Forum VStromClub Strona Główna VStromClub
Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Triumph Tiger 800 XC wrażenia z jazdy.
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle "niesłuszne" (czyli nie V-Strom)
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
psmoku
A1



Dołączył: 06 Lip 2011
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Pią 9:17, 15 Lip 2011    Temat postu:

mhhh....o gustach nie powinno sie dyskutowac...dla mnie przepasc miedzy wygladem vstroma a Tigera ....

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
V-Told
Maniak motocyklowy



Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 2033
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Pią 10:59, 15 Lip 2011    Temat postu:

psmoku napisał:
koledzy a podoba Wam sie nowy VStrom ? dla mnie porazka...oczywiscie o gustach nie powinno sie rozmawaiac...ale wyglad Tigera i Vstroma...powiem moje zdanie bez porownania! Tiger gora


Z przodu nie jest zbyt okazały - durne reflektory. Ale z innych stron wygląda całkiem nieźle - świeżo. Ten Tiger jest moim zdaniem paskudny, z przodu reflektory to tragedia, z boku też trochę je widać. BMW jest znacznie ładniejsze, choć GSy z tymi zdziwionymi oczami też nie do końca trafiają w mój gust.

Dwa dni temu zostałem zatrzymany przez policjanów na motocyklach, z których jeden twierdził, że mój V-Strom jest poprzerabiany i powinni mi zabrać dowód rejestracyjny --> za świecące dwie lampy w reflektorze... Puścili mnie, ale najpierw się wku*wiłem, a później już tylko śmiać mi się chciało Very Happy. Jeszcze mi ustawę przytaczali, jak nieśmiało powiedziałem, że wszystkie V-Stromy tak mają (dalej już nie chciałem im udowadniać, że nie mają racji). Byli na trzech CBF 1000 na wylocie z Warszawy na Nieporęt, mieli suszarki, ale chyba tylko kontrolowali wszystkich przejeżdżających motocyklistów.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
roadrunner
Administrator



Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 3011
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa

PostWysłany: Pią 15:04, 15 Lip 2011    Temat postu:

Przecież u nich w CBF-ach też świecą 2... niech sobie dowody pozabierają idioci!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
V-Told
Maniak motocyklowy



Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 2033
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Pią 17:34, 15 Lip 2011    Temat postu:

Pewien jesteś? Przecież tak durny by nie był, chyba że sobie robił jaja, ale wcale to tak nie brzmiało Smile. W nowych CBF widzę, że jedna się świeci, w tamtych nie wiem, ale np. w FJR też świecą dwie lampy - we wszystkich skuterkach tak samo. Chłopcy zdążyli jeszcze zatrzymać kolesia na chopperze, a ten glina do mnie: "o, ten ma jedną lampę". W ogóle wyglądali jak zwykłe typki z prewencji czy drogówki, takie okrągłe mordki z budowy Very Happy. Ale grunt że mnie puścili, może łapali tych bez prawka czy cholera wie co.

A żeby nie było całkiem off-top, to razem z Super Tenere jeździłem Tigerem 1050 i to było coś fantastycznego! Silnik bardzo fajny, chętnie wchodzi na obroty, jest dosyć cichy, ale dźwięk jak zwykła 4-cyl rzędówka, hamulce porównywalne do ST 1200 czyli bardzo dobre, może nieco lepsze, bo i maszyna chyba lżejsza. Prowadziła się super, w zakrętach bajka, a takiej pewności prowadzenia jeszcze nie doświadczyłem, chyba nawet na GS'ie - bo jest nieco wyższy. Pozycja jest zupełnie inna niż na wszystkich motocyklach klasy turystyczne enduro. Podnóżki, dźwignie i klamki są ustawione pod sporymi kątami, ale siedzi się na tyłku, a nie na nadgarstkach, więc jest bardzo wygodnie, a w razie potrzeby można się mocno pochylić nie wyginając specjalnie dłoni. Niby maszyna spora, ale jak się na nią wsiądzie, to sprawia wrażenia filigranowej.

Triumph 800 to pewnie jedyny sprzęt z tej stajni, zdolny do zjechania z asfaltu. 1050 to moim zdaniem 100% szosowa maszyna. Zawieszenie nie wydało mi się twardsze niż ST, a na prostej Yamaha nie miała szans - i to wyraźnie. Tylko ochrona przed wiatrem jest żadna i po paru minutach kask miałem zcały w owadach. Ponadto oberwałem czymś dużym w rękę i nie bardzo wiedziałem, co się dzieje - osłony na ręce to fajny bajer w każdym motocyklu.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
roadrunner
Administrator



Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 3011
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa

PostWysłany: Pią 18:02, 15 Lip 2011    Temat postu:

Kumpel z roboty jeździ CBF-ką 650 i u niego palą się obydwa. Wątpię żeby coś przerabiał a moto kupił na wyspach więc tam też nikt nic nie przerobił. Z resztą nawet w nowych CBR-kach palą się obydwa reflektory...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
V-Told
Maniak motocyklowy



Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 2033
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Pią 18:46, 15 Lip 2011    Temat postu:

Haha, no to głupi glina Very Happy. Przepisy przede wszystkim, ze zrozumieniem czy bez!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jotes
DeTox nie pomoże



Dołączył: 25 Kwi 2010
Posty: 2514
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 49 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Düsseldorf / Gdynia

PostWysłany: Pią 21:11, 15 Lip 2011    Temat postu:

normalnie i seryjnie w CBF swieci jeden.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
V-Told
Maniak motocyklowy



Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 2033
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Pią 21:26, 15 Lip 2011    Temat postu:



Tu wygląda jakby świeciły obydwa. W necie sprawdziłem i w starych CBF świecli lewa lampa, w nowych prawa. Wygląda to beznadziejnie i zupełnie nie rozumiem takiej polityki. Nie odnajduję ani jednego powodu przemawiającego za takim rozwiązaniem - a może mniejsze zużycie prądu lub łatwiejsza konstrukcja?

EDIT:


Ciekawe które światła najlepiej widać z daleka Smile

EDIT2: Ej, a jak zapala się długie to druga lampa się "dopala", czy mijania gaśnie i włącza się tylko ta druga jako długie?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez V-Told dnia Pią 21:42, 15 Lip 2011, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jacaw
Motocyklista



Dołączył: 20 Wrz 2009
Posty: 237
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wawa - Wola DL 650

PostWysłany: Pią 21:29, 15 Lip 2011    Temat postu:

pali jedna lampa ..

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
konra.dzik
Administrator



Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 2386
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Sob 8:05, 16 Lip 2011    Temat postu:

V-Told napisał:


Tu wygląda jakby świeciły obydwa. W necie sprawdziłem i w starych CBF świecli lewa lampa, w nowych prawa. Wygląda to beznadziejnie i zupełnie nie rozumiem takiej polityki. Nie odnajduję ani jednego powodu przemawiającego za takim rozwiązaniem - a może mniejsze zużycie prądu lub łatwiejsza konstrukcja?

EDIT:


Ciekawe które światła najlepiej widać z daleka Smile

EDIT2: Ej, a jak zapala się długie to druga lampa się "dopala", czy mijania gaśnie i włącza się tylko ta druga jako długie?

Tu wygląda jakby świeciły obydwa. W necie sprawdziłem i w starych CBF świecli lewa lampa, w nowych prawa. Wygląda to beznadziejnie i zupełnie nie rozumiem takiej polityki. Nie odnajduję ani jednego powodu przemawiającego za takim rozwiązaniem - a może mniejsze zużycie prądu lub łatwiejsza konstrukcja?




Bo policja zamiast kupić u nas to ściągnęła z Anglii a tam wszystko na odwrót przecie jest Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez konra.dzik dnia Sob 8:10, 16 Lip 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
psmoku
A1



Dołączył: 06 Lip 2011
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Sob 21:20, 16 Lip 2011    Temat postu:

wlasnie dzisiaj smigalem na Tigerku XC...rewelacja

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Topinka
Maniak motocyklowy



Dołączył: 09 Lis 2009
Posty: 1773
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Chorzów MotoAvToSy

PostWysłany: Pią 22:32, 19 Sie 2011    Temat postu:

Wczoraj dostałem Tygrysa na test na dwa dni! I zakochałem się od drugiego jeżdżenia. Miałem sporo czasu żeby w pierwszej kolejności dobrze sobie go ustawić pod siebie a potem, żeby wytestować go we wszystkich warunkach i przejechać nim tyle kilosów żeby sprawdzić jak wpływa na mój tyłek. I powiem ze z każdym kilometrem moja zabawa była coraz większa, Pierwsza podstawowa sprawa sprzęt, którym jeździłem wcześniej był całkiem nowy a ten miał przejechane 5 tyś i ku mojemu zdziwieniu tak bardzo krytykowany przeze mnie dźwięk się zmienił na lepsze i podobno ten typ tak ma, że jak się przepali to zaczyna nawet nieźle basowo mruczeć, choć te śmieszne prykanie pozostało. Niestety z przednią szybą coś trzeba zrobić, bo wieje przy dużych prędkościach bardzo mocno na korpus. Silnik dość mocno przygrzewa jak się włączy dmuchawa i więcej minusów nie pamiętam. A reszta to jedna wielka radość z jady. Sinik nie tylko dźwięk ma jak odrzutowiec! Mistrzostwo! Prowadzenie bardzo łatwe i pewne a nawierzchnia im gorsza tym lepsza. Połyka wszystkie dziury a przednia wąska opona powoduje, że po koleinach jedzie się jak po prostej drodze.
W terenie jeździło mi się jak rowerem górskim, choć z gazem trzeba ostrożnie bo na trawie tył chciał mnie trochę wyprzedzić. W garażu go pooglądałem ze wszystkich stron i tam widać ręczną robotę a nie taśmową masówkę. Mam obiecaną jazdę wersją drogową z akcesoryjną szybką naszego kolegi i chyba będę miał kilka nocy nieprzespanych, bo to jest chyba mój typ.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Topinka
Maniak motocyklowy



Dołączył: 09 Lis 2009
Posty: 1773
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Chorzów MotoAvToSy

PostWysłany: Wto 13:54, 30 Sie 2011    Temat postu:

Jako, że miałem ostatnio ostry stan chorobowy na Tigera, więc zgłosiłem się do doktora Marka, który mi użyczył Tigera 800 w wersji szosowej żebym miał porównanie. I tak jak obiecałem dzielę się moimi spostrzeżeniami. Pozycja do jazdy bardzo podobna tylko szosowym jest trochę bliżej do ziemi wiec Ci z krótszymi kończynami będą mieć wygodniej. Mi osobiście pozycja bardziej pasowała w XC. W czasie jazdy są odczuwalne różnice przy wchodzeniu w zakręty. Szosowy sprzęt trochę łatwiej się składał i był troszkę zwinniejszy. Natomiast na nierównościach lepiej wypadał XC, bo w mniejszym bracie zawieszenie jest bardziej twarde i bardziej nerwowo reaguje na nierówności. W terenie sprzętu Marka nie testowałem, ale nie trudno się domyślić, że XC byłby lepszy. Generalnie różnice między pojazdami nie są bardzo durze i radość z jazdy podobna. Ja osobiście wybrałbym XC, bo lepiej się na nim czułem i jest bardziej wszechstronny. Tygrys mnie bardzo przekonał do siebie i byłem już strasznie bliski decyzji na tak, ale jest jeszcze jeden sprzęt, który jednak bardziej mi zawrócił w głowie.
Tak czy inaczej mój kochany DL chyba będzie szukał właściciela. Crying or Very sad
PS Marku jeszcze raz wielkie dzięki za użyczenie sprzętu.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
sorier
A2



Dołączył: 24 Kwi 2011
Posty: 99
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: M-ce 09

PostWysłany: Wto 14:58, 30 Sie 2011    Temat postu:

Na necie można znaleźć informacje, że tigery 800 z nr VIN poniżej 514872 mają wadliwy soft w sterowniku silnika i dilerzy w ramach akcji serwisowej (w USA) wgrywają nowy. Podobno objawia się to gaśnięciem silnika podczas hamowania silnikiem lub zmniejszonymi wolnymi obrotami.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
letko
Maniak motocyklowy



Dołączył: 28 Cze 2007
Posty: 1545
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Ustroń

PostWysłany: Wto 15:15, 30 Sie 2011    Temat postu:

Topinka napisał:
J Tygrys mnie bardzo przekonał do siebie i byłem już strasznie bliski decyzji na tak, ale jest jeszcze jeden sprzęt, który jednak bardziej mi zawrócił w głowie.
Tak czy inaczej mój kochany DL chyba będzie szukał właściciela. Crying or Very sad


To zdradź jaki to sprzęt tak ci namieszał jak nie Tygrys?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Topinka
Maniak motocyklowy



Dołączył: 09 Lis 2009
Posty: 1773
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Chorzów MotoAvToSy

PostWysłany: Wto 20:15, 30 Sie 2011    Temat postu:

Daj mi jeszcze jedna noc.Musze jeszcze to przespac. Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kamil.Olkusz
Motonita



Dołączył: 03 Paź 2008
Posty: 1066
Przeczytał: 7 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Olkusz

PostWysłany: Śro 10:01, 31 Sie 2011    Temat postu:

Topinka napisał:
Daj mi jeszcze jedna noc.Musze jeszcze to przespac. Smile
Mów co kupujesz Very Happy Noc minela, motor wystawiłeś w Giełdzie...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
przemo99
A1



Dołączył: 18 Lut 2009
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: skierniewice/warszawa

PostWysłany: Śro 22:13, 31 Sie 2011    Temat postu:

Ja dorzuce swoje 3 grosze do opisu tygrysa ale w wersji 1050. Myśle że jest to dobra alternatywa dla tych którzy chcą sie przesiąść z dl1000. Motocykl jest równie poreczny co nasze sprzęty natomiast ma duuużo lepszy silnik. Nie ma tak uciążliwej wady jak dziura mocy między 3500-4000. W tygrysie można jechać na 6 biegu już 100km/h i nie ma żdnych problemów z przyśpieszeniem. Motocykl świetnie ciągnie od niskich obrotów a osiągniecie 200km/h (trasa sCool nie stanowi najmniejszego problemu i przy tej predkości dalej mamy komfort jazdy. Jest dużo mniej wibracji które czujemy na nadgrstkach co pozytywnie odbije sie w dłuższej trasie. Jeśli chodzi o skrzynie biegów jest tylko nieznacznie lepiej niz w dl-u czyli chłopaki z triupha maja jeszcze co poprawiać. Jak dla mnie szyba przednia od razu do wymiany bo jest za mała (mam 1.8m wzrostu) ale to akurat łatwo usprawnić. Pozycja za kierownicą jest bardzo wygodna natomiast troszkę za bardzo w dół były skierowane hamulec i sprzegło myśle że to też da sie łatwo zmienić. Ogólnie po godzinnej jeździe którą odbyłem dzieki uprzejmości firmi Intermotors z Łopuszańskiej nie chciałem wracać do swojej suzi. Krótko najwieksze plusy to:
Dużo mniejsze wibracje na kierownicy
Swietny silnik (3cylindry są naprawdę doobrym pomysłem)
Wady:
Tylko troche lepsza skrzynia biegów
Brak wyswietlacza biegów nie ma nawet informacji o załączonym 6 biegu.
Przednia szyba do wymiany

Nie testowałem w terenie ale to i tak raczej nie moja bajka.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ern
A2



Dołączył: 03 Sie 2010
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Błonie

PostWysłany: Czw 8:09, 01 Wrz 2011    Temat postu:

Apropos Tigera 1050.
Też miałem okazję zrobić godzinkę jazdy próbnej 'po mieście'. Radocha straszliwa - silnik to mooocnyy tur w porównaniu do DL650 - jedzie na każdym biegu - na 6-tce od 60 ciągnie bez szarpania.
W sumie znalazłem 'tylko' kilka minusów:
- fabryczna szyba do wymiany - przy 200 wieje jak cholera - dużo bardziej niż na ST1200
- nieciekawa wyższa pozycja pasażera - nie wiem czy uda mi się przekonać moją żonę... Smile
- w testowym sprzęcie dosyć mocno haczyła skrzynia biegów
- no i ostatnie - spalanie - po godzinnej niekoniecznie ekonomicznej jeździe wyszło 7,5l/100km - to o 2l więcej niż DL650

Do tej pory z testowych sprzętów jeździłem Tigerem 800XC, Tigerem 1050 oraz ST1200.
Ja robię ok 15-17 tyś km rocznie głównie dojeżdżając do pracy (do W-Wy) i potrzebuję dosyć poręcznego sprzęta (ST1200 trochę za duży i za ciężki). Z tych trzech największego banana miałem podczas jazdy Tigerem 1050 - gdyby nie ta kanapa.... no bo reszta km to dużo dłuższe trasy z moją żoną - a jej musi być wygodnie Smile
Jeszcze muszę sprawdzić GS1200.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MarqSz
A



Dołączył: 02 Lis 2010
Posty: 103
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Czw 8:18, 01 Wrz 2011    Temat postu:

Nie będzie za szeroki na miasto? F800GS to za mało?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
transporter
A1



Dołączył: 22 Wrz 2011
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Sierpc

PostWysłany: Śro 0:52, 28 Wrz 2011    Temat postu:

W toku poszukiwania motocykla na nowy sezon ja również miałem okazję pojeździć Tigerem 800 w wersji XC, która stylistyczie bardziej mi odpowiada niż nie-XC, ponieważ ma seryjnie montowane handbary oraz posiada drugi błotnik lakierowany w kolorze moto oraz szprychowane koła. Jednak wygląd to rzecz gustu a my tutaj rozmawiamy raczej o wrażeniach z jazdy.

Motocykl, którym jeździłem jest własnością mojego kolegi, który przywiózł go wracając z pracy w UK, więc miałem go do dyspozycji przez cały weekend.

Silnik startuje z charakterystycznym gwizdem a potem nastaje cisza... no prawie, ale rzeczywiście na biegu jałowym silnika prawie nie słychać. Nie ma tez praktycznie żadnych wibracji. Zaskakująco miękko jak na Triumpha pracuje też skrzynia biegów.

Pierwszy dzień czyli sobotę spędziłem na asfalcie, pojechałem do brata, 150 km w jedną stronę. Silnik pracuje bardzo gładko i spokojnie, w moim odczuciu jest elastyczny prawie jak V-ka. Motocykl bardzo dynamicznie się rozpędza, żywo reaguje na gaz, podczas dynamicznego rozpędzania nawet trochę buczy.

W długich zakrętach jest stabilny, natomiast w serii naprzemiennych zakrętów trochę niechętnie daje się przerzucać z jednego złożenia w drugie, tzn. na moim funmoto jest lepiej, ale to dlatego, że przednia guma jest u mnie szersza i ma mniejszą średnicę. 21 cali ma zapewniać stabilność i łagodne wybieranie nierówności a nie idealne śmiganie po winklach. Nie myślcie, że jest źle, po prostu trzeba włożyć więcej siły w przerzucanie motocykla z zakrętu w zakręt i tyle.

Hamulce są bardzo dobre, na asfalcie nie miałem okazji wypróbować ABS, ale skuteczność nie pozostawia nic do życzenia. Motocykl oczywiscie nurkuje podczas hamowania ale z takimi skokami zawieszeń to nic dziwnego.

Drugiego dnia postanowiłem wypróbować Tigera poza asfaltem więc wybrałem się nad jezioro, jakieś 20 km ode mnie. Miłe zaskoczenie to to, że do jazdy w terenie, czyli na stojąco można wyjąć gumy z podnózków i mamy zębate podpory pod buty jak w hard enduro Smile

Po szutrówce Tiger idzie jak burza, tył oczywiście trochę "zamiata" przy przyspieszaniu, ale generalnie, jesli stoisz na podnóżkach i mocno trzymasz kierownicę i tak idzie w kierunku wyznaczonym przez przednie koło. O dziwo ABS nie utrudnia bardzo jazdy po piasku, jedynie przy próbie zacieśniania zakrętów przez hamowanie tyłem czasem niepotrzebnie odpuszcza hamulce. Można go jednak wyłączyć Smile

Jazda w trudniejszym terenie albo po trawiastych poodjazdach na BattleWingach, które miał "mój" Tiger na kołach to średni pomysł, ale myślę, że jeśli ktoś chce pałować ostro w terenie - to tylko kwestia opon.

Ponieważ inni już napisali o Tigerze, nie będę dalej przynudzał powielając opisy, zatem dodam tylko kilka słów niezmiernie subiektywnej oceny.

Tiger 800 XC nie jest konkurencją V-Stroma, został zaprojektowany do bezpośredniej walki o klienta z BMW F800GS i moim zdaniem zadanie zostało wykonane na 5+. Jest po prostu lepszy. Ma mocniejszy silnik i jest bardziej uniwersalny (trakcja na szosa zdecydowanie lepsza w Tigerze). Sądziłem, że trzycylindrowa rzędówka jest dobra do streetfightera a nie do enduro ale się myliłem.

Jest też tańszy niż F800GS z takim samym wyposażeniem.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez transporter dnia Śro 0:56, 28 Wrz 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
roadrunner
Administrator



Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 3011
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa

PostWysłany: Śro 9:58, 28 Wrz 2011    Temat postu:

transporter, jak już dojdę do siebie i będę u teściów w Bledzewie musimy koniecznie umówić się na "pochasanie" po okolicy. Very Happy Moja M tam się wychowała ale oczywiście nie wie gdzie są jakieś fajne szurtówki...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
transporter
A1



Dołączył: 22 Wrz 2011
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Sierpc

PostWysłany: Śro 10:06, 28 Wrz 2011    Temat postu:

jasne Smile możemy się też spotkać w stolicy
zdaje się, że V-fani spotykają się gdzieś w Wawie...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
roadrunner
Administrator



Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 3011
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa

PostWysłany: Śro 10:21, 28 Wrz 2011    Temat postu:

Tak, co tydzień w środy ok. 19-20 są spotkania klubowe w Korsarzu ->
[link widoczny dla zalogowanych]
Niestety narazie znowu leże w spitalu i niewiem kiedy mnie wypuszczą.
Dobra, znowu robię OT, zaraz mnie admini pozamiatają... Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
tdm
Motonita



Dołączył: 04 Kwi 2011
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Czw 10:38, 27 Paź 2011    Temat postu:

mi się 800xc bardzo podoba, myślę że tego typu konstrukcja to jest to co zawsze chcieliśmy mieć w DL650, trochę mocniejszy silnik, trochę bardziej enduro, podobna poręczność i waga.
Póki co jest jeszcze zbyt nowy i za drogi by zmieścić się w podobnym budżecie co DL, ale za parę lat...kto wie?

Jest to niezła alternatywa dla osób których nie stać na bmw gs czy nową Super Tenere, a chciałyby trochę więcej niż mają w DL.
Według mnie 800 xc to niezły kandydat na najbardziej wszechstronny motocykl uniwersalny.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MaG
Administrator



Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 4243
Przeczytał: 15 tematów

Pomógł: 27 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gocław, W-wa

PostWysłany: Czw 11:18, 27 Paź 2011    Temat postu:

W najnowszym Świecie Motocykli jest porównanie turystycznych enduro: BMW R1200GS, BMWF800GS, Triumph Tiger 800 XC, Honda Transalp, KTM 990ADV, Yamaha Tenere 660, Yamaha Super Tenere 1200... Vstroma nie było.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
roadrunner
Administrator



Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 3011
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa

PostWysłany: Czw 11:53, 27 Paź 2011    Temat postu:

Spory rozrzut między BM-ką, KTM-em i ST a Transalpem. Nie bardzo rozumiem jak można porównywać te motocykla i na czym miałoby to porównanie polegać. To tak jakby porównywać VW Polo z Passatem...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Topinka
Maniak motocyklowy



Dołączył: 09 Lis 2009
Posty: 1773
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Chorzów MotoAvToSy

PostWysłany: Czw 12:20, 27 Paź 2011    Temat postu:

No wiesz na upartego do polo tez zaladujesz cala rodzine na urlop wiec mozna je porownac Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
miroslaw123
Motocyklista



Dołączył: 17 Sty 2011
Posty: 374
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków

PostWysłany: Czw 12:45, 27 Paź 2011    Temat postu:

tu jest filmik:
http://www.youtube.com/watch?v=XuQ4HGj4Ifc&feature=player_embedded


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
roadrunner
Administrator



Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 3011
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa

PostWysłany: Czw 13:58, 27 Paź 2011    Temat postu:

"Transalp niczym nas nie zachwycił... Jest prościutki, łatwiutki, prawie jak skuter ale dojechał aż tutaj..."


Topinka napisał:
No wiesz na upartego do polo tez zaladujesz cala rodzine na urlop wiec mozna je porownac Wink


No jasne! Na własne oczy widziałem jak z Syrenki wysiada 11stu chłopa, co nie zmienia faktu że takie porównanie pozbawione jest sensu. Co zresztą w trochę innych słowach powiedział narrator filmiku.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
tdm
Motonita



Dołączył: 04 Kwi 2011
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Czw 18:13, 27 Paź 2011    Temat postu:

MaG napisał:
W najnowszym Świecie Motocykli jest porównanie turystycznych enduro: BMW R1200GS, BMWF800GS, Triumph Tiger 800 XC, Honda Transalp, KTM 990ADV, Yamaha Tenere 660, Yamaha Super Tenere 1200... Vstroma nie było.



bardzo poproszę o zdjęcia tego porównania jeśli ktoś ma pod ręką świat motocykli.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
sorier
A2



Dołączył: 24 Kwi 2011
Posty: 99
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: M-ce 09

PostWysłany: Czw 19:29, 27 Paź 2011    Temat postu:

tdm napisał:
MaG napisał:
W najnowszym Świecie Motocykli jest porównanie turystycznych enduro: BMW R1200GS, BMWF800GS, Triumph Tiger 800 XC, Honda Transalp, KTM 990ADV, Yamaha Tenere 660, Yamaha Super Tenere 1200... Vstroma nie było.



bardzo poproszę o zdjęcia tego porównania jeśli ktoś ma pod ręką świat motocykli.


Zdjęć nie mam bo nie mam też tego numeru, ale na necie od dawna krąż link do tego testu [link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MaG
Administrator



Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 4243
Przeczytał: 15 tematów

Pomógł: 27 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gocław, W-wa

PostWysłany: Pią 14:14, 28 Paź 2011    Temat postu:

no ja niestety też nie mam, przeczytałem test na bp podczas picia kawy w trasie:)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
tdm
Motonita



Dołączył: 04 Kwi 2011
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Sob 9:26, 29 Paź 2011    Temat postu:

dzięki za test, wychodzi z niego że Tiger w porównaniu do bmw 800gs trochę słabo wypadł.. za to strasznie podkreślali zalety bmw1200gs.
Jeśli faktycznie Tiger800xc będzie w tej samej cenie co bmw800gs to po co eksperymentować, lepiej postawić na to co sprawdzone.
Chyba że.... za połowę tej kwoty co kosztują ww. wybrać DL650 Smile i już.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez tdm dnia Sob 18:07, 29 Paź 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
roadrunner
Administrator



Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 3011
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa

PostWysłany: Sob 10:19, 29 Paź 2011    Temat postu:

No to jakiś dziwny ten tekst i nie wiem kto go napisał... W filmiku gościo mówi, że GS 1200 w porównaniu do konkurencji zrobił się już trochę za ciężki. Nie do końca radzi sobie w terenie i odstaje np. od ST a od KTM, jeżeli chodzi o teren, dzielą go lata świetlne.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez roadrunner dnia Sob 10:23, 29 Paź 2011, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
quiki
A2



Dołączył: 27 Lut 2010
Posty: 95
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Oleśnica

PostWysłany: Sob 9:28, 20 Cze 2015    Temat postu:

Odgrzeję troche temat Tigera i pochwalę się swoim. Długo szukałem godnego następcy DL. Wybór padł na Tigera i po miesiącu użytkowania jestem nim oczarowany.




Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Matt
Motonita



Dołączył: 22 Maj 2013
Posty: 1100
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/2
Skąd: Rzeszów/Jędrzejów

PostWysłany: Sob 9:47, 20 Cze 2015    Temat postu:

quiki napisał:
Odgrzeję troche temat Tigera i pochwalę się swoim. Długo szukałem godnego następcy DL. Wybór padł na Tigera i po miesiącu użytkowania jestem nim oczarowany.


Się rozpisałeś... Też brałem pod uwagę małego Tigera, ale ostatecznie postawiłem na mocniejszego Vstroma 1000-ca (skoro i tak nie planowałem niszczyć motocykla na wertepach Very Happy )

P.S. Łeee ale oszukaństwo, dzióbek z XC ale koła od zwykłego Razz


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Matt dnia Sob 9:48, 20 Cze 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
quiki
A2



Dołączył: 27 Lut 2010
Posty: 95
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Oleśnica

PostWysłany: Sob 9:57, 20 Cze 2015    Temat postu:

Matt napisał:
quiki napisał:
Odgrzeję troche temat Tigera i pochwalę się swoim. Długo szukałem godnego następcy DL. Wybór padł na Tigera i po miesiącu użytkowania jestem nim oczarowany.


Się rozpisałeś... Też brałem pod uwagę małego Tigera, ale ostatecznie postawiłem na mocniejszego Vstroma 1000-ca (skoro i tak nie planowałem niszczyć motocykla na wertepach Very Happy )

P.S. Łeee ale oszukaństwo, dzióbek z XC ale koła od zwykłego Razz


Też mocno myślałem nad 1000 ale rożnica w cenie była znaczna, 800 to dla mnie taki kompromis miedzy 1000 a 650.
Co do dzióbka to musiał być bez niego wyglądał na niedokończonego.
Po paru offroadowych jazdach DL wyleczyłem się z tego kompletnie dlatego kupiłem wersję drogową Tigera.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Matt
Motonita



Dołączył: 22 Maj 2013
Posty: 1100
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/2
Skąd: Rzeszów/Jędrzejów

PostWysłany: Sob 11:26, 20 Cze 2015    Temat postu:

Ja też chcalem przekladać dzióbek to mi w jedym salonie powiedzieli, ze sie nie da, w drugim, ze nie ma problemu...

Jeśli można to napisz tu, albo na pw za ile wyrwałeś tego tigera, bo w moim przypadku różnica wynosiła coś koło 1500zł - także wybór był prosty i dopłaciłem do Suzuki:-)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Staszek
Motonita



Dołączył: 22 Lis 2012
Posty: 1004
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Północna Polska

PostWysłany: Sob 11:41, 20 Cze 2015    Temat postu:

Wizualnie bardziej podoba mi się od GS800, a chyba to od niego czerpał wzorce.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Inspektor
Maniak motocyklowy



Dołączył: 23 Paź 2012
Posty: 1589
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: okolice Krakowa

PostWysłany: Nie 6:56, 21 Cze 2015    Temat postu:

Faktycznie sprzęt wygląda bardzo dobrze i może się podobać. Taki GS 800 w obniżonej cenie.
Natomiast mnie do Triumph'ów zniechęcają dwie rzeczy; słaba sieć serwisowa i utrata wartości (biorąc pod uwagę nowego). I nie chodzi tu tylko o wartość handlową ale również jakość np. plastików po kilku latach. Tak było ale mam nadzieję, że się zmieniło Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
baltex
Motocyklista



Dołączył: 26 Gru 2009
Posty: 299
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: ZACHODNIOPOMORSKIE

PostWysłany: Śro 20:00, 24 Cze 2015    Temat postu:

dla mnie to super sprzęt

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
WieRcik
A1



Dołączył: 07 Kwi 2015
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Śro 20:33, 24 Cze 2015    Temat postu:

Nie wiem jak w XC ale w moim z 98r. plastiki są nieporównywalnie lepsze niż w Japonii z tego samego okresu , wygrzmociłem nim kilkakrotnie a jedyne co mu dolega to odpryski lakieru , żadnych pęknięć , na tej samej drodze w podobnych okolicznościach upadła królowa dla której skończyło się to utratą praktycznie całej lewej strony części czachy.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kojot85
DeTox nie pomoże



Dołączył: 12 Maj 2013
Posty: 2703
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 21 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kuj- Pom

PostWysłany: Wto 9:49, 03 Maj 2016    Temat postu:

Ja wczoraj nabyłem Tigera 800 z 2011 roku. Jazda testowa ok, muszę go wybadać i porównać do VStorma.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Kojot85 dnia Wto 9:49, 03 Maj 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Matt
Motonita



Dołączył: 22 Maj 2013
Posty: 1100
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/2
Skąd: Rzeszów/Jędrzejów

PostWysłany: Wto 9:51, 03 Maj 2016    Temat postu:

Napisz w odniesieniu do duzego i malego Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kojot85
DeTox nie pomoże



Dołączył: 12 Maj 2013
Posty: 2703
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 21 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kuj- Pom

PostWysłany: Wto 9:58, 03 Maj 2016    Temat postu:

Matt napisał:
Napisz w odniesieniu do duzego i malego Smile


W swoim czasie będzie. Narazie mogę pokazać kilka zdjęć:











Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Kojot85 dnia Wto 9:58, 03 Maj 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
biblo
moto-psychopata



Dołączył: 08 Maj 2012
Posty: 4254
Przeczytał: 5 tematów

Pomógł: 78 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: W-wa

PostWysłany: Wto 18:39, 03 Maj 2016    Temat postu:

A który to ten Twój... Na pierwszych dwóch zdjęciach, na środkowym, czy na ostatnich dwóch? Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kojot85
DeTox nie pomoże



Dołączył: 12 Maj 2013
Posty: 2703
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 21 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kuj- Pom

PostWysłany: Wto 18:41, 03 Maj 2016    Temat postu:

To dokładnie ten sam motocykl Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
biblo
moto-psychopata



Dołączył: 08 Maj 2012
Posty: 4254
Przeczytał: 5 tematów

Pomógł: 78 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: W-wa

PostWysłany: Wto 19:09, 03 Maj 2016    Temat postu:

I trzy zestawy kufrów? Na bogato... Wink A z którymi jest teraz?

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez biblo dnia Wto 19:09, 03 Maj 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kojot85
DeTox nie pomoże



Dołączył: 12 Maj 2013
Posty: 2703
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 21 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kuj- Pom

PostWysłany: Wto 19:29, 03 Maj 2016    Temat postu:

Niestety jest bez kufrów. Wcześniejsze zdj przesłał mi poprzedni właściciel ze swoich wojaży Smile



Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Kojot85 dnia Wto 19:29, 03 Maj 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle "niesłuszne" (czyli nie V-Strom) Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
Strona 2 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin