Forum VStromClub Strona Główna VStromClub
Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Dobrać się do diagnostyki 1000

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
geniusz
Motocyklista



Dołączył: 05 Wrz 2009
Posty: 473
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Poznań

PostWysłany: Czw 9:26, 18 Lut 2010    Temat postu: Dobrać się do diagnostyki 1000

Zastanawiam się jaką kombinacą wybiera się wejście do diagnostyki w dl 1000 K6 ponieważ tam są nowe zegary a dokumentację mam od K4. Wie ktoś z szanownego grona to zrobić???

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Szuja
DeTox nie pomoże



Dołączył: 17 Lis 2008
Posty: 3462
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 46 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: miejscowosc obok ktorej lezy Warszawa

PostWysłany: Czw 10:36, 18 Lut 2010    Temat postu:

ja w k7 mam taka luzna wtyczke po lewej stronie pod kanapa, krotkim kabelkiem robie zwarcie dwoch ostatnich stykow i wyskakuje diagnostyka na zegarach, pzdr, Szu

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
geniusz
Motocyklista



Dołączył: 05 Wrz 2009
Posty: 473
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Poznań

PostWysłany: Czw 10:53, 18 Lut 2010    Temat postu:

czyli coś podobnego ka w tych starszych modelach w manualu jest jakaś fabryczna przejściówka z przełącznikiem czyli wychodzi na to e taki sam patent. A jak robiłeś diagnostykę gdzie wyskakuje -C00 czy _C00 tej górnej kreski nie zrobię Shocked bo nie ma tego na klawiturze chyba że 00C_ coś w tej podobie he he

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
GrzesiekK
Motonita



Dołączył: 05 Gru 2009
Posty: 522
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Czę100chowa

PostWysłany: Sob 14:37, 27 Lut 2010    Temat postu:

Która wtyczka ? które kabelki ?? w k3 ???

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
skalar
Motocyklista



Dołączył: 20 Lut 2010
Posty: 260
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Sob 23:31, 27 Lut 2010    Temat postu:

W linkach w temacie MAnuale jest adresik strony gdzie mozesz siągnąć m.in serwisówkę do DL1000 z przedziału K4-K9 - moze to Ci ułatwi zadanie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
geniusz
Motocyklista



Dołączył: 05 Wrz 2009
Posty: 473
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Poznań

PostWysłany: Pon 15:35, 22 Mar 2010    Temat postu:

Tak się zastanawiam po ostatniej wycieczce, że chyba przy dużym 1000 nie powinno się trzymać silnika poniżej 3 tyś obr/min a najlepiej to koło 4 tyś wtedy dynamiczniej się rozpędza i mniej szarpie w tym zakresie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KLV 1000
A1



Dołączył: 25 Lip 2009
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Leżajsk

PostWysłany: Pon 20:03, 22 Mar 2010    Temat postu:

Ja ostatnio sie zastanawiam czy nie wybrac sie do serwisu z takim szarpaniem,
Mój dl-k4 przy przyspieszaniu w zakresie obrotów 3-4 tyś szarpie i przerywa (rozpędzając się przy delikatnym gazie) ale gdy operuje gazem w stylu "po garach"
to problemu takiego nie ma ??? więc co jest?
Wkurzające jest to że nie da sie nim "popyrkać" tak na spokojnie. Tylko trza walić w gaz. Kuźwa to nie odrzutowiec!
Wspomnę że mam założony filtr powietrza K&N,


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Szuja
DeTox nie pomoże



Dołączył: 17 Lis 2008
Posty: 3462
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 46 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: miejscowosc obok ktorej lezy Warszawa

PostWysłany: Wto 1:11, 23 Mar 2010    Temat postu:

jak zaczna robic moto na rope to moze beda niskoobrotowe, poki co, przynajmniej w tysiacu jest silnik po sportowym TL... Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
geniusz
Motocyklista



Dołączył: 05 Wrz 2009
Posty: 473
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Poznań

PostWysłany: Wto 15:50, 23 Mar 2010    Temat postu:

Kiedyś czytałem o fenomenalnej elastyczności V-ki pod tytułem,że KTM 990 Adventure poniżej 2500 obr/min potrafi zgasnąć. Okazało po dokładniejszym zgłębieniu temtu, tak jest faktycznie i nasze silniczki nie lubią niskich obrotów. Po mojej ostatniej jeździe gdy zacząłem stosować technikę minimum 3000 obr/min. zaczęło to działać. Poniżej silnik szarpie i głupieje, więc moje spostrzeżenia zdają się być słuszne. Macie własne spostrzeżenia na ten temat Laughing

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KLV 1000
A1



Dołączył: 25 Lip 2009
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Leżajsk

PostWysłany: Wto 17:15, 23 Mar 2010    Temat postu:

przed zakupem mojej KLV objeździłem kilka maszyn typu DL 1000 i 650, zdecydowałem się kupić 1000 bo poszło o moc, 650 jest łagodna i nie zauważyłem takich problemów. 1000 faktycznie nie lubi niskich obrotów, fakt 4 tyś u mnie to minimum na jego tolerancję do obciążenia. Pół tyś obrotów mniej i juz się zaczyna masakra, to nie jest samo szarpanie lecz dochodzi do tego przerywanie zapłonu - przy 3 - 3,5 tyś. Jak tu sie nie drapać po głowie jak człowiek musi go kręcić i to sporo. Zdecydowanie wysokie obroty!
Jak wrócę z serwisu wrzuce kilka zdań, czy coś pomogło


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jakubdl1000
Motonita



Dołączył: 14 Paź 2008
Posty: 775
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Czw 15:43, 25 Mar 2010    Temat postu:

to zależy czym wczesniej jeździłeś? ja przesiedłam sie z SINGLA (DR BIG) po 9latach, wiec mieszanie w biegach mam zakodowane w mózgu i odruchowo wbijam bieg w dół przy kazdym zwalnianiu i ponownym przyśpieszaniu.

Moj kumpel który jeździł zawsze elestycznymi 4cylindrowcami (obecnie XX1100) nie umie DLem jeździc, bo mu szarpie... ja go nie rozumien a on mnie...

Kwestia jeszcze jakie masz przełożenia - sprawdż czy nie masz szybszego przełozenia i z tego powodu przy wyższych predkościach niższe obroty silnika. Jak DL-em schodzisz poniżej 3500obr/min to bieg w dół kolegi i jazda, rwanie do przodu! DL to turysta ale czuć pochodzenie silnika ze sportu - mi to sie bardzo podoba.
Tu sobie sprawdzisz jakie są róznice w obrotach przy róznych kombinacjach ilości zebów przód/tył:
[link widoczny dla zalogowanych]

Mi od czasu do czasu też szarpnie, i słyszałem to juz od kilku posiadaczy DL1000, ale nie jest to uciązliwe zdarza sie np raz na 20km tylko przy zamulaniu, nigdy przy przyśpieszaniu (nawet ponizej 2500obr)


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez jakubdl1000 dnia Czw 15:46, 25 Mar 2010, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KLV 1000
A1



Dołączył: 25 Lip 2009
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Leżajsk

PostWysłany: Czw 18:50, 25 Mar 2010    Temat postu:

To będzie mój 2-gi sezon na dl-u. Wczesniej jeździłem Fz1 mega elastyczną. To prawda co pisze JAKUBDL1000, po przesadzeniu d.... na Dl-a szok... co to k.... jest, tym sie nie da jeździć....wibruje jak wariat, szarpie, silnik przerywa. Motocykl mega wymagający, z charakterem, można go kochać lub nienawidzieć.
Ja go po prostu uwielbiam, polubiłem go po pewnym czasie, teraz to moje oczko w głowie, cacy cacy, jest taki że po prostu czuję że jadę!
Zrozumieć kolesia na szarpiącym i dygocącym Harleyu można po zjeżdżonym sezonie na Dl-u 1000!
Dzisiaj testowałem odłączenie sondy lambda. Jak pisał Roadrunner u niego "domniemane przerywanie zapłonu" było spowodowane błędem sondy. U mnie sonda ok! Jadę na założonych silencerach i czuje ze jest genialnie i nic nie przerywa, po powrocie sciągnąłem je i rura, moto przerywa, szok..., teraz sprubuje wywalić K&N-a
Obecnie mam przełożenie tył 41.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Czw 19:13, 25 Mar 2010    Temat postu:

Hej.
Mi takie dziwne szrpania w 1000 zaczely sie po wsadzeniu K&N.Przynajmniej mam takie wrazenie.No i moto mawiekszy apetyt na paliwo.Jak robilem przeglad na stacji diagnostycznej to po analizie spalin gosc sie mnei zapytal czy przypadkiem nie pali mi duzo paliwa bo z analizy spalin wynika ze nie dopala mieszanki.Duze CO2.
pozdro.
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
V-Told
Maniak motocyklowy



Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 2033
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Czw 19:19, 25 Mar 2010    Temat postu:

KLV 1000 napisał:
To będzie mój 2-gi sezon na dl-u. Wczesniej jeździłem Fz1 mega elastyczną. To prawda co pisze JAKUBDL1000, po przesadzeniu d.... na Dl-a szok... co to k.... jest, tym sie nie da jeździć....wibruje jak wariat, szarpie, silnik przerywa. Motocykl mega wymagający, z charakterem, można go kochać lub nienawidzieć.


Ale nie przesadzaj, pojeździj na boxerze, zobaczysz co to są wibracje Wink

Dopiero teraz zupełnie się uspokoiłem tym przerywaniem i szarpaniem. Tak się dzieje przy prędkościach od około 60km, poniżej tego bez problemów jeździ się na 2,5 tyś. obr/min. Najbliżej diesla jest wspomniany boxer. Ale podobnie jak w dieslu, mamy tam spore wibracje i stosunkowo niewielki zakres obrotów.

Obiektywnie patrząc nie wydaje mi się, aby DL1000 specjalnie wibrował. Przy 10 tyś obr/min to jasne, ale nikt tak nie jeździ. Ja chyba nigdy nie przesiądę się na rzędówkę, na pewno nie czterocylindrową - nie znoszę piszczących myszy w wydechu/suszarki/szlifierki/jak tam to kto jeszcze nazwie. DL1000 ma mega poważne brzmienie, ten bas i uczucie potęgi to coś, co ja to po prostu uwielbiam. Kiedyś mogliby zrobić wersję GS'a z dużą V-ką Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KLV 1000
A1



Dołączył: 25 Lip 2009
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Leżajsk

PostWysłany: Czw 19:31, 25 Mar 2010    Temat postu:

Nie przesadzam, dokładnie takie wrażenia mnie dopadły, po przesiadce z fazera.
Wszystko to kwestia "dotarcia" siebie i motocykla.
Kiedyś przed DL-em dosiadłem TDM 900 kolegi i mnie zdziwił że wibruje mocno...
Teraz po przesiadce z DL-a na TDM mam wrażenie że jade fun bikiem. Lipa!!!
Chyba na rzędówke tez więcej już nie wsiąde! hehe
V-strom to jak piszesz V-Told poważne brzmienie wydechu i to jest naprawdę pożądane!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jakubdl1000
Motonita



Dołączył: 14 Paź 2008
Posty: 775
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Czw 23:16, 25 Mar 2010    Temat postu:

na DL-u to jest spokój i Cisza Panowie, jeździł ktoś intruderem 1400 albo LC 1500? na Bigu jak smigałem 140km/h to w stopach czułem mrowienie, 4cylindrowe rzędaki nadaja sie do furmanki a nie do motocykla, jesli już 4 cylidry to V4 a jeśli rzędak to Twin, np XTZ750, uważam ze jaki układ by nie był to 2 cylindry pozwalają poczuć ze sie jedzie na motocyklu! i po każdym wyjsci z zakrętu usłyszec ten piekny pomruk silnika... (to samo przy siglach)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin