Forum VStromClub Strona Główna VStromClub
Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Czujnik nadbiegu

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Zaper
Motocyklista



Dołączył: 11 Wrz 2015
Posty: 205
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Nowy Sącz

PostWysłany: Wto 20:35, 29 Mar 2016    Temat postu: Czujnik nadbiegu

Pacjent: DL 1000 Vstrom k2
Diagnoza: Przy włączonym 6 biegu nie zapala się kontrolka O/D
Pytanie: Gdzie jest czujnik odpowiedzialny za zapalanie tej kontrolki?

dzięki z góry Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
express
Administrator



Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 2695
Przeczytał: 6 tematów

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków (VIII), Ustroń

PostWysłany: Wto 22:09, 29 Mar 2016    Temat postu: Re: Czujnik nadbiegu

Zaper napisał:
Pacjent: DL 1000 Vstrom k2
Diagnoza: Przy włączonym 6 biegu nie zapala się kontrolka O/D
Pytanie: Gdzie jest czujnik odpowiedzialny za zapalanie tej kontrolki?

dzięki z góry Smile


GPS - Gear Position Switch.
Lokalizacja: za koszem sprzęgłowym, we wnętrzu silnika.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Zaper
Motocyklista



Dołączył: 11 Wrz 2015
Posty: 205
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Nowy Sącz

PostWysłany: Czw 21:48, 31 Mar 2016    Temat postu:

express dzięki za info, czujnik namierzony, nie ściągałem jeszcze pokrywy bo stwierdziłem że najpierw sprawdzę kostki i okazuje się że kabel który idzie od czujnika ma 3 przewody, które to wchodzą w kostkę, jeden z tych 3 przewodów koloru czerwonego jest z tej kostki wyciągnięty i zaizolowany, ma ktoś pomysł w jakim celu ktoś tak zrobił ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
express
Administrator



Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 2695
Przeczytał: 6 tematów

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków (VIII), Ustroń

PostWysłany: Pią 10:02, 01 Kwi 2016    Temat postu:

Zaper napisał:
okazuje się że kabel który idzie od czujnika ma 3 przewody, które to wchodzą w kostkę, jeden z tych 3 przewodów koloru czerwonego jest z tej kostki wyciągnięty i zaizolowany, ma ktoś pomysł w jakim celu ktoś tak zrobił ?


Przychodzi mi do głowy jakies kombinowanie z opóźnianiem zapłonu, a raczej jego eliminacją.
DL1000 ma opóźniony zapłon na biegach od 1 do 3, więc czasem stosuje się układy oszukujące komputer sterujący silnikiem (ECU) i podające info o tym, że jest zapięty 4 bieg, niezależnie od faktycznie zapiętego.
Takie zapina się pomiędzy GPS i ECU.
Funkcja TRE (Timing Retad Eliminator) jest dostępna w niektórych wyświetlaczach biegów (Np. GiPRO).


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin