VStromClub

Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle "niesłuszne" (czyli nie V-Strom) -> Triumph Tiger 800 XC wrażenia z jazdy. Idź do strony 1, 2, 3  Następny
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
Triumph Tiger 800 XC wrażenia z jazdy.
PostWysłany: Pią 19:13, 15 Kwi 2011
Topinka
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 09 Lis 2009
Posty: 1763
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Chorzów MotoAvToSy





Jak zobaczyłem pierwsze zdjęcia małego Tigera tak mi się spodobał, że zacząłem na niego trochę chorować.
Jak pojawiała się okazja dni otwartych postanowiłem z niej skorzystać i odbyłem jazdę testową nowym Tigerem 800 XC.
Oto moja i tylko moja ocena tego sprzętu :
O wyglądzie się nie dyskutuje, ale mi ten motorek się bardzo podoba a jeszcze bardziej w zwykłej wersji drogowej, dlatego na wstępie żałowałem, że nie było możliwości odbycia jazdy tą bardziej „cywilizowaną” wersją. Motorek był wyposażony jeszcze dodatkowo w gmole osłonę silnika z aluminium i dodatkowe lampy halogenowe to wszystko dawało mu jeszcze większego uroku.
No dobra czas pojeździć Tygrys odpalony iiii…NIC, no prawie nic. Dźwięczy jak mruczący mały kotek a nie jak tygrys nawet mały. Ok wskakuję na niego i pozycja całkiem przyjemna i wygodna, siedzenie twarde, ale wygodne, kierownica szeroka fajnie leży w dłoniach tylko troszkę się muszę pochylać do przodu.
Odkręcam gaz z nadzieją, że usłyszę troszkę tego tygrysa i tu znów całkowita klapa ten motor brzmi jak wykastrowana szlifierka! Sad Tłumik do wymiany na akcesoryjny na bank! No dobra ruszamy wbijam jedynkę wchodzi delikatnie cyferka pojawia się na całkiem ładnym i czytelnym wyświetlaczu. Pierwsze wrażenia to tak jak bym jechał na rowerze. Sprzęt jest lekki i daję wrażenie niesamowitej lekkości. Zapinam równie łatwo i przyjemnie kolejne biegi i choć wolałbym być w tym momencie głuchy to jestem pod wrażeniem kultury pracy silnika. Kręci się pięknie od samego dołu, równiutko i szybciutko aż do samego końca bez żadnych szarpnięć nie wpadając prawie wcale w wibracje. Przy ruszaniu wymaga jednak trochę wyczucia, bo bardzo łatwo go zgasić. Jak się szybko przyspiesza to i trzeba szybko hamować i hamuje całkiem nieźle. Przy hamowaniu przód, jak to w takich sprzętach bywa nurkuje, ale o dziwo nie tak mocno jak przypuszczałem. Podobno zwykły Tiger pod tym względem jest znacznie lepszy.
W chodząc w zakręty spodziewałem się jednak większej łatwości a Tygrysa trzeba jednak było zachęcać do składania się w zakręty a w złożeniu wyczuwalne były chęci maszyny do prostowania. Mały Dl w winklach prowadzi się sporo lepiej. Tu znów zwykła wersja byłaby lepsza tylko pytanie o ile. Gdy pojawiła się możliwość rozwinięcia skrzydeł pojawiło się kolejne rozczarowanie w postaci słabej ochrony przed wiatrem. Od 130 km/h robiło się dość nieprzyjemnie a powyżej 160 to już trzeba było się trochę napinać, żeby się utrzymać na sprzęcie. I znów naDL u jest o niebo lepiej.
Zawieszenie zestrojone jest bardzo komfortowo przez dziury czy studzienki przelatuje tak jak by ich nie było, ale jak pojawiają się krótkie poprzeczne nierówności to sprzęta zaczyna trochę nieprzyjemnie bujać. Niestety w zakrętach jest podobnie i jeszcze mniej przyjemne.
Krótką przerwę w jeździe wykorzystuję na zmianę wysokości siodła (fajny bajer) . W wyższej pozycji zmniejszył się kąt ugięcia kolan i to znacznie bardziej mi odpowiadało, ale niestety musiałem się bardziej pochylać i obciążałem bardziej dłonie a to przy dalszych podróżach mogłoby być męczące.
Moja nie była jednak tak długa i po godzinie docieramy do salonu( średnie spalanie mam 7,2, ale w palnik trochę dostał) . Podsumowaniem mojej jazdy może być wymiana zdań między mną a sympatycznym panem z salonu. Podszedł do mnie i zaproponował mi jeszcze jedną godzinne jazdy, bo kolejna osoba zrezygnowała, na co ja bez chwili zastanowienia odpowiedziałem, że dziękuję bardzo DL już czeka! Very Happy
Myślę, że z uwagi na swoją lekkość jest to fajny sprzęt do jazdy w terenie i dla kogoś, kto szuka typowego funbike-a. Oczywiście po obowiązkowej wymianie tłumika) Ja muszę jednak spróbować Tigera 1050, bo jeszcze nie miałem okazji na nim jechać, ale na jego grzbiecie czuję się jakoś bardziej swojsko. Na chwile obecną jestem uleczony a ile kasy zostanie na podróże! Cool


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 20:16, 15 Kwi 2011
Adamar
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 1218
Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: CK





Bardzo podobny do GS-a 800, dlatego wrażenia podobne, GS-em na dłoniach się nie opierasz, oba te moto to takie fajne bzyki na miasto w lekkim terenie poszaleć Smile
Tiger 1050 jest dużo większy, ale też się minimalnie na nadgarstkach jedzie. Ja czekam na tego dużego 1200 Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 21:26, 15 Kwi 2011
kalina
Motonita

 
Dołączył: 28 Lip 2008
Posty: 617
Przeczytał: 93 tematy

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Malbork





Ha Ha a najbardziej w tym szaleństwie jak poszalejesz w tym lekkim terenie jak musisz się udać po części do wymiany, tu kolejne szaleństwo. Sam to przeżyłem i powiem, choćby najbardziej terenowy to nie nowy i nie wypasiony ( np Land Cruiserem nowym w przeprawę się nie wybrałbym). A ten Tigerek to ewidentnie w GS 800 uderzenie bo w Dl to średnio..


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 21:35, 17 Kwi 2011
tomano
Motocyklista

 
Dołączył: 16 Mar 2010
Posty: 478
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: zza biurka





Całkiem fajny opis, ale...
Piszesz, że testowałeś małego tygryska w wersji XC, czyli tej bardziej "terenowej" a porównujesz z DL-em, który jest od niej na pewno lepszy na asfalcie Cool

Ja chętniej poczytałbym wrażenia z testu Triumpha Tigera 800 (bez XC), bo XC po prostu nie testowałeś w jego "naturalnym" środowisku (czyli poza asfaltem). A możliwe, że na wersji "tygryska bez XC" jednak pojeździłbyś jeszcze jedną godzinkę zamiast wracać do DL-a Cool


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 10:49, 18 Kwi 2011
MaG
Administrator

 
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 3582
Przeczytał: 82 tematy

Pomógł: 20 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gocław, W-wa





Toż Topinka pisał, że wolałby jazdę próbną Tigerem 800 bez dodatku XC...Smile Mniejsze koło z przodu, inna kierownica i sporo mniejsze skoki zawieszenia (pewnie też sztywniej zestrojone) powinny wyeliminować to "bujanie" na zakrętach i poprzecznych nierównościach.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 11:53, 18 Kwi 2011
Topinka
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 09 Lis 2009
Posty: 1763
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Chorzów MotoAvToSy





Właśnie tak pisałem(MaG znów dzięki Smile ). Mam nadzieję ,że jeszcze się przejadę zwykłym 800, to opis będzie kompletny. Ale z tym naturalnym środowiskiem w terenie, to też bym nie przesadzał. Jest to maszyna, która powinna łączyć te dwie rzeczy. A do Dla porównuje wszystko (kobiety też Wink ) już tak mam Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 12:06, 18 Kwi 2011
tomano
Motocyklista

 
Dołączył: 16 Mar 2010
Posty: 478
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: zza biurka





Topinka napisał:
[...] A do Dla porównuje wszystko (kobiety też Wink ) już tak mam Smile


Ykhm....
W zasadzie to boję się sobie nawet wyobrazić jak Ty porównujesz kobietę z DL-e, bo zacząłem i na samą myśl mnie boli... Rolling Eyes Confused

Wink

Zaś co do tygryska: jak się przejedziesz na "szosowym" to też daj znać, jak Ci tam na nim było Cool Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 14:00, 18 Kwi 2011
Topinka
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 09 Lis 2009
Posty: 1763
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Chorzów MotoAvToSy





tomano napisał:
boję się sobie nawet wyobrazić jak Ty porównujesz kobietę z DL-e, bo zacząłem i na samą myśl mnie boli... Rolling Eyes Confused

Co ty mu zrobiłeś Shocked Confused Chodziło o porównania teoretyczne a nie praktyczne! Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 12:43, 25 Maj 2011
MK
A2

 
Dołączył: 14 Lut 2009
Posty: 82
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków





Witam, jak część z was wie w planach miałem przesiadkę z Suzi 650 na Tugryska 800. Od 5 dni jest on realizowany a tu kilka wrażeń po ok 350km. Jest to wersja tzw "roadie" czyli 19 cali z przodu. Co mu dołożyłem: ABS, grzane manetki + osłony, światła p.mgielne, folia na bak, czujniki ciśnienia w oponach, osłona silnika, centralna stopka, płyta pod centralny Givi 45l (kufer został z Dl'a), osłona chłodnicy, alarm (bo musiałem-ubezpieczenie), czekam na gmole ale z SW-Motech. Widać, że stojące obok siebie maszyny, obie czarne, są b.podobne i łączy to same przeznaczenąie. Żona nie poznała nowego motocykla, dopiero bieliźniany napis wzbudził w niej podejrzenia. Tg jest smuklejszy, ma mniej plastików, szyba znacznie mniejsza. Przy przetaczaniu czuje sie te 5kg więcej, bez znaczenia. Kokpit czytelny,choć może dużo to wyświetla w czasie jazdy tylko to co trzeba. Zawiera: analogowy obrotomierz, cyfrowy prędkościomierz, zapięty bieg, temperaturę oleju, poziom paliwa, przebiegi ODO, Trip 1 lub 2, zegarek, uzbrojenie alarmu. Jak się poprzyciska : ciśnienia w oponach, km do tankowania, następnego serwisu, czas pracy silnika, przebiegi/zużycie paliwa (oddzielnie dla Trip 1 i 2), km/litry lub mile/galony. Całości podświetlona miłym białym opalizującym światłem. Pozycja jak w Dlu, kanapa węższa, twardsza, dzielona, wygodna. Obniżyłem o 2 cm w 30 sek ,fajny patent. Zapalam - i tu zupełnie inna muzyka ( 3 cylindry w rzędzie), fabryczny wydech sprowadza dźwięk do poziomu wiertarki Makity, taki narastający w miarę obrotów gwizd, nie niepokoi otoczenia. Od tego typu maszyny tego oczekiwałem. Efekciarstwo dźwiękowe zostawiam chromowanym lanserom z pustymi wydechami, a może nie tylko wydechami i nie tylko chromowanym?. Uff, zawsze to chciałem powiedzieć, wybaczcie. Zapinam 1 - mięciutko i cicho, reakcja na gaz natychmiastowa. Jadę, czuje się kuce i moment, ciągnie od dołu, nie trzeba mieszać biegami a warto bo skrzynia+ wyświetlacz biegów-miód. Natomiast nie ma tak skutecznego hamowania silnikiem jak w Dlu, ale za to heble w oplocie to balsam na wytracanie prędkości. Mimo co raz odważniejszych poczynań z mojej strony te czynią swoją powinność bardzo skutecznie, ABSu jeszcze nie odpaliłem. Tu duża zasługa zawieszenia. Przednie to UD, bez regulacji, ale jak piszą na forum zestrojone pod wymagania 90% użytkowników, jeśli ktoś chce więcej to Tg 800 XC. Dla mnie rewelacja, sztywno, pewnie,cicho i bez nurkowań. Dl'em świetnie sie manewruje między samochodami, tu lepiej. Zapas mocy, zawieszenie, heble powodują, że od pierwszych km bardziej się składam w zakręty. Człowiek czuje się zdecydowanie pewniej i towarzyszy temu większa frajda niż w Dlu. Można sobie naprawdę pozwolić na sportowe zacięcie. W teren jeszcze nie wjeżdżałem, z pasażerem nie jeździłem. Ogólnie miedzy Tg a Suzi jest przepaść, przepraszam za porównanie ale dl to taka mućka przy nim. Przednia szyba do wymiany, Givi wypuściło właściwą. To wszystko przy obrotach do 5tyś bo docieram, ciekawe co będzie się działo gdy uruchomię pozostałe 5tyś. Choć tanio nie jest, 41tys + dodatki, to za to dostaje się zupełnie nową jakość jazdy, polecam. Co do usterek i serwisu przypomnę się po roku bo z foruma nie mam zamiaru znikać. Te z Triumphami jest nieliczne, nieśmiałe i niewiele pisze. Tu jest znacznie weselej. Pzdr
Ps Młody wymień akumulator, po ostatnim pchaniu noga mnie znowu rozbolała i skończyło sie dodatkowym Ketonalem. A tak w ogóle miło było spotkać.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 12:43, 25 Maj 2011
MK
A2

 
Dołączył: 14 Lut 2009
Posty: 82
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków





Witam, jak część z was wie w planach miałem przesiadkę z Suzi 650 na Tugryska 800. Od 5 dni jest on realizowany a tu kilka wrażeń po ok 350km. Jest to wersja tzw "roadie" czyli 19 cali z przodu. Co mu dołożyłem: ABS, grzane manetki + osłony, światła p.mgielne, folia na bak, czujniki ciśnienia w oponach, osłona silnika, centralna stopka, płyta pod centralny Givi 45l (kufer został z Dl'a), osłona chłodnicy, alarm (bo musiałem-ubezpieczenie), czekam na gmole ale z SW-Motech. Widać, że stojące obok siebie maszyny, obie czarne, są b.podobne i łączy to same przeznaczenąie. Żona nie poznała nowego motocykla, dopiero bieliźniany napis wzbudził w niej podejrzenia. Tg jest smuklejszy, ma mniej plastików, szyba znacznie mniejsza. Przy przetaczaniu czuje sie te 5kg więcej, bez znaczenia. Kokpit czytelny,choć może dużo to wyświetla w czasie jazdy tylko to co trzeba. Zawiera: analogowy obrotomierz, cyfrowy prędkościomierz, zapięty bieg, temperaturę oleju, poziom paliwa, przebiegi ODO, Trip 1 lub 2, zegarek, uzbrojenie alarmu. Jak się poprzyciska : ciśnienia w oponach, km do tankowania, następnego serwisu, czas pracy silnika, przebiegi/zużycie paliwa (oddzielnie dla Trip 1 i 2), km/litry lub mile/galony. Całości podświetlona miłym białym opalizującym światłem. Pozycja jak w Dlu, kanapa węższa, twardsza, dzielona, wygodna. Obniżyłem o 2 cm w 30 sek ,fajny patent. Zapalam - i tu zupełnie inna muzyka ( 3 cylindry w rzędzie), fabryczny wydech sprowadza dźwięk do poziomu wiertarki Makity, taki narastający w miarę obrotów gwizd, nie niepokoi otoczenia. Od tego typu maszyny tego oczekiwałem. Efekciarstwo dźwiękowe zostawiam chromowanym lanserom z pustymi wydechami, a może nie tylko wydechami i nie tylko chromowanym?. Uff, zawsze to chciałem powiedzieć, wybaczcie. Zapinam 1 - mięciutko i cicho, reakcja na gaz natychmiastowa. Jadę, czuje się kuce i moment, ciągnie od dołu, nie trzeba mieszać biegami a warto bo skrzynia+ wyświetlacz biegów-miód. Natomiast nie ma tak skutecznego hamowania silnikiem jak w Dlu, ale za to heble w oplocie to balsam na wytracanie prędkości. Mimo co raz odważniejszych poczynań z mojej strony te czynią swoją powinność bardzo skutecznie, ABSu jeszcze nie odpaliłem. Tu duża zasługa zawieszenia. Przednie to UD, bez regulacji, ale jak piszą na forum zestrojone pod wymagania 90% użytkowników, jeśli ktoś chce więcej to Tg 800 XC. Dla mnie rewelacja, sztywno, pewnie,cicho i bez nurkowań. Dl'em świetnie sie manewruje między samochodami, tu lepiej. Zapas mocy, zawieszenie, heble powodują, że od pierwszych km bardziej się składam w zakręty. Człowiek czuje się zdecydowanie pewniej i towarzyszy temu większa frajda niż w Dlu. Można sobie naprawdę pozwolić na sportowe zacięcie. W teren jeszcze nie wjeżdżałem, z pasażerem nie jeździłem. Ogólnie miedzy Tg a Suzi jest przepaść, przepraszam za porównanie ale dl to taka mućka przy nim. Przednia szyba do wymiany, Givi wypuściło właściwą. To wszystko przy obrotach do 5tyś bo docieram, ciekawe co będzie się działo gdy uruchomię pozostałe 5tyś. Choć tanio nie jest, 41tys + dodatki, to za to dostaje się zupełnie nową jakość jazdy, polecam. Co do usterek i serwisu przypomnę się po roku bo z foruma nie mam zamiaru znikać. Te z Triumphami jest nieliczne, nieśmiałe i niewiele pisze. Tu jest znacznie weselej. Pzdr
Ps Młody wymień akumulator, po ostatnim pchaniu noga mnie znowu rozbolała i skończyło sie dodatkowym Ketonalem. A tak w ogóle miło było spotkać.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 15:21, 25 Maj 2011
MaG
Administrator

 
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 3582
Przeczytał: 82 tematy

Pomógł: 20 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gocław, W-wa





Ech Marek, jak ja Ci zazdroszczę tej frajdy z dosiadania zupełnie nowej i innej maszyny, swojej, nie testowej. Cieszę się, że Tygrysek spełnił Twoje oczekiwania o których gadaliśmy w Nędzy. Znając Cię wyobrażam sobie jakiego masz banana na gębie podczas jazdy. Jakbyś cyknął jakieś fotki swoejgo tygrysa to podeślij na maila...
Mam nadzieję, że uda nam się w sezonie spotkać gdzieś w Polsce (?) i chociaż na parę km "pamieniać" bo nie ukrywam, że aktualnie na tapecie na ewentualną zmianę motocykla za rok jest właśnie Tiger 800, o ile Suzuki się nie obudzi z jakimś prawdziwym następcą naszego Vstroma, w którym zmiany nie będą polegały tylko na innym wyposażeniu seryjnym...
Baw się jazdą ale nie przesadzaj!Smile
Rumunio - strzeż się...Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 20:03, 25 Maj 2011
jacaw
Motocyklista

 
Dołączył: 20 Wrz 2009
Posty: 237
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wawa - Wola DL 650





zdjęcia Tygrysa to i Ja bym zobaczył Tutaj .. Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 9:42, 26 Maj 2011
cynek
Forumowy Poeta
Forumowy Poeta

 
Dołączył: 01 Lip 2009
Posty: 2357
Przeczytał: 24 tematy

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





otóż proszę bardzo



Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 10:51, 26 Maj 2011
Otzi
Moderator

 
Dołączył: 18 Paź 2009
Posty: 1156
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





Jak dziecko... Very HappyVery HappyVery Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 12:00, 26 Maj 2011
MK
A2

 
Dołączył: 14 Lut 2009
Posty: 82
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków





Cynek taka wersja, pomarańczowa jak najbardziej jest w ofercie Triumpha. Postaram sie podesłać zdjęcia w. opisywanej wersji, czyli na czarno. Pzdr


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 22:24, 26 Maj 2011
jacaw
Motocyklista

 
Dołączył: 20 Wrz 2009
Posty: 237
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wawa - Wola DL 650





Cynek, a jest wersja dachowca .. Laughing


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 12:31, 27 Maj 2011
Topinka
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 09 Lis 2009
Posty: 1763
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Chorzów MotoAvToSy





MK napisz jak zmienisz szybę czy będzie lepiej, bo mi osobiście najbardziej przeszkadzała słaba ochrona przed wiatrem. I nie wiem czy wcześniej jeździłeś demo, bo jak nie to go szybko docieraj! Po 5000 dopiero zaczyna się zabawa w tym silniku!


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 15:35, 27 Maj 2011
MaG
Administrator

 
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 3582
Przeczytał: 82 tematy

Pomógł: 20 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gocław, W-wa





Fajny filmik z Tygrysem XC w akcji:
Tiger 800XC


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 15:51, 27 Maj 2011
kret
Motocyklista

 
Dołączył: 04 Gru 2010
Posty: 356
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





no z filmiku sprawia wrażenie dużej frajdy Smile bardzo fajne ujęcia i montaż


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 15:55, 27 Maj 2011
routerek
Motonita

 
Dołączył: 20 Lis 2010
Posty: 627
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: z kanapy w salonie/WAW





i bardzo irytujące jak się na kanapie leży Evil or Very Mad

m.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 23:41, 01 Cze 2011
MK
A2

 
Dołączył: 14 Lut 2009
Posty: 82
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków





Na liczniku 965km, jutro serwis z zapięciem gmoli od SW Motech. Czekam na szybę i stelaże z bocznymi kuframi też od Givi. Czeka też jeszcze na montaż olejarka McCoi'a i chyba wystarczy. Wtedy porobię zdjęcia i wyśle Marcinowi (MaG) z prośbą o wklejenie na forum bo ładnie to robi. W najbliższy weekend szykuje się konfrontacja- 600km po Słowacji i Bieszczadach z kumplem na BMW 1200GS ze stolycy. Moje tereny więc spróbuję go tak przeciągnąć by przytarł te wystające garnki, Artur szykuj się. Pzdr


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 16:55, 03 Cze 2011
Woytec
Motocyklista

 
Dołączył: 03 Mar 2011
Posty: 336
Przeczytał: 21 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Katowice





fajne moto ale jakos bez klimatu Sad


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Re: Triumph Tiger 800 XC wrażenia z jazdy.
PostWysłany: Pią 19:03, 03 Cze 2011
express
Administrator

 
Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 2172
Przeczytał: 82 tematy

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków, VIII





Topinka napisał:
No dobra czas pojeździć Tygrys odpalony iiii…NIC,


Widziałem jedną sztukę Tygrysiątka w Karniowicach (15.05 przy okazji MTB Maratonu) i pomyślałem, że on chyba elektryczny. Głośność w skali 1-10: zero Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 8:56, 24 Cze 2011
MK
A2

 
Dołączył: 14 Lut 2009
Posty: 82
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków





Witam, na liczniku coś ok 3000km. Trasa 500km z kumplem na GSie przez Słowację,Bieszczady: asfalt różnego sortu i ok 40km szutrów w pięknych okolicznościach pogody. Tyłek jak po jeździe na DLu, nie doskwiera. Ma 6 biegów ale w przedziale 3-5 można wszystko. Na trasie przy ok 65km/h zapinasz 6 i zapominasz o skrzyni. Jazda z pasażerem,+ bagaż - nadal wyprzedzanie w każdej sytuacji i to co lubię najbardziej super zachowanie w zakrętach. Opinia pasażerki- dużo miejsca, wygodnie, przy dłuższym przelocie chce się spać. Spalanie w mieście 6,2l/100km. Szyba Givi pozbawiła mnie much na kasku. Lepiej wygląda niż akcesoryjna od Triumpha, zostawia wiatr na barkach ale szersza zepsuła by wygląd, polecam. Nadal nie wiem co to ABS w motocyklu, choć kilka razy doprowadzono mnie do ostrego hamowania. Jak dotąd szukam każdej okazji by się przejechać, brak chusteczek higienicznych lub masła w domu jest wystarczającym powodem a że towar deficytowy to trzeba się najeździć by w końcu znaleźć. Oczekiwanie na boczne stelaże i kufry trwa. Włosi maja przedłużony weekend, trwa już coś ok 3 tyg. Pzdr.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 12:28, 24 Cze 2011
Adamar
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 1218
Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: CK





Ostatnio się przymierzyłem do XC i zrobił na mnie piorunujące wrażenie, pewnie był wybrał tą turystyczna wersję, ale nie ukrywam że chyba w tej chwili jest to mój faworyt na następne moto. Marek wrzucił byś zdjęcia moto z nową szybą (bo oryginalna moim zdaniem jest za mała) sprzęcik naprawdę zarąbisty. Ostatnio przymierzyłem się też do ST, fajny sprzęt tylko cholernie mi się nie podoba.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 15:43, 24 Cze 2011
puzon
Motonita

 
Dołączył: 02 Cze 2010
Posty: 625
Przeczytał: 54 tematy

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





Mnie osobiście zachwyciła elastyczność silnika XC. Na szóstym biegu bez żadnego zająknięcia ( i mieszania w skrzyni biegów ) jak odkurzacz poszedł od 54 do 200 km/ h Po jeździe na XC mój DL wydał mi się lekko mułowaty. A jeszcze jedna dygresja oni świetnie wiedzą co robią dając pojeździć, człowiek po takiej jeździe nabiera ochoty na zmiany........


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 23:38, 24 Cze 2011
Raper
Motocyklista

 
Dołączył: 31 Sie 2009
Posty: 340
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Radomsko / Łódź





Czytając Wasze wypowiedzi zerknąłem do parametrów Tigera i wow - przy masie i gabarytach małego DL Tiger ma 95 koników! Rzeczywiście musi być czuć różnicę w powerze... Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 12:45, 27 Cze 2011
MaG
Administrator

 
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 3582
Przeczytał: 82 tematy

Pomógł: 20 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gocław, W-wa





Zgodnie z obietnicą MK wrzucam kilka fotek jego Tygrysiątka.
W porównaniu do standardu ma dołożone:
- szyba Givi,
- gmole SW motech,
- osłona silnika,
- osłony rąk,
- reflektory p.mgielne,
- grzane manetki,
- osłona chłodnicy,
- czujniki ciśnienia w oponach( tego akurat nie widać),
- folia na baku( słabo widać),
- kufer + płyta Givi,
- uchwyt pod GPS Garmin ( Marka patent),
- centralna stopka, poszerzenie stopki bocznej -Touratech,
- gumka na odbojniku stopki by nie hałasowała zbytnio przy składaniu,alarm( nie widać),
- zaślepka na ramę.

Oto on:









Mi się bardzo podoba... Wink



Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez MaG dnia Pon 12:46, 27 Cze 2011, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 13:03, 27 Cze 2011
cynek
Forumowy Poeta
Forumowy Poeta

 
Dołączył: 01 Lip 2009
Posty: 2357
Przeczytał: 24 tematy

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





Kapitanie Kirk, wchodzimy w WARP4 Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 14:10, 27 Cze 2011
konra.dzik
Administrator

 
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 2364
Przeczytał: 8 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





Kot zabity przez tygrysa Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 14:10, 27 Cze 2011
j23j23j23
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 07 Paź 2009
Posty: 1367
Przeczytał: 49 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wawa





Fajny motocykl ale dlaczego tygrysiątko widoczne jest dopiero na czwartym zdjęciu w pozycji leżącej i do tego całe czarne?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 14:52, 27 Cze 2011
Mlody
Motonita

 
Dołączył: 04 Maj 2009
Posty: 973
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków





Marek.... kiedy umawiamy się na jazdę próbną? Smile Bardzo ładnie się prezentuje. Zdecydowanie lepiej ta szyba wygląda niż seryjna, która sięga nieco ponad zegary.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 14:54, 27 Cze 2011
MK
A2

 
Dołączył: 14 Lut 2009
Posty: 82
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków





Ta czarna plama to Filip, kotopies, gdzie ty tam on, ciągle łazi między nogami, jak nie poluje. Jako typowy łóżkowiec jest idealny na schorzenia reumatyczno ortopedyczne. Pzdr


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 16:28, 28 Cze 2011
MK
A2

 
Dołączył: 14 Lut 2009
Posty: 82
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków





Młody w sobotę jadę na 2 tyg wakacji, więc dopiero po 16.07 jestem, zadzwoń wtedy lub napisz to się umówimy. pzdr


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 16:59, 28 Cze 2011
Mlody
Motonita

 
Dołączył: 04 Maj 2009
Posty: 973
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków





W porządku Smile Udanych wakacji.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 8:19, 08 Lip 2011
miroslaw123
Motocyklista

 
Dołączył: 17 Sty 2011
Posty: 361
Przeczytał: 3 tematy

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków





No więc wczoraj miałem okazję zrobić nim kilka km Smile
Kilka spostrzeżeń: silnik ma zapas mocy że hoho... reaguje gwałtownie na odkręcenie manetki i w terenie może być ciężko go opanować za to na asfalcie - bomba. Fajnie się prowadzi choć wydaje mi się że duża yamaha była pod tym względem lepsza, hamulce mnie rozczarowały... działają poprawnie i dobrze jednak do dużej Teresy dużo im brakuje i dwoma palcami nie specjalnie da się skutecznie zwalniać (trzeba dodać trzeci paluch Wink ) w trampku cała dłoń nie pomaga... Jak zjechałem z asfaltu to myślałem że mi dupę i ręce urwie, później się dowiedziałem, że ustawili zawieszenie (reguluje się przód i tył?? ) na asfalt twardo i złej jakości asfalt wybierał super ale lekki szuter był makabryczny. Jak tylko wyjechałem z salonu to przy odejmowaniu gazu słyszałem dźwięk jak by się jakaś śrubka odkręciła i dzwoniła, strasznie mnie to denerwowało, po powrocie okazało się że tak brzmi wydech...tzn nie brzmi źle ale takie dzwonienie może doprowadzić do szału bo jest naprawdę słyszalne (gość w salonie testował moto na parkingu więc słyszałem to dobrze). Reasumując, chcę go mieć...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 19:25, 08 Lip 2011
psmoku
A1

 
Dołączył: 06 Lip 2011
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2





witam na wstepie powiem, że trafilem tu przypadkowo bo jezdze na FZ6 S2 ale chce kupic sobie Tigerka...dla mnie maszyna jest po prostu piekna , BMW sie chowa...jednak mysle czy jednak nie lepsza na jazde po asfalcie ( a glownie po nim bede sie przemieszczal) bylaby wersja szosowa....wygladowo oczywiscie bardziej podoba mi sie wersja XC (i te halogeny uffffff) jednak czy ktos z Was mial moze juz mozliwosc posmigania wersja szosowa ? Jakie wrazenia z jazdy ?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 21:58, 08 Lip 2011
jotes
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 25 Kwi 2010
Posty: 1815
Przeczytał: 164 tematy

Pomógł: 27 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Düsseldorf / Gdynia





Nie testowalem jeszcze tego moto ale mam pare uwag.

Przyznam szczerze ze troche dziwia mnie te ohy i ahy nad tym XC.

Motocyklem bardziej porownywalnym do DL jest w sumie zwykla 800 ( bez XC)

ma te same kola, 19 i 17 ale wieksze skoki zawieszenia, ( 150/150 do 180/170)
Teoretycznie ludkom zadowolonym z DL powinno to wystarczyc. Ma wiecej mocy, jest lzejszy ( takze od XC )

Pewnie w terenie ustepuje wersji XC, ale tak naprawde ile km albo czasu tam sie jezdzi...Tam gdzie wjechal DL wjedzie tez zwykla 800,
a na asfaltach ( mysle ze 98 % km wiekszosci z nas ) wedlug testow prowadzi sie lepiej.

Mysle ze kupujemy duzo rzeczy troche na wyrost. ( takze zwyklych uzytkowych) a moda na look adventure troche tu tez ma znaczenie

Zawsze smieszyly mnie wypasione GS-y razem z ich kierowcami jezdzace na urlop na przyczepkach zeby zrobic 100 km po asfaltach Chorwacji...teraz dojda do tego jeszcze kierowcy XC...

ale sa to tylko moje subiektywne luzne spstrzezenia i moge naturalnie sie mylic.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez jotes dnia Pią 23:17, 08 Lip 2011, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 8:29, 09 Lip 2011
sorier
A2

 
Dołączył: 24 Kwi 2011
Posty: 99
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: M-ce 09





miroslaw123 napisał:
... Jak tylko wyjechałem z salonu to przy odejmowaniu gazu słyszałem dźwięk jak by się jakaś śrubka odkręciła i dzwoniła, strasznie mnie to denerwowało, po powrocie okazało się że tak brzmi wydech...tzn nie brzmi źle ale takie dzwonienie może doprowadzić do szału bo jest naprawdę słyszalne (gość w salonie testował moto na parkingu więc słyszałem to dobrze)...


Też to zauważyłem. Bardzo specyficzny dźwięk.


Cytat:
Mysle ze kupujemy duzo rzeczy troche na wyrost. ( takze zwyklych uzytkowych) a moda na look adventure troche tu tez ma znaczenie

Zawsze smieszyly mnie wypasione GS-y razem z ich kierowcami jezdzace na urlop na przyczepkach zeby zrobic 100 km po asfaltach Chorwacji...teraz dojda do tego jeszcze kierowcy XC...
Osobiście wątpie. Panów na GS podnieca to ze mają coś dużego, ciężkiego, drogiego, z mnóstwem akcesoriów jeszcze bardziej podnoszących cenę i ubrankami z tym samym logiem co na baku ich motocykla. Tiger przy tym to już prawie "motocykl dla ubogich".


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 9:02, 09 Lip 2011
SławekB
A

 
Dołączył: 18 Kwi 2010
Posty: 193
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Tuchola





sorier napisał:
Tiger przy tym to już prawie "motocykl dla ubogich".

BMW to bajer dla bogatych, Tiger dla tych mniej... Wink
Dla mnie jako belfra jedno i drugie raczej w strefie kosmicznych marzeń. I jestem happy mając V-stroma Twisted Evil


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 9:43, 09 Lip 2011
jotes
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 25 Kwi 2010
Posty: 1815
Przeczytał: 164 tematy

Pomógł: 27 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Düsseldorf / Gdynia





sorier napisał:
Tiger przy tym to już prawie "motocykl dla ubogich".


sa tacy co w kazdej klasie chca byc " lepsi" Wink
ale glownie chodzilo mi o poze obiezyswiata, faceta ktory wszedzie pojedzie...asfalty sa dla slabszych Wink

to troche tak jak z sam.terenowymi w naszych miastach.

a podrozowac mozna prawie wszystkim. od XJ 600 Wink po Transalpa

No i zwykla 800 moze tez calkiem dobrze wygladac Wink



Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 22:23, 09 Lip 2011
fanwee
A

 
Dołączył: 13 Cze 2009
Posty: 107
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Brzesko





jotes napisał:

...Zawsze smieszyly mnie wypasione GS-y razem z ich kierowcami jezdzace na urlop na przyczepkach zeby zrobic 100 km po asfaltach Chorwacji...


a może ci GS'owcy tansportowali swoje rodziny na "smażalnię" (to moje określenie plażowania) by w spokoju pośmigać - moim zdaniem niezły pomysł

pozdr.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 0:43, 10 Lip 2011
jotes
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 25 Kwi 2010
Posty: 1815
Przeczytał: 164 tematy

Pomógł: 27 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Düsseldorf / Gdynia





fanwee napisał:
jotes napisał:

...Zawsze smieszyly mnie wypasione GS-y razem z ich kierowcami jezdzace na urlop na przyczepkach zeby zrobic 100 km po asfaltach Chorwacji...


a może ci GS'owcy tansportowali swoje rodziny na "smażalnię" (to moje określenie plażowania) by w spokoju pośmigać - moim zdaniem niezły pomysł

pozdr.


masz racje, pomysl rzeczywiscie dobry Smile ale rodzin w tych autach jakos nie widzialem.

naturalnie nie chcialem generalizowac ! GS-ami jezdza tez prawdziwi off-roadowi turysci. I tez tacy pewnie kupia Tigera XC.

jak pisalem wyzej , to raczej luzne i subiektywne przemyslenia na temat mody na taki typ moto, wiec aktualni i przyszli posiadacze niech sie nie obrazaja.

Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 11:34, 10 Lip 2011
sorier
A2

 
Dołączył: 24 Kwi 2011
Posty: 99
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: M-ce 09





Blog do poczytania lub pooglądania. Może kogoś zainteresuje: http://advgrrls.wordpress.com



Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 8:05, 12 Lip 2011
psmoku
A1

 
Dołączył: 06 Lip 2011
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2





z tymi GS niestety masz racje ...duzo znam ludzi co nie kupia innego motocykla niz BMW + full alcesoriow...dlaczego...bo ich bogaci koledzy tez takie maja...a konczy sie na wyprawie z Katowic do Wisly...potem im sie nudza zabawki...
wczoraj widzialem na zywo wersje XC ...i nie obrazcie sie wlasciciele v-stromow....ale to inna polka motocykla...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 9:57, 12 Lip 2011
MarqSz
A

 
Dołączył: 02 Lis 2010
Posty: 103
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2





No Panowie, "bez jaj", jaka tam inna półka? Nowy V-Strom to AFAIR 34500 (z ABS), BMW F 650 GS 34150 bez ABS (+2900 za ABS). No chyba że porównujecie cenę maszyn używanych, tu chyba widać że BMW lepiej trzymają cenę.
Edit: Zagapiłem się, to XC ma być "inną półką" Very Happy Cenowo to prawie, z ABS za 42 500... Pewnie skończy się tym, że poszukam okazji aby pojechać i nowym V-Stromem, Tigerem i 650-tka GSem...


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez MarqSz dnia Wto 10:08, 12 Lip 2011, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 11:36, 12 Lip 2011
sorier
A2

 
Dołączył: 24 Kwi 2011
Posty: 99
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: M-ce 09





Wątpie by to 34500zł się utrzymało. No chyba że Suzuki zamierza sprzedawać obie 650, starą tańszą i nową droższą. W innym wypadku zejdą z ceny. A już na pewno cena salonowa będzie niższa niż katalogowa, jak to zwykle w przypadku suzuki bywa.


PS. Ktoś może wie co to za "okazje" na otomoto, nowe Tigery po 29000zł brutto? Okazja czy jakiś przekręt?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 8:02, 14 Lip 2011
psmoku
A1

 
Dołączył: 06 Lip 2011
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2





koledzy a podoba Wam sie nowy VStrom ? dla mnie porazka...oczywiscie o gustach nie powinno sie rozmawaiac...ale wyglad Tigera i Vstroma...powiem moje zdanie bez porownania! Tiger gora


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 23:34, 14 Lip 2011
MarqSz
A

 
Dołączył: 02 Lis 2010
Posty: 103
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2





Ja tam patrząc na Tigera widzę jakąś biedną ramę z rurek do namiotu. I dziób zerżnięty z BMW. Nic szczególnego, jeśli chodzi o wygląd.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 23:36, 14 Lip 2011
marlon777
Motonita

 
Dołączył: 11 Maj 2010
Posty: 1095
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kostrzyna /WWA





MarqSz napisał:
Ja tam patrząc na Tigera widzę jakąś biedną ramę z rurek do namiotu. I dziób zerżnięty z BMW. Nic szczególnego, jeśli chodzi o wygląd.

ale uśmiałem się - Brawo za porównanie.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Triumph Tiger 800 XC wrażenia z jazdy.
Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle "niesłuszne" (czyli nie V-Strom)
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 1 z 3  
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
Regulamin