Forum VStromClub Strona Główna VStromClub
Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

układ odblokowujący 5 i 6 bieg w DL 1000 ?

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Patenty i usprawnienia / Patenty elektryczne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
DLuk
Administrator



Dołączył: 12 Lip 2008
Posty: 497
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Śro 21:33, 19 Sie 2009    Temat postu: układ odblokowujący 5 i 6 bieg w DL 1000 ?

[link widoczny dla zalogowanych]
wie Ktoś o co chodzi? czy to tylko zwykły rezystor "oszukujący" komputer zaniżając parametry żeby więcej "dawał" mocy (np. przyspeszając zapłon i zwiększając dawkę paliwa) ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pietia
Motonita



Dołączył: 26 Maj 2009
Posty: 742
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków

PostWysłany: Śro 21:59, 19 Sie 2009    Temat postu:

znalazlem dyskusje na ten temat
[link widoczny dla zalogowanych]
niestety obcojezyczna .


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KLV 1000
A1



Dołączył: 25 Lip 2009
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Leżajsk

PostWysłany: Nie 18:24, 04 Paź 2009    Temat postu:

Wszędzie tylko po Angielsku, jak ktoś kuma to niech przetłumaczy...

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez KLV 1000 dnia Pon 18:55, 05 Paź 2009, w całości zmieniany 7 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KLV 1000
A1



Dołączył: 25 Lip 2009
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Leżajsk

PostWysłany: Nie 19:00, 04 Paź 2009    Temat postu:

Mam jeszcze coś, do samego stwórcy (olaboga) - TRE-002

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez KLV 1000 dnia Pon 18:56, 05 Paź 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Xondz
Motocyklista



Dołączył: 14 Gru 2008
Posty: 205
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa/Tarchomin

PostWysłany: Pon 22:41, 05 Paź 2009    Temat postu:

Tak z grubsza streszczając:

TRE jest urządzeniem pozwalającym na uzyskanie znacznie lepszej reakcji motocykla na gaz na pierwszych czterech biegach we wszystkich motocyklach sportowych Suzuki zasilanych wtryskiem EFI. Producent wyposażył motocykle w różne mapy zapłonu dla poszczególnych biegów. Zrobiono tak dla większego bezpieczeństwa i/lub kontroli emisji spalin. Jednak ogranicza to moc silnika i płynność z jaką przyspiesza Wasz motocykl podczas używania 1/2 obrotu rolgazu na biegach od 1 do 4.
Generalenie urządzonko oszukuje ECU i zapodaje mu info (oporność) dla biegu 4-tego, wiec ECU myśli że jest zapięta 4-ka. Daje to ponoć pełną moc na wszystkich biegach. Nie ma też ogranicznika prędkości na 6 biegu, nie świeci się też lampa overdrive.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KLV 1000
A1



Dołączył: 25 Lip 2009
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Leżajsk

PostWysłany: Wto 19:06, 06 Paź 2009    Temat postu:

Ma to ktoś zamontowane????
Ja bym się chciał załapać na to ustrojstwo, pod warunkiem że ma się to ok do zużycia paliwa. Osiągi osiągami, lecz nie wyobrażam sobie jakby miał mi spalić więcej.
Nie ukrywam też że chciałbym przekroczyć tą magiczna granicę 200 km/h
bo 1000 stać na duuużo więcej...
pozdrawiam i dzięki za info Xondz!!!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
cyryl DL1000
Motocyklista



Dołączył: 11 Lis 2008
Posty: 331
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wielkopolska

PostWysłany: Wto 21:27, 06 Paź 2009    Temat postu:

KLV 1000 napisał:
Nie ukrywam też że chciałbym przekroczyć tą magiczna granicę 200 km/h


Masz na myśli licznikowe 200 czy mierzone np. GPS’em?
Bo licznikowe to mój K4 ze standardowym wydechem i zmienionym filtrem leci bez najmniejszego zająknięcia Twisted Evil


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez cyryl DL1000 dnia Wto 21:28, 06 Paź 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
konra.dzik
Administrator



Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 2386
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Wto 22:33, 06 Paź 2009    Temat postu:

moja 650 tez leci licznikowe 200, ale gps mowi ze to 178kmh Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KLV 1000
A1



Dołączył: 25 Lip 2009
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Leżajsk

PostWysłany: Śro 16:31, 07 Paź 2009    Temat postu:

Moja maszyna robi licznikowe 210 km/h, na oryginalnych wydechach i ze zmienionym filtrem... nie sprawdzałem z gps-em bo wiem że jest wolniej

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
gogo
A2



Dołączył: 12 Cze 2008
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Poznań

PostWysłany: Nie 12:11, 11 Paź 2009    Temat postu:

Moja tylko do 189 km/h się odkręca.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Xondz
Motocyklista



Dołączył: 14 Gru 2008
Posty: 205
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa/Tarchomin

PostWysłany: Nie 18:54, 11 Paź 2009    Temat postu:

Błąd licznika w DL650 jest spory, generalnie nie przekracza 10%, prędkościomierz pokazuje o 10 % więcej niż jest w rzeczywistości.
Jeżeli chcemy znać dokładną prędkość, a nie mamy GPS,o wiele dokładniejsze jest podzielenie obrotów na 6. biegu przez 50 lub przemnożenie pierwszej cyfry przez 20. I tak przy 6 tys. obr. na biegu jedziemy 120 km/h itd.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kaliw
A1



Dołączył: 02 Lip 2008
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: szczecin

PostWysłany: Pią 10:29, 16 Paź 2009    Temat postu:

Witam, zamontowałem TRE ale z własnej konstrukcji.Owszem sa odczuwalne większe osiągi, czy większe zużycie paliwa? nie wiem.Ogólnie mam zrobiony przełącznik, więc mam wybór sterowania ECU

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ologc
Administrator



Dołączył: 10 Sty 2008
Posty: 1620
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Monachium/Gdańsk

PostWysłany: Pią 11:56, 16 Paź 2009    Temat postu:

kaliw napisał:
Witam, zamontowałem TRE ale z własnej konstrukcji.Owszem sa odczuwalne większe osiągi, czy większe zużycie paliwa? nie wiem.Ogólnie mam zrobiony przełącznik, więc mam wybór sterowania ECU


to ja poproszę artykuł w 'patentach i usprawnieniach', pochwal się


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jakubdl1000
Motonita



Dołączył: 14 Paź 2008
Posty: 775
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Pon 13:45, 19 Paź 2009    Temat postu:

ja mysle ze ten patent jest tyle wart co sccotoiler na ten przykład, mamy coś ale nie wiadomo po co, takie patent montuje sie w sportowych motocyklach a nie w turystycznych dalekodystansowcach takich jak DL1000. jak ktoś chce jechac DLem 220 to niech zdejmie szybe schyli sie i czeka az zobaczy 220 a za te 600zł to lepiej sobie wlać dobrego paliwka i gdzies pojechać

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Basmanek
Motocyklista



Dołączył: 21 Wrz 2009
Posty: 206
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: W-wa, Jelonki

PostWysłany: Pon 16:04, 19 Paź 2009    Temat postu:

Ja za to mam nadzieje, że to ustrojstwo może pozytywnie wpłynąć na dziurwę/czkawkę i kichanie na 5-6 biegu @3800-4200. Na 3-4 biegu praktycznie nie ma takich kłopotow. Tak wiec osobiście jestem zainteresowany takim PC dla ubogich.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jakubdl1000
Motonita



Dołączył: 14 Paź 2008
Posty: 775
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Pon 16:07, 19 Paź 2009    Temat postu:

jesli ci coś kicha na 5 i 6 biegu, pewnie masz na mysli lekkie szarpnięcia na niżeszych biegach, to udaj sie do serwisu lepiej. na 5 i 6 nie powinno byc szarpnięć, ja przynajmniej nie mam w K3

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Adamar
Maniak motocyklowy



Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 1220
Przeczytał: 17 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: CK

PostWysłany: Pon 22:43, 19 Paź 2009    Temat postu:

No dobra a czy takie coś jest do 650 k7, a jak jest, to ile kucyków daje ??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Basmanek
Motocyklista



Dołączył: 21 Wrz 2009
Posty: 206
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: W-wa, Jelonki

PostWysłany: Wto 12:31, 20 Paź 2009    Temat postu:

Nie mam problemów na na niższych biegach tylko 5 i 6 i z tego co temat był wałkowany to w litrze powszechna jest ta dziura spowodwana zbyt ubogą mieszanką, a ponieważ mam wolne kominy Leo to zjawisko jest powiększone. Wniosek ze jesli uda sie nie kastrować zasilania tak jak na 3i 4 biegu to powinno być miodzio Wink a czy tak jest w praktyce... czekam niecierpliwie na publikacje.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KLV 1000
A1



Dołączył: 25 Lip 2009
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Leżajsk

PostWysłany: Czw 17:08, 22 Paź 2009    Temat postu:

no właśnie, ja mam taką przypadłość jadąc z zapiętą szóstką bądź nawet i piątką, przy obciążeniu silnika - wiadomo niższe obroty ok 4 - 5 tyś..... i wyciągając go z dołu przy niezbyt gwałtownym odkręceniu, jest jakby spaprana dostawa mieszanki paliwa i moto ma moment tzw. czterotaktowania jak w dwusuwach. Normalnie trzeba mu przyj.... to działa prawidłowo. lol.
Może macie co na to? A ten TRE to by coś zmienił???


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez KLV 1000 dnia Czw 18:34, 22 Paź 2009, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
GrzesiekK
Motonita



Dołączył: 05 Gru 2009
Posty: 522
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Czę100chowa

PostWysłany: Pon 21:25, 19 Kwi 2010    Temat postu:

Wczoraj testowałem tego TRE i jedyną zmianą jaką zauważyłem jest nasilenie vibracji przy 3,5 tysia obrotów . Nie działa kontrolka 6 biegu , Minimalnie więcej spalił . Kostka była przy moto - więc na próbę podłączyłem , gdyby kupować - szkoda kaski

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez GrzesiekK dnia Pon 21:35, 19 Kwi 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jenes
A2



Dołączył: 06 Paź 2009
Posty: 74
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: podkarpackie

PostWysłany: Wto 9:53, 20 Kwi 2010    Temat postu:

Very Happy ale wynalazki, u mnie jest prostszy-ja to zowie PCommander dla ubogich (wersja USA Wink) Cool czyli brak górnej przepustnicy w każdej gardzieli i dołożyłem KN zamiast papieru. Nie wiem czy coś to robi, ale testowałem w niedziele z kumplem na zmiane, on ma PC+KN+LeoVince (moto od bartkaDL100 z forum) czyli wypaśna opcja. Wrażenie jakie odniosłem po przesiadce to mój jakoś lepiej reaguje na gaz, czuć że ciągnie inaczejm bardziej żwawo, kumpel stwierdził podobnie, i mówi że u mnie dół jest lepszy. Odjazd podobny, ale wrażenia z pracy silnika całkiem różne. Chyba że przebieg ma tak duże znaczenie, bo ma około 50k a ja 25kkm. Lepsze testy przeprowadzimy jeszcze jak zmienie gumy na nowe bo te są stresujące i ograniczają mi psychike Twisted Evil

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jakubdl1000
Motonita



Dołączył: 14 Paź 2008
Posty: 775
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Wto 11:53, 20 Kwi 2010    Temat postu:

ja tez mam jakies ustojstwo pod maska i leovince, rózanica z seryjnym dl bardzo wyraźna. sam nie wiem co to dokładnie ja mysle ze jakis powercomander, moze zrobie fotki.
ogólnie tysiac lubi mocne pociągniecia rollgazem, jest wtedy bardzo żwawy.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez jakubdl1000 dnia Wto 11:56, 20 Kwi 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jenes
A2



Dołączył: 06 Paź 2009
Posty: 74
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: podkarpackie

PostWysłany: Wto 14:13, 20 Kwi 2010    Temat postu:

jakubdl1000 napisał:
ja tez mam jakies ustojstwo pod maska i leovince, rózanica z seryjnym dl bardzo wyraźna. sam nie wiem co to dokładnie ja mysle ze jakis powercomander, moze zrobie fotki.
ogólnie tysiac lubi mocne pociągniecia rollgazem, jest wtedy bardzo żwawy.


Ale mój jest seryjny, tylko bez 2 blaszek w gardzieli i idzie lepiej niż full wypas na PC Razz to jest coś podejrzane Wink , chyba że kumpla maszyna coś niedomaga


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
GrzesiekK
Motonita



Dołączył: 05 Gru 2009
Posty: 522
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Czę100chowa

PostWysłany: Sob 21:17, 18 Wrz 2010    Temat postu:

Jenes napisał:
Lepsze testy przeprowadzimy jeszcze jak zmienie gumy na nowe bo te są stresujące i ograniczają mi psychike Twisted Evil


No i jak się sprawy mają ????


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Patenty i usprawnienia / Patenty elektryczne Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin