Forum VStromClub Strona Główna VStromClub
Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

DL 650 XT 2015
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Spolski
Motocyklista



Dołączył: 17 Lis 2013
Posty: 404
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Nie 14:04, 20 Mar 2016    Temat postu:

Ciekaw jestem czy te koła z XT pasowałyby do starego DL-a.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
novy
Motonita



Dołączył: 03 Wrz 2013
Posty: 737
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Busko-Zdrój

PostWysłany: Nie 18:11, 20 Mar 2016    Temat postu:

A dlaczego nie?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
biblo
moto-psychopata



Dołączył: 08 Maj 2012
Posty: 4259
Przeczytał: 9 tematów

Pomógł: 78 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: W-wa

PostWysłany: Nie 18:52, 20 Mar 2016    Temat postu:

Nie wiem, czy się da, czy nie... ale interesuje mnie co takiego jest w tych kołach szprychowych w tego typu motocyklu? Są lepsze? Mają jakieś zalety? Czy to tylko kwestia wyglądu...?

Na pewno są droższe w zakupie i droższe w utrzymaniu, ale może coś to rekompensuje?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jotes
DeTox nie pomoże



Dołączył: 25 Kwi 2010
Posty: 2515
Przeczytał: 6 tematów

Pomógł: 49 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Düsseldorf / Gdynia

PostWysłany: Nie 19:04, 20 Mar 2016    Temat postu:

do tego ciezsze, a wirujaca niczym nie tlumiona masa tez ma zwiazek z prowadzeniem sie moto.

zaleta zapewne wieksza elastycznosc w ciezkim terenie. tam gdzie sila kamienia przeniesna na ramie felgi aluminiowej moze spowodowac jego pekniecie , szprychy powinny te naprezenia lepiej, rownomierniej rozlozyc na cala obrecz.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
novy
Motonita



Dołączył: 03 Wrz 2013
Posty: 737
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Busko-Zdrój

PostWysłany: Nie 19:19, 20 Mar 2016    Temat postu:

Szprychowe lepiej rozkładają siły. Poza tym w dzikich stronach jak rozwalisz aluminiowe koło to pozamiatane, szprychowe zawsze idzie wyprostować u lokalnego kowala Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
malybidon
Motocyklista



Dołączył: 26 Lut 2015
Posty: 300
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Piotrków Tryb./Budziszewice

PostWysłany: Pon 7:05, 21 Mar 2016    Temat postu:

novy napisał:
Szprychowe lepiej rozkładają siły. Poza tym w dzikich stronach jak rozwalisz aluminiowe koło to pozamiatane, szprychowe zawsze idzie wyprostować u lokalnego kowala Wink


Tylko, że w XT nie są stalowe obręcze tylko aluminiowe. Więc jak już rozwalisz, to też będzie problem. Po prostu rozwalić jest ciężej bo obręcz może dzięki szprychom więcej znieść.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
biblo
moto-psychopata



Dołączył: 08 Maj 2012
Posty: 4259
Przeczytał: 9 tematów

Pomógł: 78 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: W-wa

PostWysłany: Pon 7:52, 21 Mar 2016    Temat postu:

Z tego co piszecie wynika, że szprychy w DL-u to tylko kosztowny bajer Cool Tak myślałem... Laughing

P.S. Nie spotkałem się dotąd z żadną relacją lub opisem sytuacji, w której standardowe koło trafił szlag.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez biblo dnia Pon 7:53, 21 Mar 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
prostyelektryk
Motonita



Dołączył: 26 Mar 2012
Posty: 740
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Śląsk

PostWysłany: Pon 10:01, 21 Mar 2016    Temat postu:

Najczęstsze awarie kół to łożyska lub wciśnięta obręcz (obojętnie odlew czy szprychy) oraz połamane lub luźne szprychy (tu już tylo w jednym typie kół...).
Szprychowe wyglądaja chyba lepiej.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
Strona 3 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin