Forum VStromClub Strona Główna VStromClub
Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Jakie opony aktualnie polecacie do nowej małej 650tki?
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Akcesoria dla V-Stroma / Opony, koła
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KSD
Motocyklista



Dołączył: 17 Lis 2013
Posty: 299
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Pon 12:44, 08 Lut 2016    Temat postu: Jakie opony aktualnie polecacie do nowej małej 650tki?

Temat opon był już nie raz wałkowany ale pomimo wszystko postanowiłem utworzyć nowy wątek, bo opony cały czas ewoluują, a i doświadczenia z danymi modelami na pewno też zebrane świeższe.

Nawiązując więc do tematu wątku, co na dzień dzisiejszy polecacie?
Dodam, że chodzi o nowego małego sztormiaka.
Do tej pory śmigałem na anakee2 ale nieco męczy mnie ich głośność.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jurand
Motocyklista



Dołączył: 23 Kwi 2014
Posty: 277
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Rzeszów <- Spychowo/Mazury

PostWysłany: Pon 13:04, 08 Lut 2016    Temat postu:

Właśnie przerabiam ten sam temat. Ból jak cholera bo masa tego wszystkiego jest Shocked Na chwilę obecną myslę o Metzeler Tourance Next lub Michelin Anakee 3. Jak czytam, to mają dość dobre opinie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
tdm
Motonita



Dołączył: 04 Kwi 2011
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Pon 14:10, 08 Lut 2016    Temat postu: Re: Jakie opony aktualnie polecacie do nowej małej 650tki?

KSD napisał:
co na dzień dzisiejszy polecacie? Dodam, że chodzi o nowego małego sztormiaka.


ale do jakiego użytku? Ile % on, ile off? Na latanie wokół komina czy dalekie wyprawy z pasażerem i bagażem?
Poza asfaltem sprawdzają się Heidenau k60, ze względu na uniwersalność i mocną konstrukcję są często stosowane jako opony wyprawowe, ale jak każde bieżnikowane są głośniejsze od gładkich.
A na asfalt praktycznie każda marka ma coś w ofercie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Marulin
Motonita



Dołączył: 23 Paź 2011
Posty: 924
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: DKL

PostWysłany: Pon 14:29, 08 Lut 2016    Temat postu:

Ja polecam tkc80 twinduro...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Suszny
Maniak motocyklowy



Dołączył: 09 Kwi 2013
Posty: 1586
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 34 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraśnik woj. Lubelskie

PostWysłany: Pon 14:44, 08 Lut 2016    Temat postu:

Nie wiem po co powstał nowy temat skoro w Oponach cały czas coś sie dzieje, dyskutuje się równiez o nowościach. Z tego co tutaj już zostało napisane to znów powielenie tego samego tematu. Oprócz tematu ogólnego są tematy dotyczące poszczególnych modeli. Jeśli nawet interesuje cię cos nowego to powinieneś to zamieścić tutaj ( http://www.vstromclub.fora.pl/opony-kola,38/ ).
Moderator powinien to przenieść.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
biblo
moto-psychopata



Dołączył: 08 Maj 2012
Posty: 4254
Przeczytał: 5 tematów

Pomógł: 78 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: W-wa

PostWysłany: Pon 16:01, 08 Lut 2016    Temat postu:

Do jazdy po asfalcie polecam Michelin Pilot Road 4 Trial. Ciche, precyzyjne i świetnie trzymają się na mokrym. Podobno też wytrzymują większe przebiegi.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KSD
Motocyklista



Dołączył: 17 Lis 2013
Posty: 299
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Pon 18:37, 08 Lut 2016    Temat postu:

Temat rzeczywiście warto chyba przenieść lub połączyć z innym. Jak by co, co złego to nie ja Wink

Wracając do rozmowy, słusznie powinienem sprecyzować zakres dróg. Tym razem zależy mi na czymś głównie na asfalt, do długich przebiegów z obciążeniem, jakkolwiek czasem jakiś szuter też się nie raz pewnie trafi ale oceniam, że będzie to ok 10-15% max.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Seba71
Motonita



Dołączył: 06 Lip 2014
Posty: 532
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Opole

PostWysłany: Pon 18:50, 08 Lut 2016    Temat postu:

Też siedzę i dumam co zakupić i moim faworytem jest Conti TKC70 , sądzę jednak ,że będą one głośniejsze niż Anakee2.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
HERMAN
Motonita



Dołączył: 03 Lip 2011
Posty: 567
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków

PostWysłany: Pon 21:35, 08 Lut 2016    Temat postu:

biblo napisał:
Do jazdy po asfalcie polecam Michelin Pilot Road 4 Trial. Ciche, precyzyjne i świetnie trzymają się na mokrym. Podobno też wytrzymują większe przebiegi.


@biblo zastanawiam się właśnie nad zakupem tych opon.Masz informacje z pierwszej ręki,czy gdzieś zasłyszane?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
biblo
moto-psychopata



Dołączył: 08 Maj 2012
Posty: 4254
Przeczytał: 5 tematów

Pomógł: 78 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: W-wa

PostWysłany: Pon 21:52, 08 Lut 2016    Temat postu:

Jeździłem na nich ostatnio. Założyłem je w 2014 roku przed wyjazdem na Nordkapp. Większość drogi przejechałem w deszczu i opony spisały się pierwsza klasa. Poza tym cichutkie, a motocykl na nich jedzie jak po szynach. Jak przed Marokiem zmieniłem je na Scouty, to myślałem, że wypadnę z drogi na pierwszym zakręcie Smile

O wytrzymałości niewiele mogę napisać, bo skandynawskie piekielnie ostre asfalty zżerają opony w zastraszającym tempie...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
HERMAN
Motonita



Dołączył: 03 Lip 2011
Posty: 567
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków

PostWysłany: Pon 22:05, 08 Lut 2016    Temat postu:

Dzięki za info Smile Właśnie głównie chodzi mi o jazdę po mokrym.Ostatnio miałem Metzeler Tourance Next i po 5 tys.strasznie się wyząbkowały.Gdyby nie ten mankament,to założyłbym je jeszcze raz.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Żaku
A



Dołączył: 31 Mar 2014
Posty: 102
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: W-wa

PostWysłany: Pon 22:12, 08 Lut 2016    Temat postu:

Polecam Conti tkc 70. Na mokrym asfalcie i szutrze spisują się doskonale. Doskonałe opony uniwersalne dla tych, którzy okazjonalnie zjezdzaja z asfaltu.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Raptor
Motonita



Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 523
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: śląskie

PostWysłany: Pon 22:45, 08 Lut 2016    Temat postu:

HERMAN napisał:
Dzięki za info Smile Właśnie głównie chodzi mi o jazdę po mokrym.Ostatnio miałem Metzeler Tourance Next i po 5 tys.strasznie się wyząbkowały.Gdyby nie ten mankament,to założyłbym je jeszcze raz.


Przód ,tył czy obie?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jurand
Motocyklista



Dołączył: 23 Kwi 2014
Posty: 277
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Rzeszów <- Spychowo/Mazury

PostWysłany: Pon 22:47, 08 Lut 2016    Temat postu:

HERMAN napisał:
Dzięki za info Smile Właśnie głównie chodzi mi o jazdę po mokrym.Ostatnio miałem Metzeler Tourance Next i po 5 tys.strasznie się wyząbkowały.Gdyby nie ten mankament,to założyłbym je jeszcze raz.


Kurcze Herman zmartwiłeś mnie bo te opony, to był mój faworyt Crying or Very sad


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
j23a
Motonita



Dołączył: 10 Lut 2014
Posty: 987
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Rybnik

PostWysłany: Pon 22:53, 08 Lut 2016    Temat postu:

HERMAN napisał:
Dzięki za info Smile Właśnie głównie chodzi mi o jazdę po mokrym.Ostatnio miałem Metzeler Tourance Next i po 5 tys.strasznie się wyząbkowały.Gdyby nie ten mankament,to założyłbym je jeszcze raz.


Miałem podobnie. W poprzednim motku miałem je założone i byłem mega zadowolony. Ciche, dobre na mokrym. Nie ząbkowały. Jak mi przyszło wymienić opony w obecnym motku to właśnie na takie same Metzelery. Założyłem, zrobiłem też ok. 5.000 km i zonk. Wyząbkowane tak, iż początkowo myślałem, że z napędem jest coś nie tak Smile. Wyją jak opętane. Ale na mokrym dalej są świetne.
Obecnie zatem mam co do nich mieszane uczucia....


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
CATE
Motocyklista



Dołączył: 10 Wrz 2014
Posty: 213
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubliniec

PostWysłany: Wto 6:59, 09 Lut 2016    Temat postu:

na mokre to polecam Michelin PR4 Trial - osobiście użytkuję od maja 2015 (ok 18tyś km), zużycia mało widać, myślę że do 40tyś przy moim stylu jazdy spokojnie wyjeżdżą

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wojtek_krk
A



Dołączył: 18 Sty 2012
Posty: 145
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków

PostWysłany: Wto 7:46, 09 Lut 2016    Temat postu:

Nikt ani słowa o Conti Trail Attack 2?

1. Conti są OK. Na mokrym pewnie. Jestem mało offowy, ale na lekki szuter starczy.
2. IMO - jak wybierzesz oponę ze względu na wygląd (ładny bieżnik) z jednej grupy (Anaki, CTA, Tourance) i dobrej klasy (wszystko poza fabrycznymi brysiami) to dostaniesz produkt, który spełni Twoje oczekiwania.
3. Czy następne będą CTA? - chyba nie. Sprawdzę coś innego. Nie dlatego, że są złe. Chciałbym sprawdzić kolejne. Trail Attacki polecę.

miłego wybierania
Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Creed
Motonita



Dołączył: 22 Paź 2012
Posty: 581
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Przemyśl

PostWysłany: Wto 8:41, 09 Lut 2016    Temat postu:

ja mam obecnie michelin anakee2 i myślę że to są świetne opony na asfalt suchy jak i mokry oraz utwardzony szuter natomiast na mokrych nieutwardzonych drogach bieżnik zbyt szybko się zatyka i jest klapa Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
HERMAN
Motonita



Dołączył: 03 Lip 2011
Posty: 567
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków

PostWysłany: Wto 8:41, 09 Lut 2016    Temat postu:

Raptor napisał:
HERMAN napisał:
Dzięki za info Smile Właśnie głównie chodzi mi o jazdę po mokrym.Ostatnio miałem Metzeler Tourance Next i po 5 tys.strasznie się wyząbkowały.Gdyby nie ten mankament,to założyłbym je jeszcze raz.


Przód ,tył czy obie?


Przód,kiera tak skacze przy prędkościach 50/70km,że nie ma szans jej odpuścić nawet na chwilę.Na mokrym były rewelacyjne,ale jak ręką przejedziesz po gumie,to góry i doliny.Z tego,co się naczytałem,to jedni chwalą,a inni narzekają.Może jakaś wadliwa seria?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lotnik
Motocyklista



Dołączył: 12 Cze 2015
Posty: 203
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kętrzyn WM

PostWysłany: Wto 14:07, 09 Lut 2016    Temat postu:

To ja może od innej strony, miałem Conti Trail Attack 2, obecnie zwykłe Metzeler Tourance.
Mi osobiście bardziej odpowiadają nowe. Lepiej lata mi się w deszczu, po piachu/lasach.
Moja ocena:
MT>CTA2

O tym czego nie zjeździłem nie będę pisać Very Happy


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez lotnik dnia Wto 14:08, 09 Lut 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kalinago
Motocyklista



Dołączył: 25 Cze 2015
Posty: 260
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Bielsko-Biała

PostWysłany: Wto 16:13, 09 Lut 2016    Temat postu:

lotnik napisał:
.......obecnie zwykłe Metzeler Tourance.
Mi osobiście bardziej odpowiadają nowe. Lepiej lata mi się w deszczu, po piachu/lasach.

A masz już chińczyki czy dobra stara prod. Germany ?.
Pytam, bo też mi pasują ale są opinie, że chińskie to już nie to.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dober
DeTox nie pomoże



Dołączył: 11 Cze 2011
Posty: 3043
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Pobiedziska/Poznań

PostWysłany: Wto 16:28, 09 Lut 2016    Temat postu:

Co Wy macie z tymi Nextami? W Mastodoncie zalozylem wlasnie Mietki, zrobilem o dziwo 17kkm z roznym obciazeniem, przy roznych predkosciach i rodzajach drog i jeszcze pare mm bieznika zostalo. Na oko tak na 3kkm. A Conti TKC70 juz czekaja od zeszlych wakacji, bo podobno Nexty tak szybko mialy sie zuzywac Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KSD
Motocyklista



Dołączył: 17 Lis 2013
Posty: 299
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Wto 18:35, 09 Lut 2016    Temat postu:

Obstawiam, że przyczyną wspomnianego wyząbkowania opony najprawdopodobniej leży w amortyzatorach. Jakie mieliście przebiegi maszyn i kiedy był robiony serwis amortyzatorów?

Identyczną sytuację miał kolega przy oponie Anakee2, co mnie trochę zdziwiło, bo ja zjechałem już na niej 18kkm i wszystko gra, a on po kilku miał wyząbkowaną. Okazało się, że amortyzatory "leżały".


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez KSD dnia Wto 19:20, 09 Lut 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Creed
Motonita



Dołączył: 22 Paź 2012
Posty: 581
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Przemyśl

PostWysłany: Wto 19:09, 09 Lut 2016    Temat postu:

Kod:
Identyczną sytuację miał kolega przy oponie Anakee2, co mnie trochę zdziwiło, bo ja zjechałem już na niej 18kkm i wszystko gra, a on po kilku miał wyząbkowaną. Okazało się, że amortyzatory "leżały".


To prawda sam spotkałem się z taka sytuacja Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Creed dnia Wto 19:10, 09 Lut 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
HERMAN
Motonita



Dołączył: 03 Lip 2011
Posty: 567
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków

PostWysłany: Wto 19:22, 09 Lut 2016    Temat postu:

KSD napisał:
Obstawiam, że przyczyną wspomnianego wyząbkowania opony najprawdopodobniej leży w amortyzatorach? Jakie mieliście przebiegi maszyn i kiedy był robiony serwis amortyzatorów?

Identyczną sytuację miał kolega przy oponie Anakee2, co mnie trochę zdziwiło, bo ja zjechałem już na niej 18kkm i wszystko gra, a on po kilku miał wyząbkowaną. Okazało się, że amortyzatory "leżały".


Ja miałem wymieniony olej w lagach w momencie,gdy opony miały przebieg ok.8 tys. i były już mocno wyząbkowane.Wymianę oleju zrobiłem raczej zapobiegawczo i myślę,że nie to jest przyczyną.
@Dober ostatnio rozmawiałem z gościem ,który specjalizuje się w wymianie opon w motocyklach.Powiedział mi,że wszystkie nowe rodzaje opon typowo na asfalt mają tendencję do ząbkowania.Zastanawiam się jeszcze,czy w moim przypadku powodem nie było notoryczne przekroczenie Dmc motocykla Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
novy
Motonita



Dołączył: 03 Wrz 2013
Posty: 737
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Busko-Zdrój

PostWysłany: Wto 19:26, 09 Lut 2016    Temat postu:

Ktoś używa może Pirelli Skorpion Trail II ? Zakładają je fabrycznie do multistrady. Czytałem test tych opon w motocyklu 8/2015 i wypadły rewelacyjnie - ciekawi mnie tylko jak z trwałością tych opn ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Arias
A1



Dołączył: 01 Gru 2014
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Wto 19:48, 09 Lut 2016    Temat postu:

Poszukuję opon do małego DL-a. Po przeczytaniu prawie całego internetu zastanawiam się nad:
Conti Trail Attack 2
Metzeler Tourance
Metzeler Tourance Next

95% ON / 5% OFF (delikatny)

Jeżdżę głównie po asfalcie. Ale zamierzam czasem też z niego zjechać, jakiś delikatny szuter. No i tu właśnie pojawia się moja wątpliwość. Już dawno pewnie zdecydowałbym się na Nexty, które ponoć rewelacyjnie wypadają na asfalcie, a przede wszystkim w deszczu (choć w deszczu i tak jeżdżę wolno) - tylko z tego co czytałem i oglądałem, to nawet delikatny piach dla Nextów może być przeszkodą nie do przejścia.

Planuję w tym roku jakiś wyjazd, jeszcze nie wiem gdzie. Może Rumunia, może "tylko" Bieszczady ale nie chciałbym zamknąć sobie drogi do zjechania z asfaltu poprzez wybór opon tylko na asfalt. Z drugiej strony - jeśli jeżdżę praktycznie tylko ON, często z plecaczkiem i kuframi - to lepiej zainwestować i kupić dobre opony na asfalt, zważywszy na fakt, iż deszcz czasem potrafi urozmaicić podróż. Mam dylemat.

I tak się właśnie zastanawiam nad Conti Trail Attack2. Dużo jest różnica między nimi, Nextami, a zwykłymi Tourancami?

Dodam tylko, że obecnie mam założone... Mitasy E-07, są dosyć nowe, mają przejechane jakieś 2,5 tys km i nawet tak źle się na nich nie jeździ. Chciałbym jednak spróbować DL-a na bardziej asfaltowych oponkach bo te Mitasy mam w "spadku" po poprzednim właścicielu Wink

pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Arias dnia Wto 19:50, 09 Lut 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
biblo
moto-psychopata



Dołączył: 08 Maj 2012
Posty: 4254
Przeczytał: 5 tematów

Pomógł: 78 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: W-wa

PostWysłany: Wto 20:08, 09 Lut 2016    Temat postu:

Arias napisał:
Poszukuję opon do małego DL-a. Po przeczytaniu prawie całego internetu zastanawiam się nad:
Conti Trail Attack 2
Metzeler Tourance
Metzeler Tourance Next

95% ON / 5% OFF (delikatny)

Jeżdżę głównie po asfalcie. Ale zamierzam czasem też z niego zjechać, jakiś delikatny szuter. No i tu właśnie pojawia się moja wątpliwość. Już dawno pewnie zdecydowałbym się na Nexty, które ponoć rewelacyjnie wypadają na asfalcie, a przede wszystkim w deszczu (choć w deszczu i tak jeżdżę wolno) - tylko z tego co czytałem i oglądałem, to nawet delikatny piach dla Nextów może być przeszkodą nie do przejścia.


Co do Nextów, to się nie mylisz, no bo jak ta opona ma pracować na piachu? Smile






Są jeszcze Metzeler Tourance Exp, ale ja na Twoim miejscu zastanowił się nad Michelin Anakee 2


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez biblo dnia Wto 20:09, 09 Lut 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
novy
Motonita



Dołączył: 03 Wrz 2013
Posty: 737
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Busko-Zdrój

PostWysłany: Wto 20:14, 09 Lut 2016    Temat postu:

Obecnie mam Conti Trail Attack 2 ale już się kończą - jak dla mnie przyczepność bardzo dobra - trochę niepewnie w deszczu. Jedyny minus to wibracje kierownicy (przy puszczeniu kierownicy) ale ponoć w nowych z literką Z już wyeliminowali tą wadę.
Też miałem je kupować jako nastepne ale po tym teście opon w motocyklu mam dylemat.
Ogólnie w teście (testowali na GS) wyszło tak:
1.Pirelli Skorpion Trail II
2.Dunlop Trailsmart
3.Metzeler Tourance next
4.Continental Trail Attack 2
5.Michelin Anakee 3

Na mokrym:
1. Pirelli
2.Metzeller
2.Dunlop
4.Michellin
5.Continental


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lotnik
Motocyklista



Dołączył: 12 Cze 2015
Posty: 203
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kętrzyn WM

PostWysłany: Wto 20:29, 09 Lut 2016    Temat postu:

kalinago napisał:
lotnik napisał:
.......obecnie zwykłe Metzeler Tourance.
Mi osobiście bardziej odpowiadają nowe. Lepiej lata mi się w deszczu, po piachu/lasach.

A masz już chińczyki czy dobra stara prod. Germany ?.
Pytam, bo też mi pasują ale są opinie, że chińskie to już nie to.


Mam chińszczyznę aż sam się zdziwiłem - nigdzie już ponoć nie ma niemieckich. Nie porównam ich od oryginałów ale i tak zachowują się lepiej od starych CTA.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Arias
A1



Dołączył: 01 Gru 2014
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Wto 21:21, 09 Lut 2016    Temat postu:

biblo napisał:


Są jeszcze Metzeler Tourance Exp, ale ja na Twoim miejscu zastanowił się nad Michelin Anakee 2


Moja pierwsza myśl, to były właśnie Anakee 2. Jeszcze w zeszłym sezonie. Potem zacząłem kombinować, czytać testy, opinie i odszedłem od Anakee 2 w stronę typowo szosowych opon. Ale biorąc pod uwagę ich popularność na DL-ach, to chyba będzie dobry wybór. Dobre na asfalt i lekki szuterek też nie jest im straszny. No i cenowo wypadają korzystniej niż Nexty i Conti Trail Attack 2.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kalinago
Motocyklista



Dołączył: 25 Cze 2015
Posty: 260
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Bielsko-Biała

PostWysłany: Wto 21:34, 09 Lut 2016    Temat postu:

Spotkałem się gdzieś z informacją, że produkcja Anakee 2 ma się ku końcowi.
Ktoś ma może potwierdzone informacje na ten temat ?
Bo nie wiadomo - kupować szybko czy można spokojnie poczekać, aż stare opony się zużyją.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
biblo
moto-psychopata



Dołączył: 08 Maj 2012
Posty: 4254
Przeczytał: 5 tematów

Pomógł: 78 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: W-wa

PostWysłany: Wto 21:40, 09 Lut 2016    Temat postu:

Przed Pilot Road 4 miałem właśnie Anakee 2 i radziły one sobie bezproblemowo na tych dróżkach, na których utknął GS...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
j23j23j23
Maniak motocyklowy



Dołączył: 07 Paź 2009
Posty: 1417
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wawa

PostWysłany: Wto 22:10, 09 Lut 2016    Temat postu:

OT: Coś nie mogę znaleźć... Przy jakim przebiegu wymienić olej w lagach?
Mam nowe Michały PR4 do założenia i nie chciałbym ich szybko zniszczyć.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Raptor
Motonita



Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 523
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: śląskie

PostWysłany: Wto 23:05, 09 Lut 2016    Temat postu:

HERMAN napisał:
Raptor napisał:
HERMAN napisał:
Dzięki za info Smile Właśnie głównie chodzi mi o jazdę po mokrym.Ostatnio miałem Metzeler Tourance Next i po 5 tys.strasznie się wyząbkowały.Gdyby nie ten mankament,to założyłbym je jeszcze raz.


Przód ,tył czy obie?


Przód,kiera tak skacze przy prędkościach 50/70km,że nie ma szans jej odpuścić nawet na chwilę.Na mokrym były rewelacyjne,ale jak ręką przejedziesz po gumie,to góry i doliny.Z tego,co się naczytałem,to jedni chwalą,a inni narzekają.Może jakaś wadliwa seria?


No u mnie też właśnie przód poząbkowany i widzę że się prędzej skończy niż tył, ale kierownicę można puścić tylko lekko ją rusza .Założone przy 24kkm. Planowalem nawet dokupić taki sam nowy przód , bo spełniają moje oczekiwania. Rolling Eyes


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dober
DeTox nie pomoże



Dołączył: 11 Cze 2011
Posty: 3043
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Pobiedziska/Poznań

PostWysłany: Śro 14:41, 10 Lut 2016    Temat postu:

j23j23j23 napisał:
OT: Coś nie mogę znaleźć... Przy jakim przebiegu wymienić olej w lagach?


Teoretycznie co 30kkm


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
tdm
Motonita



Dołączył: 04 Kwi 2011
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Śro 15:04, 10 Lut 2016    Temat postu:

Anakee 2 vs Heidenau k60, która ile pomaga poza poza asfaltem widać od razu: [link widoczny dla zalogowanych]

Żaku napisał:
Polecam Conti tkc 70. Na mokrym asfalcie i szutrze spisują się doskonale. Doskonałe opony uniwersalne dla tych, którzy okazjonalnie zjezdzaja z asfaltu.

napisz proszę więcej o zachowaniu tych opon w piachu, błocie (czy moto da radę się wykopać jak utknie?), czy są słyszalne, podczas jakich prędkości i jak mocno, czy w porównaniu z szosówkami czuje się jakieś drgania itp.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez tdm dnia Śro 15:09, 10 Lut 2016, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Arias
A1



Dołączył: 01 Gru 2014
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Pią 23:20, 19 Lut 2016    Temat postu:

Powiecie mi jak Anakee 2 wypadają w porównaniu do Nextów na asfalcie? Bo, że w lekkim terenie radzą sobie lepiej to już wiem. Przez lekki teren rozumiem drogi szutrowe, może jakieś leśne, nie żadne błoto.

Wiem, że to trochę inna liga. Anakee 2 porównują się raczej ze zwykłymi Tourancami. Ale w chwili obecnej mój wybór sprowadzam tylko do Anakee 2 i Nextów.

Na asfalcie jest duża różnica między nimi? Dużo jeżdżę z pasażerem, do tego kufry. Jak te opony zachowują się przy obładowanym moto?
Jak z pokonywaniem zakrętów?
No i jazda w deszczu. Nexty ponoć są rewelacyjne na mokrym ale i o Anakee 2 czytałem pozytywne opinie. Na mokrym dają rade?

Generalnie myślę, że po przesiadce z Mitasów każde z tych opon zrobią różnicę. Tylko właśnie nie wiem czy dla mnie (początkującego użytkownika DL-a) będzie zauważalna różnica między Anakee 2, a Nextami.
Tzn. czy na asfalcie różnice są widoczne i wyraźnie przemawiają na korzyść Nextów? Czy może Anakee 2 nie odstają aż tak i warto zaoszczędzić stówkę i móc czasem zjechać z asfaltu?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Luke
A2



Dołączył: 14 Sty 2015
Posty: 89
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Legionowo/Ostróda

PostWysłany: Nie 8:14, 21 Lut 2016    Temat postu:

Ja w DL-u jak na razie miałem dwa komplety opon: Anakee 2 oraz obecnie Metzeler Tourance (made in china). Michelin nieco lepszy w terenie, w deszczu obie są ok - jeżdżę wtedy nieco ostrożniej więc różnicy nie dostrzegłem (chociaż na Anakee wracałem w ciągłej ulewie przez 650km i zero problemów więc oceniam je dobrze). Największe różnice były na suchym asfalcie - na Anakee, w ciągu kilku miesięcy, miałem ok. 20 różnych uślizgów, przodu i tyłu. Zmieniłem więc na inny model i po zmianie na Tourance uślizgi już się nie powtórzyły. Moto prowadzi się lepiej na asfalcie, jest znacznie lepsza przyczepność, i mimo, że wyprodukowane w chinach, to jakoś tego nie odczuwam. Jak dojadę MT, planuję spróbować TKC70.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Luke dnia Nie 8:19, 21 Lut 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jędrek30
Motonita



Dołączył: 11 Sty 2015
Posty: 650
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Śląsk

PostWysłany: Pon 19:34, 22 Lut 2016    Temat postu:

Pozwolę sobie jeszcze raz zadać takie samo pytanie jak kolega novy:
novy napisał:
Ktoś używa może Pirelli Skorpion Trail II ?
oczywiście w V-Stromie.
Może przez te kilkanaście dni coś się zmieniło Smile

Kolega założył te opony do Hondy Varadero pod koniec sezonu 2015 i pierwszy test zaliczyły pozytywnie w deszczu podczas wyjazdu nad morze.

Mnie bardziej zastanawia czy opony nie będą miały podobnej przypadłości co Continentale Trail Attack i słynne już wibracje kierownicy.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Marcos
A1



Dołączył: 12 Lis 2015
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wiśniowa Góra / ŁÓDŹ

PostWysłany: Pon 23:38, 22 Lut 2016    Temat postu:

Mam do was pytanie zasadnicze, dotychczas nie spotkane na naszym forum.
Czy jest sens wymieniać nowe salonowe opony w 650?
Po przeczytaniu dużej ilości postów wiem tyle, że oryginały na mokrym zachowują się źle. Wielu z was poleca Michelin Anakee 2, PR lub Nexty. O kostkach nie myślę.
Na bezpieczeństwie oszczędzać nie warto.
Ale czy faktycznie oryginalne gumy są takie tragiczne?
Ceny na Oponeo są całkiem ok, ale i kasy przy zakupie Moto i jego doposażaniu nigdy nie za wiele.
Dzięki za dobre rady Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Vorenus
Maniak motocyklowy



Dołączył: 11 Lis 2014
Posty: 1304
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: okolice Wwy

PostWysłany: Wto 0:00, 23 Lut 2016    Temat postu:

Marcos napisał:
Mam do was pytanie zasadnicze, dotychczas nie spotkane na naszym forum.
Czy jest sens wymieniać nowe salonowe opony w 650?
Po przeczytaniu dużej ilości postów wiem tyle, że oryginały na mokrym zachowują się źle. Wielu z was poleca Michelin Anakee 2, PR lub Nexty. O kostkach nie myślę.
Na bezpieczeństwie oszczędzać nie warto.
Ale czy faktycznie oryginalne gumy są takie tragiczne?
Ceny na Oponeo są całkiem ok, ale i kasy przy zakupie Moto i jego doposażaniu nigdy nie za wiele.
Dzięki za dobre rady Wink


Było, było, sam pytałem Wink
http://www.vstromclub.fora.pl/opony-kola,38/czy-zmieniac-seryjne,22916.html


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Misiek
A



Dołączył: 07 Wrz 2012
Posty: 124
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gorzów Wlkp

PostWysłany: Wto 0:06, 23 Lut 2016    Temat postu:

jędrek30 napisał:
Pozwolę sobie jeszcze raz zadać takie samo pytanie jak kolega novy:
novy napisał:
Ktoś używa może Pirelli Skorpion Trail II ?
oczywiście w V-Stromie.
Może przez te kilkanaście dni coś się zmieniło Smile

Kolega założył te opony do Hondy Varadero pod koniec sezonu 2015 i pierwszy test zaliczyły pozytywnie w deszczu podczas wyjazdu nad morze.

Mnie bardziej zastanawia czy opony nie będą miały podobnej przypadłości co Continentale Trail Attack i słynne już wibracje kierownicy.


Kolega przejeżdził cały ubiegły sezon na PST II i chwali zarówno w deszczu jak i na suchym , poleca i mówi , że nastepne kupi takie same - zachęcony tez zamawiam je w oponeo - za komplet dostałem cenę 900 PLN po info , że jestem z forum v-stroma Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jędrek30
Motonita



Dołączył: 11 Sty 2015
Posty: 650
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Śląsk

PostWysłany: Wto 0:08, 23 Lut 2016    Temat postu:

Marcos napisał:
Mam do was pytanie zasadnicze, dotychczas nie spotkane na naszym forum.
Czy jest sens wymieniać nowe salonowe opony w 650?

Marcos podobne pytanie zadał kolega Vorenus w temacie czy zmieniać seryjne? może tam znajdziesz odpowiedź.

Nie jeździłem na oponach, które są seryjnie zakładane w DL'ach ale gdybym miał takie opony już założone to pewnie "zjeździłbym" je do końca (no chyba, że faktycznie są tak tragiczne jak piszą niektórzy użytkownicy) a później kupił jakiś inny komplet w celu porównania.

Obecnie jestem na etapie poszukiwania nowych opon, w zasadzie jestem zdecydowany w 99% na [link widoczny dla zalogowanych].
Opon na których jeździłem w poprzednim sezonie nie poleciłbym nikomu pomimo, że trzymanie w zakrętach mają rewelacyjne, sprawdziły się na torze Jastrząb, jak również w podczas deszczu dawały radę.

Vorenus byłeś szybszy Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez jędrek30 dnia Wto 0:11, 23 Lut 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Marcos
A1



Dołączył: 12 Lis 2015
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wiśniowa Góra / ŁÓDŹ

PostWysłany: Wto 0:17, 23 Lut 2016    Temat postu:

Dzięki za info. Chyba na ten sezon odpuszczę zmianę opon, zobaczymy co te seryjne oferują. Choć jak piszecie nie za wiele dobrego ... Thnx

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Vorenus
Maniak motocyklowy



Dołączył: 11 Lis 2014
Posty: 1304
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: okolice Wwy

PostWysłany: Wto 0:17, 23 Lut 2016    Temat postu:

jędrek30 napisał:
[...]
Opon na których jeździłem w poprzednim sezonie nie poleciłbym nikomu pomimo, że trzymanie w zakrętach mają rewelacyjne, sprawdziły się na torze Jastrząb, jak również w podczas deszczu dawały radę.

Vorenus byłeś szybszy Smile


haha to prawda Smile Tak z ciekawości, o swoich poprzednich oponach piszesz w samych superlatywach, a jednak ich nie polecasz. Co było z nimi nie tak?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jędrek30
Motonita



Dołączył: 11 Sty 2015
Posty: 650
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Śląsk

PostWysłany: Wto 0:34, 23 Lut 2016    Temat postu:

Vorenus opony o których wspominam są nadal założone na moim motocyklu ale zamierzam je zmienić w najbliższym czasie.

Nie polecam opon Continental Trail Attack z uwagi na drgania kierownicy, które ujawniają się podczas jazdy w zakresie prędkości 50-70 km/h.

Continental ContiTrailAttack 2

Conti Trail Attack


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
malybidon
Motocyklista



Dołączył: 26 Lut 2015
Posty: 300
Przeczytał: 10 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Piotrków Tryb./Budziszewice

PostWysłany: Wto 8:35, 23 Lut 2016    Temat postu:

Marcos napisał:
Dzięki za info. Chyba na ten sezon odpuszczę zmianę opon, zobaczymy co te seryjne oferują. Choć jak piszecie nie za wiele dobrego ... Thnx


Nie jest to tak, że na seryjnych nie da się jeździć. Po prostu gdy jest zimno lub mokro to trzeba wziąć to pod uwagę. Jak jest ciepło to i na seryjnych da się poszaleć (i nie ma co sprawdzać czy masz kapcia, czasem tak po prostu dziwnie tył jeździ Wink
A i na szutrach i małym piachu da się jeździć.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Marcos
A1



Dołączył: 12 Lis 2015
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wiśniowa Góra / ŁÓDŹ

PostWysłany: Wto 9:50, 23 Lut 2016    Temat postu:

Wielkie dzięki !! O taką informację mi chodziło. Pozdroofka

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MaG
Administrator



Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 4243
Przeczytał: 15 tematów

Pomógł: 27 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gocław, W-wa

PostWysłany: Śro 10:46, 24 Lut 2016    Temat postu:

Pirelli i Metzeler to obecnie jedna firma, a opony obu marek są robione w tych samych fabrykach (zarówno tych niemieckich jak i chińskich), korzystają z tych samych mieszanek.
PST II porównywalna jest do Metzeler Next, ale jest różnica - tylna Pirelka jest dwuskładnikowa, Next chyba nie? Koledzy na Versysach 1000 się zachwycali tymi oponami, ale to inny rozmiar niż do DL, sam chyba spróbuję ich w tym sezonie na swoim DL1000, zależy jak będzie z ceną i dostępnością w momencie gdy będę zmieniał.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Akcesoria dla V-Stroma / Opony, koła Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin