 |
VStromClub Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
tdm
Motonita
Dołączył: 04 Kwi 2011
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Sob 20:10, 09 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
czy ktoś z kolegów montował u siebie osłonę EVO-PARTS:
[link widoczny dla zalogowanych]
mają dość dobre ceny: 515-535 zł/szt.
Na zdjęciach widzę że są przymocowanej do gmoli Givi, więc chyba nie powinny sprawiać kłopotów. Czy napotkaliście jakieś problemy przy ich montażu? Jak się sprawdzają?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
roadrunner
Administrator
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 3011
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Lubartów, Warszawa
|
Wysłany: Sob 22:31, 09 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Jeżeli decydujesz się na osłonę to lepiej od naszego kolegi Letka...
Tańsza, solidna, srawdzona i dobrze wykonana!
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez roadrunner dnia Sob 22:34, 09 Kwi 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
miotacztruskawek
Motonita
Dołączył: 01 Mar 2011
Posty: 1126
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 21 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Choszczno, kiedyś Łobez, Szczecin
|
Wysłany: Nie 11:16, 10 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Ja zamówiłem "miejscową". Mam trochę inne gmole niż większość jakie tu oglądałem. W SW-MOTECH łączenie obu kawałków jest trochę inne.
Ponieważ trochę za nisko była osłona musieliśmy trochę skrócić ostatni, pionowy kawałek osłony (ok 1 cm). Musieliśmy też nawiercić otwory pod rozstaw śrub w łączniku obu części gmoli. I wyszło całkiem zaje...iście.
Mocowanie w okolicach stopki nie wymagało najmniejszych przeróbek:)
Między wszystkie punkty mocowania osłony do motoru daliśmy podkładki gumowe (dołączone w zestawie)
Zdjęć niestety nie będzie, bom za młody na tym forum
A potem tylko wyprawa n Świdwie:D
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez miotacztruskawek dnia Nie 11:16, 10 Kwi 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Otzi
Moderator
Dołączył: 18 Paź 2009
Posty: 1156
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Nie 20:05, 10 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Młody na forum to i w przywitalni nie był.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MaG
Administrator
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 4256
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 28 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Gocław, W-wa
|
Wysłany: Pon 10:07, 11 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
tdm napisał: | czy ktoś z kolegów montował u siebie osłonę EVO-PARTS:
[link widoczny dla zalogowanych]
mają dość dobre ceny: 515-535 zł/szt.
Na zdjęciach widzę że są przymocowanej do gmoli Givi, więc chyba nie powinny sprawiać kłopotów. Czy napotkaliście jakieś problemy przy ich montażu? Jak się sprawdzają? |
Cześć, m.in. ja mam osłonę od Piotra z Evoparts - od 2008 roku. Można je obejrzeć na żywo u Pretora w Motochallenge [link widoczny dla zalogowanych] - ma kilka na półce do sprzedaży.
Jestem zadowolony, pomimo tego, że już ją kilka razy spawałem. Piotr sam mnie tu na forum odnalazł i zaproponował darmową wymianę na nową, bo jest dożywotnia gwarancja. Jakoś nie było mi po drodze przed zimą poza tym lubię mojego "frankensteina" ze spawami, ale oferta ponoć cały czas aktualna...
Montażowo - zero problemów w moim przypadku, pierwszy montaż zajął mi 20-30 minut. Potem stwierdziłem, że chcę mieć osłonę za gmolami a nie przed i musiałem ją trochę przerobić, ale to na swoje własne życzenie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
STEBARTEK
A1
Dołączył: 01 Gru 2010
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Gorzów Wlkp
|
Wysłany: Pon 21:01, 11 Kwi 2011 Temat postu: a ja zmodyfikowałem osłonę od Letko tak : |
|
|
A ja zamówiełem od Letko osłonę z demobilu i zrobiłem z nią to co widać na zdjęciu.
[img][link widoczny dla zalogowanych]
Uploaded with [link widoczny dla zalogowanych][/img]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
letko
Maniak motocyklowy
Dołączył: 28 Cze 2007
Posty: 1545
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Ustroń
|
Wysłany: Wto 21:14, 12 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Ładna , ale to już nie "moja"
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Raper
Motocyklista
Dołączył: 31 Sie 2009
Posty: 338
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Radomsko / Łódź
|
Wysłany: Wto 22:41, 12 Kwi 2011 Temat postu: Re: a ja zmodyfikowałem osłonę od Letko tak : |
|
|
STEBARTEK napisał: | A ja zamówiełem od Letko osłonę z demobilu i zrobiłem z nią to co widać na zdjęciu.
|
Czyli, że jakoś taniej, lekka używka czy jak
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
letko
Maniak motocyklowy
Dołączył: 28 Cze 2007
Posty: 1545
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Ustroń
|
Wysłany: Czw 12:33, 14 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Czasem trafi się jakaś niedoróbka.
Dzisiaj zawiozłem "kilka" sztuk do malowania więc będą do wzięcia.
kilka srebrnych reszta czarny półmat.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Otzi
Moderator
Dołączył: 18 Paź 2009
Posty: 1156
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Czw 13:05, 14 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
letko napisał: | Czasem trafi się jakaś niedoróbka |
Tak jak moja?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
letko
Maniak motocyklowy
Dołączył: 28 Cze 2007
Posty: 1545
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Ustroń
|
Wysłany: Czw 19:12, 14 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Otzi bo za chwilę wszyscy będą chcieli jakieś "niedoróbki", a te się już nie zdarzają
Nawiasem mówiąc mam WIELKĄ prośbę do osób dokonujących wpłat żeby w tytule przelewu podawali swój NICK z forum i tel kontaktowy.
Przepraszam, ale Wasze imię i nazwisko nic mi nie mówi.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jacaw
Motocyklista
Dołączył: 20 Wrz 2009
Posty: 237
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Wawa - Wola DL 650
|
Wysłany: Nie 0:31, 17 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Letko, wiem że miałem się przypomnieć w poniedziałek ale dziś wróciłem świeżo z wycieczki i non stop myślę o Sztormiaku .. kiedy się mogę spodziewać srebnej osłonki )
pozdro
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
gogo
A2
Dołączył: 12 Cze 2008
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Czw 23:41, 05 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
Letko, mam już twoją płytę.
Jest piękna.
Jak tylko zamontuję zdam relację.
Ave
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
marcz
Motocyklista
Dołączył: 24 Paź 2009
Posty: 441
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Pią 0:52, 06 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
moja "Letkowa" płyta zaliczyła sporym kamolem i spełniła swoje zadanie, ale poszły dwa spawy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
miotacztruskawek
Motonita
Dołączył: 01 Mar 2011
Posty: 1126
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 21 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Choszczno, kiedyś Łobez, Szczecin
|
Wysłany: Czw 8:52, 12 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
Obiecałem zdjęcia jak podrosnę, więc wrzucam:)
Tu jest łączenie obu rur gmoli
A tak po zdjęciu obejmy
Mocowanie od dołu przeszło zupełnie normalnie
Z przodu natomiast podcięliśmy kawałek osłony i wywierciliśmy otwory żeby skręcić to z obejmą.
Ostatnio na "małym" safari kilka razy uderzyłem osłonką w betonowe płyty , ale na szczęście uścisk imadła wszystko wyprostował
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MaG
Administrator
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 4256
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 28 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Gocław, W-wa
|
Wysłany: Pon 11:35, 20 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
W betonowe płyty uderzyłeś bo mocowanie osłony PRZED gmolem zmniejsza prześwit naszych DL-i, co da się odczuć przy schodkach, krawężnikach - mówić "offowoa" zmniejsza nam się kąt "najazdu.zjazdu". Dlatego ja swoją przerobiłem, żeby mocowana była za gmolem, bliżej silnika i chłodnicy.
BTW chodzi mi to ostatnio po głowie. Czy ktoś nie chce się pozbyć za jakąś symboliczną kwotę tej oryginalnej "osłony" silnika Suzuki - tego plastikowo-blaszanego elementu? Pobawiłby się nim w warsztacie...
Może komuś została i przeszkadza w garażu?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Artur 8K8
Motocyklista
Dołączył: 27 Lip 2010
Posty: 315
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: ZGIERZ / k. Łodzi
|
Wysłany: Wto 9:42, 21 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
Jeśli chodzi o osłonę Evo to ja również ja zakupiłem w zeszłym roku. Wykonanie bardzo dobre, montaż bez problemów. Gwarancja faktycznie jest dożywotnia, ale czy w przypadku motocyklisty to nie jest zbyt sarkastyczne stwierdzenie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
gregdobrynin
Motocyklista
Dołączył: 14 Cze 2011
Posty: 227
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Oxford, UK
|
Wysłany: Nie 23:59, 03 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
Witam,
chcialem sie tylko podzielic informacja (jesli ktos jest zainteresowany), ze oslone silnika Touratecha (wraz z relokacja chlodnicy oleju) mozna bez problemu montowac razem z crashpadami od Givi. Wszystko pasuje.
Pozdrowienia Grzesiek
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
red-us
A1
Dołączył: 22 Lip 2011
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Sob 23:03, 01 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
Witam
Ja w kwestii osłony na silnik. Pytanie do "Letko": Czy można jeszcze takie cudo u Ciebie zamówić? Ewentualnie jak?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
letko
Maniak motocyklowy
Dołączył: 28 Cze 2007
Posty: 1545
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Ustroń
|
Wysłany: Nie 10:20, 02 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
Chwilowo brak.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez letko dnia Sob 22:03, 22 Paź 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
leszek k
Motocyklista
Dołączył: 10 Paź 2011
Posty: 317
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Pią 18:57, 21 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
Jaka jest obecnie cena ? czarna /srebrna
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
letko
Maniak motocyklowy
Dołączył: 28 Cze 2007
Posty: 1545
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Ustroń
|
Wysłany: Sob 22:00, 22 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
Cena za osłonę to 350 zł + 20zł przesyłka.
Cena podana jest ceną brutto.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez letko dnia Pon 21:46, 14 Maj 2012, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
letko
Maniak motocyklowy
Dołączył: 28 Cze 2007
Posty: 1545
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Ustroń
|
Wysłany: Śro 21:54, 18 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
Mam kilka osłon do sprzedania do DL 650.
Powinna też pasować do Nowego modelu DL'a.
Jednak musimy to sprawdzić organoleptycznie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Linchof
A
Dołączył: 14 Paź 2010
Posty: 170
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pią 23:20, 27 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
Witam.
czy ktoś z Was ma oryginalna osłonę Suzuki? i najlepiej gmole Givi ?
Zakupiłem taka osłonę, lecz ona ma inne mocowania niż osłona którą Letko zaprojektował, prawa strona osłony nie jest przykręcana do rury wydechowej tylko wyżej do ramy, pod taka bardzo długa śrubę która przebija silnik
Mam pytanie do użytkowników takiej osłony czy dostali w komplecie taka dłuższa srubeńke czy tuleje która nakręcili na standardowa i zakręcili jakaś krotka....?
Strasznie się zdziwiłem ze oryginał nie jest montowany jak to rozkminil Letko, życie byłoby łatwiejsze
pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Linchof
A
Dołączył: 14 Paź 2010
Posty: 170
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Sob 0:31, 28 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
aha, czy ktoś wie jaki jest rozmiar tej długiej śruby trzymającej silnik znajdujacej się nad miejscem mocowania osłony wg Letka?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
konra.dzik
Administrator
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 2386
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Sob 1:04, 28 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
Ja mam givi i suzukowską osłonę. Jaka śruba?
U mnie jest tak:
Przód do gmoli, tył: prawa strona uchwytu płyty jest przykręcona razem z uchem wydechu do ramy, lewa strona uchwytu pod jedną ze śrub od bocznej stopki.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kamil.Olkusz
Motonita
Dołączył: 03 Paź 2008
Posty: 1066
Przeczytał: 2 tematy
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Olkusz
|
Wysłany: Pią 23:24, 02 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
Linchof napisał: | Witam.
czy ktoś z Was ma oryginalna osłonę Suzuki? i najlepiej gmole Givi ?
Zakupiłem taka osłonę, lecz ona ma inne mocowania niż osłona którą Letko zaprojektował, prawa strona osłony nie jest przykręcana do rury wydechowej tylko wyżej do ramy, pod taka bardzo długa śrubę która przebija silnik
Mam pytanie do użytkowników takiej osłony czy dostali w komplecie taka dłuższa srubeńke czy tuleje która nakręcili na standardowa i zakręcili jakaś krotka....?
Strasznie się zdziwiłem ze oryginał nie jest montowany jak to rozkminil Letko, życie byłoby łatwiejsze
pozdrawiam |
Montował moze ktos ostatnio oryginalna oslona Suzuki? Bo dzisiaj zaczalem i poleglem... Z przodu jest mocowana do gmoli, banalnie. Ale z tylu przeba zalozyc dluzsza szpilke przez caly silnik... Tylko jak odkrecic ta stara, jak z prawej strony dostep slaby... Od stopki jakos da rade... A pozniej jak ta szpilke wlozyc...? Moze trzeba cos demontowac? Wszelkie wskazowki mile widziane
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
letko
Maniak motocyklowy
Dołączył: 28 Cze 2007
Posty: 1545
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Ustroń
|
Wysłany: Pią 23:35, 02 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
Kamil na litość Boską coś Ty to kupił za wynalazki. Sprężyna do centralki urwana, osłona nie wiadomo jaki wynalazek? Gdyby to był model 2012 to mógłbym uwierzyć że montaż osłony jest tak skomplikowany. Ale do starego modelu to większość jest tak montowana jak opisał konra.dzik
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kamil.Olkusz
Motonita
Dołączył: 03 Paź 2008
Posty: 1066
Przeczytał: 2 tematy
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Olkusz
|
Wysłany: Pią 23:40, 02 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
Sprezyna byla urwana juz jak kupilem z moto A plyta pod silnik oryginalna Suzuki i wlasnie nie jest mocowana w takim sposob jak Twoja, czyli pod wydech i z drugiej storny jadna sruba.... Tylko taka szpilka przez caly silnik i dwoma srubami od strony stopki.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
letko
Maniak motocyklowy
Dołączył: 28 Cze 2007
Posty: 1545
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Ustroń
|
Wysłany: Pią 23:45, 02 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
Sorki rozumiem. Szkoda że nie mogę Ci pomóc. Chyba że zaryzykujesz założyć sprężynę o długości 12cm lecz o większej ilości zwoji.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
greentop
A
Dołączył: 29 Lut 2012
Posty: 139
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Połomia
|
Wysłany: Pon 15:41, 19 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
Dużo tu napisane o osłonie by letko - gratulację autorowi !!
Czy możecie sprawdzić ile wynosi teraz prześwit DL650 z tą osłoną?
Jestem ciekaw, bo część z was miała przygody z zachaczeniem osłoną podczas zjeżdzania z krawężnika/schodów - zastanawiam się cyz prześwit marny czy przeszkody wysokie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
nieprosty
Motonita
Dołączył: 12 Sie 2009
Posty: 685
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Pon 17:21, 19 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
greentop napisał: | Dużo tu napisane o osłonie by letko - gratulację autorowi !!
Czy możecie sprawdzić ile wynosi teraz prześwit DL650 z tą osłoną?
Jestem ciekaw, bo część z was miała przygody z zachaczeniem osłoną podczas zjeżdzania z krawężnika/schodów - zastanawiam się cyz prześwit marny czy przeszkody wysokie  |
Wszystkie osłony do DL650 za wyjątkiem touratech zmniejszają prześwit i to znacznie.
Pisząc prześwit, nie chodzi mi o odległość osłony od gruntu tylko o to jak bardzo ta osłona jest wyprowadzona do przodu przed filtr oleju i kolanko wydechu.
Przy zjeździe z wysokiego krawężnika większość osób z tego powodu przyciera osłoną.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
roadrunner
Administrator
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 3011
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Lubartów, Warszawa
|
Wysłany: Pon 22:49, 19 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
greentop napisał: | Dużo tu napisane o osłonie by letko - gratulację autorowi !!
Czy możecie sprawdzić ile wynosi teraz prześwit DL650 z tą osłoną?
Jestem ciekaw, bo część z was miała przygody z zachaczeniem osłoną podczas zjeżdzania z krawężnika/schodów - zastanawiam się cyz prześwit marny czy przeszkody wysokie  |
Nigdy nie miałem osłony, jeździłem po schodach, po krawężnikach, po lesie, po kamieniach, po szutrach, przez brody i nigdy o nic nie zaczepiłem i niczego nie rozwaliłem. Koledzy którzy mają osłonę ciągle nią o coś zaczepiają, więc odpowiedz sobie sam...
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez roadrunner dnia Pon 22:50, 19 Mar 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
konra.dzik
Administrator
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 2386
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pon 23:31, 19 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
Ale ale Ja mam i nie zaczepiam, ale jest jedno ale Dużo się naciąłem i naspawałem żeby zgrać osłonę z akcesoryjnym układem wydechowym i stopką centralną. teraz mam o 2cm mniejszy prześwit niż z seryjnym wydechem i osłoną
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
greentop
A
Dołączył: 29 Lut 2012
Posty: 139
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Połomia
|
Wysłany: Wto 11:28, 20 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
roadrunner napisał: | Nigdy nie miałem osłony, jeździłem po schodach, po krawężnikach, po lesie, po kamieniach, po szutrach, przez brody i nigdy o nic nie zaczepiłem i niczego nie rozwaliłem. Koledzy którzy mają osłonę ciągle nią o coś zaczepiają, więc odpowiedz sobie sam...  |
Trochę straszy mnie jazda po kamenistych duktach i szutrach bez osłony ze względu na chłodnicę oleju zaraz za przednim kołem oraz sterczący filtr oleju. Pal sześć wydech - w obecnym moto też tak mam przeprowadzony i daje rade
Nie masz uszkodzeń chłodnicy
Do tej pory ogłądałem Transalpy i tam te elementy są jakoś ukryte - choć nie wiem czy jest tam chłodnica oleju...
konra.dzik napisał: | ...teraz mam o 2cm mniejszy prześwit niż z seryjnym wydechem i osłoną ... |
A pamiętasz jaki miałeś prześwit (myślę tu o odległośći od ziemi) przed modyfikacjami?
Z osłoną byLetko jaki wychodzi prześwit?
Chciałem sobie to zobrazować z obecnym moto i z konkurentem w postaci Trampka
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
konra.dzik
Administrator
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 2386
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Wto 11:34, 20 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
Jak założyłem Leo układ to miałem 120(!)mm prześwitu, z osłoną około centymetra mniej. Po praktycznie całkowitym pocięciu i zespawaniu do kupy udało mi się uzyskać wynik obecny. Ale to był układ pierwszej generacji, teraz jest EVO2 i nie ma tego problemu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
greentop
A
Dołączył: 29 Lut 2012
Posty: 139
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Połomia
|
Wysłany: Wto 13:03, 20 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
konra.dzik napisał: | Jak założyłem Leo układ to miałem 120(!)mm prześwitu, z osłoną około centymetra mniej. Po praktycznie całkowitym pocięciu i zespawaniu do kupy udało mi się uzyskać wynik obecny. Ale to był układ pierwszej generacji, teraz jest EVO2 i nie ma tego problemu. |
Prześwit to odległość pomiędzy poziomem jezdni a najniżej (oprócz kół) położonymi elementami podwozia pojazdu - tak fornułuje to Wiki.
Seryjnie prześwit VStroma 165mm
wydech LEO i osłona Suzuki 110mm?
Po modyfiacji osłony Suzuki 120mm?
Jest kolejna wersja osłony byLetko?
Nie ma jakiego problemu?
Gdzie ja się zgubiłem i czego nie wiem
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez greentop dnia Wto 13:04, 20 Mar 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
konra.dzik
Administrator
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 2386
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Wto 13:30, 20 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
Leo zabrał mi ok 4 cm z prześwitu 165mm, ponieważ rury od przedniego i tylnego cylindra mijały się w pionie (jedna nad drugą) a nie jak przy seryjnym układzie, obok siebie. Musiałem pociąć i pospawać, żeby wyszło podobnie jak w seryjnym. Udało się a nawet bardziej bo mam jeszcze bliżej silnika rury co zaowocowało zwiększeniem prześwitu. Jeżeli faktycznie jest 165mm to ja mam ok 2 cm wyżej, ale po dodaniu płyty pod silnik odejmuje ten centymetr. tak czy siak mam prześwit napewno nie mniejszy niż w wypadku standardowego DLa.
Problemu nie ma z nowym układem Leo, bo poprawili te mijanki i też zrobili w poziomie.
O osłonę byLetko pytaj Letko
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lasooch
Motonita
Dołączył: 07 Lut 2010
Posty: 941
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: Wto 14:40, 20 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
Udało się komuś z was pogiąć tylne stalowe mocowania osłony czy tylko ja taki zdolny jestem?
Prześwit zawsze można zmienić dog-bonesami
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
nieprosty
Motonita
Dołączył: 12 Sie 2009
Posty: 685
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Wto 14:45, 20 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
greentop napisał: |
Prześwit to odległość pomiędzy poziomem jezdni a najniżej (oprócz kół) położonymi elementami podwozia pojazdu - tak fornułuje to Wiki.
Seryjnie prześwit VStroma 165mm
wydech LEO i osłona Suzuki 110mm?
Po modyfiacji osłony Suzuki 120mm?
Jest kolejna wersja osłony byLetko?
Nie ma jakiego problemu?
Gdzie ja się zgubiłem i czego nie wiem  |
Czepiasz się słówek. Definicja oczywiście jest poprawna.
Tyle, że w kontekście jazdy terenowej taki prześwit można sobie w buty włożyć.
W momencie jak dojedziesz do krawężnika albo innej przeszkody to się okaże, że fakt wyciągnięcia osłony w kierunku przedniego koła mocno ogranicza swobodę przejazdu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MaG
Administrator
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 4256
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 28 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Gocław, W-wa
|
Wysłany: Wto 17:38, 20 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
Dlatego ja swoją Evo zamontowałem maksymalnie cofniętą do tyłu, mocując ją ZA gmolami Givi a nie przed nimi. W poziomie nie zyskuje się nic, ale przy zjeździe z krawężnika jakieś 1,5-2cm.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
letko
Maniak motocyklowy
Dołączył: 28 Cze 2007
Posty: 1545
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Ustroń
|
Wysłany: Wto 17:56, 20 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
To może ja coś dodam
Jak się dobrze osłonę zamontuje to prześwit do podłoża się nie zmniejsza nawet o 1 centymetr. Wycięcie w dnie osłony jest po to żeby w nim zmieściło się to łączenie jednej rury z drugą (takie kolanko). U mnie ta część układu wydechowego jest kilka milimetrów poniżej osłony. Trzeba przód osłony przy montażu podciągnąć na maksa do góry i wtedy prześwit się nie zmniejsza.
Zmierzyłem odległość osłony od kolanka rury wydechowej z przodu przed osłoną i wyszło 4cm. Gdybym przykręcił osłonę od wewnętrznej strony gmoli (od strony silnika)to wyszło by o 25mm mniej.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
letko
Maniak motocyklowy
Dołączył: 28 Cze 2007
Posty: 1545
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Ustroń
|
Wysłany: Śro 8:21, 25 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
Informacyjnie dla osób które nie mają możliwości wejścia na Giełdę.
Mam kilka osłon do sprzedania w kolorze czarny półmat w tym jedna szt srebrna (cena za 1 szt 450zł brutto)
Zapraszam na PW lub telefonicznie( nr kom w stopce)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Remigiusz
Motocyklista
Dołączył: 16 Lut 2012
Posty: 461
Przeczytał: 2 tematy
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Chester
|
Wysłany: Nie 21:52, 29 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
Letko czy możesz mi podpowiedzieć czy ta osłona nadaje się do modelu z 2012,zrobiłem model kartonowy 1:1 przymierzałem i tak jakoś na OKO to mi nie pasuje lecz to moje może takie wrażenie bo z papieru i bez otworów na zamontowanie,czy będzie wszystko git do mojego modelu?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
letko
Maniak motocyklowy
Dołączył: 28 Cze 2007
Posty: 1545
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Ustroń
|
Wysłany: Nie 22:02, 29 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
Wysyłałem kilku ludkom i pasowała
Pasuje do nowego modelu bez problemów.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Remigiusz
Motocyklista
Dołączył: 16 Lut 2012
Posty: 461
Przeczytał: 2 tematy
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Chester
|
Wysłany: Nie 22:16, 29 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
O i wielkie dzięki,wysłałem tobie pytanie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
nelson_20
Motocyklista
Dołączył: 01 Kwi 2011
Posty: 475
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Łowicz/Bełchów/Skierniewice
|
Wysłany: Wto 22:13, 01 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Po przejechaniu odcinka z Certizne - Jaśliska zbieram na osłonę. Badał ktoś ten odcinek? Ja zostałem namówiony przez rowerzystę.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Benek
Motocyklista
Dołączył: 02 Paź 2011
Posty: 306
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: Śro 17:08, 02 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Właśnie zamontowałem sobie własnoręcznie wystruganą osłonę silnika:
a dumny jestem co niemiara
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
voyte07
A2
Dołączył: 28 Kwi 2012
Posty: 92
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Śro 18:13, 02 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Wygląda świetnie !! Posiadasz jakiś projekt autorski na papierze, który można by bezczelnie skopiować ?
rewelacja!
pzdr,
WK
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
nelson_20
Motocyklista
Dołączył: 01 Kwi 2011
Posty: 475
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Łowicz/Bełchów/Skierniewice
|
Wysłany: Śro 22:59, 02 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
W zupełności wystarczyłaby mi taka osłonka, podłączamy się do pytania voyte07
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|