VStromClub

Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom -> DL 650 XT 2015 Idź do strony 1, 2, 3  Następny
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
DL 650 XT 2015
PostWysłany: Wto 16:30, 30 Wrz 2014
DanielPZ
A

 
Dołączył: 29 Gru 2012
Posty: 117
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Tarnowo Podgórne













.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez DanielPZ dnia Śro 13:09, 15 Paź 2014, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 16:32, 30 Wrz 2014
Spolski
Motocyklista

 
Dołączył: 17 Lis 2013
Posty: 391
Przeczytał: 7 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2





https://www.youtube.com/watch?v=5aws5-GcKJ8


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 16:40, 30 Wrz 2014
mar111cin
Motonita

 
Dołączył: 03 Sie 2013
Posty: 764
Przeczytał: 22 tematy

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: FSW





Jakbym miał tą wronę do czegoś przyrównać, to kiedyś niemcy wypuścili bmw e60 , gdzie stylista też był pijany xD


Post został pochwalony 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 16:41, 30 Wrz 2014
DanielPZ
A

 
Dołączył: 29 Gru 2012
Posty: 117
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Tarnowo Podgórne





Mam mieszane odczucia. Mam takie wrażenie , że lepiej zdemontować wyposażenie standardowe motocykla niż je zachować.

Jak sądzicie o czym myślę? Macie podobnie.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 17:01, 30 Wrz 2014
krzysiekjx1
Motocyklista

 
Dołączył: 11 Lis 2012
Posty: 398
Przeczytał: 25 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: dolnośląskie/BLC





a czy opony są nadal bezdętkowe przy tym systemie mocowania szprych do rafki???


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 17:06, 30 Wrz 2014
DanielPZ
A

 
Dołączył: 29 Gru 2012
Posty: 117
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Tarnowo Podgórne





Z tego co wyczytałem to opony są bezdętkowe. Z filmu wydaję się, że wyświetlacz nie będzie pomarańczowy ale wzorem 1000 biało-czarny.

Może jednak zmian będzie więcej.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 17:09, 30 Wrz 2014
Spolski
Motocyklista

 
Dołączył: 17 Lis 2013
Posty: 391
Przeczytał: 7 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2











Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Spolski dnia Wto 17:10, 30 Wrz 2014, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 17:21, 30 Wrz 2014
miotacztruskawek
Motonita

 
Dołączył: 01 Mar 2011
Posty: 939
Przeczytał: 47 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Choszczno, kiedyś Łobez, Szczecin





Spolski napisał:
https://www.youtube.com/watch?v=5aws5-GcKJ8


Wygląda, jak by poza szprychowanymi kołami niewiele zmienili. Trochę szkoda, aczkolwiek już teraz jest o wiele bardziej urokliwy Wink . Jak by jeszcze było trochę błota, choćby w sprayu maluch był by boski Very Happy.
Ciekawe też, ile z tego wyposażenia jest montowane fabrycznie, a ile na potrzeby filmu... No i koleś zapomniał wyciągnąć bezpiecznik ABSu zjeżdżając z asfaltu Wink

A co do nagrywania ptaków i wrzucania ich śpiewu do sieci to lepiej uważać. Może się okazać, że łamie się prawa autorskie Rolling Eyes
http://www.dobreprogramy.pl/Kto-ma-prawa-do-spiewu-ptakow,News,30530.html


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez miotacztruskawek dnia Wto 17:24, 30 Wrz 2014, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 17:33, 30 Wrz 2014
krzysiekjx1
Motocyklista

 
Dołączył: 11 Lis 2012
Posty: 398
Przeczytał: 25 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: dolnośląskie/BLC





DanielPZ napisał:
Z tego co wyczytałem to opony są bezdętkowe....


faktycznie bo dopiero na filmie widać jak to rozwiązali ,no to czekamy na premierę i promocje cenowe


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez krzysiekjx1 dnia Wto 17:37, 30 Wrz 2014, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 17:37, 30 Wrz 2014
miotacztruskawek
Motonita

 
Dołączył: 01 Mar 2011
Posty: 939
Przeczytał: 47 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Choszczno, kiedyś Łobez, Szczecin





krzysiekjx1 napisał:
DanielPZ napisał:
Z tego co wyczytałem to opony są bezdętkowe....


faktycznie bo dopiero na filmie widać jak to rozwiązali (nie wygląda to za dobrze - mocowanie w jednej lini do rafki ) w BMW to mocowanie po brzegach jest o wiele stabilniejsze,jeżeli chodzi o sztywność całej konstrukcji koła


Praktycznie wszystkie koła są tak zaplatane... Nawet w endurakach i to tych cięższych...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 19:22, 30 Wrz 2014
Marcin.BB
A

 
Dołączył: 10 Maj 2010
Posty: 170
Przeczytał: 9 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Bielsko-Biała





Koła szprychowe są super Smile
Ten dziób, zawieszenie i mały prześwit prawdopodobnie bez zmian, brak zegarów z nowego 1000 (które są fajne) - z tego jestem rozczarowany.

A film promocyjny? No cóż, pierwsze skojarzenia - motocykl dla ornitologa Wink Very Happy


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Marcin.BB dnia Wto 21:45, 30 Wrz 2014, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 10:49, 01 Paź 2014
Topinka
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 09 Lis 2009
Posty: 1763
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Chorzów MotoAvToSy





Gdyby jeszcze jeździł na karmie do ptaków! Wink

Pomysł myślę był dobry. bo części potencjalnych klientów brakowało możliwości terenowych DLa, ale te zmiany raczej ich znacząco nie poprawią. Szkoda że skupili się głównie na wątpliwej urody zmianach ornitologicznych, bo dla tych, co poruszają się głównie po czarnym to zwykła wersja i tak jest ładniejsza i pewnie lepiej jeździ. Oby ją zostawili!


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 12:03, 02 Paź 2014
DanielPZ
A

 
Dołączył: 29 Gru 2012
Posty: 117
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Tarnowo Podgórne





https://www.youtube.com/watch?v=LEcTFs7-nVI#t=25


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 0:01, 04 Paź 2014
Breit
A2

 
Dołączył: 21 Lis 2011
Posty: 87
Przeczytał: 2 tematy

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Słupsk





Szczerze, to jak bym powiesił na choince pączki z adwokatem bo bombki to za mało.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 12:56, 05 Paź 2014
mdxmd
A1

 
Dołączył: 05 Paź 2014
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów





coraz mniej rozumiem logikę made in japan... motocykl niby adv, a na wystawie prezentują go z plastikową płytą pod silnik i ze szparunkami rodem z motocykli klasycznych? ale ogólnie jest to krok w dobrym kierunku


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez mdxmd dnia Nie 12:57, 05 Paź 2014, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 10:59, 06 Paź 2014
SoH
Motocyklista

 
Dołączył: 20 Lip 2011
Posty: 356
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa/Lublin/Świdnik





Moje osobiste zdanie. Koła szprychowane wyglądają super, ale ten dziób...... ochyda. Zupełnie nie pasuje do starej sylwetki i starych lamp. W nowym litrze wszystko zostało stylistycznie dopasowane jako całość.... a tutaj ten dziób na siłę. Masakra.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 21:22, 06 Paź 2014
mdxmd
A1

 
Dołączył: 05 Paź 2014
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów





jaki by ten dziób nie był to i tak wygląda lepiej niż przestraszony kotek w poprzedniej wersji Wink

szkoda, że japońscy producenci mają w d...e oczekiwania klientów, zobaczcie, że naprawdę wystarczy kilka kosmetycznych zmian aby motocykl był naprawdę uniwersalny tzn zwiększyć prześwit i nieco skoki zawieszeń, ale po co skoro można trochę sprzedać a za rok zrobić jedno a za dwa drugie a za trzy zwiększyć pojemność o 50cm3, za 4 zrobić płytę pod silnik na simmblockach,

ja nawet nie potrzebuję upside z przodu bo więcej z tym problemów jak pożytku w zwykłej turystycznej jeździe.


Post został pochwalony 1 raz

Ostatnio zmieniony przez mdxmd dnia Pon 21:31, 06 Paź 2014, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 14:32, 07 Paź 2014
Irek1970
Motonita

 
Dołączył: 29 Lip 2014
Posty: 1124
Przeczytał: 16 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Strzegom





Ten dziób z przodu, jak dla mnie do dupy nie podobny.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 16:17, 07 Paź 2014
MaG
Administrator

 
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 3584
Przeczytał: 87 tematów

Pomógł: 20 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gocław, W-wa





...no raczej dziób do dupy rzadko jest podony na szczęście...SmileSmileSmile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 19:40, 07 Paź 2014
tdm
Motonita

 
Dołączył: 04 Kwi 2011
Posty: 805
Przeczytał: 2 tematy

Ostrzeżeń: 0/2





mnie tam dziób nie wadzi, ale specyfikacja techniczna zdradza, że to jest nadal ten sam model, tyle że z nowymi kołami i błotnikiem. Z uwagi na brak zmian konstrukcyjnych jego właściwości użytkowe będą w 99.9% identyczne jak dotychczasowego modelu. Możliwe, że ta konstrukcja po prostu nie pozwala wprowadzić projektantom żadnych większych zmian, dlatego eksploatują do oporu cały czas ten sam sprawdzony model.

Za szprychowe koła przyjdzie dopłacić nabywcom do ceny podstawowego modelu ponad tysiąc zł. Być może cały ten pomysł z XT to taki trick Suzuki, żeby znów podnieść ceny (które zdążyły już spaść do 32tys. za nówkę) do katalogowych 37 tys. i utrzymywać je przez następne 2 lata na tym poziomie, no bo przecież ów XT to "nowy" model jest.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez tdm dnia Wto 19:40, 07 Paź 2014, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 20:43, 07 Paź 2014
DARKOM
Motonita

 
Dołączył: 06 Cze 2011
Posty: 565
Przeczytał: 17 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: IŁAWA





jedak cos tam zmienili, Zmiany nie sprowadzają się jedynie do kwestii stylistycznych. Znany i lubiany dwucylindrowiec ma teraz zmodyfikowane ustawienia układu rozrządu, poprawki wprowadzono do elektroniki sterującej jednostką napędową, w tym także do układu wtryskowego http://www.scigacz.pl/Suzuki,V-Strom,650XT,2015,dojedziesz,wszedzie,24498.html

w tytule tematu tez chyba błąd bo nie XA lecz XT powinno byc


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez DARKOM dnia Wto 20:47, 07 Paź 2014, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 20:51, 07 Paź 2014
Manson
Motocyklista

 
Dołączył: 24 Sty 2010
Posty: 349
Przeczytał: 1 temat

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wodzisław Śląski





Wygląd to rzecz gustu,jednym się podoba drugim nie.Wydaje mi się że ważniejszą cecha tego modelu ma być albo miała być większa poręczność w terenie,mam wrażenie że Japońce coś zaczęli lecz nie skończyli i tak jak tdm uważam że naszymi DLami wjedziemy wszędzie tam gdzie wjedzie wersja XT,tak samo darli płytami jak w XT bo większy prześwit i koło 21 by mu się przydało.Konstrukcyjnie to ten sam motocykl co jego poprzednik.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 14:34, 08 Paź 2014
nita
Motocyklista

 
Dołączył: 17 Sie 2011
Posty: 369
Przeczytał: 55 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Ruda Śląska





No i mogli by wydłużyć okresy między przeglądami , bo 6000 km to porażka .


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 11:05, 09 Paź 2014
Topinka
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 09 Lis 2009
Posty: 1763
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Chorzów MotoAvToSy





nita napisał:
No i mogli by wydłużyć okresy między przeglądami , bo 6000 km to porażka .


Czasem lepiej zapobiegać niż leczyć Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 13:18, 09 Paź 2014
SoH
Motocyklista

 
Dołączył: 20 Lip 2011
Posty: 356
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa/Lublin/Świdnik





Ale najlepiej zaprojektować silnik jak konkurencja, gdzie wymiany są co 10-12tys. Słabo wymieniać olej 3 razy w sezonie :/


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 13:28, 09 Paź 2014
Matt
Motonita

 
Dołączył: 22 Maj 2013
Posty: 1072
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/2
Skąd: Jędrzejów/Kraków





nita napisał:
No i mogli by wydłużyć okresy między przeglądami , bo 6000 km to porażka .

Niby dział warsztat dobrze rozwinięty, a wszyscy tylko jęczą, że łolej co 6kkm trzeba wymienić... Raptem 10 minut roboty. Bo wszystko co bardziej czasochłonne robi się, albo co 12 albo 24kkm Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Matt dnia Czw 13:29, 09 Paź 2014, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 13:30, 09 Paź 2014
Hermes
Motonita

 
Dołączył: 02 Lut 2014
Posty: 620
Przeczytał: 59 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków





Ale troche słabo targać ze sobą w podróż bańkę łoleju i filtr Very Happy


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Hermes dnia Czw 13:30, 09 Paź 2014, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 14:39, 09 Paź 2014
hmarek
Motocyklista

 
Dołączył: 10 Cze 2013
Posty: 424
Przeczytał: 44 tematy

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa - Ursynów





Hermes napisał:
Ale troche słabo targać ze sobą w podróż bańkę łoleju i filtr Very Happy


nie demonizujmy z tą bańką... jak często większości z nas zdarzają się wyprawy +6kkm...
można wymienić przed albo po, koszt w porównaniu do kosztu wyprawy znikomy i głowa spokojna, a jeśli już zdecydowanie nie przed, to nawet w "dzikich" krajach można tak zaplanować podróż żeby kupić oliwę i wymienić w trakcie wyciągając filtr z kufra Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 14:41, 09 Paź 2014
Matt
Motonita

 
Dołączył: 22 Maj 2013
Posty: 1072
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/2
Skąd: Jędrzejów/Kraków





Jedna para gaci mniej i łolej i filter sie zmieszczo! ;p


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 14:47, 09 Paź 2014
Hermes
Motonita

 
Dołączył: 02 Lut 2014
Posty: 620
Przeczytał: 59 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków





Matt napisał:
Jedna para gaci mniej i łolej i filter sie zmieszczo! ;p


Tyś widzioł... Razz To musiałaby być para spodni narciarskich:D


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 17:46, 09 Paź 2014
nita
Motocyklista

 
Dołączył: 17 Sie 2011
Posty: 369
Przeczytał: 55 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Ruda Śląska





Matt może i 10 min jeśli tylko wymieniasz olej i robisz to sam , a jak w ASO to dajesz ok 700 zeta .
W imię czego przy dzisiejszych technologiach kiedy inne marki dają 10-15 tys ?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 20:12, 09 Paź 2014
jotes
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 25 Kwi 2010
Posty: 1823
Przeczytał: 156 tematów

Pomógł: 27 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Düsseldorf / Gdynia





nita napisał:
Matt może i 10 min jeśli tylko wymieniasz olej i robisz to sam , a jak w ASO to dajesz ok 700 zeta .
W imię czego przy dzisiejszych technologiach kiedy inne marki dają 10-15 tys ?


bez przesady, pewnie 700 to caly przeglad byl.
sam olej - zaokraglijmy 3 L po 50 zl + filtr 50 zl to 200 PLN + gora 30 min pracy. Nie moze kosztowac wiecej jak 300 PLN.

Ostatnio zmuszony w trasie za wymienienie simeringa na walku zdawczym razem z materialem zaplacilem a ASO okolo 250 zl

a zeby nie bylo samego OT to w szwajcarskiej prasie w tymze ASO wyczytylem ze ma miec z przodu 43mm USD widelec , ale na fotach nijak tego nie widac.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez jotes dnia Czw 20:13, 09 Paź 2014, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 20:20, 09 Paź 2014
nita
Motocyklista

 
Dołączył: 17 Sie 2011
Posty: 369
Przeczytał: 55 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Ruda Śląska





Jotes oczywiście , że cały przegląd .Nie po to ASO aby sam olej wymienić , a kupując nowe moto i chcąc utrzymać gwarancję przegląd zrobić trzeba .


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 19:39, 12 Paź 2014
Staszek
Motonita

 
Dołączył: 22 Lis 2012
Posty: 938
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Trójmiasto





U przedstawiciela Suzuki słyszałem plotkę? że od przyszłego roku bedzie dostępny pakiet "adventure" dla dużego vstroma - między innymi aluminiowe kufry, szprychowane koła. Pewnie zyska na "rasowości" wyglądu.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 19:54, 12 Paź 2014
Dober
DeTox nie pomoże

 
Dołączył: 11 Cze 2011
Posty: 3017
Przeczytał: 9 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Pobiedziska/Poznań





W malym DLu spokojnie mozna przedluzyc wymiane oleju do 7-8kkm (przy dobrym oleju)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Re: DL 650 XT 2015
PostWysłany: Śro 13:08, 15 Paź 2014
DanielPZ
A

 
Dołączył: 29 Gru 2012
Posty: 117
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Tarnowo Podgórne





DanielPZ napisał:








Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 13:41, 15 Paź 2014
Marcin.BB
A

 
Dołączył: 10 Maj 2010
Posty: 170
Przeczytał: 9 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Bielsko-Biała





Matt napisał:
nita napisał:
No i mogli by wydłużyć okresy między przeglądami , bo 6000 km to porażka .

Niby dział warsztat dobrze rozwinięty, a wszyscy tylko jęczą, że łolej co 6kkm trzeba wymienić... Raptem 10 minut roboty. Bo wszystko co bardziej czasochłonne robi się, albo co 12 albo 24kkm Smile

W 10 minut wymienisz olej wraz z filtrem, z rozgrzaniem silnika, demontażem osłony silnika i ponownym jej montażem? No to niezły kozak z Ciebie, bo mi to więcej czasu zajmuje Wink

Ale tak naprawdę nie chodzi o to 10 czy więcej minut. Chodzi o kłopot przy dłuższych wyprawach. Większość konkurencji ma dłuższe interwały a wymiana co 6 tys. km podyktowana jest moim zdaniem tylko i wyłącznie chęcią większego zarobku dla serwisu. Najdziwniejsze jest to, że Suzuki olej każe wymieniać co 6 tys. km a filtr oleju co 18 tys. km.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 13:58, 15 Paź 2014
Irek1970
Motonita

 
Dołączył: 29 Lip 2014
Posty: 1124
Przeczytał: 16 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Strzegom





Nie rozumiem tego zamieszania.
6 czy 8 a nawet 10k , co to za różnica.
Ważne aby co jakiś czas wymienić i to wszystko.
W trasie jak wypadnie wymiana, to srać po gaciach, bo w środku stepu nam 18k wyskoczy ?
Jak napiszą w instrukcji, że wymiana co 500 km , to będziecie wymieniać co 500 ?
Świece co 12k mimo tego, że Denso gwarantuje poprawną pracę na 100 k ?
Sam chciałem ostatnio wymieniać te świece i zostałem oświecony, że to bez sensu.
Bez przesady imho.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 14:14, 15 Paź 2014
nita
Motocyklista

 
Dołączył: 17 Sie 2011
Posty: 369
Przeczytał: 55 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Ruda Śląska





Irek1970 napisał:
Nie rozumiem tego zamieszania.
6 czy 8 a nawet 10k , co to za różnica.
Ważne aby co jakiś czas wymienić i to wszystko.
W trasie jak wypadnie wymiana, to srać po gaciach, bo w środku stepu nam 18k wyskoczy ?
Jak napiszą w instrukcji, że wymiana co 500 km , to będziecie wymieniać co 500 ?
Świece co 12k mimo tego, że Denso gwarantuje poprawną pracę na 100 k ?
Sam chciałem ostatnio wymieniać te świece i zostałem oświecony, że to bez sensu.
Bez przesady imho.

Tu nie chodzi o kilkuletni motocykl , tylko o nówke z salonu . Nie zrobisz przeglądu tracisz gwarancję , assistans jaki dają itp.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 14:22, 15 Paź 2014
Irek1970
Motonita

 
Dołączył: 29 Lip 2014
Posty: 1124
Przeczytał: 16 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Strzegom





A, to inna bajka w takim razie. Nie doczytałem.
Czyli ewidentne zdzieranie kasy z klienta.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 15:15, 15 Paź 2014
MarcinM
Motocyklista

 
Dołączył: 26 Maj 2014
Posty: 219
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Łódź





Bez sensu ten dziób wygląda. Dołożyli kawałek plastiku tylko po to żeby zepsuć design.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 15:42, 15 Paź 2014
Irek1970
Motonita

 
Dołączył: 29 Lip 2014
Posty: 1124
Przeczytał: 16 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Strzegom





Żeby upodobnić się do GS ?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 18:34, 15 Paź 2014
DARKOM
Motonita

 
Dołączył: 06 Cze 2011
Posty: 565
Przeczytał: 17 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: IŁAWA





a mi tam ten dzióbek sie podoba ,poprawili by tylko jeszcze przednie lampy i było by bajka


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 13:19, 16 Paź 2014
ArtB
A2

 
Dołączył: 01 Lis 2013
Posty: 52
Przeczytał: 4 tematy

Ostrzeżeń: 0/2





Gdyby dodali te 10km i zmienili na bardziej czytelne te zegary, to byłby hicior tylko wtedy pewno na literka nie byłoby chętnych Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 13:30, 16 Paź 2014
Dober
DeTox nie pomoże

 
Dołączył: 11 Cze 2011
Posty: 3017
Przeczytał: 9 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Pobiedziska/Poznań





Irek1970 napisał:
Żeby upodobnić się do GS ?

Historycznie rzecz biorac do do starego Suzuki DR z lat 80-tych.
To BMW skopiowalo dziobek,a nie Suzuki.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 14:08, 16 Paź 2014
Irek1970
Motonita

 
Dołączył: 29 Lip 2014
Posty: 1124
Przeczytał: 16 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Strzegom





A to łobuzy.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 10:05, 07 Lis 2014
Remigiusz
Motocyklista

 
Dołączył: 16 Lut 2012
Posty: 285
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Chester





Super,bardzo podobny do mojego,tylko nie ma konkretnego wydechu i w takim stanie bardzo mi sie podoba i bym go takiego właśnie kupił a nie samemu zrobiłem jego takiego,koła BOMBA!!!! Pytanie tylko jaki koszt teraz takich felg bo jakiś czas temu koszt był około 1000£ jednego koła ...moim zdaniem powinni konkretnie zejść z ceny.. Ktoś może zna cenę ?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 10:47, 07 Lis 2014
Staszek
Motonita

 
Dołączył: 22 Lis 2012
Posty: 938
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Trójmiasto





Ten siwy jest pierwszym nowym suzuki dl, który wizualnie bardziej podoba mi się od starego. Fajnie wygląda ze srebrnymi kuframi. Wg mnie bardzo udany lifting.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 1:03, 12 Lis 2014
Vorenus
Motonita

 
Dołączył: 12 Lis 2014
Posty: 927
Przeczytał: 7 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Piaseczno





Jako, że jest to mój pierwszy wpis na tym forum witam serdecznie wszystkich miłośników DL i nie tylko.
Przechodząc do wątku głównego, mnie nowy DL bardzo się podoba i jeżeli Suzuki nie przesadzi z ceną, to najprawdopodobniej będzie to mój pierwszy motocykl (nie licząc 125) Smile
Tak nawiasem mówiąc, dziwi mnie trochę brak obniżek na obecny model.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 9:52, 12 Lis 2014
biblo
DeTox nie pomoże

 
Dołączył: 08 Maj 2012
Posty: 2911
Przeczytał: 105 tematów

Pomógł: 37 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: W-wa





Vorenus napisał:

Tak nawiasem mówiąc, dziwi mnie trochę brak obniżek na obecny model.


??? O jakich obniżkach piszesz...???

Przecież właśnie teraz jest oferta wyprzedażowa, w której mały DL kosztuje 30.900 zł... To chyba niezła cena w porównaniu z katalogową 34.900... A egzemplarze z rocznika 2013 są po 28.900 zł.

http://www.suzuki-moto.pl/wyprzedaz


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez biblo dnia Śro 9:53, 12 Lis 2014, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
DL 650 XT 2015
Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 1 z 3  
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
Regulamin