VStromClub

Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom -> Kilka pytań technicznych i nie tylko:)
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
Kilka pytań technicznych i nie tylko:)
PostWysłany: Pon 9:46, 19 Sie 2013
MichaelloEs
A

 
Dołączył: 07 Maj 2013
Posty: 105
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Bieruń





Jako, że wczoraj nabyłem wreście dl-ka to z związku z tym mam parę pytań na wstępie i proszę o odpowiedzi jak to nie duży problem:)
1. Napięcie ładowania: na początku obroty były za nisko ustawione bo ok. 1k obr/min i przy załączonym silniku napięcie na aku wynosiło ok. 12,3/5V - jak się zwiększyło obroty manetką to rosło do ponad 13V. Teraz obroty ustawiłem na odpowiednie czyli ok. 1200-1400 obr/min. Pytanie moje jak u Was z ładowaniem sprawa wygląda? Te typy tak mają? Teraz po zwiększeniu obrotów biegu jałowego nie sprawdzałem napięcia ale na pewno powinno być trochę większe.
2. Będąc w temacie napicia, zauważyłem, ze podczas załaczonych świateł mijania dodatkowo załącze awaryjne to lekko miga mi tylne światło i postojówki - tez normalna sprawa czy coś z tym ładowaniem nie tak?
3. Mam olejarke w moto - łancuch wygląda super czysto, jednak coś za coś - oklice silnika od strony zębatki zdawczej są opaćkane olejem. Tak w przypadku olejarek jest czy może za duża przepustowośc oleju albo za rzadki??
4. Jak kupiłem moto był juz założony filtr K&N, wiem że rózne opinie są na temat tych filtrów ale jak to wygląda w przypadku naszych maszyn?? Wymienić go na standardowy czy nie będzie przeszkadzał??
5. Co do odważników (nie wiem jak sie to fachowo nazywa) przy oponach na feldze macie je przyklejone czy zabite jak w felgach samochodowych??

Dzięki z góry za odpowiedzi na wszystkie pytanka:)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 10:30, 19 Sie 2013
sladek
Motocyklista

 
Dołączył: 13 Mar 2012
Posty: 253
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





1- jest ok
2 - normalka , na niskich obrotach tak "przygasa"
3 - chyba masz trochę za dużo podawane oleju - zmiejszaj po troszku a może uzyskasz lepszy efekt ( czysty łańcuch ale i czystą obudowę), możesz też pokombinować z innym olejem. Ja używam oryginalnego scotooilera i nic mi nie brudzi
4 - bardzo dobry filtr - zostaw go tylko serwisuj zgodnie z instrukcją a "będziesz pan zadowolony"
5 - to zależy jaki wulkanizator - jeden nabija ,drugi przykleja - z technicznego punku widzenia to w sumie ryba, ale jakoś bardziej wole przyklejane Smile

Gratuluje zakupu i pozdrawiam.
Sladek.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 12:28, 19 Sie 2013
MichaelloEs
A

 
Dołączył: 07 Maj 2013
Posty: 105
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Bieruń





No z tym wulkanizatorem to kit ale nie chce potem po sciagnieciu tego przy wymianie opon miec slady, pozostalosci po dziadostwie:-)
Z ta olejarka pomysle, tylko ten syf na silniku mnie wkurza ale damy rade z Wasza pomoca;-)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 12:42, 19 Sie 2013
SoH
Motocyklista

 
Dołączył: 20 Lip 2011
Posty: 356
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa/Lublin/Świdnik





MichaelloEs napisał:
(...) tylko ten syf na silniku mnie wkurza ale damy rade z Wasza pomoca;-)

A tam. Nie ruszaj. Dual-sporty lepiej wyglądają uje..ne olejem i błotem Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 14:10, 19 Sie 2013
MichaelloEs
A

 
Dołączył: 07 Maj 2013
Posty: 105
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Bieruń





Co do filtra, wiem ze był nasączany itp na początku sezonu, raz na rok chyba sie to robi tak??
Juz w ogole nie sa one wymienialne, po czasie sie nie wymienia??
Opłaca sie kupic preparaty do tych zabiegów z filtrem?

Co do oliwiarki, używa ktoś scottoiler-a?? Jak tam ustawić najleiej te pokrętła? Nie mam instrukcji:)


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez MichaelloEs dnia Pon 14:54, 19 Sie 2013, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 17:02, 19 Sie 2013
sladek
Motocyklista

 
Dołączył: 13 Mar 2012
Posty: 253
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





Tak już go nie wymieniasz i tak warto kupić te ustrojstwa.

Scootoiler zaleca ustawić 2 krople na minutę.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 8:09, 20 Sie 2013
MichaelloEs
A

 
Dołączył: 07 Maj 2013
Posty: 105
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Bieruń





Jeszcze pytanko co do tych naszych wulkanizatorów... Z tego co zauwazyłem to na tylnym kole jest slad bo tym odwazniku (wypadł), tak mi tlumaczył sprzedawca - jest to mozliwe??
I teraz kwestia tego, jechać wyważać opone? W sumie szkoda łożysk na wahaczu co??
Swoja droga takie nabijanie jest bezsensu, potem tak jak w moim przypadku zostaje slad na feldze, jakby tak 5 razy wymieniał opone i wywazał to za niedługo będzie cała felga porysowana... dziwna sprawa z tym powiem Wam szczerze... Do stalowych felg ok, ale aluminiowych:)??
Tak z ciekawosci jeszcze chcialem sie dowiedzieć: u Was przy załaczonym silniku i przy odkreceniu powoli wlewu oleju w silniku bije powietrze mocno czy slabo? Jak to w tych silnikach jest?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez MichaelloEs dnia Śro 12:41, 21 Sie 2013, w całości zmieniany 8 razy
Zobacz profil autora
Kilka pytań technicznych i nie tylko:)
Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 1 z 1  

  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
Regulamin