Forum VStromClub Strona Główna VStromClub
Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

DL 650A/XT 2017
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Painkiller
A2



Dołączył: 21 Mar 2017
Posty: 91
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Podlasie

PostWysłany: Pią 8:51, 31 Mar 2017    Temat postu: DL 650A/XT 2017

Myślę, że można by już otworzyć nowy wątek poświęcony nowemu v-stromowi DL 650 i 650 XT. Za granicą ludzie już zaczynają się nimi cieszyć i pojawiają się pierwsze testy oraz wrażenia z jazdy.

Poniżej link z włoskiego testu. Jak na razie jest dobrze, a nawet bardzo dobrze Smile

https://www.youtube.com/watch?v=uL-RIuhWLvY

Pewnie na dniach można się spodziewać dostawy nowych DL'ów w Polsce, więc ci co zamówili, będą mogli się podzielić wrażeniami empirycznymi z jazdy (łącznie ze mną).


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bronek
A1



Dołączył: 22 Lip 2010
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pon 21:14, 03 Kwi 2017    Temat postu:

Osobiście nie jeździłem, ale znajomy w sobotę jeździł 650 XA17. Na co dzień jeździ AK8.
Jego wrażenia:
- czuć, że zbiera się trochę lepiej niż AK8 (jak to określił - niespodziewane zaskoczenie na +)
- jeździ "płynnie" - to nowe moto więc wiadomo, ale oprócz tego chwalił wspomaganie obrotów i te inne bajery. Po prostu przyjemnie i płynnie pracuje.
- jest smuklejszy w czasie jazdy. Stary sztormiak jest masywny, nowy: zgrabniejszy w ruchu i sprawia wrażenie węższego.
- ochrona przed wiatrem w jego odczuciu podobna jak w starym,
- miał problemy ze skrzynia biegów - nie wskakiwał mu luz więc często na światłach stał na sprzęgle.
- zegary przyjemne i czytelne.
- pozytywnie zaskoczony wygoda kanapy - ale tu nie wiadomo czy kanapa została przeprojektowana czy po prostu różnica wynika z "nowa" vs. "wysiedziana przez 9 sezonów"
Jego wrażenia ogólne sa bardzo na +.

PS Wybaczcie, "a z kreska na dole" mi coś nie wskakuje :/


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kiku
A2



Dołączył: 02 Lis 2015
Posty: 73
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Jelcz Laskowice

PostWysłany: Wto 6:26, 04 Kwi 2017    Temat postu:

Jak to możliwe że miał problemy ze skrzynią i luz mu nie wchodzi?
Przecież to nowy motor.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bronek
A1



Dołączył: 22 Lip 2010
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Wto 6:44, 04 Kwi 2017    Temat postu:

Może właśnie dlatego. Może była zbyt nowa i zbyt lekko chodziła więc nie mógł trafić w luz Wink nie wiem, ale zostawiam info dla następnych - może jak ktoś będzie jeździł tym moto to potem napisze swoje spostrzeżenia.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Michał9
A1



Dołączył: 28 Mar 2017
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Wto 13:24, 04 Kwi 2017    Temat postu:

A gdzie jeździł w Polsce czy na testach za granica, gdzie nie dzwonię nigdzie jeszcze w naszej ojczyźnie nie maja, staly tekst "płyna" i nie wiadomo kiedy będa Sad sorki nie wskakuje mi "oł"

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bronek
A1



Dołączył: 22 Lip 2010
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Wto 19:28, 04 Kwi 2017    Temat postu:

W DE. Dostępne od ręki, nawet nie trzeba się umawiać na jazdę testową.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Michał9
A1



Dołączył: 28 Mar 2017
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Wto 20:35, 04 Kwi 2017    Temat postu:

myślałem aby do nich uderzyć tym bardziej ze Szczecina jest blisko ale zamiana na Euro chyba by na wyszła zdecydowanie drożej niż zakup w Polsce hm co myślicie?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bronek
A1



Dołączył: 22 Lip 2010
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Wto 22:16, 04 Kwi 2017    Temat postu:

Doprecyzuję: dostępne od ręki do jazdy testowej. Nie wiem czy, i ew. ile trzeba czekać przy zakupie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
motokras
Motocyklista



Dołączył: 11 Kwi 2012
Posty: 368
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Białystok

PostWysłany: Śro 9:59, 05 Kwi 2017    Temat postu:

no to jestem po pierwszych jazdach nowym 650...
fajnie działa trakcja... silnik na pierwsze odczucie bardziej przyjazny, łagodniejszy.
pozycja za kierownica tak samo dobra jak w poprzednim. ogólnie moim zdaniem ok

[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]

zdjęcia słabe bo nie było czasu robić Wink

a propos luzu... nie było żadnego kłopotu...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kalinago
Motocyklista



Dołączył: 25 Cze 2015
Posty: 260
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Bielsko-Biała

PostWysłany: Śro 11:41, 05 Kwi 2017    Temat postu:

Te gość z kulami na zdjęciach to jesteś Ty po przejażdżce ? Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
staszek_s
Motonita



Dołączył: 06 Wrz 2015
Posty: 803
Przeczytał: 9 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Radlin, Śląsk

PostWysłany: Śro 12:33, 05 Kwi 2017    Temat postu:

motokras napisał:
fajnie działa trakcja...

testowaliście to na jakimś piachu czy mokrym asfalcie? Przyda się do czegoś poza off'em?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
motokras
Motocyklista



Dołączył: 11 Kwi 2012
Posty: 368
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Białystok

PostWysłany: Śro 12:54, 05 Kwi 2017    Temat postu:

kalinago napisał:
Te gość z kulami na zdjęciach to jesteś Ty po przejażdżce ? Wink


to Janusz Czaja z Suzuki Moto Szkoły Wink

niestety było sucho Wink
ale asfalt nie był specjalnie lepiacy. no i chwilami było troszke piasku...
wiecej tak jak mowisz będzie można powiedziec po przejażdżce na mokrym. ale jak pamietam trakcję w dl1000 to tam hamowałao zapedy. a taka ciekawośtka że w nowym GSX-R1000A kontrola trakcji jest 10 stopniowa Wink


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez motokras dnia Śro 12:57, 05 Kwi 2017, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
staszek_s
Motonita



Dołączył: 06 Wrz 2015
Posty: 803
Przeczytał: 9 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Radlin, Śląsk

PostWysłany: Śro 13:15, 05 Kwi 2017    Temat postu:

nie znam się ale 10 stopni to wygląda na przerost formy nad treścią, coś jak wyścig na piksele w aparatach fotograficznych... Smile
Mimo wszystko fajne że takie rzeczy wchodzą do modeli coraz bardziej budżetowych, komuś się przyda, innemu nie ale dobrze mieć.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kriss
A



Dołączył: 11 Lip 2012
Posty: 116
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kołobrzeg

PostWysłany: Sob 17:58, 08 Kwi 2017    Temat postu:

A jak myślicie - gmole od wersji XT z 2016 pasowały by do nowego? Zmian w samej ramie podobno nie ma :)Wiec może będą pasować. Problem moze być z akcoseryjnymi stelażami pod kufry :/ Konstrukcja siedziska uległa zmianie no i jeszcze wydech niżej (: wiec na monokey chyba poczekamy Sad

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Bosman78
Motocyklista



Dołączył: 19 Kwi 2015
Posty: 347
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Sob 18:06, 08 Kwi 2017    Temat postu:

No właśnie i ten wydech niżej to jedyna rzecz, ktora mi sie wizualnie nie podoba w nowej wersji.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pablo123
A1



Dołączył: 12 Cze 2014
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Sob 20:20, 08 Kwi 2017    Temat postu:

Obnizenie wydechu bedzie mialo wplyw na miejsza szeroksc z kuframi ale ladniej wygladal poprzedni

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Barmaran
Motocyklista



Dołączył: 18 Sty 2017
Posty: 268
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Sandomierz

PostWysłany: Nie 18:43, 09 Kwi 2017    Temat postu:

To kwestia gustu,mnie osobiście zdecydowanie bardziej podoba się wydech w nowym modelu.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
motokras
Motocyklista



Dołączył: 11 Kwi 2012
Posty: 368
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Białystok

PostWysłany: Pon 10:59, 10 Kwi 2017    Temat postu:

staszek_s napisał:
nie znam się ale 10 stopni to wygląda na przerost formy nad treścią, .


to nie jest przerost formy nad treścią ... byli na tych jazdach ludzie którzy na wyścigach zjedli zęby... bardzo chwalili to rozwiazanie.
dla takiego felka jak ja faktycznie róznice były praktycznie niezauważalne...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kiku
A2



Dołączył: 02 Lis 2015
Posty: 73
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Jelcz Laskowice

PostWysłany: Pon 12:36, 10 Kwi 2017    Temat postu:

W tym tygodniu mają się pojawić w salonach.
Czy ktoś negocjował już cenę wersję A i czy może się podzielić
uwagami. Wielkie dzięki za wszystkie porady


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Michał9
A1



Dołączył: 28 Mar 2017
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Wto 18:21, 11 Kwi 2017    Temat postu:

chłopaki mam prośbę: ci którzy jeździli już v stromem 650 xt 2017 kilka zdań jakie macie odczucia co do mocy, przyspieszenie, czy zbiera się sportowo jak poprzednik z 2016; brzmienie tłumika czy takie samo jak z poprzednika - miłe basowe czy jak "odkurzacz" bez wyrazu? dzięki

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kiku
A2



Dołączył: 02 Lis 2015
Posty: 73
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Jelcz Laskowice

PostWysłany: Śro 14:23, 03 Maj 2017    Temat postu:

DL 650 2017r wersja A
Więc jestem po małej wyprawie co prawda 150 km i nie miałem okazji latać poprzednimi wersjami DL tylko shadow 750 więc ciężko będzie mi pisać w kwestii porównania.
Wzrost 175 cm, długość nogi 79 cm. Waga 85 kg.
Siadając na moto dostaję do ziemi połową stopy - pięta w powietrzu.
Motocykl wycofać siedząc na nim jest trochę ciężko ale bez tragedii. Sama masa przy przepychaniu na parkingu jest odczuwalna.
Po ruszeniu z miejsca masa motoru jakby się gdzieś ulotniła i pomimo nie dosiadania nigdy motocykla z tak wysoko umieszczonym środkiem ciężkości nie miałem problemu z manewrowaniem na małej prędkości wręcz było to czysto intuicyjne i przyjemnie mnie to zaskoczyło.
Pozycja za sterami jest komfortowa z małą uwagą że kierownica mogła by być ciut wyżej co powodowało lekkie pochylenie tułowia.
Podczas jazdy biegi wchodzą precyzyjnie i co prawda nie mogłem kręcić na dotarciu więcej jak 5000 obrotów a dodatkowo miałem włączoną kontrolę trakcji na 2 to i tak przyśpieszanie to czysta poezja. Na niskich obrotach nie szarpało łańcuchem i ciągnie bardzo przyjemnie.
Odgłos pracy silnika jest ledwo słyszalny ale w trakcie docierania( niskie obroty) musi tak być. Brak jest wibracji od silnika. Cały czas miałem wrażenie że jak odkręcił bym manetkę mocniej to obudził bym małego demona bo czuć było że moto chętnie by wyrwał do przodu i mruczenie przeobrażało się w bardzo miły dla ucha dzwięk.
Ochrona przed wiatrem jest ok i niema turbulencji na wysokości kasku.
Jak dla mnie czysta poezja.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
robinx
A1



Dołączył: 01 Kwi 2017
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubeck

PostWysłany: Śro 20:46, 03 Maj 2017    Temat postu:

Odnośnie wydechu w nowym modelu: nie posiada czasem regulacji głośności przy kierownicy? Coś takiego rzuciło mi się w oczy w testowym modelu w DE gdy odbierałem swojego (starszego). Możliwe, że w ekscytacji źle zinterpretowałem jakieś gadżety...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kiku
A2



Dołączył: 02 Lis 2015
Posty: 73
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Jelcz Laskowice

PostWysłany: Czw 5:10, 04 Maj 2017    Temat postu:

Nie wiem. Bo jak kupowałem to nawet książka obsługi jest od starego modelu Crying or Very sad
Nie wiem nawet jak obsługiwać komputer dopiero na pierwszym przeglądzie dopytam się


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
SebaR
A



Dołączył: 30 Paź 2016
Posty: 135
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: opolskie

PostWysłany: Czw 19:33, 04 Maj 2017    Temat postu:

Byłem dzisiaj w DOS TOROS w Tychach. A tak z okazji akcji serwisowej z moją Zuzanną.
Stoją tam stoją dwa nowe DL650, a pierwszego tysiączka właśnie skręcali. Miałem duuuuużo czasu żeby sobie je oblukać dokładnie. Nie jeździłem, bo tam bida z testowymi, ale na wygląd to jakoś nie mogę się osobiście przekonać. Smutne ale po prostu mi się nie podobają.
Żółta kanapa w tysiączku to już jakieś totalne nieporozumienie. a naklejki na nowym DL-u to takie jak z kloców lego.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
_Kojot_
A1



Dołączył: 22 Kwi 2017
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wodzisław Śląski

PostWysłany: Pią 14:53, 05 Maj 2017    Temat postu:

Cały czas się zastanawiam czy nie kupić nowego XTka....już budżet i tak naciąglem z 20->30k. Ale coraz bardziej się przenonuję że może warto jeszcze zacisnąć pośladki....może uda się z 2k znegocjować. Się zobaczy....bez sensu pchać się w jakieś kredyty bo wezmę w ratach 7k a za AC będę musiał zapłacić za 4k bo pewnie będą wtedy wymagali Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Bosman78
Motocyklista



Dołączył: 19 Kwi 2015
Posty: 347
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pią 18:17, 05 Maj 2017    Temat postu:

Ja bym przy takim.budzecie rozwazyl nowego starego XT na pewno bedzie taniej i więcej kasy na graty.zostanie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szuler57
A



Dołączył: 30 Cze 2016
Posty: 114
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Okolice Słupska

PostWysłany: Pon 22:34, 08 Maj 2017    Temat postu:

_Kojot_ napisał:
Cały czas się zastanawiam czy nie kupić nowego XTka....już budżet i tak naciąglem z 20->30k. Ale coraz bardziej się przenonuję że może warto jeszcze zacisnąć pośladki....może uda się z 2k znegocjować. Się zobaczy....bez sensu pchać się w jakieś kredyty bo wezmę w ratach 7k a za AC będę musiał zapłacić za 4k bo pewnie będą wtedy wymagali Wink


Bierzesz zwykły kredyt konsumpcyjny nie mówiąc w banku na co przeznaczasz na brakująca kwotę i dokładasz do motka. Wtedy nie masz kłopotów typu zastaw, AC itp. Przećwiczone - działa Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
zygfryd3
A1



Dołączył: 24 Wrz 2015
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: oława

PostWysłany: Pon 13:19, 15 Maj 2017    Temat postu:

Motocyngla zakupiłem w SUZUKI w Piasecznie z dostawą do domu i osłoną silnika za 34700.
W Allianz można u nich ubezpieczyć full casco w dobrej cenie ( u mnie wyszło 2013 zł co w porównaniu z innymi firmami daje bardzo dobry poziom.)
Maszyna fantastyczna choć nie mam porównania bo ostatni raz siedziałem na Jawie 350 20 lat temu... Smile i znów trochę trzeba się pouczyć.
Ale to chyba też o czyś świadczy że żółtodziób wsiada , jeździ i czuje się jakby zawsze miał v-stroma...


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez zygfryd3 dnia Pon 13:20, 15 Maj 2017, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Bosman78
Motocyklista



Dołączył: 19 Kwi 2015
Posty: 347
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pon 17:18, 15 Maj 2017    Temat postu:

Wiesz to zależy jak jeździć Smile jesli tak jak na jawie to do ogarnięcia, ale troche mocniej odkrecajac na zakrętach prycierac podnóżki, zamykac opony to juz inna bajka

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kiku
A2



Dołączył: 02 Lis 2015
Posty: 73
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Jelcz Laskowice

PostWysłany: Pon 19:47, 15 Maj 2017    Temat postu:

Zrobiłem przegląd przy przebiegu 960 km. W Częstochowie trwał 1.2 godz - koszt 488zł.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kiku
A2



Dołączył: 02 Lis 2015
Posty: 73
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Jelcz Laskowice

PostWysłany: Czw 8:19, 18 Maj 2017    Temat postu:

Takie pytanko czy jest ktoś kto ma rocznik 2017 a wcześniej jeździł poprzednim modelem?
Chodzi o ochronę przed wiatrem. Dl słyną z dobrej ochrony kierowcy jednak nie jestem zbyt zadowolony z orginalne szyby.
Cały czas słychać szum powietrza a od 120 km/h to muszę się garbić. Ciekawe czy deflektor pasuje ze starszej wersji.
Wzrost 175 cm. Macie jakieś propozycje?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez kiku dnia Czw 8:20, 18 Maj 2017, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
arrek
A1



Dołączył: 18 Kwi 2016
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: PZ

PostWysłany: Czw 11:40, 18 Maj 2017    Temat postu:

kiku napisał:
Takie pytanko czy jest ktoś kto ma rocznik 2017 a wcześniej jeździł poprzednim modelem?
Chodzi o ochronę przed wiatrem. Dl słyną z dobrej ochrony kierowcy jednak nie jestem zbyt zadowolony z orginalne szyby.
Cały czas słychać szum powietrza a od 120 km/h to muszę się garbić. Ciekawe czy deflektor pasuje ze starszej wersji.
Wzrost 175 cm. Macie jakieś propozycje?


w AL4 oryginalna szyba + deflektor Darkojak swietnie robił robote, do 130 dalo sie jechac z otwarta szyba. Podobno AirFlow jest jeszcze skuteczniejszy, ale na AF do nowego pewnie przyjdze poczekac jeszcze chwile. A przy okazji mam pytanie: jak z ochrona nog? w AL4 niestety po nogach wialo zdrowo, to samo w deszczu - nogi od kolan do kostek mialem zawsze zgnojone. W starej wersji pod tytm wzgledem bylo sporo lepiej.. A jak teraz?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kiku
A2



Dołączył: 02 Lis 2015
Posty: 73
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Jelcz Laskowice

PostWysłany: Czw 11:59, 18 Maj 2017    Temat postu:

Miałem okazję jechać w niezłym deszczu i w butach (rebelhorn wyskoie) miałem sucho i nie mogłem narzekać na wiatr a była burza. Niestety nie mam porównania do poprzedniej wersji. Jak jechałem przez kałuże nie czułem strumienia wody na nogach.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
malybidon
Motocyklista



Dołączył: 26 Lut 2015
Posty: 300
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Piotrków Tryb./Budziszewice

PostWysłany: Czw 12:12, 18 Maj 2017    Temat postu:

kiku napisał:
Dl słyną z dobrej ochrony kierowcy jednak nie jestem zbyt zadowolony z orginalne szyby.
Cały czas słychać szum powietrza a od 120 km/h to muszę się garbić


I dlatego chyba wszyscy na forum mają szyby nieseryjne lub seryjne uzupełnione o deflektory. Szyby nie są mocną stroną DL-i.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kriss
A



Dołączył: 11 Lip 2012
Posty: 116
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kołobrzeg

PostWysłany: Czw 15:00, 18 Maj 2017    Temat postu:

A też się pochwale, że stałem sie posiadaczem małego białego XTekA Smile i tu pytanie Smile jak ze stelażami? można je już gdzieś dostać ? Gmole podobno pasować maja stare płyta też ale stelaże ? co myślicie ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
luthorhuss
A



Dołączył: 11 Mar 2016
Posty: 139
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Czw 21:16, 18 Maj 2017    Temat postu:

Dzisiaj z Piaseczna wyjechał biały maluch do Poznania, jutro pewnie kurier dowiezie prezent Smile.
Przy okazji akcji serwisowej miałem możliwość przetestowania nowego 1000'ca i utwierdziłem się w przekonaniu, że czas na zmianę Smile.
Pierwsze wrażenie tysiąca- mały ale dla mnie wszystkie są małe, z wyjątkiem gs1200adv oraz multistrady enduro.
- super, super fajny silnik, mega elastyczny, zbiera się od 1,5 tysiąca obrotów i nie tarabani łańcuchem
- ogólny wygląd pozytywny ale deska rozdzielcza trochę plastikowa
- fajny sprzęt do turystyki drogowej, na co dzień, mega poręczny i zwrotny
- jakoś nie widzę tego sprzęta w terenie ale to może ze względu na mój wzrost. Płasko profilowany bak, jak stałem na podnóżkach nie czułem się komfortowo. Boczny kształt baku nie dawał dobrego oparcia dla kolan podczas jazdy na stojąco.
- Moim zdanie w motocyklu do dalekiej turystyki kolana powinny być mocniej ukryte za owiewkami tu tak nie jest.
- kanapa a przede wszystkim szyba do wymiany, jest regulacja tej drugiej ale nie wiem co daje bo lepszej ochrony przed wiatrem na 100% nie.
Już wiem , że zabawa zaczyna się od 1000'ca i 100km Smile ruszam na dalsze poszukiwania następcy małego dl'a.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KolegaPL
A2



Dołączył: 24 Gru 2015
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Czw 21:51, 18 Maj 2017    Temat postu:

luthorhuss napisał:

- Moim zdanie w motocyklu do dalekiej turystyki kolana powinny być mocniej ukryte za owiewkami tu tak nie jest......

Fakt nie są ukryte, ale kompletnie to w niczym nie przezkadza i nic nie wie, wyjątkowo dobrze chroni nogi.

luthorhuss napisał:

- kanapa a przede wszystkim szyba do wymiany, jest regulacja tej drugiej ale nie wiem co daje bo lepszej ochrony przed wiatrem na 100% nie.
.......

Szyba to porażka, wymiana tylko i wyłącznie na vario touring. To jest jedyna opcja na dzień dzisiejszy, pozostałe o kant dupy potłuc Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pablo123
A1



Dołączył: 12 Cze 2014
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Nie 16:05, 21 Maj 2017    Temat postu:

calkowicie sie zgadzam ze szyba w nowym dl 650 to porazka a jezdzilem w bardzo dobrym kasku
shoei neotec


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez pablo123 dnia Nie 16:08, 21 Maj 2017, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
motokonio
A2



Dołączył: 22 Lut 2014
Posty: 60
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Pon 12:01, 22 Maj 2017    Temat postu:

A się zapytam, jak wygląda sprawa hamulców w nowym DLu ad 2017?
Coś poprawili?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jarrson
Motocyklista



Dołączył: 18 Lis 2014
Posty: 288
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 1/2
Skąd: Poznań/Mosina

PostWysłany: Pon 16:20, 22 Maj 2017    Temat postu:

A teraz łyżka dziegciu. Byłem na zlocie V-stromów i widziałem nową 650-tkę. Najpierw myślałem że to 250 ccm. A tu nie Smile On jest teraz wielkości Mz-tki. Kanapa wąska jak w GS800 czyli decha, z tyłu pasażer ma zero miejsca. Poszycie z jakiegos plastiku zrobili - od razu do wymiany. Cały motocykl wykonany tak, że jakościowo mógłby stać w salonie Rometa obok ADV400, który byłby od niego... większy. Większy jest tez od niego Versys 300 a 650 wygląda przy nim na mastodonta. Taki motorek do nauki jazdy im z tego wyszedł. Bardzo nisko się siedzi - ja przy 175 cm stojąc mam nogi ugięte w kolanach, a kąt ugięcia kolan w czasie jazdy jest taki, że po 100 km będzie bolało, oj będzie. W Akashi chłopaki z Kawasaki jak go zobaczyli to chyba z radości sake wiadrami pili przez tydzień. Krótko mówiac przerobili go na weekendowe moto do nauki jazdy, a w dziedzinie zastosowania turystycznego dla dwóch osób popełnili samobójstwo. Motocykl jest wykonany tak budżetowo że równie dobrze móglby stać w salonie z chińczykami. DL 650 którym jeździłem przez lata był wielkości obecnego Versysa 1000. A nowa 650-tka wygląda przy starej jak rower. Goście którzy maja po 185cm wzrostu wyglądają na nim jak goryl na rowerze. Hulajnoga im z tego wyszła. Niestety. Sad

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Bosman78
Motocyklista



Dołączył: 19 Kwi 2015
Posty: 347
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pon 17:26, 22 Maj 2017    Temat postu:

Niechcący lejesz miód na moje serce bo powolo zbieralem sline aby zacząć pluc sobie w brodę, ze kupiłem starego a nie nowego DLa Wink i jestem z niego zadowolony, mega światła, kanapa i ochrona przed wiatrem

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Bosman78 dnia Pon 17:28, 22 Maj 2017, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jarrson
Motocyklista



Dołączył: 18 Lis 2014
Posty: 288
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 1/2
Skąd: Poznań/Mosina

PostWysłany: Pon 17:37, 22 Maj 2017    Temat postu:

Sądząc po tym co wyprodukowali to stare będa po prostu kultowe.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Bosman78
Motocyklista



Dołączył: 19 Kwi 2015
Posty: 347
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pon 18:26, 22 Maj 2017    Temat postu:

Będzie tak jak z trampkami. XL 600/650 mega fajne motory potem zrobili 700, ktora byla juz takim niewiadomo czym. Po offie juz nie polatasz po trasie mocno przecietna. Widzę, że suzuki poszło w tą modłę ala SUV a szkoda bo na rynku aktualnie brak średniego enduro turystyka w okolocach 30-35 tys. PLN

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
express
Administrator



Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 2696
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków (VIII), Ustroń

PostWysłany: Pon 18:52, 22 Maj 2017    Temat postu:

Jarrson napisał:
Sądząc po tym co wyprodukowali to stare będa po prostu kultowe.


A DL 1000 stare będzie creme de la creme Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jarrson
Motocyklista



Dołączył: 18 Lis 2014
Posty: 288
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 1/2
Skąd: Poznań/Mosina

PostWysłany: Pon 18:58, 22 Maj 2017    Temat postu:

No dokładnie. Ta sama analogia vide Trampek 700 i samobój Hondy przyszła mi do głowy. Nic dodać nic ująć.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
zygfryd3
A1



Dołączył: 24 Wrz 2015
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: oława

PostWysłany: Pon 19:13, 22 Maj 2017    Temat postu:

Na temat gustów się nie dyskutuje...
Dla mnie nowy dl to esencja klasy i techniki.
Może dla tego że ja go mam i nikomu nie muszę zazdraszczać.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kiku
A2



Dołączył: 02 Lis 2015
Posty: 73
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Jelcz Laskowice

PostWysłany: Pon 19:27, 22 Maj 2017    Temat postu:

No to i ja się wypowiem. Nakręciłem nowym DL 650 A 1400 km a ostatnia jazda 300km ciągiem.
No i nie zgodzę się z wami mam 175cm wzrostu i aby wycofać moto a propo jego mikrej postury siedząc na nim jest to trudne bo dosięgam do ziemi połową stopy. Siedząc na Versysie jest niżej kanapka. Jak jesteśmy przy kanapie jest tak wyprofilowana że jadąc na stojaka nie boję się stanąć na prostych nogach nawet przy 100 na godzinę bo nic nie wadzi i czuję się swobodnie i pewnie pomimo fatalnej orginalnej szyby ( o dziwo wiatr odczuwa się silnie ale bez turbulencji i tak odpycha od kierowcy strumień że takie wstanie jest możliwe i nie niebezpieczne). Materiał na kanapie na początku nie budził zachwytu jednak przekonałem się że wiedzieli co robią dając taki a nie inny. Nie ślizgasz się po nim a sam profil kanapy nie powoduje bólu siedziska kierowcy po tych 300km. Zobaczymy jak nakręcę więcej.
Teraz o hamulcach- Miałem niestety okazję wczoraj na własnej skórce sprawdzić działanie. Przy 60 km/h jadąc za samochodem jakieś 3 m ten chcąc chyba wymusić najazd na dup ę zahamował z piskiem opon. Ja oczywiście tak samo i efekt taki że ręce aż zgięły mi się w łokciach od efektu zdziałania siły i poczułem jak działa ABS. Koniec był taki 1,5 metra od samochodu się zatrzymałem a gościu jak zobaczył że mu nie wyszło wymuszenie zwiał a ja pooglądałem ślady jego hamowania. Czyli hamulce na 6+ .
Z minusów szyba i za nisko kierownica jak dla mnie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kojot85
DeTox nie pomoże



Dołączył: 12 Maj 2013
Posty: 2703
Przeczytał: 5 tematów

Pomógł: 21 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kuj- Pom

PostWysłany: Pon 20:03, 22 Maj 2017    Temat postu:

Już pierwsze używki się pojawiły. Salonowy motocykl testowy z przebiegiem 500 km za jedyne 30 660 zł.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Filip_V650
Motocyklista



Dołączył: 01 Kwi 2015
Posty: 236
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: ZK

PostWysłany: Pon 21:35, 22 Maj 2017    Temat postu:

Zdania podzielone. Trzeba będzie się przekonać na własnej skórze co oni tam nakombinowali, przy okazji następnego dużego przeglądu. Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jarrson
Motocyklista



Dołączył: 18 Lis 2014
Posty: 288
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 1/2
Skąd: Poznań/Mosina

PostWysłany: Wto 7:57, 23 Maj 2017    Temat postu:

Prostując informacje napisane przez kolegę KIKU. Musisz mieć przy swoich 175cm wzrostu b. krótkie nogi. Mamy tyle samo wzrostu i ja siedząc na nowym V-stromie mam nie tylko stopy w całosci na ziemi ale jeszcze kolana ugiętę. Na zlocie każdy kto wsiadał (a zdjec mamy mnóstwo) wyglądał na nim dokładnie tak samo, a goście pow. 185 cm wzrostu to już wogóle zamiatali nogami po ziemi. On - jako motocykl nie jest niższy niż poprzednik bo ma kanapę na 83 cm, ale ma ja tak mocno wyciętą (fakt lepiej na stojaka) z przodu ze efekt jest jaki jest. Teraz co do informacji jakoby Versys miał kanapę niżej. Nie - to nieprawda. Versys ma kanapę na wysokości 84 cm a więc 1 cm wyżej. A ponieważ nie ma jej tak mocno po bokach podciętej to ja stoję na połowie stóp (ale obu) na nim. Oba motocykle mają teraz ten sam prześwit czyli 17 cm przy czym należy pamiętąc że V-strom wymaga założenia płyty chroniącej filtr oleju co obniża prześwit o 3 cm. Versys tej potrzeby nie ma bo dołem ma puszczoną puchę tłumika która chroni wszystko.
Zaletą nowego V-stroma jest to że mogą na nim smigac laski o wzroście od 165-168 cm. I siegną nogami do ziemi.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
Strona 1 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin