Forum VStromClub Strona Główna VStromClub
Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Triumph Tiger 800 XC wrażenia z jazdy.
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle "niesłuszne" (czyli nie V-Strom)
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
biblo
moto-psychopata



Dołączył: 08 Maj 2012
Posty: 4259
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 78 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: W-wa

PostWysłany: Wto 19:34, 03 Maj 2016    Temat postu:

Szkoda... bo miałem chrapkę na odkupienie/wypożyczenie tych ostatnich Hepco&Becker... Mam takie, ale te mniejsze 30-litrowe...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
quiki
A2



Dołączył: 27 Lut 2010
Posty: 95
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Oleśnica

PostWysłany: Śro 20:24, 04 Maj 2016    Temat postu:

Kojot85 napisał:
Niestety jest bez kufrów. Wcześniejsze zdj przesłał mi poprzedni właściciel ze swoich wojaży Smile


Gratulacje napewno bedziesz zadowolony. Mi się z mojego nie chce schodzić. Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kojot85
DeTox nie pomoże



Dołączył: 12 Maj 2013
Posty: 2703
Przeczytał: 5 tematów

Pomógł: 21 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kuj- Pom

PostWysłany: Śro 20:54, 04 Maj 2016    Temat postu:

W sumie zobaczymy, nie miałem nigdy z takim wynalazkiem do czynienia. Jestem ciekawy odniesienia do nowego 1000.
PS masz wersję z ABS czy jeszcze bez?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
quiki
A2



Dołączył: 27 Lut 2010
Posty: 95
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Oleśnica

PostWysłany: Śro 21:23, 04 Maj 2016    Temat postu:

Mam z ABS

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kojot85
DeTox nie pomoże



Dołączył: 12 Maj 2013
Posty: 2703
Przeczytał: 5 tematów

Pomógł: 21 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kuj- Pom

PostWysłany: Czw 7:07, 05 Maj 2016    Temat postu:

A ten czarny jest akurat jeszcze bez ABSu.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
croc
A



Dołączył: 14 Lis 2013
Posty: 130
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Czw 20:58, 05 Maj 2016    Temat postu:

Bez ABSu to trochę lipa, chyba że cena była adekwatna? Tigery nie są tanie i są mało popularne na naszym rynku.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kojot85
DeTox nie pomoże



Dołączył: 12 Maj 2013
Posty: 2703
Przeczytał: 5 tematów

Pomógł: 21 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kuj- Pom

PostWysłany: Wto 22:54, 10 Maj 2016    Temat postu:

croc napisał:
Bez ABSu to trochę lipa, chyba że cena była adekwatna? Tigery nie są tanie i są mało popularne na naszym rynku.


Cena była odpowiednia. Bez ABSu, ale z:

Triumph
- centralka
- osłona silnika
- błotnik z wersji XC
- mały tunning oprogramowania

Touratech
- stelaz pod kufry
- osłona filtra oleju
- osłona chłodnicy
- zestaw LEDów
- składana dźwignia zmiany biegów
- poszerzenie stopki bocznej
- gmole na zbiornik
- gmole na silnik
- dodatkowe światła
- handbary
- osłona zbiorniczka płynu hamulcowego
- osłona łańcucha

Dodatkowo:
- podnóżki SW Motech
- osłona ramy od butów
- uchwyt Quicklock
- stalowa płyta pod kufer SW Motech Trax
- podwyższenie kierownicy 20 mm
- amortyzator Wilbers z hydrauliczną regulacją
- sprężyny przedniego zawieszenia Wilbersa
- obszyte siedzenie
- dodatkowe uchwyty na sakwy między kufrem a siedzeniem firmy RMS
- podgrzewane manetki Oxford
- mocowanie nawigacji nad zegarami
- klamki LSL
- szyba givi
- akcesoryjne uchwyty pasażera
- druga płyta SW Motech

+ wszystkie oryginalne elementy.

Wstępne testy- fajny silnik, 6 bieg i 50 km/h- płynnie przyśpiesza, precyzyjna skrzynia. Vmax ponoć 210, ale długie przełożenie powoduje, że trochę trzeba czekać na ten wynik. Powyżej 180 nieco gumowaty się robi. Wbrew pozorom zwinny, pozycja za kierownicą wymaga indywidualnego dopasowania, np podwyższenia/ podwyższenia i przesunięcia bliżej kierowcy kierownicy.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Kojot85 dnia Wto 23:02, 10 Maj 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle "niesłuszne" (czyli nie V-Strom) Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
Strona 3 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin