VStromClub

Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom -> czy ktoś próbował swoch sił dl w lekkim terenie
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
czy ktoś próbował swoch sił dl w lekkim terenie
PostWysłany: Sob 15:07, 09 Sie 2008
peri84
A1

 
Dołączył: 28 Cze 2008
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Sztum





Wiem że to nie rasowe enduro ale ostatnio poszalałem dl 650 na plaży nad morzem i powiem że super zabawa, trochę problemu jest na suchym piasku trzeba nabrać prędkości żeby przejechać ale przy wodzie na twardym piachu to już bez problemu można fajnie pojeździć bokami.
Polecam.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Re: czy ktoś próbował swoch sił dl w lekkim terenie
PostWysłany: Sob 20:02, 09 Sie 2008
ologc
Administrator

 
Dołączył: 10 Sty 2008
Posty: 1636
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Monachium/Gdańsk





peri84 napisał:
Wiem że to nie rasowe enduro ale ostatnio poszalałem dl 650 na plaży nad morzem i powiem że super zabawa, trochę problemu jest na suchym piasku trzeba nabrać prędkości żeby przejechać ale przy wodzie na twardym piachu to już bez problemu można fajnie pojeździć bokami.
Polecam.


po ktorych plazach jezdzisz, moze w rejonie 3miasta?

a co do pytania moje jedyne wspomnienia z lekkiego terenu to zakopanie moto w blocie i dwugodzinna walka w deszczu zeby je z niego wyciagnac... zostaje na szosie i utwardzonym gruncie


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 20:53, 09 Sie 2008
peri84
A1

 
Dołączył: 28 Cze 2008
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Sztum





A no mianowicie blisko trójmiasta bo w mikoszewie tylko trzeba trafić na brzydką pogodę żeby ludzi nie było.
Pozdrawiam !!!


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Re: czy ktoś próbował swoch sił dl w lekkim terenie
PostWysłany: Pon 10:35, 11 Sie 2008
Pawluk
Administrator

 
Dołączył: 11 Cze 2007
Posty: 210
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





W sobotę latałem po lesie.
W kopnym piachu czy błocie nie czułem się komfortowo.
Oponki fabryczne.

p.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 18:59, 11 Sie 2008
PETER
Motocyklista

 
Dołączył: 21 Sty 2008
Posty: 234
Przeczytał: 5 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: PRUSZKÓW





zakładaj wszystko co mozesz zeby ochronic plastiki bo to kosztuje i potem sporo roboty nie wiem jak 650 ale 1000 długo hamuje http://www.youtube.com/watch?v=ockjBrgNZIw


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 19:33, 11 Sie 2008
peri84
A1

 
Dołączył: 28 Cze 2008
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Sztum





Oj PETER chyba będę musiał sobie gmole kupić, tylko szkoda że za kawałek rurki trzeba ok 300 zł bulić. I to boli, ale chyba mocniej zaboli jak plastiki pękną.
Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 23:46, 11 Sie 2008
PETER
Motocyklista

 
Dołączył: 21 Sty 2008
Posty: 234
Przeczytał: 5 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: PRUSZKÓW





daje słowo że mocniej boli ale jak zabawa to na całego


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 20:13, 13 Sie 2008
Gość

 





Wpakowałem się raz na nie kiepski off road podczas zlotu Transalpa w Kletnie... organizatorzy twierdzili że lajcikowy szuterek ... no i na początku faktycznie był szuterek... jednak po kilku chwilach ów szuterek zamienił sie w śliskie błoto...a po jeszcze kilku chwilach, w luźne skały, kamienie plus błoto i wszystko podczas siąpiącego deszczu... owszem trasę przejechałem.. ale było ciężko... zaliczyłem jedną glebę w środku kałuży po kostki ... na szczęście strat żadnych... gmole okazały się solidne i dzięki nim moto nie zostało draśnięte... jednakże Transalpy i Afriki o wiele lepiej poradziły na tym off roadzie dłuższy skok zawieszeń oraz 21 cali z przodu plus semi enduro lub typowo enduro gumy robią swoje... ja miałem szosowe Dunlopy D607 które wogóle się nie nadają w teren... za to na asfaltach dałem im równo popalić Wink Tak czy siak .. DL 1000 nie nadaje się do offroadu, może jeszcze 650 po kilku istotnych modyfikacjach zawieszenia plus niezbędne dodatki typu osłona pod silnik, gmole i odpowiednie opony dorówna Afrikom i Transalpom..
PostWysłany: Śro 22:06, 13 Sie 2008
konra.dzik
Administrator

 
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 2364
Przeczytał: 27 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





To tak jak probowac varadero wjechac w błoto... DL to nie jest fura offroadowa tak jak viaderko i pare innych. To tak jak samochody- masz bmw x5 i wjezdza w piach bloto kamienie etc i co? i ciagnik rolniczy by sie przydał zeby je wyciagnac. Ja osobiscie stromem w piach czy bloto bym nie wjezdzal, (w sensie celowo polatac po krzakach)
majac rame grzbietowa i skoki zawieszen po 150mm bo to sie nie nadaje. Czemu wiec nie ma DL w wersj dakar? bo byl DR650 dakar z odp zawiasem i rama na tyle mocna zeby po 10 dobiciach nie złozyła sie jak rama w jubilacie.
Nie wypowiadam sie negatywnie o DLach ale nikt nie przekona mnie ze vstromem mozna pojechac (sprawnie) w warunkach offroad bo dystrybutor napisal ze to motocykl dual sport.
wiem ze sa wyjatki jak np R1 enduro ale motor dual sport to to samo co w samochodach SUV.
To poprostu bardzo wygodne i dosyc szybkie szosowo-turystyczne funduro, jak dla mnie rzecz jasna i jest to moje zdanie i prosze mnie za to nie bic Rolling Eyes
Swoja drogą tez stane się posiadaczem stroma bo szukam czegos oszczedniejszego i nowszego niz moja super tenera no i głownie jezdze po miescie i czasem jakis wypadzik wiekszy wiec wysokosc tez ma znaczenie Wink


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez konra.dzik dnia Śro 22:12, 13 Sie 2008, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 10:47, 14 Sie 2008
krzychuu_ktm
A1

 
Dołączył: 11 Lut 2008
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2





Kto mówi że varadero nie można wjechać w błoto ? Poniżej fotka kumpla na zlocie we wrześni !




Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 23:45, 14 Sie 2008
Gość

 





Można i R1 albo CBR wjechać w błoto ... wszystkim można ... i co z tego ??? Wjechać można wszystkim... ale z tego błocka wyjechać... to już inna sprawa.... sprzęty typu DL 1000 czy Viadro sprawują się na offie jak kombajn Bizon na torze kartingowym ...żaden element konstrukcyjny tych motocykli nie jest zaprojektowany z myślą o pokonywaniu bezdroży... kto twierdzi inaczej albo jest ślepy, albo nie ma zielonego pojęcia o motocyklach...
PostWysłany: Czw 23:56, 14 Sie 2008
thekamil
A

 
Dołączył: 25 Lip 2008
Posty: 188
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Katowice





byłem na tym zlocie we wrześni i widziałem twojego kolegę jak "jeździł" w tym błocie. jak jechał to było ok, ale jak zatrzymał się na środku to bez pomocy większej ilości rąk nie wyjechałby. ogólnie chłopak nie popisał się...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 23:56, 14 Sie 2008
krzychuu_ktm
A1

 
Dołączył: 11 Lut 2008
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2





to wiadro akurat wyjechało o własnych siłach, wiadomo, że wjechać można wszystkim ale nie upieram się, że DLe czy Wiadra są sprzętami offroadowymi bo oczywistym jest, że tak nie jest ! ja wybrałem DL z racji bardziej szosowego charakteru niż wiadro, itd Very Happy
pozdr


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 20:52, 06 Gru 2008
jakubdl1000
Motonita

 
Dołączył: 14 Paź 2008
Posty: 719
Przeczytał: 8 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Bydgoszcz





Mam 2 motocykle (SUZUKI DL i DR) i powiem tak: DL nadaje sie tak w teren jak DR BIG na autostrade.
DR nie da sie jeździć po autostradzie ale w terenie owszem a DL-em nie da sie jeździć w terenie ale po autostradzie owszem.
Reszte każy sobie moze dopowiedzieć sam.

Jest jeszcze coś DL nie przejedziemy przez niektóre przeszkody ze względu na niski prześwit, opony szosowe.
Dla mnie to motocykl szosowy z mozliwościa wjechania w boczne drogi ale jednak drogi.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 23:20, 06 Gru 2008
Segoy
A1

 
Dołączył: 23 Lis 2008
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2





eee tam.... jak się umie to się da Smile

http://pl.youtube.com/watch?v=LpR233akzb8

swoją drogą fajny filmik


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 23:36, 06 Gru 2008
ologc
Administrator

 
Dołączył: 10 Sty 2008
Posty: 1636
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Monachium/Gdańsk





Segoy napisał:
eee tam.... jak się umie to się da Smile

http://pl.youtube.com/watch?v=LpR233akzb8


Shocked cytując "DL dużo potrafi..." albo ja jestem lama i jezdzic nie potrafie

OT: kontynuując wątek z M3M, cholipa jestem mało spostrzegawczy Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 13:06, 07 Gru 2008
Bratek DL1000
Motocyklista

 
Dołączył: 10 Lis 2007
Posty: 245
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Rancho k/Wawy





no fajnie zrobiony, miło popatrzeć Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 21:13, 26 Mar 2013
miotacztruskawek
Motonita

 
Dołączył: 01 Mar 2011
Posty: 939
Przeczytał: 47 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Choszczno, kiedyś Łobez, Szczecin





Trochę odgrzebuję, ale się nakręciło...samo... Dlatego też nie które ujęcia takie trochę kwadratowe...
http://www.youtube.com/watch?v=UPluFsigPjo


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 21:37, 26 Mar 2013
Raptor
Motocyklista

 
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 464
Przeczytał: 56 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: śląskie





konra.dzik napisał:

....To poprostu bardzo wygodne i dosyc szybkie szosowo-turystyczne funduro, jak dla mnie rzecz jasna i jest to moje zdanie i prosze mnie za to nie bic Rolling Eyes
... :


I nawet po kilku katach , nie ma za co uderzyć Wink

miotacztruskawek napisał:
Trochę odgrzebuję, ale się nakręciło...samo... Dlatego też nie które ujęcia takie trochę kwadratowe...
http://www.youtube.com/watch?v=UPluFsigPjo


He he , tak se jazda żeby nie ubrudzić moto, ale za rok , ...jak tam przepałujesz na odkęconum gazie ...to błoto na drzewa poleci Laughing


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 21:59, 26 Mar 2013
baltex
Motocyklista

 
Dołączył: 26 Gru 2009
Posty: 298
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: ZACHODNIOPOMORSKIE





miotacztruskawek dobre masz opony jak na tak teren ja bym na swoich nie dał raady ciekawe jak one trzymają na suchym asfalcie


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 12:15, 27 Mar 2013
MaG
Administrator

 
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 3583
Przeczytał: 90 tematów

Pomógł: 20 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gocław, W-wa





baltex napisał:
miotacztruskawek dobre masz opony jak na tak teren ja bym na swoich nie dał raady ciekawe jak one trzymają na suchym asfalcie


Koledzy już się dzielili wrażeniami więc możesz swoją ciekawość zaspokoić:
http://www.vstromclub.fora.pl/opony-kola,38/heidenau-k60-scout,9423.html


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 12:21, 27 Mar 2013
catmood
A2

 
Dołączył: 30 Sie 2010
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





Moim zdaniem nie ma sensu dialog, czy się dl nadaje czy nie. Jednemu się nadaje innemu nie. Ja od jakiegoś czasu jeżdżę razem z trampkiem i super tenerą, i nie czuję żeby mój dl ostawał w terenie. Oczywiście nie chodzi mi o kopny piach czy poligon, bo na to jest za ciężki, natomiast wątek tyczy się lekkiego terenu - np. taką małą rzeczkę można przejechać bez trudu: http://www.youtube.com/watch?v=L_27Tf2bo5k


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 21:20, 27 Mar 2013
Emkiert
A1

 
Dołączył: 04 Lip 2011
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2





Dzisiaj dokładnie natrafiłem na filmik, po którym szczęka mi opadłą, a jak juz się pozbierała z ust mych padło gromkie: Ja też tak chcę..... umieć.... Wink

http://www.youtube.com/watch?v=dscPtpWMY1I


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 21:52, 27 Mar 2013
roadrunner
Administrator

 
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 2964
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa





Emkiert napisał:
Dzisiaj dokładnie natrafiłem na filmik, po którym szczęka mi opadłą, a jak juz się pozbierała z ust mych padło gromkie: Ja też tak chcę..... umieć.... Wink

http://www.youtube.com/watch?v=dscPtpWMY1I


Zakładaj gumy kostki i w pole... Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 21:58, 27 Mar 2013
miotacztruskawek
Motonita

 
Dołączył: 01 Mar 2011
Posty: 939
Przeczytał: 47 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Choszczno, kiedyś Łobez, Szczecin





Raptor, ze mnie kierownik raczej nędzny. Rowerem to i owszem, zjeździłem to i tamto (oczywiście poza asfaltami), a tu uczę się wszystkiego od nowa. Ale ciągnie wilka do lasu Wink .

baltex, tak jak pisał MaG oponki to Heidenau K60 Scout. Dopisałem już doznania w tych oponkach na śniegu w tamtym wątku. Tu się już nie będę rozpisywał, żeby nie mieszać. O asfaltach i błocie chłopaki tam co nieco popisali.

Emkiert napisał:
Dzisiaj dokładnie natrafiłem na filmik, po którym szczęka mi opadłą, a jak juz się pozbierała z ust mych padło gromkie: Ja też tak chcę..... umieć.... Wink

http://www.youtube.com/watch?v=dscPtpWMY1I

Filmik spoko, choć widać, że dla DLa to raczej kres możliwości. Przy każdym skoku dobijał (podwyższone) zawieszenie. Katman natomiast miał jeszcze trochę miał w zapasie.

Ale jak to mawiają enduro to nie motocykl, enduro to styl życia Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 22:22, 27 Mar 2013
Haart
Motocyklista

 
Dołączył: 16 Maj 2011
Posty: 353
Przeczytał: 28 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Bielsko-Biała





http://www.youtube.com/watch?v=6-NBX2HLsQc


Tutaj też sobie DLe fajnie radzą... Choć bardziej turystyczna jazda...
Chyba trzeba założyć wątek o szkoleniach enduro:-)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 22:30, 27 Mar 2013
roadrunner
Administrator

 
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 2964
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa





Haart napisał:
http://www.youtube.com/watch?v=6-NBX2HLsQc


Tutaj też sobie DLe fajnie radzą... Choć bardziej turystyczna jazda...
Chyba trzeba założyć wątek o szkoleniach enduro:-)


No przecież jest... Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 10:50, 28 Mar 2013
catmood
A2

 
Dołączył: 30 Sie 2010
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





Cytat:
Emkiert napisał:
Dzisiaj dokładnie natrafiłem na filmik, po którym szczęka mi opadłą, a jak juz się pozbierała z ust mych padło gromkie: Ja też tak chcę..... umieć.... Wink
miotacztruskawek napisał:
Filmik spoko, choć widać, że dla DLa to raczej kres możliwości. Przy każdym skoku dobijał (podwyższone) zawieszenie. Katman natomiast miał jeszcze trochę miał w zapasie.


Na tym pierwszym filmie dl-em jeździ kolega lentil z forum adv.com. Nie miał modyfikowanego zawieszenia jeszcze, tylko koło od kata.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 10:49, 14 Sie 2013
tdm
Motonita

 
Dołączył: 04 Kwi 2011
Posty: 805
Przeczytał: 2 tematy

Ostrzeżeń: 0/2





a ja mam tak że co bym nie miał to próbuję sił w lżejszym terenie, jeździłem w spokojnym tempie po lasach i polach Virażką, TDM, małym DL i teraz XL650 i jakoś tam każdym dało się jeździć. Najtrudniej chyba TDM bo miał szosowe opony które ślizgały się na mokrej trawie. DL650 było nieźle, choć podobnie jak TDM te koła się zakopują w grząskim/śliskim podłożu, dopóki jest twardo i prześwit pozwala na jazdę to przejedzie. Kostki by tu pomogły, ale trochę bezsens zakładać kostki do szosowego motocykla. Najłatwiej jeździ się XL650, wąskie duże koła i spory prześwit bardzo ułatwiają kierowcy zadanie, motocykl praktycznie sam jedzie.
Zachęcam do takich wypadów, mniejszy DL spokojnie sobie poradzi z lżejszym offroadem.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 11:08, 14 Sie 2013
totencham
Motocyklista

 
Dołączył: 23 Sty 2012
Posty: 481
Przeczytał: 56 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Poznań





Ja próbowałem nawet dużo jeździć DLem w terenie i wnioski są dość proste - na lekki teren (lasy, szutry) motocykl idealny, na trudniejszy już nie. Mój pustynną przygodę odchorowywał jeszcze 3 miesiące później Wink Generalnie to zawieszenie dobijało co chwila, a płyta pod silnikiem potrafiła się lekko wygiąć... Co nie zmienia faktu, że polecam każdemu, bo ja teraz to już tylko szukam miejsca, gdzie zjechać do lasu albo na offroad... i szukam też innego motocykla Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 7:57, 01 Paź 2014
miotacztruskawek
Motonita

 
Dołączył: 01 Mar 2011
Posty: 939
Przeczytał: 47 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Choszczno, kiedyś Łobez, Szczecin





Chyba zima idzie, bo moto zatankowane w garażu, a ja przed kompem...

Kolesie trochę zaszaleli. Zwłaszcza 1:20 Wink

http://www.youtube.com/watch?v=PkgSj7npI94


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
czy ktoś próbował swoch sił dl w lekkim terenie
Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 1 z 1  

  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
Regulamin