Forum VStromClub Strona Główna VStromClub
Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Brak Świateł mijana/drogowych

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom / Usterki i awarie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Mezzo
A



Dołączył: 19 Lis 2011
Posty: 106
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa (Wawer)

PostWysłany: Wto 13:45, 15 Sty 2013    Temat postu: Brak Świateł mijana/drogowych

Nie palą mi się światła mijania/drogowe. Pozycyjne są, Podświetlenie tablicy, zapłon itp wszystko jest. Bezpieczniki, żarówki sprawdzone. Przełącznik świateł na kierownicy sprawdzony - działa. Co jeszcze mogło paść? Poradźcie coś bo już drugi dzień z tym walczę. Confused

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
konra.dzik
Administrator



Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 2386
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Wto 13:49, 15 Sty 2013    Temat postu:

Kostki? Masę sprawdź może coś podśniedziało, jak kostki to polecam fosol.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Mezzo
A



Dołączył: 19 Lis 2011
Posty: 106
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa (Wawer)

PostWysłany: Wto 17:45, 15 Sty 2013    Temat postu:

hmm, będę szukał.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Mezzo
A



Dołączył: 19 Lis 2011
Posty: 106
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa (Wawer)

PostWysłany: Śro 9:45, 16 Sty 2013    Temat postu:

Odkryłem, że nie mam połączenia od kostki stacyjki do kostki wyłącznika świateł. I tu mam schody, bo kolory kabli na schemacie nie zgadzają się (częściowo) z kolorami kabli w wiązce. Czy ma ktoś schemat elektryczny od małego deela z 2005 r (K5). Być może ten co mam jest od innej wersji.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
gregdobrynin
Motocyklista



Dołączył: 14 Cze 2011
Posty: 227
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Oxford, UK

PostWysłany: Czw 18:00, 17 Sty 2013    Temat postu:

Jak mi wysiadly swiatla mijania/drogowe, to sie okazalo, ze byl to caly mechanizm przycisku rozrusznika (nie wiem czy tak sie to nazywa - prawa strona kierownicy, tam gdzie jest przycisk rozrusznika). Podczas uruchamiania motocykla, na chwile przygasaja swiatla, po uruchomieniu, powinny sie znowu zapalic. Sa tam takie dwie sprezynki, ktore to reguluja. U mnie jedna ze sprezynek sie zuzyla i swiatla sie nie zapalaly. Poniewaz, jak mi wysiadly, to bylem akurat w drodze, to mechanik dolutowal mi mostek i swiatla swieca sie na stale (nawet podczas uruchamiania silnika).

Watek juz chyba byl (tak na szybko linki):

http://www.vstromclub.fora.pl/usterki-i-awarie,45/brak-swiatel-przednich-krotkich-i-dlugich-pomocy,9135.html

http://www.vstromclub.fora.pl/usterki-i-awarie,45/brak-swiatel-mijania-w-k7,7957.html

http://www.vstromclub.fora.pl/usterki-i-awarie,45/padly-swiatla,5757.html

http://www.vstromclub.fora.pl/usterki-i-awarie,45/gasnace-swiatla-co-jest,5132.html

Najczesciej chyba jednak problem ze zlaczka za chlodniaca. Pozdrawiam, Greg.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Potera
Motocyklista



Dołączył: 20 Lis 2011
Posty: 251
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Poznań

PostWysłany: Czw 20:24, 17 Sty 2013    Temat postu:

Sprawdż kostkę za chłodnicą, jak tak miałem, rozłożyłem wszystko czyli (włączniki swiateł, włącznik rozrusznika itp) i dupa nic nie pomogło gdyby nie kolega z forum który, mnie naprowadził na ta kostkę. Jakis debil z Suzuki nie pomyślał że za chłodnicę się woda też może dostać i zrobił tą kostkę taką zwykła żadnej osłony od wody czy wilgoci. Przed sezonem posmarowałem kostkę sprayem do styków i wszystko było ok, ale na koniec sezonu światła znowu znikły Sad teraz szykuję się do wymiany całej kotki i przdłużenie kabli tak by kostka była gdzieś pod zegarami.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Mezzo
A



Dołączył: 19 Lis 2011
Posty: 106
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa (Wawer)

PostWysłany: Czw 21:57, 17 Sty 2013    Temat postu:

No w zsadzie to już rozwiązałem problem. Do tej kostki co piszesz wchodzą 2 przewody ze stacyjki, które łączą sie gdzieś w wiązce. Jeden z nich działał a drugi miał opornośc w mega ohmach, Pewnie Konradzik miał racje i kostka z połączeniem tych przewodów zaśniedziała gdzieś w wiązce, ale żeby ją znaleźć to musiałbym ją całą pruć. Zamiast tego zrobiłem nowy mostek między tymi przewodami zaraz za tą kostką i od razu wszystko zadziałało. Poza tym światła są zauważalnie jaśniejsze. Pewnie od jakiegoś czasu to połącznie się psuło. W każdym razie dzięki wszystkim za pomoc.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
konra.dzik
Administrator



Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 2386
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Czw 23:09, 17 Sty 2013    Temat postu:

Jeszcze proponuję jakieś fajne żarówki np. obsram najt brejker plus i git Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Mezzo
A



Dołączył: 19 Lis 2011
Posty: 106
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa (Wawer)

PostWysłany: Pią 20:14, 18 Sty 2013    Temat postu:

Tak od razu to by było za dużo szczęścia. Poczekam aż się przyzwyczaję do tych świateł Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Leciutki1
Motocyklista



Dołączył: 10 Cze 2011
Posty: 322
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Legnica i okolice

PostWysłany: Nie 12:14, 30 Cze 2013    Temat postu:

Postanowiłem opisać swoją walkę ze światłami może się komuś przyda....
Oczywiście awarie na ogół zdarzają się w drodze i tym razem też tak było, w czasie powrotu do domu padły światła , zdążyłem dojechać na postojówkach przed zmierzchem.
Sprawdzenie wszystkich bezpieczników nic nie wniosło , brak świateł mijania i długich , Pass (blinda) też nie działa, na forum znalazłem wskazówki, że to przełącznik rozrusznika, lub kostka za chłodnicą, rozebrałem przełącznik rozrusznika, w moim sprzęcie światła są na stałe włączone więc przy uruchamianiu rozłącza je guzik rozrusznika. Bardzo prosta konstrukcja płytka z tworzywa przylutowane 4 druty parami i suwak z miedzianej blaszki na sprężynach, w położeniu spoczynkowym (guzik wystaje) blaszka zwiera dwa piny i mamy światła, przy wciśnięciu guzika blaszka zjeżdża z tych pinów i zwiera kolejne dwa zasilając rozrusznik (przekaźnik) . Przełącznik okazał się cały brak zasilania na pinie od świateł. Podałem pęsetą napięcie z pinu rozrusznika na pin świateł i światła ożyły ,w ten sposób wykluczyłem połowę obwodu czyli dużą wtyczkę w lewej owiewce z przodu, patrząc z motonga , połączenie masy , żarówki.

Zostało tylko jedno miejsce gdzie mogło coś walnąć... wtyczka za chłodnicą.

Obrazek powyżej pokazuje przełącznik rozrusznika , styki są pod metalową osłoną.




Zestaw wtyczek za chłodnicą druga od prawej to wtyczka z przewodem zasilającym światła. We wtyczce jest 8 przewodów słaby kontakt to wzrost temperatury, topi się tworzywo wtyczki i jest lipa z demontażem.
Nie do pominięcia jest fakt że trzeba zdemontować zbiornik, owiewki, airboxa.
Po zlokalizowaniu przewodu wyciąłem go przy wtyczce, przedłużyłem stosując 2 zestawy okrągłych posrebrzanych konektorów,(z louisa) całość zaizolowałem , w miedzy czasie parę razy włączałem zapłon i miałem wpiętą baterię , wpadłem też na genialny pomysł że skorzystam z okazji
i posmaruje resztę wtyczek co by nie korodowały.
Nie wiem co było przyczyną czy olej na wtyczkach , czy włączanie zapłonu bez airboxa ale po złożeniu motonta miałem błąd komputera wtrysku Evil or Very Mad , czyli miałem światła i tryb serwisowy gratis.
Odpięcie baterii i na wypiętej baterii, wypinanie i wpinanie wszystkich
wtyczek airboxa pomogło, ale po kilku kilometrach znów pojawił się błąd, więc to chyba olej użyty do smarowania wtyczek, całą trasę do Teresina jechałem w trybie serwisowym ok. 400 km. Na miejscu jeszcze raz wypiąłem baterię i kilka wtyczek airboxa. Dopiero to pomogło na stałe.
Gdzieś na forum doczytałem że niska rezystancja np. na wyświetlaczu biegów też powoduje błąd układu wtrysku. Miałem super syntetyczny olej i chciałem dobrze.... Rolling Eyes ale.... się skomplikowało, jedna z wtyczek na tej owiewce za chłodnicą to właśnie sygnały ze skrzyni biegów tak więc ostrożnie ze smarowaniem, wystarczy że ja się z tym mordowałem.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Leciutki1 dnia Nie 13:02, 30 Cze 2013, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
denver_lublin
A



Dołączył: 01 Mar 2015
Posty: 128
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lublin

PostWysłany: Nie 13:32, 10 Maj 2015    Temat postu:

Ja wczoraj też walczyłem o światła. Czytanie forum bardzo pomogło. U mnie było tak, światła zginęły, tylko pass działało i pozycja przód i tył. Bezpieczniki sprawdziłem, przełączniki na kierownicy (obydwa) i wszystko sprawne tylko świateł brak. Dostałem się częściowo (zdjęty bak i pokrywa airboxa) do żółtej wtyczki i tam tkwił problem, popryskałem wd40 i poruszałem, pomogło tylko doraźnie. Jutro od nowa wszystko rozkręcam i czyszczenie wtyczki albo puszczę kable świateł tak jak kolega, poza wtyczką i połączę hermetycznie. Ciekawe czy się uda bez zdejmowania owiewek.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
miotacztruskawek
Motonita



Dołączył: 01 Mar 2011
Posty: 1126
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 21 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Choszczno, kiedyś Łobez, Szczecin

PostWysłany: Nie 14:03, 10 Maj 2015    Temat postu:

Ja tam wciąż jestem pełen podziwu dla inżynierów Suzuki za tą instalację...
Prąd zasilający niemałe odbiorniki (światła, złącze grzanych manetek, ECU, itd) idzie z akumulatora przez jedną wtyczkę za chłodnicą do stacyjki i następnie tą samą drogą wraca do skrzynki z bezpiecznikami. Jak by nie mogli dać jednego przekaźnika.
U siebie miałem taką akcję, że "zieleń" zaszłą mi na wiosnę do tej wtyczki i ją wymieniałem, kompletnie nic mi nie działało... Trafiła hermetyczna. A ponieważ kupiłem wtedy taką z dość małymi pinami, to niektóre piny dublowałem... Teraz widzę, że wybór już jest lepszy Smile

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MarioSWD
Motocyklista



Dołączył: 27 Sie 2014
Posty: 262
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: SWD

PostWysłany: Nie 17:28, 10 Maj 2015    Temat postu:

Ja dziś zauważyłem inny problem ze światłami drogowe/mijania. Mianowicie może u Was będzie podobnie podczas jazdy bez problemu włączam drogowe czy strzałem Pass czy normalnie i wszystko chodzi jak należy. Ale na postoju jak mam wciśniętą klamkę hamulca czyli z tyłu świecą światła stopu to długie nie działają. Przypuszczam że za duży pobór prądu ale i tak pierwszy raz się z tym w moto spotkałem.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Spokrob
Maniak motocyklowy



Dołączył: 14 Sty 2014
Posty: 1327
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Koszalin

PostWysłany: Pon 16:36, 01 Cze 2015    Temat postu:

Miałem ten sam problem za światłami, po kilku minutach grzebania na forum wszystkiego się dowiedziałem Smile
Naprawa trwała jakieś pół godziny, wystarczyło zdjąć prawy boczek i widać było złączki za chłodnicą. Dla polepszenia komfortu naprawy zdemontowałem przełącznik przy prawej manetce,po poluzowaniu przewodu opuściłem go do dołu i było już idealnie Smile Faktycznie styki zaśniedziałe, szlifierka modelarska, contakt spray i lampy świecą jak nowe Smile
Dzięki wszystkim za rady, zaoszczędziły mi wiele pracy!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Siwy
A1



Dołączył: 08 Lut 2015
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wołomin

PostWysłany: Śro 19:57, 10 Cze 2015    Temat postu:

Leciutki1:"...Bardzo prosta konstrukcja płytka z tworzywa przylutowane 4 druty parami i suwak z miedzianej blaszki na sprężynach, w położeniu spoczynkowym (guzik wystaje) blaszka zwiera dwa piny i mamy światła, przy wciśnięciu guzika blaszka zjeżdża z tych pinów i zwiera kolejne dwa zasilając rozrusznik (przekaźnik) ..."

Właśnie to ustrojstwo ,odpowiadało u mnie za typowe objawy z tematu tzn świecenie tylko postojówek i brak możliwości odpalenia motocykla.Samo wyczyszczenie wszystkich styków nie pomogło.Okazało się ,że cały ten precyzyjnie opisany przez Kolegę mechanizm jest trochę rozklekotany tzn jak go ścisnąłem z góry i z dołu palcami to było okej ,jak puściłem to nie działało znowu.Problem rozwiązałem przekładką z miękkiego tworzywa która ładnie wszystko docisneła do siebie po skręceniu całości na kierownicy.Do dzisiaj działa bez zarzutu ...
Jeszcze doprecyzuję: To co opisał Leciutki1 składa się w całość z dwóch elementów które łączą się ze sobą czymś w rodzaju zatrzasków /coś jak w kostkach el./ U mnie te zatrzaski nie trzymały ciasno, odstęp między częścią górną i dolną się zwiększał na tyle,że styki nie zwierały.Przekładka z tworzywa umieszczona pomiędzy rurą kierownicy a tym elementem ściska wszystko razem i niweluje ten luz po skręceniu śrubami na kierownicy.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Siwy dnia Śro 20:23, 10 Cze 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Romper
A1



Dołączył: 06 Cze 2016
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Krakow

PostWysłany: Pon 0:49, 25 Lip 2016    Temat postu:

Kolezanki/ Koledzy, odswiezam temat, nie chce zakladac nowego.
Nie dziala mi przelacznik PASS, swiatla dzialaja normalnie, w czym moze byc rzecz?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Otzi
Moderator



Dołączył: 18 Paź 2009
Posty: 1156
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pon 7:55, 25 Lip 2016    Temat postu:

Może stylu w przełączniku? Rozbierałeś go?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MaxiLager
A1



Dołączył: 12 Cze 2016
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Wto 16:26, 02 Sie 2016    Temat postu:

test

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez MaxiLager dnia Sob 13:46, 11 Lut 2017, w całości zmieniany 5 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
biblo
moto-psychopata



Dołączył: 08 Maj 2012
Posty: 4254
Przeczytał: 5 tematów

Pomógł: 78 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: W-wa

PostWysłany: Wto 16:46, 02 Sie 2016    Temat postu:

Zanim zaczniesz głębiej grzebać sprawdź przycisk rozrusznika - wystarczy go lekko po naciskać/poruszać i sprawdzić, czy światła się pojawiają...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MaG
Administrator



Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 4243
Przeczytał: 15 tematów

Pomógł: 27 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gocław, W-wa

PostWysłany: Wto 16:48, 02 Sie 2016    Temat postu:

True, w DL-ach dość delikatny są styki w tym przycisku i potrafią narobić kłopotów ze światłami.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MaxiLager
A1



Dołączył: 12 Cze 2016
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Wto 17:27, 02 Sie 2016    Temat postu:

test

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez MaxiLager dnia Sob 13:45, 11 Lut 2017, w całości zmieniany 7 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MaxiLager
A1



Dołączył: 12 Cze 2016
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Nie 20:39, 07 Sie 2016    Temat postu:

test

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez MaxiLager dnia Sob 13:45, 11 Lut 2017, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Łysielec667
A



Dołączył: 06 Paź 2014
Posty: 119
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: lublin

PostWysłany: Czw 20:16, 11 Sie 2016    Temat postu:

Wczesna odpowiedz, ale może tak na przyszłość , jakby to się Wam stało w trasie, w nocy, bez możliwości ściągania plastików itd. Ja tak miałem niedawno. Lipa jak cholera, ale pomysłowy Dobromir zaraz wziął plusowy kabelek od grzanych manetek , dołożył do żółto- czarnego kabelka idącego do przełącznika świateł i ...........mamy widno. Do tego można przełączać długie-mijania.
Zbieram się aby dostać się do kostek za chłodnicą.
A rada na przyszłość : zawsze pod siedzeniem woźcie : izolację , trochę przewodu i trytytki Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MaxiLager
A1



Dołączył: 12 Cze 2016
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Pią 10:21, 12 Sie 2016    Temat postu:

test

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez MaxiLager dnia Sob 13:45, 11 Lut 2017, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Łysielec667
A



Dołączył: 06 Paź 2014
Posty: 119
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: lublin

PostWysłany: Sob 7:45, 13 Sie 2016    Temat postu:

MaxiLager napisał:
Łysielec667 napisał:
Dobromir zaraz wziął plusowy kabelek od grzanych manetek , dołożył do żółto- czarnego kabelka idącego do przełącznika świateł


Witaj Pomyslowy Dobromirze,
czy moglbys wrzucic zdjecie tego rozwiazania?
Za dwa dni mam powrot do domu, i powoli koncza mi sie pomysly.
Bardzo dziekuje
Maxi

PW poszło


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Suszny
Maniak motocyklowy



Dołączył: 09 Kwi 2013
Posty: 1586
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 34 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraśnik woj. Lubelskie

PostWysłany: Sob 8:53, 13 Sie 2016    Temat postu:

Chłopaki dzielcie się takimi pomysłami na forum ogólnym. Szczegółowy opis działania w takiej sytuacji może przydać się więlu osobom, a wy się chowacie na PW Razz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Łysielec667
A



Dołączył: 06 Paź 2014
Posty: 119
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: lublin

PostWysłany: Sob 9:06, 13 Sie 2016    Temat postu:

Chłopak chciał pomocy na szybko, więc numer telefonu poszedł na PW . Będzie czas to siądę z dobrze zrobionymi zdjęciami i opiszę wszystko Razz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MaxiLager
A1



Dołączył: 12 Cze 2016
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Pon 12:16, 29 Sie 2016    Temat postu:

test

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez MaxiLager dnia Sob 13:44, 11 Lut 2017, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom / Usterki i awarie Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin