VStromClub

Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom -> Czujnik nadbiegu
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
Czujnik nadbiegu
PostWysłany: Wto 21:35, 29 Mar 2016
Zaper
A

 
Dołączył: 11 Wrz 2015
Posty: 198
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Nowy Sącz





Pacjent: DL 1000 Vstrom k2
Diagnoza: Przy włączonym 6 biegu nie zapala się kontrolka O/D
Pytanie: Gdzie jest czujnik odpowiedzialny za zapalanie tej kontrolki?

dzięki z góry Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Re: Czujnik nadbiegu
PostWysłany: Wto 23:09, 29 Mar 2016
express
Administrator

 
Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 2173
Przeczytał: 86 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków, VIII





Zaper napisał:
Pacjent: DL 1000 Vstrom k2
Diagnoza: Przy włączonym 6 biegu nie zapala się kontrolka O/D
Pytanie: Gdzie jest czujnik odpowiedzialny za zapalanie tej kontrolki?

dzięki z góry Smile


GPS - Gear Position Switch.
Lokalizacja: za koszem sprzęgłowym, we wnętrzu silnika.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 22:48, 31 Mar 2016
Zaper
A

 
Dołączył: 11 Wrz 2015
Posty: 198
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Nowy Sącz





express dzięki za info, czujnik namierzony, nie ściągałem jeszcze pokrywy bo stwierdziłem że najpierw sprawdzę kostki i okazuje się że kabel który idzie od czujnika ma 3 przewody, które to wchodzą w kostkę, jeden z tych 3 przewodów koloru czerwonego jest z tej kostki wyciągnięty i zaizolowany, ma ktoś pomysł w jakim celu ktoś tak zrobił ?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 11:02, 01 Kwi 2016
express
Administrator

 
Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 2173
Przeczytał: 86 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków, VIII





Zaper napisał:
okazuje się że kabel który idzie od czujnika ma 3 przewody, które to wchodzą w kostkę, jeden z tych 3 przewodów koloru czerwonego jest z tej kostki wyciągnięty i zaizolowany, ma ktoś pomysł w jakim celu ktoś tak zrobił ?


Przychodzi mi do głowy jakies kombinowanie z opóźnianiem zapłonu, a raczej jego eliminacją.
DL1000 ma opóźniony zapłon na biegach od 1 do 3, więc czasem stosuje się układy oszukujące komputer sterujący silnikiem (ECU) i podające info o tym, że jest zapięty 4 bieg, niezależnie od faktycznie zapiętego.
Takie zapina się pomiędzy GPS i ECU.
Funkcja TRE (Timing Retad Eliminator) jest dostępna w niektórych wyświetlaczach biegów (Np. GiPRO).


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Czujnik nadbiegu
Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 1 z 1  

  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
Regulamin