VStromClub

Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Forum VStromClub Strona Główna -> Patenty i usprawnienia / Patenty elektryczne -> układ odblokowujący 5 i 6 bieg w DL 1000 ?
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
układ odblokowujący 5 i 6 bieg w DL 1000 ?
PostWysłany: Śro 22:33, 19 Sie 2009
DLuk
Administrator

 
Dołączył: 12 Lip 2008
Posty: 470
Przeczytał: 30 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





http://www.allegro.pl/item717765110_dl1000_v_strom_ignition_timing_advancer.html
wie Ktoś o co chodzi? czy to tylko zwykły rezystor "oszukujący" komputer zaniżając parametry żeby więcej "dawał" mocy (np. przyspeszając zapłon i zwiększając dawkę paliwa) ?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 22:59, 19 Sie 2009
Pietia
Motonita

 
Dołączył: 26 Maj 2009
Posty: 740
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków





znalazlem dyskusje na ten temat
http://www.stromtrooper.com/showthread.php?t=29080&page=2
niestety obcojezyczna .


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 19:24, 04 Paź 2009
KLV 1000
A1

 
Dołączył: 25 Lip 2009
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Leżajsk





Wszędzie tylko po Angielsku, jak ktoś kuma to niech przetłumaczy...


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez KLV 1000 dnia Pon 19:55, 05 Paź 2009, w całości zmieniany 7 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 20:00, 04 Paź 2009
KLV 1000
A1

 
Dołączył: 25 Lip 2009
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Leżajsk





Mam jeszcze coś, do samego stwórcy (olaboga) - TRE-002

http://www.ivansperformanceproducts.com/tre.htm


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez KLV 1000 dnia Pon 19:56, 05 Paź 2009, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 23:41, 05 Paź 2009
Xondz
Motocyklista

 
Dołączył: 14 Gru 2008
Posty: 205
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa/Tarchomin





Tak z grubsza streszczając:

TRE jest urządzeniem pozwalającym na uzyskanie znacznie lepszej reakcji motocykla na gaz na pierwszych czterech biegach we wszystkich motocyklach sportowych Suzuki zasilanych wtryskiem EFI. Producent wyposażył motocykle w różne mapy zapłonu dla poszczególnych biegów. Zrobiono tak dla większego bezpieczeństwa i/lub kontroli emisji spalin. Jednak ogranicza to moc silnika i płynność z jaką przyspiesza Wasz motocykl podczas używania 1/2 obrotu rolgazu na biegach od 1 do 4.
Generalenie urządzonko oszukuje ECU i zapodaje mu info (oporność) dla biegu 4-tego, wiec ECU myśli że jest zapięta 4-ka. Daje to ponoć pełną moc na wszystkich biegach. Nie ma też ogranicznika prędkości na 6 biegu, nie świeci się też lampa overdrive.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 20:06, 06 Paź 2009
KLV 1000
A1

 
Dołączył: 25 Lip 2009
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Leżajsk





Ma to ktoś zamontowane????
Ja bym się chciał załapać na to ustrojstwo, pod warunkiem że ma się to ok do zużycia paliwa. Osiągi osiągami, lecz nie wyobrażam sobie jakby miał mi spalić więcej.
Nie ukrywam też że chciałbym przekroczyć tą magiczna granicę 200 km/h
bo 1000 stać na duuużo więcej...
pozdrawiam i dzięki za info Xondz!!!


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 22:27, 06 Paź 2009
cyryl DL1000
Motocyklista

 
Dołączył: 11 Lis 2008
Posty: 314
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kopanki, Wielkopolska





KLV 1000 napisał:
Nie ukrywam też że chciałbym przekroczyć tą magiczna granicę 200 km/h


Masz na myśli licznikowe 200 czy mierzone np. GPS’em?
Bo licznikowe to mój K4 ze standardowym wydechem i zmienionym filtrem leci bez najmniejszego zająknięcia Twisted Evil


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez cyryl DL1000 dnia Wto 22:28, 06 Paź 2009, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 23:33, 06 Paź 2009
konra.dzik
Administrator

 
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 2364
Przeczytał: 36 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





moja 650 tez leci licznikowe 200, ale gps mowi ze to 178kmh Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 17:31, 07 Paź 2009
KLV 1000
A1

 
Dołączył: 25 Lip 2009
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Leżajsk





Moja maszyna robi licznikowe 210 km/h, na oryginalnych wydechach i ze zmienionym filtrem... nie sprawdzałem z gps-em bo wiem że jest wolniej


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 13:11, 11 Paź 2009
gogo
A2

 
Dołączył: 12 Cze 2008
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Poznań





Moja tylko do 189 km/h się odkręca.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 19:54, 11 Paź 2009
Xondz
Motocyklista

 
Dołączył: 14 Gru 2008
Posty: 205
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa/Tarchomin





Błąd licznika w DL650 jest spory, generalnie nie przekracza 10%, prędkościomierz pokazuje o 10 % więcej niż jest w rzeczywistości.
Jeżeli chcemy znać dokładną prędkość, a nie mamy GPS,o wiele dokładniejsze jest podzielenie obrotów na 6. biegu przez 50 lub przemnożenie pierwszej cyfry przez 20. I tak przy 6 tys. obr. na biegu jedziemy 120 km/h itd.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 11:29, 16 Paź 2009
kaliw
A1

 
Dołączył: 02 Lip 2008
Posty: 29
Przeczytał: 1 temat

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: szczecin





Witam, zamontowałem TRE ale z własnej konstrukcji.Owszem sa odczuwalne większe osiągi, czy większe zużycie paliwa? nie wiem.Ogólnie mam zrobiony przełącznik, więc mam wybór sterowania ECU


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 12:56, 16 Paź 2009
ologc
Administrator

 
Dołączył: 10 Sty 2008
Posty: 1636
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Monachium/Gdańsk





kaliw napisał:
Witam, zamontowałem TRE ale z własnej konstrukcji.Owszem sa odczuwalne większe osiągi, czy większe zużycie paliwa? nie wiem.Ogólnie mam zrobiony przełącznik, więc mam wybór sterowania ECU


to ja poproszę artykuł w 'patentach i usprawnieniach', pochwal się


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 14:45, 19 Paź 2009
jakubdl1000
Motonita

 
Dołączył: 14 Paź 2008
Posty: 719
Przeczytał: 8 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Bydgoszcz





ja mysle ze ten patent jest tyle wart co sccotoiler na ten przykład, mamy coś ale nie wiadomo po co, takie patent montuje sie w sportowych motocyklach a nie w turystycznych dalekodystansowcach takich jak DL1000. jak ktoś chce jechac DLem 220 to niech zdejmie szybe schyli sie i czeka az zobaczy 220 a za te 600zł to lepiej sobie wlać dobrego paliwka i gdzies pojechać


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 17:04, 19 Paź 2009
Basmanek
Motocyklista

 
Dołączył: 21 Wrz 2009
Posty: 206
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: W-wa, Jelonki





Ja za to mam nadzieje, że to ustrojstwo może pozytywnie wpłynąć na dziurwę/czkawkę i kichanie na 5-6 biegu @3800-4200. Na 3-4 biegu praktycznie nie ma takich kłopotow. Tak wiec osobiście jestem zainteresowany takim PC dla ubogich.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 17:07, 19 Paź 2009
jakubdl1000
Motonita

 
Dołączył: 14 Paź 2008
Posty: 719
Przeczytał: 8 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Bydgoszcz





jesli ci coś kicha na 5 i 6 biegu, pewnie masz na mysli lekkie szarpnięcia na niżeszych biegach, to udaj sie do serwisu lepiej. na 5 i 6 nie powinno byc szarpnięć, ja przynajmniej nie mam w K3


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 23:43, 19 Paź 2009
Adamar
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 1218
Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: CK





No dobra a czy takie coś jest do 650 k7, a jak jest, to ile kucyków daje ??


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 13:31, 20 Paź 2009
Basmanek
Motocyklista

 
Dołączył: 21 Wrz 2009
Posty: 206
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: W-wa, Jelonki





Nie mam problemów na na niższych biegach tylko 5 i 6 i z tego co temat był wałkowany to w litrze powszechna jest ta dziura spowodwana zbyt ubogą mieszanką, a ponieważ mam wolne kominy Leo to zjawisko jest powiększone. Wniosek ze jesli uda sie nie kastrować zasilania tak jak na 3i 4 biegu to powinno być miodzio Wink a czy tak jest w praktyce... czekam niecierpliwie na publikacje.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 18:08, 22 Paź 2009
KLV 1000
A1

 
Dołączył: 25 Lip 2009
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Leżajsk





no właśnie, ja mam taką przypadłość jadąc z zapiętą szóstką bądź nawet i piątką, przy obciążeniu silnika - wiadomo niższe obroty ok 4 - 5 tyś..... i wyciągając go z dołu przy niezbyt gwałtownym odkręceniu, jest jakby spaprana dostawa mieszanki paliwa i moto ma moment tzw. czterotaktowania jak w dwusuwach. Normalnie trzeba mu przyj.... to działa prawidłowo. lol.
Może macie co na to? A ten TRE to by coś zmienił???


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez KLV 1000 dnia Czw 19:34, 22 Paź 2009, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 22:25, 19 Kwi 2010
GrzesiekK
Motocyklista

 
Dołączył: 05 Gru 2009
Posty: 480
Przeczytał: 56 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Czę100chowa





Wczoraj testowałem tego TRE i jedyną zmianą jaką zauważyłem jest nasilenie vibracji przy 3,5 tysia obrotów . Nie działa kontrolka 6 biegu , Minimalnie więcej spalił . Kostka była przy moto - więc na próbę podłączyłem , gdyby kupować - szkoda kaski


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez GrzesiekK dnia Pon 22:35, 19 Kwi 2010, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 10:53, 20 Kwi 2010
Jenes
A2

 
Dołączył: 06 Paź 2009
Posty: 74
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: podkarpackie





Very Happy ale wynalazki, u mnie jest prostszy-ja to zowie PCommander dla ubogich (wersja USA Wink) Cool czyli brak górnej przepustnicy w każdej gardzieli i dołożyłem KN zamiast papieru. Nie wiem czy coś to robi, ale testowałem w niedziele z kumplem na zmiane, on ma PC+KN+LeoVince (moto od bartkaDL100 z forum) czyli wypaśna opcja. Wrażenie jakie odniosłem po przesiadce to mój jakoś lepiej reaguje na gaz, czuć że ciągnie inaczejm bardziej żwawo, kumpel stwierdził podobnie, i mówi że u mnie dół jest lepszy. Odjazd podobny, ale wrażenia z pracy silnika całkiem różne. Chyba że przebieg ma tak duże znaczenie, bo ma około 50k a ja 25kkm. Lepsze testy przeprowadzimy jeszcze jak zmienie gumy na nowe bo te są stresujące i ograniczają mi psychike Twisted Evil


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 12:53, 20 Kwi 2010
jakubdl1000
Motonita

 
Dołączył: 14 Paź 2008
Posty: 719
Przeczytał: 8 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Bydgoszcz





ja tez mam jakies ustojstwo pod maska i leovince, rózanica z seryjnym dl bardzo wyraźna. sam nie wiem co to dokładnie ja mysle ze jakis powercomander, moze zrobie fotki.
ogólnie tysiac lubi mocne pociągniecia rollgazem, jest wtedy bardzo żwawy.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez jakubdl1000 dnia Wto 12:56, 20 Kwi 2010, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 15:13, 20 Kwi 2010
Jenes
A2

 
Dołączył: 06 Paź 2009
Posty: 74
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: podkarpackie





jakubdl1000 napisał:
ja tez mam jakies ustojstwo pod maska i leovince, rózanica z seryjnym dl bardzo wyraźna. sam nie wiem co to dokładnie ja mysle ze jakis powercomander, moze zrobie fotki.
ogólnie tysiac lubi mocne pociągniecia rollgazem, jest wtedy bardzo żwawy.


Ale mój jest seryjny, tylko bez 2 blaszek w gardzieli i idzie lepiej niż full wypas na PC Razz to jest coś podejrzane Wink , chyba że kumpla maszyna coś niedomaga


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 22:17, 18 Wrz 2010
GrzesiekK
Motocyklista

 
Dołączył: 05 Gru 2009
Posty: 480
Przeczytał: 56 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Czę100chowa





Jenes napisał:
Lepsze testy przeprowadzimy jeszcze jak zmienie gumy na nowe bo te są stresujące i ograniczają mi psychike Twisted Evil


No i jak się sprawy mają ????


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
układ odblokowujący 5 i 6 bieg w DL 1000 ?
Forum VStromClub Strona Główna -> Patenty elektryczne
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 1 z 1  

  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
Regulamin