Forum VStromClub Strona Główna VStromClub
Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

DL 650 XT 2015
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
DanielPZ
A



Dołączył: 29 Gru 2012
Posty: 117
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Tarnowo Podgórne

PostWysłany: Wto 15:30, 30 Wrz 2014    Temat postu: DL 650 XT 2015

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez DanielPZ dnia Śro 12:09, 15 Paź 2014, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Spolski
Motocyklista



Dołączył: 17 Lis 2013
Posty: 404
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Wto 15:32, 30 Wrz 2014    Temat postu:

https://www.youtube.com/watch?v=5aws5-GcKJ8

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mar111cin
Motonita



Dołączył: 03 Sie 2013
Posty: 855
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: FSW

PostWysłany: Wto 15:40, 30 Wrz 2014    Temat postu:

Jakbym miał tą wronę do czegoś przyrównać, to kiedyś niemcy wypuścili bmw e60 , gdzie stylista też był pijany xD

Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
DanielPZ
A



Dołączył: 29 Gru 2012
Posty: 117
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Tarnowo Podgórne

PostWysłany: Wto 15:41, 30 Wrz 2014    Temat postu:

Mam mieszane odczucia. Mam takie wrażenie , że lepiej zdemontować wyposażenie standardowe motocykla niż je zachować.

Jak sądzicie o czym myślę? Macie podobnie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
krzysiekjx1
Motocyklista



Dołączył: 11 Lis 2012
Posty: 419
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: dolnośląskie/BLC

PostWysłany: Wto 16:01, 30 Wrz 2014    Temat postu:

a czy opony są nadal bezdętkowe przy tym systemie mocowania szprych do rafki???

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
DanielPZ
A



Dołączył: 29 Gru 2012
Posty: 117
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Tarnowo Podgórne

PostWysłany: Wto 16:06, 30 Wrz 2014    Temat postu:

Z tego co wyczytałem to opony są bezdętkowe. Z filmu wydaję się, że wyświetlacz nie będzie pomarańczowy ale wzorem 1000 biało-czarny.

Może jednak zmian będzie więcej.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Spolski
Motocyklista



Dołączył: 17 Lis 2013
Posty: 404
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Wto 16:09, 30 Wrz 2014    Temat postu:







Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Spolski dnia Wto 16:10, 30 Wrz 2014, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
miotacztruskawek
Motonita



Dołączył: 01 Mar 2011
Posty: 1126
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 21 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Choszczno, kiedyś Łobez, Szczecin

PostWysłany: Wto 16:21, 30 Wrz 2014    Temat postu:

Spolski napisał:
https://www.youtube.com/watch?v=5aws5-GcKJ8


Wygląda, jak by poza szprychowanymi kołami niewiele zmienili. Trochę szkoda, aczkolwiek już teraz jest o wiele bardziej urokliwy Wink . Jak by jeszcze było trochę błota, choćby w sprayu maluch był by boski Very Happy.
Ciekawe też, ile z tego wyposażenia jest montowane fabrycznie, a ile na potrzeby filmu... No i koleś zapomniał wyciągnąć bezpiecznik ABSu zjeżdżając z asfaltu Wink

A co do nagrywania ptaków i wrzucania ich śpiewu do sieci to lepiej uważać. Może się okazać, że łamie się prawa autorskie Rolling Eyes
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez miotacztruskawek dnia Wto 16:24, 30 Wrz 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
krzysiekjx1
Motocyklista



Dołączył: 11 Lis 2012
Posty: 419
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: dolnośląskie/BLC

PostWysłany: Wto 16:33, 30 Wrz 2014    Temat postu:

DanielPZ napisał:
Z tego co wyczytałem to opony są bezdętkowe....


faktycznie bo dopiero na filmie widać jak to rozwiązali ,no to czekamy na premierę i promocje cenowe


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez krzysiekjx1 dnia Wto 16:37, 30 Wrz 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
miotacztruskawek
Motonita



Dołączył: 01 Mar 2011
Posty: 1126
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 21 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Choszczno, kiedyś Łobez, Szczecin

PostWysłany: Wto 16:37, 30 Wrz 2014    Temat postu:

krzysiekjx1 napisał:
DanielPZ napisał:
Z tego co wyczytałem to opony są bezdętkowe....


faktycznie bo dopiero na filmie widać jak to rozwiązali (nie wygląda to za dobrze - mocowanie w jednej lini do rafki ) w BMW to mocowanie po brzegach jest o wiele stabilniejsze,jeżeli chodzi o sztywność całej konstrukcji koła


Praktycznie wszystkie koła są tak zaplatane... Nawet w endurakach i to tych cięższych...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Marcin.BB
A



Dołączył: 10 Maj 2010
Posty: 174
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Bielsko-Biała

PostWysłany: Wto 18:22, 30 Wrz 2014    Temat postu:

Koła szprychowe są super Smile
Ten dziób, zawieszenie i mały prześwit prawdopodobnie bez zmian, brak zegarów z nowego 1000 (które są fajne) - z tego jestem rozczarowany.

A film promocyjny? No cóż, pierwsze skojarzenia - motocykl dla ornitologa Wink Very Happy


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Marcin.BB dnia Wto 20:45, 30 Wrz 2014, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Topinka
Maniak motocyklowy



Dołączył: 09 Lis 2009
Posty: 1773
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Chorzów MotoAvToSy

PostWysłany: Śro 9:49, 01 Paź 2014    Temat postu:

Gdyby jeszcze jeździł na karmie do ptaków! Wink

Pomysł myślę był dobry. bo części potencjalnych klientów brakowało możliwości terenowych DLa, ale te zmiany raczej ich znacząco nie poprawią. Szkoda że skupili się głównie na wątpliwej urody zmianach ornitologicznych, bo dla tych, co poruszają się głównie po czarnym to zwykła wersja i tak jest ładniejsza i pewnie lepiej jeździ. Oby ją zostawili!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
DanielPZ
A



Dołączył: 29 Gru 2012
Posty: 117
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Tarnowo Podgórne

PostWysłany: Czw 11:03, 02 Paź 2014    Temat postu:

https://www.youtube.com/watch?v=LEcTFs7-nVI#t=25

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Breit
A2



Dołączył: 21 Lis 2011
Posty: 91
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Słupsk

PostWysłany: Pią 23:01, 03 Paź 2014    Temat postu:

Szczerze, to jak bym powiesił na choince pączki z adwokatem bo bombki to za mało.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mdxmd
A1



Dołączył: 05 Paź 2014
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów

PostWysłany: Nie 11:56, 05 Paź 2014    Temat postu:

coraz mniej rozumiem logikę made in japan... motocykl niby adv, a na wystawie prezentują go z plastikową płytą pod silnik i ze szparunkami rodem z motocykli klasycznych? ale ogólnie jest to krok w dobrym kierunku

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez mdxmd dnia Nie 11:57, 05 Paź 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
SoH
Motocyklista



Dołączył: 20 Lip 2011
Posty: 384
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa/Lublin/Świdnik

PostWysłany: Pon 9:59, 06 Paź 2014    Temat postu:

Moje osobiste zdanie. Koła szprychowane wyglądają super, ale ten dziób...... ochyda. Zupełnie nie pasuje do starej sylwetki i starych lamp. W nowym litrze wszystko zostało stylistycznie dopasowane jako całość.... a tutaj ten dziób na siłę. Masakra.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mdxmd
A1



Dołączył: 05 Paź 2014
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów

PostWysłany: Pon 20:22, 06 Paź 2014    Temat postu:

jaki by ten dziób nie był to i tak wygląda lepiej niż przestraszony kotek w poprzedniej wersji Wink

szkoda, że japońscy producenci mają w d...e oczekiwania klientów, zobaczcie, że naprawdę wystarczy kilka kosmetycznych zmian aby motocykl był naprawdę uniwersalny tzn zwiększyć prześwit i nieco skoki zawieszeń, ale po co skoro można trochę sprzedać a za rok zrobić jedno a za dwa drugie a za trzy zwiększyć pojemność o 50cm3, za 4 zrobić płytę pod silnik na simmblockach,

ja nawet nie potrzebuję upside z przodu bo więcej z tym problemów jak pożytku w zwykłej turystycznej jeździe.


Post został pochwalony 1 raz

Ostatnio zmieniony przez mdxmd dnia Pon 20:31, 06 Paź 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Irek1970
Maniak motocyklowy



Dołączył: 29 Lip 2014
Posty: 1872
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lower Silesia

PostWysłany: Wto 13:32, 07 Paź 2014    Temat postu:

Ten dziób z przodu, jak dla mnie do dupy nie podobny.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MaG
Administrator



Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 4243
Przeczytał: 15 tematów

Pomógł: 27 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gocław, W-wa

PostWysłany: Wto 15:17, 07 Paź 2014    Temat postu:

...no raczej dziób do dupy rzadko jest podony na szczęście...SmileSmileSmile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
tdm
Motonita



Dołączył: 04 Kwi 2011
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Wto 18:40, 07 Paź 2014    Temat postu:

mnie tam dziób nie wadzi, ale specyfikacja techniczna zdradza, że to jest nadal ten sam model, tyle że z nowymi kołami i błotnikiem. Z uwagi na brak zmian konstrukcyjnych jego właściwości użytkowe będą w 99.9% identyczne jak dotychczasowego modelu. Możliwe, że ta konstrukcja po prostu nie pozwala wprowadzić projektantom żadnych większych zmian, dlatego eksploatują do oporu cały czas ten sam sprawdzony model.

Za szprychowe koła przyjdzie dopłacić nabywcom do ceny podstawowego modelu ponad tysiąc zł. Być może cały ten pomysł z XT to taki trick Suzuki, żeby znów podnieść ceny (które zdążyły już spaść do 32tys. za nówkę) do katalogowych 37 tys. i utrzymywać je przez następne 2 lata na tym poziomie, no bo przecież ów XT to "nowy" model jest.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez tdm dnia Wto 18:40, 07 Paź 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
DARKOM
Motonita



Dołączył: 06 Cze 2011
Posty: 571
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: IŁAWA

PostWysłany: Wto 19:43, 07 Paź 2014    Temat postu:

jedak cos tam zmienili, Zmiany nie sprowadzają się jedynie do kwestii stylistycznych. Znany i lubiany dwucylindrowiec ma teraz zmodyfikowane ustawienia układu rozrządu, poprawki wprowadzono do elektroniki sterującej jednostką napędową, w tym także do układu wtryskowego [link widoczny dla zalogowanych]

w tytule tematu tez chyba błąd bo nie XA lecz XT powinno byc


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez DARKOM dnia Wto 19:47, 07 Paź 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Manson
Motocyklista



Dołączył: 24 Sty 2010
Posty: 349
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wodzisław Śląski

PostWysłany: Wto 19:51, 07 Paź 2014    Temat postu:

Wygląd to rzecz gustu,jednym się podoba drugim nie.Wydaje mi się że ważniejszą cecha tego modelu ma być albo miała być większa poręczność w terenie,mam wrażenie że Japońce coś zaczęli lecz nie skończyli i tak jak tdm uważam że naszymi DLami wjedziemy wszędzie tam gdzie wjedzie wersja XT,tak samo darli płytami jak w XT bo większy prześwit i koło 21 by mu się przydało.Konstrukcyjnie to ten sam motocykl co jego poprzednik.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
nita
Motocyklista



Dołączył: 17 Sie 2011
Posty: 373
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Ruda Śląska

PostWysłany: Śro 13:34, 08 Paź 2014    Temat postu:

No i mogli by wydłużyć okresy między przeglądami , bo 6000 km to porażka .

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Topinka
Maniak motocyklowy



Dołączył: 09 Lis 2009
Posty: 1773
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Chorzów MotoAvToSy

PostWysłany: Czw 10:05, 09 Paź 2014    Temat postu:

nita napisał:
No i mogli by wydłużyć okresy między przeglądami , bo 6000 km to porażka .


Czasem lepiej zapobiegać niż leczyć Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
SoH
Motocyklista



Dołączył: 20 Lip 2011
Posty: 384
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa/Lublin/Świdnik

PostWysłany: Czw 12:18, 09 Paź 2014    Temat postu:

Ale najlepiej zaprojektować silnik jak konkurencja, gdzie wymiany są co 10-12tys. Słabo wymieniać olej 3 razy w sezonie :/

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Matt
Motonita



Dołączył: 22 Maj 2013
Posty: 1100
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/2
Skąd: Rzeszów/Jędrzejów

PostWysłany: Czw 12:28, 09 Paź 2014    Temat postu:

nita napisał:
No i mogli by wydłużyć okresy między przeglądami , bo 6000 km to porażka .

Niby dział warsztat dobrze rozwinięty, a wszyscy tylko jęczą, że łolej co 6kkm trzeba wymienić... Raptem 10 minut roboty. Bo wszystko co bardziej czasochłonne robi się, albo co 12 albo 24kkm Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Matt dnia Czw 12:29, 09 Paź 2014, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Hermes
Motonita



Dołączył: 02 Lut 2014
Posty: 688
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków

PostWysłany: Czw 12:30, 09 Paź 2014    Temat postu:

Ale troche słabo targać ze sobą w podróż bańkę łoleju i filtr Very Happy

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Hermes dnia Czw 12:30, 09 Paź 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hmarek
Motonita



Dołączył: 10 Cze 2013
Posty: 733
Przeczytał: 5 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa - Ursynów

PostWysłany: Czw 13:39, 09 Paź 2014    Temat postu:

Hermes napisał:
Ale troche słabo targać ze sobą w podróż bańkę łoleju i filtr Very Happy


nie demonizujmy z tą bańką... jak często większości z nas zdarzają się wyprawy +6kkm...
można wymienić przed albo po, koszt w porównaniu do kosztu wyprawy znikomy i głowa spokojna, a jeśli już zdecydowanie nie przed, to nawet w "dzikich" krajach można tak zaplanować podróż żeby kupić oliwę i wymienić w trakcie wyciągając filtr z kufra Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Matt
Motonita



Dołączył: 22 Maj 2013
Posty: 1100
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/2
Skąd: Rzeszów/Jędrzejów

PostWysłany: Czw 13:41, 09 Paź 2014    Temat postu:

Jedna para gaci mniej i łolej i filter sie zmieszczo! ;p

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Hermes
Motonita



Dołączył: 02 Lut 2014
Posty: 688
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków

PostWysłany: Czw 13:47, 09 Paź 2014    Temat postu:

Matt napisał:
Jedna para gaci mniej i łolej i filter sie zmieszczo! ;p


Tyś widzioł... Razz To musiałaby być para spodni narciarskich:D


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
nita
Motocyklista



Dołączył: 17 Sie 2011
Posty: 373
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Ruda Śląska

PostWysłany: Czw 16:46, 09 Paź 2014    Temat postu:

Matt może i 10 min jeśli tylko wymieniasz olej i robisz to sam , a jak w ASO to dajesz ok 700 zeta .
W imię czego przy dzisiejszych technologiach kiedy inne marki dają 10-15 tys ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jotes
DeTox nie pomoże



Dołączył: 25 Kwi 2010
Posty: 2514
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 49 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Düsseldorf / Gdynia

PostWysłany: Czw 19:12, 09 Paź 2014    Temat postu:

nita napisał:
Matt może i 10 min jeśli tylko wymieniasz olej i robisz to sam , a jak w ASO to dajesz ok 700 zeta .
W imię czego przy dzisiejszych technologiach kiedy inne marki dają 10-15 tys ?


bez przesady, pewnie 700 to caly przeglad byl.
sam olej - zaokraglijmy 3 L po 50 zl + filtr 50 zl to 200 PLN + gora 30 min pracy. Nie moze kosztowac wiecej jak 300 PLN.

Ostatnio zmuszony w trasie za wymienienie simeringa na walku zdawczym razem z materialem zaplacilem a ASO okolo 250 zl

a zeby nie bylo samego OT to w szwajcarskiej prasie w tymze ASO wyczytylem ze ma miec z przodu 43mm USD widelec , ale na fotach nijak tego nie widac.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez jotes dnia Czw 19:13, 09 Paź 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
nita
Motocyklista



Dołączył: 17 Sie 2011
Posty: 373
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Ruda Śląska

PostWysłany: Czw 19:20, 09 Paź 2014    Temat postu:

Jotes oczywiście , że cały przegląd .Nie po to ASO aby sam olej wymienić , a kupując nowe moto i chcąc utrzymać gwarancję przegląd zrobić trzeba .

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Staszek
Motonita



Dołączył: 22 Lis 2012
Posty: 1004
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Północna Polska

PostWysłany: Nie 18:39, 12 Paź 2014    Temat postu:

U przedstawiciela Suzuki słyszałem plotkę? że od przyszłego roku bedzie dostępny pakiet "adventure" dla dużego vstroma - między innymi aluminiowe kufry, szprychowane koła. Pewnie zyska na "rasowości" wyglądu.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dober
DeTox nie pomoże



Dołączył: 11 Cze 2011
Posty: 3043
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Pobiedziska/Poznań

PostWysłany: Nie 18:54, 12 Paź 2014    Temat postu:

W malym DLu spokojnie mozna przedluzyc wymiane oleju do 7-8kkm (przy dobrym oleju)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
DanielPZ
A



Dołączył: 29 Gru 2012
Posty: 117
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Tarnowo Podgórne

PostWysłany: Śro 12:08, 15 Paź 2014    Temat postu: Re: DL 650 XT 2015

DanielPZ napisał:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Marcin.BB
A



Dołączył: 10 Maj 2010
Posty: 174
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Bielsko-Biała

PostWysłany: Śro 12:41, 15 Paź 2014    Temat postu:

Matt napisał:
nita napisał:
No i mogli by wydłużyć okresy między przeglądami , bo 6000 km to porażka .

Niby dział warsztat dobrze rozwinięty, a wszyscy tylko jęczą, że łolej co 6kkm trzeba wymienić... Raptem 10 minut roboty. Bo wszystko co bardziej czasochłonne robi się, albo co 12 albo 24kkm Smile

W 10 minut wymienisz olej wraz z filtrem, z rozgrzaniem silnika, demontażem osłony silnika i ponownym jej montażem? No to niezły kozak z Ciebie, bo mi to więcej czasu zajmuje Wink

Ale tak naprawdę nie chodzi o to 10 czy więcej minut. Chodzi o kłopot przy dłuższych wyprawach. Większość konkurencji ma dłuższe interwały a wymiana co 6 tys. km podyktowana jest moim zdaniem tylko i wyłącznie chęcią większego zarobku dla serwisu. Najdziwniejsze jest to, że Suzuki olej każe wymieniać co 6 tys. km a filtr oleju co 18 tys. km.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Irek1970
Maniak motocyklowy



Dołączył: 29 Lip 2014
Posty: 1872
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lower Silesia

PostWysłany: Śro 12:58, 15 Paź 2014    Temat postu:

Nie rozumiem tego zamieszania.
6 czy 8 a nawet 10k , co to za różnica.
Ważne aby co jakiś czas wymienić i to wszystko.
W trasie jak wypadnie wymiana, to srać po gaciach, bo w środku stepu nam 18k wyskoczy ?
Jak napiszą w instrukcji, że wymiana co 500 km , to będziecie wymieniać co 500 ?
Świece co 12k mimo tego, że Denso gwarantuje poprawną pracę na 100 k ?
Sam chciałem ostatnio wymieniać te świece i zostałem oświecony, że to bez sensu.
Bez przesady imho.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
nita
Motocyklista



Dołączył: 17 Sie 2011
Posty: 373
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Ruda Śląska

PostWysłany: Śro 13:14, 15 Paź 2014    Temat postu:

Irek1970 napisał:
Nie rozumiem tego zamieszania.
6 czy 8 a nawet 10k , co to za różnica.
Ważne aby co jakiś czas wymienić i to wszystko.
W trasie jak wypadnie wymiana, to srać po gaciach, bo w środku stepu nam 18k wyskoczy ?
Jak napiszą w instrukcji, że wymiana co 500 km , to będziecie wymieniać co 500 ?
Świece co 12k mimo tego, że Denso gwarantuje poprawną pracę na 100 k ?
Sam chciałem ostatnio wymieniać te świece i zostałem oświecony, że to bez sensu.
Bez przesady imho.

Tu nie chodzi o kilkuletni motocykl , tylko o nówke z salonu . Nie zrobisz przeglądu tracisz gwarancję , assistans jaki dają itp.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Irek1970
Maniak motocyklowy



Dołączył: 29 Lip 2014
Posty: 1872
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lower Silesia

PostWysłany: Śro 13:22, 15 Paź 2014    Temat postu:

A, to inna bajka w takim razie. Nie doczytałem.
Czyli ewidentne zdzieranie kasy z klienta.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MarcinM
Motocyklista



Dołączył: 26 Maj 2014
Posty: 219
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Łódź

PostWysłany: Śro 14:15, 15 Paź 2014    Temat postu:

Bez sensu ten dziób wygląda. Dołożyli kawałek plastiku tylko po to żeby zepsuć design.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Irek1970
Maniak motocyklowy



Dołączył: 29 Lip 2014
Posty: 1872
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lower Silesia

PostWysłany: Śro 14:42, 15 Paź 2014    Temat postu:

Żeby upodobnić się do GS ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
DARKOM
Motonita



Dołączył: 06 Cze 2011
Posty: 571
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: IŁAWA

PostWysłany: Śro 17:34, 15 Paź 2014    Temat postu:

a mi tam ten dzióbek sie podoba ,poprawili by tylko jeszcze przednie lampy i było by bajka

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ArtB
A2



Dołączył: 01 Lis 2013
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Czw 12:19, 16 Paź 2014    Temat postu:

Gdyby dodali te 10km i zmienili na bardziej czytelne te zegary, to byłby hicior tylko wtedy pewno na literka nie byłoby chętnych Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dober
DeTox nie pomoże



Dołączył: 11 Cze 2011
Posty: 3043
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Pobiedziska/Poznań

PostWysłany: Czw 12:30, 16 Paź 2014    Temat postu:

Irek1970 napisał:
Żeby upodobnić się do GS ?

Historycznie rzecz biorac do do starego Suzuki DR z lat 80-tych.
To BMW skopiowalo dziobek,a nie Suzuki.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Irek1970
Maniak motocyklowy



Dołączył: 29 Lip 2014
Posty: 1872
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lower Silesia

PostWysłany: Czw 13:08, 16 Paź 2014    Temat postu:

A to łobuzy.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Remigiusz
Motocyklista



Dołączył: 16 Lut 2012
Posty: 435
Przeczytał: 12 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Chester

PostWysłany: Pią 9:05, 07 Lis 2014    Temat postu:

Super,bardzo podobny do mojego,tylko nie ma konkretnego wydechu i w takim stanie bardzo mi sie podoba i bym go takiego właśnie kupił a nie samemu zrobiłem jego takiego,koła BOMBA!!!! Pytanie tylko jaki koszt teraz takich felg bo jakiś czas temu koszt był około 1000£ jednego koła ...moim zdaniem powinni konkretnie zejść z ceny.. Ktoś może zna cenę ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Staszek
Motonita



Dołączył: 22 Lis 2012
Posty: 1004
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Północna Polska

PostWysłany: Pią 9:47, 07 Lis 2014    Temat postu:

Ten siwy jest pierwszym nowym suzuki dl, który wizualnie bardziej podoba mi się od starego. Fajnie wygląda ze srebrnymi kuframi. Wg mnie bardzo udany lifting.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Vorenus
Maniak motocyklowy



Dołączył: 11 Lis 2014
Posty: 1304
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: okolice Wwy

PostWysłany: Śro 0:03, 12 Lis 2014    Temat postu:

Jako, że jest to mój pierwszy wpis na tym forum witam serdecznie wszystkich miłośników DL i nie tylko.
Przechodząc do wątku głównego, mnie nowy DL bardzo się podoba i jeżeli Suzuki nie przesadzi z ceną, to najprawdopodobniej będzie to mój pierwszy motocykl (nie licząc 125) Smile
Tak nawiasem mówiąc, dziwi mnie trochę brak obniżek na obecny model.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
biblo
moto-psychopata



Dołączył: 08 Maj 2012
Posty: 4254
Przeczytał: 5 tematów

Pomógł: 78 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: W-wa

PostWysłany: Śro 8:52, 12 Lis 2014    Temat postu:

Vorenus napisał:

Tak nawiasem mówiąc, dziwi mnie trochę brak obniżek na obecny model.


??? O jakich obniżkach piszesz...???

Przecież właśnie teraz jest oferta wyprzedażowa, w której mały DL kosztuje 30.900 zł... To chyba niezła cena w porównaniu z katalogową 34.900... A egzemplarze z rocznika 2013 są po 28.900 zł.

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez biblo dnia Śro 8:53, 12 Lis 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
Strona 1 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin