VStromClub

Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom

Forum VStromClub Strona Główna -> Akcesoria dla V-Stroma -> Gmole HEED Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
PostWysłany: Pią 12:37, 28 Paź 2016
Bartłomiej
A1

 
Dołączył: 04 Paź 2016
Posty: 30
Przeczytał: 24 tematy

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gdynia





w tym temacie są zachwalane gmole heedy, w temacie w wiadomościach są opinie, że heedy są do dupy, masakra, koogo tu słuchać Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 13:44, 28 Paź 2016
biblo
DeTox nie pomoże

 
Dołączył: 08 Maj 2012
Posty: 3230
Przeczytał: 85 tematów

Pomógł: 45 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: W-wa





Opisane w Wiadomościach pękanie tych gmoli dla mnie je dyskwalifikuje... Na tego typu akcesoriach trzeba polegać, a nie sprawdzać, czy nie zaczynają pękać... Różnica w cenie między nimi, a jakimiś konkurencyjnymi nie jest kosmiczna...

No chyba, że producent to jakoś logicznie wyjaśni.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez biblo dnia Pią 13:45, 28 Paź 2016, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 15:39, 29 Paź 2016
rasik
A1

 
Dołączył: 12 Sie 2016
Posty: 48
Przeczytał: 11 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





to ja się zapytam czy heed nie zmienił ostatnio jakoś grubości rur lub rozstawu śrub na łączniku - za chiny nie da się zamocować osłony silnika ( org suzuki moto z 2010) choć na org suzuki było idealnie.

obecnie osłona widzi na opaskach bo rozstaw śrub w łączniku nie pasuje

dodam że oryginalne gmole suzuki mają cieńsze rury więc przekładka łącznika odpadła w przedbiegach.

ktoś przerabial temat?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez rasik dnia Sob 15:41, 29 Paź 2016, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 22:22, 05 Lut 2017
rasik
A1

 
Dołączył: 12 Sie 2016
Posty: 48
Przeczytał: 11 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





Hejka sorry ze tak późno - z innego wątku
http://www.vstromclub.fora.pl/akcesoria-dla-v-stroma,34/gmole-givi-heed-a-oryginalna-oslona-silnika,23632.html
biblo napisał:
W tym wątku http://www.vstromclub.fora.pl/akcesoria-dla-v-stroma,34/wymiana-gmoli,16178.html kiedyś napisałem:


Coś w tym stylu będzie lepsze





Ja zastosowałem takie obejmy do przymocowania oryginalnej osłony silnika, jak zmieniałem gmole Suzuki na gmole Givi. Zrobiłem już z nimi ze 25 tys. km.

Tu je masz w różnych średnicach [link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez rasik dnia Nie 22:25, 05 Lut 2017, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 21:41, 28 Mar 2017
chrzanek
Motocyklista

 
Dołączył: 11 Gru 2016
Posty: 261
Przeczytał: 103 tematy

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





Złego słowa nie dam powiedzieć.
Wywróciłem moto, gmol się ugiął , ale nie ma żadnych pęknięć.
Owiewka i inne plastiki uratowane (z wyjątkiem kierunkowskazu ale to standard w V-stromie).

Planuje go jakoś wyprostować i hulać dalej.
Dobry gmol i nie warto go zmieniać.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 0:05, 29 Mar 2017
Suszny
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 09 Kwi 2013
Posty: 1413
Przeczytał: 56 tematów

Pomógł: 27 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraśnik woj. Lubelskie





Dodam od siebie, że kupiłem na forum pękniete gmole Heed. Pospawałem, wzmocniłem troszkę i będe jeździł, ale nowych na pewno bym nie kupił tej firmy. Pękające Heedy to nie pojedynczy przypadek.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 10:41, 04 Kwi 2017
maryba
A1

 
Dołączył: 04 Lis 2016
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





Ja ostatnio położyłem moto jakieś 10-15 km/h , lewy bok, GMOL dociśniety, porysowany (było mokro) i pękł przy podstawie - w sumie jestem zadowolony bo uratował mi DL przed wiekszymi zniszczeniami ale do prostotwania sie nie nadaje - mocno się pogiał i popękał przy mocowaniach - Mimo wszystko zamawiam drugi komplet.

Zastanawiam sie tylko co zrobić z LightBarami - mocowanie na Gmolach - jakie miałem nie było zbyt dobre bo urwałem jednego.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 10:31, 01 Paź 2017
alexnf
A1

 
Dołączył: 04 Lut 2016
Posty: 9
Przeczytał: 2 tematy

Ostrzeżeń: 0/2





złamane zapięcia ((((((((


[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez alexnf dnia Nie 14:08, 01 Paź 2017, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 18:22, 05 Paź 2017
Mati!
Motocyklista

 
Dołączył: 25 Lis 2014
Posty: 363
Przeczytał: 53 tematy

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2





W tym samym miejscu po 40k zaczal odchodzic u mnie lakier. Nie powiem, zaoszczedzilem na nich kilka kierunkow i plastiki, ale powtornie bym ich nie wzial. Jakosc wykonania pozostawia wiele do zyczenia.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Mati! dnia Czw 18:27, 05 Paź 2017, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 19:07, 05 Paź 2017
Pepo
Motocyklista

 
Dołączył: 26 Sty 2017
Posty: 203
Przeczytał: 68 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Chorzów





Zaliczyłem 3 paciaki przy zerowej prędkości. Gapa ze mnie i już a motor ciężki. I tu na gmolach są tylko rany od powierzchni z którymi się spotkały: asfalt, tłuczeń, krawężnik. Dobrze spasowane, zakładanie bez problemów, śruby w komplecie. Kupiłem w maju więc może już producent doszedł do odpowiedniej technologii spawania i odpuszczania spawów. Spełniły swoje zadanie jak do tej pory. Uniknąłem poważnych dewastacji reszty maszyny. Czy inne są bardziej wytrzymałe ? To jak zderzak. Ma przejąć energię w czasie upadku a nie służyć do końca życia. Dla mnie OK.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 20:31, 06 Paź 2017
masi69
Motonita

 
Dołączył: 22 Lut 2013
Posty: 691
Przeczytał: 13 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Jabłonna





Nie będę się powielał ze zdjęciem, ale moje wyglądają dokładnie jak pokazał Alexnf. Crying or Very sad Evil or Very Mad . Pęknięcie po gwarancji. Nie miałem gleby, ślizgu, nawet położenia na boku. Z pierwszymi miałem dokładnie taką samą usterkę. Reklamacja nie została uznana. Ponieważ byłem w sytuacji 'podbramkowej' (kilka dni do wyjazdu za granicę na 2oo) i nie chciałem jechać bez gmoli i płyty, zamówiłem drugie a pierwsze pojechały do ekspertyz u producenta. Ze wstępnych ustaleń telefonicznych i wysłanych zdjęciach wyglądało, że reklamacja zostanie uwzględniona pozytywnie i zostanę z wymienionymi. Okazało się, że nie. Niezależna ekspertyza producenta ...taa. Ja osobiście nie polecam i nigdy więcej nic od nich nie kupię. Jak widać problem pękającego spawu w tym miejscu jest nagminny i nie zależy od sposobu używania gmola.Ten, który mam obecnie raczej pospawam i zobaczę co dalej. Za pierwszym razem próbowałem rozmawiać z Heed żeby oni wykonani ponowne spawanie , ale stwierdzili, że nie będą tego robić po nie gwarantują potem trwałości gmoli i zabezpieczenia przez nie motocykla.

Gmole HEED - nigdy więcej !!!.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 20:55, 06 Paź 2017
ANDRZEJ
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 15 Lip 2009
Posty: 2329
Przeczytał: 12 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Chojnów





Podobny przypadek u mojego kolegi spaw nie wytrzymał gleby parkingowej . W moim pierwszym v stromie K8 po zakupie odsyłałem z powodu nie możności przykręcenie do moto . Otwory przesunięte o 3 mm.
Porażka .


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Gmole HEED
Forum VStromClub Strona Główna -> Akcesoria dla V-Stroma
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 3 z 3  
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
Regulamin