginalnej.
No i fajnie wygląda!


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez roadrunner dnia Pon 22:24, 26 Wrz 2011, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 21:49, 26 Wrz 2011
SławekB
A

 
Dołączył: 18 Kwi 2010
Posty: 193
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Tuchola





"Rozstrzeliwują" na miejscu. Wink A ciało przerabiają na eko nawóz.

I żeby mnie mod nie zastrzelił. Też myślę o takiej szybie. Przy 195cm wzrostu i małym deflektorze wciąż spore turbulencje na kasku :/


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez SławekB dnia Pon 21:52, 26 Wrz 2011, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 22:33, 26 Wrz 2011
lyko
A

 
Dołączył: 31 Paź 2010
Posty: 160
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2





Przy okazji mycia moto po muchach karcherem zauważyłem, że waląc nim od przodu można zaobserwować jak przepływa powietrze po owiewkach. Oczywiście zapewne w dużym uproszczeniu. Nie będę opisywał, po prostu spróbujcie jeśli będziecie mieli dostęp do karchera. Dość ciekawe i pouczające.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 22:54, 26 Wrz 2011
V-Told
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 2033
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa - Piaseczno





Roadrunner, chyba wiem o której mówisz. Spotkałem się już z dobrymi recenzjami na jej temat. Chciałem nawet kupić, ale odstraszyła mnie cena Very Happy. Stwierdziłem, że mając już dwie szyby, trzecią mogę odpuścić Wink



Może oryginał dałoby się jakoś przyciąć?

PS. Tu ją można dostać: http://www.suzuki-gb.co.uk/accessories/detail.php?id=000884&sector=onroad&search[range]=on_vstrom&search[model]=&search[year]=&search[keyword]=&offset=21&range=vstrom


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez V-Told dnia Pon 22:56, 26 Wrz 2011, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 0:49, 27 Wrz 2011
roadrunner
Administrator

 
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 2964
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa





O to to to...! Orginalną moża uciąć ale nie zrobisz tych przetłoczeń....


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 9:45, 27 Wrz 2011
Floydoo
Motonita

 
Dołączył: 18 Maj 2010
Posty: 1057
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Norwegia/Bieszczady/DL1000





Roadrunner, nie wiem ile sobie licza, bo tak defecto to mieszkam w Norwegii Very HappyVery Happy ale chyba juz strzelaja Very HappyVery HappyVery Happy

W Norwegii natomiast zabieraja kwity.

Wracajac jednak do tematu, to szybe GA wyprobowac musialem na wszelkie mozliwe sposoby i tak jak wyzej pisalem to na przelotach nie sprawia problemow niezaleznie od warunkow. Jedynie w jezdzie po dziurawych szutrowych gurskich drogach deflektor drga dosc mocno, ale 12km po takiej drodze mu nie zaszkodzilo wiec raczej jest oki.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 11:17, 27 Wrz 2011
Renegade
A1

 
Dołączył: 19 Wrz 2011
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





I szybkę Givi D260ST mam już na pokładzie. Mega szybka dostawa i cena całkiem niezła.

Jak tylko ją przetestuje zapodam swoje refleksje.

Pozdr


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 11:29, 27 Wrz 2011
roadrunner
Administrator

 
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 2964
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa





Floydoo napisał:
Roadrunner, nie wiem ile sobie licza, bo tak defecto to mieszkam w Norwegii Very HappyVery Happy ale chyba juz strzelaja Very HappyVery HappyVery Happy

W Norwegii natomiast zabieraja kwity.


Tak właśnie myślałem... Laughing

Szyba GA z całą pewnością jest OK, z reszta trudno żeby nie była, to żagiel większy niż turystyczna, ale moim zdaniem paskudnie wygląda. Poza tym taki sam efekt można osiągnąć zwykłą szybą turystyszną która jest tańsza i ładniej wygląda...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 11:56, 27 Wrz 2011
Floydoo
Motonita

 
Dołączył: 18 Maj 2010
Posty: 1057
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Norwegia/Bieszczady/DL1000





roadrunner napisał:


Szyba GA z całą pewnością jest OK, z reszta trudno żeby nie była, to żagiel większy niż turystyczna, ale moim zdaniem paskudnie wygląda. Poza tym taki sam efekt można osiągnąć zwykłą szybą turystyszną która jest tańsza i ładniej wygląda...


Zgadzam sie z Toba w zupelnosci, no moze co do wygladu... ale to rzecz gustu, mi sie podoba Very Happy
Natomiast jezeli chodzi o cene to nie wiem jaki jest stosunek bo nie mam pojecia ile kosztuje jedna czy druga w Polsce bo swoja bralem w Norwegii a i tak mnie nic nie kosztowala bo wybralem ja sobie w zamian za polamana MRA, ale dzis nie zaluje tej zmiany.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 12:31, 27 Wrz 2011
roadrunner
Administrator

 
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 2964
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa





Renegade napisał:
I szybkę Givi D260ST mam już na pokładzie. Mega szybka dostawa i cena całkiem niezła.

Jak tylko ją przetestuje zapodam swoje refleksje.

Pozdr



A jak Ci się podoba?? Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 13:45, 27 Wrz 2011
nieprosty
Motonita

 
Dołączył: 12 Sie 2009
Posty: 687
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2





roadrunner napisał:
O to to to...! Orginalną moża uciąć ale nie zrobisz tych przetłoczeń....

To jest sportowa szyba do V-strom dostępna w suzuki.
Posiadam takową i mogę ją szczerze polecić.
U mnie pełni ona funkcję szyby letniej, czyli więcej wiatru na klatę. Na zimę zamierzam kupić turystyczną z deflektorem.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 15:33, 27 Wrz 2011
Renegade
A1

 
Dołączył: 19 Wrz 2011
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





roadrunner napisał:
Renegade napisał:
I szybkę Givi D260ST mam już na pokładzie. Mega szybka dostawa i cena całkiem niezła.

Jak tylko ją przetestuje zapodam swoje refleksje.

Pozdr



A jak Ci się podoba?? Very Happy


Wygląd spox;-) Ale to co mnie niepokoi, to brak delikatnego podgięcia na jej końcu w celu przerzucenia strug powietrza nad moją głową. Mam obawy że będę je centralnie pobierał na maskę, ponieważ w pozycji wyprostowanej szyba sięga mi tak trochę powyżej do szczęki.
No nic jak nie przetestuję, to się nie dowiem.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 16:01, 27 Wrz 2011
roadrunner
Administrator

 
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 2964
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa





Moim skromnym zdaniem, właśnie to podgięcie w orginalnej szybie powoduje turbulencje szarpiące kaskiem...
Jak już gdzieś tutaj pisałem, ja z orginalną szybą jeździłem w środkowym położeniu, bo w najwyższym to co odchylała szyba trafiało mi w czubek kasku targając nim niemiłosiernie.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez roadrunner dnia Wto 16:08, 27 Wrz 2011, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 18:03, 27 Wrz 2011
V-Told
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 2033
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa - Piaseczno





roadrunner napisał:
Moim skromnym zdaniem, właśnie to podgięcie w orginalnej szybie powoduje turbulencje szarpiące kaskiem...
Jak już gdzieś tutaj pisałem, ja z orginalną szybą jeździłem w środkowym położeniu, bo w najwyższym to co odchylała szyba trafiało mi w czubek kasku targając nim niemiłosiernie.


Moim skromnym zdaniem masz rację Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 21:10, 27 Wrz 2011
Renegade
A1

 
Dołączył: 19 Wrz 2011
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





roadrunner, V-Told, trzymam Was za slowo;-)
Niestety, bede miał okazje sprawdzić czy również dorzucę do Waszego i moje "skromne zdanie" dopiero w czwartek.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 11:34, 05 Paź 2011
Renegade
A1

 
Dołączył: 19 Wrz 2011
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





A więc mialem okazje przetestować moją szybke Givi D260ST i efekt przekroczył moje oczekiwania. Usawienie na średnim co przy moim wzroście dało mi widoczność ciut nad szybą. Szumy na tyle małe że przy 140-150 km (zegarowe) mogłem rozmawiać z moim plecaczkiem przez interkom. Turbulencje nieodczuwalne. Tak jak wcześniej pisał V-Told, robactwo w 95% pozostaje na szybie, 5% czubek kasku i ramiona. Wentylacja kasku oczywiście gorsza niż w orginałce aczkolwiek mam pinlocka więc trudno mi się wypowiedzieć czy szyba mocno paruje w kaskach bez niego. Ogólne wrażenie bardzo pozytywne. Wygląd, to oczywiście rzecz gustu ale na tle innych moto z wysokimi szybami jest całkiem nieźle;-) Wstawiłbym fotke, ale jeszcze nie wiem jak to sie robi;-(


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 12:50, 05 Paź 2011
roadrunner
Administrator

 
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 2964
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa





Mówiłem że "będziesz Pan zadowolony"... Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 13:12, 05 Paź 2011
gregorio
Motocyklista

 
Dołączył: 16 Maj 2011
Posty: 497
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Nowy Sącz





Mam pytanie do Was, czy ta szyba Givi osłania ręce od wiatru? używam oryginalnej z deflektorem 12 cm i mam taki efekt, ze korpus i głowa są osłonięte od pędu powietrza a ręce mi marzną, już się zastanawiałem na zakładaniem dodatkowych rękawów. Do tego przy większych prędkościach mam wrażenie szarpania raz za jedna rękę raz za drugą podmuchami i chyba w efekcie tego pojawiają się drgania motocykla. Spotkał sie ktoś już z takim zjawiskiem?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 13:44, 05 Paź 2011
fish67
Motocyklista

 
Dołączył: 26 Cze 2011
Posty: 261
Przeczytał: 30 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Biskupiec R./Olsztyn





Cześć mam taką samą konfiguracje i jest podobnie, głowa ma spokój a ramiona czasem mi szarpie. Oryginalna szyba jest węższa i ten deflektor też nieco węższy jest. W dodatku na dole szyba jest podcięta (u mnie na środkowym położeniu) i chyba tam tworzą się te turbulencje. Mnie to jakoś nie przeszkadza.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 13:56, 05 Paź 2011
gregorio
Motocyklista

 
Dołączył: 16 Maj 2011
Posty: 497
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Nowy Sącz





A mi już kilka razy wpadł motocykl w takie wibracje, że musiałem zwolnić bo robiło się niebezpiecznie, tak ok 130-140 km/h, no chyba, że jest jakaś inna przyczyna jeszcze


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 17:15, 05 Paź 2011
roadrunner
Administrator

 
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 2964
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa





Może opony masz źle wyważone, albo Ci ciężarek z felgi odpadł... Jeżeli zaś chodzi o wężykowanie - to normalne. Pomaga utwardzenie zawieszenia i dociążenie motocykla.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 17:33, 05 Paź 2011
gregorio
Motocyklista

 
Dołączył: 16 Maj 2011
Posty: 497
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Nowy Sącz





Muszę dać na wszelki wypadek kola do sprawdzenia ale odnoszę wrażenie, że to nie to, wydaje mi się, że cały łopoczę jak flaga na wietrze i z tym kojarzę te wibracje. Mało jeżdżę po drogach na których można rozwijać takie prędkości i to mi utrudnia wnioskowanie i eksperymentowanie.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 20:06, 05 Paź 2011
Topinka
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 09 Lis 2009
Posty: 1763
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Chorzów MotoAvToSy





Przy silnym wietrze mozesz miec taki problem niestety


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 9:42, 06 Paź 2011
gregorio
Motocyklista

 
Dołączył: 16 Maj 2011
Posty: 497
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Nowy Sącz





Pytanie tylko, czy Givi D260ST wyeliminuje ten problem


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 12:30, 07 Paź 2011
gregorio
Motocyklista

 
Dołączył: 16 Maj 2011
Posty: 497
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Nowy Sącz





podpowie ktoś, gdzie najtaniej można dostać Givi D260ST?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 10:28, 09 Paź 2011
bober
Administrator

 
Dołączył: 27 Cze 2009
Posty: 427
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa - Bemowo/Ursynów





w motobagaz.pl jest za 270 zł a jak pogadasz ze z forum to coś jeszcze opuszczą Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 15:10, 10 Paź 2011
gregorio
Motocyklista

 
Dołączył: 16 Maj 2011
Posty: 497
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Nowy Sącz





cena zachęcająca, zrobiło się chłodno...może jednak...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 21:50, 10 Paź 2011
Floydoo
Motonita

 
Dołączył: 18 Maj 2010
Posty: 1057
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Norwegia/Bieszczady/DL1000





mialem zadac pytanie:

a gdzie w Polsce mozna dostac i za ile GIVI AIRFLOW ?????????

ale looknelem na motobagaz i juz maja w ofercie za 440zl, swoja droga calkiem niezla cena ja za swoja placilem cos ponad 700, ale i tak warto bylo Very HappyVery Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 19:29, 16 Lut 2012
maro
Motocyklista

 
Dołączył: 12 Lip 2010
Posty: 448
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: POLICE





Odświeżę wątek z zapytaniem. czy ktoś może użytkuje lub miał doświadczenia z taką szybę http://www.twistedthrottle.com/imagecatalogue/imageview/10967/?RefererURL=/trade/productview/2760/363/
Jest to dłuższa wersja MRA vario touring.
Spodobała mi się i bym sobie taką zakupił.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 22:08, 16 Lut 2012
spyder
Motonita

 
Dołączył: 24 Maj 2010
Posty: 592
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Ruda Śląska, MotoAvToSy





Osobiście uważam ze wysokość MRA jest juz optymalna (taką teraz mam) większa szyba tak jak ta którą pokazujesz to może być juz kłopot z patrzeeniem ponad nią.
Miałem GIVI turystyka i przy 183 cm wzrostu nie za komfotrowo sie patrzało przez nią. Dodatkowa sprawa to niezły żagiel z niej się robi i przy bocznych wiatrach będziesz tańcował na boki.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 23:18, 16 Lut 2012
maro
Motocyklista

 
Dołączył: 12 Lip 2010
Posty: 448
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: POLICE





Ale ta szyba ma 51,5 cm tj 10,5 cm więcej od oryginału suzuki. MRA krótsza ma 41,5 cm. Turystyczna Givi D260ST ma 57cm więc chyba nie było by tragedii. Aktualnie używam oryginalnej z deflrktorem i też odczuwam trzepanie dyńką jak inni i chcę znaleźć jakichś złoty środek.

My tu walczymy z wiatrem a popatrzcie na twardziela pierwszego z prawej na fotce z jaką szybą śmiga Laughing http://www.stromtrooper.com/australia-new-zealand/29226-photos-aussie-strommers-bikes.html


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez maro dnia Czw 23:51, 16 Lut 2012, w całości zmieniany 3 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 23:56, 16 Lut 2012
express
Administrator

 
Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 2172
Przeczytał: 82 tematy

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków, VIII





maro napisał:
Ale ta szyba ma 51,5 cm tj 10,5 cm więcej od oryginału suzuki. MRA krótsza ma 41,5 cm. Turystyczna Givi D260ST ma 57cm więc chyba nie było by tragedii. Aktualnie używam oryginalnej z deflrktorem i też odczuwam trzepanie dyńką jak inni i chcę znaleźć jakichś złoty środek.


Jest jeszcze taka:
http://www.motobagaz.pl/szyba-givi-airflow-af260-do-suzuki-vstrom-dl650-0411-dl1000-0411-p-1855.html
Regulowana wysokość: 53-65 cm


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez express dnia Czw 23:56, 16 Lut 2012, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 0:01, 17 Lut 2012
maro
Motocyklista

 
Dołączył: 12 Lip 2010
Posty: 448
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: POLICE





Widziałem ją ale tej nie chcę.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 11:29, 17 Lut 2012
roadrunner
Administrator

 
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 2964
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa





maro napisał:

My tu walczymy z wiatrem a popatrzcie na twardziela pierwszego z prawej na fotce z jaką szybą śmiga Laughing http://www.stromtrooper.com/australia-new-zealand/29226-photos-aussie-strommers-bikes.html


Mam 197wzrostu, jeździłem DL-em z taką małą szybką i ździwił byś się jak dobrze ona chroni...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
szyba do v-stroma
Forum VStromClub Strona Główna -> Akcesoria dla V-Stroma
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 6 z 10  
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Następny
  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
Regulamin