VStromClub

Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle "niesłuszne" (czyli nie V-Strom) -> Triumph Tiger 800 XC wrażenia z jazdy. Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
PostWysłany: Pią 10:17, 15 Lip 2011
psmoku
A1

 
Dołączył: 06 Lip 2011
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2





mhhh....o gustach nie powinno sie dyskutowac...dla mnie przepasc miedzy wygladem vstroma a Tigera ....


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 11:59, 15 Lip 2011
V-Told
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 2033
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa - Piaseczno





psmoku napisał:
koledzy a podoba Wam sie nowy VStrom ? dla mnie porazka...oczywiscie o gustach nie powinno sie rozmawaiac...ale wyglad Tigera i Vstroma...powiem moje zdanie bez porownania! Tiger gora


Z przodu nie jest zbyt okazały - durne reflektory. Ale z innych stron wygląda całkiem nieźle - świeżo. Ten Tiger jest moim zdaniem paskudny, z przodu reflektory to tragedia, z boku też trochę je widać. BMW jest znacznie ładniejsze, choć GSy z tymi zdziwionymi oczami też nie do końca trafiają w mój gust.

Dwa dni temu zostałem zatrzymany przez policjanów na motocyklach, z których jeden twierdził, że mój V-Strom jest poprzerabiany i powinni mi zabrać dowód rejestracyjny --> za świecące dwie lampy w reflektorze... Puścili mnie, ale najpierw się wku*wiłem, a później już tylko śmiać mi się chciało Very Happy. Jeszcze mi ustawę przytaczali, jak nieśmiało powiedziałem, że wszystkie V-Stromy tak mają (dalej już nie chciałem im udowadniać, że nie mają racji). Byli na trzech CBF 1000 na wylocie z Warszawy na Nieporęt, mieli suszarki, ale chyba tylko kontrolowali wszystkich przejeżdżających motocyklistów.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 16:04, 15 Lip 2011
roadrunner
Administrator

 
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 2964
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa





Przecież u nich w CBF-ach też świecą 2... niech sobie dowody pozabierają idioci!


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 18:34, 15 Lip 2011
V-Told
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 2033
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa - Piaseczno





Pewien jesteś? Przecież tak durny by nie był, chyba że sobie robił jaja, ale wcale to tak nie brzmiało Smile. W nowych CBF widzę, że jedna się świeci, w tamtych nie wiem, ale np. w FJR też świecą dwie lampy - we wszystkich skuterkach tak samo. Chłopcy zdążyli jeszcze zatrzymać kolesia na chopperze, a ten glina do mnie: "o, ten ma jedną lampę". W ogóle wyglądali jak zwykłe typki z prewencji czy drogówki, takie okrągłe mordki z budowy Very Happy. Ale grunt że mnie puścili, może łapali tych bez prawka czy cholera wie co.

A żeby nie było całkiem off-top, to razem z Super Tenere jeździłem Tigerem 1050 i to było coś fantastycznego! Silnik bardzo fajny, chętnie wchodzi na obroty, jest dosyć cichy, ale dźwięk jak zwykła 4-cyl rzędówka, hamulce porównywalne do ST 1200 czyli bardzo dobre, może nieco lepsze, bo i maszyna chyba lżejsza. Prowadziła się super, w zakrętach bajka, a takiej pewności prowadzenia jeszcze nie doświadczyłem, chyba nawet na GS'ie - bo jest nieco wyższy. Pozycja jest zupełnie inna niż na wszystkich motocyklach klasy turystyczne enduro. Podnóżki, dźwignie i klamki są ustawione pod sporymi kątami, ale siedzi się na tyłku, a nie na nadgarstkach, więc jest bardzo wygodnie, a w razie potrzeby można się mocno pochylić nie wyginając specjalnie dłoni. Niby maszyna spora, ale jak się na nią wsiądzie, to sprawia wrażenia filigranowej.

Triumph 800 to pewnie jedyny sprzęt z tej stajni, zdolny do zjechania z asfaltu. 1050 to moim zdaniem 100% szosowa maszyna. Zawieszenie nie wydało mi się twardsze niż ST, a na prostej Yamaha nie miała szans - i to wyraźnie. Tylko ochrona przed wiatrem jest żadna i po paru minutach kask miałem zcały w owadach. Ponadto oberwałem czymś dużym w rękę i nie bardzo wiedziałem, co się dzieje - osłony na ręce to fajny bajer w każdym motocyklu.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 19:02, 15 Lip 2011
roadrunner
Administrator

 
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 2964
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa





Kumpel z roboty jeździ CBF-ką 650 i u niego palą się obydwa. Wątpię żeby coś przerabiał a moto kupił na wyspach więc tam też nikt nic nie przerobił. Z resztą nawet w nowych CBR-kach palą się obydwa reflektory...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 19:46, 15 Lip 2011
V-Told
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 2033
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa - Piaseczno





Haha, no to głupi glina Very Happy. Przepisy przede wszystkim, ze zrozumieniem czy bez!


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 22:11, 15 Lip 2011
jotes
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 25 Kwi 2010
Posty: 1823
Przeczytał: 155 tematów

Pomógł: 27 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Düsseldorf / Gdynia





normalnie i seryjnie w CBF swieci jeden.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 22:26, 15 Lip 2011
V-Told
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 2033
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa - Piaseczno







Tu wygląda jakby świeciły obydwa. W necie sprawdziłem i w starych CBF świecli lewa lampa, w nowych prawa. Wygląda to beznadziejnie i zupełnie nie rozumiem takiej polityki. Nie odnajduję ani jednego powodu przemawiającego za takim rozwiązaniem - a może mniejsze zużycie prądu lub łatwiejsza konstrukcja?

EDIT:


Ciekawe które światła najlepiej widać z daleka Smile

EDIT2: Ej, a jak zapala się długie to druga lampa się "dopala", czy mijania gaśnie i włącza się tylko ta druga jako długie?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez V-Told dnia Pią 22:42, 15 Lip 2011, w całości zmieniany 3 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 22:29, 15 Lip 2011
jacaw
Motocyklista

 
Dołączył: 20 Wrz 2009
Posty: 237
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wawa - Wola DL 650





pali jedna lampa ..


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 9:05, 16 Lip 2011
konra.dzik
Administrator

 
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 2364
Przeczytał: 36 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





V-Told napisał:


Tu wygląda jakby świeciły obydwa. W necie sprawdziłem i w starych CBF świecli lewa lampa, w nowych prawa. Wygląda to beznadziejnie i zupełnie nie rozumiem takiej polityki. Nie odnajduję ani jednego powodu przemawiającego za takim rozwiązaniem - a może mniejsze zużycie prądu lub łatwiejsza konstrukcja?

EDIT:


Ciekawe które światła najlepiej widać z daleka Smile

EDIT2: Ej, a jak zapala się długie to druga lampa się "dopala", czy mijania gaśnie i włącza się tylko ta druga jako długie?

Tu wygląda jakby świeciły obydwa. W necie sprawdziłem i w starych CBF świecli lewa lampa, w nowych prawa. Wygląda to beznadziejnie i zupełnie nie rozumiem takiej polityki. Nie odnajduję ani jednego powodu przemawiającego za takim rozwiązaniem - a może mniejsze zużycie prądu lub łatwiejsza konstrukcja?




Bo policja zamiast kupić u nas to ściągnęła z Anglii a tam wszystko na odwrót przecie jest Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez konra.dzik dnia Sob 9:10, 16 Lip 2011, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 22:20, 16 Lip 2011
psmoku
A1

 
Dołączył: 06 Lip 2011
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2





wlasnie dzisiaj smigalem na Tigerku XC...rewelacja


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 23:32, 19 Sie 2011
Topinka
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 09 Lis 2009
Posty: 1763
Przeczytał: 8 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Chorzów MotoAvToSy





Wczoraj dostałem Tygrysa na test na dwa dni! I zakochałem się od drugiego jeżdżenia. Miałem sporo czasu żeby w pierwszej kolejności dobrze sobie go ustawić pod siebie a potem, żeby wytestować go we wszystkich warunkach i przejechać nim tyle kilosów żeby sprawdzić jak wpływa na mój tyłek. I powiem ze z każdym kilometrem moja zabawa była coraz większa, Pierwsza podstawowa sprawa sprzęt, którym jeździłem wcześniej był całkiem nowy a ten miał przejechane 5 tyś i ku mojemu zdziwieniu tak bardzo krytykowany przeze mnie dźwięk się zmienił na lepsze i podobno ten typ tak ma, że jak się przepali to zaczyna nawet nieźle basowo mruczeć, choć te śmieszne prykanie pozostało. Niestety z przednią szybą coś trzeba zrobić, bo wieje przy dużych prędkościach bardzo mocno na korpus. Silnik dość mocno przygrzewa jak się włączy dmuchawa i więcej minusów nie pamiętam. A reszta to jedna wielka radość z jady. Sinik nie tylko dźwięk ma jak odrzutowiec! Mistrzostwo! Prowadzenie bardzo łatwe i pewne a nawierzchnia im gorsza tym lepsza. Połyka wszystkie dziury a przednia wąska opona powoduje, że po koleinach jedzie się jak po prostej drodze.
W terenie jeździło mi się jak rowerem górskim, choć z gazem trzeba ostrożnie bo na trawie tył chciał mnie trochę wyprzedzić. W garażu go pooglądałem ze wszystkich stron i tam widać ręczną robotę a nie taśmową masówkę. Mam obiecaną jazdę wersją drogową z akcesoryjną szybką naszego kolegi i chyba będę miał kilka nocy nieprzespanych, bo to jest chyba mój typ.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 14:54, 30 Sie 2011
Topinka
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 09 Lis 2009
Posty: 1763
Przeczytał: 8 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Chorzów MotoAvToSy





Jako, że miałem ostatnio ostry stan chorobowy na Tigera, więc zgłosiłem się do doktora Marka, który mi użyczył Tigera 800 w wersji szosowej żebym miał porównanie. I tak jak obiecałem dzielę się moimi spostrzeżeniami. Pozycja do jazdy bardzo podobna tylko szosowym jest trochę bliżej do ziemi wiec Ci z krótszymi kończynami będą mieć wygodniej. Mi osobiście pozycja bardziej pasowała w XC. W czasie jazdy są odczuwalne różnice przy wchodzeniu w zakręty. Szosowy sprzęt trochę łatwiej się składał i był troszkę zwinniejszy. Natomiast na nierównościach lepiej wypadał XC, bo w mniejszym bracie zawieszenie jest bardziej twarde i bardziej nerwowo reaguje na nierówności. W terenie sprzętu Marka nie testowałem, ale nie trudno się domyślić, że XC byłby lepszy. Generalnie różnice między pojazdami nie są bardzo durze i radość z jazdy podobna. Ja osobiście wybrałbym XC, bo lepiej się na nim czułem i jest bardziej wszechstronny. Tygrys mnie bardzo przekonał do siebie i byłem już strasznie bliski decyzji na tak, ale jest jeszcze jeden sprzęt, który jednak bardziej mi zawrócił w głowie.
Tak czy inaczej mój kochany DL chyba będzie szukał właściciela. Crying or Very sad
PS Marku jeszcze raz wielkie dzięki za użyczenie sprzętu.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 15:58, 30 Sie 2011
sorier
A2

 
Dołączył: 24 Kwi 2011
Posty: 99
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: M-ce 09





Na necie można znaleźć informacje, że tigery 800 z nr VIN poniżej 514872 mają wadliwy soft w sterowniku silnika i dilerzy w ramach akcji serwisowej (w USA) wgrywają nowy. Podobno objawia się to gaśnięciem silnika podczas hamowania silnikiem lub zmniejszonymi wolnymi obrotami.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 16:15, 30 Sie 2011
letko
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 28 Cze 2007
Posty: 1505
Przeczytał: 39 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Ustroń





Topinka napisał:
J Tygrys mnie bardzo przekonał do siebie i byłem już strasznie bliski decyzji na tak, ale jest jeszcze jeden sprzęt, który jednak bardziej mi zawrócił w głowie.
Tak czy inaczej mój kochany DL chyba będzie szukał właściciela. Crying or Very sad


To zdradź jaki to sprzęt tak ci namieszał jak nie Tygrys?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 21:15, 30 Sie 2011
Topinka
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 09 Lis 2009
Posty: 1763
Przeczytał: 8 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Chorzów MotoAvToSy





Daj mi jeszcze jedna noc.Musze jeszcze to przespac. Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 11:01, 31 Sie 2011
Kamil.Olkusz
Motonita

 
Dołączył: 03 Paź 2008
Posty: 1032
Przeczytał: 111 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Olkusz





Topinka napisał:
Daj mi jeszcze jedna noc.Musze jeszcze to przespac. Smile
Mów co kupujesz Very Happy Noc minela, motor wystawiłeś w Giełdzie...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 23:13, 31 Sie 2011
przemo99
A1

 
Dołączył: 18 Lut 2009
Posty: 43
Przeczytał: 31 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: skierniewice/warszawa





Ja dorzuce swoje 3 grosze do opisu tygrysa ale w wersji 1050. Myśle że jest to dobra alternatywa dla tych którzy chcą sie przesiąść z dl1000. Motocykl jest równie poreczny co nasze sprzęty natomiast ma duuużo lepszy silnik. Nie ma tak uciążliwej wady jak dziura mocy między 3500-4000. W tygrysie można jechać na 6 biegu już 100km/h i nie ma żdnych problemów z przyśpieszeniem. Motocykl świetnie ciągnie od niskich obrotów a osiągniecie 200km/h (trasa sCool nie stanowi najmniejszego problemu i przy tej predkości dalej mamy komfort jazdy. Jest dużo mniej wibracji które czujemy na nadgrstkach co pozytywnie odbije sie w dłuższej trasie. Jeśli chodzi o skrzynie biegów jest tylko nieznacznie lepiej niz w dl-u czyli chłopaki z triupha maja jeszcze co poprawiać. Jak dla mnie szyba przednia od razu do wymiany bo jest za mała (mam 1.8m wzrostu) ale to akurat łatwo usprawnić. Pozycja za kierownicą jest bardzo wygodna natomiast troszkę za bardzo w dół były skierowane hamulec i sprzegło myśle że to też da sie łatwo zmienić. Ogólnie po godzinnej jeździe którą odbyłem dzieki uprzejmości firmi Intermotors z Łopuszańskiej nie chciałem wracać do swojej suzi. Krótko najwieksze plusy to:
Dużo mniejsze wibracje na kierownicy
Swietny silnik (3cylindry są naprawdę doobrym pomysłem)
Wady:
Tylko troche lepsza skrzynia biegów
Brak wyswietlacza biegów nie ma nawet informacji o załączonym 6 biegu.
Przednia szyba do wymiany

Nie testowałem w terenie ale to i tak raczej nie moja bajka.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 9:09, 01 Wrz 2011
Ern
A2

 
Dołączył: 03 Sie 2010
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Błonie





Apropos Tigera 1050.
Też miałem okazję zrobić godzinkę jazdy próbnej 'po mieście'. Radocha straszliwa - silnik to mooocnyy tur w porównaniu do DL650 - jedzie na każdym biegu - na 6-tce od 60 ciągnie bez szarpania.
W sumie znalazłem 'tylko' kilka minusów:
- fabryczna szyba do wymiany - przy 200 wieje jak cholera - dużo bardziej niż na ST1200
- nieciekawa wyższa pozycja pasażera - nie wiem czy uda mi się przekonać moją żonę... Smile
- w testowym sprzęcie dosyć mocno haczyła skrzynia biegów
- no i ostatnie - spalanie - po godzinnej niekoniecznie ekonomicznej jeździe wyszło 7,5l/100km - to o 2l więcej niż DL650

Do tej pory z testowych sprzętów jeździłem Tigerem 800XC, Tigerem 1050 oraz ST1200.
Ja robię ok 15-17 tyś km rocznie głównie dojeżdżając do pracy (do W-Wy) i potrzebuję dosyć poręcznego sprzęta (ST1200 trochę za duży i za ciężki). Z tych trzech największego banana miałem podczas jazdy Tigerem 1050 - gdyby nie ta kanapa.... no bo reszta km to dużo dłuższe trasy z moją żoną - a jej musi być wygodnie Smile
Jeszcze muszę sprawdzić GS1200.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 9:18, 01 Wrz 2011
MarqSz
A

 
Dołączył: 02 Lis 2010
Posty: 103
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2





Nie będzie za szeroki na miasto? F800GS to za mało?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 1:52, 28 Wrz 2011
transporter
A1

 
Dołączył: 22 Wrz 2011
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Sierpc





W toku poszukiwania motocykla na nowy sezon ja również miałem okazję pojeździć Tigerem 800 w wersji XC, która stylistyczie bardziej mi odpowiada niż nie-XC, ponieważ ma seryjnie montowane handbary oraz posiada drugi błotnik lakierowany w kolorze moto oraz szprychowane koła. Jednak wygląd to rzecz gustu a my tutaj rozmawiamy raczej o wrażeniach z jazdy.

Motocykl, którym jeździłem jest własnością mojego kolegi, który przywiózł go wracając z pracy w UK, więc miałem go do dyspozycji przez cały weekend.

Silnik startuje z charakterystycznym gwizdem a potem nastaje cisza... no prawie, ale rzeczywiście na biegu jałowym silnika prawie nie słychać. Nie ma tez praktycznie żadnych wibracji. Zaskakująco miękko jak na Triumpha pracuje też skrzynia biegów.

Pierwszy dzień czyli sobotę spędziłem na asfalcie, pojechałem do brata, 150 km w jedną stronę. Silnik pracuje bardzo gładko i spokojnie, w moim odczuciu jest elastyczny prawie jak V-ka. Motocykl bardzo dynamicznie się rozpędza, żywo reaguje na gaz, podczas dynamicznego rozpędzania nawet trochę buczy.

W długich zakrętach jest stabilny, natomiast w serii naprzemiennych zakrętów trochę niechętnie daje się przerzucać z jednego złożenia w drugie, tzn. na moim funmoto jest lepiej, ale to dlatego, że przednia guma jest u mnie szersza i ma mniejszą średnicę. 21 cali ma zapewniać stabilność i łagodne wybieranie nierówności a nie idealne śmiganie po winklach. Nie myślcie, że jest źle, po prostu trzeba włożyć więcej siły w przerzucanie motocykla z zakrętu w zakręt i tyle.

Hamulce są bardzo dobre, na asfalcie nie miałem okazji wypróbować ABS, ale skuteczność nie pozostawia nic do życzenia. Motocykl oczywiscie nurkuje podczas hamowania ale z takimi skokami zawieszeń to nic dziwnego.

Drugiego dnia postanowiłem wypróbować Tigera poza asfaltem więc wybrałem się nad jezioro, jakieś 20 km ode mnie. Miłe zaskoczenie to to, że do jazdy w terenie, czyli na stojąco można wyjąć gumy z podnózków i mamy zębate podpory pod buty jak w hard enduro Smile

Po szutrówce Tiger idzie jak burza, tył oczywiście trochę "zamiata" przy przyspieszaniu, ale generalnie, jesli stoisz na podnóżkach i mocno trzymasz kierownicę i tak idzie w kierunku wyznaczonym przez przednie koło. O dziwo ABS nie utrudnia bardzo jazdy po piasku, jedynie przy próbie zacieśniania zakrętów przez hamowanie tyłem czasem niepotrzebnie odpuszcza hamulce. Można go jednak wyłączyć Smile

Jazda w trudniejszym terenie albo po trawiastych poodjazdach na BattleWingach, które miał "mój" Tiger na kołach to średni pomysł, ale myślę, że jeśli ktoś chce pałować ostro w terenie - to tylko kwestia opon.

Ponieważ inni już napisali o Tigerze, nie będę dalej przynudzał powielając opisy, zatem dodam tylko kilka słów niezmiernie subiektywnej oceny.

Tiger 800 XC nie jest konkurencją V-Stroma, został zaprojektowany do bezpośredniej walki o klienta z BMW F800GS i moim zdaniem zadanie zostało wykonane na 5+. Jest po prostu lepszy. Ma mocniejszy silnik i jest bardziej uniwersalny (trakcja na szosa zdecydowanie lepsza w Tigerze). Sądziłem, że trzycylindrowa rzędówka jest dobra do streetfightera a nie do enduro ale się myliłem.

Jest też tańszy niż F800GS z takim samym wyposażeniem.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez transporter dnia Śro 1:56, 28 Wrz 2011, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 10:58, 28 Wrz 2011
roadrunner
Administrator

 
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 2964
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa





transporter, jak już dojdę do siebie i będę u teściów w Bledzewie musimy koniecznie umówić się na "pochasanie" po okolicy. Very Happy Moja M tam się wychowała ale oczywiście nie wie gdzie są jakieś fajne szurtówki...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 11:06, 28 Wrz 2011
transporter
A1

 
Dołączył: 22 Wrz 2011
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Sierpc





jasne Smile możemy się też spotkać w stolicy
zdaje się, że V-fani spotykają się gdzieś w Wawie...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 11:21, 28 Wrz 2011
roadrunner
Administrator

 
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 2964
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa





Tak, co tydzień w środy ok. 19-20 są spotkania klubowe w Korsarzu ->
http://www.tawernakorsarz.pl/
Niestety narazie znowu leże w spitalu i niewiem kiedy mnie wypuszczą.
Dobra, znowu robię OT, zaraz mnie admini pozamiatają... Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 11:38, 27 Paź 2011
tdm
Motonita

 
Dołączył: 04 Kwi 2011
Posty: 805
Przeczytał: 2 tematy

Ostrzeżeń: 0/2





mi się 800xc bardzo podoba, myślę że tego typu konstrukcja to jest to co zawsze chcieliśmy mieć w DL650, trochę mocniejszy silnik, trochę bardziej enduro, podobna poręczność i waga.
Póki co jest jeszcze zbyt nowy i za drogi by zmieścić się w podobnym budżecie co DL, ale za parę lat...kto wie?

Jest to niezła alternatywa dla osób których nie stać na bmw gs czy nową Super Tenere, a chciałyby trochę więcej niż mają w DL.
Według mnie 800 xc to niezły kandydat na najbardziej wszechstronny motocykl uniwersalny.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 12:18, 27 Paź 2011
MaG
Administrator

 
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 3584
Przeczytał: 87 tematów

Pomógł: 20 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gocław, W-wa





W najnowszym Świecie Motocykli jest porównanie turystycznych enduro: BMW R1200GS, BMWF800GS, Triumph Tiger 800 XC, Honda Transalp, KTM 990ADV, Yamaha Tenere 660, Yamaha Super Tenere 1200... Vstroma nie było.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 12:53, 27 Paź 2011
roadrunner
Administrator

 
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 2964
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa





Spory rozrzut między BM-ką, KTM-em i ST a Transalpem. Nie bardzo rozumiem jak można porównywać te motocykla i na czym miałoby to porównanie polegać. To tak jakby porównywać VW Polo z Passatem...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 13:20, 27 Paź 2011
Topinka
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 09 Lis 2009
Posty: 1763
Przeczytał: 8 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Chorzów MotoAvToSy





No wiesz na upartego do polo tez zaladujesz cala rodzine na urlop wiec mozna je porownac Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 13:45, 27 Paź 2011
miroslaw123
Motocyklista

 
Dołączył: 17 Sty 2011
Posty: 361
Przeczytał: 2 tematy

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków





tu jest filmik:
http://www.youtube.com/watch?v=XuQ4HGj4Ifc&feature=player_embedded


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 14:58, 27 Paź 2011
roadrunner
Administrator

 
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 2964
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa





"Transalp niczym nas nie zachwycił... Jest prościutki, łatwiutki, prawie jak skuter ale dojechał aż tutaj..."


Topinka napisał:
No wiesz na upartego do polo tez zaladujesz cala rodzine na urlop wiec mozna je porownac Wink


No jasne! Na własne oczy widziałem jak z Syrenki wysiada 11stu chłopa, co nie zmienia faktu że takie porównanie pozbawione jest sensu. Co zresztą w trochę innych słowach powiedział narrator filmiku.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 19:13, 27 Paź 2011
tdm
Motonita

 
Dołączył: 04 Kwi 2011
Posty: 805
Przeczytał: 2 tematy

Ostrzeżeń: 0/2





MaG napisał:
W najnowszym Świecie Motocykli jest porównanie turystycznych enduro: BMW R1200GS, BMWF800GS, Triumph Tiger 800 XC, Honda Transalp, KTM 990ADV, Yamaha Tenere 660, Yamaha Super Tenere 1200... Vstroma nie było.



bardzo poproszę o zdjęcia tego porównania jeśli ktoś ma pod ręką świat motocykli.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 20:29, 27 Paź 2011
sorier
A2

 
Dołączył: 24 Kwi 2011
Posty: 99
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: M-ce 09





tdm napisał:
MaG napisał:
W najnowszym Świecie Motocykli jest porównanie turystycznych enduro: BMW R1200GS, BMWF800GS, Triumph Tiger 800 XC, Honda Transalp, KTM 990ADV, Yamaha Tenere 660, Yamaha Super Tenere 1200... Vstroma nie było.



bardzo poproszę o zdjęcia tego porównania jeśli ktoś ma pod ręką świat motocykli.


Zdjęć nie mam bo nie mam też tego numeru, ale na necie od dawna krąż link do tego testu http://rapidshare.com/files/3387360137/zycie_pod_wulkanem.pdf


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 15:14, 28 Paź 2011
MaG
Administrator

 
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 3584
Przeczytał: 87 tematów

Pomógł: 20 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gocław, W-wa





no ja niestety też nie mam, przeczytałem test na bp podczas picia kawy w trasie:)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 10:26, 29 Paź 2011
tdm
Motonita

 
Dołączył: 04 Kwi 2011
Posty: 805
Przeczytał: 2 tematy

Ostrzeżeń: 0/2





dzięki za test, wychodzi z niego że Tiger w porównaniu do bmw 800gs trochę słabo wypadł.. za to strasznie podkreślali zalety bmw1200gs.
Jeśli faktycznie Tiger800xc będzie w tej samej cenie co bmw800gs to po co eksperymentować, lepiej postawić na to co sprawdzone.
Chyba że.... za połowę tej kwoty co kosztują ww. wybrać DL650 Smile i już.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez tdm dnia Sob 19:07, 29 Paź 2011, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 11:19, 29 Paź 2011
roadrunner
Administrator

 
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 2964
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa





No to jakiś dziwny ten tekst i nie wiem kto go napisał... W filmiku gościo mówi, że GS 1200 w porównaniu do konkurencji zrobił się już trochę za ciężki. Nie do końca radzi sobie w terenie i odstaje np. od ST a od KTM, jeżeli chodzi o teren, dzielą go lata świetlne.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez roadrunner dnia Sob 11:23, 29 Paź 2011, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 10:28, 20 Cze 2015
quiki
A2

 
Dołączył: 27 Lut 2010
Posty: 90
Przeczytał: 37 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Oleśnica





Odgrzeję troche temat Tigera i pochwalę się swoim. Długo szukałem godnego następcy DL. Wybór padł na Tigera i po miesiącu użytkowania jestem nim oczarowany.




Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 10:47, 20 Cze 2015
Matt
Motonita

 
Dołączył: 22 Maj 2013
Posty: 1072
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/2
Skąd: Jędrzejów/Kraków





quiki napisał:
Odgrzeję troche temat Tigera i pochwalę się swoim. Długo szukałem godnego następcy DL. Wybór padł na Tigera i po miesiącu użytkowania jestem nim oczarowany.


Się rozpisałeś... Też brałem pod uwagę małego Tigera, ale ostatecznie postawiłem na mocniejszego Vstroma 1000-ca (skoro i tak nie planowałem niszczyć motocykla na wertepach Very Happy )

P.S. Łeee ale oszukaństwo, dzióbek z XC ale koła od zwykłego Razz


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Matt dnia Sob 10:48, 20 Cze 2015, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 10:57, 20 Cze 2015
quiki
A2

 
Dołączył: 27 Lut 2010
Posty: 90
Przeczytał: 37 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Oleśnica





Matt napisał:
quiki napisał:
Odgrzeję troche temat Tigera i pochwalę się swoim. Długo szukałem godnego następcy DL. Wybór padł na Tigera i po miesiącu użytkowania jestem nim oczarowany.


Się rozpisałeś... Też brałem pod uwagę małego Tigera, ale ostatecznie postawiłem na mocniejszego Vstroma 1000-ca (skoro i tak nie planowałem niszczyć motocykla na wertepach Very Happy )

P.S. Łeee ale oszukaństwo, dzióbek z XC ale koła od zwykłego Razz


Też mocno myślałem nad 1000 ale rożnica w cenie była znaczna, 800 to dla mnie taki kompromis miedzy 1000 a 650.
Co do dzióbka to musiał być bez niego wyglądał na niedokończonego.
Po paru offroadowych jazdach DL wyleczyłem się z tego kompletnie dlatego kupiłem wersję drogową Tigera.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 12:26, 20 Cze 2015
Matt
Motonita

 
Dołączył: 22 Maj 2013
Posty: 1072
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/2
Skąd: Jędrzejów/Kraków





Ja też chcalem przekladać dzióbek to mi w jedym salonie powiedzieli, ze sie nie da, w drugim, ze nie ma problemu...

Jeśli można to napisz tu, albo na pw za ile wyrwałeś tego tigera, bo w moim przypadku różnica wynosiła coś koło 1500zł - także wybór był prosty i dopłaciłem do Suzuki:-)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 12:41, 20 Cze 2015
Staszek
Motonita

 
Dołączył: 22 Lis 2012
Posty: 938
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Trójmiasto





Wizualnie bardziej podoba mi się od GS800, a chyba to od niego czerpał wzorce.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 7:56, 21 Cze 2015
Inspektor
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 23 Paź 2012
Posty: 1265
Przeczytał: 84 tematy

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: okolice Krakowa





Faktycznie sprzęt wygląda bardzo dobrze i może się podobać. Taki GS 800 w obniżonej cenie.
Natomiast mnie do Triumph'ów zniechęcają dwie rzeczy; słaba sieć serwisowa i utrata wartości (biorąc pod uwagę nowego). I nie chodzi tu tylko o wartość handlową ale również jakość np. plastików po kilku latach. Tak było ale mam nadzieję, że się zmieniło Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 21:00, 24 Cze 2015
baltex
Motocyklista

 
Dołączył: 26 Gru 2009
Posty: 298
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: ZACHODNIOPOMORSKIE





dla mnie to super sprzęt


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 21:33, 24 Cze 2015
WieRcik
A1

 
Dołączył: 07 Kwi 2015
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2





Nie wiem jak w XC ale w moim z 98r. plastiki są nieporównywalnie lepsze niż w Japonii z tego samego okresu , wygrzmociłem nim kilkakrotnie a jedyne co mu dolega to odpryski lakieru , żadnych pęknięć , na tej samej drodze w podobnych okolicznościach upadła królowa dla której skończyło się to utratą praktycznie całej lewej strony części czachy.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 10:49, 03 Maj 2016
Kojot85
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 12 Maj 2013
Posty: 2279
Przeczytał: 75 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Bydgoszcz





Ja wczoraj nabyłem Tigera 800 z 2011 roku. Jazda testowa ok, muszę go wybadać i porównać do VStorma.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Kojot85 dnia Wto 10:49, 03 Maj 2016, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 10:51, 03 Maj 2016
Matt
Motonita

 
Dołączył: 22 Maj 2013
Posty: 1072
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/2
Skąd: Jędrzejów/Kraków





Napisz w odniesieniu do duzego i malego Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 10:58, 03 Maj 2016
Kojot85
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 12 Maj 2013
Posty: 2279
Przeczytał: 75 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Bydgoszcz





Matt napisał:
Napisz w odniesieniu do duzego i malego Smile


W swoim czasie będzie. Narazie mogę pokazać kilka zdjęć:











Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Kojot85 dnia Wto 10:58, 03 Maj 2016, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 19:39, 03 Maj 2016
biblo
DeTox nie pomoże

 
Dołączył: 08 Maj 2012
Posty: 2915
Przeczytał: 112 tematy

Pomógł: 37 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: W-wa





A który to ten Twój... Na pierwszych dwóch zdjęciach, na środkowym, czy na ostatnich dwóch? Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 19:41, 03 Maj 2016
Kojot85
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 12 Maj 2013
Posty: 2279
Przeczytał: 75 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Bydgoszcz





To dokładnie ten sam motocykl Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 20:09, 03 Maj 2016
biblo
DeTox nie pomoże

 
Dołączył: 08 Maj 2012
Posty: 2915
Przeczytał: 112 tematy

Pomógł: 37 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: W-wa





I trzy zestawy kufrów? Na bogato... Wink A z którymi jest teraz?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez biblo dnia Wto 20:09, 03 Maj 2016, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 20:29, 03 Maj 2016
Kojot85
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 12 Maj 2013
Posty: 2279
Przeczytał: 75 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Bydgoszcz





Niestety jest bez kufrów. Wcześniejsze zdj przesłał mi poprzedni właściciel ze swoich wojaży Smile



Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Kojot85 dnia Wto 20:29, 03 Maj 2016, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Triumph Tiger 800 XC wrażenia z jazdy.
Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle "niesłuszne" (czyli nie V-Strom)
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 2 z 3  
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
Regulamin