Forum VStromClub Strona Główna VStromClub
Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Wyciek paliwa dl 1000

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom / Usterki i awarie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Marek445
A2



Dołączył: 17 Kwi 2012
Posty: 94
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Szadek

PostWysłany: Nie 11:21, 13 Maj 2012    Temat postu: Wyciek paliwa dl 1000

Witam wszystkich. Mam taki mały problem w moim dl 1000 2008r gdy stoi nieodpalany tydzień to po odpaleniu zaczyna śmierdzieć paliwem i widać że gdzieś cieknie pod bakiem na środek silnika. Gdy silnik już się rozgrzeje to wyciek ustaje.
Sprawa jest dziwna bo gdy jeżdżę regularnie np co dziennie albo co 2 bądź co 3 dni nie mam takiego objawu, dzieje się to tylko wtedy gdy motocyklem nie jeżdżę więcej jak tydzień.
Spalanie w trasie jest w normie.
Tak myślałem że może cieknie z okolic gaźnika, w sumie to nie wiem bo za bardzo to nie widać skąd wycieka, a może cieknie gdy motocykl pracuje na ssaniu?
Może ktoś z urzytkowników spotkał się z takim przypadkiem i mi pomoże.
Z góry dzięki.
pozdrawiam.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Marek445 dnia Nie 11:39, 13 Maj 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Floydoo
Motonita



Dołączył: 18 Maj 2010
Posty: 1057
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Norwegia/Bieszczady/DL1000

PostWysłany: Nie 11:43, 13 Maj 2012    Temat postu:

z gaznika na pewno Ci nie cieknie, bo go tam nigdzie nie ma Very HappyVery Happy

Natomiast moze cieknie z szybkozlaczki pod zbiornikiem, latwo jest ja zepsuc podczas nieumiejetnego zakladania, alebo moze zgubila sie gumka, w trasie bedzie spoko bo silnik wciagniewszystko to co by mialo wycieknac Idea
Wiec zbiornik w gore i nalezy przegladnac polaczenia i przewody.

Kanapa w gore i wystarczy odkrecic jedna srobe do zbiornika i podeprzec go na dolaczonej podstawce, dostep jest wtedy wystarczajacy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Marek445
A2



Dołączył: 17 Kwi 2012
Posty: 94
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Szadek

PostWysłany: Nie 11:51, 13 Maj 2012    Temat postu:

Floydoo napisał:
z gaznika na pewno Ci nie cieknie, bo go tam nigdzie nie ma Very HappyVery Happy

Natomiast moze cieknie z szybkozlaczki pod zbiornikiem, latwo jest ja zepsuc podczas nieumiejetnego zakladania, alebo moze zgubila sie gumka, w trasie bedzie spoko bo silnik wciagniewszystko to co by mialo wycieknac Idea
Wiec zbiornik w gore i nalezy przegladnac polaczenia i przewody.

Kanapa w gore i wystarczy odkrecic jedna srobe do zbiornika i podeprzec go na dolaczonej podstawce, dostep jest wtedy wystarczajacy



Dzięki za podpowiedź ale wydaje mi się że jak by ciekło z tej szybkozłączki to nawet na zgaszonym silniku.
A u mnie zaczyna cieknąć jak go odpalę po dłuższym postoju np. tydzień.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Floydoo
Motonita



Dołączył: 18 Maj 2010
Posty: 1057
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Norwegia/Bieszczady/DL1000

PostWysłany: Nie 11:59, 13 Maj 2012    Temat postu:

nie bedzie cieklo na zgaszonym bo pompe masz w zbiorniku i na zgaszunym silniku nie paracuje wiec na polaczeniu nie ma cisnienia Idea
to nie jest zasilanie opadowe tak jak bylo w WSK Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Marek445
A2



Dołączył: 17 Kwi 2012
Posty: 94
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Szadek

PostWysłany: Nie 12:07, 13 Maj 2012    Temat postu:

ok dzięki poobserwuje może faktycznie cieknie tak jak piszesz z tej szybkozłączki.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Despok
Motonita



Dołączył: 02 Kwi 2011
Posty: 819
Przeczytał: 8 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Nie 12:12, 20 Maj 2012    Temat postu:

Marek445 napisał:
ok dzięki poobserwuje może faktycznie cieknie tak jak piszesz z tej szybkozłączki.
No i jakieś wnioski bo mnie zainteresowało...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Marek445
A2



Dołączył: 17 Kwi 2012
Posty: 94
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Szadek

PostWysłany: Nie 18:15, 20 Maj 2012    Temat postu:

Wszystko się wyjaśniło. Dopiero wczoraj odpaliłem po raz pierwszy od tygodnia i leciało z tego wężyka paliwa który łączący jeden wtrysk z drugim. Metalowe opaski były do wymiany. Narazie jest spokój, zobaczymy po dłuższym postoju.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
buku22
Motocyklista



Dołączył: 27 Lut 2012
Posty: 346
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Chotomów k. Warszawy

PostWysłany: Nie 20:22, 20 Maj 2012    Temat postu:

O, i w moim zaczęło paliwkiem wanieć (DL650, 2008). Tylko tak dziwnie, jednego dnia czuję paliwo, innego nie, niezależnie od tego czy zbiornik pełny czy nie. A wszystko zaczęło się po przeglądzie w ASO... I zaczął więcej palić... Przed wizytą w ASO wychodziło mi przeważnie 4.6l (głównie miasto i niedalekie okolice, spokojna jazda). A przy ostatnim tankowaniu wyszło 5.4l (jazda tak samo spokojna, miasto i niedalekie okolice).
Rozpoczynam obserwację i "pamiętnik" - dzień pierwszy, śmierdzi, 1/2 zbiornika, etc, etc Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pawel_chorzów
A1



Dołączył: 02 Lip 2012
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Chorzów

PostWysłany: Sob 8:48, 30 Mar 2013    Temat postu:

ide sprawdzic te wezyki u siebie bo mam ten sam problem. sika pailiwem po zimie... trzeba bak podnosić?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
maikpl
A



Dołączył: 29 Gru 2011
Posty: 103
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lublin

PostWysłany: Nie 9:22, 31 Mar 2013    Temat postu:

he he czyż by ciekło wszystkim co byli w aso??Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Marek445
A2



Dołączył: 17 Kwi 2012
Posty: 94
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Szadek

PostWysłany: Nie 11:27, 31 Mar 2013    Temat postu:

Trzeba podnieść bak inaczej się nie dojdzie do opasek na wężyku pomiędzy cylindrami. Ja miałem właśnie te opaski poluzowane, skręciłem mocniej i po problemie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
siekieramotyka
A



Dołączył: 20 Cze 2012
Posty: 110
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Pią 20:12, 01 Kwi 2016    Temat postu:

U mnie podobny problem po zimie tyle, że ja mam te opaski na stałe ściągnięte a nie dokręcane, jak próbuje je ruszyć to są lekko luźne i kręcą się.

Pytanie tylko jak je zdjąć próbowałem kombinerkami ale ta blacha twarda jak diabli, nawet nie drgnęła...

-------------

Dobra, zdjąłem je podważając, jutro założę skręcane.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez siekieramotyka dnia Pią 20:22, 01 Kwi 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
miszalak
A2



Dołączył: 17 Lut 2012
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Czw 8:55, 07 Kwi 2016    Temat postu:

U mnie były podobne objawy. Waniało paliwem. Po wymianie gumowego wężyka i zacisków wszystko ok. Podobno ten typ tak ma, guma parcieje zaciski się luzują

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
express
Administrator



Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 2696
Przeczytał: 5 tematów

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków (VIII), Ustroń

PostWysłany: Czw 9:11, 07 Kwi 2016    Temat postu:

miszalak napisał:
U mnie były podobne objawy. Waniało paliwem. Po wymianie gumowego wężyka i zacisków wszystko ok. Podobno ten typ tak ma, guma parcieje zaciski się luzują


Zalecenie Suzuki z instrukcji serwisowej: przewody paliwowe - wymiana co 4 lata.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Adam211
A1



Dołączył: 15 Maj 2012
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: krasnystaw

PostWysłany: Pon 22:46, 08 Sie 2016    Temat postu:

Witam, u mnie w dl650 k7 właśnie po postoju 2 miesięcznym po odpaleniu zaczęło lecieć paliwo po silniku. Po zgaszeniu silnika i ponownym odpaleniu wyciek ustał.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom / Usterki i awarie Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin