Forum VStromClub Strona Główna VStromClub
Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Kilka pytań technicznych i nie tylko:)

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MichaelloEs
A



Dołączył: 07 Maj 2013
Posty: 122
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Bieruń

PostWysłany: Pon 8:46, 19 Sie 2013    Temat postu: Kilka pytań technicznych i nie tylko:)

Jako, że wczoraj nabyłem wreście dl-ka to z związku z tym mam parę pytań na wstępie i proszę o odpowiedzi jak to nie duży problem:)
1. Napięcie ładowania: na początku obroty były za nisko ustawione bo ok. 1k obr/min i przy załączonym silniku napięcie na aku wynosiło ok. 12,3/5V - jak się zwiększyło obroty manetką to rosło do ponad 13V. Teraz obroty ustawiłem na odpowiednie czyli ok. 1200-1400 obr/min. Pytanie moje jak u Was z ładowaniem sprawa wygląda? Te typy tak mają? Teraz po zwiększeniu obrotów biegu jałowego nie sprawdzałem napięcia ale na pewno powinno być trochę większe.
2. Będąc w temacie napicia, zauważyłem, ze podczas załaczonych świateł mijania dodatkowo załącze awaryjne to lekko miga mi tylne światło i postojówki - tez normalna sprawa czy coś z tym ładowaniem nie tak?
3. Mam olejarke w moto - łancuch wygląda super czysto, jednak coś za coś - oklice silnika od strony zębatki zdawczej są opaćkane olejem. Tak w przypadku olejarek jest czy może za duża przepustowośc oleju albo za rzadki??
4. Jak kupiłem moto był juz założony filtr K&N, wiem że rózne opinie są na temat tych filtrów ale jak to wygląda w przypadku naszych maszyn?? Wymienić go na standardowy czy nie będzie przeszkadzał??
5. Co do odważników (nie wiem jak sie to fachowo nazywa) przy oponach na feldze macie je przyklejone czy zabite jak w felgach samochodowych??

Dzięki z góry za odpowiedzi na wszystkie pytanka:)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
sladek
Motocyklista



Dołączył: 13 Mar 2012
Posty: 253
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pon 9:30, 19 Sie 2013    Temat postu:

1- jest ok
2 - normalka , na niskich obrotach tak "przygasa"
3 - chyba masz trochę za dużo podawane oleju - zmiejszaj po troszku a może uzyskasz lepszy efekt ( czysty łańcuch ale i czystą obudowę), możesz też pokombinować z innym olejem. Ja używam oryginalnego scotooilera i nic mi nie brudzi
4 - bardzo dobry filtr - zostaw go tylko serwisuj zgodnie z instrukcją a "będziesz pan zadowolony"
5 - to zależy jaki wulkanizator - jeden nabija ,drugi przykleja - z technicznego punku widzenia to w sumie ryba, ale jakoś bardziej wole przyklejane Smile

Gratuluje zakupu i pozdrawiam.
Sladek.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MichaelloEs
A



Dołączył: 07 Maj 2013
Posty: 122
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Bieruń

PostWysłany: Pon 11:28, 19 Sie 2013    Temat postu:

No z tym wulkanizatorem to kit ale nie chce potem po sciagnieciu tego przy wymianie opon miec slady, pozostalosci po dziadostwie:-)
Z ta olejarka pomysle, tylko ten syf na silniku mnie wkurza ale damy rade z Wasza pomoca;-)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
SoH
Motocyklista



Dołączył: 20 Lip 2011
Posty: 384
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa/Lublin/Świdnik

PostWysłany: Pon 11:42, 19 Sie 2013    Temat postu:

MichaelloEs napisał:
(...) tylko ten syf na silniku mnie wkurza ale damy rade z Wasza pomoca;-)

A tam. Nie ruszaj. Dual-sporty lepiej wyglądają uje..ne olejem i błotem Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MichaelloEs
A



Dołączył: 07 Maj 2013
Posty: 122
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Bieruń

PostWysłany: Pon 13:10, 19 Sie 2013    Temat postu:

Co do filtra, wiem ze był nasączany itp na początku sezonu, raz na rok chyba sie to robi tak??
Juz w ogole nie sa one wymienialne, po czasie sie nie wymienia??
Opłaca sie kupic preparaty do tych zabiegów z filtrem?

Co do oliwiarki, używa ktoś scottoiler-a?? Jak tam ustawić najleiej te pokrętła? Nie mam instrukcji:)


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez MichaelloEs dnia Pon 13:54, 19 Sie 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
sladek
Motocyklista



Dołączył: 13 Mar 2012
Posty: 253
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pon 16:02, 19 Sie 2013    Temat postu:

Tak już go nie wymieniasz i tak warto kupić te ustrojstwa.

Scootoiler zaleca ustawić 2 krople na minutę.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MichaelloEs
A



Dołączył: 07 Maj 2013
Posty: 122
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Bieruń

PostWysłany: Wto 7:09, 20 Sie 2013    Temat postu:

Jeszcze pytanko co do tych naszych wulkanizatorów... Z tego co zauwazyłem to na tylnym kole jest slad bo tym odwazniku (wypadł), tak mi tlumaczył sprzedawca - jest to mozliwe??
I teraz kwestia tego, jechać wyważać opone? W sumie szkoda łożysk na wahaczu co??
Swoja droga takie nabijanie jest bezsensu, potem tak jak w moim przypadku zostaje slad na feldze, jakby tak 5 razy wymieniał opone i wywazał to za niedługo będzie cała felga porysowana... dziwna sprawa z tym powiem Wam szczerze... Do stalowych felg ok, ale aluminiowych:)??
Tak z ciekawosci jeszcze chcialem sie dowiedzieć: u Was przy załaczonym silniku i przy odkreceniu powoli wlewu oleju w silniku bije powietrze mocno czy slabo? Jak to w tych silnikach jest?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez MichaelloEs dnia Śro 11:41, 21 Sie 2013, w całości zmieniany 8 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin