VStromClub

Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Forum VStromClub Strona Główna -> Wiadomości -> KLV w Moto Voyager
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
KLV w Moto Voyager
PostWysłany: Śro 21:47, 01 Gru 2010
Partyzant Uć
A1

 
Dołączył: 04 Sie 2010
Posty: 46
Przeczytał: 13 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Łódź





W grudniowo-styczniowym Moto Voyager jest artykuł o KLV 1000


pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Re: KLV w Moto Voyager
PostWysłany: Śro 21:58, 01 Gru 2010
Raper
Motocyklista

 
Dołączył: 31 Sie 2009
Posty: 340
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Radomsko / Łódź





Partyzant Uć napisał:
W grudniowo-styczniowym Moto Voyager jest artykuł o KLV 1000


pozdrawiam


A widziałeś jaką naklejkę ma to KLV na "tyłku" Question Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 22:01, 01 Gru 2010
Złoty
Motocyklista

 
Dołączył: 11 Wrz 2008
Posty: 371
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa/Jabłonna





chyba to są dwa kółka Bandita


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 22:23, 01 Gru 2010
ologc
Administrator

 
Dołączył: 10 Sty 2008
Posty: 1636
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Monachium/Gdańsk





a może ktoś zeskanować i wrzucić?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 9:07, 06 Gru 2010
Bandit
Motonita

 
Dołączył: 06 Mar 2009
Posty: 565
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Paszków





Potwierdzam Smile to Bandyckie dwa kółka


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 15:37, 07 Gru 2010
Raper
Motocyklista

 
Dołączył: 31 Sie 2009
Posty: 340
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Radomsko / Łódź





ologc napisał:
a może ktoś zeskanować i wrzucić?







Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 15:57, 07 Gru 2010
ologc
Administrator

 
Dołączył: 10 Sty 2008
Posty: 1636
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Monachium/Gdańsk





dziękować. bandit na zdjęciu, jak nic to jego moto Very Happy

duży DL ma suche sprzęgło? wydawało mi się, że tak, jak mały ma mokre...


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez ologc dnia Wto 18:05, 07 Gru 2010, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 17:28, 07 Gru 2010
letko
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 28 Cze 2007
Posty: 1505
Przeczytał: 39 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Ustroń





I osłona silnika fajna Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 19:46, 07 Gru 2010
lasooch
Motonita

 
Dołączył: 07 Lut 2010
Posty: 941
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Pruszków





ologc napisał:
duży DL ma suche sprzęgło? wydawało mi się, że tak, jak mały ma mokre...

Człowiek całe życie się uczy Laughing
Ja się dowiedziałem, że mam suche sprzęgło, że powinienem 2 razy rzadziej zmieniać świece, że łańcuch i opony zmienia się przy określonym przebiegu, a nie w związku ze zużyciem Laughing


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 20:24, 07 Gru 2010
Mlody
Motonita

 
Dołączył: 04 Maj 2009
Posty: 973
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków





Coś mi się to sprzęgło nie wydaje suche. Przecież korek wlewu oleju jest tuż nad sprzęgłem. Odkręć korek to zobaczysz kosz sprzęgłowy. A sprzęt sam w sobie fajny Smile Tylko gdzie ma deflekor? Twisted Evil


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 21:00, 07 Gru 2010
lasooch
Motonita

 
Dołączył: 07 Lut 2010
Posty: 941
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Pruszków





No przecież jaja sobie robię, jasne, że jest mokre Razz Błąd jest w artykule, tak samo wspomniane okresy i czynności serwisowe są z palca wyssane i nie mają zbyt wiele wspólnego z zaleceniami serwisówki Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez lasooch dnia Wto 21:02, 07 Gru 2010, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 23:00, 07 Gru 2010
jscoolg
Motocyklista

 
Dołączył: 16 Paź 2009
Posty: 229
Przeczytał: 8 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





Jest tu troche kwiatków
-suche sprzegło
- 22 litry dodatkowo3litry rezerwy (czyli co 25?)
- Kufry w suzuki to była kappa nie givi (k48 był fabryczny do dużego VStroma)
Takie drobiazgi irytują mnie tez w swiecie motocykli i motocyklu


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 23:18, 07 Gru 2010
Raper
Motocyklista

 
Dołączył: 31 Sie 2009
Posty: 340
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Radomsko / Łódź





Może Bandit - oświeć nas, i napisz jak ten artykuł wyglądał od kuchni Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 0:01, 08 Gru 2010
Bandit
Motonita

 
Dołączył: 06 Mar 2009
Posty: 565
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Paszków





Raper napisał:
Może Bandit - oświeć nas, i napisz jak ten artykuł wyglądał od kuchni Wink


Wygląda to tak że ja pisałem część a część Redakcja (moje to to co znajduje się na stronie 63 czyli wrażenia użytkownika), historie i ramkę z danymi pisze redaktor s.62. Decydujące słowo należy do redakcji oni składają całość i wycinają tekst wg tego jak starcza miejsca i tak możecie przeczytać 50% tego co zostało napisane Sad gdyż należy zmieścić się w podanej przez redakcję ilości znaków. Na te parę kwiatków zwracałem uwagę dwa razy (ja wyłapałem zbiornik gdyż o tym pisałem) Smile - jak teks jest poskładany to redakcja wysyła go do - w tym przypadku współautora. Niestety nie poprawiono tego myślę, że to problem wynikający z pośpiechu przy składaniu materiału.
Co do przeglądów Panowie to napisałem jak ja to robię a nie jak zaleca serwis - szczerze to co oni zalecaj to ja mam... wymieniam to co wymaga wymiany a olej przeciągam do 8000km nie będę się babrał z wymianą olej gdzieś w Turcji bo tak zaleca producent (wymieniam przed i po wyprawie) a filtr powietrza trzepie na kolanie jak jest tak potrzeba. Do tej pory 50.000km nie było z motocyklem najmniejszych problemów Smile a i świece dają radę spokojnie ku mojej radości jeździ i ma się b.dobrze. Panowi taki krótki artykuł to nie manual do motocykla Smile

Mam nadziej że nie zostanę zlinczowany na następnym zlocie za to co napisałem o hamulcach.. ale obiektywnie to prawda (po przesiadce z BMW R1150R)

Pozdrawiam i żywię nadziej że fotka chociaż wam się podoba Smile

PS Letko próbowałem umieścić krypto reklamę Twoje osłony ale wycieli Sad - naprawdę zajebiści się spisuje.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Bandit dnia Śro 0:07, 08 Gru 2010, w całości zmieniany 3 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 0:14, 08 Gru 2010
Raper
Motocyklista

 
Dołączył: 31 Sie 2009
Posty: 340
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Radomsko / Łódź





Bandit napisał:
Raper napisał:
Może Bandit - oświeć nas, i napisz jak ten artykuł wyglądał od kuchni Wink


Wygląda to tak że ja pisałem część a część Redakcja (moje to to co znajduje się na stronie 63 czyli wrażenia użytkownika), historie i ramkę z danymi pisze redaktor s.62. Decydujące słowo należy do redakcji oni składają całość i wycinają tekst wg tego jak starcza miejsca i tak możecie przeczytać 50% tego co zostało napisane Sad gdyż należy zmieścić się w podanej przez redakcję ilości znaków. Na te parę kwiatków zwracałem uwagę dwa razy (ja wyłapałem zbiornik gdyż o tym pisałem) Smile - jak teks jest poskładany to redakcja wysyła go do - w tym przypadku współautora. Niestety nie poprawiono tego myślę, że to problem wynikający z pośpiechu przy składaniu materiału.
Co do przeglądów Panowie to napisałem jak ja to robię a nie jak zaleca serwis - szczerze to co oni zalecaj to ja mam... wymieniam to co wymaga wymiany a olej przeciągam do 8000km nie będę się babrał z wymianą olej gdzieś w Turcji bo tak zaleca producent (wymieniam przed i po wyprawie) a filtr powietrza trzepie na kolanie jak jest tak potrzeba. Do tej pory 50.000km nie było z motocyklem najmniejszych problemów Smile a i świece dają radę spokojnie ku mojej radości jeździ i ma się b.dobrze. Panowi taki krótki artykuł to nie manual do motocykla Smile

Mam nadziej że nie zostanę zlinczowany na następnym zlocie za to co napisałem o hamulcach.. ale obiektywnie to prawda (po przesiadce z BMW R1150R)

Pozdrawiam i żywię nadziej że fotka chociaż wam się podoba Smile

PS Letko próbowałem umieścić krypto reklamę Twoje osłony ale wycieli Sad - naprawdę zajebiści się spisuje.


I wszystko jasne Wink
Dzieki za info i tak trzymaj (bo z tego co wiem, to nie jest Twój pierwszy raz w prasie) Wink
Pozdr


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 9:30, 08 Gru 2010
j23j23j23
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 07 Paź 2009
Posty: 1368
Przeczytał: 53 tematy

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wawa





Taaaa... hamuklce w DL'u jakie są każdy wie.. Złego słowa w tej sprawie raczej nie usłyszysz.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 9:11, 09 Gru 2010
pszczurkow
A2

 
Dołączył: 28 Lut 2010
Posty: 69
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kielce





Przeczyść sobie tłoczki w przednich zaciskach, bo Ci chyba nie odbijają do końca. Tarcza powinna być jasna. A tak ogólnie ładna maszynka, choć moja ładniejsza Razz Wink


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez pszczurkow dnia Czw 9:11, 09 Gru 2010, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 11:57, 09 Gru 2010
Floydoo
Motonita

 
Dołączył: 18 Maj 2010
Posty: 1057
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Norwegia/Bieszczady/DL1000





pszczurkow napisał:
Przeczyść sobie tłoczki w przednich zaciskach, bo Ci chyba nie odbijają do końca. Tarcza powinna być jasna.


i to może być przyczyna słabych hamulców bo u mnie są w porządku Idea


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 16:38, 09 Gru 2010
lasooch
Motonita

 
Dołączył: 07 Lut 2010
Posty: 941
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Pruszków





Floydoo napisał:
pszczurkow napisał:
Przeczyść sobie tłoczki w przednich zaciskach, bo Ci chyba nie odbijają do końca. Tarcza powinna być jasna.


i to może być przyczyna słabych hamulców bo u mnie są w porządku Idea


Raczej nie... W DL1000 i SV650 są te same zaciski z przodu. SV ma super hamulce, bo waży ~165kg, DL jest "ciut" za ciężki Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 20:51, 16 Gru 2010
jakubdl1000
Motonita

 
Dołączył: 14 Paź 2008
Posty: 719
Przeczytał: 8 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Bydgoszcz





moze reka za słaba bo ja w moim mogłem zblokowac przednie koło. dozowalność moze jest kiepska ale nie siła hamowania, tak to mozna okreslic. no a te byki a artykule wyrobily mi zdanie nt redakcji, jak wszystko tam tak jest składane to wolałbym nie korzystac z ich artykułów udajac sie w nieznane rejony motocyklem. aha i jeszcze jedno 6,5 litra nie pali tysiac na duzych dystansach nawet max załadowany, to efekt badziewiarskiego filtra k&n


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez jakubdl1000 dnia Czw 20:54, 16 Gru 2010, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 22:36, 16 Gru 2010
Blazimir
Motocyklista

 
Dołączył: 25 Sty 2010
Posty: 209
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Zgierz/Łódź





jakubdl1000 napisał:
..aha i jeszcze jedno 6,5 litra nie pali tysiac na duzych dystansach nawet max załadowany, to efekt badziewiarskiego filtra k&n


O co chodzi z tym badziewiarskim filtrem K&N? Mógłbyś rozwinąć myśl?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 22:51, 16 Gru 2010
Bandit
Motonita

 
Dołączył: 06 Mar 2009
Posty: 565
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Paszków





Panowie polecam wybrać się do salonu BMW na jazdę próbną jakimkolwiek motocyklem i sprawdzenie jak mogą działać hamulce - a następnie obiektywnie uderzyć się w piersi i przyznać że DL1000 czy KLV1000 ma spowalniacze a nie hamulce Smile (jeżdżę tą maszyną praktycznie od nowości więc znam "stan" hamulców "fabrycznych" i egz. eksploatowanego). Co do spalani to temat rzeka.. wszystko zależy od tego jak się jeździ, a właściwie od temperamentu jeźdźca zresztą napisano na tym forum o tym masę postów to moje obiektywne zdanie Smile Ocenę motocykla uważam (to co jest na str. 63) za obiektywną a nie fanatyczną histerię wyznawcy kultu Dl-a soryyyy


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Bandit dnia Czw 22:53, 16 Gru 2010, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 23:25, 16 Gru 2010
vpawel
Motonita

 
Dołączył: 31 Maj 2006
Posty: 674
Przeczytał: 7 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa Pruszków





Tylko,że nikt z was nie zastanowił się nad ceną hamulców BMW.Jak taki bezrozumny szwej kupi najtańsze klocki za 2 dychy i włoży je do motorka za 25 tysi to nic dziwnego że potem nażeka.Dobre żeczy kosztuja ,tylko co do niektórych to nie dociera.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 23:33, 16 Gru 2010
j23j23j23
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 07 Paź 2009
Posty: 1368
Przeczytał: 53 tematy

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wawa





Panowie - prawda jest taka że w DL'u hamulce nie są że tak powiem "żyleta". Szczególnie czuć to przy jeździe z plecakiem. Może nie posunął bym się do stwierdzenia że to "spowalniacze" jednak znam motocykle z lepszymi. Oczywiście znam też z gorszymi. Taka jest uroda tego modelu.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 9:26, 17 Gru 2010
Bandit
Motonita

 
Dołączył: 06 Mar 2009
Posty: 565
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Paszków





vpawel napisał:
Tylko,że nikt z was nie zastanowił się nad ceną hamulców BMW.Jak taki bezrozumny szwej kupi najtańsze klocki za 2 dychy i włoży je do motorka za 25 tysi to nic dziwnego że potem nażeka.Dobre żeczy kosztuja ,tylko co do niektórych to nie dociera.


Używam SBS-ów Smile fakt bardzo tanie i "beznadziejne" klocki. W BMW R1150R do którego się porównuje z roku 2002 (ok.20.000km przejechałem na tej maszynie) używałem takich samych klocków, skuteczności hamowania bez porównania.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Bandit dnia Pią 9:30, 17 Gru 2010, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 10:07, 17 Gru 2010
ologc
Administrator

 
Dołączył: 10 Sty 2008
Posty: 1636
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Monachium/Gdańsk





hmm Panowie, nie wiem o co to bicie piany, jak Bandit wspominał w DL'u hamulce nie są rewelacyjne. było już to wałkowane na forum i zostało uznane z oczywistą oczywistość, więc o co kaman?

DL to fajny motocykl, ale ma swoje wady (duży i mały mają + i -). idą święta, więcej miłości dla bliźnich okazywać


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 12:13, 17 Gru 2010
jakubdl1000
Motonita

 
Dołączył: 14 Paź 2008
Posty: 719
Przeczytał: 8 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Bydgoszcz





filtr k&n jest po to zeby wspolnie z innymi zmianami, np wydech powercomander podnoscic wydajnosc silnika. mechanik ktory przygotowywal sporzet dla zawodnika na tor poznań powiedzial mi jak chcialem zalozyc k&n zebym sobie darował, bo to nie jest potrzebne w dlu, szkoda pieniedzy a spalanie moze wzrosnąc nieznacznie ale jednak.
K&n nie jest wiec takim cudnym rozwiazaniem inaczej wszyscy by na nim jeździli. z pewnościa inaczej sprawa ma sie w motocyklach sportowych, przy 200km/h moze mieć on jakieś minimalne znaczenie.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez jakubdl1000 dnia Pią 12:15, 17 Gru 2010, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
KLV w Moto Voyager
Forum VStromClub Strona Główna -> Wiadomości
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 1 z 1  

  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
Regulamin