VStromClub

Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Forum VStromClub Strona Główna -> Patenty i usprawnienia / Oświetlenie -> Oświetlenie dodatkowe/dalekosiężne do jazdy nocą Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 10, 11, 12
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
PostWysłany: Nie 18:52, 15 Maj 2016
arkadioo
A1

 
Dołączył: 22 Lut 2016
Posty: 36
Przeczytał: 13 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gliwice





bado napisał:
Wczoraj założyłem Supermini. Zrobiłem krótki test drogowy. Choć wyglądają niepozornie, to robią robotę. Jest jak w dzień.


Mógłbyś szerzej opisać jak je podłączyłeś? Też o nich myślę i zastanawiam się na tą dodatkową wiązka z przełącznikiem co to producent poleca by ograniczać moc światła na dzień.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 19:48, 15 Maj 2016
bado
A2

 
Dołączył: 28 Lut 2015
Posty: 90
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Cz-Dz





Myślałem o tym module DRL, ale odpuściłem. Uznałem, że im mniej gadżetów, tym lepiej.

Podłączyłem to tak:
- przekaźnik typu 4141F
- prąd sterujący przekaźnikiem ukradłem poprzez bypass z oryginalnej instalacji gniazda zapalniczki (prawy róg wewnątrz czachy)
- supermini mają fabrycznie zamontowane hermetyczne wtyczki i w zestawie są przewody, więc tu sprawa była prosta
- dorzuciłem jeszcze bezpiecznik zaraz za akumulatorem

Zależało mi na tym, żeby nigdzie nie ciąć i nie drutować fabryki. W tej chwili jest tak, że nic nie powinno się sfajczyć, a jeśli trzeba, 15min i demontuję wszystko bez śladu. I oczywiście nie ma opcji, by halogeny świeciły bez kluczyka w pozycji ON.
Elektryk ze mnie żaden, ale jeśli będę mógł pomóc - śmiało.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 21:39, 15 Maj 2016
STACHU
A

 
Dołączył: 27 Lip 2012
Posty: 158
Przeczytał: 18 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków





To te z 4xled?
Gdzie kupowałeś?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 6:58, 16 Maj 2016
arkadioo
A1

 
Dołączył: 22 Lut 2016
Posty: 36
Przeczytał: 13 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gliwice





bado napisał:
Myślałem o tym module DRL, ale odpuściłem. Uznałem, że im mniej gadżetów, tym lepiej.

Podłączyłem to tak:
- przekaźnik typu 4141F
- prąd sterujący przekaźnikiem ukradłem poprzez bypass z oryginalnej instalacji gniazda zapalniczki (prawy róg wewnątrz czachy)
- supermini mają fabrycznie zamontowane hermetyczne wtyczki i w zestawie są przewody, więc tu sprawa była prosta
- dorzuciłem jeszcze bezpiecznik zaraz za akumulatorem

Zależało mi na tym, żeby nigdzie nie ciąć i nie drutować fabryki. W tej chwili jest tak, że nic nie powinno się sfajczyć, a jeśli trzeba, 15min i demontuję wszystko bez śladu. I oczywiście nie ma opcji, by halogeny świeciły bez kluczyka w pozycji ON.
Elektryk ze mnie żaden, ale jeśli będę mógł pomóc - śmiało.


czyli odpalają się od razu, kiedy przekrecisz kkuczyk stacyjce? Nie regulujesz mocy, zawsze na maxa?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez arkadioo dnia Pon 6:58, 16 Maj 2016, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 7:54, 16 Maj 2016
bado
A2

 
Dołączył: 28 Lut 2015
Posty: 90
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Cz-Dz





Dokładnie, 4XLED. Kupowałem na stronie producenta.

Nieprecyzyjnie napisałem. Chodziło mi o to, że nie ma możliwości, żeby je zostawić włączone po wyjęciu kluczyka i zabić aku.
Mam włącznik przy kierownicy ON/OFF.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 12:26, 16 Maj 2016
arkadioo
A1

 
Dołączył: 22 Lut 2016
Posty: 36
Przeczytał: 13 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gliwice





ok, zastanawiam się na ich(producenta) dodatkową wiązką i połączenie bezpośrednio pod światła mijania - moc led zredukowaną, a pod drogowe - pełna moc led. Niby 15W maja to może by nie trzeba osobnej wiązki od akku prowadzić, jak myślisz?

Może inni koledzy się wypowiedzą Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 13:46, 16 Maj 2016
bado
A2

 
Dołączył: 28 Lut 2015
Posty: 90
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Cz-Dz





Pomysł sprytny, fajnie byłoby jeszcze mieć możliwość całkowitego wyłączenia.

Jeszcze tego nie sprawdziłem, ale obawiam się, że w pochmurny dzień, albo w deszczu mogą oślepiać przy pełnej mocy. No i zamiast poprawy widoczności, trzeba je będzie wyłączać. Wtedy 1/3 mocy byłaby rzeczywiście rozwiązaniem.

Co do prowadzenia wiązki spod świateł. Jestem jednak zdania, że możliwie krótkie przewody bezpośrednio z aku będą lepsze.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 14:17, 16 Maj 2016
scalmar
Motocyklista

 
Dołączył: 03 Paź 2011
Posty: 499
Przeczytał: 55 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gdynia





bado@ jest możliwość całkowitego wyłączenia. Na stronie 4xled możesz kupić wiązkę DRL z wyłącznikiem kołyskowym I-0-II. Możesz do niej podłączyć wszystkiego rodzaju ledowe "halogeny" (u mnie są to 2 lampy nxnled ze strony volvo4x4 - te ze skupioną wiązką światła). Włącznik w pozycji I- daje światła do jazdy dziennej, pozycja 0 - wyłączone, pozycja II - pełna moc świecenia. BTW ja prąd wzbudzający na przekaźnik wziąłem z tylnej lampy. Nie dawaj bezpośrednio pod aku, bo jak przypadkiem jakiś "oglądacz" bez Twojej wiedzy włączy, to możesz mieć po akumulatorze Sad
Pozdrawiam Kuba


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez scalmar dnia Pon 14:20, 16 Maj 2016, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 15:13, 16 Maj 2016
bado
A2

 
Dołączył: 28 Lut 2015
Posty: 90
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Cz-Dz





O widzisz, dzięki za info. Nie przyglądałem się temu bliżej.

scalmar napisał:
Nie dawaj bezpośrednio pod aku, bo jak przypadkiem jakiś "oglądacz" bez Twojej wiedzy włączy, to możesz mieć po akumulatorze :(
Pozdrawiam Kuba


No właśnie mam bezpośrednio pod aku, ale przez przekaźnik z prądem po kluczyku, więc nie ma opcji świecenia bez zapłonu.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 16:24, 16 Maj 2016
scalmar
Motocyklista

 
Dołączył: 03 Paź 2011
Posty: 499
Przeczytał: 55 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gdynia





Nie doczytałem Twoich wcześniejszych postów. Teraz wszystko jasne.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 20:55, 07 Cze 2016
arkadioo
A1

 
Dołączył: 22 Lut 2016
Posty: 36
Przeczytał: 13 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gliwice





Dziś zakończyłem montaż oświetlenia Super Mini firmy 4xled - POLECAM oświetlenie, ale koniecznie z modułem DRL - umożliwia redukcję mocy na czas jazdy dziennej ( załączają się po stacyjce) oraz pełną moc kiedy zalaczy się światła drogowe (dlugie), do tego przełącznik, który umożliwia całkowite wyłączenie, lub zalaczenie pełnej mocy.

Lady są małe i umożliwiają montaż za pomocą nitonakretki.



free photo upload


upload png


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez arkadioo dnia Wto 21:01, 07 Cze 2016, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 10:59, 09 Cze 2016
Marcin Wójcik
A2

 
Dołączył: 17 Sie 2015
Posty: 59
Przeczytał: 11 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Oświęcim





a które konkretnie Super MINI? work czy mid?
i jeśli to nie problem proszę wrzuć zdjęcie przełącznika po montażu


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Marcin Wójcik dnia Czw 11:01, 09 Cze 2016, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 12:31, 09 Cze 2016
arkadioo
A1

 
Dołączył: 22 Lut 2016
Posty: 36
Przeczytał: 13 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gliwice





work, zdjęcie wrzucę później, ale szału nie robi...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 13:26, 09 Cze 2016
Marcin Wójcik
A2

 
Dołączył: 17 Sie 2015
Posty: 59
Przeczytał: 11 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Oświęcim





ja się zastanawiam, żeby na prawą stronę dać work, a na lewą mid. ma może ktoś taką konfigurację? proszę o opinie co o tym sądzicie


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 16:02, 09 Cze 2016
Suszny
Motonita

 
Dołączył: 09 Kwi 2013
Posty: 1183
Przeczytał: 142 tematy

Pomógł: 20 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraśnik woj. Lubelskie





Work / mid - domyślam się że chodzi o rozpraszający / skupiony ?
Jeśli tak to bierz dwa skupione. Mam dwa różne założone u siebie tyle, że nie super mini a 10W Led cree. W moim przypadku rozpraszający świeci wszędzie i nigdzie, widziałem jak świecą dwa skupione - o wiele lepiej.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 17:13, 09 Cze 2016
express
Administrator

 
Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 2173
Przeczytał: 74 tematy

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków, VIII





Suszny napisał:
Work / mid - domyślam się że chodzi o rozpraszający / skupiony ?
Jeśli tak to bierz dwa skupione. Mam dwa różne założone u siebie tyle, że nie super mini a 10W Led cree. W moim przypadku rozpraszający świeci wszędzie i nigdzie, widziałem jak świecą dwa skupione - o wiele lepiej.


Dwa skupione i dwa rozproszone - to jest dobry komplet. Tak tych chińskich kwadratowych.



i wyłączniki do tego



Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez express dnia Czw 17:15, 09 Cze 2016, w całości zmieniany 3 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 17:42, 09 Cze 2016
MaG
Administrator

 
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 3584
Przeczytał: 87 tematów

Pomógł: 20 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gocław, W-wa





Nieźle... Jak teraz podadzą "we Fakcie", że gdzieś w płd Polsce widziano w nocy UFO to będę myślał o Tobie:)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 17:55, 09 Cze 2016
Marcin Wójcik
A2

 
Dołączył: 17 Sie 2015
Posty: 59
Przeczytał: 11 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Oświęcim





dzięki za odpowiedź Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 20:19, 09 Cze 2016
express
Administrator

 
Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 2173
Przeczytał: 74 tematy

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków, VIII





MaG napisał:
Nieźle... Jak teraz podadzą "we Fakcie", że gdzieś w płd Polsce widziano w nocy UFO to będę myślał o Tobie:)


Jak w dzień lecę na całości zapalonej to wygląda jak nalot ufo Smile
W nocy tylko na kompletnie pustej drodze można zapalić.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 21:20, 09 Cze 2016
Janusz W
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 30 Sty 2015
Posty: 1291
Przeczytał: 107 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Rawa Maz





Ale rozdzielnia Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 12:52, 14 Cze 2016
Irek1970
Motonita

 
Dołączył: 29 Lip 2014
Posty: 1127
Przeczytał: 17 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Strzegom





mar111cin- nic nie odpadło.
Nawet się nie poluzowało.
Przekręciłem mocowania o 45 * i przykręciłem do gmoli wzmacniając gwint klejem do tego przeznaczonym.
Trzeba wywiercić nowy otwór na śrubkę w blaszce.




Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 12:56, 14 Cze 2016
starcraft
Motocyklista

 
Dołączył: 28 Lip 2015
Posty: 346
Przeczytał: 24 tematy

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Ropczyce





Irek pierwsza parkingówga i po halogenach


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 13:10, 14 Cze 2016
express
Administrator

 
Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 2173
Przeczytał: 74 tematy

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków, VIII





starcraft napisał:
Irek pierwsza parkingówga i po halogenach


Halogenom nic nie będzie. Irek ma reflektory ledowe.
A w pierwszej kolejności polecą boczki.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 13:17, 14 Cze 2016
Irek1970
Motonita

 
Dołączył: 29 Lip 2014
Posty: 1127
Przeczytał: 17 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Strzegom





Irek ma jeszcze gmole i nic nie poleci, bo już leżał i tylko się lekko gmol przerysował, co widać na zdjęciu.
Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 13:21, 14 Cze 2016
express
Administrator

 
Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 2173
Przeczytał: 74 tematy

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków, VIII





Irek1970 napisał:
Irek ma jeszcze gmole i nic nie poleci, bo już leżał i tylko się lekko gmol przerysował, co widać na zdjęciu.
Wink


Wyjątkowo szczęśliwie upadł w takim razie.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 15:39, 14 Cze 2016
stasiek
Motonita

 
Dołączył: 11 Lut 2015
Posty: 789
Przeczytał: 101 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Legionowo





Bo Irek wie jak upadać Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 22:53, 14 Cze 2016
Pyxis
Motocyklista

 
Dołączył: 14 Maj 2016
Posty: 444
Przeczytał: 9 tematów

Ostrzeżeń: 1/2
Skąd: Strzegom (dolnośląskie)





Irek1970 napisał:
Kupiłem H4 Philipsa White Vision 4300.
[...]



Ponizej porownanie dla standardowej Osramki i OSRAM NIGHT BREAKER UNLIMITED PLUS +110%



Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 16:57, 12 Lip 2016
gorghu
A

 
Dołączył: 27 Wrz 2015
Posty: 131
Przeczytał: 44 tematy

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Rzeszów





Zakupiłem ostatnio halogeny ledowe nxn led 10W (skupione). Do tego przekaźnik, bezpiecznik, włącznik, itp. Zacząłem przeglądać różne schematy jak to połączyć ze sobą. Przy okazji tego pojawił się pomysł, żeby tak to wszystko podłączyć, aby ledy zapalały się/gasły tradycyjnie na włącznik ON/OFF przy zapalonych światłach mijania i automatycznie zapalały się/gasły w momencie włączenia/wyłączania świateł drogowych (nawet jeśli włącznik jest w pozycji OFF). I tu pojawił się problem, gdzie to podłączyć. Wykombinowałem, że chyba trzeba połączyć żółty kabel od świateł drogowych z kablem który idzie z przekaźnika do włącznika (jeszcze przed włącznikiem).
Tylko czy takie coś będzie tak działać? I czy ewentualnie to połączenie trzeba jakoś ekstra zabezpieczyć (bezpiecznik, dioda)?

Dołączam schemat jak to widzę.


Dodatkowo mam zagadkę z włącznikiem Smile Niby g.. ale się zastanawiam. Włącznik 2-pozycyjny typu ON/OFF ale ma 3 kable. Jeden z kabli podłączam do przekaźnika, drugi do załączanego 12V (np. postojówki), a trzeci? Do masy? A może jest niepotrzebny? Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 17:00, 13 Lip 2016
swoop
Motocyklista

 
Dołączył: 16 Cze 2015
Posty: 267
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Mazury





Ja bym to dał na tym przekaźniku

http://www.mpartner.com.pl/przekaznik-samochodowy-24v-3040a-zwierno-rozwierny-z-uchwytem-p-357.html

30 dajesz + od aku do ledów
86 dajesz + od świateł mijania lub długich, zależy po których mają się zapalać


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 20:12, 31 Lip 2016
gorghu
A

 
Dołączył: 27 Wrz 2015
Posty: 131
Przeczytał: 44 tematy

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Rzeszów





Ok. Światełka w końcu zamontowane Smile Na razie pominąłem ten automat przy którym halogeny zapalałyby się automatycznie przy włączaniu świateł drogowych.
Poniżej przykład jak świecą (fotki robione telefonem z ustawionym ISO 200)


A jak wyglądają lampki i ich montaż jest pod tym linkiem:
http://www.vstromclub.fora.pl/moj-dl,24/maly-czarny-deel-gorghu,23800.html


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 0:01, 01 Sie 2016
Rama
A1

 
Dołączył: 22 Paź 2013
Posty: 28
Przeczytał: 12 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





Jeżeli masz jakiś aparat który ma ustawienia manualne to ustaw go na takie parametry
czas 3,2''
F= 4,5
Iso = 200
WB = światło dzienne

Te ustawiania pokazują wtedy obraz mniej więcej tak jak widzi go człowiek (chyba że któryś człowiek odbiega od średniej).
Samo ustawienie czułości nie wystarczy. A to co widać nie zachęca nawet do spacerowania a co dopiero jazdy Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 7:39, 01 Sie 2016
Pearl
A2

 
Dołączył: 13 Lip 2016
Posty: 54
Przeczytał: 9 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Żarki, Jura Krk-Czwa





Rama napisał:

Te ustawiania pokazują wtedy obraz mniej więcej tak jak widzi go człowiek (chyba że któryś człowiek odbiega od średniej).


To zależy co kto pije Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 19:20, 01 Sie 2016
gorghu
A

 
Dołączył: 27 Wrz 2015
Posty: 131
Przeczytał: 44 tematy

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Rzeszów





Pearl napisał:
Rama napisał:

Te ustawiania pokazują wtedy obraz mniej więcej tak jak widzi go człowiek (chyba że któryś człowiek odbiega od średniej).


To zależy co kto pije Wink


Święte słowa Very Happy

Rama napisał:

Jeżeli masz jakiś aparat który ma ustawienia manualne to ustaw go na takie parametry
czas 3,2''
F= 4,5
Iso = 200
WB = światło dzienne


Hmm. Faktycznie wyszło mało profesjonalnie. Ale, do tych ustawień o których piszesz muszę już zaciągnąć oprócz aparatu jakiś statyw. No i robi się już z tego cała sesja zdjęciowa. Do całości brakuje jeszcze tylko fajnych modelek Very Happy (oczywiście żartuję i bez obrazy Smile ).
A generalnie fotki wyszły dość spontanicznie. Ot wracałem wieczorkiem do domu (pierwszy raz po założeniu lamp) i w ciemnej uliczce zacząłem testować jak to działa.
Jakby co to tu jest jeszcze filmik z kamerki na gmolu: test halogenów nXn LED 10W SPOT Trochę więcej światła Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 9:37, 05 Sie 2016
wojtek_krk
A

 
Dołączył: 18 Sty 2012
Posty: 126
Przeczytał: 43 tematy

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków





Cree LED 10W flood założone tak:


świecą tak:

mijania:


mijania + LED:


drogowe:


drogowe + LED:



Aparat: f/4,5, t=5s, ISO 200, WB = dzienne


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 10:46, 05 Sie 2016
mar111cin
Motonita

 
Dołączył: 03 Sie 2013
Posty: 764
Przeczytał: 22 tematy

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: FSW





na tych wszystkich fotach co wstawiacie, to wychodzi że światła mijania są mocniejsze od drogowych w DLu Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 16:42, 07 Sie 2016
Suszny
Motonita

 
Dołączył: 09 Kwi 2013
Posty: 1183
Przeczytał: 142 tematy

Pomógł: 20 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraśnik woj. Lubelskie





Są tej samej mocy tylko świecą wyżej\dalej.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 7:56, 17 Wrz 2016
antyks
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 14 Paź 2014
Posty: 1459
Przeczytał: 80 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 2/2
Skąd: Jastrzębie Zdrój





A tak z ciekawości... czy ktoś miał problemy z policją z powodu halogenów bez homologacji?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 9:05, 17 Wrz 2016
bado
A2

 
Dołączył: 28 Lut 2015
Posty: 90
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Cz-Dz





Na razie nie miałem żadnych, a minąłem sporo radiowozów. Czasem nawet przeciskając się w korku (co na halogenach jest 2x łatwiejsze, bo sympatyczni kierowcy robią miejsce dużo wcześniej). Kontroli nie miałem. Zobaczymy co będzie na przeglądzie, ale nie spodziewam się schodów.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 10:59, 17 Wrz 2016
gorghu
A

 
Dołączył: 27 Wrz 2015
Posty: 131
Przeczytał: 44 tematy

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Rzeszów





Dwa dni temu robiłem badanie techniczne. Halogeny mam podłączone tak że automatycznie zapalają się ze światłami drogowymi. Nie było żadnych problemów.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 13:50, 17 Wrz 2016
bado
A2

 
Dołączył: 28 Lut 2015
Posty: 90
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Cz-Dz





gorghu napisał:
Dwa dni temu robiłem badanie techniczne. Halogeny mam podłączone tak że automatycznie zapalają się ze światłami drogowymi. Nie było żadnych problemów.


mógłbyś napisać, gdzie się wpiąłeś pod drogowe?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 14:51, 17 Wrz 2016
gorghu
A

 
Dołączył: 27 Wrz 2015
Posty: 131
Przeczytał: 44 tematy

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Rzeszów





Cytat:

Dołączam schemat jak to widzę.



Z jednej strony kabelek jest podłączony do kabla od włącznika halogenów (który idzie do przekaźnika), z drugiej strony podłączony jest do żółtego kabelka, który idzie bezpośrednio do żarówki. Dodatkowo obwód zabezpieczony diodą półprzewodnikową (która "blokuje" przepływ prądu tylko w jedną stronę). Na kablu mam też zarobione wtyczki, które po rozpięciu odpinają ten obwód (właśnie na wypadek problemów przy badaniu). Ten sposób podłączenia powoduje, że halogeny mogę włączać/wyłączać przy światłach mijania oddzielnym włącznikiem oraz zapalają się automatycznie wraz z przełączaniem się na światła drogowe (niezależnie już od pozycji włącznika halogenów).


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 20:35, 17 Wrz 2016
bado
A2

 
Dołączył: 28 Lut 2015
Posty: 90
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Cz-Dz





Dzięki za odpowiedź. Podoba mi się takie rozwiązanie, bo można fajnie chlasnąć w razie nagłej potrzeby.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Oświetlenie dodatkowe/dalekosiężne do jazdy nocą
Forum VStromClub Strona Główna -> Oświetlenie
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 12 z 12  
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 10, 11, 12
  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
Regulamin