VStromClub

Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom -> DL 1000 - spalanie Idź do strony 1, 2, 3  Następny
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
DL 1000 - spalanie
PostWysłany: Wto 0:52, 05 Kwi 2011
tdm
Motonita

 
Dołączył: 04 Kwi 2011
Posty: 805
Przeczytał: 2 tematy

Ostrzeżeń: 0/2





no właśnie, wiele się mówi na temat (rzekomo) ogromnych różnic w spalaniu małego i dużego DL a jak to jest naprawdę? Wiem że mały DL pali średnio ok. 4,5. Co do dużego to rozrzut jest od 4,7 do 7....

Jeżdżę b. spokojnie, zazwyczaj krajoznawczo 70-90km/h (max 110) + 20-40km/h po szutrach. 1/4 las, 3/4 droga. Autostradami i szybciej niż ww. na tyle rzadko że można to pominąć. Nie ścigam się.

Przymierzam się do dużego DL roczniki 2006-8, a więc mało zużytego i b. dobrym stanie, bez przeróbek i kombinacji.
Z jakim zużyciem muszę się liczyć przy wolnej, spokojnej jeździe dużym DL?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez tdm dnia Wto 1:25, 05 Kwi 2011, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 1:27, 05 Kwi 2011
roadrunner
Administrator

 
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 2964
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa





Kolego użyj wyszukiwarki, o spalaniu już było tyle razy wałkowane na forum, np. tu: http://www.vstromclub.fora.pl/motocykle-dl,32/przy-jakich-obrotach-dl1000-pali-najmniej,1293.html


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 8:49, 05 Kwi 2011
mikaels
A1

 
Dołączył: 10 Mar 2011
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Tegoborze / Dublin





Hej, moj 2006 rocznik spala 10l na 100mil (6.25l/100km) glownie miasto ale przejachalem nim dopiero 200mil, zawsze startuje po rozgrzaniu do 2 kresek, wziąż sie ucze Smile Mysle ze z uplywem kilometrow i konkretnym serwisie bedzie palil mniej


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 12:19, 05 Kwi 2011
tdm
Motonita

 
Dołączył: 04 Kwi 2011
Posty: 805
Przeczytał: 2 tematy

Ostrzeżeń: 0/2





jak na miasto i motor w niewiadomym stanie to nie jest strasznie, choć 300km przebiegu to niedużo.

Wiem że nowsze DL-e miały inną elektronikę sterującą silnikiem, może wpłynęła ona na spalanie?

Myślę też, że ten temat jest całkiem ważny dla ludzi - przez pół dnia jego istnienia aż 100 wyświetleń wątku.

Ciekawe czy jest ktoś komu 1000 pali przy spokojnej jeździe np. te 4,7 do 5,5 powiedzmy?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez tdm dnia Wto 12:58, 05 Kwi 2011, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 13:21, 05 Kwi 2011
V-Told
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 2033
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa - Piaseczno





Na drugie pytanie ci nie odpowiem, ale na pierwsze owszem. W mieście rozrzut mam od ok. 7,5 litra do 8 z kawałkiem.

W trasie przy licznikowych 150km/h i ok 5100 obr/min spalanie wynosi u mnie trochę ponad 6,5 litra. Przy innych prędkościach tak dokładnie nie kontrolowałem spalania, a te 150 mogłem sprawdzić na autostradzie w dość krótkim czasie i powtarzalnych warunkach. Ja z topcase'm tankowałem wtedy tyle samo co BMW R1150RT z trzema kuframi.

Przy 120-130 to powinno być około 6 litrów.

Poniżej 100km/h to naprawdę nie mam pojęcia, ale wiem, że wtedy musisz jechać na piątym biegu. Szóstka jest tak naprawdę od 120km/h i tak na ogół trzymam - to okolice 4000 obr/min.

A, i mój DL jest z 2006 roku i pochodzi ze Stanów.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez V-Told dnia Wto 13:25, 05 Kwi 2011, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 15:05, 05 Kwi 2011
Bandit
Motonita

 
Dołączył: 06 Mar 2009
Posty: 565
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Paszków





U mnie ostatnio wyglądało to tak:
spokojny wypad za miasto 340km, z średnią prędkością nie przekraczającą 120km/h, po zatankowaniu na full dolałem (po 340km) 17.4L
17,4L : 340km = 0,051 x 100 = 5.11L na 100km
To efekt jazdy z moja lepszą połową która wjeżdża się w motocykl Smile
Co ciekawe u mnie przy 17,4L mrugała już kontrolka z dystrybutorem (mimo że w baku zostało teoretycznie 3.6L)

A z innej beczki:
Autostrada 160-180km/h - 220km >>> ok. 18L czyli ok 8.1L


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Bandit dnia Wto 15:11, 05 Kwi 2011, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 16:20, 05 Kwi 2011
arka
A2

 
Dołączył: 12 Lip 2010
Posty: 66
Przeczytał: 7 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Szamocin





w moim k3 spalanie mieści w granicach 6,5 - 7 litrów nigdy nie udało mi się zejść niżej niezależnie od rodzaju trasy i prędkości


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 18:26, 05 Kwi 2011
tdm
Motonita

 
Dołączył: 04 Kwi 2011
Posty: 805
Przeczytał: 2 tematy

Ostrzeżeń: 0/2





Bandit napisał:
U mnie ostatnio 5.11L na 100km


wow, super wynik. Przy takim spalaniu nie ma się co zastanawiać między 1000 i 650.
Trochę mnie przeraża jak ktoś pisze że pali 8 - to chyba nie ma prawa odnosić się do jazdy z kodeksowymi prędkościami?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 19:00, 05 Kwi 2011
Topinka
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 09 Lis 2009
Posty: 1763
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Chorzów MotoAvToSy





tdm tak czytam i się zastanawiam po jaką cholerę chcesz litra?! Kup małego i będzie Pan zadowolony!


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 19:11, 05 Kwi 2011
Szuja
DeTox nie pomoże

 
Dołączył: 18 Lis 2008
Posty: 3137
Przeczytał: 129 tematów

Pomógł: 38 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: miejscowosc obok ktorej lezy Warszawa





od 3,75 - 4,75 l/50 km w zaleznosci od terenu, objuczenia, predkosci, dynamiki


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Szuja dnia Wto 19:12, 05 Kwi 2011, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 19:14, 05 Kwi 2011
Marynarz
A2

 
Dołączył: 27 Sie 2009
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Ełk





W moim Dl 1000 K5 spalanie to 5.7-5.9 l/100km.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 19:15, 05 Kwi 2011
Jaca
Motonita

 
Dołączył: 03 Cze 2008
Posty: 806
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Bytom





Topinka napisał:
Kup małego i będzie Pan zadowolony!
Niekoniecznie. Jak ma >190 cm i > 100 kg to jak będzie wyglądał na "maluchu". Laughing Laughing Laughing
Zresztą... nie tylko wyglądał Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 19:16, 05 Kwi 2011
GrzesiekK
Motocyklista

 
Dołączył: 05 Gru 2009
Posty: 480
Przeczytał: 56 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Czę100chowa





Szuja napisał:
od 3,75 - 4,75 l/50 km w zaleznosci od terenu, objuczenia, predkosci, dynamiki


Szuja jesteś moim idolem Razz Laughing Mr. Green

Niżej 6 cieęęężko zejść


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez GrzesiekK dnia Wto 19:18, 05 Kwi 2011, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 20:11, 05 Kwi 2011
Floydoo
Motonita

 
Dołączył: 18 Maj 2010
Posty: 1057
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Norwegia/Bieszczady/DL1000





spalanie zalezy od fantazji kierownika Very Happy u mnie od 5,5 do 6,5 l


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 20:25, 05 Kwi 2011
ryu
A2

 
Dołączył: 17 Wrz 2010
Posty: 68
Przeczytał: 10 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Rybnik





GrzesiekK napisał:
Szuja napisał:
od 3,75 - 4,75 l/50 km w zaleznosci od terenu, objuczenia, predkosci, dynamiki


Szuja jesteś moim idolem Razz Laughing Mr. Green

Niżej 6 cieęęężko zejść


czytaj uważnie- spalanie podane na 50km


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 20:27, 05 Kwi 2011
routerek
Motonita

 
Dołączył: 20 Lis 2010
Posty: 627
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: z kanapy w salonie/WAW





No przecież dlatego Szuja idolem Very Happy
Grześ to załapał Very Happy

m.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 20:35, 05 Kwi 2011
V-Told
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 2033
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa - Piaseczno





ryu napisał:
GrzesiekK napisał:
Szuja napisał:
od 3,75 - 4,75 l/50 km w zaleznosci od terenu, objuczenia, predkosci, dynamiki


Szuja jesteś moim idolem Razz Laughing Mr. Green

Niżej 6 cieęęężko zejść


czytaj uważnie- spalanie podane na 50km


Hahahaha!! Sherlock! Very Happy

tdm - gdyby w mieście można było ciągle jeździć z niekodeksowymi prędkościami, to spalanie by było mniejsze. U mnie miasto ogranicza się do ul. Puławskiej i okolic, plus raz w tygodniu lecę na Ochotę. Puławska to teraz światła co 200-300 metrów plus jazda przynajmniej raz dziennie w mega korku. Kolega Thekamil, czy jak on się tam zwał, w Paryżu osiągnął ponad 9 litrów jeżdżąc z pasażerem. Poza tym to nie prędkość ma znaczenie, ale jak bardzo i jak długo masz otwartą przepustnicę, bo od tego zalezy, ile paliwa pompujesz.

Próbowałem w mieście jazdy ekonomicznej i wtedy jestem w stanie zejść właśnie do 7 z kawałkiem. Teraz mam zmienione tłumiki, ale poza tym, że skłania to do szybszej jazdy, to nie zauważyłem wpływu na spalanie.
Nie wiem czy sobie nie sprawić Power Commandera w tym lub przyszłym roku, więc może będę miał okazję popróbować różnych map, a w tym ekonomiczną.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez V-Told dnia Wto 20:37, 05 Kwi 2011, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 20:51, 05 Kwi 2011
Bandit
Motonita

 
Dołączył: 06 Mar 2009
Posty: 565
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Paszków





tdm napisał:
Bandit napisał:
U mnie ostatnio 5.11L na 100km


wow, super wynik. Przy takim spalaniu nie ma się co zastanawiać między 1000 i 650.
Trochę mnie przeraża jak ktoś pisze że pali 8 - to chyba nie ma prawa odnosić się do jazdy z kodeksowymi prędkościami?


Tyko wtedy radzę wypić wiadro kawy bo idzie zasnąć za kierownicą i to jest raczej ciekawostka, że się da. Bo normalnie to mi ten motor pali w granicach 7L na 100km i to jest realne spalenie u mnie.

Odpowiadając na Twoje pytanie to poz zmianie przepisów łapie się w dolnych widełkach na autostradzie 150 (+10na przekłamanie) czyli 160km/h Smile

PS. Mam 188cm wzrostu i gdybym jeździł solo (bez pasażera) kupiłbym DL 650 w zupełności wystarcza nawet jeśli zechcesz "podziczeć" kwestia umiejętniej i objeżdżenia na motto czyt. wyczucia.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Bandit dnia Wto 20:55, 05 Kwi 2011, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 21:25, 05 Kwi 2011
Coliniak
Motonita

 
Dołączył: 21 Sty 2008
Posty: 599
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: in the middle of nowhere





ja oscyluje w granicach 6tki pol na pol miasto/teren. Na trasie spokojnie idzie zejsc ponizej 6/100 przy plynnej jezdzie lapiac sie w nowe widelki nawet,,,,

a propos najtaniej bedzie rowerem Laughing


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 21:34, 05 Kwi 2011
Topinka
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 09 Lis 2009
Posty: 1763
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Chorzów MotoAvToSy





Jaca napisał:
Topinka napisał:
Kup małego i będzie Pan zadowolony!
Niekoniecznie. Jak ma >190 cm i > 100 kg to jak będzie wyglądał na "maluchu". Laughing Laughing Laughing
Zresztą... nie tylko wyglądał Smile


No różnica faktycznie jest ogromna Rolling Eyes


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 21:41, 05 Kwi 2011
thekamil
A

 
Dołączył: 25 Lip 2008
Posty: 188
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Katowice





proszszsz:
http://www.motostat.pl/vehicle-stats/9072


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 14:33, 06 Kwi 2011
lasooch
Motonita

 
Dołączył: 07 Lut 2010
Posty: 941
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Pruszków





DL1000K2:
Miasto, dynamiczna jazda, bardzo krótkie trasy, na niedogrzanym silniku przy temp. otoczenia poniżej 5st: 8/100. Te same krótkie odcinki po mieście, ale w lecie: 7/100.
W trasie najwyższe zanotowane spalanie to równe 6/100 na autostradzie przy prędkości non stop 160-180km/h. Najniższe to coś ok. 5,2/100 przy prędkościach rzędu 100km/h.
Nie zauważyłem różnicy w spalaniu pomiędzy jazdą solo, a jazdą z pasażerką i 3 kuframi.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 8:43, 07 Kwi 2011
Bandit
Motonita

 
Dołączył: 06 Mar 2009
Posty: 565
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Paszków





160-180km/h i 6L coś kolego mi się nie chce wierzyć w to co napisałeś albo Ci się coś w rachunkach pomieszało Smile albo jakaś krótka ta trasa testował była.. . Ale może cuda się zdarzają Smile tylko mnie omijają. Fakt że moje doświadczenia ze spalaniem przy tych prędkościach to pasażer i komplet kufrów (200kg na pokładzie).


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Bandit dnia Czw 8:45, 07 Kwi 2011, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 11:40, 07 Kwi 2011
GrzesiekK
Motocyklista

 
Dołączył: 05 Gru 2009
Posty: 480
Przeczytał: 56 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Czę100chowa





Od konkretnej sztuki też zależy . Ostatnią traskę 400kmk z hakiem zrobiliśmy razem z Fredi-m , obydwaj z plecakami i jemu wyszło 5,8 a mnie 6,7 . Moto z tego samego roku


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 13:54, 07 Kwi 2011
V-Told
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 2033
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa - Piaseczno





Bandit napisał:
160-180km/h i 6L coś kolego mi się nie chce wierzyć w to co napisałeś albo Ci się coś w rachunkach pomieszało Smile albo jakaś krótka ta trasa testował była.. . Ale może cuda się zdarzają Smile tylko mnie omijają. Fakt że moje doświadczenia ze spalaniem przy tych prędkościach to pasażer i komplet kufrów (200kg na pokładzie).


Też wydaje mi się to mało prawdopodobne, chyba że to była jazda z górki, wtedy to i te 180 łatwo by było utrzymać. Dla mnie powyżej 150 nie jest już zbyt komfortowo, bo powyżej tego raz że zaczyna rzucać maszyną, to jeszcze nosi od lewej do prawej jak z boku trochę powieje.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 14:06, 07 Kwi 2011
Bandit
Motonita

 
Dołączył: 06 Mar 2009
Posty: 565
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Paszków





Utwardzenie zawieszenia na max. trochę pomaga i nadwaga (jak moto jest załadowane), mam te same problemy co Ty V-Told jak jeżdżę solo Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 15:22, 07 Kwi 2011
V-Told
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 2033
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa - Piaseczno





U mnie pomogła trochę zmiana tłumików na lżejsze, środek ciężkości przeniósł się do przodu. Utwardzenie zawieszenia też pomaga, ale i tak jeżdżę na ustawieniu "galareta" Smile. Na ogół jeżdżę z Topcase'm i dla mnie powyżej 150/160km/h już średnio przyjemnie się jedzie. Przez chwilę ok, ale na dłużej to nie bardzo.

Tak na marginesie, ostatnio przyglądałem się pracy zawieszenia i zaczęło mi się wydawać, że tył przepięknie wybiera wszelkie nierówności, a to przede wszystkim przód wprawia motocykl w drgania przenosząc je dalej na kierownicę. Nie wiem tylko czy to poprawna obserwacja... Może jednak warto by zainwestować i inne zawieszenie na przód. Taka refleksja mnie naszła Smile

EDIT: Ogólnie ostatnio na forum dużo ciekawych rzeczy jest omawianych!


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez V-Told dnia Czw 15:23, 07 Kwi 2011, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 12:48, 08 Kwi 2011
Bandit
Motonita

 
Dołączył: 06 Mar 2009
Posty: 565
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Paszków





Polecam wymienić OLEJ w przednich lagach jeśli jeszcze tego nie robiłeś, tez podlega zużyciu.. czy pomaga za wcześnie by Ci na to odpowiedzieć bo dopiero co jestem po wymianie Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 13:07, 08 Kwi 2011
lasooch
Motonita

 
Dołączył: 07 Lut 2010
Posty: 941
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Pruszków





Bandit napisał:
160-180km/h i 6L coś kolego mi się nie chce wierzyć w to co napisałeś albo Ci się coś w rachunkach pomieszało Smile albo jakaś krótka ta trasa testował była.. . Ale może cuda się zdarzają Smile tylko mnie omijają. Fakt że moje doświadczenia ze spalaniem przy tych prędkościach to pasażer i komplet kufrów (200kg na pokładzie).

Nikogo nie zamierzam na siłę przekonywać, ktoś zapytał, więc odpowiadam o spalaniu konkretnie mojego egzemplarza. Czy krótka trasa testowa? Chorwacja - 2 tygodnie, 5200km. Rachunki raczej mi się nie pomieszały, bo spisywałem każde tankowanie w zeszycie razem z przebiegiem, resztę zrobił za mnie excel Wink Oczywiście również 2 osoby na pokładzie i 3 kufry. To że jeden pali mniej czy więcej zależy i od jeźdźca i od stanu motocykla, przebiegu, tego jak był docierany...

V-Told napisał:
Też wydaje mi się to mało prawdopodobne, chyba że to była jazda z górki, wtedy to i te 180 łatwo by było utrzymać. Dla mnie powyżej 150 nie jest już zbyt komfortowo, bo powyżej tego raz że zaczyna rzucać maszyną, to jeszcze nosi od lewej do prawej jak z boku trochę powieje.

Komfort faktycznie wątpliwy, ale jak miałem tego dnia do przejechania 800km i perspektywę jazdy w deszczu, to póki nie padało, chciałem nadrobić tyle drogi ile się dało Smile Znajdź mi 300-kilometrowy odcinek "z górki", to może uda się zejść jeszcze niżej ze spalaniem Laughing

Pozdrawiam!


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez lasooch dnia Pią 13:15, 08 Kwi 2011, w całości zmieniany 3 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 18:05, 08 Kwi 2011
V-Told
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 2033
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa - Piaseczno





Bandit napisał:
Polecam wymienić OLEJ w przednich lagach jeśli jeszcze tego nie robiłeś, tez podlega zużyciu.. czy pomaga za wcześnie by Ci na to odpowiedzieć bo dopiero co jestem po wymianie Smile


To koniecznie daj znać, bo zaraz musze zrobić przegląd i szykuje się bardzo dużo rzeczy do wymiany, praktycznie wszystkie płyny, część przewodów, zawory do skontrolowania, chcę znowu wyregulować przepustnice i do tego uszczelnić tłumiki. Plus napęd i teraz jeszcze perspektywa oleju w lagach. Sporo się tego uzbierało.

Lasooch, to ja nie wiem jak ty to zrobiłeś. A Power Commandera przypadkiem nie posiadasz?! Twisted Evil


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 19:41, 08 Kwi 2011
lasooch
Motonita

 
Dołączył: 07 Lut 2010
Posty: 941
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Pruszków





Chciałbym Very Happy
DL jest w pełni seryjny, oryginalne tłumiki, zwykły filtr powietrza, PAIR itd, dokładnie tak jak z fabryki wyjechał. Może to też kwestia odpowiedniego serwisowania... Staram się nie jeździć na zapchanym filtrze, świece zmieniam zgodnie z zaleceniami serwisówki.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 20:45, 08 Kwi 2011
V-Told
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 2033
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa - Piaseczno





Lasooch, ale rzecz polega właśnie na tym, że robisz coś INACZEJ NIŻ WSZYSCY Very HappyVery Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 9:51, 09 Kwi 2011
Bandit
Motonita

 
Dołączył: 06 Mar 2009
Posty: 565
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Paszków





V-Told napisał:


To koniecznie daj znać, bo zaraz musze zrobić przegląd i szykuje się bardzo dużo rzeczy do wymiany, praktycznie wszystkie płyny, część przewodów, zawory do skontrolowania, chcę znowu wyregulować przepustnice i do tego uszczelnić tłumiki. Plus napęd i teraz jeszcze perspektywa oleju w lagach. Sporo się tego uzbierało.

Lasooch, to ja nie wiem jak ty to zrobiłeś. A Power Commandera przypadkiem nie posiadasz?! Twisted Evil


Tak jak w inny mpoście napisałem 50.000km i:
- wymiana przewodów hamulcowych przód (pomarańcze od HEL-a)
- wymiana przewodów hamulcowych tył (pomarańcze od HEL-a)
- wymiana przewodów sprzęgła (pomarańcze od HEL-a)
- wymiana płynów rzecz jasna do w/w wymieninych DOT4
- wymiana uszczelniacza wałka sprzęgła
- wymiana oleju w lagach MOTUL Fork Oil Expert 15W
- wymiana uszczelniaczy lagi przód
- wymiana ślizgu łańcuch (KONIECZNIE SPRAWDZAJCIE PRZY WYMIANIE ŁAŃCUCHA, często się o tym zapomina i leci po wahaczu... szczególnie z dołu.
- wymiana łańcucha i zębatek
- wymian olju silnikowego na REPSOL 4T 10W40 SYNTHETIC
- wymiana filtru oleju
- czyszczenie filtra powietrza K&N
- kontrola luzów zaworowych i regulacja
- synchronizacja i czyszczenie układu wtrysku paliwa
- kontrola łańcuch rozrządu
- kontrola łożysk wachacza
- kontrola łożysk kół
- kontrola i regulacja osiowości

z daleka od ASO wspólnie z zaprzyjaźnionym mechanikiem ze stażem w ramach przygotowania maszyny do wyprawy na północ Smile

Przygotuj się na sporyyyy wydatek i proszę nie pytaj ile to kosztuje Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Bandit dnia Sob 9:57, 09 Kwi 2011, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 20:10, 09 Kwi 2011
Floydoo
Motonita

 
Dołączył: 18 Maj 2010
Posty: 1057
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Norwegia/Bieszczady/DL1000





ja dzis wytopilem zbiornik paliwa i po 330 kilomatrach zalalem 21litrow, wiec 6,4 i glownie sporo odchodzenia z pasazerem i zakupami w kufrach.
Na autostradzie ok 100km przelot 140-170km/h.

Uwazam ze takie spalanie moze byc Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 20:34, 09 Kwi 2011
Coliniak
Motonita

 
Dołączył: 21 Sty 2008
Posty: 599
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: in the middle of nowhere





ja mam podobnie i wydaje mi sie, ze jest to spokojnie do zaakceptowania


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 22:02, 09 Kwi 2011
Floydoo
Motonita

 
Dołączył: 18 Maj 2010
Posty: 1057
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Norwegia/Bieszczady/DL1000





Coliniak, ja mysle ze tak Very Happy no i dzis to bylo ''palowanie'' bo max to i chyba ze 190 bylo, ale zauwazylem ze wymiana filtra pomogla Very Happy stary byl juz nieco zapchany (zabetonowany Very Happy) i teraz widzialem ze paliwo wolniej uciekalo tyle ze jakies 60 km przed domem dojechala mnie ekipa 4 moto i postanowilem czimac sie grupy, a ze chlopaki coby usprawiedliwic jazde lewym pasem zapinali minimum 140 i wiecej Very Happy no to wtedy paliwo zaczelo momentalnie uciekac, a frajda z jazdy i banan momentalnie rosnac Very Happy ale duze DLe tak maja Very HappyVery Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 20:37, 08 Maj 2011
tmk30
A1

 
Dołączył: 08 Paź 2010
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wrocław okolice





A u mnie po wypadzie na ukraine i po przejechaniu 1750 km z pasażerką i 3 dowalonymi kuframi z tego 700 kmk autosrady z prędkoscia około 140-150
średia 5,71 l/100km


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 21:07, 08 Maj 2011
Coliniak
Motonita

 
Dołączył: 21 Sty 2008
Posty: 599
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: in the middle of nowhere





po weekendowym wyjezdzie i wycieczce w jedna strone z predkoscia autostradowa 160 od wrzesni do konca autostrady pod Lodzia (i malym offroadem pomiedzy kitajcami) zauwazylem, ze paliwko ucieka dosc mocno przy takiej jezdzie.... mialem na plecach kuzyna 100 kg i 3 kufry... spowrotem przy wczorajszym silnym wietrze i spokojnej jezdzie spalanie wrocilo ponizej 6-ski...

potwierdzam zawiecha po wymianie oleju w lagach pracuje o niebo lepiej... ja zalalem zwykly ATF za 17 PLNow....

dzis moto wykacherowane znow jak nowe wyglada i me oko cieszy Laughing Laughing Laughing


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 11:41, 09 Maj 2011
deeprunner
A1

 
Dołączył: 25 Mar 2011
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Polanica-Zdrój





GrzesiekK napisał:
Od konkretnej sztuki też zależy . Ostatnią traskę 400kmk z hakiem zrobiliśmy razem z Fredi-m , obydwaj z plecakami i jemu wyszło 5,8 a mnie 6,7 . Moto z tego samego roku


To Ci sie musze Grzesiu pochwalić Wink - Aply Salzburskie , Wiedeń , takie tam włóczenie sie po Austrii i powiem Ci że przy 130 -140 km/h z kufrem ale bez "plecaka" 5,2 Wink) .
Jak będziesz sie wybierał do Polanicy to daj znać Wink pozdro !


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 15:00, 15 Cze 2011
gregorio
Motocyklista

 
Dołączył: 16 Maj 2011
Posty: 497
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Nowy Sącz





Koledzy, ratunku!!! mi jeszcze nie zszedł dl 1000 poniżej 8l/100km, gdzie szukać przyczyny? od czego zacząć?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 15:15, 15 Cze 2011
V-Told
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 2033
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa - Piaseczno





gregorio napisał:
Koledzy, ratunku!!! mi jeszcze nie zszedł dl 1000 poniżej 8l/100km, gdzie szukać przyczyny? od czego zacząć?


Wyjedź z miasta Smile

Mi w tym roku też ciężko zejść poniżej 8l Smile. Gdyby trzymać w trasie 130km/h i spokojnie wyprzedzać, to pewnie można zejść poniżej 6,5l.

Poza tym ktoś pisał żeby skontrolować stopień zasyfienia filtra powietrza.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 15:19, 15 Cze 2011
gregorio
Motocyklista

 
Dołączył: 16 Maj 2011
Posty: 497
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Nowy Sącz





zrobiłem małą traskę w akompaniamencie VTX-a więc było spokojnie bez kręcenia ostrego, byłem pełen nadziei i klapa, 8,2l/100km filtr wymieniłem właśnie więc jest nadzieja...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 21:28, 15 Cze 2011
Floydoo
Motonita

 
Dołączył: 18 Maj 2010
Posty: 1057
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Norwegia/Bieszczady/DL1000





mi w tamtym roku palil regularnie od 6,5 w gore, w tym sezonie wymienilem filtr powietrza i spalanie oscyluje 5,5 do 5,8l i pomimo odkrecenia niekiedy jeszcze nie wyskoczylem ponad 6 Very HappyVery HappyVery Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 21:33, 15 Cze 2011
gregorio
Motocyklista

 
Dołączył: 16 Maj 2011
Posty: 497
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Nowy Sącz





Floydoo, Ty mi nadziei nie rób, bo jak nic z tego nie wyjdzie to albo sobie palne w łeb albo się przesiądę na chiński skuter Wink a może wywalić w ogóle ten filtr w diabły? ;P a może przynajmniej K&N? hehe


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 21:40, 15 Cze 2011
V-Told
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 2033
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa - Piaseczno





gregorio napisał:
Floydoo, Ty mi nadziei nie rób, bo jak nic z tego nie wyjdzie to albo sobie palne w łeb albo się przesiądę na chiński skuter Wink a może wywalić w ogóle ten filtr w diabły? ;P a może przynajmniej K&N? hehe


Ta, ja mam K&N, więc lepszy dolot, wylot też lepszy, a mieszanka niezmieniona... Może to dlatego tak dużo ssie. Właśnie sprawdziłem i raz osiągnąłem spalanie 6,37 trzymając na szóstce 130km/h podczas powrotu z mazur. Gregorio, musimy się kiedyś przejechać z którymś z tych, którzy odnotowują rekordowo niskie spalanie i wtedy będzie można ocenić na ile to wszystko jest wiarygodne i czy coś jest nie tak Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 21:47, 15 Cze 2011
gregorio
Motocyklista

 
Dołączył: 16 Maj 2011
Posty: 497
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Nowy Sącz





wiem, wiem, najmniej palą zawsze "polskie golfy w dieslu" i to te sąsiada hehe ale nie daje mi to spokoju, bo półtora litrowy silnik z 1987 roku w VNie zasilany gaźnikami palił mi ok 7,5l a tu o 1/3 mniej pojemności Panie, wtryski itp i prawi o litra więcej


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 22:19, 15 Cze 2011
Floydoo
Motonita

 
Dołączył: 18 Maj 2010
Posty: 1057
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Norwegia/Bieszczady/DL1000





chlopaki, chcialbym wam wytlumaczyc jak to jest z tym spalaniem, ale piszac pewnie linie papilarne bym stracil Very HappyVery Happy

gregorio, ty z nowego sacza, ja z sanoka, coprawda mieszkam w norwegii ale akurat w sobote wyjezdzam i przez poniedzialek, wtorek, bede w domu, w srode jade dojaworzna, moge sie nawet bujnac przez sacz i powiem ci co i jak Very HappyVery Happy

V-Told, ciebie tez kiedys oswiece Very HappyVery Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 22:28, 15 Cze 2011
V-Told
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 2033
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa - Piaseczno





To ja tam podjadę do was na momencik Very Happy. Wracając zaoszczędzę na paliwie tyle, że cała podróż mi się zwróci Smile

Floydoo - korzystając z okazji. Natchnąłeś mnie do zdjęcia siłownika i obudowy zębatki zdawczej swoim filmikiem na YouTube. Mam jednak krótkie pytanie: czy poza tymi śrubami trzeba jeszcze coś zdejmować i czegoś szczególnego nie robić podczas tej czynności? Czegoś szczególnego poza odpalaniem i naciskaniem sprzęgła, bo o tym wiem Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 22:43, 15 Cze 2011
gregorio
Motocyklista

 
Dołączył: 16 Maj 2011
Posty: 497
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Nowy Sącz





Floydoo, to jak będę w Sączu w środę to na kawę zapraszam, co byś nie usnął w trasie za kierą Wink jak nam się uda spiknąć to Ci pokażę mojego DLa i powiesz mi co i jak...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 8:14, 16 Cze 2011
mikaels
A1

 
Dołączył: 10 Mar 2011
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Tegoborze / Dublin





gregorio, wlasnie do mnie dotarlo ze Ty z Sacza jestes Smile Ja Tęgoborze, obiecuje ze jak bede w domciu to Cie odwiedze! Co do spalania, po miescie 7.5-8 a w trasie 6.5 leje tylko PB95 bo w Irlandii innych nie opcji nie ma. Jak schodzicie poniezej 6l/100km nie mam zielonego pojecia Sad


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
DL 1000 - spalanie
Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 1 z 3  
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
Regulamin