VStromClub

Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Forum VStromClub Strona Główna -> Wiadomości -> Kolejne problemy BMW Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
PostWysłany: Nie 19:33, 15 Cze 2014
miotacztruskawek
Motonita

 
Dołączył: 01 Mar 2011
Posty: 939
Przeczytał: 60 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Choszczno, kiedyś Łobez, Szczecin





tdm napisał:
nowe konstrukcje Japończyków już mogą bo mają te same cechy, no i prezentują się dużo nowocześniej niż poprzednicy. Aktualnie bmw może je wyprzedzić głównie "prestiżem" marki


No nie do końca sam prestiż.
Zarówno Super Tenera jak i Crosstourer są lekko ociężałe... 260kg + paliwo. Do tego BMka ma trochę lepsze zawieszenie (Honda nawet nie podaje skoków zawieszeń). Jeżeli GS to ma być terenowo szosowiec, to waga i zawieszenie ma jednak duże znaczenie i prędzej bym go porównywał do 1190 ADV albo Tiger Explorera...
Swoją drogą ciekawe na ile to odchudzanie wychodzi im właśnie bokiem...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 22:50, 15 Cze 2014
tdm
Motonita

 
Dołączył: 04 Kwi 2011
Posty: 805
Przeczytał: 2 tematy

Ostrzeżeń: 0/2





Tenera (z paliwem i olejem) waży 257kg, wyprawowy GS ADV 260kg.

Crossrunner faktycznie odstaje wagą i zawieszeniem (165/146mm), bo to bardziej na szosę jest (chociaż prześwit 180mm ma spory), odpowiedzią Hondy na GS-a ma niby być ta nowa Afryka, która powinna być duuużo lżejsza. Nowe Suzuki to w ogóle waga piórkowa przy obu powyższych.
KTM faktycznie lżejszy, ale z bezawaryjnością ponoć różnie bywa, więc go tu nie wrzucałem jako coś lepszego od GS.
Pewnie że różnice są, jakieś zawsze będą, ale mniejsze niż kiedyś. Współczesne Japończyki mogą też czymś zaskoczyć bmw, np. Honda skrzynią DCT. Ja tylko mówiłem że cenowo Japonia pogoni Niemców, na dzień dzisiejszy xtz1200 z 2011 da się kupić za 35tys, a za bmw trzeba dać blisko 50. W tych warunkach i przy malejących różnicach co do możliwości przestaje się opłacać zakup Niemca, nie mówiąc już o możliwych problemach z serwisem i awariami tego droższego.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez tdm dnia Nie 23:16, 15 Cze 2014, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 23:01, 15 Cze 2014
Matt
Motonita

 
Dołączył: 22 Maj 2013
Posty: 1072
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/2
Skąd: Jędrzejów/Kraków





W terenie tak jak i na drodze - trzeba umieć jeździć. Motocykl to tylko narzędzie:
https://www.youtube.com/watch?v=eMxUBtweMbY


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 20:24, 28 Lip 2014
Tom
Motocyklista

 
Dołączył: 30 Sie 2009
Posty: 295
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa/Czechowice-Dziedzice





DL to bardzo dobry motocykl jest.
GS to też bardzo dobry motocykl.
Nowy GS (szuwarek, wodniak, jak kto woli) jest konstrukcją skomplikowaną stąd też pewnie jego bolączki. Ale też już od dawna wiadomo, że nie kupuje się nowości..Trzeba czekać na lifta

pozdro,


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 21:21, 28 Lip 2014
biblo
DeTox nie pomoże

 
Dołączył: 08 Maj 2012
Posty: 2907
Przeczytał: 104 tematy

Pomógł: 37 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: W-wa





Tylko ile czekać na tego lifta?? Nowy GS jest dostępny od (chyba) przeszło półtora roku i ciągle wychodzą jakieś nowe babole...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 21:48, 28 Lip 2014
Tom
Motocyklista

 
Dołączył: 30 Sie 2009
Posty: 295
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa/Czechowice-Dziedzice





biblo napisał:
Tylko ile czekać na tego lifta?? Nowy GS jest dostępny od (chyba) przeszło półtora roku i ciągle wychodzą jakieś nowe babole...

jeśli dobrze pamiętam wodny GS pokazany został w drugiej połowie ubiegłego roku; w sprzedaży u nas jest chyba od marca lub kwietnia 2014 a więc świeżynka.
Lift pewnie będzie w 2015.
Nie bronię BMW. Też mnie wkurzają ich wpadki. Takiej marce nie powinno się to zdarzać.
Ale mimo wszystko GS to bardzo dobry motocykl Smile
Od 2010 roku nie znalazłem nic na co chciałbym go zamienić; przez chwilę myślałem o nowym R1200RT ale mi przeszło.
A i tak wciąż wspominam moje pierwsze moto - DL650 K9 Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Tom dnia Pon 21:50, 28 Lip 2014, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 22:55, 28 Lip 2014
biblo
DeTox nie pomoże

 
Dołączył: 08 Maj 2012
Posty: 2907
Przeczytał: 104 tematy

Pomógł: 37 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: W-wa





A mnie się wydaje, że obecny model BMW R1200GS K50 (silnik chłodzony wodą) wszedł do produkcji pod koniec 2012 roku, a sprzedaż w Europie ruszyła w marcu 2013 r.

I dlatego napisałem, że coś za długo wynajdują kolejne problemy. A teraz okazuje się, że tylne klocki padają po 7-9 tys. kilometrów. I trzeba na nie w Polsce czekać miesiąc!


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez biblo dnia Wto 16:17, 29 Lip 2014, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 9:33, 29 Lip 2014
SoH
Motocyklista

 
Dołączył: 20 Lip 2011
Posty: 356
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa/Lublin/Świdnik





Panowie, nie ma co jęczeć. Wy jesteście właścicielami tych GS'ów że tacy źli na BMW jesteście?
Zresztą, maszyn w tej klasie do wyboru, do koloru. Nikt nie jest skazany na "awaryjnego" GS'a


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 9:57, 29 Lip 2014
biblo
DeTox nie pomoże

 
Dołączył: 08 Maj 2012
Posty: 2907
Przeczytał: 104 tematy

Pomógł: 37 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: W-wa





SoH napisał:
Panowie, nie ma co jęczeć. Wy jesteście właścicielami tych GS'ów że tacy źli na BMW jesteście?
Zresztą, maszyn w tej klasie do wyboru, do koloru. Nikt nie jest skazany na "awaryjnego" GS'a


Kolego, popatrz na tytuł wątku i nie brnij dalej... Smile

Wiele firm notuje wpadki po wprowadzeniu nowego modelu, ale w przypadku nowego GS-a od dłuższego czasu wychodzą poważne usterki. Może okazać się, że dla ratowania twarzy bawarski producent będzie musiał szybko przygotować oficjalnie całkiem nowy model (a w rzeczywistości będzie to bardzo poprawiony K50), a nie robić lifting. Podobnie jak zrobił Microsoft, gdy po udanym WinXP wypuścił fatalną Vistę - późniejsza siódemka okazała się tak dobra, że ludzie nie chcą przechodzić na ósemkę. Gdyby tak było w przypadku GS-a, to już mogą przyjmować zapisy Smile

P.S. Czy są już znane jakieś "wpadki" nowego V-Stroma 1000??


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 11:21, 29 Lip 2014
Spolski
Motocyklista

 
Dołączył: 17 Lis 2013
Posty: 391
Przeczytał: 7 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2





Staszek napisał:
Generalnie fajne było takie "starsze" forum o BMW, było co poczytać bez współczesnej nam "napinki" forumowej - http://www.boxer-motor.com/ - no, ale jak widać pod przytoczonym linkiem, wyłączyli...


www.dwuzaworowe.pl


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 13:36, 29 Lip 2014
Woytec
Motocyklista

 
Dołączył: 03 Mar 2011
Posty: 336
Przeczytał: 21 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Katowice





Uważam że sam zakres dyskusji jest co najmniej niedorzeczny porównywać akcje serwisowe marki BMW z akcjami serwisowymi modelu Vstrom... żartujecie???

Jestem stronniczy jak każdy który wyraża swoje opinie na forum, jeździłem Vstromem 650 z 2007 fajnie go wspominam, awarie jakieś się trafiły ale nigdy nie zostałem na środku drogi bez możliwości kontynuowania drogi (padł prędkościomierz, pojawiły się błędy po jeździe w deszczu itp.) wszystkie problemy były związane z elektronika / elektryką motocykla choć standardowo nie ma jej za dużo, od poprzedniego sezonu jeżdżę GS1200 z 2010 wersją ADV do teraz nalatałem jakieś 10.000km i bez awarii (odpukać w niemalowane Smile ) ale najważniejsze jest że GS jest cały pełen elektroniki czy dobrze czy nie nie będę oceniał bo mnie się wygodnie jeździ korzystając z elektronicznie regulowanego zawieszenia, oryginalnych podgrzewanych manetek, czujników ciśnienia w oponach i wielu dodatków których nie ma w Vstromie nawet w opcji. Do czego zmierzam? ano do tego że już dawno nie produkuje się motocykli które mają być "nieśmiertelne" niestety od pewnego czasu stosuje się jakość programowalną czyli części mają wytrzymać zaprogramowany okres / przebieg i potem niech się dzieje wola nieba... Osobiście posiadam też BMW R80 z roku 1987 świetny motocykl a to co mnie się w nim najbardziej podoba że wszystko, kompletnie wszystko mogę z nim zrobić bez komputera a stosując logikę, doświadczenie i kilka prostych narzędzi... co więcej wiele części z pasuje z modelu z lat 70 co oznacza że zmiany były niewielkie co też jest kluczem do współczesnych problemów. Marketing wymusza nowości co powoduje że okres życia kolejnych modelów jest co raz krótszy, motocykle buduje się szybko bo rynek tego wymaga, skraca się czas testów dodaje kolejne udogodnienia elektroniczne i skutkuje to wszystko podobnymi wpadkami...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 14:03, 29 Lip 2014
Staszek
Motonita

 
Dołączył: 22 Lis 2012
Posty: 938
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Trójmiasto





Ale dlaczego nie można porównywać tych akcji serwisowych? Jak napisałeś w dalszej części swojej wypowiedzi - to prostota i większa niezwodność kontra większa wygoda i związana z tym większa cena i awaryjność (niestety).
A ostateczny, indywidualny wybór każdego to już osobna kwestia.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 14:08, 29 Lip 2014
Spolski
Motocyklista

 
Dołączył: 17 Lis 2013
Posty: 391
Przeczytał: 7 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2





Wychodzi na to, że Fiat 126p był bezawaryjny, nie pamiętam ani jednej akcji serwisowej Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 14:16, 29 Lip 2014
Woytec
Motocyklista

 
Dołączył: 03 Mar 2011
Posty: 336
Przeczytał: 21 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Katowice





Staszek napisał:
Ale dlaczego nie można porównywać tych akcji serwisowych?


Chodziło mi o ilość akcji serwisowych. Jak można porównać ilość akcji dla całej marki gdzie w aktualnej ofercie jest ponad 20 modeli do akcji serwisowych jednego modelu Suzuki.

Staszek napisał:
Jak napisałeś w dalszej części swojej wypowiedzi - to prostota i większa niezwodność kontra większa wygoda i związana z tym większa cena i awaryjność (niestety).
A ostateczny, indywidualny wybór każdego to już osobna kwestia.


Generalnie kupując mojego GS'a było już jasne że na dniach wyjdzie Vstrom 1000 i mimo ogromnego zadowolenia z 650 nawet przez myśl mi nie przeszło żeby kupić nowego 1000. Powód? Choroby wieku dziecięcego, pewnie będzie to dobry, bezawaryjny motocykl ale dopiero za jakieś 2-3 lata jak już wszelkie problemiki zostaną poprawione i usunięte.

A co do tej awaryjności też mam wątpliwości bo nie znam skali awarii i porównania w stosunku do sprzedanych modeli a to w tym przypadku niezbędne dane żeby można porównywać te motocykle.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 14:44, 29 Lip 2014
Staszek
Motonita

 
Dołączył: 22 Lis 2012
Posty: 938
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Trójmiasto





Co ma fiat 126p z tym wspólnego? Przecież piszemy tutaj o współczesnych czasach.
Ja o większej awaryjności motocykli BMW wyrobiłem sobie zdanie na podstawie własnych obserwacji motocykli moich i kolegów. Ale prawdą jest to, że nigdy nie przeliczałem tego na ilość sprzedanych motocykli. Tym niemniej nie potrzebuję statystyki do tego, aby zauważyć, że częściej problemy w trasie (mniejsze lub większe) mieli koledzy na tytułowych motocyklach.

Ale naprawdę mam ogromną ochotę na posiadanie BMW 1200RT, podoba mi się, lecz po prostu nie stać mnie na nowego - ani na zakup, ani tym bardziej na ponoszenie kosztów autocasco i asistance, co w przypadku AKURAT tych motocykli uważam za konieczne - bo nie ufam bezawaryjności tych motocykli.

Używki nie kupię, bo jw - nie ufam bezawaryjności tych motocykli. Podobnie jak ducati - miałem trzy i każdego coś gnębiło.

Ufam w bezawaryjność hondy - bo miałem kilka - nowe i używane i zawsze były bezawaryjne, ufam suzuki - miałem bandita, małą "iNAZUMĘ", mam deela -na razie nie mam zastrzeżeń do bezawaryjności.

Więc w tym kontekście (aby chociaż trochę nawiązać do tematu) - każda akcja serwisowa BMW tylko mnie upewnia w moich przekonaniach. Czy jest to problem dla BMW - to chyba zależy od skali takich jak ja potencjalnych nabywców, potencjalnych, bo może jednak porwałbym się na to BMW, ale zwyczajnie boję się zaryzykować...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 15:01, 29 Lip 2014
Spolski
Motocyklista

 
Dołączył: 17 Lis 2013
Posty: 391
Przeczytał: 7 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2





Staszek napisał:
Co ma fiat 126p z tym wspólnego? Przecież piszemy tutaj o współczesnych czasach.
Ano trochę ma, bo w czasie kiedy Maluch nie miał zadnej akcji serwisowej Toyota Corolla miała kilka. Gdyby za wykładnik jakości pojazdu brać pod uwagę głównie akcje serwisowe, to obecnie produkowany Ural jakością wykonania biłby na głowę DL-a Very Happy

Rózna bywa polityka informacyjna firm. Niektóre wzywają nawet na dokręcenie jakijs mniej istotnej śrubki, bo uważaja, że taka troska zwiększy zaufanie klientów do marki, a przy okazji klient zostawi może jakąs kasę korztystając z dodatkowych usług zakupu. Inne wystrzegaja się tego bo dział marketingu obawaia się o PR i rzeczoną srubkę dokręcaja podczas okresowych przeglądów. Do tego BMW jest dosyć rozbudowaną maszyną i szansę na awarię sa większe niż w DL-u, bo ten wielu tych elementów zwyczajnie nie posiada.

Uważam, że BMW jest bardziej awaryjne od Japonii ale nie demonizowałbym tego zjawiska.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 15:09, 29 Lip 2014
ANDRZEJ
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 15 Lip 2009
Posty: 2262
Przeczytał: 18 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Chojnów





Czytam czytam i znowu to samo , bla bla bla o wyższości tego czy tamtego ,,,,,,,,,,,,,,


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 15:09, 29 Lip 2014
Staszek
Motonita

 
Dołączył: 22 Lis 2012
Posty: 938
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Trójmiasto





To prawda, demonizowanie zawsze jest szkodliwe. Aczkolwiek (bo zawsze jest jakieś aczkolwiek) wątpię, aby BMW miało ochotę dalej zwiększać zaufanie do marki metodą wezwań na usunięcia usterek.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 15:26, 29 Lip 2014
biblo
DeTox nie pomoże

 
Dołączył: 08 Maj 2012
Posty: 2907
Przeczytał: 104 tematy

Pomógł: 37 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: W-wa





Woytec:: piszesz nie na temat. To jest wątek dotyczący problemów z nowym modelem GS-a, a nie Twoich doświadczeń z jakąś poprzednią wersją.

Co by nie pisać, BMW strasznie dało doopy, skoro w ciągu półtora roku od wprowadzenia na rynek nowego GS-a musiało przeprowadzić kilka akcji serwisowych żeby wyeliminować bardzo poważne usterki... I nie wiadomo, czy to już koniec...


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez biblo dnia Wto 16:19, 29 Lip 2014, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 17:33, 29 Lip 2014
Woytec
Motocyklista

 
Dołączył: 03 Mar 2011
Posty: 336
Przeczytał: 21 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Katowice





masz rację bilbo lepiej pisać o Windowsie...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 18:43, 29 Lip 2014
biblo
DeTox nie pomoże

 
Dołączył: 08 Maj 2012
Posty: 2907
Przeczytał: 104 tematy

Pomógł: 37 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: W-wa





No jasne Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 20:14, 29 Lip 2014
Dober
DeTox nie pomoże

 
Dołączył: 11 Cze 2011
Posty: 3017
Przeczytał: 9 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Pobiedziska/Poznań





Jeszcze Wam sie nie znudzilo?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 20:33, 29 Lip 2014
Spolski
Motocyklista

 
Dołączył: 17 Lis 2013
Posty: 391
Przeczytał: 7 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2





Czepiacie się, a GS to naprawdę przemyślana konstrukcja Laughing



Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 20:46, 29 Lip 2014
ologc
Administrator

 
Dołączył: 10 Sty 2008
Posty: 1636
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Monachium/Gdańsk





Spolski napisał:
Czepiacie się, a GS to naprawdę przemyślana konstrukcja Laughing



konstrukcja moze i tak, ale ta herbata i cos na ksztalt coolera (pils z sokiem cytrynowym) dobrze o przemysleniach kierownika tego rumaka nie swiadcza


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 20:53, 18 Lis 2014
Jarrson
Motocyklista

 
Dołączył: 18 Lis 2014
Posty: 237
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 1/2
Skąd: Poznań/Mosina





A ja mam większą foremkę i w mojej piaskownicy wychodzą z niej więeęększe zamki Wink Nieeeee... w moja foremka jest wieksza...AAAAle moja foremka jest czerwona!!!.. Aaaa moja jest biało-niebieska!! I dałem za nią siedem dych to MUSi byc lepsza.... no musi!!

.... a Świstak czyta i jeździ Dl-em .. Smile))


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Jarrson dnia Wto 20:54, 18 Lis 2014, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 22:14, 18 Lis 2014
ANDRZEJ
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 15 Lip 2009
Posty: 2262
Przeczytał: 18 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Chojnów





Jarson jak na reklamie - " Nie no jaja sobie robisz, nie Prosze pana jaj sobie nie robię "


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 1:52, 19 Lis 2014
Adamar
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 1218
Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: CK





Zimno się zrobiło Smile na forum ciekawie będzie Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 17:24, 26 Lis 2014
Jarrson
Motocyklista

 
Dołączył: 18 Lis 2014
Posty: 237
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 1/2
Skąd: Poznań/Mosina





Tak ten... V-stromy w całej swojej historii od 2002 roku we wszelkich modelach zaliczyły łącznie globalne DWIE akcje serwisowe. Nie żebym się czepiał najlepszych motocykli na świecie... bo wiadomo, że BMW jest ponad wszystko i się kompletnie nie psuje, a kto uważa inaczej ten gupi jezd i czyta jakieś wrogie marce motovoyagery.net, ale w Dl-ach wymieniano w niektórych seriach: automat tylnego stopu i regulatory napięcia.

Jak ktoś się chce kłócić to skracając dywagacje te dane są wprost z Suzuki Japan- TAAAAAM na wyspach. Smile Były mi potrzebne do artykułu i sprawdziłem to DOBRZE. Mam to podane oficjalnie. Ale jak ktoś chce z siebie robić ..... to oczywiście można z tym dyskutować Smile.

Nowy 1000-ąc na razie żadnej akcji globalnej nie zaliczył, co wynika byc może z tego że ma silnik z 20-tnią historią produkcji Wink))


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Jarrson dnia Śro 17:39, 26 Lis 2014, w całości zmieniany 3 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 19:26, 26 Lis 2014
Staszek
Motonita

 
Dołączył: 22 Lis 2012
Posty: 938
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Trójmiasto





Jarrson, przebija z Twoich postów zwykłe, wręcz dziecięce zacietrzewienie, które nieudolnie usiłujesz ubrać w pseudożartobliwy ton.
Zupełnie niepotrzebne takie posty jak ten powyżej.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 20:06, 26 Lis 2014
Jarrson
Motocyklista

 
Dołączył: 18 Lis 2014
Posty: 237
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 1/2
Skąd: Poznań/Mosina





No nie...mnie to napierdzielanie kolesi od BMW piejących o wolności forum - tzw. "miłosników V-stormów" bawi Smile Napisz że masz w dupie Bmw na forum Dl-a to się zaraz grupa tzw. "miłośników Dl-i" uaktywni. I większość z nich w podpisie nie pisze co ma tylko pieje o o wolności wypowiedzi. ale żaden nie jeździ V-stromem. Ale najgłośniej krzyczą. Smile

Taka grupa zagubionych w necie kolesi którzy nie wiedzą że forum BMW jest tutaj: http://www.bmw-klub.pl/forum/index.php

I tam jakbyś chciał użyć słowa: "V-strom, czyż nie jest super?" to cię zbanują, spalą i zjedzą po pierwszym poście. Zresztą bardzo słusznie.

Bo forum DL jest dla Dl, a BMW dla BMW. A nie dla wędkarzy czy urażonych miłośników np. Moto Guzzi.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 20:19, 26 Lis 2014
biblo
DeTox nie pomoże

 
Dołączył: 08 Maj 2012
Posty: 2907
Przeczytał: 104 tematy

Pomógł: 37 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: W-wa





Przeczytaj dokładnie wątki na forum, powiedzmy z ostatnich 6 m-cy, to przekonasz się, że podobne do Twoich uwagi na temat np. problemów BMW już się pojawiały. Dyskusje na temat wyższości Świąt Bożego Narodzenia nad Wielkanocą również były. I chyba nie ma powodu, aby znów to przechodzić... tak więc daruj sobie... Staszek ma rację.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez biblo dnia Śro 21:07, 26 Lis 2014, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 21:44, 26 Lis 2014
ANDRZEJ
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 15 Lip 2009
Posty: 2262
Przeczytał: 18 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Chojnów





Taaa


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 23:03, 26 Lis 2014
express
Administrator

 
Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 2173
Przeczytał: 88 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków, VIII





Jarson już zaczął pracować na to na co już sobie zapracował.
Sianie zamętu i wkurzanie ludzi wyssał chyba z mlekiem matki.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 10:36, 27 Lis 2014
Despok
Motonita

 
Dołączył: 02 Kwi 2011
Posty: 697
Przeczytał: 42 tematy

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wrocław





Jarrson napisał:
...czy urażonych miłośników np. Moto Guzzi.
Jars(s)on się nigdy nie zmieni, twardy zawodnik, może robić wykłady dla extremistów...
Ciekawe kiedy się przesiądzie na GSa jak Dober Wink

Pozdrawiam wielkopolskę Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 10:45, 27 Lis 2014
Dober
DeTox nie pomoże

 
Dołączył: 11 Cze 2011
Posty: 3017
Przeczytał: 9 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Pobiedziska/Poznań





Wielkopolska pozdrawia swoja Ojcowizne, czyli Dolny Slask Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 11:01, 27 Lis 2014
ANDRZEJ
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 15 Lip 2009
Posty: 2262
Przeczytał: 18 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Chojnów





Masz racje Despok co innego mówią co innego robią .


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 12:47, 27 Lis 2014
Jarrson
Motocyklista

 
Dołączył: 18 Lis 2014
Posty: 237
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 1/2
Skąd: Poznań/Mosina





Zamykając ze swojej strony temat chciałem tylko rzec że DL-a na BMW nie zamieniam, a od ostatniego bana Smile)) (jak się proszę ktoś anonimowo przestraszył....ojojojoj) wzrósł na forum poziom czystego hejtu. Piszesz: DL-e - miały tylko dwie akcje serwisowe - odzew: no stary... siejesz zamęt .. ty ekstremisto i tak dalej....a potem zbiega się stado forumowych hejterów i...łubudubu Wink I takie to forum "miłośników" V-stromów Smile))).

Już w takim razie nie przeszkadzam i idę powiesić sobie jak rasowy miłośnik DL-a plakat BMW nad łóżkiem. Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 13:08, 27 Lis 2014
Dober
DeTox nie pomoże

 
Dołączył: 11 Cze 2011
Posty: 3017
Przeczytał: 9 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Pobiedziska/Poznań





ANDRZEJ napisał:
Masz racje Despok co innego mówią co innego robią .

Niektorzy tylko mowia...

Koniec OFFa


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 23:09, 22 Maj 2016
Suszny
Motonita

 
Dołączył: 09 Kwi 2013
Posty: 1177
Przeczytał: 185 tematów

Pomógł: 20 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraśnik woj. Lubelskie





Dzisiaj na trasie ratowałem GSa 1200. Po wymianie w serwisie płynu hamulcowego zablokowało mu tylne koło Wink Oczywiście kierownik nie posiadał przy sobie żadnych kluczy. Odpowietrzenie układu pomogło.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 9:32, 23 Maj 2016
Jarrson
Motocyklista

 
Dołączył: 18 Lis 2014
Posty: 237
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 1/2
Skąd: Poznań/Mosina





To mu fajnie płyn wymienili. Pewnie w ASO Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 10:54, 23 Maj 2016
express
Administrator

 
Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 2173
Przeczytał: 88 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków, VIII





Suszny napisał:
Oczywiście kierownik nie posiadał przy sobie żadnych kluczy.


Karty kredytowej i telefonu nie miał?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 11:02, 23 Maj 2016
Otzi
Moderator

 
Dołączył: 18 Paź 2009
Posty: 1156
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





Klucze w BMW? Przecież one się nie psują...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 11:37, 23 Maj 2016
Suszny
Motonita

 
Dołączył: 09 Kwi 2013
Posty: 1177
Przeczytał: 185 tematów

Pomógł: 20 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraśnik woj. Lubelskie





Jarrson napisał:
To mu fajnie płyn wymienili. Pewnie w ASO Wink

Zgadza sie.

express napisał:
Karty kredytowej i telefonu nie miał?

To posiadał na pewno Wink Ale ciężko telefonem lub kartą odkręcić odpowietrznik w zacisku Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 12:02, 23 Maj 2016
odyniec
Motocyklista

 
Dołączył: 19 Sie 2015
Posty: 214
Przeczytał: 70 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gorzów Wlkp.





Można zapewne jeszcze wiele marek przytoczyć którym się większa lub mniejsza wpadka zaliczyła.
Fakty są takie, że produkuje się więcej a sprzedaje w tej samej cenie.
I tak kiedyś żaden motocykl nie miał sondy lambda, nie miał abs i innych cudów a teraz ma. A cena nowego nie rośnie w górę.

Producent musi szukać oszczędności w komponentach. Dotyczy to tak samo każdego producenta.
Stare pojazdy (auta, motocykle) pozbawione elektroniki lepiej działają w warunkach trudnych/ekstremalnych (duży mróz, dużo wody, praca w dużym kurzu, itp).
Natomiast nowe pojazdy dają więcej możliwości kierowcy ale na pewno będą droższe w serwisowaniu i utrzymaniu.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 15:09, 21 Cze 2016
vpawel
Motonita

 
Dołączył: 31 Maj 2006
Posty: 674
Przeczytał: 7 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa Pruszków





A witam wszystkich po długiej nieobecności (żona ,dziecko ,itd.)
To pierwszy temat który wnikliwie przeczytałem od dłuższego czasu.
Podsumowując:
Żaden motocykl nie zawiedzie jeżeli jest należycie serwisowany.
Każdy dobiera motocykl do własnych potrzeb. Nie ma uniwersalnego motocykla.
Jeżeli chcesz mieć motocykl do wszystkiego musisz mieć 3 motocykle.
V-strom i Gs 1200 to motocykle turystyczne (nie ku…..wa terenowe) z przewagą dystansu pokonanego na korzyść GS.
Statystycznie GS jebie się trzydzieści razy częściej niż v-strom
Na GS-się fajniej się jedzie niż na nowym 1000-cu.
Doświadczenie:
Poprzednie motocykle się nie liczą.
DL 1000 kupiony w grudniu 2004 i pierwsze początki forum.
Obecny przebieg 95000. Jedyna awaria to brak kontaktu na czujniku bocznej stopki na początku użytkowania. WD 40 i po sprawie. Nie liczę wymian zestawów napędowych i łożysk, oraz regulacji zaworów.
Yamaha Tenere XT 660z nowa w 2009 przebieg 75000. Jedyna awaria to linka sprzegła.
Yamaha ttr 600re uzywana kupiona z przebiegiem 9000. Obecnie 34000 i bez awari.
Generalnie z mojego doświadczenia 90% usterek powstaje z winy użytkownika.
Jak kupuje się używany sprzęt to wszystkie podejrzane części należy od razu wymienić na nowe.
DOBRE I ZADBANE MOTORKI W PIERWSZEJ KOLEJNOSCI KUPUJĄ ZNAJOMI.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 10:12, 26 Cze 2016
ANDRZEJ
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 15 Lip 2009
Posty: 2262
Przeczytał: 18 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Chojnów





Jak bym sam siebie czytał . Ma motorku nie oszczędzam .


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 13:50, 30 Cze 2016
SoH
Motocyklista

 
Dołączył: 20 Lip 2011
Posty: 356
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa/Lublin/Świdnik





vpawel napisał:
(...)Generalnie z mojego doświadczenia 90% usterek powstaje z winy użytkownika. (...)

... ewentualnie jego mechanika Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Kolejne problemy BMW
Forum VStromClub Strona Główna -> Wiadomości
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 3 z 3  
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
Regulamin