VStromClub

Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle "niesłuszne" (czyli nie V-Strom) -> Yamaha Super Tenere 1200 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
PostWysłany: Pią 12:11, 13 Sty 2012
Topinka
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 09 Lis 2009
Posty: 1763
Przeczytał: 8 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Chorzów MotoAvToSy





Tak jak pisałem miałem podobne odczucia, ale się przyzwyczaiłem albo siedzenie się wyprofilowało pod mój tyłek, ale teraz już tego wcale nie czuję?
A co do kolan to jeśli ktoś ma dłuższe nogi niż ja to może go wkurzać brak miejsca na kolana a przy tej wielkości motocyklu, to mogło być trochę więcej miejsca.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 12:42, 13 Sty 2012
Ern
A2

 
Dołączył: 03 Sie 2010
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Błonie





Topinka - Dobrze i rzetelnie opisane doświadczenia. Ciekawe jest to co piszesz o siedzeniu i 'leceniu' do przodu. Podczas jazdy testowej też to zauważyłem i trochę przeszkadzało. Jak u Ciebie to przeszło to dobra wiadomość Smile
Coś mi się szala przechyla w stronę ST Smile
Miałem wcześniej dwie Yamahy i mam do nich pełne zaufanie - nic się z motorkami nie działo Smile
Może podjadę do PP i pogadam z Panem 'Darkiem'. Zachęcił mnie 4 lata temu do VStroma Smile

Dzięki,
Ern


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 15:40, 13 Sty 2012
Bandit
Motonita

 
Dołączył: 06 Mar 2009
Posty: 565
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Paszków





Topinka bardzo przyjemny opis Tereski Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 20:15, 13 Sty 2012
Topinka
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 09 Lis 2009
Posty: 1763
Przeczytał: 8 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Chorzów MotoAvToSy





Przyjemna to jest jazda na Teresie Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 12:18, 20 Sty 2012
kiuksu
Motocyklista

 
Dołączył: 23 Cze 2010
Posty: 340
Przeczytał: 169 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Ruda Śl.





Ładna ta Terenia,blondyneczka z iskierką w oku Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 14:12, 20 Kwi 2012
MaG
Administrator

 
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 3584
Przeczytał: 84 tematy

Pomógł: 20 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gocław, W-wa





Jako zadeklarowany fan tego motocykla (niestety póki co miłość stricte platoniczna) podrzucę ładne plenery z hałastrą ST:
http://youtu.be/2jexgXcRqsw


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 21:51, 20 Kwi 2012
konra.dzik
Administrator

 
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 2364
Przeczytał: 36 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





Mag jesteśmy we dwóch Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 22:49, 20 Kwi 2012
Topinka
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 09 Lis 2009
Posty: 1763
Przeczytał: 8 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Chorzów MotoAvToSy





No chyba musze pomajstrowac przy swojej bo ta offowa wersja wyglada bojowo Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 16:01, 20 Wrz 2012
Topinka
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 09 Lis 2009
Posty: 1763
Przeczytał: 8 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Chorzów MotoAvToSy





Dziś obchodzimy z Teresą pierwszą rocznicę naszego wspólnego pożycia. Confused Very Happy Po tym czasie mogę powiedzieć , że w związku tym jest nam bardzo dobrze i mimo, że już za nami wspólnych 22 tyś km moje zauroczenie Teresą trwa nadal. Jej największą zaletą chyba jest to jak dba o moją wygodę i bezpieczeństwo. Do tej pory nie dała mi powodu do narzekań i ani razu nie zawiodła. No może raz przestała do mnie mrugać swoimi ślicznymi kierunkami, ale wystarczyło tylko delikatnie pogłaskać jej bezpieczniki żeby wróciła do normy. W utrzymaniu nie jest droga jej wizyty u kosmetyczki w ASO kosztowały mnie 1-Gratis, 2-600,3 -350 zł. Pali myślę, że niewiele a oleju nie pije wcale. Do biżuterii, o której już wcześniej wspominałem zafundowałem jej jeszcze dwa małe boczne deflektorki , które nie tyle jej dodają uroku co chronią moje ramiona przed wiatrem a jeszcze lepiej przed deszczem. Co do wyglądu, to myślę cały czas nad małą korektą jej rureczki wydechowej co by pewnie dodało jej lekkości a jej serduszko stukałoby bardziej rasowo, tylko czy nie będzie wtedy zbyt gadatliwa w dłuższych podróżach?
Oby tak dalej Terasa! Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 18:04, 20 Wrz 2012
avente
Motocyklista

 
Dołączył: 17 Wrz 2010
Posty: 306
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Bytom, MoToAvToSy





Wszystkiego najlepszego z okazji pierwszej rocznicy pożycia składają Avente oraz niedysponowany Tygrysek
Ps. Czy z tej okazji planujecie razem z Teresą jakąś imprezę?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 18:50, 20 Wrz 2012
Floydoo
Motonita

 
Dołączył: 18 Maj 2010
Posty: 1057
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Norwegia/Bieszczady/DL1000





He he pogratulowac pozycia Very HappyVery HappyVery HappyVery Happy

Rurka?? LeoVince, to chyba najlepszy wydech z jakim mialem stycznosc w ST.
Sam mam Akrapovic'a i fajnie dudni, ale nie ma zadnej mozliwosci ''wzbogacenia''
Natomiast Leo takie mozliwosci daje, a sam jezdzilem takim odetkanym Leosiem i schodzrnie z obrotow to muzyka dla uszu Idea Very HappyVery Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 19:30, 20 Wrz 2012
Topinka
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 09 Lis 2009
Posty: 1763
Przeczytał: 8 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Chorzów MotoAvToSy





Floydoo napisał:
He he pogratulowac pozycia Very HappyVery HappyVery HappyVery Happy

y
A dziekuje bardzo Wink


A co do leosia czy idzie go na tyle zatkac zeby po przejechaniu 1000 km nie zwariowac?

Avente czekamy tylko na Ciebie Very Happy


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Topinka dnia Czw 19:32, 20 Wrz 2012, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 20:24, 20 Wrz 2012
Floydoo
Motonita

 
Dołączył: 18 Maj 2010
Posty: 1057
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Norwegia/Bieszczady/DL1000





Topinka napisał:



A co do leosia czy idzie go na tyle zatkac zeby po przejechaniu 1000 km nie zwariowac?




Da sie Idea po drugie ST w trybie turystycznym chodzi calkiem lagodnie na akcesoryjnej rurce Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 14:05, 12 Paź 2013
Kaczmaro
A1

 
Dołączył: 10 Paź 2013
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





Mam pytanie do posiadaczy XT 1200z.
Czy ktoś z was sam dłubie przy swoim sprzęcie?
Chodzi mi tu o wymianę oleju w silniku, w kardanie, oraz filtrów.
Czy ta maszyna jest bardzo wymagająca pod względem serwisowym i zostaje wyłącznie ASO, czy może ktoś z was sam serwisuje swoje moto?

Obecnie jeżdżę TDMką i ze względu na suchą miskę olejową czynności serwisowe trochę różnią się od np. DLa.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 10:35, 14 Paź 2013
Topinka
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 09 Lis 2009
Posty: 1763
Przeczytał: 8 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Chorzów MotoAvToSy





Proste czynności serwisowe jak sama nazwa wskazuje powinny i są proste. Osobiście jeszcze nie wykonałem i mechanikiem jestem mało zaawansowanym ale z tego co widzę to czynności łatwiejsze niż w np. w xt 660, więc spokojnie do ogarnięcia. Może pozornie strasznie to wygląda, ale po bliższym zapoznaniu, to sporo rzeczy jest prostych jak cep, tak jak w większości motocykli.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Topinka dnia Pon 10:36, 14 Paź 2013, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 10:57, 14 Paź 2013
Kaczmaro
A1

 
Dołączył: 10 Paź 2013
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





A powiedz mi kolego jak jest z faktycznym zużyciem paliwa, w mieście i w trasie lecąc turystycznie ze stałą prędkością?
Czy kupując używaną XT 1200 trzeba zwracać uwagę na jakieś szczególne aspekty, ma jakieś choroby wieku dziecięcego, albo wrażliwe punkty, czy raczej standardowo jak w przypadku innych moto?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Kaczmaro dnia Pon 11:00, 14 Paź 2013, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 11:47, 14 Paź 2013
buku22
Motocyklista

 
Dołączył: 27 Lut 2012
Posty: 346
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Chotomów k. Warszawy





Mam ST od ponad 30tys km (pierwszy użytkownik).
Spalanie przy mojej jeździe - około 5.6l/100km. Jeżdżę raz szybciej, raz wolniej, w zależności od warunków na drodze, głównie w modzie T.
Moim zdaniem wygodny, max dystans na 1 strzał to 1590km, dałem radę, zmęczony byłem ale następnego dnia z przyjemnością wsiadłem na motocykl.
Prac serwisowych przy nim nie prowadzę, oddaję do serwisu.
Co było robione - wymiana uszczelaniacza wału, na gwarancji. Wyciek zauważyłem po przejechaniu ww. kilometrów.
Z czym walczę - jakieś skrzypienie w przednich amortyzatorach, raz głośniej, raz ciszej. Już raz były wymieniane jakieś tulejki, po sezonie wstawiam do serwisu i będą dalej z tym walczyć w ramach gwarancji.
pozdrawiam
Marcin


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 20:07, 14 Paź 2013
Topinka
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 09 Lis 2009
Posty: 1763
Przeczytał: 8 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Chorzów MotoAvToSy





No to chyba jednak mamy do czynienia z chorobą bo u mnie poleciały też tuleja w przedniej ladze, ale nic nie skrzypi tylko laga się pociła. Do tego troszkę za pomocą pseudo fachowców ASO wymieniłem łożysko główki ramy. Więc zwróć większą uwagę na przedni zawias. Reszta działa bez zarzutów.
Spalanie podobnie jak u kolegi przy spokojnej jeździe turystycznej schodzi poniżej 5 l. Ale przy bardziej dynamicznej jeździe waha się miedzy 5 a 6 litrów. To tego oleju nie rusza wcale nawet przy naprawdę ostrej jeździe.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 1:07, 18 Mar 2014
maro
Motocyklista

 
Dołączył: 12 Lip 2010
Posty: 448
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: POLICE





Odświeżę trochę wątek. Po pierwsze pochwalę się moją Teresą rocznik 2011.
Moto naprawdę solidnie wyposażone łącznie z wydechem carbonowym Leo Vince.
tutaj link do fotek. http://www.fotosik.pl/u/maro74/album/1589243.

Ale żeby nie było tak kolorowo to mam problem. Chyba podczas transportu uszczelniacze w lagach dostały w kość i puściły bo po rozładunku były mocno spocone olejem i cały czas się pocą. Mówiąc szczerze nie sprawdziłem czy tak już było jak mi sprzedawca podwiózł moto do rodzinki gdzie byłem zaoszczędzając mi 700 km w dwie strony czy puściły jak ja wiozłem do domu.
Mniejsza o to. Czy ktoś się orientuje czy to się mogło stać poprzez zbyt mocne docisnięcie pasami czy może się po prostu coś zużyło. Moto najechało 24000km potwierdzone w serwisie.
Pozostaje to naprawić. Czy radzicie zrobić na oryginalnych częściach czy są jakieś godne zamienniki np w Larssonie.

Topinka napisał:
No to chyba jednak mamy do czynienia z chorobą bo u mnie poleciały też tuleja w przedniej ladze, ale nic nie skrzypi tylko laga się pociła. Do tego troszkę za pomocą pseudo fachowców ASO wymieniłem łożysko główki ramy. Więc zwróć większą uwagę na przedni zawias. Reszta działa bez zarzutów.
Spalanie podobnie jak u kolegi przy spokojnej jeździe turystycznej schodzi poniżej 5 l. Ale przy bardziej dynamicznej jeździe waha się miedzy 5 a 6 litrów. To tego oleju nie rusza wcale nawet przy naprawdę ostrej jeździe.


Po jakim przebiegu wymieniałeś łożysko główki?.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez maro dnia Wto 1:09, 18 Mar 2014, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 10:33, 18 Mar 2014
MaG
Administrator

 
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 3584
Przeczytał: 84 tematy

Pomógł: 20 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gocław, W-wa





Zdecydowanie mogło się to stać przez zbytnie ściśnięcie pasami na przyczepie. Pomimo teoretycznego "unieruchomienia" motka to jego ściśnięte zawieszenie nadal częściowo amortyzuje podskoki przyczepy na wybojach i uszczelniaczy nie wytrzymały ciągłego "nadciśnienia" oleju wewnątrz - normalnie amor Ci się spręża na sekundę, dwie i odpuszcza, a to kilka godzini w pozycji ściśniętej.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 2:24, 19 Mar 2014
tdm
Motonita

 
Dołączył: 04 Kwi 2011
Posty: 805
Przeczytał: 2 tematy

Ostrzeżeń: 0/2





ładny sprzęt, no i tenera to jedyne japońskie turystyczne enduro z tych nowszych. Niestety ofert tych maszyn jest u nas jak na lekarstwo i ceny nie zachęcają do zakupu.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 22:09, 19 Mar 2014
maro
Motocyklista

 
Dołączył: 12 Lip 2010
Posty: 448
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: POLICE





tdm napisał:
ładny sprzęt, no i tenera to jedyne japońskie turystyczne enduro z tych nowszych. Niestety ofert tych maszyn jest u nas jak na lekarstwo i ceny nie zachęcają do zakupu.


Ofert trochę jest ale jakoś dziwnie u handlarzy młode roczniki nie posiadają już książki serwisowej.
Muszę przyznać że trafiłem na naprawdę ładny egzemplarz. Z polskiego salonu pierwszy właściciel. Gościu dołożył wyposażenia Touratecha i Yamahy na ponad 16.000 zł do gołej wersji salonowej. Wszystkie przeglądy w książce.
O mały włos by mi przeszła koło nosa ale wpłaciłem zadatek. Sprzedający od razu zapowiedział że jak mi się nie spodoba to mi bez problemu odda zadatek bo ma cały czas na telefonie napalonego kupca co chce mu zapłacić więcej niż on chce.
Z fajnych gadżetów mam dołożony w serwisie Touratecha wyświetlacz biegów i wyłącznik ABSu czego nie ma w wyposażeniu fabrycznym. No i wisienką na torcie jest wydech LeoVince, to naprawdę ładnie gada Smile.

MaG napisał:
Zdecydowanie mogło się to stać przez zbytnie ściśnięcie pasami na przyczepie. Pomimo teoretycznego "unieruchomienia" motka to jego ściśnięte zawieszenie nadal częściowo amortyzuje podskoki przyczepy na wybojach i uszczelniaczy nie wytrzymały ciągłego "nadciśnienia" oleju wewnątrz - normalnie amor Ci się spręża na sekundę, dwie i odpuszcza, a to kilka godzini w pozycji ściśniętej.


Pytałem dzisiaj 4 mechaników i każdy ma inną teorię.
W ASO mówił że od ściśnięcia nic się nie stanie bo wożą motory i nic im się takiego nigdy nie stało. Inny mówił że mogło tylko popuścić i się nadmiar wylał, pojeździć i powinno się wylać co się wydostało. Inny że uszczelniacze kaput.
A ostatni że właśnie w przeciągu miesiąca wymieniał uszczelniacze w 3 Tenerach. I bądź tu mądry. Uszczelniacze zamówiłem i wymienię nie będę się zastanawiał bo sprzęt ma jeździć.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez maro dnia Śro 22:15, 19 Mar 2014, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 21:19, 20 Mar 2014
tdm
Motonita

 
Dołączył: 04 Kwi 2011
Posty: 805
Przeczytał: 2 tematy

Ostrzeżeń: 0/2





maro napisał:
tdm napisał:
Niestety ofert tych maszyn jest u nas jak na lekarstwo i ceny nie zachęcają do zakupu.

Ofert trochę jest ale jakoś dziwnie u handlarzy młode roczniki nie posiadają już książki serwisowej.

na allegro w tej chwili raptem 3 (słownie trzy) oferty używek które w opisie mają zaznaczone bezwypadkowy i nieuszkodzony. Najtańsze czteroletnie są po ok. 40 tys., zaledwie 10 tys. taniej niż nowe z salonu. W sumie jak kogoś stać na 40 to i 50 jest w stanie wyłożyć i mieć pewniaka od nowości.
Dla porównania V-stromów w tym samym czasie dla tych samych kryteriów wyszukiwania jest 86, a BMW1200gs 71. No i ceny DL już od 10 tys.

Porównując, można powiedzieć, że na krajowym rynku ST1200 to na razie sprzęt typowo niszowy.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 21:29, 20 Mar 2014
maro
Motocyklista

 
Dołączył: 12 Lip 2010
Posty: 448
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: POLICE





Nowa Tenera z salonu za 50.000 ?. Oj coś mało liczysz. Byłem wczoraj w salonie yamahy i stała golutka za 60.000 zł chyba nawet z 2013. Za 50.000 zł to jest nowy DL 1000 też golutki.
Zauważ też że dając za dobrą używkę np 40.000 dostajesz też sporo akcesorii za które w salonie musiał być słono wybulić.
Jeśli myślisz że jak kogoś stać wydać 40 to i wyda 50 to chyba za bardzo uogólniasz. Niekiedy żeby uzbierać te 40 to ktoś musi się np mocno zapożyczyć itp.
A dla innych to taka cena to kosmos. Pewnie, że fajnie jest mieć pewniaka z salonu ale czasami tak niewiele brakuje ale jednak.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 21:44, 20 Mar 2014
tdm
Motonita

 
Dołączył: 04 Kwi 2011
Posty: 805
Przeczytał: 2 tematy

Ostrzeżeń: 0/2





maro napisał:
Nowa Tenera z salonu za 50.000 ?. Oj coś mało liczysz. Byłem wczoraj w salonie


nówka dokładnie 51 769zł, w okolicach tej ceny jest więcej ofert.
http://otomoto.pl/yamaha-xtz-1200-super-tenere-2013-M3655559.html

Akcesoria oryginalne to żarty z klientów, pamiętam jak w Suzuki za grzane manetki liczyli sobie 1850 zł, za gniazdko 12v 400 zł a malutki tankbag 800 zł. To nie jest tyle warte, zwykłe naciąganie łosi. Za ułamek tej ceny można dokupić równie funkcjonalne akcesoria innych firm. Czasem różnica cen dochodzi nawet do 10x.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez tdm dnia Czw 21:44, 20 Mar 2014, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 21:49, 20 Mar 2014
maro
Motocyklista

 
Dołączył: 12 Lip 2010
Posty: 448
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: POLICE





Masz rację w sumie 50 starczy ale tylko za roczniki 2013. Ja mówiąc szczerze wyprułem flaki na zakup Tenery i żebym nie wiem jak kombinował to nie uzbierał bym 50 tys. i cieszę się jak dziecko z tego co mam.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 10:53, 21 Mar 2014
MaG
Administrator

 
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 3584
Przeczytał: 84 tematy

Pomógł: 20 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gocław, W-wa





maro napisał:

MaG napisał:
Zdecydowanie mogło się to stać przez zbytnie ściśnięcie pasami na przyczepie. Pomimo teoretycznego "unieruchomienia" motka to jego ściśnięte zawieszenie nadal częściowo amortyzuje podskoki przyczepy na wybojach i uszczelniaczy nie wytrzymały ciągłego "nadciśnienia" oleju wewnątrz - normalnie amor Ci się spręża na sekundę, dwie i odpuszcza, a to kilka godzini w pozycji ściśniętej.


Pytałem dzisiaj 4 mechaników i każdy ma inną teorię.
W ASO mówił że od ściśnięcia nic się nie stanie bo wożą motory i nic im się takiego nigdy nie stało. Inny mówił że mogło tylko popuścić i się nadmiar wylał, pojeździć i powinno się wylać co się wydostało. Inny że uszczelniacze kaput.
A ostatni że właśnie w przeciągu miesiąca wymieniał uszczelniacze w 3 Tenerach. I bądź tu mądry. Uszczelniacze zamówiłem i wymienię nie będę się zastanawiał bo sprzęt ma jeździć.


No ale jak masz dolewać olej do lag, żeby uzupełnić to co uciekło to może lepiej od razu wymienić uszczelniacze i cały olej, właściwie to jedna robota.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 0:57, 03 Sie 2014
polsky
Motonita

 
Dołączył: 17 Wrz 2008
Posty: 647
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Londyn/Wrocław





http://www.newsauto.pl/yamaha-nizsza-cena-xt1200z-super-tenere/


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 18:35, 03 Sie 2014
tdm
Motonita

 
Dołączył: 04 Kwi 2011
Posty: 805
Przeczytał: 2 tematy

Ostrzeżeń: 0/2





polsky napisał:
http://www.newsauto.pl/yamaha-nizsza-cena-xt1200z-super-tenere/


dobra wiadomość, może dzięki temu używki stanieją i ten model w końcu zyska na popularności. Z ceną 54tys. to już jest mocna konkurencja dla nowego DL1000.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 19:14, 03 Sie 2014
biblo
DeTox nie pomoże

 
Dołączył: 08 Maj 2012
Posty: 2917
Przeczytał: 113 tematy

Pomógł: 37 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: W-wa





Obawiam się., że ta podwyżka dotyczy modelu 2013 i egzemplarzy wyprodukowanych w 2012 roku, bo takie jeszcze mają dilerzy Yamahy... Aktualnie oferowany model ma oznaczenie XT1200ZE


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 0:07, 04 Sie 2014
Hubert1711
Motonita

 
Dołączył: 05 Sty 2012
Posty: 553
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Piaseczno





Dokładnie tak jak mówisz. XT1200ZE nadal ma cenę wyjściową 65k.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 15:33, 04 Sie 2014
Topinka
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 09 Lis 2009
Posty: 1763
Przeczytał: 8 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Chorzów MotoAvToSy





Model Z jest również cały czas oferowany (dzięki Bogu)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 21:09, 05 Sie 2014
roadrunner
Administrator

 
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 2964
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa





A czym się różni Z od ZE


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 0:15, 06 Sie 2014
biblo
DeTox nie pomoże

 
Dołączył: 08 Maj 2012
Posty: 2917
Przeczytał: 113 tematy

Pomógł: 37 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: W-wa





ZE ma elektronicznie regulowane zawieszenie.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 19:26, 06 Sie 2014
Hubert1711
Motonita

 
Dołączył: 05 Sty 2012
Posty: 553
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Piaseczno





No i nowe zegary, nową kosę i osłonę tylnego koła pod siedzeniem. A i jeszcze nowa szyba itd. Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 21:14, 06 Sie 2014
Topinka
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 09 Lis 2009
Posty: 1763
Przeczytał: 8 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Chorzów MotoAvToSy





A myślałem, że zegary Z-ka też dostała nowe?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 17:42, 09 Sie 2014
michalek112
A1

 
Dołączył: 04 Kwi 2010
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa/Opole





Dziś jeździłem sprzętem z 2013 r w salonie w Kłodzku. Większość wcześniejszych opisów i opinii przedmówców generalnie się zgadza. Ogólnie u mnie najbardziej czuć różnicę, w porównaniu ze starym Dl1000, w dużo lepszym ciągu silnika od 2 tyś oraz w hamowaniu. Reszta, tak jak pozycja, zegary, obsługa itd to kwestia przyzwyczajenia - trochę się pojeździ i będzie jak w domu. Generalnie wg mnie to jest nawet lepiej niż na nowym Dl1000 jednak tu już różnice zbliżają się do iluzorycznych - może to przez otoczenie Kotliny Kłodzkiej (DL-la testowałem w Tychach).

Pozdrawiam

ps. W Kłodzku są 2 egzemplarze z 2013r w cenie 49tyś.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez michalek112 dnia Sob 17:47, 09 Sie 2014, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Yamaha Super Tenere 1200
Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle "niesłuszne" (czyli nie V-Strom)
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 3 z 3  
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
Regulamin