Forum VStromClub Strona Główna VStromClub
Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

problem z moca

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom / Usterki i awarie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Nowaczyk
A



Dołączył: 25 Cze 2007
Posty: 122
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gniezno

PostWysłany: Pią 13:50, 09 Lis 2012    Temat postu: problem z moca

Witam wszystkich.
mam problem z moca.
Po jeździe na rezerwie dosc dlugo i po zatankowaniu motocykl zaczal dziwnie reagowac.
Raz po raz zauwazam podczas jazdy jak hamuje silnikiem i ponowym przyspieszeniu nie reaguje silnik i obroty spadaja tak ze nawet zgasnie.
czy to problem z filtrem paliwa czy moze uklad zapowietrzony czy tez nieszczelny węzyk i dostaje sie powietrze?
dziekuje za pomoc
nowaczyk


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
miotacztruskawek
Motonita



Dołączył: 01 Mar 2011
Posty: 1126
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 21 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Choszczno, kiedyś Łobez, Szczecin

PostWysłany: Pią 20:30, 09 Lis 2012    Temat postu:

Z zapowietrzeniem nie powinno być większych problemów... To nie diesel. Jak raz wyjeździłem zbiornik do końca, to po ponownym zalaniu odpalił za 2 razem... Ot całe odpowietrzanie Wink
Jeżeli nie ruszałeś przewodów w zbiorniku, to też nie powinien się rozszczelnić.
Stawiałbym na brudny filtr.
http://www.vstromclub.fora.pl/motocykle-dl,32/pompa-paliwa-utrzymanie,3773.html
Tu znajdziesz jak gdzie i co czyścić... Jest też film jak rozebrać samą pompę...
A jakbym miał zdjętą pompę paliwa, to od razu zastanowiłbym się nad zwykłym przepłukaniem zbiornika. Tylko musiałby być wtedy pusty.
Powodzonka Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Nowaczyk
A



Dołączył: 25 Cze 2007
Posty: 122
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gniezno

PostWysłany: Pon 14:00, 12 Lis 2012    Temat postu:

dzieki bardzo za pomoc
zabiore sie za filtr i zobaczymy co bedzie dalej
pozdrawiam
nowaczyk


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Janusz K.
A1



Dołączył: 20 Cze 2013
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Przemyśl

PostWysłany: Pią 11:30, 21 Cze 2013    Temat postu:

Kupiłem DL 650 po zatankowaniu pompa paliwa zaczęła piszczeć przy 7 tysiącach obrotów silnik się dusił. Po wyczyszczeniu filtrów przestała piszczeć, ale silnik się dławił dalej, aż pewnego dnia prędkość maksymalna spadła do 80 km/h. Po wyłączeniu silnika i ponownym włączeniu poprawiło się. Dopiero po wymianie dwóch filtrów w pompie paliwowej silnik odżył i kręci bez problemu prawie do 12 tyś/obr.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
denver
A



Dołączył: 26 Sie 2008
Posty: 123
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: RZESZÓW

PostWysłany: Pią 15:21, 21 Cze 2013    Temat postu:

Temat już był poruszany z wariacjami obrotów.

http://www.vstromclub.fora.pl/usterki-i-awarie,45/podczas-jazdy-padl-mi-akumulator,2595.html

http://www.vstromclub.fora.pl/motocykle-dl,32/1000-zaczyna-gasnac-przy-wolnej-jezdzie,539.html

Jest wiele przyczyn, ale podstawowe to tak jak wspomniany filtr paliwa no i dla dl 650 przed k7 jest problem z regulacją przepustnic. U mnie pojawiło się to po raz pierwszy po przejechaniu 800 km na raz wtedy musiał chłopak odpocząć. Jednak w ciągu paru miechów całkowicie siadło i po prostu gasł , jechać można było jeśli podtrzymywałeś wolne obroty manetką. Słyszałem nawet że któremuś z naszych proponowali wymianę przepustnic Smile

Rozwiązanie jest proste, jeśli to nie filtr albo inne dyrdymały to proponuje wymianę kostki regulującej przepustnice (są dwie chodzi o ten ustawiony wyżej, wymieniony przez suzuki w modelach od k7 wzwyż) i reset silniczka krokowego. U mnie zadziałało w 100% i moto hula jak ta lala.
Kwota wszystkiego wraz z częściami to około 550 do 650 PLN w zależności od serwisu (sam czujnik to około 400-450 PLN).


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez denver dnia Pią 15:23, 21 Cze 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom / Usterki i awarie Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin