Forum VStromClub Strona Główna VStromClub
Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

czy ktoś próbował swoch sił dl w lekkim terenie

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
peri84
A1



Dołączył: 28 Cze 2008
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Sztum

PostWysłany: Sob 14:07, 09 Sie 2008    Temat postu: czy ktoś próbował swoch sił dl w lekkim terenie

Wiem że to nie rasowe enduro ale ostatnio poszalałem dl 650 na plaży nad morzem i powiem że super zabawa, trochę problemu jest na suchym piasku trzeba nabrać prędkości żeby przejechać ale przy wodzie na twardym piachu to już bez problemu można fajnie pojeździć bokami.
Polecam.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ologc
Administrator



Dołączył: 10 Sty 2008
Posty: 1620
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Monachium/Gdańsk

PostWysłany: Sob 19:02, 09 Sie 2008    Temat postu: Re: czy ktoś próbował swoch sił dl w lekkim terenie

peri84 napisał:
Wiem że to nie rasowe enduro ale ostatnio poszalałem dl 650 na plaży nad morzem i powiem że super zabawa, trochę problemu jest na suchym piasku trzeba nabrać prędkości żeby przejechać ale przy wodzie na twardym piachu to już bez problemu można fajnie pojeździć bokami.
Polecam.


po ktorych plazach jezdzisz, moze w rejonie 3miasta?

a co do pytania moje jedyne wspomnienia z lekkiego terenu to zakopanie moto w blocie i dwugodzinna walka w deszczu zeby je z niego wyciagnac... zostaje na szosie i utwardzonym gruncie


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
peri84
A1



Dołączył: 28 Cze 2008
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Sztum

PostWysłany: Sob 19:53, 09 Sie 2008    Temat postu:

A no mianowicie blisko trójmiasta bo w mikoszewie tylko trzeba trafić na brzydką pogodę żeby ludzi nie było.
Pozdrawiam !!!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pawluk
Administrator



Dołączył: 11 Cze 2007
Posty: 207
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pon 9:35, 11 Sie 2008    Temat postu: Re: czy ktoś próbował swoch sił dl w lekkim terenie

W sobotę latałem po lesie.
W kopnym piachu czy błocie nie czułem się komfortowo.
Oponki fabryczne.

p.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
PETER
Motocyklista



Dołączył: 21 Sty 2008
Posty: 243
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: PRUSZKÓW

PostWysłany: Pon 17:59, 11 Sie 2008    Temat postu:

zakładaj wszystko co mozesz zeby ochronic plastiki bo to kosztuje i potem sporo roboty nie wiem jak 650 ale 1000 długo hamuje http://www.youtube.com/watch?v=ockjBrgNZIw

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
peri84
A1



Dołączył: 28 Cze 2008
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Sztum

PostWysłany: Pon 18:33, 11 Sie 2008    Temat postu:

Oj PETER chyba będę musiał sobie gmole kupić, tylko szkoda że za kawałek rurki trzeba ok 300 zł bulić. I to boli, ale chyba mocniej zaboli jak plastiki pękną.
Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
PETER
Motocyklista



Dołączył: 21 Sty 2008
Posty: 243
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: PRUSZKÓW

PostWysłany: Pon 22:46, 11 Sie 2008    Temat postu:

daje słowo że mocniej boli ale jak zabawa to na całego

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Śro 19:13, 13 Sie 2008    Temat postu:

Wpakowałem się raz na nie kiepski off road podczas zlotu Transalpa w Kletnie... organizatorzy twierdzili że lajcikowy szuterek ... no i na początku faktycznie był szuterek... jednak po kilku chwilach ów szuterek zamienił sie w śliskie błoto...a po jeszcze kilku chwilach, w luźne skały, kamienie plus błoto i wszystko podczas siąpiącego deszczu... owszem trasę przejechałem.. ale było ciężko... zaliczyłem jedną glebę w środku kałuży po kostki ... na szczęście strat żadnych... gmole okazały się solidne i dzięki nim moto nie zostało draśnięte... jednakże Transalpy i Afriki o wiele lepiej poradziły na tym off roadzie dłuższy skok zawieszeń oraz 21 cali z przodu plus semi enduro lub typowo enduro gumy robią swoje... ja miałem szosowe Dunlopy D607 które wogóle się nie nadają w teren... za to na asfaltach dałem im równo popalić Wink Tak czy siak .. DL 1000 nie nadaje się do offroadu, może jeszcze 650 po kilku istotnych modyfikacjach zawieszenia plus niezbędne dodatki typu osłona pod silnik, gmole i odpowiednie opony dorówna Afrikom i Transalpom..
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
konra.dzik
Administrator



Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 2386
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Śro 21:06, 13 Sie 2008    Temat postu:

To tak jak probowac varadero wjechac w błoto... DL to nie jest fura offroadowa tak jak viaderko i pare innych. To tak jak samochody- masz bmw x5 i wjezdza w piach bloto kamienie etc i co? i ciagnik rolniczy by sie przydał zeby je wyciagnac. Ja osobiscie stromem w piach czy bloto bym nie wjezdzal, (w sensie celowo polatac po krzakach)
majac rame grzbietowa i skoki zawieszen po 150mm bo to sie nie nadaje. Czemu wiec nie ma DL w wersj dakar? bo byl DR650 dakar z odp zawiasem i rama na tyle mocna zeby po 10 dobiciach nie złozyła sie jak rama w jubilacie.
Nie wypowiadam sie negatywnie o DLach ale nikt nie przekona mnie ze vstromem mozna pojechac (sprawnie) w warunkach offroad bo dystrybutor napisal ze to motocykl dual sport.
wiem ze sa wyjatki jak np R1 enduro ale motor dual sport to to samo co w samochodach SUV.
To poprostu bardzo wygodne i dosyc szybkie szosowo-turystyczne funduro, jak dla mnie rzecz jasna i jest to moje zdanie i prosze mnie za to nie bic Rolling Eyes
Swoja drogą tez stane się posiadaczem stroma bo szukam czegos oszczedniejszego i nowszego niz moja super tenera no i głownie jezdze po miescie i czasem jakis wypadzik wiekszy wiec wysokosc tez ma znaczenie Wink


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez konra.dzik dnia Śro 21:12, 13 Sie 2008, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
krzychuu_ktm
A1



Dołączył: 10 Lut 2008
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Czw 9:47, 14 Sie 2008    Temat postu:

Kto mówi że varadero nie można wjechać w błoto ? Poniżej fotka kumpla na zlocie we wrześni !




Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Czw 22:45, 14 Sie 2008    Temat postu:

Można i R1 albo CBR wjechać w błoto ... wszystkim można ... i co z tego ??? Wjechać można wszystkim... ale z tego błocka wyjechać... to już inna sprawa.... sprzęty typu DL 1000 czy Viadro sprawują się na offie jak kombajn Bizon na torze kartingowym ...żaden element konstrukcyjny tych motocykli nie jest zaprojektowany z myślą o pokonywaniu bezdroży... kto twierdzi inaczej albo jest ślepy, albo nie ma zielonego pojęcia o motocyklach...
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
thekamil
A



Dołączył: 25 Lip 2008
Posty: 188
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Katowice

PostWysłany: Czw 22:56, 14 Sie 2008    Temat postu:

byłem na tym zlocie we wrześni i widziałem twojego kolegę jak "jeździł" w tym błocie. jak jechał to było ok, ale jak zatrzymał się na środku to bez pomocy większej ilości rąk nie wyjechałby. ogólnie chłopak nie popisał się...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
krzychuu_ktm
A1



Dołączył: 10 Lut 2008
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Czw 22:56, 14 Sie 2008    Temat postu:

to wiadro akurat wyjechało o własnych siłach, wiadomo, że wjechać można wszystkim ale nie upieram się, że DLe czy Wiadra są sprzętami offroadowymi bo oczywistym jest, że tak nie jest ! ja wybrałem DL z racji bardziej szosowego charakteru niż wiadro, itd Very Happy
pozdr


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jakubdl1000
Motonita



Dołączył: 14 Paź 2008
Posty: 775
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Sob 19:52, 06 Gru 2008    Temat postu:

Mam 2 motocykle (SUZUKI DL i DR) i powiem tak: DL nadaje sie tak w teren jak DR BIG na autostrade.
DR nie da sie jeździć po autostradzie ale w terenie owszem a DL-em nie da sie jeździć w terenie ale po autostradzie owszem.
Reszte każy sobie moze dopowiedzieć sam.

Jest jeszcze coś DL nie przejedziemy przez niektóre przeszkody ze względu na niski prześwit, opony szosowe.
Dla mnie to motocykl szosowy z mozliwościa wjechania w boczne drogi ale jednak drogi.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Segoy
A1



Dołączył: 23 Lis 2008
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Sob 22:20, 06 Gru 2008    Temat postu:

eee tam.... jak się umie to się da Smile

[link widoczny dla zalogowanych]

swoją drogą fajny filmik


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ologc
Administrator



Dołączył: 10 Sty 2008
Posty: 1620
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Monachium/Gdańsk

PostWysłany: Sob 22:36, 06 Gru 2008    Temat postu:

Segoy napisał:
eee tam.... jak się umie to się da Smile

[link widoczny dla zalogowanych]


Shocked cytując "DL dużo potrafi..." albo ja jestem lama i jezdzic nie potrafie

OT: kontynuując wątek z M3M, cholipa jestem mało spostrzegawczy Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Bratek DL1000
Motocyklista



Dołączył: 10 Lis 2007
Posty: 240
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Rancho k/Wawy

PostWysłany: Nie 12:06, 07 Gru 2008    Temat postu:

no fajnie zrobiony, miło popatrzeć Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
miotacztruskawek
Motonita



Dołączył: 01 Mar 2011
Posty: 1126
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 21 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Choszczno, kiedyś Łobez, Szczecin

PostWysłany: Wto 20:13, 26 Mar 2013    Temat postu:

Trochę odgrzebuję, ale się nakręciło...samo... Dlatego też nie które ujęcia takie trochę kwadratowe...
http://www.youtube.com/watch?v=UPluFsigPjo


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Raptor
Motonita



Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 523
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: śląskie

PostWysłany: Wto 20:37, 26 Mar 2013    Temat postu:

konra.dzik napisał:

....To poprostu bardzo wygodne i dosyc szybkie szosowo-turystyczne funduro, jak dla mnie rzecz jasna i jest to moje zdanie i prosze mnie za to nie bic Rolling Eyes
... :


I nawet po kilku katach , nie ma za co uderzyć Wink

miotacztruskawek napisał:
Trochę odgrzebuję, ale się nakręciło...samo... Dlatego też nie które ujęcia takie trochę kwadratowe...
http://www.youtube.com/watch?v=UPluFsigPjo


He he , tak se jazda żeby nie ubrudzić moto, ale za rok , ...jak tam przepałujesz na odkęconum gazie ...to błoto na drzewa poleci Laughing


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
baltex
Motocyklista



Dołączył: 26 Gru 2009
Posty: 299
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: ZACHODNIOPOMORSKIE

PostWysłany: Wto 20:59, 26 Mar 2013    Temat postu:

miotacztruskawek dobre masz opony jak na tak teren ja bym na swoich nie dał raady ciekawe jak one trzymają na suchym asfalcie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MaG
Administrator



Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 4243
Przeczytał: 15 tematów

Pomógł: 27 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gocław, W-wa

PostWysłany: Śro 11:15, 27 Mar 2013    Temat postu:

baltex napisał:
miotacztruskawek dobre masz opony jak na tak teren ja bym na swoich nie dał raady ciekawe jak one trzymają na suchym asfalcie


Koledzy już się dzielili wrażeniami więc możesz swoją ciekawość zaspokoić:
http://www.vstromclub.fora.pl/opony-kola,38/heidenau-k60-scout,9423.html


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
catmood
A2



Dołączył: 30 Sie 2010
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Śro 11:21, 27 Mar 2013    Temat postu:

Moim zdaniem nie ma sensu dialog, czy się dl nadaje czy nie. Jednemu się nadaje innemu nie. Ja od jakiegoś czasu jeżdżę razem z trampkiem i super tenerą, i nie czuję żeby mój dl ostawał w terenie. Oczywiście nie chodzi mi o kopny piach czy poligon, bo na to jest za ciężki, natomiast wątek tyczy się lekkiego terenu - np. taką małą rzeczkę można przejechać bez trudu: http://www.youtube.com/watch?v=L_27Tf2bo5k

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Emkiert
A1



Dołączył: 04 Lip 2011
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Śro 20:20, 27 Mar 2013    Temat postu:

Dzisiaj dokładnie natrafiłem na filmik, po którym szczęka mi opadłą, a jak juz się pozbierała z ust mych padło gromkie: Ja też tak chcę..... umieć.... Wink

http://www.youtube.com/watch?v=dscPtpWMY1I


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
roadrunner
Administrator



Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 3011
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa

PostWysłany: Śro 20:52, 27 Mar 2013    Temat postu:

Emkiert napisał:
Dzisiaj dokładnie natrafiłem na filmik, po którym szczęka mi opadłą, a jak juz się pozbierała z ust mych padło gromkie: Ja też tak chcę..... umieć.... Wink

http://www.youtube.com/watch?v=dscPtpWMY1I


Zakładaj gumy kostki i w pole... Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
miotacztruskawek
Motonita



Dołączył: 01 Mar 2011
Posty: 1126
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 21 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Choszczno, kiedyś Łobez, Szczecin

PostWysłany: Śro 20:58, 27 Mar 2013    Temat postu:

Raptor, ze mnie kierownik raczej nędzny. Rowerem to i owszem, zjeździłem to i tamto (oczywiście poza asfaltami), a tu uczę się wszystkiego od nowa. Ale ciągnie wilka do lasu Wink .

baltex, tak jak pisał MaG oponki to Heidenau K60 Scout. Dopisałem już doznania w tych oponkach na śniegu w tamtym wątku. Tu się już nie będę rozpisywał, żeby nie mieszać. O asfaltach i błocie chłopaki tam co nieco popisali.

Emkiert napisał:
Dzisiaj dokładnie natrafiłem na filmik, po którym szczęka mi opadłą, a jak juz się pozbierała z ust mych padło gromkie: Ja też tak chcę..... umieć.... Wink

http://www.youtube.com/watch?v=dscPtpWMY1I

Filmik spoko, choć widać, że dla DLa to raczej kres możliwości. Przy każdym skoku dobijał (podwyższone) zawieszenie. Katman natomiast miał jeszcze trochę miał w zapasie.

Ale jak to mawiają enduro to nie motocykl, enduro to styl życia Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Haart
Motocyklista



Dołączył: 16 Maj 2011
Posty: 387
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Bielsko-Biała

PostWysłany: Śro 21:22, 27 Mar 2013    Temat postu:

http://www.youtube.com/watch?v=6-NBX2HLsQc


Tutaj też sobie DLe fajnie radzą... Choć bardziej turystyczna jazda...
Chyba trzeba założyć wątek o szkoleniach enduro:-)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
roadrunner
Administrator



Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 3011
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa

PostWysłany: Śro 21:30, 27 Mar 2013    Temat postu:

Haart napisał:
http://www.youtube.com/watch?v=6-NBX2HLsQc


Tutaj też sobie DLe fajnie radzą... Choć bardziej turystyczna jazda...
Chyba trzeba założyć wątek o szkoleniach enduro:-)


No przecież jest... Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
catmood
A2



Dołączył: 30 Sie 2010
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Czw 9:50, 28 Mar 2013    Temat postu:

Cytat:
Emkiert napisał:
Dzisiaj dokładnie natrafiłem na filmik, po którym szczęka mi opadłą, a jak juz się pozbierała z ust mych padło gromkie: Ja też tak chcę..... umieć.... Wink
miotacztruskawek napisał:
Filmik spoko, choć widać, że dla DLa to raczej kres możliwości. Przy każdym skoku dobijał (podwyższone) zawieszenie. Katman natomiast miał jeszcze trochę miał w zapasie.


Na tym pierwszym filmie dl-em jeździ kolega lentil z forum adv.com. Nie miał modyfikowanego zawieszenia jeszcze, tylko koło od kata.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
tdm
Motonita



Dołączył: 04 Kwi 2011
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Śro 9:49, 14 Sie 2013    Temat postu:

a ja mam tak że co bym nie miał to próbuję sił w lżejszym terenie, jeździłem w spokojnym tempie po lasach i polach Virażką, TDM, małym DL i teraz XL650 i jakoś tam każdym dało się jeździć. Najtrudniej chyba TDM bo miał szosowe opony które ślizgały się na mokrej trawie. DL650 było nieźle, choć podobnie jak TDM te koła się zakopują w grząskim/śliskim podłożu, dopóki jest twardo i prześwit pozwala na jazdę to przejedzie. Kostki by tu pomogły, ale trochę bezsens zakładać kostki do szosowego motocykla. Najłatwiej jeździ się XL650, wąskie duże koła i spory prześwit bardzo ułatwiają kierowcy zadanie, motocykl praktycznie sam jedzie.
Zachęcam do takich wypadów, mniejszy DL spokojnie sobie poradzi z lżejszym offroadem.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
totencham
Motonita



Dołączył: 23 Sty 2012
Posty: 604
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Poznań

PostWysłany: Śro 10:08, 14 Sie 2013    Temat postu:

Ja próbowałem nawet dużo jeździć DLem w terenie i wnioski są dość proste - na lekki teren (lasy, szutry) motocykl idealny, na trudniejszy już nie. Mój pustynną przygodę odchorowywał jeszcze 3 miesiące później Wink Generalnie to zawieszenie dobijało co chwila, a płyta pod silnikiem potrafiła się lekko wygiąć... Co nie zmienia faktu, że polecam każdemu, bo ja teraz to już tylko szukam miejsca, gdzie zjechać do lasu albo na offroad... i szukam też innego motocykla Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
miotacztruskawek
Motonita



Dołączył: 01 Mar 2011
Posty: 1126
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 21 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Choszczno, kiedyś Łobez, Szczecin

PostWysłany: Śro 6:57, 01 Paź 2014    Temat postu:

Chyba zima idzie, bo moto zatankowane w garażu, a ja przed kompem...

Kolesie trochę zaszaleli. Zwłaszcza 1:20 Wink

http://www.youtube.com/watch?v=PkgSj7npI94


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin