VStromClub

Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom / Usterki i awarie -> Szarpania
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
Szarpania
PostWysłany: Wto 21:19, 14 Cze 2016
Bara
A1

 
Dołączył: 26 Maj 2016
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Sandnessjoen





Od kilku dni zajmuje się gruntowną naprawą DL 1000 k2. Moto kupione za bezcen ale ma potencjał i najechane 81k. Do rzeczy. Czy kosz sprzęgłowy może powodować aż takie szarpania ? Nie idzie płynnie ruszyć. Mogę dodać że tłucze się koszyk niesamowicie. Czy być może te szarpania to od napędu ? łańcuch? gumach zbieraka ? (bo tam tez mam mini luz ok 5mm). Ma ktoś jakieś rady ?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 22:07, 14 Cze 2016
geniusz
Motocyklista

 
Dołączył: 05 Wrz 2009
Posty: 283
Przeczytał: 47 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Poznań





jak jest sprzęgło zużyte to może szarpać reszta luzów też ma wpływ na szarpanie dodatkowo nierówna praca silnika może dojść regulacja przepustnic też powinna być zrobiona. Zrób pełen serwis a potem zobacz jak działa.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 19:07, 15 Cze 2016
jakubol
Motocyklista

 
Dołączył: 25 Sie 2015
Posty: 372
Przeczytał: 84 tematy

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Świebodzin





Zgaduję ...1000 bardzo znany z kosza sprzęgła ,użyj szukajki ,regeneracja chyba Michał Szrama?Jak ktoś robił niech mnie poprawi , sklerosis...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 11:48, 20 Cze 2016
Bara
A1

 
Dołączył: 26 Maj 2016
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Sandnessjoen





Tak jestem z Panem Michałem w kontakcie. Ale wszystko jak krew w piach poszło Sad Zakupiłem na Alledrogo kosz sprzęgłowy od pewnego "pana" który mnie zrobił w jajo i wysłał mi od TL. Który jest znacznie mniejszy od DL1000. I w ten oto sposób straciłem 3 tygodnie i pieniądz.

Co do synchronizacji przepustnic. Posiadam wakuometry z pracy ale nie wiem jakie wartości powinien mieć DL1000, żeby nie kręcić w zła stronę. Może mi ktoś to powiedzieć jak to jest z tym ?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 13:06, 20 Cze 2016
centrino
Motocyklista

 
Dołączył: 16 Cze 2015
Posty: 361
Przeczytał: 2 tematy

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: DLU





Jeżeli jest tak jak w małym DLu to warotści nie mają większego znaczenia.
Górne przepustnice ustawia się suwmiarką w równym położeniu a dolne reguluje się jedną śrubką tak aby wartości podciśnień były równe dla obu cylindrów.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 9:23, 21 Cze 2016
Bara
A1

 
Dołączył: 26 Maj 2016
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Sandnessjoen





Ok wczoraj rozebrałem go do przepustnic Razz. Okazuje się ze strzelał z powodu wyciągniętej przepustnicy z takiego gumowego kołnierza. Normalnie wisiała sobie w powietrzu. Po dokręceniu przestał strzelać, wiec jest progres naprawczy jakiś Cool.

Jutro za biorę się za synchro gdy przestanie padać. Z tego co widzę mam jakiś zewnętrzny układ auto smarowania łańcucha podłączony do podciśnienia na przednim cylindrze (fajnie wiedzieć). Pytanie nachodzi czy dobrze myślę ze śrubką nr A mam kręcić bo B jest odpowiedzialna za komputerowo sterowane przepustnice ?



Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Bara dnia Wto 9:25, 21 Cze 2016, w całości zmieniany 3 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 9:36, 21 Cze 2016
express
Administrator

 
Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 2173
Przeczytał: 74 tematy

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków, VIII





Bara napisał:
Z tego co widzę mam jakiś zewnętrzny układ auto smarowania łańcucha podłączony do podciśnienia na przednim cylindrze (fajnie wiedzieć).


Prawdopodobnie Scottoiler.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 7:39, 22 Cze 2016
Bara
A1

 
Dołączył: 26 Maj 2016
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Sandnessjoen





A co do śrubki może mnie ktoś upewnić ?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 8:08, 22 Cze 2016
centrino
Motocyklista

 
Dołączył: 16 Cze 2015
Posty: 361
Przeczytał: 2 tematy

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: DLU





Bara napisał:
A co do śrubki może mnie ktoś upewnić ?


Na to wygląda


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 8:39, 23 Sie 2016
Bara
A1

 
Dołączył: 26 Maj 2016
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Sandnessjoen





Witam ponownie po dłuższej przerwie. W związku iż projekt "naprawiamy DL" ciągle trwa to ciągle nachodzą nowe problemy. Po regulacji przepustnic (za co wielkie dzięki wam) przyszedł czas na sprzęgło. Kupiłem prawie nówkę zregenerowana od Pana Szramy i do tego komplet EBC tarcz. Po złożeniu sprzęgła moto teraz nie wysprzęgla. Wszystko złożone jak w manualu. Tarcze moczyły się ok 7h. Obstawiam ze problem dotyczy sklejonych tarcz sprzęgłowych.Przedwczoraj udało mi się rozkleić jakimś cudem pchając go w te i wewte na biegu ze sprzęgłem natomiast wczoraj to juz nie pomogło i szarpałem się z nim ok 2.5h . Czy macie pomysł jak rozkleić tarcze sprzęgłowe ?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 10:32, 23 Sie 2016
centrino
Motocyklista

 
Dołączył: 16 Cze 2015
Posty: 361
Przeczytał: 2 tematy

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: DLU





Wydaje mi się, że jak nie udało się szarpaniem to tylko rozbiórka pomoże. W sumie dużo roboty nie ma.
A powiedz jakim olejem zalałeś motocykl??


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 11:25, 23 Sie 2016
Bara
A1

 
Dołączył: 26 Maj 2016
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Sandnessjoen





10W-40 Motul (ze związkami estrów). Świerzy i pachnący. Co do rozbiórki to co mam zrobić ? Wyciągnąć położyć na noc w oleju i jeszcze raz tarcze i założyć ? Zastanawiałem się czy nie użyć strzykawki z rurka zasysać olej i polewać tarcze przez wlot oleju

Edit.
Udało sie ! Very Happy pomysł ze strzykawka okazał się strzałem w 10. 30 cm rurka i strzykawka 100ml zasysałem i podlewałem tarcze przy wciśniętym sprzęgle Smile. Po wymianie sprzęgła i tarcz moto chodzi jak nowe Very Happy

Czy ktoś przerabiał już malowanie/polerowanie dekla bocznego ? mam strasznie go porysowanego i nie mogę na to patrzeć.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Bara dnia Śro 8:56, 24 Sie 2016, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 9:08, 01 Wrz 2016
m.adam
Motocyklista

 
Dołączył: 10 Wrz 2015
Posty: 448
Przeczytał: 6 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





Bara napisał:
...

Czy ktoś przerabiał już malowanie/polerowanie dekla bocznego ? mam strasznie go porysowanego i nie mogę na to patrzeć.


Podepnę się pod to pytanie. Ktoś malował dekiel? Jakiej farby używaliście i jaki kolor odpowiada oryginalnej farbie?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Szarpania
Forum VStromClub Strona Główna -> Usterki i awarie
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 1 z 1  

  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
Regulamin