VStromClub

Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle "niesłuszne" (czyli nie V-Strom) -> KTM Adventure Idź do strony 1, 2, 3  Następny
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
KTM Adventure
PostWysłany: Czw 22:07, 08 Lip 2010
roadrunner
Administrator

 
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 2964
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa





Koledzy, czy ktoś jeździł i może coś więcej niż "widać" powiedzieć na temat tego sprzęta?
Chodzi o Adwenture 990 oczywiście...


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez roadrunner dnia Czw 22:46, 08 Lip 2010, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 22:30, 08 Lip 2010
konra.dzik
Administrator

 
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 2364
Przeczytał: 36 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





Ale który? 640 czy litry?
Ja jeździłem małym, fajne naprawdę terenowe moto, do bani na asfaltach przy szybkich przelotach, straszny młot pneumatyczny, dosyć kosztowny w eksploatacji (częste serwisy) a tak to spoko. Litrami nie jeździłem bo za krótki jestem Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 0:30, 09 Lip 2010
p0lish
A1

 
Dołączył: 07 Cze 2010
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: wwa





990 jest uosobieniem idealnego turysty
nie ważna jest nawierzchnia, to idzie
105 kuca przy wadze DL robi wow
niesamowite odejście, zawias z kosmosu
jedyna wada to to, że częściej będziesz w serwisie niż z Japońcem


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 15:57, 09 Lip 2010
roadrunner
Administrator

 
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 2964
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa





No właśnie ciekawe jak to na prawdę jest z tą "awaryjnością" Triumph-a. Niewielu urzytkowników to potwierdza, chociaż rzeczywiście, serwis "europejczyka" jest droższy.
Tzn. KTM-a chciałem powiedzieć... Embarassed


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez roadrunner dnia Pią 18:48, 09 Lip 2010, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 18:35, 09 Lip 2010
V-Told
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 2033
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa - Piaseczno





Gadałem z paroma ludźmi, któ®zy jeździli m.in. GS'ami i 990-tkami.

Prawda jest taka, że to motocykl enduro - nie turystyczne enduro. Po autostradzie tym nie pojedziesz. Siodło jest wąskie jak w crossówce, aby można było w ogóle sięgnąć nogami do ziemi. To taki mniejszy traktor i większa crossówka. Tym się powinno jeździć na stojąco, ale w terenie jest to do pobicia - ktoś tu ostatnio wrzucał filmik z takim KTM-em na trasie crossowej wiodącej przez jakiś las.

990 w teren,
DL na autostradę,
GS i tu i tu, z czego najlepszy na winkle,
Triumph do serwisu Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 19:24, 09 Lip 2010
cyryl DL1000
Motocyklista

 
Dołączył: 11 Lis 2008
Posty: 314
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kopanki, Wielkopolska





Co do awaryjnosci triumpha się nie wypowiadam ale jeździ się super. Przynajmniej mi. Wczoraj mój DL stał na serwisie i dostałem testowego tigera na ten czas i bardzo przypadł mi do gustu. Chyba nawet bardziej niż duży DL i Africa.
W ktm'ie kanapa faktycznie dość wąska ale nie mówcie, że się nie da jeździć po autostradzie daleko. Kanapa jest całkiem wygodna.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 19:32, 09 Lip 2010
V-Told
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 2033
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa - Piaseczno





cyryl DL1000 napisał:
W ktm'ie kanapa faktycznie dość wąska ale nie mówcie, że się nie da jeździć po autostradzie daleko. Kanapa jest całkiem wygodna.


R1 też się da. Da się także i rowerem...

Pogadaj z ludźmi, którzy tym jeżdżą, albo sam się przejedź.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 19:32, 09 Lip 2010
roadrunner
Administrator

 
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 2964
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa





V-Told, to "nie" na autostradę może wydawać się lekko sporne, bo niby po co aż tak mocny silnik w motocyklu który nie ma służyć do szybkich autostradowych przelotów...
Choć z drugiej strony ochrona przed wiatrem chyba bardzo marna...
Z tego co pokazały porównania z innymi motocyklami tej klasy, rzeczywiście KTM przegrywa z GS-em DL-em i Viadrem. Ale my tu sobie teoretyzujemy bo jak dobrze zrozumiałem to żaden z nas nie jeździł tym KTM-em...
Cyryl który Tiger-em jeździłeś?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez roadrunner dnia Pią 19:52, 09 Lip 2010, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 20:20, 09 Lip 2010
cyryl DL1000
Motocyklista

 
Dołączył: 11 Lis 2008
Posty: 314
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kopanki, Wielkopolska





Tiger 1050. Myślę, że innego na testowy nie ma. Super sprzęt ale w 2 wysokie osoby raczej nie da rady wygodnie.
V-told przejedz w jeden dzień z 1000km dl'em i też będziesz obolały. Powyżej jakiejś ilości km jest już praktycznie wszystko jedno. Gdzieś pisałeś że używasz dl'a tylko po mieście więc raczej nie masz dużego doświadczenia w dalekich wyjazdach na tym moto. A opinii innych bym nie słucha
Co do jazdy ktm’em to miałem okazję trochę pojeździć 950adv i lc4 sixDays więc to nie czyjaś opinia.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez cyryl DL1000 dnia Pią 20:59, 09 Lip 2010, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 22:00, 09 Lip 2010
p0lish
A1

 
Dołączył: 07 Cze 2010
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: wwa





Nie snujcie koledzy przypuszczeń i domniemań.
2 znajomych ma 990 i powiem tak - gdyby mnie było stać na 990 to bym nigdy nie kupił DL
To jest połykacz kilometrów w KAŻDYM terenie.
Niestety wymaga wprawnego jeźdźca i dbania o siebie.
Lepszy od DL bo wyższy, węższy, lepiej hamuje, ma niesamowity zawias, zapier....a
Wady - cena, wymaga miłości [serwis]


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 23:06, 09 Lip 2010
V-Told
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 2033
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa - Piaseczno





cyryl DL1000 napisał:
V-told przejedz w jeden dzień z 1000km dl'em i też będziesz obolały. Powyżej jakiejś ilości km jest już praktycznie wszystko jedno. Gdzieś pisałeś że używasz dl'a tylko po mieście więc raczej nie masz dużego doświadczenia w dalekich wyjazdach na tym moto.


DL'a mam od zeszłego roku i kupiłem go właśnie po to, aby móc jeździć gdzieś dalej. Zaraz po zakupie byłem nim w Alpach - z Wawy do Kaprun. Specjalnie teraz to sprawdziłem i trasa wynosi 1100km, więc o moje doświadczenia możesz się nie martwić. A jeśli chodzi o miasto, to na codzień jeżdżę po mieście. Wiesz, super by było móc co tydzień śmigać w Alpy...

cyryl DL1000 napisał:
A opinii innych bym nie słuchał


No to posłuchaj tych, którzy takie motocykle mają. Pisałem już, że ostatnio dosyć często mam okazję posłuchać opinii właścicieli tych maszyn. Zresztą tu nie trzeba geniuszu, aby domyślić się przeznaczenia tego motocykla. Wystarczy spojrzeć na siodło jak z crossówki. Oczywiście wszystko zależy od nastawienia, bo tak jak pisałem, da się jeździć na każdym motocyklu w niemal każdych warunkach, tylko różnie to wychodzi.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 23:25, 09 Lip 2010
cyryl DL1000
Motocyklista

 
Dołączył: 11 Lis 2008
Posty: 314
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kopanki, Wielkopolska





V-Told napisał:
Zresztą tu nie trzeba geniuszu, aby domyślić się przeznaczenia tego motocykla. Wystarczy spojrzeć na siodło jak z crossówki. Oczywiście wszystko zależy od nastawienia, bo tak jak pisałem, da się jeździć na każdym motocyklu w niemal każdych warunkach, tylko różnie to wychodzi.


Co Ci po siodle w terenie jak to nadal motocykl pond 200kg który nijak ma się w terenie do typowych crosów. Podnieś sobie jakiegoś EXC w piachu a chwilę później ADV

Niestety nie ma złotego środka i jak coś będzie najlepsze w teren to na pewno nie będzie najlepsze na szosę i odwrotnie.
Ot tyle mojego udziału w tym wątku bo każdy ma swoje racje i tak powinno być.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 0:52, 10 Lip 2010
roadrunner
Administrator

 
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 2964
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa





V-Told wyglądem siodła i jego "twardością" ja osobiście za bardzo bym się nie sugerował...
Africa ma takie samo siodło jak KTM a jest bardzo wygodne, śmiem twierdzić, że wygodniejsze niż w DL-u czy Viadrze, przynajmniej dla mnie.
Też miałem okazję się przejechać Tiger-em 1050 i też jestem zdania że to zaje*isty sprzęt, niestety nie stać mnie na niego...
Ale teraz jest nowy rodzynek w cieście Twisted Evil SuperTenere 1200 i nowa Multistrada!!


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez roadrunner dnia Sob 22:31, 10 Lip 2010, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 21:51, 10 Lip 2010
V-Told
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 2033
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa - Piaseczno





Roadrunner, jeszcze na sekundke wracajac do kwestii siodla - GS ma pozornie miekkie siodlo, ale po pewnym czasie okazuje sie, ze to tulko zewnetrzna powloka, a glebiej jest cholernie twarde m. Wszystkie Beemki maja tragicznie twarde siodla, a jednak mimo to uwazane sa za wygodne motocykle Smile

mnie z tej kategorii najbardziej interesuje nowa Multistrada ze wzgledu na odpowiednia wreszcie moc. Bylbym w stanie przelknac ten naped lancuchem, ale jednak wloszczyzna balbym sie jezdzic. Yamahy (poza R1) sa dla mnie jakies bezplciowe. KTM super, ale w prawdziwy teren - i tu sie zgadzam z kims tam wyzej - nie ma az tak zlotego srodka, aby wszystkim dogodzic. Jest ciezko Very Happy, dla mnie nie ma na razie tak fajnego motocykla, adla ktorego bylbym gotow wydac kupe kasy, kiedy mam juz DL'a.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 22:30, 10 Lip 2010
roadrunner
Administrator

 
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 2964
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa





Mi też b. podoba się nowa Multistrada i choć też nie mam przekonania do włoskiej mechaniki to byłbym więcej niż skłonny ją nabyć gdybym dysponował 65tys.
Wracając do tematu siodła to nawet nie chodzi o jego twardość ile o sposób w jaki się siedzi na tym czy innym, w/g zasady "nawet twarde krzesło może być wygodne", ale to już są osobiste uwarunkowania i preferencje każdego z nas...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 22:46, 10 Lip 2010
konra.dzik
Administrator

 
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 2364
Przeczytał: 36 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





roadrunner napisał:
Mi też b. podoba się nowa Multistrada i choć też nie mam przekonania do włoskiej mechaniki to byłbym więcej niż skłonny ją nabyć gdybym dysponował 65tys.


Mi też sie podoba nawet bardzo, stylystyka super. Jeździ też zajebiście szczególnie w trybie sport, bardzo ładnie na gumę idzie.
Multistrada ST (z kuframi itd) kosztuje 77000 PLN Smile
Mechanicznie też bym się obawiałWink
Piszą że przeglądy co 24 kkm? tak zgadza się ale główne czyli wymiana pasków rozrządu. trzeba to zrobić przy 24kkm bo lubią strzelać po tym przebiegu.
Reszta czyli przeglądy zwykłe są co 6 kkm, czyli wymiana oleju itp.
Silnik taki sam jak w 1198 sbk lekko zdławiony i dosyć zawodny, lubią się przekręcić panewki na korbie.
bardzo problematyczny moduł zapłonowy, potrafi nie chcieć odpalić a potem już normalnie gada i znów pada.
Komputer diagnostyczny (DDS) nie wykazuje błędów.
Ponadto elektroniczne zawieszenie jakoś do mnie nie przemawia, wolę manuala, mniej sie może zepsuć.
Roadrunner jak sie przez rok z ducatowymi gwarancjami bujałem, i powiem tak.
Jakbym miał te prawie 80 000PLN to bym sobie kupił KTMa 990 i go doposażył w jakieś alu skrzynki (tylko nie z katalogu akcesoriów za 10 000zl) i takie tam inne bajery a za resztę pojechałbym na zajebistą wycieczkę.
A i zastanowiłbym się nad dwu trzy letnim, nowego moto już nie kupie bo mi szkoda kasy Smile
To tak jak ja myślę.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez konra.dzik dnia Sob 22:49, 10 Lip 2010, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 1:22, 11 Lip 2010
roadrunner
Administrator

 
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 2964
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa





Hmmm... Daje do myślenia... Wiem że mechanicy narzekają na "włoszczyznę", ale nie sądziłem że jest aż tak źle!


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 10:02, 11 Lip 2010
jotes
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 25 Kwi 2010
Posty: 1823
Przeczytał: 155 tematów

Pomógł: 27 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Düsseldorf / Gdynia





Wlasnie w niemieckiem " Motocyklu " opublikowali obszerny dwuczesciowy test turystycznych enduro. Testowane byly

BMW R 1200 GS
Ducati Multistrada 1200 S
Handa Varadero 1000
KTM 990 Adventure
Moto Guzzi Stelvio 1200 NTX
Triumph Tiger SE
Yamaha XT 1200 Z Super Tenere

Panowie przejechali 5000 km po Szwecji ( Nordkap).
w skrocie wyniki testu

Silnik - na 250 punktow

1. Ducati i Triumph 177
2. BMW 162
3. KTM 158
4. Yamaha 155
5. Honda 146
6. Motto G. 132

Zawieszenie na 250 punktow
1. Ducati 179p
2. Yamaha 175
3. BMW 174
4. KTM 173
5.Motto.G 159
6. Triumph 156
7.Honda 151

Walory uzytkowe na codzien. na 250 p

1. Yamaha 187
2. BMW 183
3. Honda 172
4. Moto Guzzi 170
5. Ducati 164
6. Triumph 148
7. KTM 147

Bezpieczenstwo na 150 p

1. Yamaha 118
2. BMW 117
3. Moto Guzzi 110
4. Ducati 106
5.. Honda, KTM, Triumph 105

Eksploatacja-koszty na 100 p

1. BMW 65p
2. Yamaha 60
3. Triumph 57
4. Moto Guzzi 56
5. Honda 55
6. Ducati 54
7. KTM 46

Podsumowanie na mozliwych 1000 punktow

1. BMW 701 p
2 Yamaha 695p
3. Ducati 680 p
4. Triumph 643 p
5. Honda/KTM po 629 p
7. Moto Guzzi 627 p

zwyciezca z razsadku ( wartosc ceny do moto ) ocena od 1 (najlepsza) do 6( zle.)..

1 Yamaha 2,2
2 BMW i Triumph 2,4
3. Honda 2,5
4. KTM 2,8
5. Ducati 3.3
6. Moto Guzzi 3.4

Naturalnie suche cyferki nie oddaja calosci testu... Dodam tylko ze sklad "sedziowski" byl miedzynarodowy wiec niby powinno byc obiektywnie Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 20:39, 11 Lip 2010
roadrunner
Administrator

 
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 2964
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa





Pierwszy raz w historii galaktyki nie wygrało BMW! WOW!! Laughing
Moje Viaderko na 3 miejscu! Twisted Evil
SuperTenere wygrała, ciekawe jakie będą opinie użykowników za, powiedzmy 1,5 roku... GS-em 1200 też się wszyscy na początku zachwycali...
Apro po... Widziałem dzisiaj nową SuperTenere między Łomiankami a Wa-wą, leciałem w stronę Wa-wy a gość w przeciwną. Ciekawe czy to już jakaś sprzedana sztuka, czy ta "testowa"... Question Ktoś wie gdzie w Wa-wie można załatwić pojeżdżenie tą nową Tenerką??


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez roadrunner dnia Nie 22:01, 11 Lip 2010, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 21:57, 11 Lip 2010
jotes
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 25 Kwi 2010
Posty: 1823
Przeczytał: 155 tematów

Pomógł: 27 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Düsseldorf / Gdynia





Teoretycznie wygralo BMW....na suche punkty...Honda raczej slabo...slaby silnik, ciezka i stara konstrukcja ( ale za to wygodna )
Rozsadek ale podpowiada co innego.
No i ja osobiscie uwazam ze dzisiaj w takim motocyklu ( BMW ) wymagac ponad 1000 Euro doplaty za ABS to swinstwo !


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 20:42, 12 Lip 2010
V-Told
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 2033
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa - Piaseczno





jotes napisał:
No i ja osobiscie uwazam ze dzisiaj w takim motocyklu ( BMW ) wymagac ponad 1000 Euro doplaty za ABS to swinstwo !


Za 1000 Euro, czyli ok. 4000zł --> dokładniej za koło 5000 dostajesz pakiet bezpieczeństwa, który zawiera zintegrowany ABS, kontrolę trakcji i czujnik ciśnienia w oponach... Smile

A i nie każdy musi chcieć ABS.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 21:10, 12 Lip 2010
jotes
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 25 Kwi 2010
Posty: 1823
Przeczytał: 155 tematów

Pomógł: 27 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Düsseldorf / Gdynia





V-Told napisał:
jotes napisał:
No i ja osobiscie uwazam ze dzisiaj w takim motocyklu ( BMW ) wymagac ponad 1000 Euro doplaty za ABS to swinstwo !


Za 1000 Euro, czyli ok. 4000zł --> dokładniej za koło 5000 dostajesz pakiet bezpieczeństwa, który zawiera zintegrowany ABS, kontrolę trakcji i czujnik ciśnienia w oponach... Smile

A i nie każdy musi chcieć ABS.


wiesz, z pakietami to jest tak ze mozna tam wkladac co sie chce zeby byla mniejsza przejzystosc oferty..Sam ABS BMW wyycenia na 1080 euro + kontrola trakcji 300...plus czujnik cisniena 200.

I obojetnie jak to nazwiesz, za ABS MUSISZ doplacic...I nie oszukujmy sie, dzisiaj ABS to standard w motocyklu tej klasy...to nie jest Enduro do skakania po gorkach.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 14:35, 13 Lip 2010
nieprosty
Motonita

 
Dołączył: 12 Sie 2009
Posty: 687
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2





jotes napisał:

No i ja osobiscie uwazam ze dzisiaj w takim motocyklu ( BMW ) wymagac ponad 1000 Euro doplaty za ABS to swinstwo !

To akurat z ich strony jest bardzo miłe. Po prostu dają wybór świadomemu użytkownikowi nie posiadania ABS'u.
Jeszcze ludzie będą za tym tęsknić. Jak by był w standardzie to po prostu cena by była wyższa. Przykładowo w Austrii już chyba od 2 lat nie da się kupić DL650 bez ABS. W polsce z tego co się orientuje jest jeszcze taka możliwość.

Ja i tak kupiłem z ABS'em ale na możliwośc wyboru bym się nie pogniewał.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 15:43, 13 Lip 2010
roadrunner
Administrator

 
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 2964
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa





nieprosty napisał:
jotes napisał:

No i ja osobiscie uwazam ze dzisiaj w takim motocyklu ( BMW ) wymagac ponad 1000 Euro doplaty za ABS to swinstwo !

To akurat z ich strony jest bardzo miłe. Po prostu dają wybór świadomemu użytkownikowi nie posiadania ABS'u.
Jeszcze ludzie będą za tym tęsknić. Jak by był w standardzie to po prostu cena by była wyższa. Przykładowo w Austrii już chyba od 2 lat nie da się kupić DL650 bez ABS. W polsce z tego co się orientuje jest jeszcze taka możliwość.

Ja i tak kupiłem z ABS'em ale na możliwośc wyboru bym się nie pogniewał.


Tak, ale o ile mi wiadomo nie ma w salonach motocykli które nie mają ABS-u. Jeżeli nie chcesz ABS-u to mogą Ci sprowadzić motocykl bez niego ale trzeba poczekać. W takiej sytuacji można by przyjąć że ABS należy do wyposażenia standardowego, tylko tyle że za to wyposażenie "standardowe" trzeba dopłacić. To trochę niepoważne...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 16:35, 13 Lip 2010
nieprosty
Motonita

 
Dołączył: 12 Sie 2009
Posty: 687
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2





roadrunner napisał:
nieprosty napisał:
jotes napisał:

No i ja osobiscie uwazam ze dzisiaj w takim motocyklu ( BMW ) wymagac ponad 1000 Euro doplaty za ABS to swinstwo !

To akurat z ich strony jest bardzo miłe. Po prostu dają wybór świadomemu użytkownikowi nie posiadania ABS'u.
Jeszcze ludzie będą za tym tęsknić. Jak by był w standardzie to po prostu cena by była wyższa. Przykładowo w Austrii już chyba od 2 lat nie da się kupić DL650 bez ABS. W polsce z tego co się orientuje jest jeszcze taka możliwość.

Ja i tak kupiłem z ABS'em ale na możliwośc wyboru bym się nie pogniewał.


Tak, ale o ile mi wiadomo nie ma w salonach motocykli które nie mają ABS-u. Jeżeli nie chcesz ABS-u to mogą Ci sprowadzić motocykl bez niego ale trzeba poczekać. W takiej sytuacji można by przyjąć że ABS należy do wyposażenia standardowego, tylko tyle że za to wyposażenie "standardowe" trzeba dopłacić. To trochę niepoważne...


Podejżewam, że to bardziej wynika z tego że większość jednak ten ABS chce mieć.
W Austrii z tego co sie orientuje GS1200 bez ABS jest praktycznie niesprzedawalny na rynku wtórnym.
Jak się pytałem w Suzuki dlaczego nie ma DL650 bez ABS a w Polsce jest facet powiedział, że w Austrii nikt nie chciał kupować bez dlatego go wogóle wycofali z oferty.

Ale cieszcie się puki wogóle jest taka opcja bo prędzej czy później Unia wymusi by każdy nowy sprzedawany motocykl miał ABS podobnie jak to się stało z samochodami.

Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 17:38, 13 Lip 2010
roadrunner
Administrator

 
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 2964
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa





Co w dalszym ciągu nie zmienia faktu, że za motocykl który w standardzie ma ABS, a tylko taki można kupić "od ręki", za tenże trzeba dopłacić i to wcale nie mało...
Przypuszczam że w salonie BMW, dajmy na to w Niemczech, można sobie kupić i taki i taki jak kto chce, wtedy jest świadomy i pełen wybór i taka sytuacja jest jak najbardziej fair.

Ale mamy rozrzut w temacie Laughing


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez roadrunner dnia Wto 17:42, 13 Lip 2010, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 17:19, 05 Sty 2011
MaG
Administrator

 
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 3584
Przeczytał: 87 tematów

Pomógł: 20 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gocław, W-wa





Odgrzebię temat z okazji nowego testu MCN - marcz to specjalnie dla Ciebie:
Test off KTM 990ADV


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 22:40, 06 Sty 2011
Bandit
Motonita

 
Dołączył: 06 Mar 2009
Posty: 565
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Paszków





MaG napisał:
Odgrzebię temat z okazji nowego testu MCN - marcz to specjalnie dla Ciebie:
Test off KTM 990ADV

Niezły filmik, odważny chłopak a na moto to chyba zwykłe turystyczne oponki miał i dawał rady! Very Happy


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Bandit dnia Czw 22:43, 06 Sty 2011, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 23:36, 06 Sty 2011
marcz
Motocyklista

 
Dołączył: 24 Paź 2009
Posty: 441
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2





MaG napisał:
Odgrzebię temat z okazji nowego testu MCN - marcz to specjalnie dla Ciebie:
Test off KTM 990ADV


dzieki MaG Smile to jest to co zaczyna mnie coraz bardziej rajcować Wink
Puki co gosc z F&F do mnie nie dzwonił z ofertą.
DL chyba zostanie na kolejny sezon Smile, a ja coraz bardziej mysle jednak o drugim moto, cos o pojemnosci 250-400 do typowego endurzenia (nie cross) Smile i wadze ok 130kg.
W najblizszym czasie sprawa sie wyjaji Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 12:43, 07 Sty 2011
MaG
Administrator

 
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 3584
Przeczytał: 87 tematów

Pomógł: 20 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gocław, W-wa





O jakiej wersji myślisz? Zwykła, R-ka, Dakar? Malowanie jakie?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 17:58, 07 Sty 2011
marcz
Motocyklista

 
Dołączył: 24 Paź 2009
Posty: 441
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2





MaG napisał:
O jakiej wersji myślisz? Zwykła, R-ka, Dakar? Malowanie jakie?


W gre wchodziłaby wersja zwykła z malowaniem pomarańcz lub biały
Dakar wystepuje chyba tylko niebieski Confused
R -ka odpada bo brak ABS i mimo mojego słusznego wzrostu to juz wysokie bydle , a i 115 KM tez mi nie potrzebne Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 18:38, 07 Sty 2011
lasooch
Motonita

 
Dołączył: 07 Lut 2010
Posty: 941
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Pruszków





We 3&Funie stoi testówka 990, do sprzedania za ~45tys. Miałem okazję się przymierzyć - miłość od pierwszego wejrzenia Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 18:49, 07 Sty 2011
roadrunner
Administrator

 
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 2964
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa





Marcz, mam nadzieję że nas nie opuścisz z okazji zmiany sprzęta, no i czekam na relację z jazdy nowym moto w tym temacie Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 20:27, 07 Sty 2011
marcz
Motocyklista

 
Dołączył: 24 Paź 2009
Posty: 441
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2





lasooch napisał:
We 3&Funie stoi testówka 990, do sprzedania za ~45tys. Miałem okazję się przymierzyć - miłość od pierwszego wejrzenia Very Happy


przymierzałem sie do tej testówki i juz mi ja chcieli oddac za 39kPLN ale bez akcesoryjnych tłukmików acrpovic'a

Ostatecznie decyzja o zmianie sprzetu wyjdzie w lutym - tu wyjdzie cała prawda czy moja "sakiewka" podoła Wink

roadrunner tak jak Ty nie opuściłbym tak Zacnego Grona Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 22:07, 07 Sty 2011
roadrunner
Administrator

 
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 2964
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa





No to super i czekam z niecierpliwością na szczegółową relację i wrażenia z pierwszych jazd, bezpośrednio po przesiadce z DL-a!


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 2:57, 09 Sty 2011
Adamar
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 1218
Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: CK





Pisałem już kiedyś, jeździłem KTM-em 990 w zeszłym roku, kolega kupił nowego i dał mi się przejechać jak miał jakieś 500 km, śnieżynka z salonu. Jak dla mnie to jest taki duży kros ale za ciężki jak na krosa Smile Generalnie zgadzam się z opinią V-Tolda, V-Strom, Varadero czy GS są o niebo wygodniejsze, a co do mocy to normalna, nie pamiętam żeby zrobiła na mnie wrażenie, podobnie jak w GS 1200 czy Varadero. Jakbym miał wybierać to lepsze wrażenie na mnie robi Super Tenere choć jeszcze na niej nie jeździłem, poczekam jeszcze na tego nowego Tigera 1200 no i Honda chyba coś też myśli, moim zdaniem trzeba poczekać, niedługo powinien być większy wybór Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 5:07, 09 Sty 2011
roadrunner
Administrator

 
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 2964
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa





A nowa Honda Crosstourer??


Wygląda na jeszcze większego i cięższego słonia niż Varadero, ale zapowiada się ciekawie!


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez roadrunner dnia Nie 5:10, 09 Sty 2011, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 11:17, 10 Sty 2011
MaG
Administrator

 
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 3584
Przeczytał: 87 tematów

Pomógł: 20 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gocław, W-wa





Ale tej Hondy to jeszcze w salonie nie kupisz, na razie to był koncept.
Porównywanie 990 z Dl-em czy nową ST nie ma IMO większego sensu. Przeznaczenie jest nieco inne, to chyba jedyne prawdziwe turystyczne enduro sprzedawane obecnie, o zawieszeniu uprawniającym do używania w nazwie słowa "enduro". Skoro marcz się na niego zdecydował, to pewnie nie wybrał turystyki asfaltowej tylko tą "obok drogi"Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 11:21, 10 Sty 2011
j23j23j23
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 07 Paź 2009
Posty: 1368
Przeczytał: 51 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wawa





Za parę lat taka Honda będzie moja.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 11:47, 10 Sty 2011
Bandit
Motonita

 
Dołączył: 06 Mar 2009
Posty: 565
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Paszków





MaG napisał:
Ale tej Hondy to jeszcze w salonie nie kupisz, na razie to był koncept.
Porównywanie 990 z Dl-em czy nową ST nie ma IMO większego sensu. Przeznaczenie jest nieco inne, to chyba jedyne prawdziwe turystyczne enduro sprzedawane obecnie, o zawieszeniu uprawniającym do używania w nazwie słowa "enduro". Skoro marcz się na niego zdecydował, to pewnie nie wybrał turystyki asfaltowej tylko tą "obok drogi"Wink


Sedno sprawy Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 14:21, 10 Sty 2011
roadrunner
Administrator

 
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 2964
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa





MaG napisał:
Ale tej Hondy to jeszcze w salonie nie kupisz, na razie to był koncept.
Porównywanie 990 z Dl-em czy nową ST nie ma IMO większego sensu. Przeznaczenie jest nieco inne, to chyba jedyne prawdziwe turystyczne enduro sprzedawane obecnie, o zawieszeniu uprawniającym do używania w nazwie słowa "enduro". Skoro marcz się na niego zdecydował, to pewnie nie wybrał turystyki asfaltowej tylko tą "obok drogi"Wink


No niby koncept ale od przyszłego roku w salonach i sądzę że niewiele się zmieni do tego czasu.
Moim zdaniem KTM to motocykl rajdowy/wyczynowy, nie koniecznie tylko enduro, Cała reszta natomiast, wymieniona przez Adamara i nie tylko, to właśnie mniej lub bardziej turystyczne enduro. Z samej swojej definicji turystyczne enduro, to taki motocykl który służy do turystyki po drogach lepszych i gorszych, ale jednak drogach. Lekkim nieporozumieniem jest więc porównywać motocykl przeprawowo-rajdowy z turystycznym enduro.
Tak ja to widzę...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 16:15, 10 Sty 2011
MaG
Administrator

 
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 3584
Przeczytał: 87 tematów

Pomógł: 20 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gocław, W-wa





Roadrunner, ja prostej konstrukcji myślowej jestem i dla mnie określenie "turystyczne enduro" jako zestawienie słów "enduro"+"turystyka" to powinien być motocykl służący do "turystyki enduro",czyli swobodnego podróżowania przeróżnymi trasami o raczej gorszej niż lepszej nawierzchni, a czasami nawet i bez nich...Smile
Oczywiście nie ma żadnej jedynej i naukowej definicji określenia "turystyczne enduro" i każdy ma prawo do własnej Smile, dla mnie osobiście właśnie 990 to jest turystyczne enduro, z podobną koncepcją przeznaczenia jak stare jare AT czy ST, a motocykl wyczynowo-przeprawowy to raczej 450EXC i temu podobne wścieklaki... Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez MaG dnia Pon 16:15, 10 Sty 2011, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 23:44, 10 Sty 2011
polsky
Motonita

 
Dołączył: 17 Wrz 2008
Posty: 647
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Londyn/Wrocław





MaG napisał:
ja prostej konstrukcji myślowej jestem i dla mnie określenie "turystyczne enduro" jako zestawienie słów "enduro"+"turystyka" to powinien być motocykl służący do "turystyki enduro",czyli swobodnego podróżowania przeróżnymi trasami o raczej gorszej niż lepszej nawierzchni, a czasami nawet i bez nich...Smile
Oczywiście nie ma żadnej jedynej i naukowej definicji określenia "turystyczne enduro" i każdy ma prawo do własnej Smile, dla mnie osobiście właśnie 990 to jest turystyczne enduro


A ja poznałem osobiscie jednego Anglika, który świat objechał dookoła na R1 to jaka to będzie definicja?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 23:49, 10 Sty 2011
Adamar
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 1218
Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: CK





Też turystyk, ale sportowo-szosowy Smile trochę inny Smile Smile Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 0:14, 11 Sty 2011
polsky
Motonita

 
Dołączył: 17 Wrz 2008
Posty: 647
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Londyn/Wrocław





Ale jeździł po off road, właśnie o to się rozchodzi.. (Nick Sanders)

Każdy ma swoją definicje a po czym i jak długo pojedzie i na czym to zależy od umiejętności, wielkości jaj i twardości dupy.

Nie zapominajcie o tych, którzy na Komarkach do Iraku czy Iranu dojechali, czy tez CZ czy Jawa 350 całą Europe zwiedzili. Obecne motocykle się nie psują są bardzo bezpieczne, wyważone i mega wygodne już nie wspominając o jakosci opon, które pozwalają nam się kłaść w zakrętach jak Rossi na każdym motocyklu.

Nie róbmy się na predatorów mody off road tylko jeździjmy, jeździjmy i jeździjmy!!!


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 9:13, 11 Sty 2011
letko
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 28 Cze 2007
Posty: 1505
Przeczytał: 39 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Ustroń





polsky napisał:
Nie róbmy się na predatorów mody off road tylko jeździjmy, jeździjmy i jeździjmy!!!


I tu cię popieram z tą modą na off road. Na forum ADV jak wkleisz zdjęcie to największy poklask masz jak moto i Ty jesteś upier....ny tak że nie można rozpoznać ani marki motocykla ani Ciebie. Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 10:18, 11 Sty 2011
bibop
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 1751
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





Zgadzam się z polskym co do tego, że można świat objechać na czym kolwiek... niemniej kiedyś ludzie jeździli fiatem 126p i też można powiedzieć "po co kupujesz mercedesa jak <<maluchem>> też dojedziesz".
Czasami patrzę po tym forum adv (65% 12GS, 20% KTM, 15% pozostałe) i dochodzę do wniosku, że większość kupiła GSa czy KTMa bo tak trzeba.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 12:52, 11 Sty 2011
Adamar
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 1218
Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: CK





bibop napisał:
Czasami patrzę po tym forum adv (65% 12GS, 20% KTM, 15% pozostałe) i dochodzę do wniosku, że większość kupiła GSa czy KTMa bo tak trzeba.


No święte słowa Smile A i tak 95% trasy jeżdżą asfaltami, tylko zdjęcia robią w lesie, no ale moda to moda Smile
Pamiętacie jak kiedyś chodziło się tylko w białych skarpetkach Smile Smile Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 18:28, 11 Sty 2011
MaG
Administrator

 
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 3584
Przeczytał: 87 tematów

Pomógł: 20 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gocław, W-wa





Taa.. jak mawiają Afrykanerzy "Off-road to nie rodzaj motocykla ale sposób jego użytkowania"... Co nie zmienia faktu, że jeden motocykl się lepiej nadaje do turystyki asfaltowej, a inny do turystyki off i jeżeli NIE MUSIMY to po co się męczyć GoldWingiem na Transalpinie czy DR350 na Route66...?
Swoją drogą ja na ADV jestem głównie dla fotorelacji z zaje***tych wypraw po Azji, Afryce Europie Wschodniej - jest tam grupa 30-40 naprawdę motopodróżników, którzy nie potrzebują błota w sprayu Smile Niestety z żalem zauważam, że nie ma tam naszych przefajnych-wszystkomających Vstromów tylko jakieś "brzydkie" GS-y, AT-y czy KTM-y. Ale liczę, że w tym roku ekipa marcza, magrafba i innych to zmieni i nastąpi moda na lans na Vstromie zamiast na GS-ie...Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 18:34, 11 Sty 2011
routerek
Motonita

 
Dołączył: 20 Lis 2010
Posty: 627
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: z kanapy w salonie/WAW





W konkursie na słowo miesiąca zwycięża MaG Razz

Cytat:
lans na Vstromie


Spodobało mi się bardzo Smile i idę się polansować.

m.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
KTM Adventure
Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle "niesłuszne" (czyli nie V-Strom)
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 1 z 3  
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
Regulamin