VStromClub

Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom -> DL 1000 - spalanie Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
PostWysłany: Czw 8:50, 16 Cze 2011
express
Administrator

 
Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 2172
Przeczytał: 85 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków, VIII





mikaels napisał:
Jak schodzicie poniezej 6l/100km nie mam zielonego pojecia Sad


Mi zdarzylo chyba sie raz - 5,58. Wyjazd z Krakowa na zDLot (grupa 6 a potem 8 moto) plus częśc sobotniej wycieczki do Czech (dwa moto z Kamil.Olkusz)
Przepis jest prosty: plynna jazda ze stała prędkością, w okolicach 70-90 km/h, mało hamowań, mało przyspieszeń, obroty 3-5 tys, żadnego stania w korkach.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 10:01, 16 Cze 2011
gregorio
Motocyklista

 
Dołączył: 16 Maj 2011
Posty: 497
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Nowy Sącz





mikaels napisał:
gregorio, wlasnie do mnie dotarlo ze Ty z Sacza jestes Smile Ja Tęgoborze, obiecuje ze jak bede w domciu to Cie odwiedze!


mikaels, a Ty przypadkiem na Savage kiedyś nie śmigałeś?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez gregorio dnia Pon 19:01, 20 Cze 2011, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 12:55, 16 Cze 2011
mikaels
A1

 
Dołączył: 10 Mar 2011
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Tegoborze / Dublin





Cytat:
Przepis jest prosty: plynna jazda ze stała prędkością, w okolicach 70-90 km/h...
- czyli za szybko jezdze (??) 70-90 to nie przyjemnosc uwazam :] ... inaczej zostalbym przy poprzednim moto:)


Cytat:
mikaels, a Ty przypadkiem na Savage kiedyś nie śmigałeś?
TAK SAVAGE pomarancza ach sie tym potworkiem ojezdzilem - btw to my sie znamy moze? Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 13:14, 16 Cze 2011
express
Administrator

 
Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 2172
Przeczytał: 85 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków, VIII





mikaels napisał:
Cytat:
Przepis jest prosty: plynna jazda ze stała prędkością, w okolicach 70-90 km/h...
- czyli za szybko jezdze (??) 70-90 to nie przyjemnosc uwazam :] ... inaczej zostalbym przy poprzednim moto:)


Może nie "za szybko" tylko "dynamicznie". Najwięcej przecież kosztuje ostre dawanie w przepustnice Smile
Przyjemnośc to zupelnie inna sprawa - ja np. lubie popatrzec co jest dokola - duża predkość temu nie sprzyja.
Polecieciec szybko też lubie, a co Smile

Z reszta: w mojej sygnaturce jest link do statystyk spalania na motostat.pl (ten zielony) - poniżej 6 litrow czesto sie tam nie pojawia.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 14:12, 16 Cze 2011
gregorio
Motocyklista

 
Dołączył: 16 Maj 2011
Posty: 497
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Nowy Sącz





Cytat:
TAK SAVAGE pomarancza ach sie tym potworkiem ojezdzilem - btw to my sie znamy moze? Smile


a pamiętasz jak "grzechotkę" od Was ktoś kupił?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 17:14, 16 Cze 2011
mikaels
A1

 
Dołączył: 10 Mar 2011
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Tegoborze / Dublin





nie kumam Smile))))


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 18:34, 16 Cze 2011
gregorio
Motocyklista

 
Dołączył: 16 Maj 2011
Posty: 497
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Nowy Sącz





mikaels napisał:
nie kumam Smile))))

hehe, wiedziałem, a ten tłumik robiony w Vidze do Savage, który tak pięknie grzechotał pamiętasz?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 19:14, 16 Cze 2011
mikaels
A1

 
Dołączył: 10 Mar 2011
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Tegoborze / Dublin





aaaaa no grzechotka tak myslalem !! Smile Ty to kupiles? do czego? Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 19:33, 16 Cze 2011
gregorio
Motocyklista

 
Dołączył: 16 Maj 2011
Posty: 497
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Nowy Sącz





no do Savage żółtego, pięknego, pamiętam, że mi foty wysyłałeś stelaża pod sakwy też, mam ten stelaż zrobiony z nierdzewki do dzisiaj, chociaż Dzikuski już dawno nie mam.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 19:39, 16 Cze 2011
mikaels
A1

 
Dołączył: 10 Mar 2011
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Tegoborze / Dublin





odezwij sie na priv bo temat zasmiecamy Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 19:55, 16 Cze 2011
Fredi
Motocyklista

 
Dołączył: 17 Paź 2010
Posty: 336
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2





Po 7tys km mogę powiedzieć że mój DL pali od 5,5 - 7l / 100km

Średnio będzie to 5,8-6,1l. W większości w dwie osoby


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 19:24, 20 Cze 2011
gregorio
Motocyklista

 
Dołączył: 16 Maj 2011
Posty: 497
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Nowy Sącz





No i udało się, tfu tfu, mam nadzieję, że to stały efekt. Zużycie paliwa spadło z 8,5 na 6,3l/100km!! Niestety dokonałem przy motorze kilku zmian więc nie jestem w stanie ocenić udziału poszczególnych składowych w sukcesie ale ogólnie udało się. Po kolei:
1. Zmiana kosza sprzęgłowego na nowy. Może się to wydawać bez znaczenia dla zużycia paliwa ale jednak myślę, że to mogła być kluczowa sprawa. Kto miał problemy z koszem wie, że silnik wpada w nieprzyjemne wibracje tak ok. 2,5 do 3,5 tyś.obr./min. W efekcie, kręci się silnik na wyższe obroty w trakcie jazdy żeby pozbyć się tych doznań i jazda odbywa się w zakresie 4-5 tyś.obr./min. Po zmianie kosza silnik płynnie bierze od "dołu" i najprzyjemniej jest między 3-4 tyś więc średnie obroty w trakcie podróży zdecydowanie spadły.
2. Motor dostał nowy filtr powietrza i nowe świece. Filtr poprzedni założony był bez uszczelki (belgijski mechanik?) niby filtr był ok i świece też ale dla zasady zmieniłem.
3. Synchronizacja przepustnic. Namęczyłem się z tym tematem, bo pierwszy raz w życiu to robiłem a mechanikiem nie jestem ale było warto. Po pierwsze okazało się, że króćce dostępu do podciśnienia w korpusie tylnej przepustnicy nie miały zaślepek, więc moto brało lewe powietrze na tylny cylinder. Po drugie po podpięciu własnoręcznie wykonanego przyrządu w kształcie U rurki musiałem szybko gasić silnik bo wciągnął by cały lej z przyrządu, taka była różnica w podciśnieniach. Dzisiaj zsynchronizowałem ładnie przepustnice i od razu poleciałem na test. Efekt jest na początku wywodu Wink .
Test wykonałem jadąc sam z centralnym kufrem, jazda trochę po górzystym terenie (Nowy Sącz, Krynica, Jastrzębik, Złockie, Szczawnik, Muszyna, Leluchów, Stara Lubownia, Piwniczna, Nowy Sącz, 131,6 km wlałem 8,3l) przy bardzo silnym wietrze, 30 km w bardzo dużym ruchu na drodze, kilka gwałtownych przyspieszeń przy wyprzedzaniu, dwa razy do "spodu" pod górę, reszta km raczej spokojnie 3-4 tyś obr./min


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 21:09, 20 Cze 2011
V-Told
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 2033
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa - Piaseczno





gregorio napisał:
Test wykonałem jadąc sam z centralnym kufrem, jazda trochę po górzystym terenie (Nowy Sącz, Krynica, Jastrzębik, Złockie, Szczawnik, Muszyna, Leluchów, Stara Lubownia, Piwniczna, Nowy Sącz, 131,6 km wlałem 8,3l) przy bardzo silnym wietrze, 30 km w bardzo dużym ruchu na drodze, kilka gwałtownych przyspieszeń przy wyprzedzaniu, dwa razy do "spodu" pod górę, reszta km raczej spokojnie 3-4 tyś obr./min


Nie chciałbym odbierać ci zadowolenia z własnej, dobrze wykonanej roboty, ale... Very Happy do tej pory też tak delikatnie jeździłeś? 4 tyś spokojnie można trzymać na 6-tce (125-130km/h) i pali 6-6,5l przy w miarę dynamicznym przyspieszaniu. No ale synchro, filtr i cała reszta na pewno swoje zrobiły Smile

Teraz też mam ambicję, aby "wykręcić" jak najniższe spalanie. Sprawa honoru Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 21:24, 20 Cze 2011
gregorio
Motocyklista

 
Dołączył: 16 Maj 2011
Posty: 497
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Nowy Sącz





V-Told napisał:
gregorio napisał:
Test wykonałem jadąc sam z centralnym kufrem, jazda trochę po górzystym terenie (Nowy Sącz, Krynica, Jastrzębik, Złockie, Szczawnik, Muszyna, Leluchów, Stara Lubownia, Piwniczna, Nowy Sącz, 131,6 km wlałem 8,3l) przy bardzo silnym wietrze, 30 km w bardzo dużym ruchu na drodze, kilka gwałtownych przyspieszeń przy wyprzedzaniu, dwa razy do "spodu" pod górę, reszta km raczej spokojnie 3-4 tyś obr./min


Nie chciałbym odbierać ci zadowolenia z własnej, dobrze wykonanej roboty, ale... Very Happy do tej pory też tak delikatnie jeździłeś? 4 tyś spokojnie można trzymać na 6-tce (125-130km/h) i pali 6-6,5l przy w miarę dynamicznym przyspieszaniu. No ale synchro, filtr i cała reszta na pewno swoje zrobiły Smile

Teraz też mam ambicję, aby "wykręcić" jak najniższe spalanie. Sprawa honoru Smile


No właśnie na tej trasie między 3 a 4 tyś było najprzyjemniej się toczyć, 6 ty bieg wbiłem kilka razy ale szybko redukowałem bo nie było sensu tak szybko jechać, mało prostych odcinków po drodze, dużo winkli, trochę pogoniłem tak między 4-5 tyś obrotów dla zwiększenia dynamiki ale szczerze mówiąc przy tym ruchu drogowym który był dzisiaj po południu nie miało to większego sensu, do tego rozkoszowałem się tym,czego mi do tej pory bardzo brakowało odkąd kupiłem Dl-a a mianowicie tym, że cudownie zaczął "brać od dołu". A żeby Ci opłacić pięknym za nadobne Wink to następnym razem spróbuję zejść poniżej 6l/100km hehe ;P

No i spróbowałem i....nie udało się ;( Jeździłem z plecaczkiem w osobie córki młodszej więc bardzo ostrożnie i zachowawczo i pomimo to rekord to 6,1 l/100 km. Za to wczoraj przy bardzo silnym wietrze objechałem do Krakowa i z powrotem sam z zamontowanym centralnym kufrem, jazda dynamiczna ale bez przegięć, taka jaką lubię i wynik 6,8 l/100 km.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez gregorio dnia Wto 6:31, 28 Cze 2011, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 0:51, 29 Cze 2011
Manisz
A1

 
Dołączył: 27 Cze 2011
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Jawor





Mój 1000 przeciętnie spala 6 litrów no i oczywiście wszystko zależy od ręki kierowcy:)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 8:11, 29 Cze 2011
ElViajero
Motocyklista

 
Dołączył: 15 Lut 2011
Posty: 314
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2





a moje bydle po przejażdżce wawa-zamość-wawa spaliło 5.3 l na 1000 prędkości przelotowe różne od 80 do 180 Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 8:42, 29 Cze 2011
gregorio
Motocyklista

 
Dołączył: 16 Maj 2011
Posty: 497
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Nowy Sącz





hmmm czyli warto walczyć dalej Wink tak naprawdę dalej nie do końca jest tak jak ma być bo mi kilka razy strzelił w airboxa, będę musiał pogrzebać ale najpierw regulacja luzów zaworowych bo stuknęło mu już 48kkm, przynajmniej wg oficjalnej wersji Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 8:44, 29 Cze 2011
ElViajero
Motocyklista

 
Dołączył: 15 Lut 2011
Posty: 314
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2





gregorio warto też filtr powietrza zmienić/przedmuchać/wyczyścić


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 8:56, 29 Cze 2011
gregorio
Motocyklista

 
Dołączył: 16 Maj 2011
Posty: 497
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Nowy Sącz





ElViajero napisał:
gregorio warto też filtr powietrza zmienić/przedmuchać/wyczyścić

jest nówka filtr...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 9:03, 29 Cze 2011
ElViajero
Motocyklista

 
Dołączył: 15 Lut 2011
Posty: 314
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2





wiesz jak jechałem do budapesztu też miałem nowy a po powrocie nadawał się tylko do wymiany a to raptem 1600 km w obie strony


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 9:09, 29 Cze 2011
gregorio
Motocyklista

 
Dołączył: 16 Maj 2011
Posty: 497
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Nowy Sącz





Szosą po 1,6kkm filtr do wymiany???


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 9:12, 29 Cze 2011
ElViajero
Motocyklista

 
Dołączył: 15 Lut 2011
Posty: 314
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2





tak szosą ...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 9:27, 29 Cze 2011
gregorio
Motocyklista

 
Dołączył: 16 Maj 2011
Posty: 497
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Nowy Sącz





Jaki był powód wymiany?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 9:54, 29 Cze 2011
ElViajero
Motocyklista

 
Dołączył: 15 Lut 2011
Posty: 314
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2





Normalnie pył go tak zalepił, że nic z tym nie dało się już zrobić, tylko wymiana


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 10:00, 29 Cze 2011
gregorio
Motocyklista

 
Dołączył: 16 Maj 2011
Posty: 497
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Nowy Sącz





Wychodzi na to, że pasowało by ze sobą wozić filtr jak się gdzieś dalej jedzie, powiem szczerze, że ja do tej pory zmieniałem filtry raz w sezonie, na wiosnę z tym, ze nie robiłem wielkich przebiegów, w V Stromie kilometry lecą, teraz planuję Rumunię i wyjdzie jakieś 3kkm i to po drogach różnej jakości a nie po szosach ja do Budapesztu, czyli wypada po drodze zmienić filtr?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 10:20, 29 Cze 2011
ElViajero
Motocyklista

 
Dołączył: 15 Lut 2011
Posty: 314
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2





nie tyle co wymienić ino zajrzeć jak trzeba to przedmuchać


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 14:48, 01 Lip 2011
Jerry73
A

 
Dołączył: 22 Gru 2010
Posty: 114
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wyszków





Ja jeżdżę z plecaczkiem. Przy wyprawach na Mazury spala mi średnio 5.5 l./ 100 km. Z reguły nie przekraczam 140 km/ h.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 10:11, 03 Lip 2011
mikaels
A1

 
Dołączył: 10 Mar 2011
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Tegoborze / Dublin





No i dalo rade, 200mil na 19 litrach, wychodzi 5.9/100km trasa 450km w czym 50% autostrada przelotowa 140km/h, do 5tys obr, 2 osoby pelen kufer centralny Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 13:59, 03 Lip 2011
gregorio
Motocyklista

 
Dołączył: 16 Maj 2011
Posty: 497
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Nowy Sącz





a pozostałe 50% teren górzysty czy po płaskim? mikaels, teraz to mi wszedłeś na ambicję Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 14:01, 03 Lip 2011
mikaels
A1

 
Dołączył: 10 Mar 2011
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Tegoborze / Dublin





a pozostale to zwykle wiejskie drogi raczej plasko do 100km/h Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 20:09, 31 Lip 2011
lasooch
Motonita

 
Dołączył: 07 Lut 2010
Posty: 941
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Pruszków





Tydzień temu miałem weekendowy wyjazd koło 600km. Średnie spalanie z całego tego odcinka to 5,8/100 Smile Kilkadziesiąt kilometrów jazdy po lesie, a reszta to traska z przelotową 100-140km/h. V-strom z dwojgiem pasażerów, 2 alu-kuframi i maxią na górze Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 21:36, 31 Lip 2011
gregorio
Motocyklista

 
Dołączył: 16 Maj 2011
Posty: 497
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Nowy Sącz





a ja ostatnio 80% szutry w górach, 15,5l 223 km to ile to będzie?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 22:27, 31 Lip 2011
Coliniak
Motonita

 
Dołączył: 21 Sty 2008
Posty: 599
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: in the middle of nowhere





gregorio napisał:
a ja ostatnio 80% szutry w górach, 15,5l 223 km to ile to będzie?



15,5/2,23...jakies 6,9

jaja se robisz Shocked i wcale nie chodzi mi o spalanie Laughing Laughing Laughing


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 0:55, 01 Sie 2011
gregorio
Motocyklista

 
Dołączył: 16 Maj 2011
Posty: 497
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Nowy Sącz





hehe nie, a o co kaman?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 12:11, 01 Sie 2011
V-Told
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 2033
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa - Piaseczno





180 km po szutrach? Ładnie...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 14:17, 01 Sie 2011
gregorio
Motocyklista

 
Dołączył: 16 Maj 2011
Posty: 497
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Nowy Sącz





czasowo 80%, w km mogę przeliczyć ile to wyszło... generalnie preferuje szutry, szukam ich wszędzie, u nas w okolicy na szczęście dość obfito w tego typu drogi...

95km asfalt, 128 szutry, to ile to będzie %?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez gregorio dnia Pon 22:48, 01 Sie 2011, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 3:48, 05 Sie 2011
zomol
A1

 
Dołączył: 13 Cze 2011
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków





Zrobiłem 2 raza trasę: Kraków - Hajnówka i z powrotem. Razem około 2 tys. kilometrów.

Spalanie :
- przy jeździe w pojedynkę z jednym kufrem średnio 5,27 - prędkość ok 100 - 120 maksymalnie 160 km/h
- z plecaczkiem i trzema pełnymi kuframi 5,57 - prędkość ok 90 - 110 - maksymalnie 130 km/h (powyżej plecaczek wpada w panikę Laughing )

Coraz bardziej lubię mojego litra Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 9:04, 05 Sie 2011
Coliniak
Motonita

 
Dołączył: 21 Sty 2008
Posty: 599
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: in the middle of nowhere





gregorio napisał:
hehe nie, a o co kaman?

start uruchom albo run i wpisz calc Laughing Laughing Laughing

moj po wymianie napedu i powrocie do 42 zebow z tylu jakby ciut mniej palil... tez spokojnie schodze ponizej 5,8 i wcale nie glaskam manetki Wink ostatnio nie latam w zadne trasy tylko do fabryki w te i nazad, 40 km w jedna manke pol na pol trasa miasto ..bydgoszcz musze przeheblowac cala od zachodu na wschod...

K&N i wydechy troche rozdlubane ale to juz inna historia....

a propos co to jest taki modul pod siedzeniem w okolicy aku opisany jako "Gpack" macie to samo w Waszych?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 9:27, 05 Sie 2011
roadrunner
Administrator

 
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 2964
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa





Coliniak napisał:


a propos co to jest taki modul pod siedzeniem w okolicy aku opisany jako "Gpack" macie to samo w Waszych?


Czujnik przyśpieszenia do poduszek powietrznych... Laughing Twisted Evil Laughing

A tak poważnie to pewnie czujnik położenia...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 14:07, 05 Sie 2011
Coliniak
Motonita

 
Dołączył: 21 Sty 2008
Posty: 599
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: in the middle of nowhere





roadrunner napisał:

Czujnik przyśpieszenia do poduszek powietrznych... Laughing Twisted Evil Laughing

A tak poważnie to pewnie czujnik położenia...


dzieki za info nie wiedzialem,,,,, lepiej sie nie klasc jednak Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 14:43, 05 Sie 2011
Szuja
DeTox nie pomoże

 
Dołączył: 18 Lis 2008
Posty: 3135
Przeczytał: 128 tematów

Pomógł: 38 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: miejscowosc obok ktorej lezy Warszawa





zomol napisał:

Spalanie :
- przy jeździe w pojedynkę z jednym kufrem średnio 5,27 - prędkość ok 100 - 120 maksymalnie 160 km/h
- z plecaczkiem i trzema pełnymi kuframi 5,57 - prędkość ok 90 - 110


ale mnie wnerwiacie Very Happy Zomol, moze Ci nie pali na jeden gar? Ja juz nie wiem, takie same maszyny a w jednym pali polowe (przerysowujac) tego co w drugim. Staram sie trzymac pomiedzy 3,5 - 5 tys obr/min i ni chu ja, srednio 8 - 8,5 litra/100 km, z kuframi czy na golo, bez roznicy.
I nie piekle sie dlatego, ze mam wyzszy koszt przejechanego kilometra, tylko bardziej bolesny jest fakt, ze jest mniejszy zasieg. Prawie jak w czopku z 7 litrowym zbiornikiem paliwa i spalajacym 6 l/100 km.
Przyznajcie sie Zomol, czesc kilometrow wynika z przepchania moto a nie z jazdy? ;>


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 15:27, 05 Sie 2011
zomol
A1

 
Dołączył: 13 Cze 2011
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków





Szuja napisał:


ale mnie wnerwiacie Very Happy Zomol, moze Ci nie pali na jeden gar? Ja juz nie wiem, takie same maszyny a w jednym pali polowe (przerysowujac) tego co w drugim. Staram sie trzymac pomiedzy 3,5 - 5 tys obr/min i ni chu ja, srednio 8 - 8,5 litra/100 km, z kuframi czy na golo, bez roznicy.
I nie piekle sie dlatego, ze mam wyzszy koszt przejechanego kilometra, tylko bardziej bolesny jest fakt, ze jest mniejszy zasieg. Prawie jak w czopku z 7 litrowym zbiornikiem paliwa i spalajacym 6 l/100 km.
Przyznajcie sie Zomol, czesc kilometrow wynika z przepchania moto a nie z jazdy? ;>


Kurcze jakby mi chleptał 8 - 8,5 to bym z Hajnówki do Radomia nie dojechał bez tankowania Razz Tankuje zawsze do pełna (pod korek) więc o pomylce nie ma mowy. Zatankowalem w Hajnówce przejechalem 285 km i w Radomiu weszło 15.02 Very Happy Lubie mojego Litra i on mnie chyba też Laughing


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 15:47, 05 Sie 2011
pecha
A

 
Dołączył: 06 Cze 2011
Posty: 116
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Pabianice





sprawdzalem 3 razy i powychodzilo mi 5.7, 5.5, 5.9L/100km
najwieksza wartosc to oczywiscie we dwojke z kufrem i tankbagiem
nie ma tragi z tymi lytrami


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 16:04, 05 Sie 2011
Coliniak
Motonita

 
Dołączył: 21 Sty 2008
Posty: 599
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: in the middle of nowhere





Szuja napisał:

ale mnie wnerwiacie Very Happy Zomol, moze Ci nie pali na jeden gar? Ja juz nie wiem, takie same maszyny a w jednym pali polowe (przerysowujac) tego co w drugim. Staram sie trzymac pomiedzy 3,5 - 5 tys obr/min i ni chu ja, srednio 8 - 8,5 litra/100 km, z kuframi czy na golo, bez roznicy.
I nie piekle sie dlatego, ze mam wyzszy koszt przejechanego kilometra, tylko bardziej bolesny jest fakt, ze jest mniejszy zasieg. Prawie jak w czopku z 7 litrowym zbiornikiem paliwa i spalajacym 6 l/100 km.
Przyznajcie sie Zomol, czesc kilometrow wynika z przepchania moto a nie z jazdy? ;>


szuja,,, moze zrzucasz paliwo tak profilaktycznie dla bezpieczenstwa Laughing Laughing Laughing Laughing


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 16:54, 05 Sie 2011
V-Told
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 2033
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa - Piaseczno





Jeśli jeździcie z takimi prędkościami to się nie dziwię. Ja niestety nie jestem w stanie aż tak się zmobilizować, żeby przejechać te 200-300km z prędkością 100km/h i sprawdzić jak by to było. Zresztą musiałbym jechać na piątce... Teraz już przynajmniej wiadomo, że to wyłącznie kwestia stylu jazdy Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 7:26, 10 Sie 2011
Fredi
Motocyklista

 
Dołączył: 17 Paź 2010
Posty: 336
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2





Jestem wlasnie w rumunii i tu DL pali 5,3 - 6l przy max zaladowaniu czyli 2 os, 3 kufry + namiot.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 22:43, 11 Sie 2011
przemo99
A1

 
Dołączył: 18 Lut 2009
Posty: 43
Przeczytał: 31 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: skierniewice/warszawa





Czy ktoś może mnie oświecić w temacie spalania. Jeżeli licznik predkości oszukuje a tak maja wszystkie Dle czy oszukuje też licznik przebiegu? Ma to bezpośredni związek ze spalaniem jak wszyscy sie domyślają. Może ktoś sprawdził przebieg w dłuższej trasie jakis innym urządzeniem niż tylko motocyklowym?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 0:35, 12 Sie 2011
roadrunner
Administrator

 
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 2964
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa





Drogomierz, czyli licznik kilometrów, zawsze wskazuje poprawnie. Natomiast prędkościomierz zawsze zawyża i to we wszystkich pojazdach, nie tylko w motocyklach. Przy czym błąd pomiaru rośnie wraz ze wzrostem prędkości. No chyba że ktoś ma coś "pokombinowane" z przełożeniami, oponami czy całymi kołami...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 11:14, 16 Sie 2011
lasooch
Motonita

 
Dołączył: 07 Lut 2010
Posty: 941
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Pruszków





Coliniak napisał:
a propos co to jest taki modul pod siedzeniem w okolicy aku opisany jako "Gpack" macie to samo w Waszych?


Podejrzewam, że nie jest to fabryczne wyposażenie Razz

http://www.ebay.co.uk/itm/Nikko-De-Restriction-G-Pack-Suzuki-DL1000-K2-K6-V-Strom-/350356204530?pt=UK_Motorcycle_Parts&hash=item5192db6bf2

Ktoś z moich kumpli to nawet kupił i rozebrał, a w środku 2 kable i 1 opornik Very Happy Nic innego jak zwykłe TRE.


P.S.

Właśnie sobie podliczyłem średnie spalanie z ostatniej 2-tygodniowej traski po Alpach. DL załadowany 2 osobami, do tego maxia, 2 alu kufry po 50l i na to wszystko namiot oraz 2 śpiwory. Prędkości przeróżne, od darcia 160-180 po autostradzie, przez spokojne 120 po zadupiach, do wspinaczki na 1 i 2 biegu po górskich serpentynach.
Średnie spalanie z całego wyjazdu to równo 5,8/100.
Jechałem w towarzystwie sv650 i sv1000, obaj panowie z połowę mniejszym bagażem i bez plecaczków. Do 650 przy każdym tankowaniu wchodziło przynajmniej litr mniej na każde 100km niż u mnie, do sv1000 z kolei litr więcej Wink Przy postojach co 200km zalewaliśmy zazwyczaj odpowiednio 9, 11,5 oraz 13 litrów.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez lasooch dnia Śro 2:11, 17 Sie 2011, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 16:20, 21 Sie 2011
freex
A1

 
Dołączył: 24 Lip 2011
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków





No to wkóncu i ja mogę się pochwalić swoimi osiągnięciami:

Trasa Kraków - Susiec (okolice Zamościa).

I Tankowanie:
Przejechane - 208,7 mil, wlane 16,80 litra. (5l/100km)

II Tankowanie:
Przejechane 154,5 mili, wlane 12,44 litra. (5l/100km)

Jazda pojedynczo z trzema kuframi prędkości 90-120 km/h.

Dla porównania jechała ze mną małżonka na swoim Suzuki Bandit 650 i tam wyglądało to jeszcze lepiej:

I Tankowanie:
Przejechane - 208,7 mil, wlane 14,10 litra. (4,2l/100km)

II Tankowanie:
Przejechane 154,5 mili, wlane 9,41 litra. (3,8l/100km)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
DL 1000 - spalanie
Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 2 z 3  
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
Regulamin