VStromClub

Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom

Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom -> DL 1000 - spalanie Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
PostWysłany: Śro 11:04, 31 Sie 2011
Coliniak
Motonita

 
Dołączył: 21 Sty 2008
Posty: 780
Przeczytał: 54 tematy

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: in the middle of nowhere





lasooch napisał:
Coliniak napisał:
a propos co to jest taki modul pod siedzeniem w okolicy aku opisany jako "Gpack" macie to samo w Waszych?


Podejrzewam, że nie jest to fabryczne wyposażenie Razz

[link widoczny dla zalogowanych]

Ktoś z moich kumpli to nawet kupił i rozebrał, a w środku 2 kable i 1 opornik Very Happy Nic innego jak zwykłe TRE.


czy ktos jeszcze ma tego Gpacka u siebie i co wazniejsze czy widzi roznice pomiedzy tym jak bylo przed? Ja nie wiem bo kupilem z zainstalowanym. W sumie to moge odpiac i zobaczyc ale pytam sie czy ktos jeszcze ma z tym doswiadczenie.


na SV forum ktos to porozbieral i wychodzi na to, ze niezle ktos sobie to wymyslil, zeby za resystory taka kaske zasysac Mad


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Coliniak dnia Śro 11:11, 31 Sie 2011, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 8:55, 02 Paź 2017
szary1977
A1

 
Dołączył: 14 Maj 2017
Posty: 23
Przeczytał: 23 tematy

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Krupski Młyn





Ja posiadam wyświetlacz biegów z możliwością zmiany map Gpack i jak dam na mapę podstawową to widać różnicę w przyśpieszeniu a odnośnie spalania to trzeba wziąść poprawkę na zakłamania licznika. Bo ja mam takie cudo co mam skalibrowany licznik żeby dokładnie wskazywał prędkość i sprawszałem to z innymi motocyklami i jak ja miałem 120 km/h to inni mieli na budziku 127 km/h a jeden to nawe miał 130 km/h


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 17:14, 02 Paź 2017
chrzanek
Motocyklista

 
Dołączył: 11 Gru 2016
Posty: 309
Przeczytał: 186 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





Ja jeżdżę do momentu aż zapali się rezerwa + 20km.

Według seryjnego licznika robię na baku od 320km (miasto) do 380km (trasa i płynna jazda bez bagażu), czyli średnie mam około 6L / 100km.
Tyle że licznik mój łga jak pies Very Happy Very Happy Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 20:11, 02 Paź 2017
szary1977
A1

 
Dołączył: 14 Maj 2017
Posty: 23
Przeczytał: 23 tematy

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Krupski Młyn





chrzanek napisał:
Tyle że licznik mój łga jak pies Very Happy Very Happy Very Happy

A to sprawdzałeś go z innymi licznikami? Bo ja kiedyś sprawdzałem moją osobówkę z ciężarówką którą jeżdżę. Żona jechała za mną i sprawdzałem jakie jest zakłamanie, ciężarówka 86 km/h a osobówka 93 km/h.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 21:35, 02 Paź 2017
Coliniak
Motonita

 
Dołączył: 21 Sty 2008
Posty: 780
Przeczytał: 54 tematy

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: in the middle of nowhere





ja mam 2 nissany ze stanów i jak pokazuje 50 km/h to jade dokładnie 50,,, chyba tylko europejskie auta maja takie zakłąmanie włączone na starcie,,, potem się dziwić, że VW placi kary Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 7:36, 03 Paź 2017
wavi
A2

 
Dołączył: 08 Lis 2016
Posty: 56
Przeczytał: 182 tematy

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wrocław





Witam.
Mi udało się przy emeryckiej jeździe zejść do 5,5 l
Trasa to ok 6 l , autostrada + 3 kufry i 160 km/h = 6,5 i było warto Smile

No cóż Panowie nie oszukujmy się te 100 koni trzeba czymś nakarmić Smile

Pozdrawiam
Bartosz-wavi


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 12:51, 03 Paź 2017
chrzanek
Motocyklista

 
Dołączył: 11 Gru 2016
Posty: 309
Przeczytał: 186 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





szary1977 napisał:
chrzanek napisał:
Tyle że licznik mój łga jak pies Very Happy Very Happy Very Happy

A to sprawdzałeś go z innymi licznikami?


No nie porównuję do tego ile np ma kolega który jedzie obok tylko mówię o porównaniu do nawigacji z która czasami jeżdżę (tomtom).
Licznikowe 100kmh = 92kmh wg nawigacji

Jeżeli jest błąd przy wskazaniu prędkości chwilowej to dedukuje że licznik pokonanej drogi (TRIP) ma taki sam błąd i zamiast 300km w rzeczywistości pokonuję 276km

Koła zębate w napędzie mam standardowe, opony prawie nowe - nie wiem o co chodzi Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 2:39, 06 Paź 2017
szary1977
A1

 
Dołączył: 14 Maj 2017
Posty: 23
Przeczytał: 23 tematy

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Krupski Młyn





Te zakłamania są celowe związane własńie z spalaniem. To samo robią z nowymi ciężarówkami też mają zakłamania żeby zniejszyć spalanie. Dopiero jak jedziesz na koleją legalizację tacho do niezależnego serwisu to gościu ci robi tak jak powinno być i wtedy automatycznie wzrasta spalanie.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 7:47, 06 Paź 2017
Coliniak
Motonita

 
Dołączył: 21 Sty 2008
Posty: 780
Przeczytał: 54 tematy

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: in the middle of nowhere





chrzanek napisał:

Jeżeli jest błąd przy wskazaniu prędkości chwilowej to dedukuje że licznik pokonanej drogi (TRIP) ma taki sam błąd i zamiast 300km w rzeczywistości pokonuję 276km


mysle, ze niekoniecznie musisz mieć rację, warto by jednak zrobić jakieś empiryczne pomiary Smile.... moze hmmm w dlugie zimowe wieczory jednak Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 11:19, 06 Paź 2017
Pepo
Motocyklista

 
Dołączył: 26 Sty 2017
Posty: 231
Przeczytał: 39 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Chorzów





Fiat oficjalnie podaje że prędkościomierz we wszystkich modelach Fiata jest ustawiony na wskazania 10% więcej. Tak jest i już.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 22:32, 06 Paź 2017
sowator
A1

 
Dołączył: 28 Sie 2016
Posty: 49
Przeczytał: 55 tematów

Ostrzeżeń: 0/2





To jest robione od lat dla bezpieczeństwa (łechotanie naszego ego). Tak samo jak ustawianie zbieżności w taki sposób, że na płaskiej drodze po puszczeniu kierownicy, w ruchu prawostronnym, auto powinno bardzo powoli zjeżdżać w prawą stronę (czyli do rowu a nie na czołówkę). Już kilkanaście lat temu mówiono nam o tym na polibudzie Wink Zazwyczaj do 50 km/h prędkość się zgadza, powyżej zaczynają się rozbieżności.
Teraz w są liczniki elektroniczne, więc pytanie czy tylko nam tak wyświetlają, czy przy prędkości 100 km/h po godzinie mamy przebyte 100 km czy 90 na liczniku kilometrów. Ot takie zadanie dla dociekliwych Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 12:51, 07 Paź 2017
jotes
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 25 Kwi 2010
Posty: 2118
Przeczytał: 103 tematy

Pomógł: 35 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Düsseldorf / Gdynia





Moze bardziej dla bezpieczenstwa producenta Wink ( pozwy sadowe ) gdyby okazalo sie ze licznik pokazywal mniej niz rzeczywista predkosc nawet gdy bieznik opony jest zjechany.
Generalnie kalkulowane jest od + 3 % w gore, do nawet 10% dlatego przy 50km/h roznica jest mniej zauwazalna.
Elektroniczne sa z prostego powodu. Daja sie taniej wyprodukowac a drozej sprzedac Wink
Dlatego niedlugo wszedzie beda tablety zamiast zegarow Sad
Z tego co zauwazylem w roznych pojazdach przebiegi kilometrowe sie zgadzaja.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez jotes dnia Sob 12:52, 07 Paź 2017, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 13:25, 07 Paź 2017
Waluś
A

 
Dołączył: 26 Lis 2009
Posty: 116
Przeczytał: 26 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Koło





Mój osobisty rekord to 4,7 zmierzony na 200km autostrady na trasie Bristol- Glasgow.Prędkość cały czas ta sama, ok 90km/h.
W ogóle na Wyspach motocykl mniej pali Wink
W Polsce prawie zawsze 7,5. Moj max autostradowy to 11/100.
Kierownik 100kg


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 19:18, 07 Paź 2017
kitza
A

 
Dołączył: 29 Maj 2014
Posty: 109
Przeczytał: 100 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Nowy Sącz





Przez jakiś czas było 5,6 l/100 km ale odkąd natrafiłem na wątek o optymalnych obrotach tego silnika i kręcę go tak jak trzeba, (żeby uniknąć poszarpywania), pali mi w granicach 6 l/100 km.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 21:27, 07 Paź 2017
szary1977
A1

 
Dołączył: 14 Maj 2017
Posty: 23
Przeczytał: 23 tematy

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Krupski Młyn





Ale jak już nie jeden tu napisał "litrówkę trzeba napoić" wiadomo coś za coś.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
dl 1000 2016r od 4-9l
PostWysłany: Wto 22:42, 07 Lis 2017
michalfrucz
A1

 
Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 42
Przeczytał: 14 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: sosnowiec





spalanie z plecakiem 90-110km/h 4l, powyżej 140 wzrasta .....
przelotowa 140-160 7l. ,


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 10:24, 08 Lis 2017
Vorenus
Motonita

 
Dołączył: 12 Lis 2014
Posty: 1052
Przeczytał: 64 tematy

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Piaseczno





U mnie przy ultra emeryckiej jeździe spalenie wyszło 4,6 na dystansie około 180 km.
Zazwyczaj jest jednak około 5,5 - 5,8. Myślę, że nie jest to zły wynik i generalnie jestem zadowolony.
Z ciekawostek, licznik kilometrów do przejechania na baku wskazuje bardzo wiarygodne dane. Nie ma co liczyć na to, że komputer się myli i przejedziemy więcej. Raczej nie przejedziemy Smile

Zupełnie inaczej mam w aucie (Outlander). Komputer przestaje wyświetlać dystans do przejechania a w baku jeszcze 10 litrów Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 11:02, 08 Lis 2017
Szuja
DeTox nie pomoże

 
Dołączył: 18 Lis 2008
Posty: 3413
Przeczytał: 95 tematów

Pomógł: 45 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: miejscowosc obok ktorej lezy Warszawa





minely kolejne lata na moim 1000, spalanie pozostalo mniej wiecej w stalym zakresie:
3,75 - 5,5 l/50km


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 11:04, 08 Lis 2017
Vorenus
Motonita

 
Dołączył: 12 Lis 2014
Posty: 1052
Przeczytał: 64 tematy

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Piaseczno





Szuja napisał:
minely kolejne lata na moim 1000, spalanie pozostalo mniej wiecej w stalym zakresie:
3,75 - 5,5 l/50km


Osiągnąłeś 3,75? Nieźle Smile U mnie najniższe spalania pokazane przez komputer to chyba 4,2. Potem coś wyprzedziłem, przyspieszyłem i średnia podskoczyła Smile)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 12:21, 08 Lis 2017
Szuja
DeTox nie pomoże

 
Dołączył: 18 Lis 2008
Posty: 3413
Przeczytał: 95 tematów

Pomógł: 45 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: miejscowosc obok ktorej lezy Warszawa





Vorenus napisał:
Szuja napisał:
(...) 3,75 - 5,5 l/50km


Osiągnąłeś 3,75? Nieźle Smile (...)


odnosze wrazenie, ze doczytales moj zakres spalania tylko do slasha...

]:--)>


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 12:33, 08 Lis 2017
Vorenus
Motonita

 
Dołączył: 12 Lis 2014
Posty: 1052
Przeczytał: 64 tematy

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Piaseczno





Szuja napisał:
Vorenus napisał:
Szuja napisał:
(...) 3,75 - 5,5 l/50km


Osiągnąłeś 3,75? Nieźle Smile (...)


odnosze wrazenie, ze doczytales moj zakres spalania tylko do slasha...

]:--)>


Hahahhaha faktycznie, nie załapałem Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 22:46, 08 Lis 2017
Pepo
Motocyklista

 
Dołączył: 26 Sty 2017
Posty: 231
Przeczytał: 39 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Chorzów





Ha... Kiedyś zapytałem mojego GURU ile Ci pali ta ślicznotka (6,4 HEMI), odpowiedź była adekwatna do pytania .... : Tyle ile naleję !
Moja Kawa trzyma się średnio 6,2 l/100km.
Przy sobotnich harcach po Katowicach i okolicy bywa i 14l/100km.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 22:56, 08 Lis 2017
Spokrob
Motonita

 
Dołączył: 14 Sty 2014
Posty: 769
Przeczytał: 127 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Koszalin





Mój stary tysiąc palił około 7 litrów i jakoś nie wiedzieć dlaczego zawsze wychodziło podobnie, czy to przelot dookoła komina, czy autostrada czy też zwykłe drogi zawsze było 7 plus/minus 0.5 litra Smile
Natomiast nowy przy spokojnej jeździe tak do 130 spala około 5-5.5 litra.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 23:37, 08 Lis 2017
Pepo
Motocyklista

 
Dołączył: 26 Sty 2017
Posty: 231
Przeczytał: 39 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Chorzów





Pojeździj ogniem od skrzyżowania do skrzyżowania na pełnym "piecu" by otrzymać te 3,3 sek/setki. Postój i dalej pełna otwarta maneta do ronda.... tunel, idziesz do 8 tysia, hampel, zwyrtka, zielone i do odcięcia na SilesiaCity.... Dalej będzie 5,5 ? VW Passeratti chce się ścigać ... puszczasz go (niech se leci jednorożec). Masz następnego w Vectra któremu się wydaje że od Tatki auto "is the best" i start ze świateł. Fajnie jest mieć tysiąca w sobotnie popołudnie. Ale spalanie idzie w bajki.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 0:20, 09 Lis 2017
Vorenus
Motonita

 
Dołączył: 12 Lis 2014
Posty: 1052
Przeczytał: 64 tematy

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Piaseczno





Pepo napisał:
Pojeździj ogniem od skrzyżowania do skrzyżowania na pełnym "piecu" by otrzymać te 3,3 sek/setki. Postój i dalej pełna otwarta maneta do ronda.... tunel, idziesz do 8 tysia, hampel, zwyrtka, zielone i do odcięcia na SilesiaCity.... Dalej będzie 5,5 ? VW Passeratti chce się ścigać ... puszczasz go (niech se leci jednorożec). Masz następnego w Vectra któremu się wydaje że od Tatki auto "is the best" i start ze świateł. Fajnie jest mieć tysiąca w sobotnie popołudnie. Ale spalanie idzie w bajki.


Wynik 5,5 jest spokojnie do osiągnięcia przy zwyczajnej jeździe. Zwyczajnej czyli nie emeryckiej i nie takiej jaką opisałeś wyżej. Do takiego stylu jazdy lepiej kupić jakiegoś sporta.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 18:59, 09 Lis 2017
chrzanek
Motocyklista

 
Dołączył: 11 Gru 2016
Posty: 309
Przeczytał: 186 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





Ja juz przestalem liczyc ile pali. W miescie powinien zrobic 300km w trasie 350km.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 11:04, 10 Lis 2017
Coliniak
Motonita

 
Dołączył: 21 Sty 2008
Posty: 780
Przeczytał: 54 tematy

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: in the middle of nowhere





chrzanek napisał:
Ja juz przestalem liczyc ile pali. W miescie powinien zrobic 300km w trasie 350km.


optymista jestes Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 12:45, 10 Lis 2017
Vorenus
Motonita

 
Dołączył: 12 Lis 2014
Posty: 1052
Przeczytał: 64 tematy

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Piaseczno





szary1977 napisał:
Te zakłamania są celowe związane własńie z spalaniem. To samo robią z nowymi ciężarówkami też mają zakłamania żeby zniejszyć spalanie. Dopiero jak jedziesz na koleją legalizację tacho do niezależnego serwisu to gościu ci robi tak jak powinno być i wtedy automatycznie wzrasta spalanie.


Nie do końca tak jest. Zakłamania wynikają z tego, że licznik nie może pod żadnym względem pokazywać mniej niż pojazd faktycznie jedzie. Łączyłoby się to z bardzo dużym ryzykiem producentów wynikającym m.in. z obowiązku wypłaty ewentualnych odszkodowań. Zawyżając wskazania do mniej więcej 5% producenci są bezpieczni Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 14:37, 10 Lis 2017
chrzanek
Motocyklista

 
Dołączył: 11 Gru 2016
Posty: 309
Przeczytał: 186 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





Coliniak napisał:

optymista jestes Smile


Coliniak - wg wskazań licznika TRIP tyle właśnie robię, ale wspominałem w tym temacie że mój licznik ma duży błąd wskazań który dotyczy nie tylko wskazań prędkości bieżącej ale również pokonanego dystansu.

Wobec tego trudno mi miarodajnie określić zużycia paliwa bo moje 100km w rzeczywistości ma 90km albo i mniej. Więc tankuje zawsze do pełna, kasuje TRIP1 i jadę a jak mam powyżej 300km to sie zaczynam zastanawiać (nie dotyczy jazdy rozrywkowej - patrz Pepo w weekendy Smile )


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 15:43, 11 Lis 2017
KolegaPL
A2

 
Dołączył: 24 Gru 2015
Posty: 63
Przeczytał: 63 tematy

Ostrzeżeń: 0/2





....


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez KolegaPL dnia Sob 15:44, 11 Lis 2017, w całości zmieniany 3 razy
Zobacz profil autora
DL 1000 - spalanie
Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 3 z 3  
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
Regulamin