Forum VStromClub Strona Główna VStromClub
Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

KTM Adventure
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle "niesłuszne" (czyli nie V-Strom)
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
roadrunner
Administrator



Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 3011
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa

PostWysłany: Czw 21:07, 08 Lip 2010    Temat postu: KTM Adventure

Koledzy, czy ktoś jeździł i może coś więcej niż "widać" powiedzieć na temat tego sprzęta?
Chodzi o Adwenture 990 oczywiście...


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez roadrunner dnia Czw 21:46, 08 Lip 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
konra.dzik
Administrator



Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 2386
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Czw 21:30, 08 Lip 2010    Temat postu:

Ale który? 640 czy litry?
Ja jeździłem małym, fajne naprawdę terenowe moto, do bani na asfaltach przy szybkich przelotach, straszny młot pneumatyczny, dosyć kosztowny w eksploatacji (częste serwisy) a tak to spoko. Litrami nie jeździłem bo za krótki jestem Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
p0lish
A1



Dołączył: 07 Cze 2010
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: wwa

PostWysłany: Czw 23:30, 08 Lip 2010    Temat postu:

990 jest uosobieniem idealnego turysty
nie ważna jest nawierzchnia, to idzie
105 kuca przy wadze DL robi wow
niesamowite odejście, zawias z kosmosu
jedyna wada to to, że częściej będziesz w serwisie niż z Japońcem


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
roadrunner
Administrator



Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 3011
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa

PostWysłany: Pią 14:57, 09 Lip 2010    Temat postu:

No właśnie ciekawe jak to na prawdę jest z tą "awaryjnością" Triumph-a. Niewielu urzytkowników to potwierdza, chociaż rzeczywiście, serwis "europejczyka" jest droższy.
Tzn. KTM-a chciałem powiedzieć... Embarassed


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez roadrunner dnia Pią 17:48, 09 Lip 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
V-Told
Maniak motocyklowy



Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 2033
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Pią 17:35, 09 Lip 2010    Temat postu:

Gadałem z paroma ludźmi, któ®zy jeździli m.in. GS'ami i 990-tkami.

Prawda jest taka, że to motocykl enduro - nie turystyczne enduro. Po autostradzie tym nie pojedziesz. Siodło jest wąskie jak w crossówce, aby można było w ogóle sięgnąć nogami do ziemi. To taki mniejszy traktor i większa crossówka. Tym się powinno jeździć na stojąco, ale w terenie jest to do pobicia - ktoś tu ostatnio wrzucał filmik z takim KTM-em na trasie crossowej wiodącej przez jakiś las.

990 w teren,
DL na autostradę,
GS i tu i tu, z czego najlepszy na winkle,
Triumph do serwisu Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
cyryl DL1000
Motocyklista



Dołączył: 11 Lis 2008
Posty: 331
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wielkopolska

PostWysłany: Pią 18:24, 09 Lip 2010    Temat postu:

Co do awaryjnosci triumpha się nie wypowiadam ale jeździ się super. Przynajmniej mi. Wczoraj mój DL stał na serwisie i dostałem testowego tigera na ten czas i bardzo przypadł mi do gustu. Chyba nawet bardziej niż duży DL i Africa.
W ktm'ie kanapa faktycznie dość wąska ale nie mówcie, że się nie da jeździć po autostradzie daleko. Kanapa jest całkiem wygodna.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
V-Told
Maniak motocyklowy



Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 2033
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Pią 18:32, 09 Lip 2010    Temat postu:

cyryl DL1000 napisał:
W ktm'ie kanapa faktycznie dość wąska ale nie mówcie, że się nie da jeździć po autostradzie daleko. Kanapa jest całkiem wygodna.


R1 też się da. Da się także i rowerem...

Pogadaj z ludźmi, którzy tym jeżdżą, albo sam się przejedź.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
roadrunner
Administrator



Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 3011
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa

PostWysłany: Pią 18:32, 09 Lip 2010    Temat postu:

V-Told, to "nie" na autostradę może wydawać się lekko sporne, bo niby po co aż tak mocny silnik w motocyklu który nie ma służyć do szybkich autostradowych przelotów...
Choć z drugiej strony ochrona przed wiatrem chyba bardzo marna...
Z tego co pokazały porównania z innymi motocyklami tej klasy, rzeczywiście KTM przegrywa z GS-em DL-em i Viadrem. Ale my tu sobie teoretyzujemy bo jak dobrze zrozumiałem to żaden z nas nie jeździł tym KTM-em...
Cyryl który Tiger-em jeździłeś?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez roadrunner dnia Pią 18:52, 09 Lip 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
cyryl DL1000
Motocyklista



Dołączył: 11 Lis 2008
Posty: 331
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wielkopolska

PostWysłany: Pią 19:20, 09 Lip 2010    Temat postu:

Tiger 1050. Myślę, że innego na testowy nie ma. Super sprzęt ale w 2 wysokie osoby raczej nie da rady wygodnie.
V-told przejedz w jeden dzień z 1000km dl'em i też będziesz obolały. Powyżej jakiejś ilości km jest już praktycznie wszystko jedno. Gdzieś pisałeś że używasz dl'a tylko po mieście więc raczej nie masz dużego doświadczenia w dalekich wyjazdach na tym moto. A opinii innych bym nie słucha
Co do jazdy ktm’em to miałem okazję trochę pojeździć 950adv i lc4 sixDays więc to nie czyjaś opinia.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez cyryl DL1000 dnia Pią 19:59, 09 Lip 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
p0lish
A1



Dołączył: 07 Cze 2010
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: wwa

PostWysłany: Pią 21:00, 09 Lip 2010    Temat postu:

Nie snujcie koledzy przypuszczeń i domniemań.
2 znajomych ma 990 i powiem tak - gdyby mnie było stać na 990 to bym nigdy nie kupił DL
To jest połykacz kilometrów w KAŻDYM terenie.
Niestety wymaga wprawnego jeźdźca i dbania o siebie.
Lepszy od DL bo wyższy, węższy, lepiej hamuje, ma niesamowity zawias, zapier....a
Wady - cena, wymaga miłości [serwis]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
V-Told
Maniak motocyklowy



Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 2033
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Pią 22:06, 09 Lip 2010    Temat postu:

cyryl DL1000 napisał:
V-told przejedz w jeden dzień z 1000km dl'em i też będziesz obolały. Powyżej jakiejś ilości km jest już praktycznie wszystko jedno. Gdzieś pisałeś że używasz dl'a tylko po mieście więc raczej nie masz dużego doświadczenia w dalekich wyjazdach na tym moto.


DL'a mam od zeszłego roku i kupiłem go właśnie po to, aby móc jeździć gdzieś dalej. Zaraz po zakupie byłem nim w Alpach - z Wawy do Kaprun. Specjalnie teraz to sprawdziłem i trasa wynosi 1100km, więc o moje doświadczenia możesz się nie martwić. A jeśli chodzi o miasto, to na codzień jeżdżę po mieście. Wiesz, super by było móc co tydzień śmigać w Alpy...

cyryl DL1000 napisał:
A opinii innych bym nie słuchał


No to posłuchaj tych, którzy takie motocykle mają. Pisałem już, że ostatnio dosyć często mam okazję posłuchać opinii właścicieli tych maszyn. Zresztą tu nie trzeba geniuszu, aby domyślić się przeznaczenia tego motocykla. Wystarczy spojrzeć na siodło jak z crossówki. Oczywiście wszystko zależy od nastawienia, bo tak jak pisałem, da się jeździć na każdym motocyklu w niemal każdych warunkach, tylko różnie to wychodzi.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
cyryl DL1000
Motocyklista



Dołączył: 11 Lis 2008
Posty: 331
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wielkopolska

PostWysłany: Pią 22:25, 09 Lip 2010    Temat postu:

V-Told napisał:
Zresztą tu nie trzeba geniuszu, aby domyślić się przeznaczenia tego motocykla. Wystarczy spojrzeć na siodło jak z crossówki. Oczywiście wszystko zależy od nastawienia, bo tak jak pisałem, da się jeździć na każdym motocyklu w niemal każdych warunkach, tylko różnie to wychodzi.


Co Ci po siodle w terenie jak to nadal motocykl pond 200kg który nijak ma się w terenie do typowych crosów. Podnieś sobie jakiegoś EXC w piachu a chwilę później ADV

Niestety nie ma złotego środka i jak coś będzie najlepsze w teren to na pewno nie będzie najlepsze na szosę i odwrotnie.
Ot tyle mojego udziału w tym wątku bo każdy ma swoje racje i tak powinno być.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
roadrunner
Administrator



Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 3011
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa

PostWysłany: Pią 23:52, 09 Lip 2010    Temat postu:

V-Told wyglądem siodła i jego "twardością" ja osobiście za bardzo bym się nie sugerował...
Africa ma takie samo siodło jak KTM a jest bardzo wygodne, śmiem twierdzić, że wygodniejsze niż w DL-u czy Viadrze, przynajmniej dla mnie.
Też miałem okazję się przejechać Tiger-em 1050 i też jestem zdania że to zaje*isty sprzęt, niestety nie stać mnie na niego...
Ale teraz jest nowy rodzynek w cieście Twisted Evil SuperTenere 1200 i nowa Multistrada!!


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez roadrunner dnia Sob 21:31, 10 Lip 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
V-Told
Maniak motocyklowy



Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 2033
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Sob 20:51, 10 Lip 2010    Temat postu:

Roadrunner, jeszcze na sekundke wracajac do kwestii siodla - GS ma pozornie miekkie siodlo, ale po pewnym czasie okazuje sie, ze to tulko zewnetrzna powloka, a glebiej jest cholernie twarde m. Wszystkie Beemki maja tragicznie twarde siodla, a jednak mimo to uwazane sa za wygodne motocykle Smile

mnie z tej kategorii najbardziej interesuje nowa Multistrada ze wzgledu na odpowiednia wreszcie moc. Bylbym w stanie przelknac ten naped lancuchem, ale jednak wloszczyzna balbym sie jezdzic. Yamahy (poza R1) sa dla mnie jakies bezplciowe. KTM super, ale w prawdziwy teren - i tu sie zgadzam z kims tam wyzej - nie ma az tak zlotego srodka, aby wszystkim dogodzic. Jest ciezko Very Happy, dla mnie nie ma na razie tak fajnego motocykla, adla ktorego bylbym gotow wydac kupe kasy, kiedy mam juz DL'a.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
roadrunner
Administrator



Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 3011
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa

PostWysłany: Sob 21:30, 10 Lip 2010    Temat postu:

Mi też b. podoba się nowa Multistrada i choć też nie mam przekonania do włoskiej mechaniki to byłbym więcej niż skłonny ją nabyć gdybym dysponował 65tys.
Wracając do tematu siodła to nawet nie chodzi o jego twardość ile o sposób w jaki się siedzi na tym czy innym, w/g zasady "nawet twarde krzesło może być wygodne", ale to już są osobiste uwarunkowania i preferencje każdego z nas...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
konra.dzik
Administrator



Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 2386
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Sob 21:46, 10 Lip 2010    Temat postu:

roadrunner napisał:
Mi też b. podoba się nowa Multistrada i choć też nie mam przekonania do włoskiej mechaniki to byłbym więcej niż skłonny ją nabyć gdybym dysponował 65tys.


Mi też sie podoba nawet bardzo, stylystyka super. Jeździ też zajebiście szczególnie w trybie sport, bardzo ładnie na gumę idzie.
Multistrada ST (z kuframi itd) kosztuje 77000 PLN Smile
Mechanicznie też bym się obawiałWink
Piszą że przeglądy co 24 kkm? tak zgadza się ale główne czyli wymiana pasków rozrządu. trzeba to zrobić przy 24kkm bo lubią strzelać po tym przebiegu.
Reszta czyli przeglądy zwykłe są co 6 kkm, czyli wymiana oleju itp.
Silnik taki sam jak w 1198 sbk lekko zdławiony i dosyć zawodny, lubią się przekręcić panewki na korbie.
bardzo problematyczny moduł zapłonowy, potrafi nie chcieć odpalić a potem już normalnie gada i znów pada.
Komputer diagnostyczny (DDS) nie wykazuje błędów.
Ponadto elektroniczne zawieszenie jakoś do mnie nie przemawia, wolę manuala, mniej sie może zepsuć.
Roadrunner jak sie przez rok z ducatowymi gwarancjami bujałem, i powiem tak.
Jakbym miał te prawie 80 000PLN to bym sobie kupił KTMa 990 i go doposażył w jakieś alu skrzynki (tylko nie z katalogu akcesoriów za 10 000zl) i takie tam inne bajery a za resztę pojechałbym na zajebistą wycieczkę.
A i zastanowiłbym się nad dwu trzy letnim, nowego moto już nie kupie bo mi szkoda kasy Smile
To tak jak ja myślę.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez konra.dzik dnia Sob 21:49, 10 Lip 2010, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
roadrunner
Administrator



Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 3011
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa

PostWysłany: Nie 0:22, 11 Lip 2010    Temat postu:

Hmmm... Daje do myślenia... Wiem że mechanicy narzekają na "włoszczyznę", ale nie sądziłem że jest aż tak źle!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jotes
DeTox nie pomoże



Dołączył: 25 Kwi 2010
Posty: 2515
Przeczytał: 9 tematów

Pomógł: 49 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Düsseldorf / Gdynia

PostWysłany: Nie 9:02, 11 Lip 2010    Temat postu:

Wlasnie w niemieckiem " Motocyklu " opublikowali obszerny dwuczesciowy test turystycznych enduro. Testowane byly

BMW R 1200 GS
Ducati Multistrada 1200 S
Handa Varadero 1000
KTM 990 Adventure
Moto Guzzi Stelvio 1200 NTX
Triumph Tiger SE
Yamaha XT 1200 Z Super Tenere

Panowie przejechali 5000 km po Szwecji ( Nordkap).
w skrocie wyniki testu

Silnik - na 250 punktow

1. Ducati i Triumph 177
2. BMW 162
3. KTM 158
4. Yamaha 155
5. Honda 146
6. Motto G. 132

Zawieszenie na 250 punktow
1. Ducati 179p
2. Yamaha 175
3. BMW 174
4. KTM 173
5.Motto.G 159
6. Triumph 156
7.Honda 151

Walory uzytkowe na codzien. na 250 p

1. Yamaha 187
2. BMW 183
3. Honda 172
4. Moto Guzzi 170
5. Ducati 164
6. Triumph 148
7. KTM 147

Bezpieczenstwo na 150 p

1. Yamaha 118
2. BMW 117
3. Moto Guzzi 110
4. Ducati 106
5.. Honda, KTM, Triumph 105

Eksploatacja-koszty na 100 p

1. BMW 65p
2. Yamaha 60
3. Triumph 57
4. Moto Guzzi 56
5. Honda 55
6. Ducati 54
7. KTM 46

Podsumowanie na mozliwych 1000 punktow

1. BMW 701 p
2 Yamaha 695p
3. Ducati 680 p
4. Triumph 643 p
5. Honda/KTM po 629 p
7. Moto Guzzi 627 p

zwyciezca z razsadku ( wartosc ceny do moto ) ocena od 1 (najlepsza) do 6( zle.)..

1 Yamaha 2,2
2 BMW i Triumph 2,4
3. Honda 2,5
4. KTM 2,8
5. Ducati 3.3
6. Moto Guzzi 3.4

Naturalnie suche cyferki nie oddaja calosci testu... Dodam tylko ze sklad "sedziowski" byl miedzynarodowy wiec niby powinno byc obiektywnie Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
roadrunner
Administrator



Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 3011
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa

PostWysłany: Nie 19:39, 11 Lip 2010    Temat postu:

Pierwszy raz w historii galaktyki nie wygrało BMW! WOW!! Laughing
Moje Viaderko na 3 miejscu! Twisted Evil
SuperTenere wygrała, ciekawe jakie będą opinie użykowników za, powiedzmy 1,5 roku... GS-em 1200 też się wszyscy na początku zachwycali...
Apro po... Widziałem dzisiaj nową SuperTenere między Łomiankami a Wa-wą, leciałem w stronę Wa-wy a gość w przeciwną. Ciekawe czy to już jakaś sprzedana sztuka, czy ta "testowa"... Question Ktoś wie gdzie w Wa-wie można załatwić pojeżdżenie tą nową Tenerką??


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez roadrunner dnia Nie 21:01, 11 Lip 2010, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jotes
DeTox nie pomoże



Dołączył: 25 Kwi 2010
Posty: 2515
Przeczytał: 9 tematów

Pomógł: 49 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Düsseldorf / Gdynia

PostWysłany: Nie 20:57, 11 Lip 2010    Temat postu:

Teoretycznie wygralo BMW....na suche punkty...Honda raczej slabo...slaby silnik, ciezka i stara konstrukcja ( ale za to wygodna )
Rozsadek ale podpowiada co innego.
No i ja osobiscie uwazam ze dzisiaj w takim motocyklu ( BMW ) wymagac ponad 1000 Euro doplaty za ABS to swinstwo !


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
V-Told
Maniak motocyklowy



Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 2033
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Pon 19:42, 12 Lip 2010    Temat postu:

jotes napisał:
No i ja osobiscie uwazam ze dzisiaj w takim motocyklu ( BMW ) wymagac ponad 1000 Euro doplaty za ABS to swinstwo !


Za 1000 Euro, czyli ok. 4000zł --> dokładniej za koło 5000 dostajesz pakiet bezpieczeństwa, który zawiera zintegrowany ABS, kontrolę trakcji i czujnik ciśnienia w oponach... Smile

A i nie każdy musi chcieć ABS.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jotes
DeTox nie pomoże



Dołączył: 25 Kwi 2010
Posty: 2515
Przeczytał: 9 tematów

Pomógł: 49 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Düsseldorf / Gdynia

PostWysłany: Pon 20:10, 12 Lip 2010    Temat postu:

V-Told napisał:
jotes napisał:
No i ja osobiscie uwazam ze dzisiaj w takim motocyklu ( BMW ) wymagac ponad 1000 Euro doplaty za ABS to swinstwo !


Za 1000 Euro, czyli ok. 4000zł --> dokładniej za koło 5000 dostajesz pakiet bezpieczeństwa, który zawiera zintegrowany ABS, kontrolę trakcji i czujnik ciśnienia w oponach... Smile

A i nie każdy musi chcieć ABS.


wiesz, z pakietami to jest tak ze mozna tam wkladac co sie chce zeby byla mniejsza przejzystosc oferty..Sam ABS BMW wyycenia na 1080 euro + kontrola trakcji 300...plus czujnik cisniena 200.

I obojetnie jak to nazwiesz, za ABS MUSISZ doplacic...I nie oszukujmy sie, dzisiaj ABS to standard w motocyklu tej klasy...to nie jest Enduro do skakania po gorkach.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
nieprosty
Motonita



Dołączył: 12 Sie 2009
Posty: 685
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Wto 13:35, 13 Lip 2010    Temat postu:

jotes napisał:

No i ja osobiscie uwazam ze dzisiaj w takim motocyklu ( BMW ) wymagac ponad 1000 Euro doplaty za ABS to swinstwo !

To akurat z ich strony jest bardzo miłe. Po prostu dają wybór świadomemu użytkownikowi nie posiadania ABS'u.
Jeszcze ludzie będą za tym tęsknić. Jak by był w standardzie to po prostu cena by była wyższa. Przykładowo w Austrii już chyba od 2 lat nie da się kupić DL650 bez ABS. W polsce z tego co się orientuje jest jeszcze taka możliwość.

Ja i tak kupiłem z ABS'em ale na możliwośc wyboru bym się nie pogniewał.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
roadrunner
Administrator



Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 3011
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa

PostWysłany: Wto 14:43, 13 Lip 2010    Temat postu:

nieprosty napisał:
jotes napisał:

No i ja osobiscie uwazam ze dzisiaj w takim motocyklu ( BMW ) wymagac ponad 1000 Euro doplaty za ABS to swinstwo !

To akurat z ich strony jest bardzo miłe. Po prostu dają wybór świadomemu użytkownikowi nie posiadania ABS'u.
Jeszcze ludzie będą za tym tęsknić. Jak by był w standardzie to po prostu cena by była wyższa. Przykładowo w Austrii już chyba od 2 lat nie da się kupić DL650 bez ABS. W polsce z tego co się orientuje jest jeszcze taka możliwość.

Ja i tak kupiłem z ABS'em ale na możliwośc wyboru bym się nie pogniewał.


Tak, ale o ile mi wiadomo nie ma w salonach motocykli które nie mają ABS-u. Jeżeli nie chcesz ABS-u to mogą Ci sprowadzić motocykl bez niego ale trzeba poczekać. W takiej sytuacji można by przyjąć że ABS należy do wyposażenia standardowego, tylko tyle że za to wyposażenie "standardowe" trzeba dopłacić. To trochę niepoważne...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
nieprosty
Motonita



Dołączył: 12 Sie 2009
Posty: 685
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Wto 15:35, 13 Lip 2010    Temat postu:

roadrunner napisał:
nieprosty napisał:
jotes napisał:

No i ja osobiscie uwazam ze dzisiaj w takim motocyklu ( BMW ) wymagac ponad 1000 Euro doplaty za ABS to swinstwo !

To akurat z ich strony jest bardzo miłe. Po prostu dają wybór świadomemu użytkownikowi nie posiadania ABS'u.
Jeszcze ludzie będą za tym tęsknić. Jak by był w standardzie to po prostu cena by była wyższa. Przykładowo w Austrii już chyba od 2 lat nie da się kupić DL650 bez ABS. W polsce z tego co się orientuje jest jeszcze taka możliwość.

Ja i tak kupiłem z ABS'em ale na możliwośc wyboru bym się nie pogniewał.


Tak, ale o ile mi wiadomo nie ma w salonach motocykli które nie mają ABS-u. Jeżeli nie chcesz ABS-u to mogą Ci sprowadzić motocykl bez niego ale trzeba poczekać. W takiej sytuacji można by przyjąć że ABS należy do wyposażenia standardowego, tylko tyle że za to wyposażenie "standardowe" trzeba dopłacić. To trochę niepoważne...


Podejżewam, że to bardziej wynika z tego że większość jednak ten ABS chce mieć.
W Austrii z tego co sie orientuje GS1200 bez ABS jest praktycznie niesprzedawalny na rynku wtórnym.
Jak się pytałem w Suzuki dlaczego nie ma DL650 bez ABS a w Polsce jest facet powiedział, że w Austrii nikt nie chciał kupować bez dlatego go wogóle wycofali z oferty.

Ale cieszcie się puki wogóle jest taka opcja bo prędzej czy później Unia wymusi by każdy nowy sprzedawany motocykl miał ABS podobnie jak to się stało z samochodami.

Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
roadrunner
Administrator



Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 3011
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa

PostWysłany: Wto 16:38, 13 Lip 2010    Temat postu:

Co w dalszym ciągu nie zmienia faktu, że za motocykl który w standardzie ma ABS, a tylko taki można kupić "od ręki", za tenże trzeba dopłacić i to wcale nie mało...
Przypuszczam że w salonie BMW, dajmy na to w Niemczech, można sobie kupić i taki i taki jak kto chce, wtedy jest świadomy i pełen wybór i taka sytuacja jest jak najbardziej fair.

Ale mamy rozrzut w temacie Laughing


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez roadrunner dnia Wto 16:42, 13 Lip 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MaG
Administrator



Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 4245
Przeczytał: 12 tematów

Pomógł: 27 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gocław, W-wa

PostWysłany: Śro 16:19, 05 Sty 2011    Temat postu:

Odgrzebię temat z okazji nowego testu MCN - marcz to specjalnie dla Ciebie:
Test off KTM 990ADV


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Bandit
Motonita



Dołączył: 06 Mar 2009
Posty: 571
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Paszków

PostWysłany: Czw 21:40, 06 Sty 2011    Temat postu:

MaG napisał:
Odgrzebię temat z okazji nowego testu MCN - marcz to specjalnie dla Ciebie:
Test off KTM 990ADV

Niezły filmik, odważny chłopak a na moto to chyba zwykłe turystyczne oponki miał i dawał rady! Very Happy


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Bandit dnia Czw 21:43, 06 Sty 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
marcz
Motocyklista



Dołączył: 24 Paź 2009
Posty: 441
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Czw 22:36, 06 Sty 2011    Temat postu:

MaG napisał:
Odgrzebię temat z okazji nowego testu MCN - marcz to specjalnie dla Ciebie:
Test off KTM 990ADV


dzieki MaG Smile to jest to co zaczyna mnie coraz bardziej rajcować Wink
Puki co gosc z F&F do mnie nie dzwonił z ofertą.
DL chyba zostanie na kolejny sezon Smile, a ja coraz bardziej mysle jednak o drugim moto, cos o pojemnosci 250-400 do typowego endurzenia (nie cross) Smile i wadze ok 130kg.
W najblizszym czasie sprawa sie wyjaji Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MaG
Administrator



Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 4245
Przeczytał: 12 tematów

Pomógł: 27 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gocław, W-wa

PostWysłany: Pią 11:43, 07 Sty 2011    Temat postu:

O jakiej wersji myślisz? Zwykła, R-ka, Dakar? Malowanie jakie?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
marcz
Motocyklista



Dołączył: 24 Paź 2009
Posty: 441
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Pią 16:58, 07 Sty 2011    Temat postu:

MaG napisał:
O jakiej wersji myślisz? Zwykła, R-ka, Dakar? Malowanie jakie?


W gre wchodziłaby wersja zwykła z malowaniem pomarańcz lub biały
Dakar wystepuje chyba tylko niebieski Confused
R -ka odpada bo brak ABS i mimo mojego słusznego wzrostu to juz wysokie bydle , a i 115 KM tez mi nie potrzebne Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lasooch
Motonita



Dołączył: 07 Lut 2010
Posty: 941
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Pruszków

PostWysłany: Pią 17:38, 07 Sty 2011    Temat postu:

We 3&Funie stoi testówka 990, do sprzedania za ~45tys. Miałem okazję się przymierzyć - miłość od pierwszego wejrzenia Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
roadrunner
Administrator



Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 3011
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa

PostWysłany: Pią 17:49, 07 Sty 2011    Temat postu:

Marcz, mam nadzieję że nas nie opuścisz z okazji zmiany sprzęta, no i czekam na relację z jazdy nowym moto w tym temacie Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
marcz
Motocyklista



Dołączył: 24 Paź 2009
Posty: 441
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Pią 19:27, 07 Sty 2011    Temat postu:

lasooch napisał:
We 3&Funie stoi testówka 990, do sprzedania za ~45tys. Miałem okazję się przymierzyć - miłość od pierwszego wejrzenia Very Happy


przymierzałem sie do tej testówki i juz mi ja chcieli oddac za 39kPLN ale bez akcesoryjnych tłukmików acrpovic'a

Ostatecznie decyzja o zmianie sprzetu wyjdzie w lutym - tu wyjdzie cała prawda czy moja "sakiewka" podoła Wink

roadrunner tak jak Ty nie opuściłbym tak Zacnego Grona Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
roadrunner
Administrator



Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 3011
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa

PostWysłany: Pią 21:07, 07 Sty 2011    Temat postu:

No to super i czekam z niecierpliwością na szczegółową relację i wrażenia z pierwszych jazd, bezpośrednio po przesiadce z DL-a!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Adamar
Maniak motocyklowy



Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 1220
Przeczytał: 17 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: CK

PostWysłany: Nie 1:57, 09 Sty 2011    Temat postu:

Pisałem już kiedyś, jeździłem KTM-em 990 w zeszłym roku, kolega kupił nowego i dał mi się przejechać jak miał jakieś 500 km, śnieżynka z salonu. Jak dla mnie to jest taki duży kros ale za ciężki jak na krosa Smile Generalnie zgadzam się z opinią V-Tolda, V-Strom, Varadero czy GS są o niebo wygodniejsze, a co do mocy to normalna, nie pamiętam żeby zrobiła na mnie wrażenie, podobnie jak w GS 1200 czy Varadero. Jakbym miał wybierać to lepsze wrażenie na mnie robi Super Tenere choć jeszcze na niej nie jeździłem, poczekam jeszcze na tego nowego Tigera 1200 no i Honda chyba coś też myśli, moim zdaniem trzeba poczekać, niedługo powinien być większy wybór Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
roadrunner
Administrator



Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 3011
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa

PostWysłany: Nie 4:07, 09 Sty 2011    Temat postu:

A nowa Honda Crosstourer??


Wygląda na jeszcze większego i cięższego słonia niż Varadero, ale zapowiada się ciekawie!


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez roadrunner dnia Nie 4:10, 09 Sty 2011, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MaG
Administrator



Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 4245
Przeczytał: 12 tematów

Pomógł: 27 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gocław, W-wa

PostWysłany: Pon 10:17, 10 Sty 2011    Temat postu:

Ale tej Hondy to jeszcze w salonie nie kupisz, na razie to był koncept.
Porównywanie 990 z Dl-em czy nową ST nie ma IMO większego sensu. Przeznaczenie jest nieco inne, to chyba jedyne prawdziwe turystyczne enduro sprzedawane obecnie, o zawieszeniu uprawniającym do używania w nazwie słowa "enduro". Skoro marcz się na niego zdecydował, to pewnie nie wybrał turystyki asfaltowej tylko tą "obok drogi"Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
j23j23j23
Maniak motocyklowy



Dołączył: 07 Paź 2009
Posty: 1417
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wawa

PostWysłany: Pon 10:21, 10 Sty 2011    Temat postu:

Za parę lat taka Honda będzie moja.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Bandit
Motonita



Dołączył: 06 Mar 2009
Posty: 571
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Paszków

PostWysłany: Pon 10:47, 10 Sty 2011    Temat postu:

MaG napisał:
Ale tej Hondy to jeszcze w salonie nie kupisz, na razie to był koncept.
Porównywanie 990 z Dl-em czy nową ST nie ma IMO większego sensu. Przeznaczenie jest nieco inne, to chyba jedyne prawdziwe turystyczne enduro sprzedawane obecnie, o zawieszeniu uprawniającym do używania w nazwie słowa "enduro". Skoro marcz się na niego zdecydował, to pewnie nie wybrał turystyki asfaltowej tylko tą "obok drogi"Wink


Sedno sprawy Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
roadrunner
Administrator



Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 3011
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa

PostWysłany: Pon 13:21, 10 Sty 2011    Temat postu:

MaG napisał:
Ale tej Hondy to jeszcze w salonie nie kupisz, na razie to był koncept.
Porównywanie 990 z Dl-em czy nową ST nie ma IMO większego sensu. Przeznaczenie jest nieco inne, to chyba jedyne prawdziwe turystyczne enduro sprzedawane obecnie, o zawieszeniu uprawniającym do używania w nazwie słowa "enduro". Skoro marcz się na niego zdecydował, to pewnie nie wybrał turystyki asfaltowej tylko tą "obok drogi"Wink


No niby koncept ale od przyszłego roku w salonach i sądzę że niewiele się zmieni do tego czasu.
Moim zdaniem KTM to motocykl rajdowy/wyczynowy, nie koniecznie tylko enduro, Cała reszta natomiast, wymieniona przez Adamara i nie tylko, to właśnie mniej lub bardziej turystyczne enduro. Z samej swojej definicji turystyczne enduro, to taki motocykl który służy do turystyki po drogach lepszych i gorszych, ale jednak drogach. Lekkim nieporozumieniem jest więc porównywać motocykl przeprawowo-rajdowy z turystycznym enduro.
Tak ja to widzę...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MaG
Administrator



Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 4245
Przeczytał: 12 tematów

Pomógł: 27 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gocław, W-wa

PostWysłany: Pon 15:15, 10 Sty 2011    Temat postu:

Roadrunner, ja prostej konstrukcji myślowej jestem i dla mnie określenie "turystyczne enduro" jako zestawienie słów "enduro"+"turystyka" to powinien być motocykl służący do "turystyki enduro",czyli swobodnego podróżowania przeróżnymi trasami o raczej gorszej niż lepszej nawierzchni, a czasami nawet i bez nich...Smile
Oczywiście nie ma żadnej jedynej i naukowej definicji określenia "turystyczne enduro" i każdy ma prawo do własnej Smile, dla mnie osobiście właśnie 990 to jest turystyczne enduro, z podobną koncepcją przeznaczenia jak stare jare AT czy ST, a motocykl wyczynowo-przeprawowy to raczej 450EXC i temu podobne wścieklaki... Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez MaG dnia Pon 15:15, 10 Sty 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
polsky
Motonita



Dołączył: 17 Wrz 2008
Posty: 646
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Londyn/Wrocław

PostWysłany: Pon 22:44, 10 Sty 2011    Temat postu:

MaG napisał:
ja prostej konstrukcji myślowej jestem i dla mnie określenie "turystyczne enduro" jako zestawienie słów "enduro"+"turystyka" to powinien być motocykl służący do "turystyki enduro",czyli swobodnego podróżowania przeróżnymi trasami o raczej gorszej niż lepszej nawierzchni, a czasami nawet i bez nich...Smile
Oczywiście nie ma żadnej jedynej i naukowej definicji określenia "turystyczne enduro" i każdy ma prawo do własnej Smile, dla mnie osobiście właśnie 990 to jest turystyczne enduro


A ja poznałem osobiscie jednego Anglika, który świat objechał dookoła na R1 to jaka to będzie definicja?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Adamar
Maniak motocyklowy



Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 1220
Przeczytał: 17 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: CK

PostWysłany: Pon 22:49, 10 Sty 2011    Temat postu:

Też turystyk, ale sportowo-szosowy Smile trochę inny Smile Smile Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
polsky
Motonita



Dołączył: 17 Wrz 2008
Posty: 646
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Londyn/Wrocław

PostWysłany: Pon 23:14, 10 Sty 2011    Temat postu:

Ale jeździł po off road, właśnie o to się rozchodzi.. (Nick Sanders)

Każdy ma swoją definicje a po czym i jak długo pojedzie i na czym to zależy od umiejętności, wielkości jaj i twardości dupy.

Nie zapominajcie o tych, którzy na Komarkach do Iraku czy Iranu dojechali, czy tez CZ czy Jawa 350 całą Europe zwiedzili. Obecne motocykle się nie psują są bardzo bezpieczne, wyważone i mega wygodne już nie wspominając o jakosci opon, które pozwalają nam się kłaść w zakrętach jak Rossi na każdym motocyklu.

Nie róbmy się na predatorów mody off road tylko jeździjmy, jeździjmy i jeździjmy!!!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
letko
Maniak motocyklowy



Dołączył: 28 Cze 2007
Posty: 1545
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Ustroń

PostWysłany: Wto 8:13, 11 Sty 2011    Temat postu:

polsky napisał:
Nie róbmy się na predatorów mody off road tylko jeździjmy, jeździjmy i jeździjmy!!!


I tu cię popieram z tą modą na off road. Na forum ADV jak wkleisz zdjęcie to największy poklask masz jak moto i Ty jesteś upier....ny tak że nie można rozpoznać ani marki motocykla ani Ciebie. Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bibop
Maniak motocyklowy



Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 1741
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Wto 9:18, 11 Sty 2011    Temat postu:

Zgadzam się z polskym co do tego, że można świat objechać na czym kolwiek... niemniej kiedyś ludzie jeździli fiatem 126p i też można powiedzieć "po co kupujesz mercedesa jak <<maluchem>> też dojedziesz".
Czasami patrzę po tym forum adv (65% 12GS, 20% KTM, 15% pozostałe) i dochodzę do wniosku, że większość kupiła GSa czy KTMa bo tak trzeba.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Adamar
Maniak motocyklowy



Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 1220
Przeczytał: 17 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: CK

PostWysłany: Wto 11:52, 11 Sty 2011    Temat postu:

bibop napisał:
Czasami patrzę po tym forum adv (65% 12GS, 20% KTM, 15% pozostałe) i dochodzę do wniosku, że większość kupiła GSa czy KTMa bo tak trzeba.


No święte słowa Smile A i tak 95% trasy jeżdżą asfaltami, tylko zdjęcia robią w lesie, no ale moda to moda Smile
Pamiętacie jak kiedyś chodziło się tylko w białych skarpetkach Smile Smile Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MaG
Administrator



Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 4245
Przeczytał: 12 tematów

Pomógł: 27 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gocław, W-wa

PostWysłany: Wto 17:28, 11 Sty 2011    Temat postu:

Taa.. jak mawiają Afrykanerzy "Off-road to nie rodzaj motocykla ale sposób jego użytkowania"... Co nie zmienia faktu, że jeden motocykl się lepiej nadaje do turystyki asfaltowej, a inny do turystyki off i jeżeli NIE MUSIMY to po co się męczyć GoldWingiem na Transalpinie czy DR350 na Route66...?
Swoją drogą ja na ADV jestem głównie dla fotorelacji z zaje***tych wypraw po Azji, Afryce Europie Wschodniej - jest tam grupa 30-40 naprawdę motopodróżników, którzy nie potrzebują błota w sprayu Smile Niestety z żalem zauważam, że nie ma tam naszych przefajnych-wszystkomających Vstromów tylko jakieś "brzydkie" GS-y, AT-y czy KTM-y. Ale liczę, że w tym roku ekipa marcza, magrafba i innych to zmieni i nastąpi moda na lans na Vstromie zamiast na GS-ie...Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
routerek
Motonita



Dołączył: 20 Lis 2010
Posty: 627
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: z kanapy w salonie/WAW

PostWysłany: Wto 17:34, 11 Sty 2011    Temat postu:

W konkursie na słowo miesiąca zwycięża MaG Razz

Cytat:
lans na Vstromie


Spodobało mi się bardzo Smile i idę się polansować.

m.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle "niesłuszne" (czyli nie V-Strom) Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
Strona 1 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin